Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 25/9/14 :.
. The Guest
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. Palo Alto
. Στο Σπίτι
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Καλώς Ήρθες Στη Νέα Υόρκη
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Γροθιές στους Τοίχους
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
. The Battery
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Στο Σκοτάδι
. Ένα Γενναίο Ψέμα
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης
.: από 16/10/14 :.
. '71
. Τα Τερατοκουτάκια
. Get On Up - The James Brown Story
. Annabelle
. Ένα ταξίδι 30,5 μέτρα μακριά

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: maliellafak's Profile maliellafak
Σήμερα: 2
Χθές: 2
Συνολικά: 9769

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 168
Μέλη: 2
Σύνολο: 170

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση

Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash

Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Η Μαγική Ομπρέλα (Saving Mr. Banks) του Τζον Λι Χάνκοκ (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 13 Ιούλ. 2013 @ 16:11:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Βιογραφική

Η Μαγική Ομπρέλα
Saving Mr. Banks

του Τζον Λι Χάνκοκ
με τους Τομ Χανκς, Ρουθ Γουίλσον, Κόλιν Φάρελ, Έμα Τόμσον, Πολ Τζιαμάτι, Ρέιτσελ Γκρίφιθς, Τζέισον Σβάρτσμαν, Μπράντλεϊ Γουίτφορντ, Μπ. Τζ. Νόβακ

Υπόθεση:
Η πλοκή επικεντρώνεται στη ζωή της συγγραφέως P.L.Travers. Μοιράζεται ανάμεσα στην παιδική της ηλικία στην Αυστραλία το 1907, και τη μεταφορά της σειράς βιβλίων Mary Poppins στη μεγάλη οθόνη από τον Walt Disney τη δεκαετία του ‘60. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στο Χόλυγουντ, η Travers συλλογίζεται τα δύσκολα παιδικά της χρόνια στην Αυστραλία και θυμάται τον πατέρα της που ήταν πηγή έμπνευσης για τον περίφημο χαρακτήρα του Mr. Banks, την πατρική φιγούρα στη διάσημη ιστορία.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πενήντα χρόνια μετά την αριστουργηματική ταινία της Disney, Mary Poppins, που εκτός από τη λατρεία του κοινού απέσπασε 5 Όσκαρ και συνολικά 13 υποψηφιότητες, οι σπουδαίοι Tom Hanks (στον ρόλο του Walt Disney) και Emma Thompson (στον ρόλο της συγγραφέως των βιβλίων της Mary Poppins), πρωταγωνιστούν σε μια συγκινητική βιογραφία, που μας ξεναγεί στις συνθήκες δημιουργίας του διάσημου αυτού φιλμ. «Η Μαγική Ομπρέλα» είναι μια συναρπαστική ταινία μέσα στην ταινία, σε σενάριο της πολλά υποσχόμενης Kelly Marcel (Terra Nova TV Series) και σκηνοθεσία του John Lee Hancock (σενάριο και σκηνοθεσία για το Blind Side, σενάριο για το Snow White and the Huntsman), που έχει όλες τις προδιαγραφές, για να διαγωνιστεί στις σημαντικότερες κατηγορίες της επόμενης οσκαρικής κούρσας, χαρίζοντάς μας μια αξέχαστη κινηματογραφική εμπειρία.


Σαν τη γάτα με το ποντίκι

Το 1961 ο Walt Disney προσκάλεσε την P.L. Travers, συγγραφέα της “Mary Poppins” στο στούντιό του στο Λος Άντζελες, για να συζητήσουν κατ’ ιδίαν, το κατ’ εξακολούθηση ενδιαφέρον του να αποκτήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του αγαπημένου της βιβλίου και του χαρακτήρα του. Η πρώτη επαφή είχε γίνει το 1940 και είχε αποτύχει παταγωδώς. Η Travers δεν ήθελε καμιά επαφή με τον Disney, αλλά η φθίνουσα πορεία των πωλήσεων των βιβλίων της και η διαφαινόμενη οικονομική της καταστροφή, την ανάγκασαν να επισκεφθεί για δύο εβδομάδες το Λος Άντζελες, ώστε να μπουν οι βάσεις για την υλοποίηση της ιδέας.

Σήμερα, η Walt Disney Pictures παρουσιάζει την ταινία “Η Μαγική Ομπρέλα” η οποία αφηγείται την ιστορία που εκτυλίχθηκε, για να καταφέρει η κλασσική ταινία “Mary Poppins” να μεταφερθεί στην οθόνη. Πρωταγωνιστεί η δις βραβευμένη με Oscar® Emma Thompson και ο Tom Hanks, επίσης βραβευμένος δύο φορές με Oscar®.

Όλα ξεκίνησαν όταν η κόρη του Walt Disney τον παρακάλεσε να κάνει ταινία το αγαπημένο της βιβλίο τη “Mary Poppins”. Ο Walt Disney της το υποσχέθηκε, αλλά δεν ήξερε ότι, για να εκπληρωθεί η υπόσχεσή του, θα έπρεπε να περάσουν 20 χρόνια. Στην προσπάθειά του να αποκτήσει τα δικαιώματα έπεφτε πάνω σε μια δύστροπη και ανένδοτη συγγραφέα που δεν είχε πραγματικά καμία πρόθεση να αφήσει την αγαπημένη της νταντά να κακοποιηθεί από την αδηφάγο μηχανή του Hollywood. Καθότι, όμως τα οικονομικά περιθώρια στένευαν, η συγγραφέας συμφώνησε να επισκεφθεί το Λος Άντζελες και να ακούσει τον Disney και τα σχέδιά του για την προσαρμογή του βιβλίου.

Μέσα σε αυτές τις δυο εβδομάδες το 1961, ο Walt Disney βγάζει όλους τους άσσους από το μανίκι του. Από ευφάνταστα και καλοσχεδιασμένα storyboard, έως χαρωπά τραγούδια από τους αδερφούς Sherman, αλλά η ευερέθιστη συγγραφέας δεν τσιμπάει.

Μόνο όταν ο ίδιος κάνει βουτιά στα παιδικά του χρόνια και ανακαλύψει την αλήθεια και τι είναι αυτό που έχει στοιχειώσει τη συγγραφέα, θα μπουν οι βάσεις για να γίνει ταινία  η “Mary Poppins”.

Εξηγώντας την υπόθεση της ταινίας ο σκηνοθέτης John Lee Hancock αναφέρει, “πρόκειται για μια εκπληκτική ιστορία, αλλά ο θεατής δεν μεταφέρεται απλά στα παρασκήνια του γυρίσματος της ταινίας “Mary Poppins”, μαζί με την Julie Andrews και τον Dick Van Dyke. Η ιστορία μας διαδραματίζεται δύο χρόνια πριν τα γυρίσματα της ταινίας”.

Από την Αυστραλία με αγάπη

Καθώς, λοιπόν, ο χαρακτήρας της Mary Poppins γεννήθηκε από τη φαντασία της συγγραφέως από την Αυστραλία, P.L. Travers, η πρωτόλεια ιδέα για την ταινία “Η Μαγική Ομπρέλα” γεννήθηκε από έναν άλλο Αυστραλό, τον Ian Collie που σκηνοθέτησε το 2002, ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο “The Shadow of Mary Poppins”.

Ο  Collie σχολιάζει, “το ντοκιμαντέρ αναφέρεται, κυρίως, στην παιδική ζωή της Travers. Όταν το 1924, εγκατέλειψε την Αυστραλία, για να εγκατασταθεί στο Λονδίνο, μεταμορφώθηκε κυριολεκτικά σε λονδρέζα αποκηρύσσοντας τις ρίζες της εξ Αυστραλίας”. Ο σκηνοθέτης θεώρησε ότι το ντοκυμαντέρ θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια έντονα συναισθηματικά φορτισμένη δραματική ταινία που θα περιέγραφε τα δύσκολα παιδικά χρόνια της Travers και στη συνέχεια τη γέννεση της Mary Poppins.

Έτσι, ο Collie στράφηκε στη Sue Smith μια διακεκριμένη τηλεοπτική συγγραφέα από την Αυστραλία. Ο τίτλος της ταινίας είναι δική της ιδέα και γεννήθηκε στα πρώτα προσχέδια του σεναρίου. Ο Collie είχε μια ιδέα. Αφού η Travers γεννήθηκε στην Αυστραλία, αλλά μεγαλούργησε στη Βρετανία, θα μπορούσε να γίνει μια υπέροχη συμπαραγωγή. Γι’ αυτό το λόγο, στράφηκε στη Βρετανίδα παραγωγό υποψήφια για Oscar® Alison Owen. Έτσι, η Owen είχε στα χέρια της το ντοκιμαντέρ του Collie, αλλά και το σενάριο της Smith.

Η Owen θυμάται, “πραγματικά ένιωσα πως είχα ένα πολύ καλό σενάριο στα χέρια μου. Ειδικά η σχέση που είχε αναπτυχθεί μεταξύ της Pamela και του Walt είχε τρομερό ενδιαφέρον. Το αποθαρυντικό ήταν ότι όλo αυτό περιείχε πολύ υλικό από τη Disney και πνευματικά δικαιώματα. Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε ταινία χωρίς τα τραγούδια των αδερφών Sherman και χωρίς την παρουσία κάποιων σκηνών από τη “Mary Poppins”. Το κρίσιμο ερώτημα ήταν, αν η Disney θα ήθελε συμμετοχή σε όλο αυτό”.

Για να εξελίξει την ιδέα του Collie και το προσχέδιο της Smith, η Owen έφερε στην ομάδα την Kelly Marcel. Η Owen σχολιάζει για την Marcel, “πρόκειται για μια εκπληκτική νέα συγγραφέα. Της είχα προτείνει διάφορα πράγματα στο παρελθόν και δεν είχε δείξει ενδιαφέρον για κανένα από αυτά. Μόλις της μίλησα, όμως, για αυτό το project ενθουσιάστηκε”.

“Mε συνεπήρε η ιδέα ότι το παρελθόν υπαγορεύει τη ζωή κάποιου”, σχολιάζει η Marcel για το χαρακτήρα της Travers και συνεχίζει, “αυτό για μένα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον. Δεν γνώριζα καν ότι όλα αυτά είχαν συμβεί στα παρασκήνια της ταινίας “Mary Poppins”. Πρόκειται για μια ταινία με πολλούς συμβολισμούς και είναι μια από τις αγαπημένες μου που λατρεύω από παιδί. Αυτά τα δύο αντικρουόμενα στοιχεία είναι που με γοήτευσαν αμέσως”.

Τα πράγματα, όμως, δεν ήταν και τόσο ρόδινα. Η Marcel θυμάται ότι είχε περάσει από το μυαλό της η εξής σκέψη, “γιατί να κάνω τόσο κόπο να γράψω το σενάριο, αφού αν η Disney δεν δεχτεί να γίνει η ταινία, αυτή δεν πρόκειται να γίνει ποτέ”. Και συνεχίζει, “δεν μπορούσε, όμως να ξεκολήσει με τίποτα από το μυαλό μου η P.L. Travers. Και έτσι απλά έγραψα το σενάριο”.

Η Marcel σχολιάζει σχετικά με την ταινία, “πιστεύω πως η Pamela είδε μέσα από την ταινία του Walt την προσωπική της κάθαρση. Έμεινε για τόσα πολλά χρόνια κολλημένη με το παρελθόν της που είχε μετατραπεί πλέον σε ένα αυτοκαταστροφικό άτομο”.

“Η ιστορία παρέχει πολλές πληροφορίες για τα πολυτάραχα παιδικά χρόνια της ζωής της P.L. Travers που την οδήγησαν στη γέννεση του χαρακτήρα της Mary Poppins”, αναφέρει ο ηθοποιός Colin Farrell που υποδύεται τον πατέρα της συγγραφέως που βρίσκεται συνέχεια σε μπελάδες και τον βλέπουμε στις σκηνές που αναφέρονται στο 1906. “Η τραγωδία που εκτυλίχθηκε στα παιδικά της χρόνια και ο πόνος που βίωσε μεταφέρθηκαν στο έργο της”.

Το σενάριο έπεσε στα χέρια του σκηνοθέτη και σεναριογράφου John Lee Hancock που θυμάται, “μόλις διάβασα το σενάριο, το λάτρεψα”. Ο σκηνοθέτης συναντήθηκε με την Owen, για να συζητήσουν για το σενάριο της Marcel. “Όταν το διάβασα σκέφτηκα ότι δεν θα ήθελα με τίποτα να πρόκειται για μια ταινία που αφορά στο Λος Άντζελες του 1961 με απλές αναδρομές στα παιδικά της χρόνια στην Αυστραλία του 1906. Οι δύο αυτές χρονικοί περίοδοι έπρεπε να παντρευτούν αρμονικά. Δεν θα αφορά σε μια ταινία του 1961 με αναφορές στο παρελθόν ή σε μια ταινία του 1906 με αναφορές στο μέλλον”.

“O Disney καθόλη τη διάρκεια της ταινίας προσπαθεί να αντιληφθεί τι συμβαίνει στο μυαλό της P.L. Travers, πέρα από το γεγονός ότι απεχθάνεται το animation”, αναφέρει ο σκηνοθέτης που χτίζει την ταινία πάνω στη σχέση των δύο. “Προσπαθεί να ανακαλύψει από που έρχεται και τι είναι αυτό που την κάνει να είναι τόσο δύστροπη στις διαπραγματεύσεις της. Φτάνει μέχρι το σημείο να συνθηκολογήσει, πράγμα που δεν αρμόζει καθόλου στο χαρακτήρα του Walt. Τελικά, αντιλαμβάνεται πως μιλάει στο λάθος πρόσωπο. Πρέπει να τη μάθει καλύτερα και να κατανοήσει τη σχέση που είχε με τον πατέρα της. Αυτή η σχέση είναι και το κλειδί στην υπόθεση. Πρέπει να την πείσει ότι από κάτι τραγικό μπορεί να προκύψει ένα αισιόδοξο μήνυμα που σε προφυλάσσει από το σκοτεινό παρελθόν σου. Και αυτό ακριβώς κάνουν οι παραμυθάδες. Αυτό είναι το κοινό που τους ενώνει”.

“Η P.L. Travers στην ταινία είναι στοιχειωμένη από το παρελθόν της, από το οποίο δεν μπορεί να δραπετεύσει”, προσθέτει ο ηθοποιός Tom Hanks που υποδύεται το Walt Disney. “Είναι τόσο έντονος ο πόνος και οι ενοχές που νιώθει από την απώλεια του πατέρα της. Όταν ο Walt τής μετέφερε με ποιο τρόπο ο ίδιος κατάφερε να  συνθηκολογήσει με το εαυτό του, εξαιτίας του χαμού του πατέρα του, τότε εκείνη δείχνει να αλλάζει στάση. Ο Walt Disney είναι τόσο διαφορετικός από εκείνη, με όλο αυτόν τον πλούτο γύρω του, με την Disneyland και τους πιγκουίνους του που χορεύουν. Νιώθει ότι δεν έχουν κανένα κοινό σημείο επαφής και ότι όλο το project δεν πρόκειται να τελεσφορήσει. Τελικά, αντιλαμβάνεται ότι ο λόγος που επιθυμεί εκείνος να κάνει την ταινία ταιριάζει απόλυτα με τους λόγους που την ώθησαν να γράψει το βιβλίο. Πιστεύω ότι η ταινία προσπαθεί να εξηγήσει το παρελθόν μας και ότι οι δουλειές που κάνουμε, εν προκειμένω, η καλλιτεχνική ενασχόληση των δύο, του Walt Disney με τις ταινίες του και της P.L. Travers με τα βιβλία της, ορίζουν και προσπαθούν να θεραπεύσουν εκείνους τους φόβους και τα τραύματά μας που γεννήθηκαν στο παρελθόν”, καταλήγει ο ηθοποιός.

Η Emma Thompson που υποδύεται τη στριφνή συγγραφέα προσθέτει, “πιστεύω ότι η P.L. Travers θεώρησε στην αρχή ότι ο Walt θα μετέτρεπε το δικό της κόσμο σε κάτι ανήθικο. Ο Disney από την άλλη που είχε και ο ίδιος βιώσει πολύ σκοτάδι στη ζωή του, ήθελε να δημιουργήσει έναn κόσμο για τα παιδιά με πολλή αγάπη και γεμάτο φως. Θεωρούσε ότι τα βιβλία έχουν μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που είναι πολύ διαφορετική από τον κόσμο της σαπουνόπερας που κυριαρχεί στην τηλεόραση του Disney και των αδερφών Sherman. Οι αμερικάνοι έχουν ένα συγκεκριμένο lifestyle πολύ διαφορετικό από τη δική της βρετανική φλεγματική στάση για τη ζωή”.

Πολύ πριν καταλήξουν σε σκηνοθέτη και πριν ακόμη προσεγγίσουν τη Disney, η Owen έστειλε το σενάριο για έγκριση στο μουσικό Richard Sherman, ο οποίος γνώρισε από πρώτα χέρι τη P.L. Travers 50 χρόνια πριν. “Η δική του συγκατάθεση θα πρόσδιδε κύρος στην ταινία. Μας ενθάρρυνε να συνεχίσουμε με μεγάλο ενθουσιασμό. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενη που τον έχουμε μαζί μας”, σχολιάζει η Owen. 

“Η Kelly Marcel έγραψε ένα υπέροχο σενάριο”, σχολιάζει ο Sherman που βοήθησε, ώστε να γίνουν πιο ρεαλιστικοί κάποιοι διάλογοι, ειδικά κάποια σημεία που δεν θα έβρισκε η Marcel σε καμιά βιογραφία και σε καμία πηγή. “Με το Walt, μέσα στο studio, χρησιμοποιούσαμε ειδική ορολογία”, καταλήγει ο Sherman.

Με την έγκριση του Sherman η Owen ένιωθε ακόμη πιο σίγουρη να προσεγγίσει τη Disney. Προώθησε με προσοχή σε κάποιο στέλεχος του studio το σενάριο και στη συνέχεια αυτό έφτασε στους ιθύνοντες που αποφάσισαν να εμπλακούν εξολοκλήρου με το συγκεκριμένο project.

Οι χαρακτήρες

Η πρώτη επιλογή για την P.L. Travers, ήταν η δις βραβευμένη με Oscar®, Emma Thompson. “Όταν διαθέτεις κάποια σαν την Emma Thompson, τότε γνωρίζεις ότι έχεις ένα πολυεργαλείο στα χέρια σου”, σχολιάζει ο σκηνοθέτης Hancock για την ηθοποιό και τις ικανότητές της και συνεχίζει, “κάθε φορά που πρέπει κάποιος να υποδυθεί κάποιο χαρακτήρα που είναι τόσο πολύπλοκος, υπάρχει ένα ειδικό βάρος σε όλο αυτό. Η Emma σε γεμίζει με εμπιστοσύνη. Όταν τελειώσαμε ήμουν σίγουρος ότι η P.L.Travers θα ένιωθε περήφανη”.

Η Emma Thompson σχολιάζει για το χαρακτήρα της P.L. Travers, “ήταν μια υπέροχη πρόκληση. Πρόκειται για έναν πολυδιάστατο χαρακτήρα και έναν από τους πιο δύσκολους που έχω υποδυθεί, γεμάτο αντιθέσεις και συγκρούσεις που ταλαντεύεται όλη την ώρα. Η σχέση της με τους άντρες είναι προβληματική. Αυτό οφείλεται κατά πολύ στη συναισθηματική αστάθεια του πατέρα της, τον οποίο λάτρευε”.

“Με την άφιξή της στο Λος Άντζελες, μίσησε τα πάντα, το σενάριο, τους αδερφούς Sherman, την ίδια την πόλη. Η σχέση της με τη Mary Poppins ήταν παρόμοια με αυτή που είχε ο Walt Disney με το Mickey Mouse. Η Mary Poppins είχε απαλύνει τους πόνους της από το παρελθόν, έτσι όπως λειτούργησε και ο Mickey Mouse για τον Walt Disney. Γι’ αυτό δεν θα έδινε έτσι εύκολα τα δικαιώματα της ηρωίδας της. Ένιωθε ότι κατά αυτόν τον τρόπο θα πρόδιδε ένα κομμάτι του εαυτού της, ένα κομμάτι της ψυχής της”, καταλήγει η Thompson.

“Η Pamela είναι ένα στραβόξυλο”, σχολιάζει ο παραγωγός Collie. “Πρόκειται για μια δύσκολη γυναίκα που διαθέτει ελάχιστη αίσθηση του χιούμορ. Αυτά όλα καταφέρνει να τα αποδώσει η Emma με μεγάλη ευκολία. Από την άλλη η Emma φέρνει και μια αναπάντεχη ζεστασιά. Μοιάζει να είναι κάπως ευάλωτη που απλά θες να της κάνεις μια τεράστια αγκαλιά”. 

Για να έχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το χαρακτήρα, η Thompson άκουσε τις κασέτες από τις συνεδρίες που έλαβαν χώρα μεταξύ των αδερφών Sherman, της Travers και του Disney, οι οποίες βρίσκονται στα αρχεία της Disney. “Οι διάλογοι που εμπεριέχονται σε αυτές τις κασέτες μου θυμίζουν το μύθο του Σίσυφου, κάποιος κουβαλάει μια τεράστια πέτρα πάνω σε ένα λόφο, με το που φτάνει στην κορυφή ο βράχος κυλά ξανά. Αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνεται συνέχεια. Είναι δύσκολο να ακούς αυτούς τους διαλόγους. Η P.L. είναι τόσο απαίσια και εκνευριστική. Θες απλά να της πετάξεις κάτι βαρύ στο κεφάλι”.

Για τον Tom Hanks ήταν μια ευχάριστη εμπειρία να συνεργάζεται με την Emma Thompson και να την παρακολουθεί να φέρνει εις πέρας με επιτυχία το πολυσύνθετο του χαρακτήρα του ρόλου της και σχολιάζει, “πολλές φορές αναρωτιόμουν πως το κάνει αυτό να φαίνεται τόσο εύκολο; Μεταξύ του Walt και της Pamela υπάρχει σίγουρα κάτι”.   

Αναφορικά με τον Tom Hanks ο σκηνοθέτης σχολιάζει, “πρόκειται για μια πτυχή του Disney που δεν είχαμε δει ποτέ στο παρελθόν. Ο Tom ήταν η πρώτη επιλογή που είχαμε όλοι στο μυαλό μας. Δεν προσπάθησα να φορέσω μια ψεύτικη μάσκα στον Tom. Επιθυμία μου ήταν ο Walt Disney να ξεπηδήσει από μέσα του. Ο Tom είναι καταπληκτικός ηθοποιός και εκεί είναι το πρώτο σημείο που ξεκινάει ένα ρόλο του, εσωτερικά”.

“Δεν μοιάζω και δεν ακούγομαι καθόλου σαν τον Walt Disney”, σχολιάζει ο ηθοποιός. “Εκτός από το να αφήσω μουστάκι και να κάνω τα μαλλιά μου χωρίστρα, έπρεπε να αποδώσω με τις κινήσεις των χεριών και το βλέμμα μου τις ιδιοτροπίες, αλλά και τη διορατικότητά του”. Και συνεχίζει, “ο Walt ήθελε να έχει τον έλεγχο των πάντων, αλλά πάντα χρησιμοποιούσε τη λέξη «εμείς», ποτέ δεν έλεγε «είχα μια ιδέα» ή «σκέφτηκα αυτό», πάντα χρησιμοποιούσε πληθυντικό. Πιστεύω αυτό ήταν πραγματικά υπέροχο”.

Η παραγωγός Owen σχολιάζει, “δεν θα μπορούσα να φανταστώ κάποιον άλλο να υποδύεται το Walt Disney, εκτός από τον Tom. Αποτελούν και οι δύο ίνδαλμα στην Αμερική”.

“Η ερμηνεία του Tom ήταν συγκλονιστική”, συμπεραίνει ο Richard Sherman που γνώριζε τον Disney, όσο κανένας άλλος που εμπλεκόταν σε αυτό το project. “Εγώ και ο Bob είχαμε μια μοναδική σχέση με τον Walt. Ήμασταν πολύ κοντά ο ένας στον άλλο. Με την ερμηνεία του Tom, καθώς έβλεπα τον Walt και τον εαυτό μου, η στιγμή ήταν περίεργη, αλλά τα συναισθήματα ήταν υπέροχα. Πιστεύω ότι ο Tom είναι ο μοναδικός ηθοποιός σε όλο τον κόσμο που θα μπορούσε να «παίξει» τον Walt Disney. Ο Walt είχε ένα υπέροχο χάρισμα. Ένας άνθρωπος με όραμα. Ο Tom πραγματικά με συνεπήρε, αφού φαίνεται ότι έχουν παρόμοιες προσωπικότητες”.

Η Emma Thompson ανυπομονούσε να ξεκινήσει τη συνεργασία της με τον Tom Hanks, καθώς και οι δύο ήθελαν να συνεργαστούν σε μια ταινία. “Όταν έμαθα ότι θα συμπρωταγωνιστήσουμε, φώναξα από τον ενθουσιασμό μου”, θυμάται η ηθοποιός.

Ο πολυτάλαντος ηθοποιός Paul Giamatti υποδύεται τον Ralph, τον οδηγό της P.L. Travers. Πρόκειται για το μοναδικό φανταστικό χαρακτήρα στην ταινία, αλλά και το μοναδικό ίσως αμερικάνο που συμπαθεί η συγγραφέας στην ταινία. “Έχουν αναπτύξει μια όμορφη σχέση”, λέει ο Giamatti. “Μπορείς να δεις μια άλλη πλευρά του εαυτού της”.

Περιγράφοντας τον χαρακτήρα της, ο Giamatti σχολιάζει, “είναι απίστευτα αγενής. Είναι τόσο μα τόσο βρετανίδα, δεν έχει κανένα φίλτρο σε αυτά που λέει. Είναι πολύ αντικοινωνική. Είναι, όμως, βαθιά ερωτευμένη με τα έργα της και θέλει να διαφυλάξει την ακεραιότητά τους. Νιώθει σαν να είναι παιδιά της και προσπαθεί να τα προστατεύσει”.

Μιλώντας για τον συγγραφέα και κινηματογραφιστή, Don DaGradi, ο Sherman αναφέρει, “ο Don ήταν εκπληκτικός. Υπήρξε ένας από τους πιο σημαντικούς στον κλάδο του. Εργαζόταν στο στούντιο για πολλά χρόνια. Εγώ και ο Bob ήμασταν τα νέα ταλέντα το 1961. Μας υποδέχτηκε, μας φρόντισε και μας καθοδηγούσε”.

Τον σεναριογράφο Don DaGradi υποδύεται ο Bradley Whitford, ο οποίος μας δίνει και κάποιες πληροφορίες για το χαρακτήρα του. “Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία που του έδωσε ο Walt, αφού του ανέθεσε να επιμεληθεί το σενάριο της ταινίας. Μέρος του προβλήματος της προσαρμογής στην οθόνη, είναι ότι τα βιβλία δεν έχουν την αρχή, τη μέση και το τέλος που κάθε σεναριογράφος αναζητά. Ο Walt ήθελε να πετύχει κάτι πρωτόγνωρο για την εποχή. Να συνδυάσει live action και animation. Αυτό ήταν πρωτοποριακό, αλλά παράλληλα ήταν κάτι που τρομοκρατούσε την Travers”.

O Jason Schwartzman υποδύεται τον Richard Sherman, το μεγαλύτερο αδερφό του Robert, ο οποίος πέθανε λίγους μήνες πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα της ταινίας. Ο σκηνοθέτης σχολιάζει για τον Schwartzman, “είναι κανονικός μουσικός και γνωρίζει να παίζει πιάνο, αυτό μας βοήθησε πολύ στα γυρίσματα, αφού σε πολλές σκηνές έπαιζε ζωντανά”. Τον έτερο αδερφό, Richard Sherman, υποδύεται ο ηθοποιός B.J. Novak.

O Schwartzman σχολιάζει, “πρέπει να ήταν πραγματικά περίεργο για τον Richard να βλέπει ηθοποιούς που υποδύονται τον ίδιο, τον αδερφό του και τον Walt, καθώς είναι ο μοναδικός που ζει από την ιστορία της Marcel. Η προσέγγισή μας μαζί του, ώστε να αντλήσουμε κάποιες πληροφορίες για τους ρόλους, ήταν τρομερή εμπειρία. Όλες οι συναντήσεις μετάξυ των αδερφών Sherman και της P.L. Travers είναι μαγνητοφωνημένες. Πρόκειται για πολύωρες συναντήσεις.  Όταν τις ακούς είναι πραγματικά ανατριχιαστικό, νιώθεις σαν να έπαιρνες μέρος και εσύ σε αυτές”.

Για να κατανοηθεί καλύτερα η εκκεντρικότητα της Travers, η σεναριογράφος Marcel μάς γυρίζει μισό αιώνα περίπου πίσω και μας ταξιδεύει στην Αυστραλία, όπου βλέπουμε σκηνές από τα παιδικά της χρόνια. Έτσι, η ιστορία εκτυλίσσεται από τη μία στο Χόλυγουντ του 1961 και από την άλλη στην Αυστραλία του 1906. Τα γυρίσματα στην Αυστραλία διήρκεσαν 3 μήνες περίπου. Πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον με εντελώς διαφορετικούς ηθοποιούς να πρωταγωνιστούν. Τον αλκοολικό πατέρα της Travers,  Travers Robert Goff υποδύεται ο Colin Farrell. “Όταν μλάμε για τον Colin Farrell, μιλάμε για έναν ιρλανδό ποιητή”, τονίζει εμφατικά ο σκηνοθέτης. “Είναι πανέξυπνος και έχει τρομερό πάθος με αυτό που κάνει”.

“Η Mary Poppins, στο βιβλίο, έρχεται στους Banks, για να βάλει μια τάξη στο χάος που επικρατεί. Υπάρχει ένας παραλληλισμός στο βιβλίο της Travers και στην ταινία του Hancock. Η παραμάνα έρχεται στο βιβλίο για να φροντίσει τα παιδιά, αλλά στην πραγματικότητα έρχεται, για να ξυπνήσει συναισθηματικά τον πατέρα και να συνειδητοποιήσει πως έχει τόσες ευλογίες και δώρα γύρω του. Αυτό είναι και το τραγικό σχετικά με τον πατέρα στο βιβλίο και το χαρακτήρα που υποδύομαι στην ταινία. Έχει μια υπέροχη ζωή. Έχει τρεις απίστευτες κόρες και μια γυναίκα που τις αγαπά και τις λατρεύει. Απλά είναι ανήμπορος να τις απολαύσει όσο θα ήθελε”.

Η επιλογή του Hancock, για το παιδί που θα υποδυόταν τη μικρή Pamela Travers ήταν πραγματικά δύσκολη. Έπρεπε να βρει μια νεαρή version της Emma Thompson. Τελικά, κατέληξαν στην εντεκάχρονη Annie Buckley, για να υποδυθεί την Ginty. “H Annie έχει κάτι τόσο φυσικό και αθώο που ήθελα να το αποδώσω αυτό στην οθόνη, έτσι ώστε αμέσως το κοινό να “συγχωρήσει” την ενήλικη Pamela Travers για την αγένεια και το δύστροπο χαρακτήρα της”.

H Ruth Wilson υποδύεται τη Margaret Goff, P.L. Travers, μητέρα της συγγραφέως. Μιλώντας για το χαρακτήρα της, η ηθοποιός σχολιάζει, “η Margaret πιθανότατα έκανε λανθασμένη επιλογή στο γάμο της. Παντρεύτηκε ένα ρομαντικό και χαρισματικό νέο που της υποσχέθηκε τα πάντα. Αλλά η πραγματικότητα καμιά φορά είναι πολύ σκληρή και χτύπησε άσχημα την οικογένεια Travers”.

Trivia/Fun Facts

  1. Το μουσείο της οικογένειας Disney βρίσκεται στο San Francisco. Αυτό επισκέφθηκαν οι άνθρωποι της παραγωγής, για να προσδώσουν μεγαλύτερη ακρίβεια σε πολλές σκηνές και location. Ένα από αυτά είναι και το γραφείο του Walt Disney.
  2. Τα γυρίσματα της ταινίας έγιναν στο Λος Άντζελες, στην Αυστραλία και στο Λονδίνο.
  3. Το σπίτι των Travers στην Αυστραλία διατηρείται σε καλή κατάσταση. Οι σχεδιάστες το χρησιμοποίησαν, για να κατασκευάσουν το σκηνικό για την ταινία.
  4. Μιάς και οι ηθοποιοί που έπαιξαν στη version του 1906, στην Αυστραλία, δεν θα είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους συναδέλφους τους στο του 1961, ο Colin Farrell πρότεινε στον Hancock, το σκηνοθέτη της ταινίας, να οργανωθεί ένα δείπνο, για να βρεθούν όλοι μαζί από κοντά. Το δείπνο έγινε στο σπίτι του σκηνοθέτη και όλοι μαζί παρακολούθησαν την ταινία.
  5. Στις 27 Αυγούστου του 1964, έγινε η φαντασμαγορική παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας  “Mary Poppins”. Οι σχεδιαστές έπρεπε να αναβιώσουν αυτό το σκηνικό και την ατμόσφαιρα.
  6. Ο Richard Sherman, ο μοναδικός ακόμη από τους πρωταγωνιστές της ιστορίας που ζει, ήταν πραγματικά βαθιά συγκινημένος, ειδικά στην πρεμιέρα της ταινίας.
  7. Η ταινία, παρόλο που ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή, γυρίστηκε σε φιλμ, όπως ακριβώς γυρίστηκε και η “Mary Poppins” 50 χρόνια πριν.
  8. Η μικρή πρωταγωνίστρια Annie Buckley μπορούσε να δουλεύει μόνο 6 ώρες τη μέρα, αφού ήταν ανήλικη.
  9. Για να φανεί η διαφορά στις δυο εποχές, τα γυρίσματα στην Αυστραλία έγιναν με διαφορετικό φωτισμό.
  10. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στην Disneyland, πολλά μέλη της παραγωγής έμειναν παραπάνω για να κάνουν βόλτες και να δουν τα αξιοθέατα.
  11. O σκηνοθέτης Hancock επισκέφθηκε πάνω από 20 φορές την Disneyland, για να βρει τα κατάλληλα location.
  12. Δεν έχουν αλλάξει και πάρα πολλά στην Disneyland, από τότε που άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες της το 1955. Έτσι, το σχεδιαστικό τμήμα δεν είχε να κάνει και πολλές αλλαγές.
  13. Το “Η Μαγική Ομπρέλα”είναι η τρίτη ταινία που έχει γυριστεί στην Disneyland. Το πρώτο ήταν η κωμωδία “40 Pounds of Trouble” που γυρίστηκε το 1962, και το δεύτερο το “That Thing You Do!” που γυρίστηκε το 1996 που έπαιζε και ο Tom Hanks.
  14. Σχετικά με το ντύσιμο του Walt Disney, φορούσε συνέχεια ένα γκρι κοστούμι. Ο Richard Sherman βοήθησε πολύ αναφορικά με το ντύσιμο της υπόλοιπης ομάδας.
  15. Έχει μείνει στην ιστορία η απαίτηση της Travers προς τον Walt να μην υπάρχει πουθενά το χρώμα κόκκινο στην ταινία. Βέβαια στην ταινία “Mary Poppins” μπορείς να δεις τον Mr. Banks να φορά ένα κόκκινο μπουφάν στην πρώτη σκηνή, για να καταλάβεις ποιος βγήκε νικητής από τη διαφωνία.
  16. Η αντίδραση της P.L. Travers στο τραγούδι “Let’s Go Fly a Kite” ήταν εντυπωσιακή. Ξύπνησε κάτι μέσα της που είχε άμεση σχέση με τον πατέρα της.

 


The film centers on the creator of Mary Poppins, P.L. Travers (Emma Thompson). The story shifts back and forth between 1961 and 1907, framing Travers by her childhood in rural Queensland and her experience negotiating with Walt Disney (Tom Hanks) and his team for the film of Mary Poppins. Travers father (Colin Farrell) was a banker who slowly slid into alcoholism as the family fell into financial hardship. Travers looked up to her father, and the breaking of his spirit had an effect on her writing. She was extremely reluctant to sell Disney the rights to make Mary Poppins into a movie, mainly because the story was highly personal, and reflected hardships in her own life and her relationship with her father. Although the movie made her a very wealthy woman, she disliked the animated sequences and other aspects of the film so much that she refused to sell any of her other works to Disney for the rest of her life.


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Για τη σχέση του Γουόλτ Ντίσνεϋ και της Πάμελα Λ. Τράβερς, είχε γραφτεί το 2005 ένα άρθρο στην εφημερίδα The New Yorker με υπογραφή Caitlin Flanagan και τίτλο Becoming Mary Poppins. Εκεί ο Γουόλτ Ντίσνεϋ περιγραφόταν ως πολύ σκληρός, τόσο κατά τις διαπραγματεύσεις του με τη συγγραφέα του παραμυθιού, όσο και προσωπικά απέναντί της, που την άφησε - αν θυμάμαι καλά - να πάει μόνη της στην πρεμιέρα.

Στη «Μαγική Ομπρέλα», ο Ντίσνεϋ (του εξαιρετικού, για άλλη μια φορά, Τομ Χανκς) εμφανίζεται πολύ γλυκός, τρυφερός, υποχωρητικός και περιποιητικός απέναντι στην Τράβερς, μια συντηρητική γυναίκα, που έχει περάσει δύσκολα παιδικά χρόνια στην Αυστραλία και είχε μεταναστεύσει στην Αγγλία για να ξεχάσει. Είναι δε τρυφερός και καλός μαζί της, για το λόγο ότι και αυτός (όπως της διηγείται για να την τουμπάρει τελικά να του υπογράψει το συμβόλαιο παραχώρησης του δικαιώματος να γυρίσει την ταινία), είχε περάσει δύσκολα παιδικά χρόνια.
Δεν γνωρίζω που βρίσκεται η αλήθεια και αν εξωραΐζεται η προσωπικότητα του Ντίσνεϋ. Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα, είναι ότι η ταινία καταφέρνει να συγκινήσει, όπως ακριβώς και η «Μαίρη Πόππινς» του 1964 (με 13 υποψηφιότητες για Όσκαρ κέρδισε 5 και με προϋπολογισμό 6 εκατ. δολαρίων έβγαλε 102 εκατ. δολάρια). Συγκινεί δε, διότι παραλληλίζει τη ζωή της οικογένειας Τράβερς, με αυτή της οικογένειας Μπανκς μέσα από αλλεπάλληλα flashbacks άρτια μονταρισμένα, με τα οποία παρακολουθούμε πως έχουν προκληθεί τα ψυχικά τραύματα της συγγραφέως, από έναν αλκοολικό πατέρα και μια αυτοκτονική μητέρα και πως την ενέπνευσε να γράψει τη «Μαίρη Πόππινς», η αιφνιδιαστική άφιξη της θείας της, μετά το θάνατο του πατέρα.

Επίσης, μπορώ να διαβεβαιώσω, ότι αυτή η ταινία σε κάνει να σκεφτείς πάλι, τις κριτικές που είχες διαβάσει κάποτε για την ταινία «Μαίρη Πόππινς». Τα σχόλια, τόσο της Τράβερς, για τον τρόπο με τον οποίο ο Ντίσνεϋ κερδοσκοπούσε και χειραγωγούσε τη νεολαία της εποχής, αλλά και τα δικά του επιχειρήματα για το πόσο ο άνθρωπος έχει ανάγκη από διασκέδαση και φυγή μέσα από το σινεμά, είναι επίκαιρα και διαχρονικά. Στον τομέα αυτό το σενάριο της «Μαγικής Ομπρέλας», παίρνει άριστα.

Η Έμα Τόμσον είναι συγκλονιστική, σε ένα ρόλο με πολλές απαιτήσεις, ένα ρόλο αμφιταλαντεύσεων και ψυχολογικών μεταπτώσεων, μέχρι να πεισθεί να υπογράψει το συμβόλαιο. Ο Κόλιν Φάρελ, στο ρόλο του ανεύθυνου και αλκοολικού πατέρα της, είναι απροσδόκητα καλός, ενώ απολαυστικός είναι και ο Πολ Τζιαμάτι με το χαρακτηριστικό του ρόλο, ως οδηγού της στο Λος Άντζελες, ο οποίος παρά τις ιδιοτροπίες της, την εξυπηρετεί υπομονετικά και επιδρά καταλυτικά στην απότομη και άτεγκτη συμπεριφορά της.

Ξαναβλέπω τη γλυκιά, τρυφερή και διασκεδαστική «Μαγική Ομπρέλα», εφόσον κάποια αίθουσα στην Αθήνα πριν την προβολή της, προβάλλει και τη «Μαίρη Πόππινς». Στο κάτω - κάτω, είναι και η επέτειος των 50 χρόνων από την προβολή της…

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


Η Βαθμολογία μου:

Η Mary Poppins μαγεύει πάντα

Για ακόμη μια φορά μέσα στην φετινή κινηματογραφική σεζόν, μετά το καταπληκτικό «Frozen»,  τα studio Disney κατορθώνουν να δώσουν στο κοινό μια ταινία με αυτά τα γοητευτικά αλλά και αρκετά ανεξήγητα στοιχεία που έχουν μαγέψει τους περισσότερους σε πολλές στιγμές της παιδικής τους ηλικίας.

Η βιογραφική αναζήτηση της πορείας μέσα από την οποία το διήγημα της αυστραλής μυθιστοριογράφου Pamela Lyndon Travers «Mary Poppins»  έγινε μια νεανική ταινία μιούζικαλ που έχει σφραγίσει τις αναμνήσεις αμέτρητων ανθρώπων παγκοσμίως αλλά κυρίως στις αγγλοσαξονικές κοινωνίες παρουσιάζει ένα εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Το σενάριο κατορθώνει πέρα από τους εξαιρετικά ολοκληρωμένους χαρακτήρες των δυο πρωταγωνιστών Walt Disney και P. L. Travers τους οποίους παρουσιάζει , αποτυπώνει με μια πληρέστατη ψυχαναλυτική  προσέγγιση την παιδική ηλικία της συγγραφέως της Mary Poppins και πως αυτή επηρέασε καταλυτικά την γραφή της, με αποτέλεσμα να καταλήγει να εξηγήσει με πολύ ορθολογικό αλλά και γλαφυρό τρόπο ότι η λογοτεχνική αυτη  ιστορία αποτελούσε την προσπάθεια της συγγραφέως να εξευμενίσει την ιδιαίτερα δύσκολη παιδική της ηλικία και όσα την σημάδεψαν  κατά την διάρκεια της.

Η υλοποίηση πραγματικά μπορεί να χαρακτηριστεί ως άψογη σε κάθε επίπεδο, από τα σκηνικά μέχρι τα κοστούμια το μακιγιάζ και τους φωτισμούς, ενώ το σύνολο του cast με προεξάρχοντες τους δυο πρωταγωνιστές Emma Thompson  και Tom Hanks αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις.

Το συμπέρασμα είναι ότι το ρετρό, όπως προκύπτει κατά κόρον μέσα από τις αναρίθμητες παραγωγές που γυρίζουν τον θεατή δεκαετίες πίσω, σε μια εποχή που οι δυτικές αναπτυγμένες κοινωνίες είχαν όνειρα και αισιοδοξία, πουλά σαν τρελό  στις σημερινές δύσκολες συνθήκες της κρίσης και της απογοήτευσης. Η νοσταλγία επίσης.

Ενώ το Hollywood όπως διαπιστώνουμε και από αυτήν την παραγωγή βρίσκεται σε  εξαιρετική φόρμα. Τα παραμύθια με την φοβερή τεχνογνωσία Disney  αξίζουν πάντα και δίνουν την ευκαιρία να γυρίσει κανείς στην παιδικότητα  έστω και μόνο χάρη της Poppins  που μεγάλωσε τους περισσότερους, ενώ αποτελεί και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να απολαύσει κανείς με την πρώτη ευκαιρία και το αρχικό κινηματογραφικό έργο, όπως έκανα και εγώ!

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
20/12/2013 (ΗΠΑ)
26/12/2013 (Αυστραλία)
16/1/2014 (Ελλάδα, Ιταλία)
30/1/2014 (Γερμανία)
26/2/2014 (Γαλλία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:


    Ruth Wilson ... Margaret Goff
    Tom Hanks ... Walt Disney
    Colin Farrell ... Travers Robert Goff
    Emma Thompson ... P.L. Travers
    Paul Giamatti ... Ralph
    Rachel Griffiths ... Aunt Ellie
    Jason Schwartzman ... Richard Sherman
    Bradley Whitford ... Don DaGradi
    B.J. Novak ... Robert Sherman
    Kathy Baker ... Tommie
    Dendrie Taylor ... Lillian Disney
    Ronan Vibert ... Diarmuid Russell
    Demetrius Grosse ... Barman
    Mia Serafino ... Young Woman
    Melanie Paxson ... Dolly
    Ariana Guido ... Daughter / 1960
    Victoria Summer ... Julie Andrews
    Michelle Arthur ... Polly
    Fuschia Sumner ... Flight Attendant
    Cheryl Dent ... Flight Attendant
    Dwight Turner ... Premiere Guest
    Alan Gray ... Banker
    Christine Ames ... Airline Stewardess
    Claire Bocking ... Nanny Claire
    Alexandra Surer ... Hotel Guest
    Lynne Alana Delaney ... Stylish Bar Patron
    January Welsh ... Gibson Girl
    David Ross Paterson ... Doctor James
    Kristopher Kyer ... Dick Van Dyke
    Jaeden Bettencourt ... Young Child 1906
    Melissa Bickerton ... Mrs. Corry
    Thomas R. Waters ... Andrew Dutton
    Emilie Germain ... Woman in Castle
    Mary Czerwinski ... Disneyland Mother
    Donald Prince ... Mustache Man
    Amanda Kluge ... LAX Passenger
    Anna Roberts ... Premiere girl
    Jerry Hauck ... Premiere Emcee
    Luke Baines ... Waiter
    Robert Stilwell ... Burbank Pedestrian
    Tomas Johansson ... Airline Passenger
    Richard Halverson ... Academy Awards Attendee
    Michael Swinehart ... Porter
    Seth Di Marco ... Cab Driver
    Cal Rein ... Premiere Valet #1
    Michael Kunselman ... Movie Premiere Guest
    Vincent M. Biscione ... Premiere Guest
    Laura Waddell ... Susan Johnson
    Hal Dion ... Banker #2
    Annie Rose Buckley ... Ginty
    John Luder ... Neighbor, 1906 flashback
    Elizabeth Russo ... Women With Dog
    Kevin Hawley ... Allura Business Man
    Ginger Pauley ... Joyce Sherman
    Steven Cabral ... Clerk
    Lance Buckner ... Piano Player
    Andrew Blood ... Photographer
    Kimberly D'Armond ... Nanny Katie
    Leslie Ranne ... Eastern Airlines Counter Girl
    Lily Bigham ... Biddy

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Βιογραφική, Κωμωδία, Δράμα, Οικογενειακή

Σκηνοθεσία
John Lee Hancock

Σενάριο
Kelly Marcel
Sue Smith

Παραγωγή
Ian Collie
Alison Owen
Philip Steuer

Μουσική
Thomas Newman

Φωτογραφία
John Schwartzman

Μοντάζ
Mark Livolsi

Casting
Ronna Kress

Σχεδιασμός Παραγωγής
Michael Corenblith

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Lauren E. Polizzi

Σκηνικά
Susan Benjamin

Κοστούμια
Daniel Orlandi

Εταιρείες Παραγωγής
Ruby Films
Essential Media & Entertainment
BBC Films
Hopscotch Features
Walt Disney Pictures

Διανομή
Feelgood (Ελλάδα)
Walt Disney Studios Motion Pictures

Ειδικά Εφέ
Luma Pictures

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1- 35 mm

Διάρκεια
125'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
ΗΠΑ (Λος Άντζελες, Μπέρμπανκ, Ντίσνεϊ Παρκ)

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 2
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Βιογραφική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΒιογραφικήΚωμωδίαΟικογενειακήParents Strongly CautionedΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails