Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/7/14 :.
. Το Κόλπο Της Ζωής Μας
. Ηρακλής
. Σε Λάθος Χρόνο
. Το Καλοκαίρι Της Ζωής Μας
. Alphaville (1965)
.: από 31/7/14 :.
. Λάθος στο Λάθος
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
. Superhondrios
. Έλα Να Πάρεις Τον Καφέ Σε Μας (1970)
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Ρε, Μη
.: από 14/8/14 :.
. Λόγια και Εικόνες
. Θεϊκό Κόλπο
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape
. Σεφ

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: tsimos1's Profile tsimos1
Σήμερα: 0
Χθές: 2
Συνολικά: 9717

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 125
Μέλη: 1
Σύνολο: 126

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Χτυποκάρδια στο Γραφείο (Populaire) του Ρεγκί Ρουανσάρ (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 07 Μάρ. 2013 @ 06:43:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Κωμωδία

Χτυποκάρδια στο Γραφείο
Populaire

του Ρεγκί Ρουανσάρ
με τους Ρομέν Ντιρί, Ντέμπορα Φρανσουά, Μπερενίς Μπεζό

Υπόθεση:
Άνοιξη 1958. Η Rose Pamphyle (Deborah Francois) είναι είκοσι ενός, ζει σ‘ ένα χωρίο με τον γκρινιάρη, χήρο πατέρα της και είναι αρραβωνιασμένη με τον γιο ενός μηχανικού. Η μόνη της προοπτική δείχνει να είναι η ήσυχη, ανιαρή ζωή της νοικοκυράς. Όμως η νεαρή Rose έχει διαφορετικές προσδοκίες. Καταφθάνει στη Lisieux της Νορμανδίας, όπου περνάει από συνέντευξη για μια θέση γραμματέως και τα πάει μάλλον άσχημα. Παρόλα αυτά η εκπληκτική ταχύτητα με την οποία δακτυλογραφεί δίνει στον χαρισματικό Louis Echard (Romain Duris), το υποψήφιο αφεντικό της, την ιδέα να την προπονήσει για μεγάλους διαγωνισμούς δακτυλογράφησης. Η Rose θα φτάσει μέχρι τη Νέα Υόρκη για να διεκδικήσει τον τίτλο της πιο γρήγορης δακτυλογράφου στον κόσμο. Αλλά η αγάπη για τους διαγωνισμούς αρχίζει να βάζει εμπόδια στην ίδια την αγάπη...


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


Φεστιβάλ - Διακρίσεις

Βραβείο Κοινού San Francisco Film Festival, 2012
Βραβείο Κοινού 14ου  Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου της Αθήνας, 2013
Υποψήφιο για 5 César, 2013: Καλύτερη Φωτογραφία, Καλύτερα Κοστούμια, Καλύτερη Πρώτη Ταινία, Καλύτερη Πρωτότυπη Μουσική, Καλύτερα Σκηνικά

 

Όπως ακούγεται και στην ταινία η Γαλλία είναι φτιαγμένη για τον έρωτα. Όπως μας έχει εκπαιδεύσει η εικονογραφία της δεκαετίας του πενήντα, εκείνη η εποχή ξεχωρίζει λες και ήταν φτιαγμένη για τις ρομαντικές κομεντί.
Όπως όλοι ξέρουμε ο έρως είναι τυφλός και κάθε δακτυλογράφος που σέβεται τον εαυτό της οφείλει να ξέρει το τυφλό σύστημα απέξω κι ανακατωτά, γιατί μόνο έτσι θα κερδίσει μια θέση στην καρδιά του αφεντικού της, αλλά και στη δική μας.
Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τα «Χτυποκάρδια στο Γραφείο», μια απολαυστική γαλλική κομεντί με κομψή ρετρό αύρα χάρη στην εντυπωσιακή αναπαράσταση μιας κατεξοχήν ρομαντικής εποχής.

 

Μια συζήτηση με τον Régis Roinsard (σκηνοθέτης)

Πώς σας ήρθε η ιδέα του διαγωνισμού δακτυλογράφησης;
Το 2004 πέτυχα ένα ντοκιμαντέρ για την ιστορία των δακτυλογράφων, που συμπεριλάμβανε μια σύντομη σκηνή με διαγωνισμούς δακτυλογράφησης. Αυτά τα τριάντα δευτερόλεπτα ήταν τόσο συναρπαστικά που είδα κατευθείαν ότι είχαν ενδιαφέρον. Ο κόσμος των δακτυλογράφων μου φάνηκε τρελός. Το βρήκα απίστευτο ότι θα μπορούσε να γίνει άθλημα και με συνάρπασε η σχέση του ανθρώπου με τη μηχανή. Στην αρχή είχα μόνο τον χαρακτήρα της γυναίκας πρωταθλήτριας. Την είχα ήδη φανταστεί να προέρχεται από ένα μικρό χωριό και της έδωσα το όνομα της γιαγιάς μου. Πρέπει να προσθέσω ότι όπως και η Rose έτσι κι εγώ προέρχομαι από μια μικρή πόλη στη Νορμανδία και ότι το Παρίσι αντιπροσώπευε τη μεγάλη μητρόπολη, μακριά από μένα.

Πώς συγκεντρώσατε πληροφορίες;
Είχα βρει μερικά σύντομα βίντεο με διαγωνισμούς στο διαδίκτυο. Ανάμεσα στα πιο ενδιαφέρονται ντοκουμέντα ήταν η φωτογραφία που έδειχνε ένα αμερικανικό πρωτάθλημα που πραγματοποιούνταν σε ένα ποδηλατοδρόμιο μπροστά σε χιλιάδες θεατές. Βρήκα επίσης πολλές διαφημίσεις της Japy, μιας εταιρίας που κατασκεύαζε γραφομηχανές και διοργάνωνε διαγωνισμούς δακτυλογραφίας. Είχαν κάνει μάλιστα μια απογραφή των πρωταθλητών και έτσι συναντήθηκα με πρώην πρωταθλητές, άντρες και γυναίκες. Όλοι μου μίλησαν για την πνευματική πίεση και τις τακτικές αποσυντονισμού του αντιπάλου με τα μάτια, γεγονός που μου επιβεβαίωσε ότι ήταν πραγματικό άθλημα. Αλλά σε αυτό το στάδιο δεν ήμουν ακόμα σίγουρος αν η ταινία θα ήταν κωμωδία ή δράμα.

Η ταινία πήγασε και από την επιθυμία να επικαλεστείτε τα τέλη της δεκαετίας του ’50;
Κι αυτό έπαιξε ρόλο, ακόμα και αν δεν ήταν επιτακτική η ανάγκη να αποτίσω φόρο τιμής σε αυτή την εποχή. Στην πραγματικότητα, η αισθητική της δεκαετίας του ’50 με ενθουσιάζει. Η μουσική της, η λογοτεχνία και οι ταινίες. Αλλά μου αρέσουν εξίσου και πιο πρόσφατα φιλμ που διαδραματίζονται σε αυτή την εποχή όπως το  Pleasantville και το Peggy Sue Got Married και ήθελα η σκηνοθεσία και το μοντάζ να είναι μοντέρνα.

Ποιος ήταν ο στόχος σας ως προς την οπτική ταυτότητα της ταινίας;
Δουλέψαμε για την καλλιτεχνική κατεύθυνση της ταινίας περιφερειακά. Θέλαμε να αναπαραστήσουμε τη δεκαετία του ’50 με τη λογική του ντοκιμαντέρ, τις ταινίες της εποχής –ειδικά τις αμερικάνικες- και τη φαντασίωση του κόσμου για αυτή την εποχή. Ό,τι έχει να κάνει με τους πρωταγωνιστές αντλεί έμπνευση από το σινεμά και τη φαντασίωση, από τη δουλειά του Billy Wilder και του Douglas Sirk. Όσο απομακρυνόμαστε από αυτούς τόσο πιο κοντά πάμε στο ντοκιμαντέρ. Οι δεύτεροι ρόλοι για παράδειγμα και οι κομπάρσοι είναι πιο κοντά στη ρεαλιστική οπτική.

Πώς διαλέξατε τους ηθοποιούς;
Ο Romain Duris ήταν μια προφανής επιλογή χάρη στο χάρισμα που έχει στην κωμωδία και στον ρυθμό. Είχε μεγάλη εμπλοκή με τον χαρακτήρα και ζήτησε να ξαναγραφτούν κάποια σημεία του σεναρίου για να δοθεί μεγαλύτερο βάθος. Έκανε και τη δική του έρευνα. Συναντήθηκε με έναν προπονητή ποδοσφαίρου, ο οποίος του εξήγησε τι σημαίνει η δουλειά για τον ίδιο. Ο Romain συνεχώς ψάχνει όλο και βαθύτερα και καταλήγει να γνωρίζει περισσότερα πράγματα για τον χαρακτήρα κι από μένα. Μου αρέσει που όπως ο Louis είναι μυστηριώδης. Δεν μιλάει πολύ για τον εαυτό του. Αυτό τροφοδοτεί και ενθουσιάζει τους συνεργάτες του.

Και η Rose Pamphyle;
Ο παραγωγός κι εγώ θεωρούσαμε ότι χρειαζόμαστε μία άγνωστη ηθοποιό. Αλλά όταν άρχισε το casting αποφασίσαμε να είμαστε ανοιχτοί. Κάναμε οντισιόν με 150 ηθοποιούς, κάποιες ήταν πρωτοεμφανιζόμενες και η Deborah ήταν η προφανής επιλογή για όλους μας. Συνδυάζει το εύθραυστο με την αφηρημάδα και όλο αυτό γίνεται κάτι λαμπερό. Αυτό θέλαμε ακριβώς για αυτό το κορίτσι από την επαρχία που γίνεται σταρ. Μου έκανε τρομερή εντύπωση που κοκκίνιζε στα πρώτα δοκιμαστικά. Ήταν η Rose Pamphyle! Έπρεπε να βάλουμε τη φωτογραφία της ανάμεσα στους σταρ της εποχής και να μην κλωτσάει, έτσι ώστε να γίνει το νέο πρότυπο.

Πώς τη σκηνοθετήσατε;
Της ζήτησα να δει ταινίες του Billy Wilder με την Audrey Hepburn και τη Shirley MacLaine, ενώ ήθελα να μείνει πιστή και στη Marily Monroe. Της έδωσα πολλές φωτογραφίες της εποχής για να δει το στήσιμο που είχαν οι γυναίκες τότε, πώς φιλούσαν, κάθονταν και σηκώνονταν από τον καναπέ. Η ίδια δεν μιμείται: αφομοιώνει τα πάντα και τα επανερμηνεύει με τον δικό της τρόπο. Μόνο η αλογοουρά της είναι απευθείας απομίμηση της Audrey Hepburn.

Γιατί θέλατε την Bérénice Bejo  στον ρόλο της Marie;
Την ανακάλυψα στο The Artist. Βρήκα πολύ συγκινητικό τον τρόπο που αγκαλιάζει το παλτό του Jean Dujardin στο καμαρίνι. Κατάλαβα ότι χρειάστηκε πολλή ευαισθησία για τη σκηνή. Έψαχνα παράλληλα και μια καλλονή, ένα κορίτσι που όλοι θα θαυμάζαμε στο σχολείο. Έπρεπε να πιστέψουμε τη σχέση της με τον Romain, τη σχέση ανάμεσα σε αυτόν και την ιδανική γυναίκα. Ήξερα ότι μπορούσε να υποδυθεί την ευτυχισμένη μητέρα, χωρίς να υποτάσσεται στη θέση της γυναίκας όπως υποδείκνυε η εποχή. Τα κοντά της μαλλιά προδίδουν ότι είναι μια μοντέρνα γυναίκα. Ότι έχει ήδη μπει στη δεκαετία του ’60.

Πώς επιλέξατε τα έτοιμα τραγούδια;
Καταρχήν δεν κόλλησα στη χρονιά που διαδραματίζεται η ταινία. Ήθελα γαλλικά τραγούδια και ανακάλυψα όχι ευρέως γνωστούς καλλιτέχνες, όπως ο Jack Ary που ήταν επικεφαλής μιας τσα-τσα και μάμπο μπάντας. Είχε κυκλοφορήσει 20 45άρια κι έτσι ξέθαψα το “The Secretary’s Cha-cha”.

Συνέντευξη με τον Romain Duris (Louis Echard)

Πώς προσεγγίσατε τον χαρακτήρα σας;
Καταρχήν, ο Régis μου έδειξε φωτογραφίες της εποχής. Μου ζήτησε επίσης να ξαναδώ ταινίας των Douglas Sirk, Howard Hawks, Billy Wilder καθώς και το An Affair To Remember του Leo McCarey. Έτσι εξοικειώθηκα με τον τόνο της φωνής και τον τρόπο που στέκονταν και κινούνταν τότε. Είδα και γαλλικά φιλμ του 1958-59  και έτσι παρατήρησα λεπτομερώς τους κώδικες της εποχής: τα ρούχα, τις συζητήσεις αλλά και τη διαφορά μεταξύ του παριζιάνικου κώδικα και αυτού της επαρχίας. Όλα αυτά τα στοιχεία μου έδωσαν την ιδανική βάση για να χτίσω τον Louis.


Χρειάστηκε ειδική προετοιμασία για να υποδυθείτε τον χαρακτήρα;
Συναντήθηκα με έναν προπονητή ποδοσφαίρου. Παρατήρησα πώς μιλούσε στην ομάδα του, ποιες λέξεις επέλεγε στα αποδυτήρια, πως συμπεριφερόταν καθημερινά. Έχει να κάνει με την εξουσία. Πρέπει να ξέρεις να είσαι ψυχρός με αυτούς που προπονείς, να τους δίνεις κίνητρο, να μην κλονίζεις την αυτοπεποίθηση, να τους ενθαρρύνεις στον ανταγωνισμό χωρίς να τραυματίζεις το εγώ τους. Είναι μια αυστηρή τεχνική. Πολύ συναρπαστική.


Τι σας άρεσε στη σκηνοθετική προσέγγιση του Roinsard;
Ότι σε αφήνει  ελεύθερο, αλλά μόλις αισθανθεί ότι το παρατραβάς, ξέρει πώς να επέμβει την κατάλληλη στιγμή και να δώσει κατευθύνσεις χωρίς να σου κόψει τα φτερά. Θυμάμαι τη σκηνή όπου ο χαρακτήρας μου παρακολουθεί τους αγώνες δακτυλογράφησης και ενθουσιάζεται. Μερικές φορές ήμουν υπερβολικός και ο σκηνοθέτης ήξερε πώς να μου εξηγήσει τις πραγματικές πτυχές του χαρακτήρα. Ο Régis ξέρει να φροντίζει τους ηθοποιούς. Αλλά κατάλαβα και κάτι ακόμα. Ότι αυτό το φιλμ είναι μέσα στην καρδιά του. Προέρχεται από την επαρχία, όπως οι χαρακτήρες της ταινίας. Το θέμα της αναγνώρισης, που είναι κεντρικό στην ταινία, είναι πολύ σημαντικό για τον ίδιο.


Συνέντευξη με την Déborah François (Rose Pamphyle)


Τι σας άρεσε στη Rose Pamphyle;
Αυτός ο ρόλος είναι δώρο για μια ηθοποιό. Ένιωσα τη δυναμική και την ειλικρίνεια της όταν πρωτοδιάβασα το σενάριο. Με συγκίνησε. Είναι ευαίσθητη, της αρέσει να γελάει, να θυμώνει, έχει μια μεγάλη γκάμα συναισθημάτων. Πολλές ηθοποιοί ενδιαφερθήκαμε για τον ρόλο. Όταν συνάντησα τον Regis την πρώτη φορά του είπα: «Γεια, είμαι η Rose Pamphyle με y». Αυτό τον έκανε να γελάσει.


Γνωρίζατε κάτι για τους διαγωνισμούς δακτυλογράφησης;
Δεν είχα ιδέα. Στην αρχή νόμισα ότι ήταν επινόηση του σκηνοθέτη. Αργότερα παρακολούθησα μια ταινία μικρού μήκους για τους διαγωνισμούς και μου δόθηκαν εγχειρίδια δακτυλογράφησης. Είδα ένα βίντεο με ένα Αμερικανό δακτυλογράφο που δούλευε για τους πεζοναύτες, το οποίο έδινε οδηγίες για να αλλάζεις το χαρτί σε τρεις κινήσεις. Ήταν απίστευτα γρήγορο! Είδα ντοκιμαντέρ, διάβασα άρθρα από εφημερίδες της εποχής. Ρούφηξα τις ταινίες με την Audrey Hepburn – η οποία ήταν έμπνευση για τον χαρακτήρα της Rose- ειδικά τα Sabrina, Love in the Afternoon, Funny Face και My Fair Lady.

Trivia and Fun Facts:

  • Η πρωταγωνίστρια Déborah François χρειάστηκε να εξασκηθεί στη δακτυλογράφηση για δυο με τρεις ώρες καθημερινά κατά την προετοιμασία του γυρίσματος αλλά και κατά τη διάρκεια. Η προπόνηση της ήταν τόσο εντατική που παραλίγο να τραυματιστεί.
  • Το soundtrack περιέχει πολλά παλιά γαλλικά κομμάτια των Jacqueline Boyer, Jack Aryand και  Les Chausettes Noires,  τον οποίων ο frontman Eddy Mitchell κάνει μια μικρή εμφάνιση στην ταινία υποδυόμενος τον δεσποτικό πατέρα του Louis.
  • Το στυλ των ρούχων έπαιξε σημαντικό ρόλο για την αναπαράσταση της εποχής. Η διαφοροποίηση των δύο γυναικείων χαρακτήρων, της Rose και της Marie προκύπτει κατευθείαν από το ντύσιμο τους. Έτσι, η Marie φοράει παντελόνια και χαμηλά παπούτσια, καθώς είναι παντρεμένη με Αμερικάνο και είναι πιο μοντέρνα και πρωτοποριακή από την επαρχιώτισσα, συγκρατημένη Rose.
  • Το ροζ φόρεμα της πρωταγωνίστριας που βλέπουμε στην τελευταία σκηνή είναι αναφορά στο αντίστοιχο ροζ φόρεμα που φοράει η Marily Monroe στο How to Marry a Millionaire. Η συγκεκριμένη απόχρωση στο Populaire προήλθε από ένα περιοδικό της εποχής και ταιριάζει με το χρώμα της Jady γραφομηχανής.
  • Η ταινία κόστισε 15 εκατομμύρια ευρώ και είναι από τα πιο ακριβά κινηματογραφικά σκηνοθετικά ντεμπούτα στη Γαλλία.
  • Ο σκηνοθέτης είχε πολύ συγκεκριμένη εικόνα για το πώς έπρεπε να κινούνται, να κάθονται και να συμπεριφέρονται οι ηθοποιοί μπροστά στο φακό. Για παράδειγμα, ζήτησε από την      Bérénice Bejo να κάτσει σταυροπόδι ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που καθόταν μια γυναίκα της εποχής σε μια φωτογραφία. Το περιστατικό αφορά τη σκηνή που η Marie κάνει μαθήματα πιάνου στη Rose,  όπου μέχρι και τα ρούχα της είναι ίδια με αυτά της γυναίκας στη φωτογραφία.

 


Spring, 1958: 21-year-old Rose Pamphyle lives with her grouchy widower father who runs the village store. Engaged to the son of the local mechanic, she seems destined for the quiet, drudgery-filled life of a housewife. But that's not the life Rose longs for. When she travels to Lisieux in Normandy, where charismatic insurance agency boss Louis Echard is advertising for a secretary, the ensuing interview is a disaster. But Rose reveals a special gift – she can type at extraordinary speed. Unwittingly, the young woman awakens the dormant sports fan in Louis. If she wants the job she'll have to compete in a speed typing competition. Whatever sacrifices Rose must make to reach the top, Louis declares himself her trainer. He'll turn her into the fastest girl not only in the country, but in the world! But a love of sport doesn’t always mix well with love itself…


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Το Αμερικάνικο όνειρο επί... Γαλλικού εδάφους θυμίζει λίγο από "Χτυποκάρδια στα Θρανία" και "Ένα κορίτσι για δύο" για να μην ξεχνάμε και τις ρίζες μας! Αποτέλεσμα μια εύπεπτη κομεντί, ευχάριστη αλλά αποπροσανατολιστική, λυτρωτική αλλά προβλέψιμη. Η κοινωνική διάσταση απουσιάζει αλλά δεσπόζει η ψυχαγωγική συνείδηση και η θεωρία του σκληρά ανταμειβόμενου ανταγωνισμού που κάποιους εμψυχώνει και κάποιους άλλους ... παραλύει.

Για αθεράπευτα αισιόδοξους και ρομαντικούς που ονειρεύονται το ανέφικτο κάθε καλοκαίρι. Η αυτό που λέν: "αυτά γίνονται μόσο στις ταινίες" εκτός κι αν ταυτίζεσαι με το 1/100000 με αυτό που απεικονίζει η επίπλαστη ηθογραφία.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


 

Η Βαθμολογία μου:

Πλήξη σε αποχρώσεις  sepia!

Πραγματικά μόνον με αυτόν τον τρόπο μπορεί να χαρακτηριστεί η ρομαντική αυτή γαλλική ταινιούλα η οποία προσπαθεί να μεταφέρει τον θεατή στην Κάτω  Νορμανδία του 1958.

Μια ακόμη γαλλικής έμπνευσης  απόπειρα για retro κινηματογραφική δημιουργία με πολλά μελοδραματικά στοιχεία στα χνάρια του «The Artist» αλλά και με πολλές συνειδητές αναφορές σε εμβληματικές ταινίες της συγκεκριμένης εποχής δεν κατορθώνει να πείσει και κυρίως να συγκινήσει.

Μέσα από ένα γλυκανάλατο σενάριο που προσπαθεί να μεταφέρει για μια ακόμη φορά στην οθόνη κάτι τον μύθο του Πυγμαλίωνα, ο θεατής έχει απεριόριστο χρόνο να αναρωτηθεί για την σκοπιμότητα της δημιουργίας αυτής της ταινίας.

Και μάλλον δεν θα βρει καμία εύλογη απάντηση.

 

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
28/11/2012 (Γαλλία)
31/1/2013 (Ρωσία)
8/2/2013 (Καναδάς)
11/4/2013 (Γερμανία)
18/7/2013 (Ελλάδα)
6/9/2013 (ΗΠΑ)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Populaire (19).jpg Populaire (18).jpg Populaire (17).jpg Populaire (16).jpg Populaire (20).jpg Populaire (15).jpg Populaire (14).jpg Populaire (13).jpg Populaire (12).jpg Populaire (11).jpg Populaire (5).jpg Populaire (6).jpg Populaire (9).jpg Populaire (8).jpg Populaire (7).jpg Populaire (4).jpg Populaire (10).jpg Populaire (2).jpg Populaire (3).jpg Populaire (1).jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Romain Duris ... Louis Échard
    Déborah François ... Rose Pamphyle
    Bérénice Bejo ... Marie Taylor
    Shaun Benson ... Bob Taylor
    Mélanie Bernier ... Annie Leprince-Ringuet
    Nicolas Bedos ... Gilbert Japy
    Miou-Miou ... Madeleine Échard
    Eddy Mitchell ... Georges Échard
    Frédéric Pierrot ... Jean Pamphyle
    Féodor Atkine ... André Japy
    Marius Colucci ... Lucien Échard
    Emeline Bayart ... Jacqueline Échard
    Dominique Reymond ... Madame Shorofsky
    Yannik Landrein ... Léonard Echard
    Nastassja Girard ... Evelyne Échard
    Caroline Tillette ... La vamp
    Jeanne Cohendy ... Françoise
    Joan Mompart ... Le crooner
    Serpentine Teyssier ... Mme Teyssier, propriétaire de la pension de jeune fille
    Sara Haskell ... Susan Hunter
    Béatrice Guéritaud ... Championne R.F.A.
    Romain Compingt ... Le groom
    Pauline Morro ... Simone Taylor
    Hugo De Sousa ... Joe Taylor
    France Darry ... Madame Blaiseau
    Louis Merino ... Monsieur Blaiseau
    Bernard Fructus ... Contremaître Bob
    Jean-Pierre Pivolot ... Contremaître Bob
    Martin Loizillon ... Le jeune homme aux roses

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Κωμωδία, Αισθηματική

Σκηνοθεσία
Régis Roinsard

Σενάριο
Régis Roinsard
Daniel Presley
Romain Compingt

Παραγωγή
Alain Attal

Μουσική
Emmanuel D'Orlando
Rob

Φωτογραφία
Guillaume Schiffman

Μοντάζ
Laure Gardette
Sophie Reine

Casting
Nicolas Ronchi

Σχεδιασμός Παραγωγής
Sylvie Olivé

Σκηνικά
Jimena Esteve

Κοστούμια
Charlotte David

Εταιρείες Παραγωγής
Les Productions du Trésor
Compagnie Cinématographique Européenne, La
France 3 Cinéma (co-production)
France 2 Cinéma (co-production)
Mars Distribution (co-production) (as Mars Films)
Wild Bunch (co-production)
Panache Productions (co-production)
Radio Télévision Belge Francophone (RTBF) (co-production)
Canal+ (participation)
Ciné+ (participation)
Belgacom (participation)
France Télévision (participation)
Eurimages (support)
Région Wallone (support)
Le Tax Shelter du Gouvernement Fédéral de Belgique (support)

Διανομή
Feelgood
(Ελλάδα)
Mars Distribution
Momentum Pictures
StudioCanal
The Weinstein Company
Métropole Films Distribution
Vértigo Films

Ειδικά Εφέ
Benuts (visual effects)

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Γαλλία

Γλώσσα
Γαλλικά, Αγγλικά, Γερμανικά

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1

Διάρκεια
111'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA

Καταλληλότητα
USA:R | Switzerland:7 (canton of Vaud) | Switzerland:7 (canton of Geneva) | Netherlands:AL

Κόστος
€13 εκατομμύρια

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 2
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κωμωδία
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΚωμωδίαRestricted


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails