Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
. Electra (από 1/12)
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Οι Σταθμοί του Σταυρού
. Η Εξέγερση του Δεκέμβρη
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Foxcatcher
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
. Ο Επιφανής Άγνωστος
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
.: από 25/12/14 :.
. Η Γκρέις του Μονακό
. John Wick
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος
. To Μονοπάτι Tου θανάτου
. Μεγάλα Μάτια

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: lef0's Profile lef0
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9805

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 279
Μέλη: 0
Σύνολο: 279

Εγγραφή


Cinema: Το Κάλεσμα (The Conjuring) του Τζέιμς Γουάν (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 28 Φεβ. 2013 @ 21:28:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Τρόμου

Το Κάλεσμα
The Conjuring

του Τζέιμς Γουάν
με τους Πάτρικ Γουίσλον, Βέρα Φαρμίγκα, Λίλι Τέιλορ, Μακένζι Φόι, Τζόι Κινγκ, Ρον Λίβινγκστον

Υπόθεση:
Πριν από το Άμιτιβιλ υπήρξε το Χάρισβιλ. Βασισμένη σε πραγματική ιστορία, η ταινία περιγράφει πώς οι διεθνούς φήμης ερευνητές μεταφυσικών γεγονότων, Εντ και Λορέιν Γουόρεν, βοήθησαν μια οικογένεια που στοιχειωνόταν από μια σκοτεινή παρουσία, σε μια απομονωμένη φάρμα. Οι Γουόρεν, αναγκασμένοι να πολεμήσουν μια πανίσχυρη δαιμονική παρουσία, βρίσκονται αντιμέτωποι με την πιο τρομακτική υπόθεση της καριέρας τους.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η ταινία, “Το Κάλεσμα” είναι εμπνευσμένη από το προσωπικό αρχείο των δαιμονολόγων Εν και Λορέιν Γουόρεν. Πρωταγωνιστούν η υποψήφια για Όσκαρ Βέρα Φαρμίγκα (“Up in the Air,” “Orphan”) και ο Πάτρικ Γουίλσον (“Young Adult,” “Prometheus”) στους ρόλους των Λορέιν και Έντ αντίστοιχα. Μαζί τους, ο Ρον Λίβινγκστον (“Band of Brothers ” του HBO) και η Λίλι Τέιλορ (“Public Enemies”, “Six Feet Under”), στους ρόλους των Ρότζερ και Κάρολιν Πέρον (τους κατοίκους της φάρμας).
Το καστ συμπληρώνουν οι Τζόι Κινγκ (“Crazy, Stupid, Love”), Σάνλεϊ Κάσγουελ (“Detention”), Χάλι Μακ Φάρλαντ (τηλεταινία “Lie to Me”), Μακένζι Φόι (“The Twilight Saga: Breaking Dawn”) και Κάιλα Ντίβερ στους ρόλους των πέντε θυγατέρων των Πέρον, μαζί με την Τζέρλινγκ Τζέρινς (επερχόμενο “World War Z”) που ενσαρκώνει την κόρη των Γουόρεν, Τζούντι. Η σκηνοθεσία είναι του Τζέιμς Γουάν (“Saw,” “Insidious”) και το σενάριο των Τσαντ Χέις & Κάρι Γ. Χέις (“The Reaping”).

Πληροφορίες σχετικά με την παραγωγή

Πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα της ταινίας, ο Γουάν και οι δυο σεναριογράφοι εξέτασαν περίπου 4.000 περιπτώσεις στα αρχεία των Γουόρεν. Στόχος τους ήταν να ενσωματώσουν στην ταινία μερικές από τις πιο εκκεντρικές υποθέσεις που είχαν συναντήσει οι Γουόρεν στη διάρκεια της ζωής τους, παραμένοντας ταυτόχρονα πιστοί στη συγκεκριμένη ιστορία της οικογένειας Πέρον.

Η Λορέιν Γουόρεν, στα ογδόντα της πλέον, εξακολουθεί να θυμάται πολύ καλά το σπίτι των Πέρον. Αποκαλύπτει ότι με το που μπήκε μέσα, κατάλαβε αμέσως ότι ήταν στοιχειωμένο. Και ότι η επίσκεψή της στο σετ της ταινίας ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ της έφερε στην επιφάνεια αυτό ακριβώς το συναίσθημα.

Κατά τη διάρκεια των πολλών τηλεφωνικών συνομιλιών που είχαν οι σεναριογράφοι με την Λορέιν συνέβαιναν κάποιες περίεργες διακοπές, ακούγονταν παράξενοι ήχοι, ενώ πολλές φορές η γραμμή νεκρωνόταν. Ο Κάρεϊ (Χέις) θυμάται ότι όταν τη ρώτησαν αν αυτό είναι συνηθισμένο, η Λορέιν τους απάντησε: «Ασφαλώς. Το σκοτάδι και το φως βρίσκονται σε αιώνια μάχη.»

Για την Κάρολιν, τη σύζυγο και μητέρα που έζησε τον τρόμο τρεις δεκαετίες πριν, ήταν πολύ δύσκολο να παρευρεθεί στα γυρίσματα, ακριβώς επειδή όλα ήταν πολύ ζωντανά ακόμα στο μυαλό της. Η ίδια αρνήθηκε να επιστρέψει και στο αγρόκτημα, παρόλο που έχουν περάσει τόσα χρόνια, καθώς δεν ήθελε να επανέλθουν και πάλι οι μνήμες της. Όμως, παρόλο που προσπάθησε να κρατήσει τις αποστάσεις της, αυτό δεν ήταν αρκετό. Ένα απόγευμα, ενώ αυτή και η οικογένειά της ήταν στο σετ, ξεκίνησε ένας μυστηριώδης και ανεξήγητος άνεμος, ο οποίος τους περικύκλωσε, παρόλο που γύρω τους τα δέντρα παρέμειναν εντελώς ακίνητα. Στην ίδια προκλήθηκαν τραυματισμοί ενώ λίγο αργότερα, οι ηθοποιοί και το συνεργείο αναγκάστηκαν να απομακρυνθούν από το ξενοδοχείο τους, επειδή ξέσπασε πυρκαγιά.

Ο Πίτερ Σάφραν (παραγωγός) επιβεβαιώνει ότι η ανάγνωση του σεναρίου είχε μία περίεργη επίδραση πάνω του. Του άρεσε την πρώτη φορά που το διάβασε, αλλά συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε να το διαβάζει το βράδυ πριν πέσει για ύπνο, επειδή μετά δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Μπορούσε να το διαβάζει μόνο νωρίς το πρωί, ώστε να μεσολαβήσει ολόκληρη τη μέρα και να το έχει ξεχάσει πριν πέσει για ύπνο.  Εκτός από αυτόν, πολλοί άλλοι είχαν ακριβώς την ίδια αντίδραση. Η Βέρα Φαρμίγκα που ενσαρκώνει την Λορέιν Γουόρεν παραδέχεται ότι της συνέβη το ίδιο. Διάβαζε το σενάριο με παύσεις γιατί τις προκαλούσε ιδιαίτερα έντονα συναισθήματα: τρόμο, δέος, σοκ. Και δεν ήθελε ποτέ να το διαβάζει στο σπίτι, γιατί δεν αισθανόταν ασφαλής. Ακόμα και έτσι όμως, όταν μία φορά ήταν εκτός σπιτιού και άνοιξε το laptop της, παρατήρησε ότι η οθόνη είχε πέντε νυχιές. Και ήταν σίγουρη ότι αυτή τη φθορά δεν την είχαν προκαλέσει τα παιδιά της ή εκείνη. Οπότε έκλεισε προσεκτικά το laptop, το έβαλε στην άκρη και προσπάθησε να μην πανικοβληθεί.

Η επιλογή του Γουάν να γυρίσει την ταινία με χρονολογική σειρά επηρέασε, κατά γενική ομολογία, και τις ερμηνείες  των ηθοποιών. Η Τέιλορ επιβεβαιώνει ότι αυτή η επιλογή ήταν εξαιρετική. Στην αρχή το σπίτι ήταν άδειο, όμως όσο μετακόμιζαν σε αυτό πράγματα γινόταν όλο και πιο ζωντανό. Και η οικογένεια των Πέρον δεν είχε έρθει σε επαφή με κανένα άλλο άνθρωπο για δύο εβδομάδες, όταν ξαφνικά εμφανίζονται οι Γουόρεν, όπως ακριβώς και στην πραγματική ιστορία.

Αντί να επιλέξει να γυρίσει την ταινία σε θαμπό φιλμ ώστε να θυμίζει τη δεκαετία του 1970, ο Γουάν θέλησε περισσότερο να ανοίξει ένα «παράθυρο» σε μια διαφορετική χρονική περίοδο και έτσι αποφάσισε να χρησιμοποιήσει σύγχρονη τεχνολογία. 

Η ταινία αυτή είναι η 4η συνεργασία του Γουάν με τον διευθυντή φωτογραφίας Τζον Ρ. Λεονέτι. Ο Λεονέτι δοκίμασε πολλές φωτογραφικές μηχανές και φακούς για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα: ένα συνδυασμό ψηφιακής μηχανής Arriflex Arri Alexa που είναι πιο ευαίσθητη στο φως, και μπορεί να αποτυπώσει καλύτερα  στιγμιότυπα και λεπτομέρειες υπό σκιά, και φακούς Leica, που είναι οπτικά επίπεδοι, γρήγοροι, ακριβείς και αποτυπώνουν ρεαλιστικά.

Η αρχική φωτογραφία πραγματοποιήθηκε στο Wilmington της Βόρειας Καρολίνας, όπου οι δημιουργοί αναζήτησαν το τέλειο σπίτι για να αποτελέσει την κατοικία των Περόν. Ο Κόουαν θυμάται την πρώτη μέρα που βγήκαν για αναζήτηση. Ο Τζέιμς ήθελε βεβαιωθεί ότι όλα τα φώτα ήταν αναμμένα και ότι δεν υπήρχε τίποτα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Παρά το γεγονός ότι έχει κάνει πολλές ταινίες θρίλερ και είναι ιδιαίτερα επιτυχημένος σε αυτό το είδος δεν είναι ένας από αυτούς που αγαπούν την ιδέα του τρόμου. Όμως ξέρει ακριβώς τι φοβίζει τους ανθρώπους επειδή και ό ίδιος τρομάζει από τα ίδια πράγματα.

Ο Γουάν σκηνοθετεί τις σκηνές με μεγάλη λεπτομέρεια προκειμένου να προκαλέσει το αίσθημα του τρόμου στο κοινό. Παραδείγματος χάριν όταν ένας χαρακτήρας περπατά στο διάδρομο, έχει πάντα την κάμερα από πίσω, ώστε το κοινό να περπατά μαζί του, χωρίς να βλέπει τι είναι μπροστά. Οπότε αν συμβεί κάτι και τον τρομάξει, θα τρομάξουν και οι θεατές μαζί. Έτσι δημιουργεί το αίσθημα της ταύτισης μαζί τους.

Το πραγματικό σπίτι των Πέρον χτίστηκε το 1736 και τελευταία φορά κατοικήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του '40 ή του '50. Τότε ήταν η τελευταία φορά που δαπανήθηκαν σε αυτό χρήματα για επισκευές ή διακόσμηση. Όταν ήταν στις δόξες του, ήταν το πιο όμορφο σπίτι της κομητείας.

Από τη στιγμή που η προσωπικότητα του σπιτιού αποτυπωνόταν από την επίδραση τα παρόδου του χρόνου πάνω του, τα χρώματά του δεν εξαρτιόνταν από το βάψιμο. Ο Μπέργκοφ σημειώνει ότι κατά την περίοδο αυτή, τα σπίτια δεν ήταν βαμμένα με φωτεινά χρώματα. Χρησιμοποιούνταν κυρίως τα λευκά, τα γκρι και οι γήινες αποχρώσεις. Το συνεργείο έκανε πολλές στρώσεις πλαστικού, οπότε οι τοίχοι έδιναν την εντύπωση ότι είχαν βάθος και το πέρασμα του χρόνου πάνω τους.

Με διάφορες τεχνικές δημιουργήθηκαν «όμορφες» ρωγμές που έριχναν σκιές στις γωνίες. Κάποια πιο μικρά αντικείμενα βάφτηκαν σε πιο φωτεινά χρώματα, ένα ξεθωριασμένο πράσινο ή κόκκινο που έμοιαζε με μπορντό, στο χρώμα της σκουριάς.

Ο Λεονέτι χρησιμοποίησε μόνο μία λάμπα 250 βατ για να φωτίσει το κελάρι, μαζί με σπίρτα που άναβαν οι πρωταγωνιστές, όταν βρίσκονταν στο βαθύ σκοτάδι. Χρησιμοποιήθηκαν επίσης φορητές κάμερες για τις τρομακτικές σκηνές που οι ηθοποιοί έπρεπε να σέρνονται στο πάτωμα. Αυτό ήταν κάτι ιδιαίτερα δύσκολο για τους χειριστές, οι οποίοι, κυριολεκτικά, έπρεπε να σύρονται κατά μήκος του στενού χώρου κάτω από το πάτωμα και πίσω από τον τοίχο, κρατώντας χαμηλά την κάμερα προκειμένου να τραβήξουν τη σκηνή από χαμηλά. 

Έξω από το σπίτι, ένα από τα πιο σημαντικά σημεία ήταν το πανύψηλο δέντρο που δέσποζε στην αυλή των Πέρον. Καθώς ο Λεονέτι εξερευνούσε το φυσικό περιβάλλον της περιοχής Black River, του έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το χρώμα του νερού, το οποίο ήταν μαύρο, εξαιτίας των ριζών των κυπαρισσιών. Οπότε πρότεινε να τοποθετηθεί ένα δέντρο έξω από το σπίτι, όχι μόνο διότι θα μπορούσε να είναι σήμα κατατεθέν του σκηνικού, αλλά και ένα πολύ καλό σημείο από το οποίο να κινηματογραφεί το σπίτι ή το ποτάμι. Στον Γουάν άρεσε πολύ η ιδέα και έτσι η ομάδα της Μπεργκόφ το κατασκεύασε δίπλα στην προβλήτα, στην άκρη του νερού.

Το πιο συναρπαστικό και περίεργο σημείο του πραγματικού σπιτιού των Γουόρεν ήταν το μουσείο των μυστήριων αντικειμένων τους, το οποίο η παραγωγή «έστησε» εξ ολοκλήρου  σε ένα από τα δωμάτια του σπιτιού. Στο μουσείο αυτό, ο Εντ και η Λορέιν κρατούσαν όλα τα αντικείμενα που είχαν χρησιμοποιήσει στο παρελθόν στις τελετές και τους εξορκισμούς τους, με τη σκέψη ότι φυλάσσοντάς τα σε κάποιο  ασφαλές μέρος δεν θα μπορούσαν να προκαλέσουν ξανά κακό. Η Μπεργκόφ και η ομάδα της δημιούργησαν εκ νέου δεκάδες αντικείμενα για το «σκοτεινό», υπενδεδυμένο με ξύλο μουσείο.

Υπάρχει ένας ιερέας που εξακολουθεί να ευλογεί ακόμα το πραγματικό σπίτι των Γουόρεν, σε εβδομαδιαία βάση.

Ο Γουάν παραδέχεται ότι η Άναμπελ, η κούκλα που ξαναδημιουργήθηκε για τις ανάγκες της ταινίας, του φαινόταν τόσο ανατριχιαστική και τρομακτική που δεν ήθελε να είναι μαζί της στο ίδιο δωμάτιο.

Ο Τόνι Ρόουζεν που δουλεύει στην εταιρεία Infinite SFX , σχεδίασε με πρωτότυπο τρόπο την Άναμπελ.  Στη συνέχεια, με βάση το σχέδιο αυτό, δημιούργησε το αντίγραφο της κούκλας από πορσελάνη, ενώ χρησιμοποίησε animatronics για τις κινήσεις των ματιών, του στόματος και του κεφαλιού της. Το φόρεμα της κούκλας σχεδιάστηκε από την ενδυματολόγο Κρίστιν Μ. Μπερκ. Μετά από κάποια συζήτηση σχετικά με το αν η Άναμπελ θα έπρεπε να μοιάζει με μικρή Ολλανδέζα, η Κριστίν θυμάται, «Ο Τζέιμς σκέφτηκε ότι θα πρέπει να μοιάζει με νύφη και  έτσι σχεδίασα ένα νυφικό που έμοιαζε πολύ με αυτό που φορούσε η γιαγιά μου, το 1940.» Το μόνο πρόβλημα ήταν να βρεθεί μετάξι στη μικρή πόλη, οπότε το ύφασμα έγινε παραγγελία από το Λος Άντζελες. Στη συνέχεια, παλαίωσε και έβαψε το ύφασμα, προσθέτοντας κόκκινο χρώμα, κάτι που ήθελε ο Γουάν. Επίσης, το τμήμα για τα μαλλιά δημιούργησε μια περούκα για την κούκλα, ενώ αποφασίστηκε να μη φορά πέπλο, ώστε να μπορούν όλοι να βλέπουν καθαρά την απόκοσμη όψη της.

Καθώς υπήρχαν διαθέσιμες προσωπικές φωτογραφίες του Εντ και της Λορέν, μελετώντας τόσο αυτές, όσο και μία σειρά φωτογραφιών στο διαδίκτυο,  η Μπερκ μπόρεσε να δημιουργήσει μία σειρά κοστουμιών για την Βέρα Φαρμίγκα  και τον Πάτρικ Γουίλσον.

Η Μπερκ  χάρηκε ιδιαίτερα ότι η Λορέιν της είπε ότι ένα ζευγάρι παπούτσια που φορούσε η Φαρμίγκα ήταν ολόιδια με κάποια δικά της, που φορούσε εκείνα τα χρόνια.

Τα χρώματα στα φορέματα της Λίλι Τέιλορ, που υποδύεται την Κάρολιν Πέρον, ενώ στην αρχή της ταινίας είναι πολύ θηλυκά, φωτεινά και κόκκινα, στη συνέχεια ξεθωριάζουν. Στις πρώτες σκηνές τη βλέπουμε να φορά ένα φωτεινό κόκκινο πουλόβερ. Την επόμενη φορά που θα τη δούμε, το χρώμα του έχει μια ελαφρώς καφετί απόχρωση. Στο τέλος καταλήγει να φορά μια γκρι μπλούζα και παντελόνι. Υπάρχει μία χαρακτηριστική και συμβολική αρνητική καμπή στα χρώματα. Όπως η ίδια χάνει τον εαυτό της, έτσι και το χρώμα ξεθωριάζει στα ρούχα της.


Before there was Amityville, there was Harrisville. Based on a true story, “The Conjuring” tells the horrifying tale of how world-renowned paranormal investigators Ed and Lorraine Warren were called upon to help a family terrorized by a dark presence in a secluded farmhouse. Forced to confront a powerful demonic entity, the Warrens find themselves caught in the most terrifying case of their lives.


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Γεύση δεκαετίας 1970

Ο James Wan αποδεικνύει τελικά ότι μπορεί να δημιουργήσει και ταινίες πολύ καλύτερες από την σειρά splatter «Saw» η όποια τον καθιέρωσε κινηματογραφικά.
Η προσπάθεια του να παρουσιάσει μια ταινία υπερφυσικών φαινομένων αποδεικνύεται εξαιρετικά επιτυχημένη καθώς  κατορθώνει να επαναφέρει στα μάτια του σημερινού θεατή την ατμόσφαιρα των εμβληματικών ταινιών του είδους «Εξορκιστής» , «The Amityville Horror» κλπ.

Αν και δεν υπάρχει καμία πρωτοτυπία στο συγκεκριμένο σενάριο, καθώς και στο σύνολο των στοιχείων τα όποια συνθέτουν μια κινηματογραφική παραγωγή, όπως φαίνεται η γοητεία της ταινίας, γιατί αποδεικνύεται πραγματικά καθηλωτική για τους λάτρεις του συγκεκριμένου είδους, είναι αυτή ακριβώς η νοσταλγική επιστροφή στην ατμόσφαιρα των ταινιών παραφυσικού της «χρυσής εποχής» του είδους στην δεκαετία του 1970.
Στις αναπόφευκτες αδυναμίες της ταινίας θα πρέπει να συμπεριληφθούν οι επαναλήψεις κάποιων σκηνών αρκετές φορές , όπως η ηρωίδα που βρίσκεται ξανά και ξανά στο υπόγειο και προσπαθεί να ανάψει το σπίρτο ή η είσοδος σε μια ντουλάπα, αλλά συμβαίνουν αυτά. Συνέβαιναν και στις κλασικές ταινίες του είδους άλλωστε!
Η μουσική υπόκρουση είναι απόλυτα κατάλληλη για το ζητούμενο αποτέλεσμα, ενώ όλες οι τεχνικές παράμετροι της παράγωγης, όπως οι φωτισμοί, οι λήψεις, τα σκηνικά και τα κοστούμια είναι εξαιρετικής στάθμης .
Τέλος αξίζουν να επισημανθούν οι καλές ερμηνείες των πρωταγωνιστών και ιδιαίτερα της Vera Farmiga σε έναν ρόλο με εσωτερικότητα.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW










top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
19/7/2013 (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο)
15/8/2013 (Γερμανία)
21/8/2013 (Ιταλία)
5/9/2013 (Αυστραλία)
26/9/2013 (Ελλάδα)
11/10/2013 (Ισπανία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Patrick Wilson ... Ed Warren
    Vera Farmiga ... Lorraine Warren
    Lili Taylor
    Mackenzie Foy
    Joey King ... Christine Perron
    Ron Livingston
    Hayley McFarland ... Andrea
    Shanley Caswell ... Andrea Perron
    Steve Coulter ... Father Jordan
    Shannon Kook ... Drew Thomas
    Sterling Jerins ... Judy Warren
    John Brotherton ... Brad Hamilton
    Meredith Jackson ... Student
    Ashley White ... Female College Student
    Christopher Cozort ... Faculty
    Cabrenna H Burks ... College Student
    Kyla Deaver ... April Perron
    Christy Johnson ... Student
    Amy Tipton ... Camilla
    Marion Guyot ... Georgiana Moran
    Karen Malina ... College Faculty
    Darrell Rackley ... Faculty
    Mellie Boozer ... College Student
    Courtney Lakin ... College Student
    Millie Wannamaker ... Faculty
    Paul Shaplin ... Faculty
    Arnell Powell ... Reporter
    Matthew Pabo ... Student
    Meagan Lynnae ... Student
    Josiah Blount ... College Student
    Shawn Collins ... Student
    Morganna Bridgers ... Debbie
    Nate Seman ... Rory
    Grace Layden ... College Student
    Rose Bachtel ... Leah
    Tiyana Blue ... Student
    Desi Domo ... Suicide Maid
    Zachary Steffey ... Student
    Tony Moore ... Moving Man
    Jamie Broadnax ... Student
    Sarah Maykish ... Student
    Zach Pappas ... Rick
    Justin A. Thuesen ... Student

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Τρόμου, Θρίλερ

Σκηνοθεσία
James Wan

Σενάριο
Chad Hayes
Carey Hayes

Παραγωγή
Rob Cowan
Tony DeRosa-Grund
Peter Safran

Μουσική
Joseph Bishara

Φωτογραφία
John R. Leonetti

Μοντάζ
Kirk M. Morri

Casting
Craig Fincannon
Lisa Mae Fincannon
Kellie Gesell
Anne McCarthy

Σχεδιασμός Παραγωγής
Julie Berghoff

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Geoffrey S. Grimsman

Σκηνικά
Sophie Neudorfer

Κοστούμια
Kristin M. Burke

Εταιρείες Παραγωγής
Evergreen Media Group
New Line Cinema
The Safran Company

Διανομή
Village Films
(Ελλάδα)
New Line Cinema
Warner Bros.

Ειδικά Εφέ
Fractured FX (prosthetics and special make-up effects)
Pixel Magic

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη

Διάρκεια
112'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
ΗΠΑ (Βόρεια Καρολίνα)

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13

Κόστος
$13 εκατομμύρια

Εισπράξεις


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3.71
Αριθμός Ψήφων: 7


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Τρόμου
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερΤρόμουParents Strongly Cautioned


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails