Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
. Nymphomaniac part 1 Uncut
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Starred Up
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: leogeo1974's Profile leogeo1974
Σήμερα: 0
Χθές: 2
Συνολικά: 9756

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 218
Μέλη: 0
Σύνολο: 218

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Nymphomaniac Μέρος 2ο (Nymphomaniac part 2 / Nymphomaniac: Volume II) του Λαρς Φον Τρίερ (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 06 Φεβ. 2014 @ 05:03:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Nymphomaniac Μέρος 2ο
Nymphomaniac part 2 / Nymphomaniac: Volume II

του Λαρς Φον Τρίερ
με τους Σαρλότ Γκένσμπουργκ, Στέλαν Σκάρσγκαρντ, Σία Λαμπεφ, Γουίλεμ Νταφόε, Ούμα Θέρμαν, Μάικλ Πας, Στέισι Μάρτιν, Ζαν Μαρκ Μπαρ

Υπόθεση:
Το άγριο, αλλά ποιητικό ταξίδι, όπως το αφηγείται η διαγνωσμένη νυμφομανής Τζο, από τη γέννηση της μέχρι σήμερα, σε ηλικία 50 ετών. Ένα κρύο βράδυ του χειμώνα, ο γοητευτικός εργένης Σέλιγκμαν, βρίσκει τη Τζο χτυπημένη σ’ ένα σοκάκι. Τη μεταφέρει στο διαμέρισμα του, όπου τη φροντίζει και τη ρωτάει για τη ζωή της. Την ακούει με βαθιά προσήλωση καθώς η πολύπλευρη και χειμαρρώδης ζωή της ξετυλίγεται σε 8 κεφάλαια.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΤΟΥ NYMPHOMANIAC

Το NYMPHOMANIAC είναι χωρισμένο σε δύο Μέρη (Α’ και Β’), και υπάρχει σε δύο εκδοχές (η μία διάρκειας 4 ωρών συνολικά και η δεύτερη 5, 5 ωρών).

Από τις 25 Δεκεμβρίου που κάνει πρεμιέρα στη Δανία κι έπειτα, θα προβάλλεται παγκοσμίως η τετράωρη εκδοχή. Στην Ελλάδα τα δύο μέρη θα κυκλοφορήσουν ξεχωριστά (30 Ιανουαρίου το πρώτο και 20 Φεβρουαρίου το δεύτερο).
Η εκδοχή των 5,5 ωρών θα είναι έτοιμη για διανομή κάποια στιγμή μέσα στο 2014. Ο τρόπος διανομής της θα εξαρτηθεί και θα ανακοινωθεί όταν είναι έτοιμη. Το πρώτο μέρος της εκδοχής αυτής θα προβληθεί στο φετινό Φεστιβάλ Βερολίνου.


The continuation of Joe's sexually dictated life delves into the darker aspects of her adult life and what led to her being in Seligman's care.


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Ψάχνοντας να προσδιορίσουμε τα όρια ανάμεσα στη τέχνη και την πρόκληση, θα μπορούσε κανείς να βρεθεί μπροστά σε μία νέα έκφραση η οποία να ανταποκρίνεται στις ανάγκες, τα οράματα και τις ευαισθησίες του σύγχρονου ανθρώπου. Μέσα στα πλαίσια λοιπόν της δημιουργίας ο ερωτισμός θα είχε την δυνατότητα να δώσει μια νέα πνοή στον πρωτοποριακό κινηματογράφο και να τον κάνει πιο προσιτό στο πλατύ κοινό. Με αυτήν την σκέψη το έργο  Νymphomaniac του Lars von Trier  και το οποίο έχει δύο μέρη θα έδινε λύση σ’ αυτά τα ερωτήματα αν δεν υπήρχαν κάποιες σαφείς αδυναμίες . Αν το πρώτο μέρος θα άφηνε κάποιες δυνατότητες να σκεφτούμε ότι στη συνέχεια ίσως αυτά τα χαρακτηριστικά που δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες μας να μην υπήρχαν στην συνέχεια, δυστυχώς, το δεύτερο μέρος μπορεί να απογοητεύσει το θεατή που θα ήθελε να δει ένα πρωτοποριακό κινηματογραφικό έργο με μια νέα και καινοτόμο έκφραση. Έχοντας υπόψη τα στοιχεία τόσο του πρώτου μέρους όσο και του δευτέρου, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τόσο τα θετικά στοιχεία, όσο και τις σημαντικές κατά την γνώμη μας αδυναμίες αυτής της ταινίας .

Έχοντας  επισημάνει το ενδιαφέρον το οποίο παρουσιάζει η λεξικολογική  δομή του τίτλου, το νόημα αυτής της επικεφαλίδας και των δύο έργων  μας παραπέμπει σε  έναν ορισμό ο οποίος ανταποκρίνεται σε ένα σεξουαλικά άρρωστο άτομο το οποίο δεν πάσχει υποχρεωτικά από μία ακόρεστη σεξουαλική επιθυμία, αλλά κυριεύεται από έμμονες ιδέες. Με αυτή την διαπίστωση η οποία στηρίζεται  στο διαχωρισμό ανάμεσα στην νυμφομανή και την «νυμφομανιακή» θα μπορούσαμε να αποκλείσουμε κάθε χυδαίο υπονοούμενο και να κατανοήσουμε το ύφος αυτού του έργου. Εξάλλου, η επιλογή των ελληνικών ετυμολογικών στοιχείων σε μία από τις κύριες ευρωπαϊκές γλώσσες παραπέμπει σε μία δόκιμη λέξη η οποία απευθύνεται βασικά σε άτομα τα οποία να έχουν ένα σημαντικό επίπεδο μορφώσεως. Πράγματι η πρωταγωνίστρια Τζό  σε αντίθεση με αυτά τα οποία πιστεύει δεν είναι νυμφομανής αλλά υποφέρει από έμμονες ιδέες οι οποίες λαμβάνουν μεγαλύτερες διαστάσεις στ δεύτερο μέρος. Έτσι λοιπόν ο Σέλινγκμαν, σταδιακά παύει να είναι ο αντικειμενικός αφηγητής των νατουραλιστικών μυθιστορημάτων και ασφαλώς ο ρόλος του ψυχαναλυτή εξασθενίζει και γίνεται λιγότερο αισθητός στην εξέλιξη του έργου.  Κατά συνέπεια η εξωτερική του εστίαση τείνει να εκλείψει και αυτό του δίνει μια υπόσταση σχεδόν ίση με αυτή ενός ενεργού προσώπου το οποίο αν και αντιστέκεται στην πυκνότητα των αφηγήσεων της Τζο  σε κάποια στιγμή υποκύπτει  κάτω από την πίεση της αρρωστημένης μεν αλλά ισχυρής προσωπικότητας της  πρωταγωνίστριας η οποία τον κάνει να χάσει την ψυχική του ισορροπία.

Αν τα χαρακτηριστικά ενός αντικειμενικού ψυχολόγου φαίνονται να είναι κάτι το θετικό για το πρώτο μέρος, η εξασθένιση και ο θάνατος του Σελίνγκμαν στο δεύτερο αποτελούν ένα πρόσθετο ερωτηματικό καθόσον η ασθένεια της Τζό δεν καταλήγει κάπου· αντιθέτως το αδιέξοδό της μας κάνει να σκεφτούμε ότι πρόκειται για μια μοιρολατρία η οποία δύσκολα θα ανταποκρινόταν σε κάποιες σκοπιμότητες ή ακόμη και ανάγκες του κινηματογραφικού έργου. Όπως έχουμε ήδη αναφερθεί η πρωταγωνίστρια αντικατοπτρίζει τον εγκεντρισμό και δεν επικοινωνεί με τον θεατή. Έχοντας την εντύπωση ότι ένας τοίχος ορθώνεται ανάμεσα σε μας και σ’ αυτή, θα μπορούσαμε να πούμε ότι πρόκειται για ένα άτομο χωρίς συναισθήματα και καινό από ιδέες. Θα έλεγε κανείς ότι αυτή επικοινωνεί με κάτι το αόρατο και ακαθόριστο και κάτω από κανονικές συνθήκες θα μπορούσε να βρεθεί σε ένα ίδρυμα καθόσον είναι επικίνδυνη για τα άτομα που την περιβάλλουν. Η προκλητικότητα της  ενισχύεται από ένα υπέρμετρο εγωκεντρισμό ο οποίος κι αυτός επίσης αγγίζει τα όρια της ψυχοπάθειας. Η πρόκληση της Τζο λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις όταν προσθέσουμε τον αυτόν τον εγκεντρισμό ο οποίος δεν παρουσιάζει κανένα δημιουργικό ενδιαφέρον.  Με αυτές τις σκέψεις, πιστεύουμε ότι τα ελαττώματα και οι αδυναμίες του κινηματογραφικού έργου πάνω στα οποία έχουμε ήδη αναφερθεί, πιστεύουμε ότι αυτά καθίστανται εντονότερα στο δεύτερο μέρος και κατά την γνώμη μας ο θεατής θα δυσκολευόταν να εισέλθει στις παράλογες, σκοτεινές  και αρρωστημένες πλευρές αυτής της ταινίας.

Το κινηματογραφικό έργο Nymphomaniac  Μέρος Β’ παρόλα τα θετικά του στοιχεία παρουσιάζει ένα σημαντικό αριθμό αδυναμιών οι οποίες θα απογοήτευαν εύκολα ένα εξειδικευμένο κοινό. Εξάλλου, κατά την γνώμη μας,  ούτε και το πλατύ κοινό θα μπορούσε να κατανοήσει και να εκτιμήσει αυτό το έργο.  

Γεώργιος Κόκκινος
Georges KOKKINOS de DEMOSTHENE
του Γεωργίου Δημοσθένους Κόκκινουavignonais@pathfinder.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

No pain, no gain: αμαρτία να το σκέφτεσαι, το λες ή κάνεις;

Ιδιοφυής, χαρισματικός, ευρηματικός, αντισυμβατικός, εμπνευσμένος οραματιστής ο Λαρς Φον Τρίερ. Από την άλλη, πονηρός και προκλητικός εικονοκλάστης, ο Βορειοευρωπαίος οτέρ που γράφει ιστορία με την δική του ιδιαίτερη και μοναδική γραφή. Ακολουθώντας στο Nymphomaniac Part 2 τα χνάρια του Ντράγιερ (μεταμέλεια και λύτρωση, μεταφυσική ηθική), του Μπορόβζικ (ερωτισμός στις λογοκριμένες σκηνές), του Παζολίνι (σαρκαστικές αναφορές και φαντασιωματικές δόσεις σεξουαλικού παραμυθιού) και ακόμη ακόμη του Ταραντίνο (στις μακράς διάρκειας ατάκες που εξαντλούν και τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, στην σκέψη και τον προβληματισμό των ανοιχτόμυαλων ή όχι χαρακτήρων του). Θα έλεγα πως η παραδοσιακή σεξουαλική σχέση μπορεί να οριστεί καλύτερα και αξιολογηθεί από τις βιωματικές περιπτώσεις στις παρυφές της ακατανίκητης παρόρμησης και ανεξέλεγκτης λίμπιντο.

Γι΄αυτό αγαπάμε τον Λαρς Φον Τρίερ. Γιατί είναι όπως ήταν πάντα. Αυθεντικός, δογματικός, κυνικός, θρασύς και ταξικά αποδομητικός. Τόσο που δεν είναι λίγες φορές που το μαύρο χιούμορ ξεχειλίζει από γαργαλιστικές δόσεις σουρρεαλισμού αλλά και την φιλοσοφική θέση και κοινωνική του στάση απέναντι στις αρχές της σαδομαζοχιστικής αστικής μας δημοκρατίας. Άλλωστε ο πρωτόγονος ζήλος και η μετέπειτα φροϋδική ανησυχία του για τις ακραίες συμπεριφορές δεν μας είναι άγνωστος απλά τώρα τα επιβεβαιώνει αγγίζοντας κινηματογραφικά ταμπού με έναν ωμό, ευθύ και τραχύ μέσο. Η τεχνοτροπία της εικόνας δεν εξωραϊζει τα πάθη και δεν απωθεί με το μαρτύριο, όταν το σεξ υπάρχει για να καταδείξει έναν υγρό και σκοτεινό αλλά υπαρκτό μονοπάτι σε μια κοιμώμενη και καταπιεσμένη από τις συμβατικότητες Εδέμ.

Για τον ακαλούπωτο Τρίερ, όλοι οι δρόμοι έχουν αξία όσο κι οι ανθρώπινες τρύπες... Εθισμένη στο σεξ δεν είναι μόνο η ηρωίδα αλλά και το περιβάλλον που της δίνει τα ερεθίσματα και τρέφει το κίνητρο εξερεύνησης κάθε πτυχής απόκρυφων απολαύσεων. Φυσικά στην κορυφή βρίσκονται εκείνες που προκαλούν ηδονή μέσα από έναν (κρυφά) - ελεγχόμενο - πόνο. Τον τελευταίο η ηρωίδα μας τον νιώθει βαθιά μέσα της έτοιμη να τον χαρίσει και σε άλλους, γιατί όχι; Είναι ο πόνος, ευχάριστη ή όχι, γνώση και εμπειρία που πρέπει να μεταλαμπαδευτεί; ή μήπως ως αντίρροπος στις παραδοσιακές και δοκιμασμένες αξίες δημιουργεί συνθήκες χάους φέρνοντας την καταστροφή και τον θάνατο;

Αξίζει να υπογραμμιστεί το αριστουργηματικό φινάλε και η ... μνημειώδης ατάκα. Είναι μια ακόμα παράμετρος που γκρεμίζει την Πίστη και ανατρέπει τα δεδομένα που είχαμε υποστηρίξει από την αλληλουχία των γεγονότων.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:


Η τριλογία ολοκληρώνεται

Με το δεύτερο μέρος του Nymph()maniac γίνεται σαφές ότι η τελευταία τριλογία του Trier ολοκληρώνεται και μάλιστα με τρόπο που το όραμα του δημιουργού αποκτά υπόσταση.

Το φιλμ αποτελεί όπως άλλωστε συμβαίνει συχνά στο έργο του Trier μια δοκιμιακή προσέγγιση φιλοσοφικών προβληματισμών και αναζητήσεων με κινηματογραφικό λόγο μεταφορικό και συμβολικό αλλά και εμφανέστατη την πρόθεση της πρόκλησης ως μέσου για την μεταφορά των μηνυμάτων του (στην συγκεκριμένη περίπτωση με έναν ιδιόμορφα λυρικό τρόπο).

Εκείνο που επίσης αξίζει να επισημανθεί είναι ότι τόσο στην «λογοκριμένη» version την οποία έχουμε την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε προς το παρόν όσο και την ολοκληρωμένη έκδοση είναι η  σαφής και προφανής  απουσία κάθε ψήγματος ερωτισμού.

Κατά τα άλλα όπως είναι λογικό καθόσον πρόκειται για ενιαίο έργο πρέπει να επισημάνω χωρίς να κουράζω περισσότερο ότι πραγματικά η αναφορά μου στο πρώτο μέρος την οποία μπορεί κανείς να αναζητήσει στο link  http://www.myfilm.gr/11704#reviews εξακολουθεί  να ισχύει απόλυτα.

Όσοι λοιπόν γοητεύονται από την χαρισματική αλλά και τόσο ιδιαίτερη κινηματογραφική γραφή του Lars von Trier επιβάλλεται να δουν το Nymph()maniac Μέρος 2ο, και να το μελετήσουν στο σύνολό του (1ο και 2ο μέρος).


Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


Η Βαθμολογία μου:

Δυστυχώς και το δεύτερο μέρος αυτού του έπους της «εθισμένης σεξουαλικά» ηρωίδας του Λαρς Φον Τρίερ, δεν μας λέει τίποτα περισσότερο από το πρώτο, αφού η  50χρονη ηρωίδα της Σαρλότ Γκένσμουργκ συνεχίζει να αφηγείται την ιστορία της, στον μεγαλύτερό της Στέλαν Σκάρσγκαρντ, ο οποίος την περιθάλπει, ύστερα από κάποιο ατύχημά της, που τελικά αποδεικνύεται ότι ήταν σεξουαλική κακοποίηση, αφού η προσπάθειά της να διεγερθεί σεξουαλικά την οδηγεί σε σαδομαζοχιστικές επιδιώξεις.

Ενώ δε, στο πρώτο μέρος η διήγησή της δεν καταφέρνει να τον εντυπωσιάσει, αλλά του δίνει την ευκαιρία να σχολιάζει, άλλοτε σοβαρά και άλλοτε με χιούμορ τη λογοτεχνία, την τέχνη, τη μουσική, τη θρησκεία και άλλα θέματα, στο δεύτερο καταφέρνει να τον ερεθίσει με συνέπεια (δεν θα το πιστέψτε) αναμενόμενη.
Η απογοήτευση από το πρώτο μέρος της ταινίας, δεν διορθώνεται με το δεύτερο, που είναι - λέει - και λογοκριμένο.

Δεν χάσαμε και τίποτα. Ή μάλλον χάσαμε: το δίωρό μας.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
25/12/2013 (Δανία)
24/1/2014 (Ισπανία)
29/1/2014 (Γαλλία)
20/2/2014 (Ελλάδα)
22/2/2014 (Ηνωμένο Βασίλειο)
6/3/2014 (Ρωσία)
20/3/2014 (ΗΠΑ, Video on Demand)
4/4/2014 (ΗΠΑ, περιορισμένη διανομή)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Charlotte Gainsbourg ... Joe
    Stellan Skarsgård ... Seligman
    Stacy Martin ... Young Joe
    Willem Dafoe ... L
    Mia Goth ... P
    Michael Pas ... Old Jerôme
    Jean-Marc Barr ... Debtor Gentleman
    Jamie Bell ... K
    Ananya Berg ... Joe - 10 χρονών
    Peter Gilbert Cotton ... Doctor 1
    Shia LaBeouf ... Jerôme
    Connie Nielsen ... Joe's Mother
    Uma Thurman ... Mrs. H

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα, Μυστηρίου

Σκηνοθεσία
Lars von Trier

Σενάριο
Lars von Trier

Παραγωγή
Marie Cecilie Gade
Peter Aalbæk Jensen
Louise Vesth

Φωτογραφία
Manuel Alberto Claro

Μοντάζ
Molly Marlene Stensgaard

Εταιρείες Παραγωγής
Zentropa Entertainments
Heimatfilm

Διανομή
Seven, Spentzos (Ελλάδα)
Magnolia Pictures

Ειδικά Εφέ
BUF (visual effects)

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
Δανία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ηνωμένο Βασίλειο

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1

Διάρκεια
123'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA
Nymphomaniac: Volume II

Καταλληλότητα
France:-16 | Ireland:18 | Netherlands:16 | Portugal:M/18 | Sweden:15 | Switzerland:16 | UK:18 | USA:Not Rated

Κόστος


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΜυστηρίουΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails