Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury
. Master of the Universe
. Διπλή Ζωή
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Οι Σταθμοί του Σταυρού
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Electra (από 1/12)
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
. Ο Επιφανής Άγνωστος
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: sajjad122's Profile sajjad122
Σήμερα: 1
Χθές: 0
Συνολικά: 9804

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 199
Μέλη: 2
Σύνολο: 201

Εγγραφή


Cinema: Δικός της (Her) του Σπάικ Τζόνζι (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 08 Αύγ. 2013 @ 14:06:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Κωμωδία

Δικός της
Her

του Σπάικ Τζόνζι
με τους Χοακίν Φοίνιξ, Σκάρλετ Τζόχανσον, Ολίβια Γουάιλντ, Έιμι Άνταμς, Ρούνεϊ Μάρα

Υπόθεση:
Σε ένα όχι τόσο μακρινό μέλλον στο Λος Άντζελες, ζει ο Θέοντορ Τουόμπλι (Γιοακίν Φοίνιξ), ένα μοναχικός και ιδιαίτερος άνδρας, που βγάζει τα προς το ζην γράφοντας προσωπικά γράμματα για λογαριασμό άλλων. Μόνος μετά από μια μακρόχρονη σχέση, αποφασίζει να αγοράσει ένα προηγμένο λειτουργικό σύστημα, το οποίο υπόσχεται ότι ανταποκρίνεται στις προσωπικές ανάγκες κάθε χρήστη καθώς αποτελεί μια διαισθητική και μοναδική οντότητα από μόνη της. Ενεργοποιώντας το, γνωρίζει τη “Σαμάνθα” (Σκάρλετ Γιόχανσον), μια χαρούμενη γυναικεία φωνή που αποδεικνύεται διορατική, ευαίσθητη αλλά και εξαιρετικά αστεία. Όταν όμως οι ανάγκες και οι επιθυμίες της μεγαλώνουν, σε συνδυασμό με τις δικές του, η φιλία τους βαθαίνει και μια ασυνήθιστα ρομαντική διάθεση αναπτύσσεται μεταξύ τους...


Her

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

5 ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ OSCAR® ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ – ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕΝΑΡΙΟ - ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ  - ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Μια Πρωτότυπη Ιστορία Αγάπης από τον Σπάικ Τζόνζι

Τοποθετημένη στο Λος Άντζελες, στο εγγύς μέλλον, η ταινία ακολουθεί τον Θίοντορ (Χοακίν Φοίνιξ), έναν ιδιόμορφο, τρυφερό άνδρα ο οποίος βγάζει τα προς το ζην γράφοντας συγκινητικές, προσωπικές επιστολές για άλλους ανθρώπους. Πληγωμένος από το τέλος μιας μακρόχρονης σχέσης, ενθουσιάζεται από ένα νέο, εξελιγμένο λειτουργικό σύστημα, το οποίο υπόσχεται να είναι μια διαισθητική και μοναδική οντότητα. Με την εγκατάστασή του, απολαμβάνει τη γνωριμία του με τη «Σαμάνθα», μια έξυπνη γυναικεία φωνή (Σκάρλετ Γιόχανσον) η οποία διαθέτει ενόραση, ευαισθησία και απρόσμενο χιούμορ. Καθώς οι ανάγκες της και οι επιθυμίες της μεγαλώνουν, παράλληλα με τις δικές του, η φιλία τους εμβαθύνει σε έναν αναπόφευκτο έρωτα.

Από τη μοναδική ματιά του υποψήφιου για Όσκαρ σκηνοθέτη Σπάικ Τζόνζι, έρχεται το «ΔΙΚΟΣ ΤΗΣ», μια αυθεντική ιστορία αγάπης η οποία εξερευνά την εξέλιξη της φύσης της αγάπης και τους κινδύνους της μοναξιάς στον σύγχρονο κόσμο.

 

ΘΙΟΝΤΟΡ:
Βλέπω αυτό το κορίτσι. Είναι ωραίο
να είσαι δίπλα σε κάποια που ενθουσιάζεται
με τον κόσμο. Είχα ξεχάσει ότι υπήρχε.

Ο σεναριογράφος/σκηνοθέτης Σπάικ Τζόνζι φέρνει το μοναδικό στιλ και τη βαθιά γνώση του σε αυτή τη σύγχρονη ιστορία σχέσεων, “Δικός της” (Her), μια ταινία που ρίχνει μια ασυμβίβαστη ματιά στη φύση της αγάπης.
«Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις σε μια σχέση, είναι η απόλυτη ειλικρίνεια και η πίστη, και να επιτρέπεις στον άνθρωπο που αγαπάς να είναι ο εαυτός του», μας λέει.
«Συνεχώς μεγαλώνουμε και αλλάζουμε, οπότε το ερώτημα είναι, πώς επιτρέπεις στον άλλον την ελευθερία να είναι ο εαυτός του, στιγμή τη στιγμή, μέρα τη μέρα, χρόνο το χρόνο; Και να συνεχίζεις να αγαπάς αυτό που είναι;»
Επιπλέον, μπορούν οι άλλοι να συνεχίσουν να σ’ αγαπάνε; Αυτά είναι κάποια από τα ερωτηματικά και τις ιδέες που αναδεικνύει ο Θίοντορ όταν φέρνει σπίτι ένα αριστοτεχνικό, φωνητικό λειτουργικό σύστημα… και γνωρίζει τη Σαμάνθα.
«Διαφημίζεται ως ένα διαισθητικό σύστημα το οποίο ακούει, καταλαβαίνει και σε γνωρίζει», λέει ο Τζόνζι. Μια υψηλή τεχνητή νοημοσύνη, η Σαμάνθα γίνεται αμέσως θερμή και συμπονετική. Σύντομα αποκαλύπτει ένα χαρακτηριστικό ανεξαρτησίας, μια αίσθηση του χιούμορ και μια όρεξη να κατανοήσει την αλήθεια των πραγμάτων, καθώς και έναν πλούσιο συναισθηματικό κόσμο. Με την ύπαρξή της, προοδεύει γρήγορα, όπως και η σχέση τους, λέει ο Τζόνζι, «από μία βοηθός σε μια έμπιστη φίλη και από αυτό σε κάτι πολύ-πολύ περισσότερο».
Το ότι επιλέγει να εξερευνήσει την ανθρώπινη φύση της αγάπης μέσα από τη σχέση ενός άνδρα και της άυλης συνείδησης τού λειτουργικού του συστήματος, δεν αποτελεί έκπληξη. Το έργο του είναι συνώνυμο με την καινοτομία, από το ξεκίνημά του ως σκηνοθέτης μουσικών βίντεο και ντοκιμαντέρ, μέχρι τα δημιουργικά αριστουργήματά του όπως «Στο Μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς», «Adaptation», και «Στη Χώρα των Μαγικών Πλασμάτων».
Ο Χοακίν Φοίνιξ, ο οποίος πρωταγωνιστεί ως Θίοντορ, βρήκε την ιστορία «εξαιρετική». Αν και ήταν απασχολημένος τότε με την ταινία «The Master» θυμάται, «Όποτε μας δινόταν η ευκαιρία, ο Σπάικ κι εγώ μιλούσαμε για το σενάριο και για τους χαρακτήρες και ήταν θαυμάσιο να το βλέπεις να εξελίσσεται».
«Εμπιστεύομαι το ένστικτό του. Εάν έχει κάποιον ενδοιασμό για κάτι, τότε ξέρω ότι χρειάζεται μια βαθύτερη ματιά», λέει ο Τζόνζι ο οποίος πλησίασε τον ηθοποιό μια εβδομάδα μετά την ολοκλήρωση του σεναρίου. «Μέσα στα πρώτα πέντε λεπτά που μιλήσαμε, τον λάτρεψα. Ήταν αυτός που ήθελα για την ταινία. Ο Χοακίν προσδίδει τόση καρδιά και ειλικρίνεια στον ρόλο. Αν και ο Θίοντορ κουβαλά πολλή θλίψη, μπορεί ακόμα να χαρεί και να παίξει και είναι μια γλυκιά αντίθεση, και όλα αυτά τα δίνει ο Χοακίν με την ερμηνεία του και όχι μόνο.»
Σχεδιασμένη να μαθαίνει και να εξελίσσεται, η Σαμάνθα ενθουσιάζεται από την εμπειρία κάθε μυθιστορήματος και θέλει όλο και περισσότερα. Την ίδια στιγμή, αρχίζει να εξωτερικεύει τις καλές πλευρές τού Θίοντορ. «Μολονότι έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες τού κόσμου, δημιουργεί κάθε σκέψη και αντίδρασή της στιγμιαία», λέει η Σκάρλετ Γιόχανσον, η οποία πρωταγωνιστεί ως Σαμάνθα. «Δεν έχει προκαθορισμένες απόψεις. Παρά το βάθος της, λοιπόν, διαθέτει και μια αθωότητα και μια ευθύτητα.»
Καθώς η αυτογνωσία τής Σαμάνθα αναπτύσσεται, το ίδιο συμβαίνει και με τον Θίοντορ. Πηγαίνουν μαζί εκδρομές στην πόλη, στα βουνά, στην παραλία και στην καθημερινή ρουτίνα του και υπό το πρίσμα της, βλέπει όλα αυτά τα γνώριμά του μέρη σαν να τα βλέπει πρώτη φορά. Αρχίζει να βλέπει διαφορετικά ακόμα και τον εαυτό του, αυτό που ο σκηνοθέτης ερμηνεύει ως ορόσημο σε κάθε ειδύλλιο: «Να δίνει ο ένας στον άλλον διαφορετικές οπτικές για τα πράγματα, αυτό σημαίνει να ερωτεύεσαι και να σε ερωτεύονται, το να είσαι με κάποιον που η άποψή του σε ενθαρρύνει, σε εμπνέει, σε προκαλεί και βλέπεις τον εαυτό σου με άλλα μάτια», λέει.
Εκλεπτυσμένη αλλά εξόχως άμεση, η ταινία «Δικός της» κινείται από το δράμα και τις σπαραχτικές στιγμές τού εξελισσόμενου ειδυλλίου και στοχασμού, στη φυσική κωμική ταύτιση των δύο πρωταγωνιστών της.
Ο Φοίνιξ και η Γιόχανσον, σε συνεργασία με τον Τζόνζι, ανέλαβαν την πρόκληση να εμποτίσουν τη Σαμάνθα, η οποία δεν εμφανίζεται ποτέ στην οθόνη, με την ολότητα και την παρουσία που της αξίζει. «Διαθέτει τόσα πολλά γνωρίσματα η Σαμάνθα», σημειώνει ο Τζόνζι. «Πρέπει να είναι άδολη, κι όμως πνευματώδης, έξυπνη και ψύχραιμη και ακόμα ερωτική και πονηρή, ενώ εξελίσσεται σε μια συναισθηματική οντότητα και όλα αυτά πρέπει να αποδοθούν από την ερμηνεία της Σκάρλετ.»
Η ιδέα της ταινίας «Δικός της» απασχολούσε τον Τζόνζι επί χρόνια. «Το έναυσμα δόθηκε από ένα άρθρο που είδα στο διαδίκτυο πριν 10 χρόνια, σε εφαρμογή ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων με μία τεχνητή νοημοσύνη. Μπήκα και πάτησα ‘Γεια’ και μου απάντησε ‘Γεια’. ‘Τι κάνεις;’ ‘Καλά. Εσύ;’ Ανταλλάξαμε μερικά μηνύματα και τότε μου ‘ρθε. ‘Μιλάω σ’ αυτό το πράγμα, αυτό το πράγμα με ακούει’ και πολύ σύντομα η ψευδαίσθηση διαλύθηκε και ήξερα ότι παπαγάλιζε αυτό που είχε ακούσει και δεν ήταν νοήμον, ήταν απλά ένα έξυπνο πρόγραμμα. Αλλά η αρχική ιδέα υπήρχε. Τελικά σκέφτηκα την ιδέα ενός άνδρα που έχει σχέση με μια τέτοια οντότητα, αλλά με πλήρη συνείδηση και τι θα μπορούσε να συμβεί, και χρησιμοποίησα όλο αυτό για να φανταστώ μια αισθηματική ιστορία.»
«Υπάρχουν πολλές ιδέες εδώ για την τεχνολογία και τον κόσμο που ζούμε, την απομόνωση αλλά και τις επαφές που μας δημιουργεί και το πώς αλλάζουμε ως κοινωνία,» λέει ο Τζόνζι. «Αλλά στη διάρκεια της συγγραφής, πάντα κατέληγα να αφήνω αυτά τα θέματα στο παρασκήνιο. Η κύρια ιδέα πάντα παίρνει μια αθέατη θέαση στη σχέση ανάμεσα στο Θίοντορ και τη Σαμάνθα. Κάθε σκηνή βασίζεται στην πραγματικότητά τους ως ζευγάρι. Θέλαμε να τη δούμε σαν μια σχέση ανάμεσα σε δύο άτομα και μέσω αυτών να πλάσουμε μια ιστορία που έψαχνε στην αγάπη και στις σχέσεις όσο πολύπλοκα και από όσες πλευρές ήταν δυνατόν.
«Ήθελα να αγγίξω κάποιες ανάγκες και φοβίες, τις επικρίσεις και τις προσδοκίες που κουβαλάμε σε μία σχέση, όσα δε θέλουμε να παραδεχτούμε, ή όσα υποκρινόμαστε ότι δεν έχουμε ανάγκη, ενώ τα έχουμε ανάγκη, τους τρόπους με τους επικοινωνεί ο ένας με τον άλλον ή προσπαθεί να επικοινωνήσει και αποτυγχάνει. Αυτά που θέλουμε να γνωστοποιήσουμε, αλλά συνάμα, φοβούμαστε να τα κάνουμε γνωστά.»
«Η Σαμάνθα δημιουργήθηκε να εξελίσσεται. Και όταν μπαίνει σε εφαρμογή, όπως όλοι κάποτε μπαίνουμε σε εφαρμογή, δεν υπάρχει όριο στο πού μπορεί οδηγηθούμε και ποιοι θα γίνουμε. Αν ερωτευτείς κάποιον, παίρνεις αυτό το ρίσκο.»

ΘΙΟΝΤΟΡ:
Είναι τόσο όμορφο το συναίσθημα
να μοιράζεσαι τη ζωή σου με κάποιον.
ΣΑΜΑΝΘΑ:
Πώς μοιράζεσαι τη ζωή σου με κάποιον;

Η πρόκληση ήταν στην παρουσίαση μιας ιστορίας αγάπης όταν το κοινό μπορεί να δει μόνο τον έναν εκ των δύο εραστών. «Μόνο ένας τρόπος υπήρχε να δουλέψει, και εξαρτιόταν εξολοκλήρου από τον Χοακίν και τη Σκάρλετ. Χάρη στις ερμηνείες τους, αυτή η επαφή και η αγάπη ανάμεσα στον Θίοντορ και τη Σαμάνθα μπόρεσαν να αγγίξουν το κοινό», λέει ο Τζόνζι.
«Το να έχεις την κάμερα να χαλαρώνει πάνω στο πρόσωπο του Χοακίν και να τον παρακολουθείς να αφουγκράζεται τη Σαμάνθα και να καταλαβαίνεις την αγάπη του για εκείνην στην έκφρασή του, για μένα, αυτό ήταν από τις ενδιαφέρουσες πτυχές της ταινίας», συνεχίζει ο σκηνοθέτης. «Δε δείχνει μόνο πώς αισθάνεται ο χαρακτήρας που υποδύεται, αλλά βοηθά στην ενσάρκωσή της μέσα από την ανταπόκρισή του για εκείνη.»
«Δεν το χειριστήκαμε ποτέ ως κάτι άλλο παρά μόνο ως μια αληθινή σχέση,» προσθέτει ο Φοίνιξ. Εξίσου ζωτικό είναι και ο τρόπος με τον οποίο η Γιόχανσον εκφράζει την ολοένα και μεγαλύτερη αυτογνωσία της Σαμάνθα απλά και μόνο μέσα από έναν φωνητικό χαρακτηρισμό ο οποίος αρχίζει απλά και καταλήγει να περιλαμβάνει ένα πλούσιο κρυφό κόσμο συναισθημάτων: χαρά, ελπίδα, κατανόηση, εμπιστοσύνη, ζήλεια, αμφιβολία, ανησυχία, φόβο.
Για τη Γιόνχανσον, «Υπήρχε μία εξαιρετική αίσθηση ελευθερίας στο να σου δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσεις μια προσωπικότητα χωρίς τα όρια ή τις προσδοκίες οτιδήποτε φυσικού. Ήταν απελευθερωτικό».
Επεξεργάζοντας ταυτόχρονα το ειδύλλιό του για τη Σαμάνθα, η ταινία ρίχνει επίσης μια ματιά στις συνέπειες από το γάμο του Θίοντορ με την Κάθριν, μια επιτυχημένη νευροεπιστήμονα, την οποία υποδύεται η Ρούνεϊ Μάρα. «Ο Σπάικ αρχικά θεώρησε ότι ίσως ήμουν πολύ νέα για τον ρόλο τής Κάθριν αλλά το κυνήγησα πολύ», θυμάται η Μάρα. «Είναι τόσο πολύ δυνατή ταινία. Εγείρει πολλά ενδιαφέροντα ερωτηματικά, όχι μόνο για τις σχέσεις αλλά και για το ποιοι είμαστε και πώς αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας. Τη λάτρεψα και ήθελα πολύ να παίξω σ’ αυτή την ταινία.»
Στο μεταξύ, μια άλλη γυναίκα στη ζωή τού Θίοντορ, η καλύτερή του φίλη Έιμι, που υποδύεται η Έιμι Άνταμς, εμφανίζεται σε μια παράλληλη τροχιά, καθώς αντιμετωπίζει τη λήξη του δικού της γάμου, αν και οι περιστάσεις διαφέρουν. «Η κινηματογραφική Έιμι έφτασε σε ένα σημείο στον γάμο της όπου πάσχιζε να πλάσει έναν άλλον χαρακτήρα και να μην είναι ο εαυτός της, και αυτό της προκαλούσε μεγάλο άγχος», εξηγεί η Άνταμς. «Θεωρώ πως όταν κάνεις κάτι τέτοιο, δεν μπορείς να εξελιχθείς, ούτε συναισθηματικά ούτε διανοητικά. Το κοινό σημείο τής Έιμι και του Θίοντορ είναι ότι και οι δύο προσπαθούσαν να κάνουν κάτι το οποίο δεν προχωρούσε.»
«Ο Σπάικ ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους και τον αφορά η γυναικεία άποψη και το τι είναι αυτό που οδηγεί τις γυναίκες συναισθηματικά, οπότε πλάθεις χαρακτήρες όπως η Έμι, η Κάθριν και η Σαμάνθα», εξηγεί η Άνταμς. «Ξόδεψε πολύ χρόνο και ενέργεια βοηθώντας μας να κατανοήσουμε αυτές τις γυναίκες και την επαφή τους με τον Θίοντορ. Πιστεύω ότι όλοι θα βρουν κάτι σε αυτούς τους χαρακτήρες το οποίο αντανακλά στους ίδιους και στο πώς χειρίζονται τις δικές τους σχέσεις.»

Τους βασικούς ρόλους πλαισιώνουν η Ολίβια Γουάιλντ, η οποία πρωταγωνιστεί ως υποσχόμενο αλλά απρόβλεπτο τυφλό ραντεβού για τον Θίοντορ σε μια εξαιρετικά ζωντανή σκηνή. Επιφανειακά, αυτή η κοπέλα διαθέτει όλο το πακέτο: πανέμορφη, έξυπνη, επιτυχημένη και άψογη ερωτικά, αλλά εσωτερικά είναι μια άλλη ιστορία.
«Τα έχει όλα κι όμως είναι κατεστραμμένη», λέει η Γουάιλντ. «Έχει φοβίες, φοβία για το βιολογικό ρολόι της, φοβία για τις αποτυχίες της και για το πού βαδίζει. Έχει το ίδιο κοινό με τον Θίοντορ και θέλει απελπισμένα να το γεμίσει. Με τόσο μεγάλο φορτίο, κάνει μια ενδιαφέρουσα αντίθεση με τη Σαμάνθα, η οποία δεν κουβαλά κανένα φορτίο.»
Η Γουάιλντ σκόπιμα δε συναντήθηκε με τον Φοίνιξ πριν τη σκηνή τους. «Ο Σπάικ ήθελε να είμαστε χώρια μέχρι εκείνη τη στιγμή για να διατηρήσουμε την αγχωμένη ενέργεια του τυφλού ραντεβού, οπότε ήταν σαν να μπαίνουμε στο πετσί, κάτι το οποίο ήταν συγκινητικό, και ευχάριστο για έναν ηθοποιό», μας εξηγεί.
Στο καστ περιλαμβάνονται ακόμα οι: Κρις Πρατ ως ο καλός  συνάδελφος Πολ, ο οποίος προσκαλεί τον Θίοντορ και τη Σαμάνθα να συνοδεύσουν εκείνον και τη -με σάρκα και οστά- φιλενάδα του σε ένα διπλό ραντεβού και δεν τον απασχολεί καθόλου όταν πληροφορείται ότι η Σαμάνθα είναι λειτουργικό σύστημα και τον Ματ Λέτσερ ως τον δογματικό Τσαρλς, σύζυγο της Έιμι.

ΒΡΑΒΕΙΑ

GOLDEN GLOBE

  • Best Screenplay – Spike Jonze

Alliance of Women Film Journalists

  • Best Original Screenplay

Austin Film Critics Association Wins

  • Best Film
  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Score – Arcade Fire
  • Special Honorary Award – Scarlett Johansson, for her outstanding voice performance in Her

Broadcast Film Critics Association

  • Seal of Distinction – HER

Central Ohio Film Critics Association

  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Score – Arcade Fire
  • **Runner Up: Best Director – Spike Jonze
  • **Runner Up: Best Cinematography – Hoyte Van Hoytema

Chicago Film Critics Association

  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Original Score – Arcade Fire

Detroit Film Critics Society

  • Best Picture
  • Best Supporting Actress – Scarlett Johansson
  • Best Screenplay

EDA Female Focus Awards

  • Best Depiction of Nudity, Sexuality or Seduction Award – Scarlett Johansson

Florida Film Critics Circle

  • Best Original Screenplay

Indiana Film Journalists Association

  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Original Vision Award
  • **Runner-up: Best Film
  • **Runner-up: Best Director

 

Kansas City Film Critics Circle

  • Best Original Screenplay
  • Vince Koehler Award for Best Science Fiction, Fantasy or Horror Film

 

LA Film Critics Association

  • Best Picture (Tie with Gravity)
  • New Generation – Megan Ellison
  • Production Design – KK Barrett

Las Vegas Film Critics Society

  • Best Screenplay – Spike Jonze

NBR

  • Best Film
  • Best Director – Spike Jonze

NY Film Critics Online

  • Best Screenplay – Spike Jonze

Online Film Critics Society

  • Best Original Screenplay

San Diego Film Critics Society

  • Best Film
  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Score – Arcade Fire

Southeastern Film Critics Association

  • Best Original Screenplay – Spike Jonze

St. Louis Film Critics Awards

  • Best Original Screenplay
  • Best Musical Score
  • **Runner-up: Best Art Direction

Toronto Film Critics Association

  • Best Screenplay – Spike Jonze
  • **Runner-up: Best Picture

Utah Film Critics Association

  • Best Supporting Performance by an Actress – Scarlett Johansson

Washington DC Area Film Critics Association

  • Best Original Screenplay – Spike Jonze

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ

 

5 Academy Award Nominations

  • BEST PICTURE
  • BEST SCREENPLAY
  • BEST PRODUCTION DESIGN
  • BEST ORIGINAL SONG
  • BEST ORIGINAL SCORE

3 Golden Globe Nominations

  • BEST Picture
  • BEST Actor – Joaquin Phoenix
  • BEST Screenplay – Spike Jonze

BFCA’s Critics Choice Awards

  • Best Picture
  • Best Supporting Actress – Scarlett Johansson
  • Best Director – Spike Jonze
  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Art Direction – KK Barrett, Gene Serdena
  • Best Score – Arcade Fire

Central Ohio Film Critics Association

  • Best Film
  • Best Director – Spike Jonze
  • Best Actor – Joaquin Phoenix
  • Best Supporting Actress – Scarlett Johansson
  • Actor of the Year (for an exemplary body of work) – Amy Adams
  • Best Cinematography – Hoyte Van Hoytema
  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Score – Arcade Fire

Chicago Film Critics Association

  • Best Picture
  • Best Director – Spike Jonze
  • Best Supporting Actress – Scarlett Johansson
  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Cinematography – Hoyte Van Hoytema
  • Best Original Score – Arcade Fire
  • Best Art Direction / Production Design

Detroit Film Critics Society

  • Best Picture
  • Best Director – Spike Jonze
  • Best Supporting Actress – Scarlett Johansson
  • Best Screenplay – Spike Jonze

Houston Film Critics Society

  • Best Screenplay – Spike Jonze
  • Best Original Score – Arcade Fire
  • Best Original Song – The Moon Song
    • Music & lyrics by Karen O
  • Technical Achievement – Production Design

Online Film Critics Society

  • Best Picture
  • Best Director – Spike Jonze
  • Best Actor – Joaquin Phoenix
  • Best Supporting Actress – Scarlett Johansson
  • Best Original Screenplay
  • Best Editing

Producer’s Guild of America

  • Darryl F. Zanuck Award for Outstanding Producer of Theatrical Motion Pictures – Megan Ellison, Spike Jonze and Vince Landay

San Diego Film Critics Society

  • Best Film
  • Best Director – Spike Jonze
  • Best Actor – Joaquin Phoenix
  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Editing – Eric Zumbrunnen, Jeff Buchanan
  • Best Production Design – KK Barrett
  • Best Score – Arcade Fire

San Francisco Film Critics

  • Best Picture
  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Director – Spike Jonze

 

St. Louis Film Critics Association

  • Best Film
  • Best Director – Spike Jonze
  • Best Supporting Actress – Scarlett Johansson
  • Best Original Screenplay
  • Best Music Score
  • Best Art Direction

Vancouver Film Critics Circle

  • Best Screenplay – Spike Jonze

 

Washington DC Area Film Critics Association

  • Best Film – HER
  • Best Director – Spike Jonze
  • Best Actor – Joaquin Phoenix
  • Best Supporting Actress – Scarlett Johansson
  • Best Original Screenplay – Spike Jonze
  • Best Art Direction
    • Production Designer – K.K. Barrett
    • Set Decorator – Gene Serdena
  • Best Cinematography – Hoyte Van Hoytema, F.S.F.
  • Best Editing – Eric Zumbrunnen, A.C.E. and Jeff Buchanan
  • Best Original Score – Arcade Fire

Writer’s Guild of America

  • Original Screenplay


A lonely writer develops an unlikely relationship with his newly-purchased operating system that's designed to meet his every need.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Για να συνεχίσω, μετά τα αποσιωπητικά, την Υπόθεση που διαβάσατε: …και ύστερα ήρθε ο Έρωτας. Ένας έρωτας μεταξύ ενός ανθρώπου και ενός λογισμικού. Παρανοϊκό, έτσι; Αλλά μόνον σε αμερικανική ταινία θα μπορούσε να συμβεί. Άλλωστε και ο Όουεν Γουίλσον στο «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» του Γούντι Άλεν, δεν ζούσε τα βράδια του στο Παρίσι του μεσοπολέμου;
Το αξιοθαύμαστο όμως, είναι πως αυτή η ιστορία, παρακολουθείται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού μέσα από την υπερβολή της (είναι επιστημονική φαντασία, φίλοι μου) θίγει το σπουδαίο και πάντα επίκαιρο θέμα του εθισμού και της εξάρτησης από το Διαδίκτυο και όλα τα συμπαρομαρτούντα (δεκάδες σεμινάρια, όπως ξέρετε, στήνονται καθημερινά από παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους αρμόδιους επί του θέματος).

Διακριτικά, με σφιχτή σκηνοθεσία, χαμηλούς τόνους, χλιαρή μουσική που συνήθως συντίθεται για lobby και εκπληκτική ερμηνεία από τον Χοακίμ Φοίνιξ, παρακολουθούμε την εξέλιξη ενός έρωτα μεταξύ ενός ανθρώπου (που δεν μπορεί να ερμηνεύσει τα συναισθήματα των άλλων ανθρώπων και οδηγείται μάλιστα σε διαζύγιο), και ενός ψυχρού λογισμικού που διαθέτει τη ζεστή φωνή της Σκάρλετ Τζόχανσον.

Το μοιραίο τέλος είναι προβλέψιμο (αλλά τι ειρωνεία!) ο ήρωάς μας δεν το αντιλαμβάνεται ακόμα και όταν η γυναίκα του ακούγοντας ότι έχει δεσμό με ένα λογισμικό ενώ φανταζόταν κάποιο φυσιολογικό δεσμό, μένει άναυδη και τον κατακρίνει, σε αντίθεση με ένα φιλικό ζευγάρι που πάει εκδρομή μαζί τους, «έλα να βγούμε και οι τέσσερις μαζί», του προτείνουν!

Η κοινωνία που έχει στήσει ο Σπάικ Τζόνζι ζει μέσα στην παράνοια. Σε ένα Λος Άντζελες ομιχλώδες και μουντό, όπως και ο ψυχισμός του ήρωα που θέλει να βρει την ιδανική σύντροφο, αλλά έτσι κλειστός που είναι δεν μπορεί, όλος ο κόσμος κινείται με ένα ipod, ipad, tablet στο χέρι και παραμιλάει. Ο ήρωάς του, περνάει μια μοναχική ζωή συντροφιά με τη «φωνή» και αφού περάσει ηλιόλουστες μέρες μαζί της στις παραλίες του Ειρηνικού, μετά από την έκπληξη της γυναίκας τους («βγαίνεις με ένα λογισμικό;») θα διασχίσει ένα χειμωνιάτικο, παγωμένο τοπίο, όπως και η ψυχή του όταν θα έχει διαπιστώσει ότι το λογισμικό κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθεί από κάποιο πιο εξελιγμένο. Δυστυχία… Ίσως όμως, μπορέσει να βρει παρηγοριά σε μια κοπέλα που έχει νιώσει την ίδια απογοήτευση από το δικό της λογισμικό, με αντρική φωνή. Πού ξέρετε; Δράμα…
Και δεν έπιασα καθόλου, το θέμα των υψηλής νοημοσύνης μηχανών και αν αυτές μπορεί κάποτε να επικρατήσουν του ανθρώπου. Αυτό, το είχε πιάσει πρώτος ο Κιούμπρικ στο «2001: Οδύσσεια του διαστήματος», ο Σπίλμεργκ στο «Α.Ι.: Τεχνητή νοημοσύνη» και ο Κάμερον με βίαιο τρόπο στον «Εξολοθρευτή». Μην σας πάω και πιο πίσω στο «Μητρόπολις» του Λανγκ.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


Η Βαθμολογία μου:

Γράφει ρομαντικές επιστολές για λογαριασμών άλλων. Κι ενώ θα στοιχημάτιζες πως ένας τύπος με ζεστή, μεστή προσωπική ζωή κρύβεται πίσω από αυτό το επάγγελμα, γρήγορα ανακαλύπτεις πως υπάρχει απλά ο Theodore (Joaquin Phoenix). Ένας μονόχνοτος άντρας που επιμένει να μην υπογράφει τα χαρτιά του διαζυγίου του – παρόλο που από καιρό έχει αφήσει την σύζυγό του Catherine (Rooney Mara) μόνη κι έρημη, σωματικά και βασικά ψυχικά, να είναι παντρεμένη – και να ζει με τις αναμνήσεις της συμβίωσής τους. Μέχρι που στη ζωή του μπαίνει ένα νέο λειτουργικό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης με το όνομα Samantha (Scarlett Johansson).

Τεχνολογικών ανέσεων μα ρετρολάγνος αυτός ο κόσμος, με παλιακά ονοματεπώνυμα, ψηλόμεσα παντελόνια και ζωηρά, καραμελένια χρώματα, κι εκεί κάπου στο βάθος, ανάμεσα στους όγκους των υπερσύγχρονων ουρανοξυστών, μια μεγάλη υποψία ομίχλης από βανίλια, μπορεί να συνθέσει ένα φουτουριστικό όνειρο μακαριότητας. Ωστόσο αν κοιτάξεις ξανά ανάμεσα στο ανθρώπινο μελίσσι ευφορίας που πηγαινοέρχεται με οργανωμένη ορμή στους δρόμους, με (εντελώς) οικεία ανατριχίλα διαπιστώνεις άντρες και γυναίκες που μέσα σε αποπροσανατολιστική θολούρα (τελικά) φορούν ένα ακουστικό στο αυτί απευθυνόμενοι όχι στον μιας αναπνοής διπλανό τους, αλλά σε κάποιον, κάπου, είτε εκείνος αποτελεί πραγματική οντότητα είτε όχι.

Ναι, αυτό το Λος Άντζελες του πολύ κοντινού μας μέλλοντος, σου δίνει κι αυτήν τη δυνατότητα, να γκρουπάρεις όλα τα 0 και τα 1 της πληροφορικής παίρνοντας έναν ηλεκτρονικό βοηθό/φιλαράκι και γιατί όχι, σύντροφο/εραστή, διαισθητικά προσαρμοζόμενο στην οργάνωση της ατζέντας των υποχρεώσεών σου, αλλά και τις πιο μύχιες επιθυμίες σου. Το γεγονός πως πρόκειται απλά για μια φωνή που ταλαντώνει το ακουστικό σου νεύρο, αποτελεί μια λεπτομέρεια που γρήγορα ξεχνιέται.

Βλέπεις, η Samantha, ξεκινάει κάπως έτσι, όμως σύντομα αρχίζει να απλώνεται και σε άλλες περιοχές του Theodore (η Scarlett δίνει τα ρέστα της σε νόμισμα sexiness). Του γαργαλάει το πνεύμα και του ζεσταίνει την καρδιά, μια διαρκώς εξελισσόμενη φαντασίωση που βγαίνει για ηλιοθεραπεία μαζί του, τον πηγαίνει λούνα παρκ και φτάνει να καταλαμβάνει ζωτικό χώρο στο κρεβάτι του τραντάζοντας και ιδρώνοντάς το χωρίς ποτέ να βρεθεί εκεί. Κι ο βαρύθυμος Theodore (o Phoenix στο φυσικό του χώρο) χαμογελά ξανά, εκεί που πίστευε πως μόνο σε βαρετή λούπα καταφέρνει να ξαναζήσει την ευτυχία. Το φινάλε δεν έρχεται ωστόσο.

Όχι, μέχρι ο Theodore να αντιληφθεί πως όλον αυτόν τον καιρό στην πραγματικότητα καλλιγραφούσε τη θλίψη του και τη μοναξιά του σε μια επιστολή που προοριζόταν για πρώτη φορά για εκείνον. Μια επιστολή που του μιλάει για τον πόνο, που όταν ωριμάσει, μετουσιώνεται σε απελευθερωτική παραδοχή πως δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει ποτέ ούτε “δική του” ούτε “δικός της”. Υπάρχει μόνο και αποκλειστικά του “εαυτού του” κι αυτόν είναι που οφείλει να κατανοήσει σε όλα τα βάθη του και να αγαπήσει όσο δεν πάει. Για να είναι ικανός να αγαπήσει τη διαφορετικότητα του οποιουδήποτε άλλου. Για να συγγράψουν όσες σελίδες χαράς και εξέλιξης τους αναλογούν στο βιβλίο της προσωπικής τους πορείας σε αυτήν τη ζωή. Για να ξέρει πότε ήρθε η ώρα να την αφήσει να φύγει.


Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


 

Η Βαθμολογία μου:

Ο κινηματογράφος και πάλι μαγεύει

Η τελευταία δουλεία του ιδιοφυούς Spike Jonze πραγματικά γοητεύει.
Μέσα από την βασική σύλληψη της πλοκής αλλά και  σενάριο του ιδίου του Jonze που σε όλη την καριέρα του έχει εκτιμηθεί ιδιαίτερα για την πρωτοτυπία των ιστοριών που έχει δημιουργήσει, προσφέρεται στον θεατή μια ταινία που αποτελεί ένα εξαιρετικό κράμα ταινίας επιστημονικής φαντασίας που διαδραματίζεται στο εγγύτατο μέλλον και διαθέτει όλα τα στοιχεία της πιθανής τροπής της πορείας της ανθρώπινης εξέλιξης  και τρυφερής ρομαντικής κωμωδίας.

Σημαντική θετική παράμετρο αποτελεί οπωσδήποτε και η  φιλοσοφική διάσταση του σεναρίου καθώς τα ζητήματα που διαπραγματεύεται σχετικά με την αγάπη , την συναισθηματική εξάρτηση , την απώλεια αλλά και την σχέση του ανθρώπου και της τεχνίτης νοημοσύνης καθιστούν την ταινία κάτι πολύ πιο ουσιαστικό από τα 126 λεπτά ψυχαγωγίας τα οποία προσφέρει. Μέσα σε ένα φουτουριστικό  αλλά και ρεαλιστικό περιβάλλον που τοποθετείται στο Los Angeles των επομένων ετών και που συνδυάζεται με το Manhattan με την  Shanghai, η ταινία μας δίνει μια ευχάριστη αλλά όχι και ανέφελη προοπτική του μέλλοντος μας.

Η συμβολή του cast είναι εξαιρετική εκεί που ξεχωρίζει η πραγματικά μαγική ερμηνεία του Joaquin Phoenix σε ένα  ρόλο που διαφοροποιεί την καθιερωμένη persona του μέσα από μια προσωπικότητα πολύ τρυφερή και εύθραυστη για την οποία δικαίως και με σημαντικές αξιώσεις έχει συμπεριληφθεί στην λίστα των υποψηφιοτήτων για το Oscar της καλύτερης ερμηνείας πρώτου ανδρικού ρόλου.
Έκπληξη η ερμηνεία της Scarlett Johansson που με την ηχητική και μόνο παρουσία της «κλέβει την παράσταση» και αποδεικνύει ένα ταλέντο που οι περισσότεροι μέχρι σήμερα παραγνώριζαν.

Γενικά αξίζει να επισημανθεί ότι πρόκειται για μια άψογη σε κάθε επίπεδο παραγωγή, όπου όλα τα βασικά συστατικά της κινούνται σε εξωτερικά ψηλά standards, ενώ η πολύ καλή μουσική υπόκρουση βοηθά τον σκηνοθέτη να αποδώσει με εξαιρετική διαύγεια τις επιδιώξεις του για  το περιεχόμενο του φιλμ.

Ταινίες σαν κι αυτήν μας υπενθυμίζουν πόσο μαγική κι ονειρεμένη εφεύρεση, ανθρώπινη κατάκτηση και τέχνη είναι το σινεμά.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW






top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
20/11/2013 (ΗΠΑ)
6/2/2014 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Scarlett Johansson ... (φωνή)
    Olivia Wilde ... Blind Date
    Amy Adams ... Amy
    Rooney Mara ... Catherine
    Joaquin Phoenix ... Theodore
    Chris Pratt
    Sam Jaeger ... Dr. Johnson
    Portia Doubleday ... Isabella
    Katherine Boecher
    Alia Janine ... Commuter
    Kelly Sarah ... Bikini Beach Babe
    Cassandra Starr ... Bikini Babe
    Luka Jones ... Mark Lewman
    Pamela Roylance ... 60 Minutes Reporter
    Laura Meadows ... Dream Sequence
    Eric Pumphrey ... Devotee #3
    Lynn Adrianna ... Female Letter Writer
    Jeremy Rabb ... Devotee #1
    Tiffany Pulvino ... Computer Girl
    Kim Farris ... Devotee
    Brian Johnson ... OS Commercial Hero
    Laura Kai Chen ... Tatiana
    Joan Blair ... Devotee #4
    Freedom ... Mall patron
    Yvette Saunders ... Devotee
    Mathew Dunlop ... Gallery Patron
    Pramod Kumar ... Pizza vendor
    Caroline Jaden Stussi ... Her Friend at the beach
    Laura Colquhoun ... Maria
    Jen Kuhn ... Kathy C.
    Aristotle Dreher ... Future Beachgoer
    Jane Runnalls ... Seminar Participant #2
    Richard Allan Jones ... Letter Writer
    Natasha Sims
    Chuck David Willis ... Diner Guy
    Patrick Lander ... Alan Watts
    Rachel Ann Mullins ... Giselle
    Belinda Gosbee ... Dream Sequence Girl
    Shannon Edwards ... Commuter
    Alyson Stover ... Beach Bikini Babe
    Marco Tazioli ... Diner Guy #2
    Leo Baligaya ... Office Employee
    Alan Mueting ... Airline Pilot
    Gracie Prewitt ... Jocelyn
    Lisa Renee Pitts ... Letter Writer
    Wendy Tsang ... Devotee #5
    Kathleen Marie Carr ... Doctor
    Sandra Daubert ... Devotee
    Fiona Lincke ... Neighbor
    Lisa Cohen ... Editor's Wife
    Kamuela Kim ... Devotee
    Kaira Jay Behain ... Jocelyn
    Gabe Gomez ... Letter Writer #3
    Alexander David Rossi ... Roberto
    Samantha Sarakanti ... Mom in Hospital
    Cecily Jamelia ... Love Letter Couple
    Brandon Von Harrison ... Love Letter Couple

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Κωμωδία, Αισθηματική, Επιστημονικής Φαντασίας

Σκηνοθεσία
Spike Jonze

Σενάριο
Spike Jonze

Παραγωγή
Megan Ellison
Vincent Landay

Φωτογραφία
Hoyte Van Hoytema

Casting
Cassandra Kulukundis

Σχεδιασμός Παραγωγής
K.K. Barrett

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Austin Gorg

Σκηνικά
Gene Serdena

Κοστούμια
Casey Storm

Εταιρείες Παραγωγής
Annapurna Pictures

Διανομή
Audio Visual
(Ελλάδα)
Warner Bros.

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη

Διάρκεια
'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA

Καταλληλότητα

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3.5
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κωμωδία
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΚωμωδίαΕπιστημονικής Φαντασίας


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails