Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 193
Μέλη: 1
Σύνολο: 194

Εγγραφή


Cinema: Μια Στάση Πριν Το Τέλος (Fruitvale Station) του Ράιαν Κούγκλερ (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 16 Μάι. 2013 @ 15:50:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Μια Στάση Πριν Το Τέλος
Fruitvale Station

του Ράιαν Κούγκλερ
με τους Τσαντ Μάικλ Μάρεϊ, Κέβιν Ντουράντ, Μάικλ Τζόρνταν, Άνα Ο' Ράιλι, Οκτάβια Σπένσερ, Μέλονι Ντίαζ, Αριάνα Νιλ, Κίναν Κούγκλερ

Υπόθεση:
Η ταινία «Μια Στάση Πριν το Τέλος» είναι βασισμένη σε μια από τις πιο συγκινητικές – και πέρα για πέρα ρεαλιστικές - ιστορίες όλων των εποχών. Εμποτισμένο με τα πιο ευαίσθητα στοιχεία της ανθρώπινης φύσης και αβίαστα τοποθετημένο σε μια κοινωνική συγκυρία που δεν γίνεται να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο στη θέασή του. Παρακολουθεί την αληθινή ιστορία του Όσκαρ Γκράντ (Μάικλ Μπ. Τζόρνταν), ενός 22άχρονου, γηγενή του Bay Area, ο οποίος ξεκινάει ανυποψίαστος την ημέρα του, την 31η Δεκεμβρίου του 2008, έχοντας από την πρώτη στιγμή την αίσθηση ότι κάτι περίεργο πρόκειται να του συμβεί. Χωρίς φυσικά να έχει την παραμικρή υποψία σχετικά με το τι ακριβώς αναμένεται να ακολουθήσει στην κατά τα άλλα σχετικά ήσυχη καθημερινότητά του, ο Όσκαρ αποφασίζει να εκλάβει την αίσθησή αυτή ως ένα σημάδι που υπερτονίζει την ανάγκη να καθαρίσει την συνείδησή του και να αφοσιωθεί στους ανθρώπους που τον αγαπούν, δίνοντάς τους το καλύτερο που μπορεί για εκείνους.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

22άχρονος νεκρός από σφαίρες αστυνομικού: Η αληθινή ιστορία του Όσκαρ που έκανε το γύρο του κόσμου ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων και εκτεταμένη κοινωνική αναταραχή

Υπήρξε μια ιστορία στο φετινό φεστιβάλ κινηματογράφου του Σάντανς που κατάφερε όχι μόνο να κλέψει τις εντυπώσεις και να σαρώσει τα βραβεία, αλλά έκανε ακόμη και τους πιο «σκληρούς» και απαιτητικούς θεατές του φεστιβάλ να λυγίσουν. Ο λόγος για το αφοπλιστικά συγκινητικό «Μια Στάση Πριν το Τέλος» το οποίο, κατέκτησε την απόλυτη κορυφή, αποσπώντας το βραβείο της Μεγάλης Επιτροπής αλλά και την ύψιστη διάκριση, Καλύτερης δραματικής ταινίας, όπως την απένειμε το απαιτητικό κοινό του μεγάλου αμερικάνικου φεστιβάλ.

Η υπόσχεση που θα δώσει ο Όσκαρ στον εαυτό του για τη νέα χρονιά είναι απλή: θα φροντίσει να είναι ένας καλύτερος γιος για να κάνει τη ζωή της μητέρας του (Οκτάβια Σπένσερ) - τα γενέθλια της οποίας συμπίπτουν με την πρώτη ημέρα του χρόνου - πιο εύκολη, θα προσπαθήσει να γίνει ο ιδανικός σύντροφος για την κοπέλα του Σοφίνα (Μέλονι Ντίαζ), απέναντι στην οποία δεν ήταν και απόλυτα πιστός μέχρι πρότινος και τέλος θα βάλει όλα του τα δυνατά προκειμένου να γίνει ο καλύτερος μπαμπάς για την Τατιάνα, την πανέμορφη, τετράχρονη κόρη του.

Πέφτοντας πάνω σε φίλους, γνωστούς, συγγενείς αλλά και ξένους, κατά τη διάρκεια της ημέρας, ο ήρωάς μας συνειδητοποιεί ότι η αλλαγή που επιδιώκει δεν θα είναι τελικά τόσο εύκολη όσο φανταζόταν. Η υπόσχεση που έδωσε στον εαυτό του, λίγο νωρίτερα, δείχνει ώρα με την ώρα να παίρνει μια τραγική τροπή, μέχρι τη στιγμή που ένας ειδικός φρουρός τον πυροβολεί εν ψυχρώ, στη στάση Fruitvale, του τρένου, ανήμερα πρωτοχρονιάς. Η ζωή του Όσκαρ και πολύ περισσότερο ο τραγικός του θάνατος θα ταρακουνήσουν άγρια την ήρεμη ζωή του Bay Area, σε τόσο σημαντικό βαθμό ώστε να κλονιστούν συθέμελα τα ιδανικά και οι αξίες ενός ολόκληρου έθνους.  

Ο Όσκαρ μέσα από τα μάτια του σκηνοθέτη

«Η ίδια η ιστορία, όσο και ο σοκαριστικός της αντίκτυπος στην κοινωνία με συγκίνησαν αλλά και με παρακίνησαν να αναλάβω δράση από την πρώτη κιόλας στιγμή. Όταν συνέβη το περιστατικό, ήμουν φοιτητής και στην ίδια περίπου ηλικία με τον άτυχο Όσκαρ. Επίσης έτυχε να βρίσκομαι στο Bay Area, καθώς η σχολή μου είχε κλείσει για διακοπές Χριστουγέννων. Άκουσα λοιπόν ότι είχαν πυροβολήσει κάποιον στο δίκτυο του τρένου και πως την επόμενη ημέρα εξέπνευσε. Ανήμερα πρωτοχρονιάς είδα και το οπτικό υλικό, το οποίο με σόκαρε. Βλέποντας το βίντεο σκεφτόμουν ότι θα μπορούσα κάλλιστα να είμαι εγώ ή οποιοσδήποτε συνομήλικος μας στη θέση του άτυχου νέου, ενώ στις παρέες του Όσκαρ έβλεπα τους κύκλους και τις συμπεριφορές των φίλων και των γνωστών μου.
Όσο η δίκη προχωρούσε, συνειδητοποιούσα ότι η κατάσταση έπαιρνε πολιτικές προεκτάσεις. Ανάλογα με τον πολιτικό χώρο στον οποίο ανήκε ο εκάστοτε σχολιαστής, το προφίλ του άτυχου Όσκαρ τραμπαλιζόταν ανάμεσα σε εικόνα αγίου, η ζωή του οποίου του επιφύλασσε μια άδικη μοίρα ή ενός τέρατος που του άξιζε ότι έπαθε την τραγική εκείνη βραδιά. Ένιωσα λοιπόν ότι η ανθρώπινη υπόσταση του Όσκαρ είχε χαθεί και όλοι συζητάγανε πάνω σε ένα πτώμα, κάνοντας τη δική τους, προσωπική, προπαγάνδα. Συνειδητοποίησα ότι η πραγματική τραγωδία, πίσω από οποιονδήποτε θάνατο σ’ αυτόν τον κόσμο, κρύβεται στην εικόνα που έχουν για τον εκλιπόντα, οι άνθρωποι του κοινωνικού του περίγυρου.
Οι μαρτυρίες, το υλικό, τα αποσπάσματα της δίκης και ο αντίκτυπος της όλης διαδικασίας με ανάγκαζαν να αισθάνομαι όλο και πιο αδύναμος, ενώ το μόνο που πραγματικά επιθυμούσα από όλη αυτή την αναταραχή ήταν να συμβάλω, με κάποιον τρόπο, ώστε να αποτρέψω μια αντίστοιχη μελλοντική τραγωδία. Η γενικότερη απογοήτευση ήταν έκδηλη και ο θυμός του εξαγριωμένου πλήθους μεγάλωνε επικίνδυνα, ενώ εγώ σκεφτόμουν ότι ήθελα να συνεισφέρω σε αυτή την γενικευμένη θλίψη με έναν τρόπο που θα έκανε πραγματικά μεγάλη διαφορά. Έτσι προχώρησα στη δημιουργία μιας ταινίας, ώστε να καταφέρω να αναγάγω την ιστορία του Όσκαρ σε μια διαχρονική παραβολή που θα λειτουργούσε αποτρεπτικά προς αντίστοιχης βιαιότητας, μελλοντικά γεγονότα.
Από την προσωπική μου απόφαση να καταγράψω την ιστορία όμως, μέχρι να καταφέρω να γυρίσω τελικά την ταινία, η απόσταση ήταν τρομακτικά μεγάλη. Οι δυο πιο κρίσιμες στιγμές της όλης διαδικασίας ήταν αφενός το να πείσω τον Φόρεστ Γουίτακερ και την εταιρεία του να αναλάβουν την παραγωγή το πρότζεκτ – πράγμα κομματάκι δύσκολο αν σκεφτεί κανείς ότι ήμουν απλά ένας τελειόφοιτος κινηματογραφικής σχολής - και αφετέρου το να καταφέρω να παρουσιάσω σωστά και να δώσω όλες τις εγγυήσεις στην οικογένεια του άτυχου Όσκαρ, ότι θα μεταχειριστώ την ιστορία με τον σεβασμό που τις αξίζει. Φυσικά, το γεγονός ότι ήμουν στην ίδια ηλικία με τον άτυχο γιό τους βοήθησε αρκετά.»

 


Winner of both the Grand Jury Prize for dramatic feature and the Audience Award for U.S. dramatic film at the 2013 Sundance Film Festival, director Ryan Coogler’s FRUITVALE STATION follows the true story of Oscar Grant (Michael B. Jordan), a 22-year-old Bay Area resident who wakes up on the morning of December 31, 2008 and feels something in the air. Not sure what it is, he takes it as a sign to get a head start on his resolutions: being a better son to his mother (Octavia Spencer), whose birthday falls on New Year’s Eve, being a better partner to his girlfriend Sophina (Melonie Diaz), who he hasn’t been completely honest with as of late, and being a better father to Tatiana (Ariana Neal), their beautiful four year-old daughter. Crossing paths with friends, family, and strangers, Oscar starts out well, but as the day goes on, he realizes that change is not going to come easily. His resolve takes a tragic turn, however, when BART officers shoot him in cold blood at the Fruitvale subway stop on New Year’s Day. Oscar’s life and tragic death would shake the Bay Area – and the entire nation – to its very core.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Υπέροχο πολιτικό σινεμά

Ένα περιστατικό άγριας ρατσιστικής βιαιότητας, μια ακόμη δολοφονία αντί να καταγραφεί με τον συμβατικό τρόπο σε ένα μικρού μήκους ντοκιμαντέρ, μετουσιώνεται σε μια καθηλωτική πολιτική ταινία μυθοπλασίας.
Τα πραγματικά περιστατικά της εν ψυχρώ δολοφονίας του 22χρονου έγχρωμου Oscar Grant III την πρωτοχρονιά του 2009 αποτυπώνονται από τον πρωτοεμφανιζόμενο σε μεγάλου μήκους παραγωγή , σεναριογράφο και σκηνοθέτη Ryan Coogler με έναν πραγματικά καθηλωτικό τρόπο.

Επιλέγοντας να αποτυπώσει τις τελευταίες ώρες του πρωταγωνιστή  - μελλοθανάτου Oscar Grant III με μια ματιά αποστασιοποιουμένη σε τέτοιο βαθμό ώστε να δώσει στον θεατή την ευχέρεια να συνθέσει αβίαστα τα στοιχειά του puzzle της δολοφονίας χωρίς την συνηθισμένη σε παρόμοιες δημιουργίες «δασκαλίστικη» και προπαγανδιστική διάθεση, ο δημιουργός της ταινίας τεκμηριώνει με πραγματικά αριστοτεχνικό τρόπο την προφανή αλήθεια ότι η ρατσιστική βία και καταπίεση είναι πρωταρχικά και απόλυτα ΤΑΞΙΚΗ.

Τελικά η ταινία κατορθώνει να αναδείξει μια ακόμη αποκρουστική πτυχή της σύγχρονης αμερικανικής καθημερινότητας με έναν τρόπο εξαιρετικά εύληπτο και βατό καθώς την αποδίδει συλλαμβάνοντας και αποτυπώνοντας την ουσία την υφή αλλά και τις λεπτομέρειες μιας ανθρώπινης ζωής.
Και το κατορθώνει δίνοντας με έναν χαρισματικό και λιτό τρόπο όπου μια έντονη δραματοποίηση ενός πραγματικού περιστατικού παρουσιάζεται με έναν χαρισματικά γοητευτικό τρόπο ως από-δραματοποιημένη και αποστασιοποιημένη καταγραφή.

Κινηματογραφικά η παραγωγή είναι εξαιρετική και ο χαρισματικός δημιουργός της  Ryan Coogler καθοδηγεί τον πρωταγωνιστή της ταινίας Michael B. Jordan ώστε με την συνδρομή και του υπολοίπου cast να παραδώσει στον θεατή ένα πραγματικό κινηματογραφικό διαμάντι το οποίο αξίζει να μην χάσει κανείς σκεπτόμενος κινηματογραφόφιλος.



Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


Η Βαθμολογία μου:

Για τον Όσκαρ ο θεατής της ταινίας δεν γνωρίζει τίποτα, εκτός ίσως ότι κάποια στιγμή στο παρελθόν του υπήρξε βαποράκι ναρκωτικών (άλλωστε, μας δείχνει ότι έχει και ένα σακουλάκι εφεδρεία στην ντουλάπα του «δια παν ενδεχόμενον»).

Έτσι, στο πρώτο μέρος της ταινίας παρακολουθούμε ουσιαστικά έναν «άγιο» άνθρωπο, με αρχές και ευαισθησίες, να προσπαθεί να έρθει στον ίσιο δρόμο (πετάει στη θάλασσα και το σακουλάκι με το «πράμα»), να βρει δουλειά για να ικανοποιεί τις ανάγκες των πλησίον του και άλλα γλυκερά και αποδεκτά εν πάση περιπτώσει.

Στο δεύτερο μέρος, που είναι και το συγκλονιστικό (γυρισμένο με μαεστρία και με στυλ ντοκιμαντέρ), βλέπουμε τον Όσκαρ, ύστερα από μια σειρά ατυχών συμπτώσεων να πέφτει –τελικά- θύμα ρατσιστικής βίας. Οι σκηνές μέσα στο μετρό και πριν φτάσει στο σταθμό Fruitvale, καθώς και οι σκηνές της σύλληψης του ίδιου και τις παρέας του από τους ιδιωτικούς αστυνομικούς του μετρό, που διαθέτουν και όπλα, είναι συγκλονιστικές με αποκορύφωμα τη σκηνή του τέλους στο νοσοκομείο.

Για πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του σκηνοθέτη Ράιαν Κούγκλερ (έχουν προηγηθεί τρεις μικρού μήκους) και δεδομένου του θέματός της, του ρατσισμού που δεν λέει να σβήσει στις ΗΠΑ, κρίνεται αρκετά καλή. Είναι σφιχτοδεμένη, πατάει σε απλό σενάριο, έχει στρωτή αφήγηση και διαθέτει αρκετά καλές ερμηνείες.


Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW






top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
19/1/2013 (ΗΠΑ, Φεστιβάλ Σάντανς)
12/7/2013 (ΗΠΑ)
17/10/2013 (Ελλάδα)
29/1/2014 (Γαλλία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Chad Michael Murray ... Officer Ingram
    Kevin Durand ... Officer Caruso
    Michael B. Jordan ... Oscar
    Ahna O'Reilly ... Katie
    Octavia Spencer ... Wanda
    Melonie Diaz ... Sophina
    Ariana Neal ... Tatiana
    Richie Stephens ... Spiffy White Dude / BART Witness
    Noah Staggs ... Officer Davidson
    Christina Elmore ... Ashae
    Tressa Ohler ... Bart Witness
    Joey Oglesby ... Daniel Cale
    Mahal Montoya ... West Oakland BART Station Commuter
    Jonez Cain ... Danae
    Thomas Dalby ... U.P.S. Employee
    Arlene Barshinger ... BART Witness
    Liisa Cohen ... Tenisha
    Laurel Moglen ... Mrs. Zafiratos
    Thomas Wright ... Tim
    Ken Venzke ... Reporter / NYE Partygoer
    Deanna Marks ... Veronica
    Dominic Zhai ... BART Witness
    AJ Anable ... NYE Partygoer
    Gabriel Koura ... Musician
    Herman Tsui ... Marcus
    Nicole R. Hughes ... Featured Party Girl / BART Witness
    J.D. Walker ... BART Witness / NYE Shopper
    Caroline Lesley ... Steph
    Alex Alessandro Garcia ... Officer Sanchez
    Destiny Ekwueme ... Chantay
    Darren Bridgett ... Peter
    Tatiana Maricely ... BART Party Girl #2
    West Ramsey ... NYE Partygoer
    Lucena Herrera ... Rose
    Dwight Taylor ... BART WItness
    Ayelette Robinson ... BART Witness
    William Armando ... Latino Gang Member #1
    Lauryn Gardner ... Supermarket Shopper
    Alejandra Nolasco ... Officer Salazar
    Rosa Aguayo ... BART Witness
    Cynthia Seats ... BART Witness
    Trestin George ... Brandon
    Nicole Maxali ... Resident Doctor / Operating Room Surgeon
    Keenan Coogler ... Cato
    Geary Campbell ... NYE Partygoer
    Jesse Muick ... BART Witness
    Dawayne Jordan ... Oscar Grant Stand In / Featured BART Witness
    Mikkel Simons ... BART Witness
    Jonathan Sahoo ... Crazy Fireworks Kid
    Razon Alicia Tramble ... Operating Room / Attending Nurse
    Montgomery Paulsen ... Operating Room Surgeon

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα, Βιογραφική

Σκηνοθεσία
Ryan Coogler

Σενάριο
Ryan Coogler

Παραγωγή
Nina Yang Bongiovi
Forest Whitaker

Μουσική
Ludwig Göransson

Φωτογραφία
Rachel Morrison

Μοντάζ
Claudia Castello
Michael P. Shawver


Casting
Nina Henninger

Σχεδιασμός Παραγωγής
Hannah Beachler

Κοστούμια
Aggie Guerard Rodgers

Εταιρείες Παραγωγής
Forest Whitaker's Significant Productions
OG Project

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
The Weinstein Company

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη - 1.85 : 1

Διάρκεια
85'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
ΗΠΑ (Όκλαντ, Σαν Λεάντρο, Σαν Κουέντιν, Σαν Φραντσίσκο)

AKA
Fruitvale

Καταλληλότητα
USA:R (certificate #48300) | Singapore:M18 | Canada:14A (Ontario) | India:U/A (cut)

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΒιογραφικήRestrictedΔραματική


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails