NEW Site myFILM.gr
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
**ΝΕΟ site** **Παλιό site** ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Φωτογραφίες TV DVD Box Office

Cinema: Οι Μισητοί 8 (The Hateful Eight) του Κουέντιν Ταραντίνο (2015)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 05 Σεπ. 2014 @ 08:42:00 EEST - Συντάκτης : Jim Papamichos

  [Comments] | [Περισσότερα] | [Κριτικές] | [Βίντεο] | [Φωτό] | [Πόστερ] | [Κυκλοφορία] | [Στοιχεία]  

Γουέστερν

Οι Μισητοί 8
The Hateful Eight

του Κουέντιν Ταραντίνο
με τους Σάμιουελ Λ.Τζάκσον, Κερτ Ράσελ, Τζένιφερ Τζέισον Λι, Ουόλτον Γκόγκινς, Ντέμιαν Μπισίρ, Τιμ Ροθ, Μάικλ Μάντσεν, Μπρους Ντερν, Τσάνινγκ Τέιτουμ

Υπόθεση:
Έξι ή οχτώ ή δώδεκα χρόνια μετά τον Εμφύλιο Πόλεμο, μία άμαξα διασχίζει σαν αστραπή το χειμωνιάτικο τοπίο του Ουαϊόμινγκ. Οι επιβάτες, ο κυνηγός επικηρυγμένων Τζον Ρουθ (Κερτ Ράσελ) και η «Κρατούμενη» Ντέιζι Ντόμεργκιου (Τζένιφερ Τζέισον Λι), πηγαίνουν στην πόλη Red Rock, όπου ο Ρουθ, γνωστός στα μέρη αυτά ως ο «Κρεμάλας», σκοπεύει να φέρει την Ντόμεργκιου ενώπιον της δικαιοσύνης. Στο δρόμο, συναντούν δύο ξένους: τον ταγματάρχη Μαρκίς Ουόρεν, έναν μαύρο πρώην στρατιώτη του στρατού των Βορείων που πλέον έχει γίνει διαβόητος «Κυνηγός Κεφαλών» (Σάμιουελ Λ. Τζάκσον), και τον Κρις Μάνιξ (Ουόλτον Γκόγκινς), έναν Νότιο αντάρτη που υποστηρίζει ότι είναι ο νέος «Σερίφης» της πόλης.




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Χάνοντας τον δρόμο τους στην χιονοθύελλα, ο Ρουθ, η Ντόμεργκιου, ο Ουόρεν και ο Μάνιξ αναζητούν καταφύγιο σε μία στάση για άμαξες σε ένα ορεινό πέρασμα. Όταν φτάνουν εκεί, συναντούν όχι την ιδιοκτήτρια αλλά τέσσερα άγνωστα πρόσωπα. Ο «Μεξικάνος» Μπομπ (Ντέμιαν Μπιχίρ), ο οποίος φροντίζει την στάση όσο η ιδιοκτήτρια επισκέπτεται τη μητέρα της, έχει αποκλειστεί εκεί με τον «Ανθρωπάκο» Οσβάλντο Μομπρέι (Τιμ Ροθ), τον «Κρεμάλα» του Red Rock, τον «Γελαδάρη» Τζο Γκέιτζ (Μάικλ Μάντσεν), και τον Στρατηγό του στρατού των Νοτίων, τον «Νότιο» Σάνφορντ Σμίδερς (Μπρους Ντερν). Καθώς η χιονοθύελλα τυλίγει την ορεινή στάση, οι οκτώ ταξιδιώτες μας συνειδητοποιούν ότι δεν θα είναι και τόσο εύκολο να φτάσουν τελικά στο Red Rock…

40 χρόνια μετά την ταινία «Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος», ο Ταραντίνο πείθει τον Ένιο Μορικόνε να γράψει μουσική για ουέστερν!

Για να σηματοδοτήσουν την έναρξη μιας συνεργασίας που περιμέναμε χρόνια, ο θρύλος της παγκόσμιας μουσικής, συνθέτης, μαέστρος, ενορχηστρωτής και «αυτοκράτορας» της κινηματογραφικής μουσικής Ένιο Μορικόνε, συναντά τον Κουέντιν Ταραντίνο, έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς του αμερικανικού κινηματογράφου, δίνοντάς μας μια αρχική γεύση από το συναρπαστικό μουσικό σύμπαν της πρώτης καλλιτεχνικής τους σύμπραξης - της 8ης ταινίας του τρομερού παιδιού του Αμερικανικού σινεμά, με τίτλο «Οι Μισητοί Οκτώ».

Ενώ ο Ταραντίνο έχει χρησιμοποιήσει μουσική του Μορικόνε στις πέντε προηγούμενες ταινίες του, κατατάσσοντας τον εαυτό του ανάμεσα στους πιο σκληροπυρηνικούς θαυμαστές του Ιταλού, η συγκεκριμένη συνεργασία έχει ιστορικό χαρακτήρα καθώς αποτελεί την πρώτη φορά στην Ιστορία που ο διάσημος συνθέτης γράφει μουσική αποκλειστικά, κομμένη και ραμμένη, σε ταινία του Ταραντίνο. Και είναι μάλιστα και η πρώτη φορά που ο Μορικόνε συνθέτει μουσική για ταινία ουέστερν, μετά από το σπουδαίο «Ο Καλός, ο Κακός και ο Άσχημος», το οποίο ολοκληρώθηκε 40 χρόνια πριν!

Η μουσική της ταινίας «Οι Μισητοί Οκτώ» περιέχει συνθέσεις του Ένιο Μορικόνε και κυκλοφορεί ήδη για αγορά, μέσα από το site: www.thehatefuleightsoundtrack.com


Το τρομερό παιδί του αμερικανικού σινεμά επιστρέφει με την πιο διασκεδαστική ιστορία της καριέρας του, ένα θανάσιμο παιχνίδι ζωής και θανάτου που στάζει αίμα!

«Δε φτάνεις ως εκεί χωρίς έναν πολύ σοβαρό λόγο»

Αν σας έλειψαν οι απολαυστικοί διάλογοι, η ευφάνταστη σκηνοθεσία, οι πρωτότυποι χαρακτήρες και φυσικά το άφθονο αίμα που χαρακτηρίζει τις ταραντινικές δημιουργίες, ετοιμαστείτε για τη νέα δουλειά του Κουέντιν Ταραντίνο, τρία χρόνια μετά το βραβευμένο με Όσκαρ «Django Unchained», τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία στην καριέρα του.

Το «The Hateful Eight» είναι ένα «ουέστερν δωματίου» που συγκεντρώνει οκτώ εκκεντρικούς και θανάσιμα επικίνδυνους χαρακτήρες κάτω από την ίδια στέγη, και τους παρακολουθεί όσο εκείνοι προσπαθούν να μείνουν ζωντανοί. Όπως και το «Django Unchained», όμως, η ταινία εξερευνά με τον τρόπο της ιδιαίτερα επίκαιρες θεματικές και ιδιαίτερα εκείνη της φυλετικής έντασης που ελλοχεύει στην κοινωνία των Ηνωμένων Πολιτειών εδώ και αιώνες. «Όταν μιλάς για την εποχή σου με μια ιστορία που διαδραματίζεται στο παρόν, μπορεί να περιορίζεις λίγο αυτό που μπορείς να πεις», λέει ο Ταραντίνο. «Μου αρέσει να λέω ό,τι έχω να πω με τη μάσκα του σινεμά είδους. Κανένα άλλο είδος δεν έχει μιλήσει καλύτερα για την Αμερική απ’ ό,τι το ουέστερν, με ένα υπόγειο τρόπο πάντα. Τα ουέστερν της δεκαετίας του ’50 προέβαλαν την Αμερική του Αϊζενχάουερ, εκείνα του ’70 είναι πολύ πιο κυνικά και αντι-καθεστωτικά και μετά στην δεκαετία του ’80 επέστρεψαν στον πατριωτισμό, επηρεασμένα από τον Ρίγκαν. Όσο κάναμε την ταινία, βλέπαμε στην τηλεόραση πολλά από τα ζητήματα της ταινίας να αναβιώνουν δυστυχώς στις ειδήσεις».

Με την ιστορία να τοποθετείται λίγα χρόνια μετά τον Εμφύλιο Πόλεμο, την πλέον κρίσιμη περίοδο διαφυλετικών διαταραχών στις Η.Π.Α., ο Ταραντίνο περιγράφει την ταινία ως μία απεικόνιση «του πώς η χώρα διαλύθηκε από τον πόλεμο και του πώς οι εντάσεις συνεχίστηκαν έξι, επτά, οκτώ, δέκα χρόνια αργότερα. Το ζήτημα της λευκής υπεροχής υπάρχει και σήμερα, και γι’ αυτό ήθελα να μιλήσω. Δεν προσπαθήσαμε να το κάνουμε επίκαιρο, απλώς έτυχε. Χαίρομαι που οι άνθρωποι πια μιλούν για τον συστημικό ρατσισμό που υπήρχε ανέκαθεν στην χώρα και περνούσε απαρατήρητος. Πρέπει να εκθέσεις την ασχήμια των πραγμάτων πριν αυτά μπορέσουν να αλλάξουν. Και ελπίζω ότι αυτό συμβαίνει τώρα».

Τα γυρίσματα της ταινίας ξεκίνησαν στις 7 Ιανουαρίου του 2015, με ένα πραγματικά εξαιρετικό καστ που αποτελείται από αγαπημένους συνεργάτες του Ταραντίνο αλλά και αρκετούς που συνεργάζονταν για πρώτη φορά με τον Αμερικανό σκηνοθέτη.

Ο Σάμιουελ Λ. Τζάκσον υποδύεται τον «Κυνηγό Κεφαλών» Ταγματάρχη Μαρκίς Ουόρεν, που είναι πρώην στρατιώτης πεζικού και πρώην σκλάβος. «Μπήκε στον πόλεμο για να σκοτώσει και είναι ακόμη έτσι», λέει ο Τζάκσον. «Είναι εξυπνότερος απ’ ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι. Μιλάει πολύ αλλά μιλάει μόνο όταν χρειάζεται - προτιμά να σε σκοτώσει παρά να σου μιλήσει. Έχεις οκτώ πολύ διαφορετικούς χαρακτήρες, ο καθένας με την δική του σκοτεινή ιστορία. Θα είναι διασκεδαστικό για τους θεατές να επιλέξουν τον χαρακτήρα που θα “υποστηρίξουν”».

Ο Ουόρεν καταφέρνει να κερδίσει μια θέση στην άμαξα που μεταφέρει την Ντέιζι Ντόμεργκιου, υπό την επίβλεψη του κυνηγού επικηρυγμένων Τζον Ρουθ, αλλιώς «Κρεμάλα». «Όταν σε συλλαμβάνει ο Ρουθ», εξηγεί ο Κερτ Ράσελ που τον υποδύεται, «φροντίζει να φτάσεις σε δίκη και να εκτελεστείς αφού έχεις καταδικαστεί. Είναι γνωστός για την προσκόλλησή του στο νόμο». Σε αντίθεση με τον Ουόρεν, ο οποίος θα είχε σκοτώσει την Ντόμεργκιου χωρίς να τη συλλάβει, ο Ρουθ τη συνοδεύει ως τη δίκη της, δεμένος μαζί της με αλυσίδες. «Ειλικρινά, δεν υπάρχει κανείς άλλος στον κόσμο με τον οποίο θα προτιμούσα να είμαι δεμένη», λέει η Τζένιφερ Τζέισον Λι, που παίζει την «Κρατούμενη» Ντόμεργκιου. «Αστειευόμασταν με τον Κερτ ότι ήταν σαν να ήμασταν εγκλωβισμένοι στον πιο δυσλειτουργικό γάμο. Η Ντέιζι είναι ένα ατρόμητο, θαρραλέο κορίτσι, που μοιάζει με άγριο ζώο. Αλλά όλοι τους έχουν τις δικές τους αξίες και τις αδυναμίες τους».

Οι τρεις συνταξιδιώτες συναντούν στον δρόμο τον «Σερίφη» Κρις Μάνιξ, τον οποίο υποδύεται ο Ουόλτον Γκόγκινς. «Ο Μάνιξ είναι πηγή αρνητικής ενέργειας. Είναι κάποιος που μπορεί να ανάψει ένα σπίρτο σε ένα δωμάτιο και να φύγει, δημιουργώντας πίσω του φασαρία. Η ιστορία μιλάει για ψεύτες και ψέματα. Μιλάει για ανθρώπους που θέλουν να συνεχίσουν τη ζωή τους αλλά δεν μπορούν. Μιλάει για αισθήματα κλειστοφοβίας και για στόχους που δεν πραγματώνονται ποτέ».

Όταν οι τέσσερις ταξιδιώτες φτάνουν στη στάση της Μίνι, συναντούν μια ετερόκλητη ομάδα ανθρώπων που έχουν βρει εκεί καταφύγιο από την χιονοθύελλα. Ο «Μεξικάνος» Ντεμιάν Μπιτσίρ είναι ο Μπομπ, ο άνδρας που έχει αφήσει στο πόδι της η Μίνι όσο λείπει. «Είναι μια υπέροχη συνάντηση βγαλμένη από την κόλαση, αν πιστεύεις ότι η κόλαση μπορεί να είναι μια μικρή καλύβα στη μέση του πουθενά, κατά τη διάρκεια μιας χιονοθύελλας. Και σε αυτή τη καλύβα τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται».

Ο Μάικλ Μάντσεν, που στην ταινία είναι ο «Γελαδάρης» Τζο Γκέιτζ, θεωρεί την ιστορία ως μια αλληγορία για τις κοινωνικές μας αλληλεπιδράσεις: «Μιλά για την κοινωνία ευρύτερα, για τα ψυχολογικά όρια που βάζουν οι άνθρωποι μεταξύ τους. Αφορά τη φιλία και την προδοσία. Μιλά για πολλά διαφορετικά πράγματα, απλώς το κάνει με ένα καουμπόικο καπέλο στο κεφάλι. Ήταν φοβερά διασκεδαστικό γύρισμα με όλους αυτούς τους καταπληκτικούς ηθοποιούς να ζωντανεύουν τους χαρακτήρες».

Στον ρόλο του Οσβάλντο Μπομπρέι, που είναι ο Βρετανός δήμιος του Red Rock γνωστός και ως «Ανθρωπάκος», ο Τιμ Ροθ βρήκε την ευκαιρία να δουλέψει και πάλι τους μοναδικούς διαλόγους του Κουέντιν Ταραντίνο. «Ο τρόπος που γράφει ο Κουέντιν δεν μοιάζει με κανέναν άλλο. Δεν μπορείς να χειριστείς τους κακούς διαλόγους, δεν μπορείς καν να τους αποστηθίσεις γιατί τους απορρίπτεις κάπου στο μυαλό σου. Ό,τι γράφει ο Κουέντιν σού εντυπώνεται αμέσως».

Ο «Νότιος» Στρατηγός Σάνφορντ Σμίδερς του Μπρους Ντερν είναι, όπως ο ίδιος λέει, «ένα απομεινάρι μιας εποχής που δεν υπάρχει πια. Προσπαθεί να δει τι θα κάνει για το υπόλοιπο της ζωής του. Η γυναίκα του πέθανε, ο πόλεμος τελείωσε, ο γιος του εξαφανίστηκε. Είναι ο πιο τίμιος ως προς το από πού προέρχεται και πού πηγαίνει». Όσο για τη συνεργασία του με τον Ταραντίνο, ο Ντερν δηλώνει ότι «είναι ο μόνος σκηνοθέτης για τον οποίο μπορώ να πω ότι είμαι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Ταραντίνο, γιατί η δουλειά μαζί του είναι μια πλήρης εκπαίδευση για τον κινηματογράφο, την ηθοποιία και όλα τα άλλα».

Το καστ συμπληρώνουν οι Τσάνινγκ Τέιτουμ, Ζόι Μπελ, Τζέιμς Παρκς, Λι Χόρσλεϊ, Ντέινα Γκούριερ, Τζιν Τζόουνς και Μπελίντα Ογουίνο. «Έβαλα ό,τι μέσο μπορούσα για να είμαι στην ταινία», παραδέχεται ο Τέιτουμ. «Ήμουν διατεθειμένος να κάνω τα πάντα και δεν είχα καν διαβάσει το σενάριο. Είναι κάτι το ξεχωριστό, μπαίνεις στο κλαμπ των βετεράνων του Ταραντίνο. Όταν διαβάσαμε το σενάριο όλοι μαζί για πρώτη φορά, αισθανόσουν μια αίσθηση συντροφικότητας που έχουν μόνο όσοι έχουν δουλέψει με τον Κουέντιν».

Παρόλο που έχει φτάσει αισίως στην όγδοή του ταινία, ο Ταραντίνο διατηρεί ακόμη την νοοτροπία του νέου δημιουργού όταν ασχολείται με το νέο του πρότζεκτ, σύμφωνα με την παραγωγό Σάνον Μάκιντος. «Κάθε φορά είναι σαν να επιστρέφει στην πρώτη του ταινία. Είναι τόσο χαρούμενος και ενθουσιασμένος με ό,τι κάνουν οι ηθοποιοί του. Είναι σαν ένα παιδί σε μαγαζί με ζαχαρωτά που δεν μπορεί να χορτάσει. Ο ενθουσιασμός του είναι πραγματικά κολλητικός». Και αυτή είναι μια άποψη που, καθώς φαίνεται, μοιράζονται όλοι οι συνεργάτες και ηθοποιοί του, παρά τις δυσκολίες των γυρισμάτων εν μέσω χιονοθύελλας ή σε ένα παγωμένο σετ. «Δεν θα αντάλλασα με τίποτα ούτε μία από τις 91 μέρες των γυρισμάτων», λέει ο Ράσελ. «Αυτό είναι το τσίρκο που επιλέξαμε ως επάγγελμα και ο Κουέντιν αγαπάει τόσο πολύ την διαδικασία αυτή, που δεν είναι μόνο κολλητικό – είναι διασκεδαστικό».


Synopsis

In post-Civil War Wyoming, bounty hunters try to find shelter during a blizzard but get involved in a plot of betrayal and deception. Will they survive?

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Instagram Google Plus tumblr Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Ο όρος «Άγρια Δύση» δεν  προήλθε από τη μορφή της πανίδας στην αμερικανική ήπειρο, αλλά από το γεγονός ότι οι συνθήκες ζωής, όπως διαμορφώθηκαν από τους ανθρώπους της Δύσης ήσαν «εξαιρετικά άγριες». Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν έγινε «με το βαμβάκι» ο αμερικανικός εμφύλιος πόλεμος, ούτε «σφάζονταν με το βαμβάκι», όσοι διαφωνούσαν πάνω σε θέματα δουλεμπορίου, ρατσισμού, αναζήτησης χρυσού και άλλων συναφών… νομικών θεμάτων, τα οποία έλυναν μεταξύ τους.

Ο Ταραντίνο, αυτός ο ιδιόρρυθμος μαιτρ του κινηματογράφου, την έχει δει σωστά τη δουλειά και απεικονίζει αριστουργηματικά για άλλη μια φορά (η πρώτη ήταν ο «Τζάνγκο» του) τη ζωή στην Άγρια Δύση των ΗΠΑ, μιμούμενος αυτόν που λάτρεψε, τον σκηνοθέτη Σέρτζιο Λεόνε και συνεργαζόμενος με αυτόν που «ανέβαζε» το κλίμα στις ταινίες του, το μουσικοσυνθέτη Ένιο Μορικόνε, που στους Μισητούς Οκτώ γράφει ιστορία για άλλη μια φορά μετά από 40 σχεδόν χρόνια.

Στον κλειστό χώρο, λοιπόν, ενός καταλύματος για περαστικούς και κάτω από τον συνεχή ήχο μιας χιονοθύελλας που λυσσομανάει απ’ έξω, ο Ταραντίνο, έχοντας στη διάθεσή του οκτώ άριστους ηθοποιούς, καταφέρνει να μιλήσει για όλα στις σωστές δόσεις (εμφύλιο, ρατσισμό, απληστία, τυχοδιωκτισμό) και με τη σωστή ποσότητα μακάβριου χιούμορ, βίας, αίματος και τραγικής ειρωνείας. Όπως αρμόζει στους προγόνους του αμερικανικού ονείρου. Όσο για το σενάριο: χωρισμένο σε κεφάλαια και με τα κατάλληλα πισωγυρίσματα στο χρόνο, καταφέρνει να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή μέχρι τέλους.

Πρέπει να δείτε αυτή την τρίωρη ταινία και όσοι φοβάστε τα αίματα, από τις τελευταίες σειρές για να μη λεκιαστείτε από το πιτσίλισμα.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot


Ανάμεσα στα όρη, στα άγρια βουνά του Wyoming, είναι τοποθετημένο το πανδοχείο της Minnie. Γνωστό στους οδοιπόρους για τη ζεστασιά του και τον δυναμίτη καφέ του, έτοιμο να υποδεχτεί οκτώ τύπους που καλπάζουν, έκαστος εφ' ω ετάχθη, για το κοντινό Red Rock, με τη χιονοθύελλα όμως να τους προλαβαίνει. Ο αμερικανικός εμφύλιος έχει εδώ και καιρό σημάνει λήξη. Ίσως πάλι, μόνο στα χαρτιά.

Tarantino: Σαν να λέμε, ανακυκλώσιμη Τέχνη, ένα τετραπέρατο, αναρχοηδονολατρικό patchwork είδους, ύφους, φόρμας, κομμένο και ραμμένο με υπολογισμένες ή όχι (ας είμαστε σοβαροί, κανείς δεν ξέρει) πολυλογίες, αοριστίες. Μα με απολύτως συγκεκριμένο πολιτικό λόγο γεμάτο απενεχοποιημένα καλοακονισμένα ξυράφια ικανό να ακρωτηριάσει κάθε αποκοιμισμένη από τη συνήθεια ορθοδοξία και ηθική. Πάντα ομόλογα με την κλασική ταραντινική σπλατεριά που αν τύχει και αργήσει, μπορεί και να ενοχλήσει.

Καλή ώρα στο ανεκδοτολογικό οκτέτο του εδώ, που χρησιμοποιεί ως άλλοθι πρωτοτυπώντας του εαυτού του. Παίζοντας με την άνεση και την ευρηματικότητα του άπατου σεναριακού ταλέντου του

στην ουσία θέατρο στα 70mm με ήρωες δυο κυνηγούς επικηρυγμένων κεφαλών, έναν νεοπροσληφθέντα σερίφη, μια εγκληματία στο παραπέντε της κρεμάλας, έναν δήμιο βρετανικής προφοράς, έναν ηλικιωμένο γιάνκη στρατηγό, έναν μοναχικό cowboy και έναν λιγομίλητο μεξικανό. Και ταυτόχρονα αρπάζοντας από τις σημαίνουσες, στιβαρές σκηνοθετικές οπτικές του Kubrick και το «βρες τον δολοφόνο» της Agatha Cristie για να (παρα)μιλήσει για τον σαθρό κοινωνικό ιστό ενός λαού ρατσιστή από κούνια, που χωρισμένος στα δυο, στα τρία, στα τέσσερα, και όσο πάει, καταλήγει στο τομάρι εαυτό του, ζητά δικαιοσύνη από τους άλλους σημαδεύοντάς τους με το όπλο του.

Να, ο ποδολάγνος με την ψυχωτική φάτσα στην όγδοη ταινία του κουβεντιάζει στα σοβαρά τη ρίζα του σημερινού, παγκόσμιου και κάθε κακού και στα σοβαρά μας παραδίδει τους 8 όσο διαστροφικούς μας πρέπουν. Άλλο αν καθόλου στα σοβαρά (μπορεί και να αποπροσανατολίζουν τα καουμπόικα καπέλα), δεν τους κουβεντιάζουμε εμείς.


Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com


  

Νέα ταινία για τον Ταραντίνο, νέο γουέστερν μετά το Τζάνγκο. Ελάτε τώρα... και μελόδραμα να έκανε αυτός ο τύπος όλοι θα το βλέπαμε με χαρά. Δεν είναι και μικρό πράγμα μέσα σε 8 ταινίες να έχεις γίνεις σχεδόν θρύλος και να έχεις δημιουργήσει ένα αξιοζήλευτο στυλ που πολλοί επιχειρούν να μιμηθούν.

Ας αρχίσουμε από τα καλά. Το Hateful Eight είναι αναμφισβήτητα μια ταινία Ταραντίνο. Υπερβολικός διάλογος, πολύ λεπτομέρεια, χαρακτήρες με προσωπικότητα, ανατροπές και βιρτουόζικη σκηνοθεσία. Σήψη και αμοραλισμός αναμειγνύονται με ισχυρή δόση αυτοσαρκασμού και μαύρης κωμωδίας όπως δηλαδή στις περισσότερες ταινίες του. Αυτή την φορά όμως κινείται σε λίγο πιο σκοτεινό  ύφος καθώς λείπουν οι έντονες χιουμοριστικές στιγμές.

Στα αρνητικά τώρα διακρίνεται δυστυχώς μια τάση κορεσμού και επανάληψης. Ψήγματα αυτού είχαν φανεί από το Τζάνγκο ή και από τους μπάσταρδους αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς. Το πιο μεγάλο όμως αρνητικό είναι ότι ο αγαπητός Ταραντίνο αυτή την φορά δεν έχει πραγματικά κάτι σημαντικό να μας πει. Η ταινία δείχνει περισσότερο σαν μια άσκηση επίδειξης και εμμονικών συνδρόμων,
χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό. Απλά πολλές φορές το περιτύλιγμα μπορεί να επισκιάσει την ουσία και την πραγματική αξία ενός έργου τέχνης.

Για το τέλος ειδική μνεία στους έξοχους  Κερτ Ράσελ και Σάμιουελ Τζάκσον που κουβαλάνε πραγματικά στους ώμους τους ολόκληρη την ταινία και μαγνητίζουν το βλέμμα του κοινού.

 

Άρης Λεχουρίτης
του Άρη  Λεχουρίτη[email protected]

 


Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου [email protected]

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page




VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
USA 7 December 2015 (Los Angeles, California) (premiere)
Canada 25 December 2015 (limited) (70mm version)
USA 25 December 2015 (limited) (70mm version)
USA 30 December 2015
Canada 31 December 2015
Sweden 1 January 2016 (limited) (70mm version)
Denmark 3 January 2016 (Copenhagen)
France 6 January 2016
Argentina 7 January 2016
Bosnia and Herzegovina 7 January 2016 (Cinestar Bihac)
Brazil 7 January 2016
Chile 7 January 2016
Czech Republic 7 January 2016
Denmark 7 January 2016
Ελλάδα 7 Ιανουαρίου 2016
Hungary 7 January 2016
South Korea 7 January 2016
Republic of Macedonia 7 January 2016
Netherlands 7 January 2016
Serbia 7 January 2016
Thailand 7 January 2016
Bulgaria 8 January 2016
UK 8 January 2016
Ireland 8 January 2016
Israel 8 January 2016
Iceland 8 January 2016
Lithuania 8 January 2016
Norway 8 January 2016
Turkey 8 January 2016
Finland 13 January 2016
Sweden 13 January 2016
Australia 14 January 2016
Azerbaijan 14 January 2016
Belarus 14 January 2016
Colombia 14 January 2016
Dominican Republic 14 January 2016
Kazakhstan 14 January 2016
Mexico 14 January 2016
New Zealand 14 January 2016
Puerto Rico 14 January 2016
Russia 14 January 2016
Ukraine 14 January 2016
Spain 15 January 2016
India 15 January 2016
Pakistan 15 January 2016
Poland 15 January 2016
Romania 15 January 2016
Singapore 21 January 2016
Slovakia 21 January 2016
Germany 28 January 2016
South Africa 29 January 2016
Italy 4 February 2016
Japan 27 February 2016


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

Samuel L. Jackson ... Major Marquis Warren
Kurt Russell ... John Ruth
Jennifer Jason Leigh ... Daisy Domergue
Walton Goggins ... Sheriff Chris Mannix
Demián Bichir ... Bob
Tim Roth ... Oswaldo Mobray
Michael Madsen ... Joe Gage
Bruce Dern ... General Sandy Smithers
James Parks ... O.B Jackson
Dana Gourrier ... Minnie Mink
Zoë Bell ... Six-Horse Judy
Lee Horsley ... Ed
Gene Jones ... Sweet Dave
Keith Jefferson ... Charly
Craig Stark ... Chester Charles Smithers
Belinda Owino ... Gemma
Channing Tatum ... Jody

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Γουέστερν, Κωμωδία, Δράμα, Μυστηρίου, Θρίλερ

Σκηνοθεσία
Quentin Tarantino

Σενάριο
Quentin Tarantino

Παραγωγή executive
Richard N. Gladstein
Shannon McIntosh
Stacey Sher

Μουσική
Ennio Morricone

Φωτογραφία
Robert Richardson

Μοντάζ
Fred Raskin

Casting
Victoria Thomas

Σχεδιασμός Παραγωγής
Yohei Taneda

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Richard L. Johnson

Σκηνικά
Rosemary Brandenburg

Κοστούμια
Courtney Hoffman

Εταιρείες Παραγωγής
The Weinstein Company

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
The Weinstein Company Roadshow Entertainment

Ειδικά Εφέ
Method Studios
ScanlineVFX

Χρονολογία παραγωγής
2015

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 2.76 : 1 70 mm

Διάρκεια
167'

Ήχος
Dolby Digital | Datasat

Τοποθεσίες γυρισμάτων
ΗΠΑ (Κολοράντο)

Καταλληλότητα
Australia:R18+ | Brazil:18 | Canada:18A (British Columbia) | France:12 | India:A | Ireland:18 | South Korea:18 | Switzerland:16 | UK:18 | USA:R (certificate #50077)

ΑΚΑ
The H8ful Eight
The Hateful 8

Κόστος
$44,000,000


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 4


Αξιολόγηση :

Αριστούργημα
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Γουέστερν
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ



Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΓουέστερνΘρίλερΚωμωδίαΜυστηρίουRestrictedΔραματική



top of the page


-- Sponsored Links --

aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr


Info | Statistics | Topics | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | Add in Google homepage