Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 94
Μέλη: 0
Σύνολο: 94

Εγγραφή


Cinema: Ομάρ (Omar) του Χάνι Αμπού Ασάντ (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 20 Νοέ. 2013 @ 15:48:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Ομάρ
Omar

του Χάνι Αμπού Ασάντ
με τους Άνταμ Μπακρί, Λιμ Λουμπάνι, Γουαλίντ Φ. Ζουάιτερ, Σάμερ Μπισάρατ, Εγιάντ Χουράνι

Υπόθεση:
Ο Ομάρ είναι συνηθισμένος να αποφεύγει τις σφαίρες των σκοπών όταν περνά το Τείχος που χωρίζει στα δύο την πόλη ώστε να επισκεφθεί την κρυφή του αγάπη, τη Νάντια. Αλλά η κατεχόμενη Παλαιστίνη δεν γνωρίζει ούτε την απλή αγάπη, ούτε τον ξεκάθαρο πόλεμο. Στην άλλη μεριά του τείχους, ο ευαίσθητος νεαρός φούρναρης, Ομάρ, γίνεται ένας μαχητής της ελευθερίας, ο οποίος θα χρειαστεί να έρθει αντιμέτωπος με οδυνηρές επιλογές για τη ζωή και το τι σημαίνει να είσαι άνδρας. Όταν ο Ομάρ συλλαμβάνεται μετά από μία θανατηφόρα πράξη αντίστασης, ξεκινά ένα παιχνίδι γάτας και ποντικού με την στρατιωτική αστυνομία. Η καχυποψία και ο φόβος της προδοσίας απειλούν να κλονίσουν την εμπιστοσύνη του Ομάρ στους συνεργούς και παιδικούς του φίλους, Αμτζάντ και Τάρεκ, ο στρατευμένος αδελφός της Νάντια. Τα αισθήματα του Ομάρ δεν αργούν να γίνουν τόσο διχασμένα όσο και το Παλαιστινιακό τοπίο. Αλλά, σύντομα, γίνεται εμφανές ότι οτιδήποτε κάνει, είναι εξαιτίας της αγάπης του για τη Νάντια.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ειδικό Βραβείο Επιτροπής τμήματος  ΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΒΛΕΜΜΑ του Φεστιβάλ Καννών 2013

ΣΤΟΥΣ 9 FINALIST ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ 2014

trivia

«Για μένα, η αληθινή ζωή προσφέρει το καλύτερο υλικό για οποιονδήποτε αφηγητή και η συγκεκριμένη ταινία δεν αποτελεί εξαίρεση,» λέει ο σκηνοθέτης, Χάνυ Αμπού-Ασάντ. «Πριν από αρκετά χρόνια, έπινα τσάι στη Ραμάλλα με έναν καλό μου φίλο, ο οποίος μου είπε ότι μια μέρα τον προσέγγισε ένας πράκτορας της κυβέρνησης έχοντας προσωπικές πληροφορίες για εκείνον. Σ’ εκείνη τη φάση, ο πράκτορας χρησιμοποίησε αυτό το μυστικό προκειμένου να κάνει τον φίλο μου να συνεργαστεί. Μόλις το άκουσα, ήξερα ότι πρέπει να ψάξω περισσότερο αυτό το θέμα, να ανακαλύψω το πώς τέτοιες συνθήκες και τέτοιες πράξεις θα επηρέαζαν την αγάπη, τη φιλία και την εμπιστοσύνη. Μετά από λίγη σκέψη, βρέθηκα να μην μπορώ να κοιμηθώ μια νύχτα και τότε πήρα ένα κομμάτι χαρτί και τέσσερεις ώρες αργότερα είχα την ακριβή δομή αυτού που το Ομάρ είναι σήμερα.»

*

«Το Τείχος έχει χωρίσει τις Παλαιστινιακές πόλεις από τους εαυτούς τους, […] έχει χωρίσει χωριά, προσφυγικούς καταυλισμούς, και δημιουργεί καντόνια όπου ζουν οι Παλαιστίνιοι. Σε πολλά μέρη, δεν είναι ξεκάθαρο τι είναι υπό κατοχή και τι όχι. Για παράδειγμα, στην Ιερουσαλήμ, και οι δύο πλευρές είναι υπό κατοχή. Πρόθεσή μου ήταν να δημιουργήσω μία εικονική Παλαιστινιακή πόλη, η οποία διασχίζεται από το Τείχος τυχαία, χωρίς διαφορές ανάμεσα στις δύο πλευρές,» συνεχίζει ο Αμπού-Ασάντ.

*

«Το να πηδάει κανείς το Τείχος είναι μέρος της καθημερινής ζωής στην Παλαιστίνη,» εξηγεί ο Αμπού-Ασάντ. «Υπάρχουν ακόμα κι άνθρωποι των οποίων η δουλειά είναι να βοηθούν άλλους να περνούν στην άλλη πλευρά. Αυτοί οι άνθρωποι κυριολεκτικά βγάζουν το μεροκάματό τους έτσι. Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι το Τείχος δεν αποτελεί μόνο σύνορο μεταξύ Ισραήλ και Δυτικής Όχθης, αλλά στην πραγματικότητα έχει χτιστεί με τέτοιο τρόπο που χωρίζει τους Παλαιστινίους από τους εαυτούς τους.»

*

«Το βασικό θέμα της ταινίας είναι η εμπιστοσύνη και το πόσο σημαντική είναι για τις σχέσεις των ανθρώπων, αλλά και το πόσο εύκολο είναι να χαθεί,» αναφέρει ο Αμπού-Ασάντ. «Η εμπιστοσύνη είναι ο πυρήνας της αγάπης, της φιλίας, και της αφοσίωσης. Είναι άυλη κι έτσι μπορεί να είναι ταυτόχρονα πολύ δυνατή αλλά και πολύ εύθραυστη. Ενδιαφέρομαι να εξερευνήσω την ανθρώπινη εμπειρία και για τον λόγο αυτό η εμπιστοσύνη είναι η ‘φάτα μοργκάνα’, ο διπλός αντικατοπτρισμός που αποτελεί την απόλυτη οφθαλμαπάτη της ανθρώπινης εμπειρίας και αυτό που γεννά στους ανθρώπους τόσο σύνθετα συναισθήματα. Η επιθυμία μου να ξεμπλέξω τις περιπλοκότητες του ανθρώπινου αισθήματος είναι αστείρευτη και άφθαρτη

*

Όπως λέει ο σκηνοθέτης, «υπάρχουν μόνο δύο είδη ιστοριών αγάπης, οι τραγικές και οι ρομαντικές. Σε κάθε ιστορία που γνωρίζω, θα υπάρχουν πάντα δύο εμπόδια – ένα εσωτερικό και ένα εξωτερικό. Στις περισσότερες δραματικές ιστορίες αγάπης, οι εραστές φαίνεται να ξεπερνούν το εξωτερικό εμπόδιο, αλλά είναι ανίκανοι να ξεπεράσουν το εσωτερικό, το οποίο δεν είναι άλλο από το να εμπιστευτούν αληθινά ο ένας τον άλλον. Από την άλλη μεριά, σε μια ρομαντική κομεντί, οι εραστές ξεπερνούν όλα τα εμπόδια και καταλήγουν μαζί. Δυστυχώς, η πραγματικότητα της αγάπης είναι πιο τραγική από αυτήν που παρουσιάζουν οι ρομαντικές κομεντί. Στη δική μου ιστορία, ο Ομάρ πιστεύει πραγματικά στην ιδανική αγάπη και πιστεύει στην πιθανότητα ενός ευτυχισμένου τέλους αντίστοιχου με αυτού των ρομαντικών κομεντί – κι αυτό είναι που κάνει την ταινία διπλά τραγική.»

*

Οι τέσσερις νεαροί ήρωες της ταινίας παίζονται από πρωτοεμφανιζόμενους ηθοποιούς, για τους οποίους ο Ομάρ αποτελεί την πρώτη τους δουλειά στον κινηματογράφο. Πειστικότητα, ικανότητα έκφρασης βαθιών συναισθημάτων και δυναμικός συνδυασμός με την υπόλοιπη ομάδα ήταν τα στοιχεία που αναζητούσαν ο υπεύθυνος του κάστινγκ και ο σκηνοθέτης στους υποψήφιους ηθοποιούς. «Ο Άνταμ Μπακρί, που έπαιξε τον Ομάρ, είναι μια πραγματική ανακάλυψη. Δεν είναι μόνο σπουδαίος ηθοποιός, αλλά και απίστευτα εργατικός, αφού τίποτα δεν τον σταματά από το να βρει την ουσία του χαρακτήρα του,» λέει ο σκηνοθέτης. Όσο για την Λιμ Λουμπάνι (Νάντια), είναι «μια ισχυρή δύναμη με μια θλίψη στα μάτια της, η οποία κινεί την περιέργεια οποιουδήποτε την κοιτάζει και τον κάνει να θέλει κι άλλο», ενώ ο Σάμερ Μπισάρατ (Αμτζάντ) είναι «ο κωμικός της παρέας». Τέλος, ο Εγιάντ Χουράνι (Τάρεκ) έκανε τον σκηνοθέτη να δει «μία εντελώς διαφορετική πλευρά του Τάρεκ: κάποιου που μπορεί να είναι ταυτόχρονα σκληρός και ευάλωτος, σοβαρός κι αστείος.»

*

Ο Γουαλίντ Ζουάιτερ είναι μόνος ηθοποιός στην ταινία που είχε προηγούμενη εμπειρία στον κινηματογράφο. «Το να δουλεύεις με επαγγελματίες είναι πάντα μία ενδιαφέρουσα πρόκληση, καθώς είναι εκείνοι που θα κάνουν τις πιο δύσκολες ερωτήσεις για τον χαρακτήρα τους και τα κίνητρα του,» διευκρινίζει ο Αμπού-Ασάντ. «Η συνεργασία μου με τον Γουαλίντ ήταν σα να σκαλίζω μάρμαρο: ήταν δυνατός και σκληρός, αλλά το αποτέλεσμα ήταν λαμπρό.»

*

«Δεν θα κάνω ποτέ μία ταινία που είτε καταδικάζει είτε υπερασπίζεται τους ανθρώπους· αυτή τη δουλειά την αφήνω στα δικαστήρια ανά τον κόσμο,» λέει ο Αμπού-Ασάντ. «Η ανθρώπινη πλευρά των μαχητών της ελευθερίας είναι αυτό που μου κινεί το ενδιαφέρον. Στην πραγματικότητα, μ’ ενδιαφέρει η ανθρώπινη πλευρά οποιουδήποτε χαρακτήρα, καθώς συχνά αυτό που μας κάνει ανθρώπους είναι παράλληλα και το τραγικό μας ελάττωμα. Πολλοί άνθρωποι ή χαρακτήρες φαίνονται τέλειοι εκ πρώτης, είτε είναι μαχητές της ελευθερίας είτε είναι εραστές. Αλλά το τραγικό ελάττωμα των ανθρώπων σημαίνει ότι αυτή η τελειότητα δεν είναι παρά μια ιδέα, ενώ μέσα και σ’ αυτούς τους ανθρώπους υπάρχει τόσο ατέλεια, όσο και αποτυχία. Η δουλειά μου ως σκηνοθέτης είναι να βρίσκω ενδιαφέρον σ’ αυτό το φαινόμενο και να το προβάλω με τον πιο ειλικρινή τρόπο, έναν τρόπο που δεν είναι άσπρος ή μαύρος, αλλά γκρι.»

*

Μιλώντας για τη δουλειά του, ο Αμπού-Ασάντ εξηγεί ότι «δεν ήταν ποτέ δύσκολο για μένα να υπερασπιστώ τις καλλιτεχνικές μου επιλογές, μιας και κάθε καλλιτέχνης στον κόσμο πρέπει να το κάνει· δεν είμαι ξεχωριστός κατ’ αυτό τον τρόπο. Παράλληλα, η επιθυμία μου να εξερευνώ την ανθρώπινη πλευρά πίσω από τους χαρακτήρες που δρουν βίαια επίσης δεν είναι ξεχωριστή – είναι αυτή η ίδια επιθυμία που κρατά απασχολημένους τους περισσότερους αφηγητές. Περισσότερο απ’ όλα, θεωρώ ότι τόσο οι θετικές, όσο και οι αρνητικές κριτικές που παίρνω για τη δουλειά μου, είναι για το γεγονός ότι δίνω φωνή στην Παλαιστίνη. Αυτό, όμως, δεν είναι ούτε καλλιτεχνικό σχόλιο, ούτε καλλιτεχνική κριτική. Είναι πολιτικό σχόλιο και πολιτική κριτική – κάτι εντελώς διαφορετικό.»

 

ΦΕΣΤΙΒΑΛ | ΒΡΑΒΕΙΑ | ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

Η ταινία Ομάρ τιμήθηκε με το Ειδικό Βραβείο Επιτροπής στην κατηγορία Ένα Κάποιο Βλέμμα (Un Certain Regard), στο Φεστιβάλ των Καννών του 2013.

 

ΧΑΝΥ ΑΜΠΟΥ-ΑΣΑΝΤ
Βιογραφικό σημείωμα

Το 2006, Ο Χανύ Αμπού-Ασάντ σκηνοθέτησε την πολυσυζητημένη ταινία Παράδεισος Τώρα (Paradise Now), η οποία κέρδισε τη Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας και ήταν υποψία στην ίδια κατηγορία στα Βραβεία της Ακαδημίας (Όσκαρ), εκπροσωπώντας την Παλαιστίνη. Η ταινία, η οποία παρουσιάζει την αληθινή ιστορία δύο Παλαιστινίων που ετοιμάζονται για μια επίθεση αυτοκτονίας στο Τελ Αβίβ, έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου, όπου κέρδισε τον Γαλάζιο Άγγελο καλύτερης Ευρωπαϊκής ταινίας, το βραβείο αναγνωστών της Berliner Morgenpost και το βραβείο καλύτερης ταινίας της Διεθνούς Αμνηστίας.

Νωρίτερα, ο Αμπού-Ασάντ είχε κάνει παγκόσμια επιτυχία με την ταινία Ο Γάμος της Ράνα (Rana’s Wedding), την ιστορία μίας νεαρής κοπέλας από την Ιερουσαλήμ που προσπαθεί να παντρευτεί πριν το ρολόι δείξει τέσσερις. Η ταινία επιλέχθηκε για την εβδομάδα κριτικών στις Κάννες και στη συνέχεια κέρδισε βραβεία στα φεστιβάλ του Μονπελιέ, του Μαρακές, της Μπάστια και της Κολωνίας.

Ο Αμπού-Ασάντ γεννήθηκε στη Ναζαρέτ της Παλαιστίνης, το 1961. Αφού σπούδασε και δούλεψε για πολλά χρόνια ως μηχανικός αεροπλάνων στην Ολλανδία, ο Αμπού-Ασάντ έκανε τα πρώτα του βήματα στον κόσμο του κινηματογράφου ως παραγωγός. Ήταν ο παραγωγός της μεγάλου μήκους ταινίας Curfew (1994) του Ρασίντ Μασαράουι. Το 1998, ο Αμπού-Ασάντ σκηνοθέτησε την πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία, The 14th Chick, σε σενάριο του συγγραφέα Άρνον Γκρούνμπεργκ.

Φιλμογραφία
Omar – 2013
The Courier – 2011
Paradise Now – 2005
Ford Transit – 2002 (Ντοκιμαντέρ)
Rana’s Wedding – 2002
Nazareth 2000 – 2000 (Ντοκιμαντέρ)
The 14th Chick – 1998


 

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ιστορία αγάπης με φόντο τη διχοτομημένη Παλαιστίνη και ήρωες δυο παιδιά που πέφτουν θύματα, του πολέμου των μυστικών υπηρεσιών με τις οργανώσεις για την απελευθέρωση της Παλαιστίνης.

Οι ηθοποιοί που χρησιμοποιεί ο σκηνοθέτης Χανί Αμπού Ασάντ, παίζουν για πρώτη φορά και είναι υπέροχοι. Ο Άνταμ Μπακρί (στο ρόλο του Ομάρ) είναι πραγματική ανακάλυψη, με βλέμμα επίμονο, σκληρό, καθαρό και τρυφερό ταυτόχρονα, ενώ η και Λιμ Λουμπανί (Νάντια), γλυκιά μελαχρινή με μεγάλα εκφραστικά μάτια, έχει μια μόνιμη θλίψη που την κάνει ακόμα πιο ελκυστική.

Τα δυο αυτά παιδιά, ξέρουν τι θέλουν το ένα από το άλλο, αλλά οι καταστάσεις όπως εξελίσσονται τα κάνουν να είναι δύσπιστα στη σχέση τους. Εκεί ακριβώς βρίσκεται και το δράμα της υπόθεσης, που δεν θα εξηγήσω.
Το σενάριο είναι γεμάτο ανατροπές και απρόοπτα, η σκηνοθεσία παραπέμπει σε καλοστημένο θρίλερ και οι ερμηνείες δεν απογοητεύουν. Οι σκηνές δράσεις μέσα στα σοκάκια ικανοποιούν και τους λάτρεις των ταινιών περιπέτειας.

Με δυο λόγια, η ταινία τα έχει όλα και φυσικά σε εισάγει σε ένα χώρο που δεν μπαίνουν εύκολα οι λάτρεις αυτού του είδους περιπετειών. Σε μια χώρα που σπαράζεται από καθημερινή βία και όπου τίποτα δεν είναι σίγουρο, ακόμα και μεταξύ ανθρώπων που αγαπιούνται τρελά.

Βλέπεται με τρομερό ενδιαφέρον και όχι άδικα έχει προταθεί για την πεντάδα των Όσκαρ Ξένης Ταινίας.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


 

Η Βαθμολογία μου:

Η Παλαιστίνη συγκλονίζει ακόμη μια φορά

Ο μοναδικός προικισμένος Hany Abu-Assad παραδίδει στον προβληματισμένο κινηματογραφόφιλο ένα ακόμη αριστούργημα , όπου έχει την ευθύνη όχι μόνον για την σκηνοθεσία αλλά και για την γραφή ενός πραγματικά εξαιρετικού σεναρίου.
Η ιστορία που αφηγείται ο Abu-Assad επικεντρώνεται για ακόμη μια φορά στην σύγχρονη ανθρωπιστική κρίση που εξελίσσεται εδώ και δεκαετίες στα παλαιστινιακά εδάφη.

Με τρόπο πολύ ώριμο και αποστασιοποιημένο συγκλονίζει τον θεατή μέσα από τις σκηνές καθημερινής βίας και ανθρώπινης απαξίωσης, καθώς καταγράφει τα τεκταινόμενα στην Δυτική Όχθη, μια περιοχή του πλανήτη για την οποία  όλοι μας έχουμε  αποδεχτεί ότι οι άνθρωποι και των δυο αντιμαχομένων πλευρών θα συνεχίζουν να εξευτελίζονται  και τελικά να πεθαίνουν χωρίς καν προοπτική.
Η μυθοπλασία που παρουσιάζεται είναι καθηλωτική καθώς η καταγραφή της ισραηλινό- παλαιστινιακής σύγκρουσης μεταφέρεται στην μικροκλίμακα μιας ομάδας νέων Παλαιστίνιων, στο δίπολο που δημιουργούν με τις ισραηλινές δυνάμεις καταστολής, αλλά και μέσα από μια πολυεπίπεδη αναζήτηση στις διαπροσωπικές σχέσεις που φθάνει μέχρι το σημείο της διατριβής πάνω στην αγάπη, την προδοσία και πολλά ακόμη βασικά ανθρώπινα συναισθήματα που αποτελούν εν τέλει  και σε πείσμα του ιστορικού υλισμού, μια από τις κινητήριες συνισταμένες της ανθρώπινης εξέλιξης αλλά και της Παγκόσμιας Ιστορικής εξέλιξης.
Η κινηματογραφικά γλώσσα του Hany Abu-Assad είναι λιτή και περιεκτική και δεν υποκύπτει ούτε στιγμή στην φλυαρία που συχνά συναντάμε σε φιλμ με έντονο πολιτικό περιεχόμενο.

Κρίσιμο στοιχείο για το καταπληκτικό αποτέλεσμα αποτελεί η κινηματογράφηση του Ehab Assal που κατορθώνει νε αποδώσει με την εναλλαγή των τεχνικών λήψης το κλειστοφοβικό περιβάλλον της Δυτικής Όχθης αλλά και κάθε άλλη συνιστώσα της σεναριακής  πλοκής ενώ συμβάλει καθοριστικά στην διατήρηση ενός εξαιρετικού ρυθμού στην ταινία. Τέλος, η επιλογή του συνόλου των ερμηνευτών που πραγματικά καθηλώνουν με την ποιότητα της απόδοσής τους  και μάλιστα αν ληφθεί υπόψη  ότι πρόκειται για νέους και σαφώς με μικρή έως ανύπαρκτη εμπειρία.

Πραγματικά, πρόκειται για ένα κινηματογραφικό διαμάντι που δικαίως έχει ήδη μια εξαιρετική πορεία στις μεγάλος φεστιβαλικές διοργανώσεις ενώ η επιλογή  να συμπεριλήφθη στην πεντάδα των υποψηφίων για Oscar ξενόγλωσσης ταινίας για το 2014 είναι μια απόλυτα ενδεικτική της ποιότητάς της, διάκριση.


Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW




top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
21/5/2013 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
29/6/2013 (Τσεχία, Φεστιβάλ Κάρλοβι Βάρι)
11/10/2013 (ΗΠΑ, Φεστιβάλ Νέας Υόρκης)
13/10/2013 (Ηνωμένο Βασίλειο, Φεστιβάλ Λονδίνου)
16/10/2013 (Γαλλία)
6/2/2014 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Essam Abu Aabed ... Omar's Boss
    Foad Abed-Eihadi ... Soldier
    Adel Abu-Lasheen ... Agent in Market Chase
    Baher Agbariya ... Prison Guard #1
    Mousa Habiib Allah ... Seqing Shoop Manager
    Wafaa Aon ... Omar's Mother
    Em Ahmad Assad ... Woman in House in Chase
    Jehad Abu Assal ... Omar's Father
    Najwa Atamnah ... Amjad Sister #1
    Mousa Awad ... Tarek Guard #3
    Rohl Ayadi ... Hussam
    Pauline Bahoth ... Nadia's Friend
    Adam Bakri ... Omar
    Samer Bisharat ... Amjad
    Majd Bitar ... Tarek's Friend
    Ibrahim Boulus ... Agent in Market Chase
    Maroon Boulus ... Agent in Market Chase
    Marwa Dawood ... Nadia's Friend
    Walid Abed Elsalam ... Leader at the Funeral
    Shetrit Eran ... Tracking Device Technician
    Eliana Faranesh ... Amjad Sister #6
    Rawan Faranesh ... Amjad Sister #2
    David Gerson ... Prison Guard #2
    Jeries Gghrayeb ... Agent in Market Chase
    Eltamar Halpirin ... Rami's Agent #3
    Mohamad Hassan ... Old Man Near The Wall
    Elias Abu Hattom ... Agent
    Anna Maria Hawa ... Abeer Omar's Sister
    Donna Hawa ... Nadia's Friend
    Laura Hawa ... Nurse
    Iyad Hoorani ... Tarek
    Raed Rashad Jaa'issa ... Man in House in Chase
    May Jabareen ... Suit Store Employee
    Ihab Jadallah ... Prisoner in Yard
    Ziad Jarjoura ... Amer Omar's Brother
    Nael Kanj ... Rami's Agent #1
    Jamal Khalaile ... Tarek Guard #1
    Tarik Kopty ... Tarek's Father
    Adi Krayem ... Soldier
    Yael Lerer ... Omar's Lawyer
    Doraid Liddawi ... Soldier
    Leem Lubany ... Nadia
    Ali Magdube ... Prisoner #2
    Dunia Makhlouf ... Amjad Sister #5
    Ramzi Maqdisi ... Muhsen Ali Taha
    Marco Matar ... Agent
    Nisai Mhannah ... Amjad Sister #4
    Lama Naamneh ... Amjad Sister #3
    Rasha Nahas ... Nadia's Friend
    Eyas Natour ... Rami's Agent #2
    Eli Rezik ... Prison Guard #3
    Ela'd Sabaq ... Rami's Agent #4
    Adham Salim ... Prisoner #1
    Omaima Sarhan ... Amjad Sister #7
    Butros Shaheen ... Agent
    Hadi Abu Sineh ... Little Boy at Restaurant
    Yousef Slieman ... Little Tarek
    Mohamad Soboh ... Tarek Guard #2
    Avishay Solomon ... Prison Guard #4
    Jasmine Suleiman ... Baby Girl 'Abla'
    Yousef 'Joe' Sweid ... Torturer
    Waleed Zuaiter ... Agent Rami

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα, Θρίλερ

Σκηνοθεσία
Hany Abu-Assad


Σενάριο
Hany Abu-Assad

Παραγωγή
David Gerson
Waleed Zuaiter

Φωτογραφία
Ehab Assal

Μοντάζ
Martin Brinkler
Eyas Salman


Casting
Juna Suleiman

Σχεδιασμός Παραγωγής
Yoel Herzberg
Nael Kanj


Κοστούμια
Hamada Atallah

Εταιρείες Παραγωγής
ZBROS

Διανομή
Amafilms (Ελλάδα)
Adopt Films
Pretty Pictures

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
Παλαιστίνη

Γλώσσα
Αραβικά, Εβραϊκά

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1

Διάρκεια
98'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Ισραήλ (Ναζαρέτ), Παλαιστίνη (Ναμπλούς)

AKA

Καταλληλότητα
Hong Kong:IIB | Switzerland:16

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΔραματική


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails