Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Οι Σταθμοί του Σταυρού
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Electra (από 1/12)
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
. Ο Επιφανής Άγνωστος
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
.: από 25/12/14 :.
. Μεγάλα Μάτια
. Το Παιχνίδι Της Μίμησης
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: lef0's Profile lef0
Σήμερα: 1
Χθές: 1
Συνολικά: 9805

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 93
Μέλη: 0
Σύνολο: 93

Εγγραφή


Cinema: Ματζουράνα της Όλγας Μαλέα (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 06 Μάρ. 2013 @ 16:16:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Θρίλερ

Ματζουράνα

της Όλγας Μαλέα
με τους Μαρία Ρισκάκη, Ναταλία Δραγούμη, Σήφη Πολυζωίδη, Γιούλικα Σκαφιδά

Υπόθεση:
«Μπορείς και καλύτερα» λέει συνέχεια η Μαίρη στην κόρη της, την Άννα, με σκοπό να τη βοηθήσει να αξιοποιήσει τα ταλέντα της και να αποκτήσει εφόδια. Η 11χρονη Άννα, ένα πραγματικά χαρισματικό παιδί, καταφέρνει να είναι πρώτη σε όλα. Φέτος το καλοκαίρι, η Άννα συμμετέχει σε μια εκπομπή μαγειρικής όπου έχει ήδη φτάσει στον ημιτελικό και όλοι περιμένουν ότι θα κερδίσει το μεγάλο έπαθλο. Η μαμά της χαίρεται και καμαρώνει γι αυτήν. Εντελώς απρόοπτα όμως, η Άννα αρχίζει να συμπεριφέρεται περίεργα και να παθαίνει διάφορα ατυχήματα, που οδηγούν στον αποκλεισμό της από την εκπομπή. Τι συμβαίνει; Για ποιο λόγο η Άννα, ξαφνικά, δημιουργεί προβλήματα;


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ματζουράνα
Μαγειρεύει καλά, κρύβεται καλύτερα

Η Όλγα Μαλέα πειραματίζεται με νέα υλικά και παρουσιάζει ένα αναπάντεχο ψυχολογικό δράμα με γερές δόσεις αγωνίας και μυστηρίου

Μετά τις σημαντικές καλλιτεχνικές και εμπορικές επιτυχίες στον χώρο της κωμωδίας, όπως τον «Οργασμό της Αγελάδας» και το «Litsa.com», η Όλγα Μαλέα , ως γνήσια δημιουργική φύση, εμπνέεται από διαφορετικές συγκυρίες και επανέρχεται για να κάνει αυτό που ξέρει πολύ καλά, να πλάσει μια μεστή ιστορία για τις ανθρώπινες σχέσεις.
Μόνο που αυτή τη φορά η σκηνοθέτις πειραματίζεται με νέα υλικά και καταθέτει για πρώτη φορά στην καριέρα της ένα ψυχολογικό δράμα με πρωταγωνίστρια την Άννα, ένα 11χρονο κορίτσι που συμμετέχει σε διαγωνισμό μαγειρικής και που όπως η ματζουράνα, το αγαπημένο της υλικό, είναι ιδιαίτερη και εκλεκτή.
Σε μικρές και καλά υπολογισμένες δόσεις αποκαλύπτεται η ακανθώδης σχέση της Άννας με την απαιτητική μητέρα της, ενώ το μυστήριο που καλύπτει τις σπασμωδικές κινήσεις και των δύο θα γίνει στα μεθοδικά χέρια της Μαλέα ο πυρήνας μιας αγωνιώδους πλοκής.
Η σκηνοθέτις χτίζει μια συναρπαστική ιστορία με έμφαση στην ατμόσφαιρα, ενώ η ανησυχία του παιδιού, που αρνείται πεισματικά να μιλήσει γι’ αυτό που το στεναχωρεί, διαπερνά τόσο το κάδρο όσο και το φως και την υφή της ταινίας.
Έντονες φωτοσκιάσεις, κορεσμένα χρώματα, φορτισμένα συναισθηματικά κάδρα, είναι τα στοιχεία αυτού του ψυχολογικού θρίλερ με ιδιαίτερη αισθητική και μοναδική γεύση.

Η συνταγή της ταινίας. Από την Όλγα Μαλέα

Η σύλληψη.

Η ιστορία για ένα τέλειο παιδί μιας αγαπημένης οικογένειας, το οποίο ξαφνικά παρουσιάζει πρόβλημα και κανένας δεν καταλαβαίνει τι έπαθε, κλωθογύριζε εδώ και κάποια χρόνια στο μυαλό μου. Την έγραφα και την ξαναέγραφα στα κενά των γυρισμάτων των σήριαλ που έκανα τα τελευταία τρία χρόνια. Και έπαιρνε διάφορες μορφές και εξελίξεις, που εμπλουτίζονταν είτε από πραγματικά περιστατικά είτε από βιβλία ψυχολογίας που τύχαινε να διαβάσω.

Όταν ήρθε η περίφημη κρίση και στέρεψαν τα σήριαλ και εξαφανίστηκαν περίπου όλες οι «κανονικές» δουλειές, ξαφνικά είχα άπειρο ελεύθερο χρόνο και έτσι μπόρεσα να αφοσιωθώ επιτέλους στο γράψιμο αυτής της ιστορίας. Ο Απόστολος, μόνιμος συνεργάτης και φίλος, εμφανίστηκε και πάλι στο προσκήνιο και στρωθήκαμε στη δουλειά. Σε τρεις μήνες είχαμε ολοκληρώσει το σενάριο και νιώθαμε έτοιμοι για τα γυρίσματα, τα οποία τελικά έγιναν ένα χρόνο αργότερα!

Τα συστατικά:

Η Άννα και η Ματζουράνα

Στο κάστινγκ που έκανα το 2009 για το σήριαλ ΟΝΕΙΡΟΠΑΓΙΔΑ είδα περισσότερα από εκατό παιδιά, μεταξύ των οποίων και τη μικρή Μαρία, η οποία ξεχώρισε με την αμεσότητα, τη ζωντάνια και επαγγελματική συνέπειά της. Έτσι πήρε το ρόλο του τρίτου παιδιού του Γιώργου Καραμίχου και συνεργαστήκαμε για τα δύο χρόνια που διάρκεσε το σήριαλ.

Στην ΟΝΕΙΡΟΠΑΓΙΔΑ, η μικρή Μαρία εντυπωσίασε με την ερμηνεία της. Σε κάποιες δραματικές σκηνές που τύγχανε να έχει το σενάριο, ήταν πραγματικά μια αποκάλυψη και οι άλλοι ηθοποιοί γύρω της είχαν την αίσθηση ότι η μικρή «τους έβαζε τα γυαλιά» με την ερμηνεία της. Εντυπωσιασμένη κι εγώ από τις ικανότητές της, έγραψα τη ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ για εκείνην. Ήξερα ότι ο ρόλος ήταν δύσκολος και απαιτητικός αλλά είχα εμπιστοσύνη στο ταλέντο της και στην καλή επικοινωνία που είχαμε αποκτήσει μεταξύ μας.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τη ματζουράνα. Όταν την ανακαλύψει κανείς, εθίζεται, και θέλει να τη βάζει παντού! Είναι ένα μυρωδικό φυτό πολύ συγγενικό με τη ρίγανη αλλά με πιο γλυκιά και ευωδιαστή γεύση.
Στην Ελληνική μυθολογία, η ματζουράνα είχε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα θέση, καθώς ήταν συνδεδεμένη με τη θεά Αφροδίτη που την καλλιεργούσε στον κήπο της. Από τότε η ματζουράνα αποτελεί μόνιμο συστατικό στα ελιξίρια του έρωτα!

Η Ναταλία Δραγούμη και η Γιούλικα Σκαφιδά

Με τη Ναταλία είχαμε συνεργαστεί στη δεύτερη ταινία μου την ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΣΕΝΙΚΩΝ (1999) όπου έκανε το ρόλο μιας δυναμικής και πολύ όμορφης γυμνάστριας, κολλημένης όμως με έναν παντρεμένο. Η αλήθεια είναι ότι αρχικά δεν είχα σκεφτεί τη Ναταλία για το ρόλο της απαιτητικής μαμάς στη ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ –ένας ρόλος τόσο διαφορετικός από αυτόν που είχε παίξει στη ΓΟΗΤΕΙΑ. Η Ναταλία έτυχε να διαβάσει το σενάριο, της άρεσε, και μου μήνυσε ότι ήταν έτοιμη να δοκιμάσει κάτι εντελώς διαφορετικό από ότι είχε κάνει μέχρι τότε. Γενικά με συγκινεί όταν κάποιος μου λέει ότι είναι έτοιμος για κάτι διαφορετικό. Όταν λοιπόν ξαναβρεθήκαμε με τη Ναταλία και δοκιμάσαμε μια σκηνή ήταν φανερό ότι η Ναταλία ήταν έτοιμη να δείξει μια πιο ώριμη και εσωτερική πλευρά του εαυτού της, πέρα από την εικόνα της όμορφης σταρ που αναμφισβήτητα είναι, χωρίς να φοβάται να ενσαρκώσει ακόμα και τα πιο δύσκολα σημεία του χαρακτήρα της Μαίρης, χωρίς να φοβάται να τσαλακωθεί. Νομίζω ότι στη ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ η Ναταλία έδειξε μια καινούργια πλευρά του εαυτού της ως ηθοποιός, η οποία είναι πολύ συγκινητική και εντυπωσιακή.

Με τη Γιούλικα όχι μόνο δεν είχαμε συνεργαστεί αλλά δεν είχαμε καν γνωριστεί. Την είχα δει φυσικά στο ΝΗΣΙ και μου είχε αρέσει πολύ σαν παρουσία. Ήθελα πολύ να τη γνωρίσω και να της προτείνω το ρόλο της Εύας, της ψυχολόγου, η οποία για δικούς της λόγους ψυχανεμίζεται τι μπορεί να έχει το παιδί. Την ίδια μέρα που γνωριστήκαμε και κάναμε το γνωστό «δοκιμαστικό χημείας» --δηλαδή δουλέψαμε μια σκηνή για να δούμε αν επικοινωνούμε-- αποφασίσαμε και να συνεργαστούμε. Ήταν σίγουρη και δεν ήθελε να το σκεφτεί. Ήμουν σίγουρη και δεν ήθελα να δω κανέναν άλλον για τον ρόλο της Εύας.

Η Κόκκι, το χαρισματικό σκυλάκι

Γνώρισα την Κόκκι σε μια ποδηλατοβόλτα στο κέντρο της Αθήνας, από αυτές με τα χίλια και πλέον ποδήλατα που κάθε Παρασκευή βράδυ διασχίζουν την πόλη μας. Με τη βοήθεια του τρομερού εκπαιδευτή σκύλων Μιχάλη Διαμαντάρα, ο οποίος ανέλαβε την εκπαίδευση της Κόκκι, η Κόκκι απλά έσκισε στη ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ.

Κάθε μέρα στέλναμε στο Μιχάλη τις σκηνές της Κόκκι κι εκείνος την προετοίμαζε γι αυτές. Π.χ. αν η Κόκκι έπρεπε να γαβγίσει βλέποντας ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, ο Μιχάλης της έκανε πρόβες στο σπίτι, έτσι ώστε η Κόκκι να ανταποκριθεί στο γύρισμα. Και πάντα ανταποκρίνονταν. Φυσικά είχε και μερικές εύκολες σκηνές για τις οποίες δεν ήθελε διάβασμα, όπως το να χοροπηδάει όταν η μικρή Μαρία της πέταγε το αγαπημένο της μπαλάκι!

Η διαδικασία παρασκευής:

Bαθμός δυσκολίας: Υψηλός.
Η κολλεκτίβα της παραγωγής

Εξ αιτίας της κρίσης, η παραγωγή της ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑΣ αποδείχτηκε μια εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες ταινίες μου, που δεν είχα καμία απολύτως ανάμειξη με την παραγωγή, αυτή τη φορά αναγκάστηκα να την κάνω η ίδια, καθώς μεγάλες εταιρείες, με πορεία 40 χρόνων στο χώρο της τηλεόρασης και του κινηματογράφου, έκλειναν η μια μετά την άλλη.

Προκειμένου να γίνει η ταινία, αποφασίσαμε να την κάνουμε έχοντας μαζέψει μόλις το 1/3 του προϋπολογισμού της. Τα υπόλοιπα 2/3 ακόμα εκκρεμούν. Η ταινία έγινε χάρη στη γενναιόδωρη στήριξη όλων των συνεργατών μου, οι οποίοι πήραν μόνο μέρος της αμοιβής του προς το παρόν, ελπίζοντας να πάρουν την υπόλοιπη από τα έσοδα της ταινίας. Δεν έχω λόγια να τους ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και το μεράκι με το οποίο δούλεψαν. Μακάρι οι κόποι όλων μας να ανταμειφτούν.

Εκτός από τη γενναιόδωρη στήριξη που βρήκα στους συνεργάτες μου, η στήριξη ήταν μεγάλη και από πολλούς άλλους. Ένας παραγωγός μας διέθεσε τα φώτα, άλλος μας παραχώρησε το στούντιό του χωρίς χρέωση, άλλος τις βενζίνες και άλλος τα αυτοκίνητα. Οι βοήθειες ήταν πολλές και γενναιόδωρες. Χωρίς αυτές η ταινία δεν θα είχε γίνει.

Το Μαρκόπουλο

Κάθε ταινία, κάθε ιστορία, είναι για μένα απόλυτα συνυφασμένη με ένα τοπίο. Δεν μπορούσα να φανταστώ τη ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ πουθενά αλλού εκτός από το Μαρκόπουλο, το χαρακτηριστικό Αττικό τοπίο όπου δεσπόζουν οι λοφίσκοι με χωράφια με τα ευθυγραμμισμένα αμπέλια και ελιές, που πίσω τους έχουν εξ ίσου ευθυγραμμισμένους τεράστιους πυλώνες της ΔΕΗ. Μια αντίφαση που με γοητεύει και πιστεύω ότι κατά ένα περίεργο τρόπο εκφράζει κάτι από την ταινία.

Όλα τα γυρίσματα λοιπόν έγιναν σε φυσικούς χώρους στην ευρύτερη περιοχή του Μαρκόπουλου.

Τα εργαλεία: Going Digital

Πρόσφατα είδα ένα ντοκιμαντέρ του Κίανου Ρηβς, SIDE by SIDE, με θέμα τη διαμάχη ανάμεσα στο φιλμ και στα ψηφιακά μέσα. Φιλμ ή ψηφιακό; ήταν το ερώτημα του ντοκιμαντέρ και διάφοροι πολύ γνωστοί σκηνοθέτες και τεχνικοί του Χόλυγουντ έλεγαν τη γνώμη τους. Όλοι θαύμαζαν το φιλμ αλλά εν τέλει σχεδόν όλοι έχουν περάσει στο ψηφιακό μέσο καταγραφής που καθημερινά εξελίσσεται και αναβαθμίζεται.

Χωρίς τις ψηφιακές κάμερες, νομίζω ότι σχεδόν καμία ταινία δεν θα κατάφερνε –για οικονομικούς λόγους— να γυριστεί σήμερα στην Ελλάδα. Τα κόστη θα ήταν απλά απαγορευτικά.

Μετά από πέντε ταινίες που γύρισα σε 35 mm φιλμ, για πρώτη φορά χρησιμοποίησα ψηφιακή κάμερα. Η ευκολία είναι μεγάλη αλλά ακόμα μεγαλύτερη είναι η μείωση στα κόστη. Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό!

Η γιαγιά μου, τα διάφορα ζαρζαβατικά και η σχέση μου με τη μαγειρική γενικότερα

Η σχέση μου με τη μαγειρική ξεκινάει από τη γιαγιά μου από όταν ήμουνα παιδί. Καθότι ζούσε στο σπίτι μας συχνά πυκνά με φώναζε να τη βοηθήσω στην κουζίνα και φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να της αρνηθώ. Αν είχα διαγώνισμα, θα έπρεπε να είχα μελετήσει από την προηγουμένη και για να είμαι διαθέσιμη για εκείνην, αλλιώς πώς θα ανοίγαμε την πίτα, της οποία το φύλλο ανοιγόταν με τέσσερα χέρια στον αέρα; Από τότε είχα μάθει να εκτιμάω τη μυρωδιά του φρέσκου δυόσμου, την έντονη γεύση της καπνιστής μελιτζάνας και τη γοητεία του φρέσκου βούτυρου.

Αργότερα φυσικά προστέθηκαν πολλές νέες γεύσεις και μυρωδιές στο ... ρεπερτόριο μου, τις οποίες απέκτησα τόσο από την Ιταλική κουζίνα όσο και από διάφορες άλλες πιο εξωτικές που γνώρισα σε διάφορα ταξίδια μου. Θυμάμαι ακόμα την πρώτη φορά που έφαγα τζίντζερ. Μια δροσερή, γλυκειά και καυτερή γεύση συγχρόνως. Τι είναι αυτό; ρωτούσα και ξαναρωτούσα καθώς δεν μπορούσα να εντοπίσω το υλικό. Όταν γνώρισα το τζίντζερ το αγάπησα με τη μια και ξαφνικά δεν μπορούσα να φανταστώ πώς ζούσα χωρίς αυτό μέχρι τότε. Στα ελληνικά λέγεται πιπερόριζα αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει στην ελληνική κουζίνα. Το έφαγα για πρώτη φορά σε ένα ταξίδι στην Ταυλάνδη μόλις είχα κλείσει τα 18.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

Όλγα Μαλέα

(σκηνοθέτης-σεναριογράφος --αυτή τη φορά και παραγωγός)
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1960. Σπούδασε Ψυχολογία στο Γέηλ και μετά γύρισε στον τόπο της και έγινε σκηνοθέτης. Έγραψε (σε συνεργασία) και σκηνοθέτησε έξι ταινίες μεγάλου μήκους που έγιναν σημαντικές εμπορικές επιτυχίες, ξεπερνώντας τις 250.000 η καθεμιά.

Ο ΟΡΓΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΕΛΑΔΑΣ (1997)
Η ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΣΕΝΙΚΩΝ (1999)
ΡΙΖΟΤΟ (2000)
ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΜΕ ΜΕΛΙ (2005)
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΟΝΟΣ (2007)
ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ (2013)

Επίσης έχει σκηνοθετήσει τα σήριαλ
ΛΙΤΣΑ.com (2008)
ΟΝΕΙΡΟΠΑΓΙΔΑ (2009-2010)
τα οποία παίχτηκαν με επιτυχία --και εξακολουθούν να παίζονται σε συνεχείς επαναλήψεις-- στον ΑΝΤΕΝΝΑ.

Απόστολος Αλεξόπουλος (σεναριογράφος)

Μόνιμος συνεργάτης της Όλγας Μαλέα από τον ΟΡΓΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΓΕΛΑΔΑΣ, έχουν γράψει μαζί πολλά σενάρια, μεταξύ των οποίων και τη ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ. Σπούδασε Ενδυματολογία και Styling στη Θεσσαλονίκη αλλά τον κέρδισε το σενάριο. Το 2004 έγραψε την κωμική σειρά ΟΙΚΟΣ ΑΝΤΟΧΗΣ που προβλήθηκε στον ALPHA με την Ελένη Καστάνη πρωταγωνίστρια. Λόγω της κρίσης, επέστρεψε προσωρινά στη γενέτειρα του, τη Λάρισα, όπου ασχολείται επαγγελματικά με το μακιγιάζ, χωρίς όμως ποτέ να εγκαταλείψει το πάθος του για τη συγγραφή σεναρίων.

Μαρία Ρισκάκη

Η 11χρονη Μαρία, πρωταγωνίστρια της ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑΣ, ξεκίνησε την πορεία της ως ηθοποιός από ένα διαφημιστικό με το Χρήστο Φερεντίνο. Τότε ανακάλυψε ότι τα γυρίσματα της άρεσαν πολύ. Στην τηλεόραση, έχει συμμετάσχει σε μια αυτοτελή ιστορία για την ΝΕΤ με σκηνοθέτη το Χρήστο Δήμα και στην ΟΝΕΙΡΟΠΑΓΙΔΑ για τον ΑΝΤΕΝΝΑ, με σκηνοθέτη την Όλγα Μαλέα. Η Μαλέα την ξεχώρισε ανάμεσα από εκατό παιδιά που πέρασαν από το κάστινγκ. Στην πορεία της συνεργασίας τους, η Μαλέα εντυπωσιάστηκε τόσο από τις υποκριτικές ικανότητες της μικρής Μαρίας, που έγραψε τη ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ για εκείνη. Τη φετινή σεζόν, η Μαρία παίζει στο θέατρο, στο ΘΑΥΜΑ της ΑΝΝΥ ΣΑΛΙΒΑΝ, με πρωταγωνίστρια την Αγγελική Δαλιάνη.

Γιούλικα Σκαφιδά

Έγινε ιδιαίτερα γνωστή και αγαπητή στο ευρύ κοινό το 2010 ως πρωταγωνίστρια του σήριαλ ΤΟ ΝΗΣΙ. Έχει παίξει σημαντικούς ρόλους σε πολλές ταινίες όπως το SEPTEMBER (2013) της Πένυς Παναγιωτοπούλου, την ΑΠΝΟΙΑ (2010) του Άρη Μπαφαλούκα, την ΚΙΝΕΤΤΑ (2005) του Γιώργου Λάνθιμου και αρκετές άλλες. Στην τηλεόραση εμφανίστηκε το 2002 στις ΤΡΕΙΣ ΧΗΡΕΣ του Κώστα Κουτσομύτη και πρωταγωνίστησε για πρώτη φορά στην ΙΩΑΝΝΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ (2006) της Μιρέλλας Παπαοικονόμου.

ΝΑΤΑΛΙΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από την Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και συνέχισε τις σπουδές της στο Θεατρικό Ατελιέ του Ανδρέα Βουτσινά στο Παρίσι.

Συμμετείχε στις παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου: "Θεσμοφοριάζουσες" του Αριστοφάνη και "Πέρσες" του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Κ. Μπάκα, για το θέατρο της Επιδαύρου.

Συνεργάστηκε με το Θέατρο του Νότου και πρωταγωνίστησε στις παραστάσεις: "Δωδέκατη Νύχτα" του Σαίξπηρ (σκην. Γ. Χουβαρδάς), "Μαρκήσιος ντε Σαντ και Ιουλιέττα" του Γκιγιερί (σκην. Ν. Κοντούρη), "Tρεις Αδελφές" του Τσέχωφ (σκην. Γ. Χουβαρδάς), "Ολόκληρος ο Σαίξπηρ σε μία ώρα" των Τζες Μπόργκεσον, Άνταμ Λόνγκ & Ντάνιελ Σίνγκερ (σκην. Κ. Αρβανιτάκης), "Δύο αινίγματα" του Πιραντέλο (σκην. Μ. Λυμπεροπούλου), "Λευκές Νύχτες" του Ντοστογιέφσκι (σκην. Β. Μαυρομάτη), "Μικρές Τραγωδίες" του Πούσκιν (σκην. Σ. Λιβαθηνός), "Ελένη" του Ευριπίδη (σκην. Γ. Χουβαρδάς), "Τερέζ Ρακέν" του Ζολά (σκην. Γ. Χουβαρδάς), "Φάουστ" του Γκαίτε (σκην. Β. Μαυρομάτη), "Ιβάνοφ" του Τσέχοφ (σκην. Ν. Μιλιβόγιεβιτσ), "Το βρακί" του Στέρνχαιμ (σκην. Γ. Χουβαρδάς), "Shopping and Fucking" του Μάρκ Ρεϊβενχίλ (σκην. Θ. Μοσχόπουλος), "Τόσο κοντά" του Πάτρικ Μάρμπερ (σκην. Θ. Μοσχόπουλος), "Bad Actors" (σκην. Α. Χίρχε), "Μια μέρα τον Οκτώβρη" (σκην. Ν. Μαστοράκης), "Ο Θεός είναι DJ" (σκην. Ελευθ. Σαπουντζή), "Πολύ κακό για το τίποτα" (σκην. Θ. Μοσχόπουλος), "Κυανοπόγωνας" (σκην. Mark Von Hening).

‘Aλλες θεατρικές συνεργασίες με επίσης πρωταγωνιστικούς ρόλους: "Blue Room" (σκην. Β. Μαυρομάτη), "Τα ρούχα του Αυτοκράτορα" (σκην. Κ. Ρήγος, Ελ. Πέγκα, Μ. Σαντοριναίος), ‘’ Όταν χορεύουν οι go-go Dancers’’ ( σκην. Ελ. Πέγκα ), "Hitchcok blonde" (σκην. Α. Καλογρίδης), Faith (σκην. Ε. Παπακωνταντίνου), "Ολόκληρος ο Σαίξπηρ σε μια ώρα" (σκην. Κ. Αρβανιτάκης), “Tρείς αδελφές” (σκην. Μ. Κάλμπαρη), “Ορέστης” (σκήν. S. Unkovski), “Στην εξοχή” (σκην. Έλλη Παπακωνσταντίνου), “Το μήλο” (σκην. Γιώργος Βάλαρης).

‘Εχει πρωταγωνιστήσει στην τηλεόραση στις σειρές: "Μάνα είναι μόνο μία", "Πειρασμός", "Χρηματιστές", "Ουδέν πρόβλημα", " ‘Οσο υπάρχει αγάπη", "Πεθαίνω για σένα", Σαν γλυκό του κουταλιού", "Απαγορευμένη αγάπη", “Για την καρδιά ενός αγγέλου”, “Εξαφάνιση”, “Dr. Ρούλης” και στις αυτοτελείς σειρές: "Safe sex", "Κόκκινος κύκλος", "10η Εντολή", "Εσύ Αποφασίζεις", " ‘Ερωτας και Πάθος". Τηλεταινίες: "Το χάρτινο καράβι" και "Νύχτα στα μάτια της. Επίσης, έχει πάρει μέρος στη Γαλλική σειρά " ‘Ολες οι γυναίκες είναι θεές" που προβλήθηκε στο κανάλι ΤF1.

Έχει πρωταγωνιστήσει στο ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Παύλου Μελά, στην εκπαιδευτική κρατική τηλεόραση, υποδυόμενη τη σύζυγό του, Ναταλία Δραγούμη.

‘Εχει πρωταγωνιστήσει στις ταινίες: "Μπίζνες στα Βαλκάνια" του Β. Μπουντούρη, "Ο Εργένης" του Ν. Παναγιωτόπουλου, "Η Διακριτική Γοητεία των Αρσενικών" της. Ο. Μαλέα, "Ροζ ολοταχώς" του Δ. Γιατζουτσάκη, "Τεστοστερόνη" του Γ. Πανουσόπουλου, στην Ουγγρική παραγωγή “Idegolo”(μαφιόζοι στο Αιγαίο), σε σκηνοθεσία G. Fonio, “Ματζουράνα” της Όλγας Μαλέα και “Πανδημία” του Δημήτρη Πιατά.


 


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Πραγματικά, η Όλγα Μαλέα επιδόθηκε σε ένα απροσδόκητο ψυχολογικό θρίλερ, το οποίο στηρίζεται πάνω σε μια πολύ ωραία ιδέα: αυτή των ψυχολογικών προβλημάτων ενός 11χρονου κοριτσιού, τα οποία τού έχουν δημιουργηθεί από ένα τραυματικό γεγονός που του είχε συμβεί σε μικρότερη ηλικία, συν την καταπίεση που δέχεται από τη μητέρα της προκειμένου να διακριθεί σε τηλεοπτικό διαγωνισμό μαγειρικής και να κερδίσει 60.000 ευρώ.

Εκτός από τα γεγονότα αυτά που επηρεάζουν τον ψυχισμό του κοριτσιού, έχουμε και την ψυχολόγο του καναλιού, πού έρχεται να προσθέσει και τη δική της (υπηρεσιακή και απαραίτητη) πίεση, με αποτέλεσμα (τι άλλο;) η 11χρονη να αρχίσει να αντιδρά (κλασικά για την ηλικία της, διότι δεν παύει να είναι παιδί, όσο και να θέλουν να την «ωριμάσουν») με πείσματα και κάνοντας τα αντίθετα από όσα περιμένουν από αυτή. Διαπιστώνει δε, ότι το πείσμα της περνάει, αφού πετυχαίνει μέχρι και αναβολή του διαγωνισμού, όταν εσκεμμένα σπάζει το χέρι της και οι γιατροί της συνιστούν ανάπαυση οκτώ βδομάδων.

Οι αντιδράσεις της μικρής, η εξαιρετική φωτογραφία με τα κατάλληλα πλάνα στο πρόσωπό της, στο βλέμμα της και την πετυχημένη μουσική, μαζί με την ανησυχία των δικών της (αν και ο πατέρας της Σήφης Πολζωίδης δεν πείθει, σε αντίθεση με την μητέρα της Ναταλία Δραγούμη που η συμπεριφορά της «σκοτώνει» και τον πιο ψύχραιμο θεατή), δημιουργούν πραγματική ατμόσφαιρα θρίλερ, αλλά…
Εκεί που η Όλγα Μαλέα μας τα χαλάει, είναι η βραδύτητα στην εξέλιξη. Η ταινία είναι φλύαρη, τόσο που ο θεατής αντί να αδημονεί να μάθει πού οφείλονται οι ξαφνικές ψυχολογικές μεταπτώσεις του κοριτσιού, αρχίζει να βιάζεται για να τελειώσει η ταινία.

Από ένα σημείο και μετά, τα επιτυχημένα κλισέ του θρίλερ αρχίζουν να αυτοαναιρούνται και να οδηγούν σε κωμικά αδιέξοδα. Τέτοια, που όταν η μικρή αποκαλύπτει αυτό που τη βασανίζει στην έκπληκτη μητέρα της και στην ψυχολόγο του καναλιού (που στο βάθος θα ήθελε να είναι μητέρα), τότε η αλυσίδα των γεγονότων που ακολουθούν, αντί να αναδεικνύουν το πρόβλημα του κοριτσιού (που είναι υπαρκτό στη σύγχρονη κοινωνία), το επισκιάζουν και η ταινία τελειώνει σαν μια κακοστημένη κωμωδία, στην οποία το κορίτσι, αφού έχει εκφράσει το πρόβλημά του αυτοθεραπεύεται, αλλά εν τω μεταξύ έχει τρελάνει τον πατέρα της, έχει στείλει τη μητέρα της στο νοσοκομείο, την ψυχολόγο του καναλιού στον ψυχίατρο και εμάς στην έξοδο του κινηματογράφου με ένα πικρό χαμόγελο.

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


Η Βαθμολογία μου:

Πλήρης απογοήτευση!

Ακόμη ένα κινηματογραφικό κατασκεύασμα, απόλυτα αντιπροσωπευτικό της σημερινής ελληνικής κινηματογραφικής  νοοτροπίας, της ήσσονος προσπάθειας και της αυταρέσκειας.

Η όλη ατμόσφαιρα της παραγωγής είναι απόλυτα τηλεοπτική και αυτό διαπερνά κάθε  συστατικό της ταινίας. Το σενάριο αντιμετωπίζει τα σημαντικά θέματα που υποτίθεται ότι προσπαθεί να αγγίξει, υποκύπτοντας  στον πειρασμό της προσπάθειας παράλληλης ανάδειξης πολλών ζητημάτων, με έναν απόλυτα επιφανειακό τρόπο, με την γνώριμη τηλεοπτική οπτική.

Η εξέλιξη της όποιας πλοκής ενοχλεί με την προσπάθεια εύκολου εντυπωσιασμού μέσα από μια απλουστευτική και απόλυτα προβλέψιμη εξέλιξη, με στερεότυπα και διαλόγους κλισέ.
Πραγματικά η ταινία αναδίδει προχειρότητα σε κάθε συστατικό της, από τις αδύναμες και υπερβολικές ερμηνείες, έως τα σκηνικά και τους φωτισμούς.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
11/4/2013 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<


Πρωταγωνιστούν

ΑΝΝΑ η μικρή Μαρία Ρισκάκη
ΜΑΙΡΗ Ναταλία Δραγούμη
ΕΥΑ Γιούλικα Σκαφιδά
ΠΑΥΛΟΣ Σήφης Πολυζωίδης
ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ Τρύφων Καρατζάς
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ Τριαντάφυλλη Μπουτεράκου
ΕΙΡΗΝΗ Χριστίνα Μητροπούλου
ΚΟΚΚΙ Κόκκι (το σκυλάκι)

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Είδος ταινίας: Θρίλερ
Σκηνοθεσία: Όλγα Μαλέα
Σενάριο: Όλγα Μαλέα, Απόστολος Αλεξόπουλος
Διεύθυνση φωτογραφίας: Γιάννης Δασκαλοθανάσης
Πρωτότυπη Μουσική: Γιώργος Κουμεντάκης
Μοντάζ: Πάνος Πολύζος
Σκηνικά: Κική Πίττα
Κοστούμια: Μαρία Παλάντζα
Ηχοληψία: Χρήστος Παπαδόπουλος
Μίξη Ήχου - Sound Design: Γιώργος Μικρογιαννάκης
Οπερατέρ: Ντράγκαν Νίκολιτς
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Ξένια Βότση
Εταιρείες Παραγωγής: Malea Productions, Nova, ΕΡΤ
Διανομή: Feelgood
Έτος παραγωγής: 2013
Χώρα παραγωγής: Ελλάδα
Γλώσσα: Ελληνικά
Διάρκεια: 102'
Τύπος Εικόνας: Έγχρωμη


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 5
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Θρίλερ
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

Θρίλερ


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails