Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. Ούτε Να Πεθάνεις Δεν Μπορείς
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Η Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
. The Battery
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury
.: από 27/11/14 :.
. Samba
. Πρόμαχος
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: katerinatsakmaki's Profile katerinatsakmaki
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9784

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 104
Μέλη: 0
Σύνολο: 104

Εγγραφή


Cinema: Behind The Candelabra του Στίβεν Σόντερμπεργκ (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 29 Αύγ. 2013 @ 05:19:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Βιογραφική

Behind The Candelabra

του Στίβεν Σόντερμπεργκ
με τους Μάικλ Ντάγκλας, Ματ Ντέιμον

Υπόθεση:
Πριν τον Έλβις, τον Έλτον Τζον, τη Μαντόνα και τη Λέιντι Γκάγκα, ήταν ο Λιμπεράτσε: ένας βιρτουόζος πιανίστας, μοναδικός περφόρμερ και λαμπερός αστέρας στη σκηνή και την τηλεόραση. Το όνομά του, συνώνυμο με το σόου, την ακραία πολυτέλεια και… τα κηροπήγια, έγινε γνωστό σε κάθε άκρη του πλανήτη και στη 40χρονη καριέρα του απέκτησε ένα πιστό, φανατικό κοινό. Η ταινία φωτίζει την προσωπική ζωή του Λιμπεράτσε, και συγκεκριμένα τη σχέση του με το νεαρό Σκοτ Θόρσον, από την πρώτη στους συνάντηση στο Hilton του Las Vegas μέχρι τον πικρό, δημόσιο χωρισμό τους.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η ταινία είναι βασισμένη στο βιβλίο του Σκοτ Θόρσον «Behind the Candelabra: My Life With Liberace».

«Η υπερβολή στη ζωή είναι υπέροχο πράγμα!»
Λιμπεράτσε

ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΩΝ ΚΑΝΝΩΝ 2013

Η ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ 11 ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΜΜΥ 2013 (ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 15 ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ),
ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ, ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ Α’ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ

Η «σπίθα» για το έργο πρωτοάναψε στο μυαλό του Στίβεν Σόντερμπεργκ 13 χρόνια πριν, κατά τα γυρίσματα του ‘Traffic’, όταν ο σκηνοθέτης είδε στο πρόσωπο του Μάικλ Ντάγκλας την πιθανή προσωποποίηση του Λιμπεράτσε. Από εκείνη τη στιγμή ο σκηνοθέτης άρχισε να κάνει έρευνα πάνω στην ιστορία του διάσημου showman: «Δεν ήθελα να γυρίσω μια τυπική βιογραφική ταινία, αλλά δεν ήξερα από πού να το πιάσω… Μέχρι που κάποιος μου σύστησε να διαβάσω το βιβλίο του Σκοτ Θόρσον “Behind the Candelabra”, κι αυτό μου έδειξε τη σωστή κατεύθυνση» θυμάται ο Σόντερμπεργκ. «Για μένα ήταν σημαντικό να δείξω στον κόσμο ότι ο Λιμπεράτσε δεν ήταν ένας επιφανειακός σόουμαν αλλά ένας πραγματικά ταλαντούχος μουσικός. Κι επίσης ότι η σχέση του με τον Σκοτ ήταν μια πραγματική σχέση ζευγαριού. Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να φτιάξω μια καρικατούρα ούτε για τους χαρακτήρες αλλά ούτε και για τη σχέση τους».

Το έργο γυρίστηκε στο Λος Άντζελες, το Παλμ Σπρινγκς και το Λας Βέγκας, χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερες πραγματικές τοποθεσίες αλλά και αντικείμενα από τη ζωή του Λιμπεράτσε: το διαμέρισμά του στο L.A., την εκκλησία Our Lady of Solitude όπου έγινε η κηδεία του, την αίθουσα του πρώην Las Vegas Hilton όπου έδινε τα σόου του. Η συγκεκριμένη αίθουσα βέβαια είχε αλλάξει με το χρόνο, και οι παραγωγοί αναγκάστηκαν να την ξαναφτιάξουν όπως ήταν τότε, μια σκηνή με διπλάσιο μήκος από την τυπική σκηνή του Μπρόντγουεϊ, ικανή να φιλοξενήσει την 7μετρη Ρολς Ρόις του καλλιτέχνη, μαζί με τα δύο πιάνα του.

Ο σκηνογράφος Χάουαρντ Κάμινγκς χρειάστηκε να φτιάξει 30 διαφορετικά σκηνικά μέσα σε έξι μόνο εβδομάδες, για να περιγράψει τον κόσμο του Λιμπεράτσε από το 1977 μέχρι το 1982. Επέλεξε να χρησιμοποιήσει τους καθρέφτες και τις αντανακλάσεις σαν μεταφορά για τη διπλή ζωή του καλλιτέχνη. Για τις ανάγκες της σκηνής με τη μονομαχία των πιάνων, οι παραγωγοί έφεραν ξανά στον ίδιο χώρο τα δύο πιάνα του Λιμπεράτσε μετά από 30 χρόνια: το ένα από το μουσείο Λιμπεράτσε στο Λας Βέγκας και το άλλο από το Baldwin Piano showroom, όπου κατάφεραν να το εντοπίσουν μετά από αρκετή έρευνα. Αλλά και όλα τα πιάνα που φαίνονται στην ταινία ήταν πραγματικά του καλλιτέχνη. Επίσης η Ρολς Ρόις που εμφανίζεται στη σκηνή ήταν… το μπαρ του! «Όταν πηγαίναμε στο σπίτι του στο Παλμ Σπρινγκς, μπαίναμε από την πόρτα του γκαράζ, καθόμασταν στη Ρολς Ρόις, και το προσωπικό του μας σέρβιρε ποτά εκεί» θυμάται ο Τζέρι Γουέιντραουμπ. Για να διακοσμήσει το διαμέρισμά του Λιμπεράτσε στο L.A., η ομάδα σκηνογραφίας πραγματοποίησε μια απίστευτη επιχείρηση ώστε να ξαναβρεί πραγματικά αντικείμενα του σπιτιού, από έπιπλα και φωτιστικά μέχρι έργα τέχνης και μικροαντικείμενα.

Όσον αφορά τα κοστούμια, η ενδυματολόγος Έλεν Μιρότζνικ μελέτησε τη συλλογή ρούχων και κοσμημάτων του Μουσείου Λιμπεράτσε και στη συνέχεια συνεργάστηκε με τους καλύτερους δημιουργούς του Χόλυγουντ για να φτιάξει την απαιτητική γκαρνταρόμπα της ταινίας: μόνο ο Μάικλ Ντάγκλας και ο Ματ Ντέιμον αλλάζουν 60 κοστούμια ο καθένας μέσα στο έργο! Και το κάθε κοστούμι ήταν ένα project από μόνο του: για παράδειγμα, σε μία από τις αξιομνημόνευτες εμφανίσεις του, ο Λιμπεράτσε φορούσε μια λευκή γούνα από αλεπού με 5 μέτρα ουρά και βάρος 45 κιλά, συνολικής αξίας 400.000 δολαρίων – η Μιρότζνικ δημιούργησε βέβαια μια πιο οικολογική και ελαφριά εκδοχή για τις ανάγκες του έργου.

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΙΜΠΕΡΑΤΣΕ

Ο Βλάντζιου Βαλεντίνο Λιμπεράτσε γεννήθηκε το 1919 στο Γουινσκόνσιν των ΗΠΑ, από μητέρα Πολωνέζα και πατέρα Ιταλό, και ανάμεσα στις δεκαετίες ’50 και ’70 ήταν ο πιο ακριβοπληρωμένος showman στον κόσμο. Οι συναυλίες, ηχογραφήσεις, ταινίες και τηλεοπτικές εμφανίσεις του δημιούργησαν ένα φανατικό, κατά βάση γυναικείο κοινό.

Από μικρός μοιράστηκε το πάθος για τη μουσική του τρομπετίστα πατέρας του, και ξεκίνησε να ασχολείται με το κλασικό πιάνο σε ηλικία τεσσάρων ετών. Ασχολήθηκε επίσης με την ποπ και την τζαζ, και ήδη στα είκοσί του χρόνια, όταν έδωσε το πρώτο του κονσέρτο με τα συμφωνική ορχήστρα του Σικάγο, είχε αναπτύξει το δικό του μουσικό στιλ, «ποπ με λίγη κλασική» όπως χαρακτηριστικά το αποκαλούσε. Εκείνη την εποχή ξεκίνησε την πρώτη του περιοδεία στις Ηνωμένες Πολιτείες με το αυτοσχέδιο πιάνο του και το χαρακτηριστικό κηροπήγιο [candelabra], το οποίο εμπνεύστηκε από την κινηματογραφική βιογραφία του Σοπέν από τον Τσαρλς Βιντόρ με τίτλο ‘A Song to Remember’.

Το 1952 η φήμη του απογειώθηκε με την τηλεοπτική σειρά “The Liberace Show”, που έγινε μία από τις πιο δημοφιλείς εκπομπές της δεκαετίας του 50 στην Αμερική. Η τηλεοπτική επιτυχία οδήγησε με τη σειρά της στις επιτυχημένες live εμφανίσεις, αρχικά στο Madison Square Garden και στη συνέχεια στο Λας Βέγκας και σε ολόκληρο τον κόσμο, όπου ο Λιμπεράτσε έπαιζε πιάνο, τραγουδούσε, χόρευε, και αστειευόταν με το κοινό. Επιπλέον, εμφανίστηκε σε τέσσερεις ταινίες και σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές πέραν της δικής του, ηχογράφησε έξι χρυσά άλμπουμ και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Γκίνες ως ο πιο ακριβοπληρωμένος μουσικός στον κόσμο. Επηρέασε σημαντικά τις επόμενες γενιές μουσικών, όπως για παράδειγμα τον Έλβις, του οποίου οι εμφανίσεις στο Λας Βέγκας τη δεκαετία του ’70 θυμίζουν έντονα την σκηνική παρουσία του Λιμπεράτσε.

Σε ολόκληρη την καριέρα του ο Λιμπεράτσε κράτησε την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αφού εκείνη την εποχή η ομοφυλοφιλία δεν ήταν αποδεκτή. Ακόμα και όταν η σχέση του με τον Σκοτ Θόρσον κατέληξε στα δικαστήρια, ο Λιμπεράτσε συνέχισε να αρνείται ότι ήταν ομοφυλόφιλος και ότι είχαν υπάρξει εραστές.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

ΣΤΙΒΕΝ ΣΟΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ (Σκηνοθέτης)

Διακρίσεις:
• ‘Traffic’ : Όσκαρ Σκηνοθεσίας
• ‘Έριν Μπρόκοβιτς’ : Υποψήφιος για Όσκαρ Σκηνοθεσίας
• ‘Σεξ, Ψέματα και Βιντεοταινίες’ : Χρυσός Φοίνικας Φεστιβάλ Καννών
Υποψήφιος για Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου

Σκηνοθετικό ντεμπούτο: ‘Σεξ, Ψέματα και Βιντεοταινίες’

Σημαντικότερες ταινίες: ‘Η Συμμορία των Έντεκα’, ‘Η Συμμορία των Δώδεκα’, ‘Η Συμμορία των Δεκατριών’, ‘Contagion’, ‘Τσε’, ‘Αληθοφανή Ψέματα’, ‘H Τιμωρός’, ‘And Everything Is Going Fine’, ‘Συνοδός Πολυτελείας’, ‘Ο Καλός Γερμανός’, ‘Solaris’, ‘Eros’, ‘Full Frontal’, ‘Εκτός Ελέγχου’, ‘Κάφκα’.

Πρόσφατα: Σκηνοθέτησε τις ταινίες ‘Παρενέργειες’ και ‘Magic Mike’.
Άλλα στοιχεία: Δραστηριοποιείται και ως παραγωγός (‘Πρέπει να Μιλήσουμε για τον Κέβιν’, ‘I’m Not There’, ‘Καληνύχτα και Καλή Τύχη’ κ.ά.)

ΜΑΪΚΛ ΝΤΑΓΚΛΑΣ (Λιμπεράτσε)

Διακρίσεις:
• ‘Γουόλ Στριτ’: Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου
• 6 υποψηφιότητες για Χρυσή Σφαίρα : ‘Γουόλ Στριτ: Το Χρήμα Ποτέ Δεν Πεθαίνει’, ‘Τρομερά Παιδιά’, ‘Ο Αμερικανός Πρόεδρος’, ‘O Πόλεμος των Ρόουζ’, ‘Οι Δρόμοι του Σαν Φρανσίσκο’, ‘Hail, Hero’
• Βραβείο Cecil B. DeMille για τη συνολική συνεισφορά του
• AFI Lifetime Achievement Award

Σημαντικότερες ταινίες: ‘Traffic’, ‘Ένας Αξιότιμος Κύριος’, ‘Σε Επιφυλακή’, ‘Οι Συμπέθεροι’, ‘Δεσμοί Οικογένειας’, ‘Μην Πεις Λέξη’, ‘Εύφλεκτο Θηλυκό’, ‘Ένας Τέλειος Φόνος’, ‘Το Παιχνίδι’, ‘Αποκαλύψεις’, ‘Ξεχωριστή Μέρα’, ‘Βασικό Ένστικτο’, ‘Ολέθρια Σχέση’, ‘Το Διαμάντι του Νείλου’, ‘Κυνηγώντας το Πράσινο Διαμάντι’, ‘Το Σύνδρομο της Κίνας’.

Σύντομα: Θα τον δούμε στο ‘Last Vegas’ του Τζον Τάρτελταμπ, δίπλα στον Ρόμπερτ Ντε Νίρο.
Άλλα στοιχεία: Έγινε αρχικά γνωστός ως παραγωγός, κερδίζοντας Όσκαρ για την ταινία ‘Στη Φωλιά του Κούκου’.

ΜΑΤ ΝΤΕΪΜΟΝ (Σκοτ Θόρσον)

Διακρίσεις:
• ‘Ανίκητος’ : Υποψήφιος για Όσκαρ, Χρυσή Σφαίρα και Βραβείο Screen Actors Guild
• ‘Αληθοφανή Ψέματα’: Υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα
• ‘Ο Ταλαντούχος Κύριος Ρίπλεϊ’: Υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα
• ‘Ο Ξεχωριστός Γουίλ Χάντινγκ’ : Υποψήφιος για Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα
Όσκαρ Καλύτερου Σεναρίου
Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Σεναρίου

Σημαντικότερες ταινίες: ‘Χωρίς Ταυτότητα’, ‘ ‘Στη Σκιά των Κατασκόπων’, Το Τελεσίγραφο του Μπορν’, ‘Contagion’, ‘Τσε’, ‘Η Συμμορία των Έντεκα’, ‘Η Συμμορία των Δώδεκα’, ‘Η Συμμορία των Δεκατριών’, ‘Οι Ρυθμιστές’, ‘Αληθινό Θράσος’, ‘Η Ζωή Μετά’, ‘Ο Καθοδηγητής’, ‘Ο Πληροφοριοδότης’, ‘Syriana’, ‘Οι Αδερφοί Γκριμ’, ‘Οι Κολλητοί’, ‘Gerry’, ‘Όλα τα Όμορφα Άλογα’, ‘Ο Θρύλος του Μπάγκερ Βανς’, ‘Δόγμα’, ‘Οι Παίκτες’, ‘Η Διάσωση του Στρατιώτη Ράιαν’, ‘Το Τίμημα του Θάρρους’, ‘Τζερόνιμο’.

ΝΤΑΝ ΑΚΡΟΪΝΤ (Σίμουρ Χέλερ)

Διακρίσεις:
• ‘Ο Σοφέρ της Κυρίας Ντέιζι’ : Υποψήφιος για Όσκαρ
Σημαντικότερες ταινίες: ‘The Blues Brothers’, ‘Ghostbusters’, ‘Ghostbusters II’, ‘Πολυθρόνα για Δύο’, ‘Η Σεξωγήινη’, ‘Το Κορίτσι Μου’, ‘Το Κορίτσι Μου 2’, ‘Τρελοί και Εξωγήινοι’, ‘Κάθε Πρώτη Φορά’, ‘Crossroads’, ‘Περλ Χάρμπορ’, ‘Το Τίμημα της Αγάπης’, ‘The Blues Brothers 2000’, ‘Τσάρλι Τσάπλιν’, ‘Το Κλαμπ των Ξεφωνημένων’, ‘Οι Επισκέπτες της Συμφοράς’, ‘Ο Ιντιάνα Τζόουνς και ο Ναός του Θησαυρού’.

Άλλα στοιχεία: Έχει γράψει το σενάριο σε αρκετές ταινίες όπου πρωταγωνιστεί (‘The Blues Brothers’, ‘Ghostbusters’, ‘Ghostbusters II’, ‘Τρελοί και Εξωγήινοι’ ).

ΡΟΜΠ ΛΟΟΥ (Δρ. Τζακ Σταρζ)

Σημαντικότερες ταινίες: ‘Thank You for Smoking’, τριλογία ‘Austin Powers’, ‘Η Επαφή’, ‘Εντολή Εν Λευκώ’, ‘Ο Απίθανος Κόσμος Του Γουέιν’, ‘Παράνομα Δικός Σου’, ‘Χθες το Βράδυ’, ‘Νέο Αίμα’, ‘Το Μπαράκι του Σαν Έλμο’, ‘Oxford Blues’, ‘Η Πρώτη Φορά είναι η Καλύτερη’, ‘The Outsiders’.

Τον τελευταίο καιρό: Πρωταγωνιστεί σε επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές όπως ‘The West Wing’, ‘Californication’ κ.ά.


Academy Award® winners Michael Douglas and Matt Damon star in HBO Films’ BEHIND THE CANDELABRA.
Emmy® winning producer Jerry Weintraub is the producer of the film, which is directed by Academy Award® winner Steven Soderbergh from a script by Oscar® nominee Richard LaGravenese and executive produced by Gregory Jacobs, Susan Ekins and Michael Polaire.
Music for BEHIND THE CANDELABRA was adapted by the late Marvin Hamlisch.
Emmy® winner and Oscar® nominee Dan Aykroyd (“The Blues Brothers,” “Driving Miss Daisy”), Golden Globe winner and Emmy® nominee Scott Bakula (“Men of a Certain Age,” “The Informant!”), SAG Award winner and multiple Golden Globe nominee Rob Lowe (“Parks and Recreation,” “The West Wing”), Tom Papa (“The Informant!,” “Analyze That”), multiple Emmy® and Golden Globe nominee Paul Reiser (“The Things About My Folks,” “Mad About You”) and Oscar®, Golden Globe and Emmy® nominee Debbie Reynolds (“Singin’ in the Rain,” “The Unsinkable Molly Brown”) co star.

SHORT SYNOPSIS

Before Elvis, before Elton John, Madonna and Lady Gaga, there was Liberace: virtuoso pianist, outrageous entertainer and flamboyant star of stage and television. A name synonymous with showmanship, extravagance and candelabras, he was a world renowned performer with a flair that endeared him to his audiences and created a loyal fan base spanning his 40 year career. Liberace lived lavishly and embraced a lifestyle of excess both on and off stage. In summer 1977, handsome young stranger Scott Thorson walked into his dressing room and, despite their age difference and seemingly different worlds, the two embarked on a secretive five year love affair. BEHIND THE CANDELABRA takes a behind the scenes look at their tempestuous relationship – from their first meeting backstage at the Las Vegas Hilton to their bitter and public break up.

SYNOPSIS

The year is 1977 and in a gay bar in Los Angeles, a young Scott Thorson (Matt Damon) makes the acquaintance of handsome ex choreographer Bob Black (Scott Bakula). The two develop a close friendship and on a weekend get away to Las Vegas, Bob takes Scott to the Hilton, where his friend Lee, better known as Liberace (Michael Douglas), is playing a sold‑out show. Scott is awed by Liberace’s flamboyant showmanship and piano virtuosity and when the two meet backstage, there is an instant attraction and mutual appreciation, which continues the next day over brunch at Lee’s house.
Fast forward two weeks. Lee has flown Scott out to Vegas to deliver eye medicine for
one of his prized dogs. Lee quickly develops a rapport with Scott, sharing his personal problems over champagne in his hot tub. So taken with the attractive young man, Lee asks Scott to move in with him and become his personal assistant. Scott agrees, against the better judgment of his foster parents, and returns to Vegas to live with Lee.
Upon his arrival at the mansion, Scott is formally greeted by Lee’s manager, Seymour Heller (Dan Aykroyd). Scott and Lee quickly develop a romantic relationship. Scott enjoys his lavish new life as Liberace’s boyfriend. In stark contrast to his days prepping animals for television commercials while living in rural California, Scott now spends his days poolside, being served lunch or shopping with Lee for jewelry, expensive suits and cars. Feeling a growing trust with Scott, Lee makes him the caretaker of his wigs and eventually introduces him into his Vegas act as the sparkling chauffeur who drives him on stage every night in his dazzling Rolls Royce.
The happy couple enjoys domestic bliss, as Lee loves to cook and Scott loves to eat. Numerous nights at home on the couch, snacking and watching Liberace’s old television shows eventually catch up with them and their waistlines. While watching his appearance on The Tonight Show, Lee is horrified to realize how old he looks. Plastic surgeon Dr. Jack Startz(Rob Lowe) is called to the rescue, and assures Lee that he’ll soon look twenty years younger.
But Lee’s concerns don’t stop with his own appearance. He brings out a portrait of his younger self and asks Dr. Startz if he can make Scott look like him. He can, but first Scott will have to lose weight. Thanks to a cocktail of drugs which Startz refers to as the “California diet,” Scott will lose 15 pounds in four weeks before undergoing complete facial reconstruction. Scott questions the wisdom of allowing himself to be remade into Liberace’s likeness and discusses it with Bob. Surveying all he has and all the opportunities that Lee has given to him, he realizes it’s a small trade off for this life of luxury.
Scott’s weight falls off as Lee recovers from surgery, and then Scott goes under the knife himself. Once the bandages come off, a fan mistakes him for Liberace’s son. Lee is ecstatic, and explores avenues to legally adopt Scott. Lee and Scott visit with Lee’s mother, Frances (Debbie Reynolds), who says she wants to move in with them. Although Lee bought her a house nearby, she enjoys spending much of her time in the casino room at Lee’s mansion.
Despite his successful weight loss pre surgery, Scott remains on the “California diet.” Dr. Startz assures him that it’s perfectly safe, but Scott’s moodiness and dependency cause concern. Lee orders him to stop, at which point Scott secretly begins exchanging the gifted jewelry for drugs behind Lee’s back.
Their relationship slowly begins to sour. Scott feels that their social lives have grown stale and longs for some diversion from their domestic routine. Lee speaks with Scott and suggests that their relationship is in such a good place, they can now see other people.
However, Lee soon makes it clear that he doesn’t want Scott seeing anyone else. An argument ensues and the tension between them mounts.
As Scott slips further into his drug addiction, Lee takes interest in a fresh, young member of his opening act, The Young Americans. Cary is everything that Scott used to be when he first met Lee and Scott becomes aware of this competition for Lee’s affection.
When Scott’s foster mother dies, a tenderhearted Lee consoles him, making him feel that he is back in Lee’s favor. But returning to Lee’s Las Vegas mansion after the funeral, Scott senses that something is seriously wrong when he is ignored by the staff. Learning that Lee has replaced him with young Cary, a rampage ensues and Scott destroys everything breakable in Lee’s bedroom before retreating to their L.A. penthouse. It’s not long before an entourage arrives to forcibly remove Scott, who is at the peak of a drug binge. He resists, but is eventually forced out of the condo and out of Lee’s life.
A legal battle ensues and Scott’s paternity suit causes a scandal, suddenly thrusting their relationship and Lee’s sexual orientation into the headlines. They eventually settle, leaving Scott with next to nothing.
Years later, while working at a postal center, Scott receives an unexpected phone call from Lee. He has AIDS and wants Scott to come visit him in Palm Springs. A visibly sick Lee tearfully tells Scott that no one made him happier. The feeling is reciprocal.
Lee dies shortly thereafter. His representatives try to convince the public that he died due to an anemia caused by a watermelon diet, but an autopsy reveals that he was the victim of AIDS. In the overflowing funeral church in Palm Springs, Scott closes his eyes and imagines what the funeral would be like if Lee had orchestrated it: The alter clears to reveal a magnificent stage awash in spotlights, onto which a glimmering Rolls Royce hearse emerges.
A procession of dancers clad in rhinestones and feathers surround the casket and unveil a radiant Liberace who emerges in all white regalia before drifting upward to an elevated piano. Liberace plays one final tune before thanking his audience, which, he notes, has made him the happiest piano player who has ever lived. Scott is the solo member of the audience.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

 

Όπως και με τη «Diana» που προβλήθηκε πρόσφατα, έτσι και το σημερινό  «Πίσω από τα κηροπήγια» δεν είναι μια βιογραφία, αλλά μια δραματοποιημένη αφήγηση της ερωτικής σχέσης του διάσημου Λιμπεράτσε με τον μικρότερό του Σκοτ Τόμσον.

Μια σχέση, η οποία περνάει τα στάδια όλων των σχέσεων. Ενθουσιασμό, έρωτα, αφοσίωση, ζήλια, μίσος, χωρισμό. Τελικά, είτε μεταξύ ετεροφυλόφιλων, είτε μεταξύ ομοφυλόφιλων, οι σχέσεις έχουν τις διακυμάνσεις τους, τα πάνω και τα κάτω τους και το θέμα είναι πως αντιμετωπίζονται από τους ενδιαφερόμενους, αλλά και από τους σκηνοθέτες (ας θυμηθούμε - από gay άποψη - και την επίσης πρόσφατη «Ζωή της Αντέλ»).

Εδώ, ο Σόντεμπεργκ αναπτύσσει τη σχέση των δύο ανδρών με ρυθμό θρίλερ, αποστασιοποιημένος, χωρίς μελοδραματισμούς και έχοντας στη διάθεσή του δύο έξοχους ερμηνευτές. Εξετάζει τη σχέση των δυο ανδρών σα να γυρίζει ντοκιμαντέρ, κινεί τη κάμερα ανάμεσα στα πλούσια (σε βαθμό κιτς, όπως παραδέχεται και ο Λιμπεράτσε στην ταινία) ντεκόρ, σα να μη θέλει να ενοχλήσει τους πρωταγωνιστές και καταγράφει κινήσεις και καταστάσεις. Έτσι δεν προχωράει στο βάθος των χαρακτήρων και στέκει στην επιφάνεια.

Ο Μάικλ Ντάγκλας είναι η έκπληξη της ταινίας. Στο ρόλο του Λιμπεράτσε καταφέρνει να αποδώσει τον ιδιόρρυθμο μεγάλο αυτό καλλιτέχνη, χωρίς υπερβολές και με εκφραστικό μέτρο. Ο δε μακιγιέρ της ταινίας κάνει θαύματα πάνω του. Θα τον πρότεινα για Όσκαρ.

Ο Ματ Ντέιμον στο ρόλο του Τόμσον, αν και έχει σκληρά χαρακτηριστικά, καταφέρνει να στέκεται ισάξια δίπλα του, ως –προερχόμενος εξ επαρχίας– εραστής, που δεν ξέρει πώς να φερθεί μέσα στο καινούργιο γι’ αυτόν περιβάλλον της χλιδής, της επίδειξης και του ανταγωνισμού.

Αγνώριστοι επίσης: η εξαιρετική Ντέπι Ρέινολντς ως μητέρα του Λιμπεράτσε και ο αρκετά καλός Νταν Ακρόιντ ως Σίμουρ Χέλερ ο κυνικός ατζέντης του.

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


Η Βαθμολογία μου:

Η Μουσική και οι τέχνες της δεκαετίας του 70, πάντα αποσπούσαν την προσοχή του σύγχρονου ανθρώπου και πολλές φορές στάθηκαν σαν σημείο αναφοράς  για την αισθητική τους και εξακολουθούν να είναι επίκαιρες διατηρώντας όμως μία νότα νοσταλγίας, μία αίσθηση κάλλους και συναισθηματικότητας η οποία δεν είναι και τόσο επιθυμητή στην εποχή μας. Παρόλες όμως τις συχνές αναφορές σ’ αυτό το πρόσφατο παρελθόν, υπάρχουν και σημεία τα οποία είναι λίγο γνωστά και αυτά επιχειρεί πολλές φορές να προβάλλει ο κινηματογράφος με τα ιστορικά έργα.

Η ταινία Behind the Candelabra, ξεκινώντας από αυτήν την αρχή προβάλλει τον βίο του Λιμπεράτσε ο οποίος ήταν ένας βιρτουόζος πιανίστας ο οποίος προηγήθηκε πολλών γνωστών αμερικανών τραγουδιστών όπως  του Έλβις Πρίσλεϋ  του Τζων Έλτον ή της Μαντόννα. Οι επιδόσεις του στο πιάνο ήταν καταπληκτικές και θα μπορούσε να τον θαυμάσει ακόμη και ο πλέον απαιτητός φιλόμουσος. Πρόκειται για μια πολύ καλά στημένη από τεχνικής πλευράς  ταινία η οποία προβάλλει την χλιδή και την δύναμη αυτού του Λιμπεράτσε και η οποία εισέρχεται στα πιο κρυφά σημεία της ζωής αυτού του αινιγματικού και χαρισματικού προσώπου. Κάτι όμως που θα μπορούσε να εκπλήξει κάπως τον θεατή είναι το πνευματικό του επίπεδο το οποίο θα ήταν αναμενόμενο να ανταποκρίνεται στις επιδόσεις που είχε στο πιάνο. Αν η ταινία τεχνικά ήταν άψογη, αυτό δεν θα μπορούσαμε να το πούμε και για το σενάριο. Ξεκινώντας λοιπόν από την παρουσία του Λιμπεράτσε, κάτω από το βλέμμα του εραστή του , αυτό αφαιρεί κατά ένα μεγάλο μέρος το ενδιαφέρον της πλοκής, καθόσον πιστεύουμε ότι θα ήταν πιο ελκυστικό το έργο αν ανέλυε σε βάθος τον χαρακτήρα καθώς δε και τις πτυχές της μόρφωσης και καλλιέργειας του πρωταγωνιστή. Είναι  μία λιγότερο πετυχημένη επιλογή  η παρουσία και η ανάλυση της σεξουαλικότητας του Λιμπεράτσε καθώς δε και οι κοινότυπες ζηλοτυπίες αυτού του καλλιτέχνη όσο και του εραστή του. Ο συχνός ομοφυλόφιλος ερωτισμός μπορεί δε να συγκρουσθεί με την ευαισθησία πολλών θεατών, όπως και θα μπορούσε να εκτιμηθεί από μερικούς άλλους . Πέρα από τις διαφορετικές ευαισθησίες του κοινού η ιστορία χάνει κατά πολύ την πρωτοτυπία της διότι δεν αποσκοπεί να παρουσιάσει μία προικισμένη προσωπικότητα, αλλά ο Steven Soderbergh  έχει μάλλον την πρόθεση να αναλύσει την ομοφυλοφιλία.

Το κινματογραφικό έργο Behind the Candelabra αν και έχει να μας δείξει μία αξιόλογη τεχνική και αισθητική, θα μπορούσε να είναι ένα ξεχωριστό φιλμ  αν εκμεταλλευόταν κατάλληλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία ενός μεγάλου καλλιτέχνη έτσι ώστε ο θεατής να ανακαλύψει μία άλλη πτυχή της μουσικής της δεκαετίας του  '70.

Γεώργιος Κόκκινος
του Γεωργίου Δημοσθένους Κόκκινουavignonais@pathfinder.gr

 


 

Η Βαθμολογία μου:


Όταν οι τηλεοπτικές παραγωγές ξεπερνούν τις κινηματογραφικές

Πραγματικά το σημείο από όπου πρέπει κανείς να ξεκινήσει είναι ότι πρόκειται για μια τηλεταινία η οποία  δίνει κατ αρχήν την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ότι η αμερικανική βιομηχανία παραγωγής τηλεοπτικού περιεχομένου βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο προϊόντος με την αμιγώς κινηματογραφική και μάλιστα με εξαιρετικά ανοδικές προοπτικές που να είστε βέβαιοι ότι θα μας καταπλήξει προσεχώς.
Χωρίς να υπάρχει λόγος για ανάλυση των αιτίων αυτών των σημαντικότατων ανατροπών σε βεβαιότητες που είχαν εδραιωθεί, είναι σαφές ότι έρχεται ως αποτέλεσμα της ισχυροποίησης του ρόλου του Home Entertainment σε βάρος της διανομής στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Και ίσως όλα αυτά να είναι και πολύ μακρινά για την Ελλάδα.
Αποτέλεσμα της τηλεοπτικής φύσης της παραγωγής είναι και το προφίλ που τελικά διακρίνει το φιλμ.

Μια εξαιρετικά πληθωρική παραγωγή, αποτέλεσμα όχι μόνον της οικονομικής δυνατότητας της HBO αλλά και του περιεχομένου της ταινίας που αποτελεί μια βιογραφία του Liberace, του ανθρώπου που έχει συνδέσει την ύπαρξη του τόσο με την πληθωρικότητα και τον εντυπωσιασμό όσο και με το kitsch.
Η προσέγγιση του Steven Soderbergh που έχει την σκηνοθετική ευθύνη δεν ξεφεύγει από την κοινοτυπία και αυτό παρά τις δυνατότητες του που τις έχει επιδείξει σε πολύ ενδιαφέρουσες προηγούμενες δημιουργίες του, καθώς περιορίζεται σε μια απόλυτα ντοκυμενταριστική προσέγγιση χωρίς να εμβαθύνει περισσότερο.

Τελικά ο μονός λόγος για τον οποίο αξίζει να δει κανείς την ταινία ίσως και στην τηλεόραση, όπου δεν χάνει τίποτε από το περιεχόμενο της,  εφόσον η παραγωγή έχει γίνει με προδιαγραφές τηλεοπτικής προβολής, είναι να απολαύσει  τις ερμηνείες καριέρας από τους δυο πρωταγωνιστές, τον Michael Douglas που υποδύεται με πραγματικά ανατριχιαστική πιστότητα τον Liberace με μια ερμηνεία -  πρόκληση, αλλά και τον Matt Damon.

Είναι πραγματικά γοητευτικό   και δείγμα καλλιτέχνη εξαιρετικής στόφας αλλά και προσωπικής συγκρότησης , η διάθεση τους να τσαλακώσουν την εικόνα την οποία έχει το κοινό γι αυτούς μέσα από εξεζητημένους  ρόλους gay και μάλιστα αν ληφθεί  υπόψη ότι πρόκειται για μια παραγωγή η οποία λόγω της προοπτικής άμεσης τηλεοπτικής διανομής της, θα προβληθεί σε μια χώρα όπου υπάρχουν ακόμη  μεγάλες περιοχές όπου οι ομοφυλόφιλοι δεν διαθέτουν καν ίσα δικαιώματα με τους υπόλοιπους αμερικανούς!


Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW




top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
21/5/2013 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
26/5/2013 (ΗΠΑ, TV)
7/6/2013 (Ηνωμένο Βασίλειο)
26/8/2013 (Ισπανία TV)
18/9/2013 (Γαλλία)
3/10/2013 (Γερμανία)
1/11/2013 (Ιαπωνία)
5/12/2013 (Ελλάδα, Ιταλία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Matt Damon ... Scott Thorson
    Michael Douglas ... Liberace
    Scott Bakula ... Bob Black
    Eric Zuckerman ... Lou
    Eddie Jemison ... Assistant Director
    Randy Lowell ... Director
    Tom Roach ... Stunt Actor
    Shamus Cooley ... Camera Assistant
    John Smutny ... Sound Mixer
    Jane Morris ... Rose Carracappa
    Garrett M. Brown ... Joe Carracappa
    Pat Asanti ... George Liberace
    Debbie Reynolds ... Frances Liberace
    Casey Kramer ... Dora Liberace
    Cheyenne Jackson ... Billy Leatherwood
    Tom Papa ... Ray Arnett
    Dan Aykroyd ... Seymour Heller
    James Kulick ... Assistant Stage Manager
    Bruce Ramsay ... Carlucci
    Paul Witten ... Make-Up Artist
    Deborah Lacey ... Gladys
    Rob Lowe ... Dr. Jack Startz
    David Koechner ... Adoption Attorney
    Susan Todd ... Sue
    Nicky Katt ... Mr. Y
    Austin Stowell ... Backstage Flirt
    Francisco San Martin ... Backstage Flirt
    Boyd Holbrook ... Cary James
    Anthony Crivello ... Stagehand
    Mike O'Malley ... Tracy Schnelker
    Kiff VandenHeuvel ... Scott's Half Brother, Wayne
    Nikea Gamby-Turner ... Dorothy
    Charlotte Crossley ... June
    Josh Meyers ... Liberace's Attorney
    Harvey J. Alperin ... Joel Strote
    Paul Reiser ... Scott's Attorney
    Jerry Clarke ... Dr. Ronald Daniels
    Lisa Frantz ... Anchorwoman
    Shaun T. Benjamin ... Health Department Spokesman
    John Philip Kavcak ... Priest at Funeral

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Βιογραφική, Δράμα, Αισθηματική

Σκηνοθεσία
Steven Soderbergh

Σενάριο
Richard LaGravenese
Scott Thorson
(βιβλίο)
Alex Thorleifson
(βιβλίο)

Παραγωγή
Susan Ekins
Gregory Jacobs
Michael Polaire

Μουσική
Marvin Hamlisch

Φωτογραφία
Steven Soderbergh

Μοντάζ
Steven Soderbergh

Casting
Carmen Cuba

Σχεδιασμός Παραγωγής
Howard Cummings

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Patrick M. Sullivan Jr.

Σκηνικά
Barbara Munch

Κοστούμια
Ellen Mirojnick

Εταιρείες Παραγωγής
HBO Films

Διανομή
Hollywood, Audio Visual
(Ελλάδα)
Home Box Office
Roadshow Film Distributors

Ειδικά Εφέ
Tinsley Studio (additional makeup effects)
Shade VFX (visual effects)
FotoKem (additional visual effects)
Gentle Giant Studios (uncredited)

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη & Ασπρόμαυρη 1.78 : 1

Διάρκεια
118'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
ΗΠΑ (Λος Άντζελες, Λας Βέγκας, Σπαλμ Σπρινγκς, Σάντα Κλαρίτα)

AKA

Καταλληλότητα
Ireland:16 | UK:15 | Ireland:15A | USA:TV-MA | Australia:MA15+ (2013) | Australia:M (re-rating) (2013) | Singapore:R21 | Hungary:16 | Sweden:11 | Netherlands:12 | Portugal:M/16 | Japan:R15+

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Βιογραφική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΒιογραφικήΑισθηματικήRestrictedΔραματική


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails