Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
. Nymphomaniac part 1 Uncut
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Starred Up
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: elsapanag's Profile elsapanag
Σήμερα: 0
Χθές: 2
Συνολικά: 9759

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 227
Μέλη: 2
Σύνολο: 229

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Μόνο Οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί (Only Lovers Left Alive) του Τζιμ Τζάρμους (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 17 Σεπ. 2013 @ 15:57:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Μόνο Οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί
Only Lovers Left Alive

του Τζιμ Τζάρμους
με τους Τομ Χίντλεστον, Τίλντα Σουίντον, Μια Βασισκόβσκα, Τζον Χαρτ, Άντον Γιέλτσιν, Τζέφρι Ράιτ

Υπόθεση:
Με φόντο το ρομαντικά ερημικό τοπίο του Ντιτρόιτ και της Ταγγέρης, ένας απομονωμένος μουσικός, βαθιά απογοητευμένος από την ανθρωπότητα, επανασυνδέεται με την αισιόδοξη και αινιγματική του ερωμένη. Η ερωτική τους ιστορία έχει αντέξει εδώ και αιώνες, αλλά το ειδύλλιο τους θα διαταραχθεί από την εμφάνιση της ανεξέλεγκτης μικρής της αδερφής. Θα καταφέρουν αυτοί οι σοφοί και εύθραυστοι χαρακτήρες να επιβιώσουν, όσο η σύγχρονη κοινωνία καταρρέει γύρω τους;


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επίσημο Διαγωνιστικό, Διεθνές Φεστιβάλ Καννών 2013

O Jim Jarmusch (Ghost Dog, Broken Flowers, Dead Man) θεωρείται εδώ και χρόνια μια γονιμοποιός μορφή στο αμερικάνικο ανεξάρτητο σινεμά. Οι ταινίες του ξεχωρίζουν για τον ανυπέρβλητο μινιμαλισμό τους και την ανατροπή των παραδοσιακών ειδών όπως το γουέστερν και το road movie.

Το Μόνο οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί είναι η νέα,  ακαταμάχητα γοητευτική ταινία του ιδιότυπου Jarmusch, με πρωταγωνιστές τους Tilda Swinton (Io Sono L’ Amore, We Need to Talk About Kevin) και Tom Hiddleston (Thor, Avengers). Πρόκειται για μια ασυνήθιστη ερωτική ιστορία - μια ερωτική επιστολή αφιερωμένη στην επί χρόνια καλλιτεχνική σύντροφο του σκηνοθέτη, Sara Driver-  που αναθεωρεί το είδος των ταινιών με βαμπίρ, λειτουργώντας περισσότερο ως αλληγορία για τη συντροφικότητα, την τέχνη και την κατάσταση της ανθρωπότητας. Στην παραγωγή της ταινίας, που επιλέχθηκε στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών,  συμμετείχε και η ελληνική εταιρεία παραγωγής Faliro House του Χρήστου Β. Κωνσταντακόπουλου (Before Midnight).

Του Jonathan Romney,  SCREEN

Τα βαμπιρικά κλισέ δέχονται μετάγγιση φρέσκου αίματος στο Μόνο οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί. Ο  Jarmusch παραδίδει μια παθιασμένη και αριστοτεχνικά κομψή μελέτη για την επιστήμη, τη μουσική, τον χρόνο και πάνω από όλα για την αγάπη.

Η πιο ποιητική του ταινία μετά τον Νεκρό, το Μόνο οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί είναι παράλληλα αστείο και παιγνιώδες, με την Tilda Swinton να ξεστομίζει ατάκες με τουπέ εποχής και τον Tom Hiddleston να παίζει τον αποκαμωμένο από τον κόσμο εραστή της με μια αναπάντεχα αξιαγάπητη επίδραση. Άψογα κατεργασμένο από κάθε άποψη –από τα αξεπέραστα ατμοσφαιρικά εικαστικά στοιχεία μέχρι τις κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του σκηνοθέτη μουσικές επιλογές- η ταινία ελκύει όχι μόνο το πιστό κοινό, αλλά και τους οξυδερκείς οπαδούς του cult τρόμου και όχι μόνο.

Η ταινία είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή παρόλο που είναι φτιαγμένη, με πλήρη συνείδηση, από τα κοινότοπα κλισέ – κατανάλωση αίματος, εξωφρενικά παρατεταμένοι κύκλοι ζωής, η σύνδεση του βαμπιρισμού με τον τρόπο ζωής των ηρωινομανών. Αλλά είναι η ελαφρότητα και το εκλεπτυσμένο καλό χιούμορ με τα οποία συνδυάζει τα κλισέ ο Jarmusch που κάνει το φιλμ τόσο καινούριο.

Η ταινία είναι συνεχώς γεμάτη εκπλήξεις ακόμα και όταν μοιάζει να επιστρατεύει παλιά κόλπα, αλλά έχει τόση πλάκα και το σενάριο είναι τόσο κομψό και εκλεπτυσμένο που ακόμα και αν είναι παρωδία, πρόκειται για μια παρωδία που φτάνει το απόγειο της φινέτσας.

Η Swinton είναι άτακτη με τη χάρη ενός αιλουροειδούς, ο Hiddleston είναι μια μειλίχια εκδοχή ενός ετεροφυλόφιλου Byron. Και οι δύο δεν είναι μόνο πολύ αστείοι, αλλά και απολαυστικά τρυφεροί, κάνοντας την ιδέα του αθάνατου έρωτα μια πολύ πιο σοφιστικέ πρόταση συγκριτικά με τη σειρά Twilight. Η Wasikowska είναι ακαταμάχητα κοκέτα και ο  Yelchin στέκεται μια χαρά πλάι στον Adam υποδυόμενος τον ακόλουθο του.  

Η επιστήμη, η λογοτεχνία, η ιστορία της μουσικής, ακόμα και η βοτανολογία, παίζουν ρόλο στο σενάριο που συνδυάζει το περιστασιακό χιούμορ με μια μελαγχολία για τη θνητότητα και την ικανότητα των ανθρώπων να κάνουν τον πλανήτη άνω κάτω.

Σε αυτό το αποκλειστικά νυχτερινό φιλμ, η φωτογραφία του Yorick le Saux’s είναι υπέροχα ατμοσφαιρική, είτε εξερευνώντας την ερήμωση του Ντιτρόιτ είτε αναπτύσσοντας το λάιτ μοτίφ της περιδινούμενης κίνησης που ηχεί από την αρχή. Ο σχεδιασμός παραγωγής του  Marco Bittner δημιουργεί μια υπέροχη αίσθηση σκονισμένης κλειστοφοβίας, ειδικά στο ακατάστατο, μποέμικο κρησφύγετο του Adam. Και η μουσική έχει περισσότερο από κάθε άλλη φορά τη χαρακτηριστική ιδιοσυγκρασία του Jarmusch, αποτελούμενη από επιβλητική μουσική του λαουτιέρη Josef van Wissem, από τη ροκ μπάντα του ίδιου του Jarmusch με τον τίτλο Sqürl, και ανάμεσα στα άλλα τραγούδια την υπέροχη soul μπαλάντα της  Denise la Salle καθώς και την αφοπλιστική ερμηνεία της Λιβανέζας τραγουδίστριας Yasmine Hamdan.

Σημείωμα του Jim Jarmusch

Το “Μόνο οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί» είναι μια αντισυμβατική ιστορία αγάπης ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα, τον Adam και την Eve. Το σενάριο μου είναι μερικώς εμπνευσμένο από το τελευταίο βιβλίο που εξέδωσε ο Mark Twain με τίτλο The Diaries of Adam and Eve, αν και δεν έχει καμία άμεση αναφορά σε αυτό εκτός από τα ονόματα των χαρακτήρων. Αυτοί οι δύο εραστές είναι αρχετυπικά περιθωριακοί, κλασικοί μποέμ χαρακτήρες, εξαιρετικά ευφυείς και εκλεπτυσμένοι. Παραμένουν όμως απόλυτα εξαρτημένοι από τα ζωικά τους ένστικτα. Έχουν ταξιδέψει στον κόσμο και έχουν μοναδικές εμπειρίες, κυκλοφορώντας στις πιο σκοτεινές γωνιές της κοινωνίας. Και όπως συμβαίνει με την ερωτική τους ιστορία, έτσι και η άποψη που έχουν για την ανθρώπινη ιστορία πηγαίνει πίσω αιώνες ολόκληρους, γιατί συμβαίνει να είναι βαμπίρ. Αλλά αυτή δεν είναι μια συνηθισμένη ιστορία με βαμπίρ. Διαδραματίζεται στις ξεχωριστές πόλεις της Ταγγέρης και του Ντιτρόιτ, σχεδόν αποκλειστικά τη νύχτα. Ο Adam και η Eve χρειάζονται ανθρώπινο αίμα για να επιβιώσουν, αλλά ζουν πια στον 21ο αιώνα και το να δαγκώσεις τον λαιμό ενός άγνωστου είναι ριψοκίνδυνο και οπισθοδρομικό. Για να επιζήσουν πρέπει να είναι σίγουροι ότι το αίμα που τους συντηρεί είναι  αγνό. Και σαν σκιές έχουν μάθει να μην τραβάνε την προσοχή των αρχών. Στην ταινία  τα βαμπίρ είναι μια δυνατή μεταφορά. Ένα όχημα για να μεταδώσω τις βαθύτερες προθέσεις της ιστορίας. Είναι μια ερωτική ιστορία, αλλά και η ιστορία δυο εξαιρετικών τύπων του περιθωρίου, που, δεδομένων των ασυνήθιστων συνθηκών, έχουν μια ιδιαίτερα διευρυμένη άποψη για την ανθρώπινη ιστορία. Τόσο στα απίστευτα κατορθώματα της, όσο και στις βάρβαρες αποτυχίες της. Ο Adam και η Eve είναι και οι ίδιοι μεταφορές της σύγχρονης ανθρώπινης κατάστασης. Είναι εύθραυστοι και επαπειλούμενοι, ευάλωτοι στις δυνάμεις της φύσης και στις κοντόφθαλμες τακτικές αυτών που έχουν εξουσία».

Oι χαρακτήρες της Eve και του Adam

Η Eve είναι το Γιν στο Γιανγκ του Adam. Και οι δύο είναι εκκεντρικοί αουτσάιντερ, σαν να ανήκουν σε άλλο κόσμο, σε άλλο χρόνο –σαν να ήρθαν από άλλο πλανήτη. Τα ρούχα του Adam θυμίζουν ροκ σταρ στο Λονδίνο των sixties, κι έχει μαλλιά σαν του Sid Barrett. Η Eve είναι χαριτωμένη, λαμπερή και πάντα άψογα ντυμένη.

 


Set against the romantic desolation of Detroit and Tangiers, an underground musician, deeply depressed by the direction of human activities, reunites with his resilient and enigmatic lover. Their love story has already endured several centuries at least, but their debauched idyll is soon disrupted by her wild and uncontrollable younger sister. Can these wise but fragile outsiders continue to survive as the modern world collapses around them?

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Έχω κατατάξει την ταινία «Συνέντευξη με έναν βρικόλακα» (1994) του Νιλ Τζόρνταν στις 100 καλύτερες που έχω δει, με την αιτιολογία ότι τότε ήταν η μοναδική ταινία με θέμα τα βαμπίρ, που προβάλλει τη δυστυχία που αποπνέει η ιδιότητα του να είσαι αθάνατος. Είναι δυστυχία να μη φθείρεσαι, έγραφα, όταν όλα γύρω σου μεταβάλλονται συνεχώς. Υπάρχει μια μοναξιά που δεν αναπληρώνεται με τίποτα και όταν λέμε «μόνος ούτε στον Παράδεισο», σκεφτείτε τη μοναξιά μέσα στην Κόλαση. Γιατί είναι κόλαση, να ζεις στους αιώνες και να βλέπεις την ανθρωπότητα να αναλώνεται σε πολέμους και ανταγωνισμούς μάταιους και εσύ να πρέπει να επιβιώνεις πίνοντας το αίμα των άλλων.

Έτσι, το «Μόνον οι εραστές μένουν ζωντανοί» του Τζιμ Τζάρμους, άλλου ένα ιδιόρρυθμου καλλιτέχνη της κινηματογραφίας, έρχεται δεύτερο στην ίδια θεματική, αλλά ίσως πρώτο στην πιο σοφιστικέ αντιμετώπιση, με τον έναν από τους δυο άφθαρτους ήρωες να ανήκει στον καλλιτεχνικό χώρο (ο Τομ Χίντλεστοουν υποδύεται έναν underground μουσικό), ενώ η σύντροφός του (Τίλντα Σουίντον, με τουπέ και διακριτική υπεροψία σύμφωνα με το ρόλο της) ανήκει στο χώρο της ποίησης και της λογοτεχνίας, αφού έχει συναναστραφεί κατά το απώτερο παρελθόν, με τον Μπάιρον και τη Σέλεϊ, όπως προκύπτει από το σενάριο.
Οπότε, αυτοί οι δύο αιώνιοι, στην κυριολεξία εραστές, έχουν πραγματικά ένα σοβαρό λόγο, να αισθάνονται απογοητευμένοι από την πορεία της ανθρωπότητας: είναι σοβαροί διανοούμενοι που παραμένουν στο περιθώριο.

Ακόμα κι αν η ταινία, ανήκε στο είδος της παρωδίας (αγγίζει το όριο, θα έλεγα), τότε θα λέγαμε ότι πρόκειται για μια φινετσάτη παρωδία. Είναι όμως αρκετά σοβαρή, με χιούμορ που διακρίνεται από μια γλυκιά ειρωνεία και μελαγχολία και καταλήγει να είναι μια συμπαθητική δημιουργία, η οποία μέσα από τον αιώνιο έρωτα, δυο εστέτ διανοούμενων, σχολιάζει την ανθρώπινη ιστορία, τις τέχνες και τις επιστήμες, ενώ ταυτόχρονα μας διασκεδάζει με τις τυπικές αναφορές στα κλισέ του είδους των ταινιών με βρικόλακες και χωρίς λουτρά αίματος.

Η ατμόσφαιρα είναι καταπληκτική και σ’ αυτό βοηθά η μόνιμα νυχτερινή φωτογραφία του Yorick le Saux’s, όπως επίσης και η «εφιαλτική» underground μουσική του λαουτιέρη Josef van Wissem, από τη ροκ μπάντα του ίδιου του Jarmusch, που υποβάλλει και επιτείνει την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα.

Αν κάποια στιγμή, επεκτείνω τον κατάλογο των «100 αγαπημένων ταινιών» μου, σε κατάλογο των «150 αγαπημένων», ίσως να τη συμπεριλάβω, γιατί είναι μια ταινία που θα ήθελα να ξαναδώ. Χωρίς να είναι αριστούργημα.

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


 

Η Βαθμολογία μου:

Αυτό που θα περίμενε κανείς από τον Jim Jarmusch

Η εμβληματική αυτή φιγούρα του ανεξάρτητου αμερικανικού κινηματογράφου ο Jim Jarmusch, έχει δημιουργήσει ,δικαίως έναν μύθο και μια ατμόσφαιρα παρόμοια με αυτήν που συναντάμε και στην τελευταία κινηματογραφική του δημιουργία.
Είχα την ευκαιρία  να σχηματίσω μια ιδέα από την προβολή της στην έναρξη του φετινού 54 Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ,όπου είχα επίσης την τύχη να συναντήσω και τον δημιουργό της που ως επίσημος προσκεκλημένος, συνέβαλε με την παρουσία του αλλά κυρίως με τον τόσο ιδιαίτερο λόγο του, στην ανάταξη και αναστροφή της καθοδικής πορείας των τελευταίων ετών του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Και κατά την προβολή της ταινίας πριν την διανομή της στις αίθουσες πραγματικά έμεινα γοητευμένος!

Ο  Jim Jarmusch επιλέγει όχι τυχαία την φόρμα των ιστοριών με βαμπίρ και μάλιστα μέσα σε ένα απόλυτα γοτθικό πλαίσιο, με απώτερο σκοπό να αφηγηθεί με έναν γοητευτικό, αφαιρετικό τρόπο, μια ξεχωριστή ιστορία αγάπης και υπέρτατης έλξης.
Πραγματικά μαγεύει το ταλέντο του σκηνοθέτη και σεναριογράφου της υπέροχης αυτής ταινίας ο οποίος με τον καιρό έχει αποκτήσει και την υπέροχη εκείνη πατίνα της ωριμότητας και της εμπειρίας που δίνουν στις δημιουργίες του τα στοιχεία ενός κομψοτεχνήματος.

Αξίζει κανείς να θαυμάσει στην οθόνη την πραγματικά μοναδική άποψη που έχει διαμορφώσει ο Jim Jarmusch για την μουσική , άλλωστε δεν πρέπει να λησμονείται η συστηματική και επιτυχημένη ενασχόληση του με την μουσική και μάλιστα με τα πλέον προοδευτικά ρεύματα της εποχής μας, μέσα από το μοναδικό soundtrack του φιλμ, ενώ δίνεται στον θεατή η ευκαιρία να θαυμάσει μερικά από τα μοντέλα-  φετίχ ηλεκτρικής κιθάρας.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το σύνολο των εικαστικών παραμέτρων της ταινίας είναι εξαιρετικής ποιότητας, λαμβάνοντας υπόψη ότι πρόκειται για ανεξάρτητη παραγωγή, στην οποία συμμετέχει (και μάλιστα με βαρύνοντα ρόλο) η ελληνική  Faliro House Productions - για την οποία στο φετινό 54ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ο Jarmusch έκανε ιδιαίτερη μνεία εκφράζοντας τις ευχαριστίες του για την υποστήριξη στον Χρήστο Κωνσταντακόπουλο.

Η επιλογή των σκηνικών στην Ταγγέρη και το Ντιτρόιτ, αλλά και οι φωτισμοί, η φωτογραφία, τα σκηνικά και τα κοστούμια, ακόμη και το μακιγιάζ των απέθαντων,  υπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο τις καλλιτεχνικές αλλά και φιλοσοφικές  επιδιώξεις του δημιουργού.
Και βέβαια είναι υπέροχες οι ερμηνείες όλου του cast, ενώ και μόνο για την παρουσία και την αίσθηση του εξωκοσμικού και γοτθικού που εκπέμπει η Tilda Swinton στον πρωταγωνιστικό ρόλο, αξίζει κανείς να σπεύσει να παρακολουθήσει την εμβληματική αυτήν παραγωγή.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW






top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
25/5/2013 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
5/9/2013 (Καναδάς, Φεστιβάλ Τορόντο)
10/10/2013 (ΗΠΑ, Φεστιβάλ Νέας Υόρκης)
19/10/2013 (Ηνωμένο Βασίλειο, Φεστιβάλ Λονδίνου)
5/12/2013 (Ρωσία)
19/12/2013 (Γερμανία)
26/12/2013 (Αυστραλία)
1/1/2014 (Ελλάδα)
22/1/2014 (Γαλλία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Tom Hiddleston ... Adam
    Tilda Swinton ... Eve
    Mia Wasikowska ... Ava
    John Hurt ... Marlowe
    Anton Yelchin ... Ian
    Jeffrey Wright ... Dr. Watson
    Slimane Dazi ... Bilal
    Carter Logan ... Scott
    Wayne Brinston ... Mirror Man
    Ali Amine ... Taxi Driver
    Kamal Moummad ... Moroccan and French Fisherman
    Aurelie Thepaut ... Flight Attendant

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα, Τρόμου, Αισθηματική

Σκηνοθεσία
Jim Jarmusch

Σενάριο
Jim Jarmusch

Παραγωγή
Reinhard Brundig
Jeremy Thomas

Μουσική
Jozef van Wissem

Φωτογραφία
Yorick Le Saux

Μοντάζ
Affonso Gonçalves

Casting
Ellen Lewis

Διεύθυνση Παραγωγής
Marco Bittner Rosser

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Anja Fromm
Anu Schwartz

Σκηνικά
Selina van den Brink

Κοστούμια
Bina Daigeler

Εταιρείες Παραγωγής
Recorded Picture Company (RPC)
Pandora Filmproduktion
ARD Degeto Film (co-production)
Lago Film (co-production)
Neue Road Movies (co-production)
Faliro House Productions (financier)

Διανομή
Feelgood
(Ελλάδα)
Le Pacte
Sony Pictures Classics
Madman Entertainment

Ειδικά Εφέ
Monitoranimation (video effects)
Pixomondo (visual effects)

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Κύπρος, ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 1.85 : 1

Διάρκεια
123'

Ήχος
SDDS | DTS | Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
ΗΠΑ (Ντιτρόιτ), Γερμανία (Αμβούργο, Κολωνία), Μαρόκο

AKA

Καταλληλότητα

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΤρόμουΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails