Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 17/7/14 :.
. Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Η Αυγή
. Κι Όμως ... Γίνεται
. Rage
. Κάποτε στη Νέα Υόρκη
. Ο Μίτος της Αριάδνης
.: από 24/7/14 :.
. Το Κόλπο της Ζωής μας
. Ηρακλής: Οι Θρακικοί Πόλεμοι
. Σε Λάθος Χρόνο
. Το καλοκαίρι της ζωής μας
. Alphaville (1965)
.: από 31/7/14 :.
. Λάθος στο Λάθος
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Ρε, Μη
.: από 14/8/14 :.
. Λόγια και Εικόνες
. Θεϊκό Κόλπο
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: mixalis75's Profile mixalis75
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9715

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 78
Μέλη: 1
Σύνολο: 79

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: No του Πάμπλο Λαρέν (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Δευτέρα, 07 Ιαν. 2013 @ 15:09:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

No

του Πάμπλο Λαρέν
με τους Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, Αλφρέντο Κάστρο, Αντονία Ζέγκερς, Αλεχάντρο Γκόιτς, Ρικάρντο, Λούις Γκνέκο, Νέστορ Καντιλιάνα

Υπόθεση:
Το 1988, όταν ο Πινοσέτ ετοιμάζεται για το δημοψήφισμα που θα καθορίσει την προεδρία του στη Χιλή, η αντιπολίτευση αναθέτει σ’ ένα νεαρό μαρκετίστα την καμπάνια της. O Gael Garcia Bernal υποδύεται έναν παράτολμο νέο, στέλεχος μιας διαφημιστικής εταιρίας που ηγείται της εκστρατείας ‘ΝΟ’, εναντίον του Πινοσέτ. Δεκαπέντε χρόνια μετά την ανάληψη της εξουσίας από τους καθεστωτικούς ο René Saavedra παράλληλα με την δική του μάχη στην προσωπική του ζωή, επιστρατεύει τους πιο δυνατούς όρους μάρκετινγκ και με τη βοήθεια των ακτιβιστών της αντιπολίτευσης καταστρώνουν ένα σχέδιο κι έχουν 27 ημέρες για να το εκτελέσουν σωστά, να κερδίσουν τις εκλογές και να απελευθερώσουν την χώρα τους.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επίσημη υποψηφιότητα Χιλής για το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας 2013

Ο σκηνοθέτης του "Post Mortem", Pablo Larrain, καταθέτει μία παράλληλη αλήθεια για τον δικτάτορα Πινοσέτ. Στον πρωταγωνιστικό ρόλο ο πολυβραβευμένος Gael Garcia Bernal.

Η ταινία 'ΝΟ' του Πάμπλο Λαρέν, γυρίστηκε με U-matic, μια κάμερα της Sony που πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά το 1971, έγραφε αναλογικά σε βιντεοκασέτα και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ʼ80 είχε σχεδόν αντικαταστήσει τις κάμερες των 16mm. Ήταν επιλογή του σκηνοθέτη να γυρίσει την ταινία σε αυτή την μορφή για να ταιριάξουν αρμονικά στην ταινία τα πλάνα αρχείου - ντοκουμέντα που είχε στη διάθεσή του από το 1986 - 1987, οπότε και διαδραματίζεται η ιστορία στην ταινία, αλλά και για να μας "ταξιδέψει" στην πραγματικότητα της εποχής. /p>

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ – ΒΡΑΒΕΙΑ:

- Μέσα στις 5 υποψήφιες ταινίες για το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας 2013.
- Βραβείο Κοινού στο 53ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
- Η ταινία προβλήθηκε στο Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών στο Φεστιβάλ Καννών 2012 και απέσπασε το βραβείο C.I.C.A.E. Award.
- Βραβείο Κοινού Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Σάο Πάολο.


In 1988, Chilean military dictator Augusto Pinochet, due to international pressure, is forced to call a plebiscite on his presidency. The country will vote YES or NO to Pinochet extending his rule for another eight years. Opposition leaders for the NO persuade a brash young advertising executive, Rene Saavedra (Gael Garcia Bernal), to spearhead their campaign. Against all odds, with scant resources and under scrutiny by the despot’s minions, Saavedra and his team devise an audacious plan to win the election and set Chile free.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Μια πολιτική ταινία και τίποτε περισσότερο!

Πραγματικά η ταινία κατορθώνει να αναβιώσει με εξαιρετικά ρεαλιστικό τρόπο την ατμόσφαιρα τρόμου την οποία βίωνε η Χιλή στα χρόνια της αιματοβαμμένης δικτατορίας του Augusto Pinochet.

Και αυτό το υλοποιεί επιδεικνύοντας πολύ σεβασμό με τα σκηνικά , τα κοστούμια, τους φωτισμούς , αλλά και με μια επεξεργασία της εικόνας η οποία παρουσιάζεται με τα χρώματα και τις αλλοιώσεις οι οποίες χαρακτήριζαν τις λήψεις της εποχής.

Το σενάριο μπορεί να χαρακτηριστεί αρκετά επίπεδο και ανώριμο και το τελικό αποτέλεσμα δεν εμφανίζει κάποιες ιδιαίτερες κινηματογραφικές αρετές που να καθηλώνουν τον θεατή.

Ακόμη και η ερμηνεία του πρωταγωνιστή Gael Garcia Bernal δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια από τις καλές στιγμές του!
Σε κάθε περίπτωση πάντως αξίζει κάθε σεβασμό το πολιτικό περιεχόμενο της ταινίας και η ιστορική παραπομπή μέσα από αυτήν στα χρόνια του ανείπωτου πόνου του Χιλιανού λαού.

Ενός λαού που όπως και ο Ελληνικός μάτωσε  κάτω από τις μπότες και τις ερπύστριες των αμερικανοκίνητων πραξικοπηματιών και που δεν βρήκε δικαίωση μέσα από την «βελούδινη» μετάβαση στην κουστουμαρισμένη έκφραση των ίδιων ιμπεριαλιστικών συμφερόντων .

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

Ξέρεις τι είναι, εσύ ως πολιτικός να έχεις το όραμά σου και να έρχεται το στέλεχος της διαφημιστικής εταιρείας και να προσπαθεί να περάσει αυτό σου το όραμα στον κόσμο με βιντεοκλίπ που θυμίζει διαφήμιση γνωστής κόλα;

Διότι αυτό συμβαίνει σ’ αυτήν την κατά τα άλλα φιλότιμη προσπάθεια να αναβιώσει το καταπιεστικό καθεστώς του Πινοσέτ στη Χιλή και τις προσπάθειες μιας ομάδας ακτιβιστών να στήσουν μια αντικαθεστωτική τηλεοπτική εκστρατεία, πείθοντας τον κόσμο να ψηφίσει επιτέλους ΟΧΙ στην παραμονή του Πινοσέτ στην εξουσία.

Η ομάδα που ετοιμάζει την εκστρατεία του ΟΧΙ, θυμίζει έντονα τις κομματικές ομάδες που ξεπετάχτηκαν μετά το δικό μας Πολυτεχνείο και εξελίχθηκαν σε κατεστημένο στη συνέχεια. Οι εικόνες από τη δράση του φασιστικού καθεστώτος έχουν δύναμη, η οποία μάλιστα εντείνεται περισσότερο από τη φωτογραφία, που θυμίζει ταινίες της εποχής εκείνης, αλλά τελικά η ταινία δεν σου αφήνει τίποτα συγκλονιστικό μετά τους τίτλους του τέλους.

Ο Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ, διεκπεραιώνει ουσιαστικά το ρόλο του, σε ένα σενάριο που προβλέπεις το τέλος του, από τη στιγμή που οι διαφημιστικές στρατηγικές του, θυμίζουν αμερικανική πολυεθνική εταιρεία. Θα μπει στο χωνευτήρι του κατεστημένου κι αυτός. Η μόνη στιγμή της ερμηνείας του που μπορεί να… απογειώσει τον θεατή είναι στο τέλος, όταν όλοι πανηγυρίζουν τη νίκη του ΟΧΙ και αυτός με το γιο του προσπερνούν τους ευτυχισμένους(;) διαδηλωτές, χωρίς να σκάσει ούτε ένα χαμόγελο. Αυτός ήξερε. Και δεν είχε άδικο ο καθηγητής Vance Packard που είχε διαχωρίσει το βιβλίο του The Hidden Persuaders (έκδοση 1957, παρακαλώ!) σε δυο μεγάλα κεφάλαια (τα μεταφράζω): «Πώς να τους πείσεις ως καταναλωτές» και «Πώς να τους πείσεις ως πολίτες».

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


Η Βαθμολογία μου:

Χιλή, 1988. Η δικτατορία του Pinochet δέχεται έξωθεν πιέσεις να διενεργήσει δημοψήφισμα για την παραμονή της στην εξουσία. Για την εξασφάλιση της διαδικασίας χωρίς δολιοφθορά, έχουν σταλεί μάλιστα Αμερικανοί αντιπρόσωποι. Το καθεστώς μην μπορώντας να αντιδράσει διαφορετικά, δίνει για πρώτη φορά στην αντιπολίτευση, η οποία συσπειρώνει όλον τον κεντροαριστερό χώρο, 15 λεπτά τηλεοπτικού χρόνου. Ο νεαρός διαφημιστής Rene Saavedra αναλαμβάνει την καμπάνια υπέρ του «Όχι» την ίδια στιγμή που το αφεντικό του ηγείται του «Ναι».

Αληθινά τα γεγονότα και μια ρεαλιστικότατη αναπαράσταση την εποχής, εκεί στα τέλη του ’80. Το βλέμμα του Larrain καταγράφει με αναλογική κάμερα στο χέρι (Sony U-Matic 3:4), «πειραγμένης» φωτεινότητας και contrast, για να ταιριάξει με τα πλάνα αρχείου που χρησιμοποιεί, τις τελευταίες 27 ημέρες ενός έθνους που βρίσκεται μπροστά στη σημαντικότερη μετάβαση της σύγχρονης ιστορίας του. Αν και o προφανέστατος σκοπός του είναι να δημιουργήσει την εντύπωση ντοκιμαντέρ on the spot, η ιστορία κυλά σαρκαστικά μεν, υπερβολικά επιφανειακά και στατικά δε – υπάρχει παράλληλα και μια άστοχη οικογενειακή σύγχυση στη ζωή του πρωταγωνιστή – κάνοντας τη θέασή της σε σημεία κουραστική (οι ερμηνείες υποτονικές, συμβάλλουν επίσης σημαντικά προς αυτήν την κατεύθυνση).

Η σημαντική αξία του φιλμ βρίσκεται στο φινάλε. Όταν πια συνειδητοποιείς πως οι πολίτες μιας χώρας σε χουντική ομηρία 15 ετών, έχοντας ζήσει την ανομία και την κατάργηση της προσωπικότητάς τους σε όλο της το μεγαλείο, τη στιγμή που μπορούν να διαλέξουν την ελευθερία τους δειλιάζουν, φοβούνται την αλλαγή και προτιμούν να απέχουν. Μερικά ουράνια τόξα, ρυθμικά τζιγκλάκια και ατμόσφαιρα Coca-Cola όμως, αρκούν για να φέρουν την αλλαγή, καθιστώντας δικαίως τους πολίτες σε πανεύκολα χειραγωγούμενη μάζα που χειροκροτεί οτιδήποτε του χαμογελά ηχηρότερα και πιο πλατιά. Οι διαφημιστές έχουν αποδεδειγμένα στα χέρια τους απεριόριστη πολιτική δύναμη (άλλωστε μετά το «πείραμα» της Χιλής, οι κομματικές διαφημιστικές εκστρατείες έγιναν και επίσημα πλέον ο κανόνας) και συγκεντρώνουν χρήμα ανεξαρτήτως πολιτικού χρωματισμού (παραπάνω από ενδιαφέρουσα η αντιπαράθεση των δύο διαφημιστών που ανήκουν στην ίδια επιχείρηση).

Και μετά το «No», λοιπόν, τι; Η ρεκλάμα του «Τόλμη και Γοητεία» με sexy μοντέλα, χλιδάτες τουαλέτες και απαστράπτοντα κοστούμια να κατεβαίνουν μέσα από ελικόπτερο πάνω σε ουρανοξύστη, να χαιρετίζει τη νέα εποχή, αυτή της Δημοκρατίας της Χιλής. Μπορείς να γελάσεις πικρά ξανά.

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


Η Βαθμολογία μου:

Περισσότερο λαϊκίστικη από το αναμενόμενο!

Θα περίμενε κανείς τον σκηνοθέτη του εξαιρετικά αντικομφορμιστικού "Post Mortem", Πάμπλο Λαρέν λιγότερο συγκαταβατικό, εύπεπτο και μαξιμαλιστή κι όχι τόσο έκδηλα λαϊκιστή έστω κι αν με το υπονομευτικό πλονζόν της τελευταίας στιγμής, έσωσε την εστία του από ... αυτογκόλ.

Βέβαια η ακαδημαϊκή του γραφή επιβραβεύεται με την υποψηφιότητά του στην πεντάδα των Όσκαρ Ξενόγλωσσης ταινίας, όμως αυτό δεν τον καταξιώνει στα μάτια του πιο απαιτητικού σινεφιλικού κοινού. Και εδώ μας τα σερβίρει όλα έτοιμα μόνο και μόνο για να αποτίσει έναν φόρο τιμής στην πτώση της χούντας της Χιλής. Έτσι γεμίζει πολλά από τα 118' της ταινίας με έτοιμο τεκμηριωμένο υλικό εποχής που εστιάζει στις προεκλογικές καμπάνιες του δημοψηφίσματος στην χώρα. Μου προκάλεσε δυσάρεστη έκπληξη ο τρόπος που επέλεξε για να απεικονίσει τις τελευταίες μέρες του καθεστώτος, κυρίως μέσα από την προπαγάνδα που ασκεί η τηλεόραση στο λαό. Και ακόμα μεγαλύτερη απογοήτευση η έλλειψη καινοτομίας από την μονοδιάστατη θέση και στερεότυπη στάση απέναντι στα πολιτικά πράγματα. Αν και πανέξυπνος οραματιστής, εμνευσμένος και ταλαντούχος εδώ δημιούργησε ένα συνταγογραφημένο φιλμ αλά Χόλιγουντ, κάτι σαν τη σοβαρή βερσιόν της περσινής ταινίας "Οι Υποψήφιοι (The Campaign)", χωρίς υπερβολή και χωρίς σκωπτική διάθεση. Κατ' επέκταση, αυτά που βλέπουμε στην ταινία του δε δικαιώνουν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος... Και ακόμα περισσότερο σε προβληματίζει όταν κάποιος πιστεύει αφελώς και τονίζει διαρκώς πως ένα μάρκετινγκ μιας αντιπολιτευτικής σαπουνόπερας έχει τόση δύναμη ώστε να ρίξει μια δικτατορία, έστω κι αν μιλάμε για το 1988!

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW






top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
18/5/2012 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
9/8/2012 (Χιλή)
9/11/2012 (Ελλάδα, Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης)
8/2/2013 (Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο)
31/1/2013 (Ελλάδα)
15/2/2013 (ΗΠΑ)
21/2/2013 (Αυστραλία, Ρωσία)
6/3/2013 (Γαλλία)
7/3/2013 (Γερμανία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

No Lobby Cards Final-11.jpg No Lobby Cards Final-10.jpg No Lobby Cards Final-09.jpg No Lobby Cards Final-08.jpg No Lobby Cards Final-07.jpg No Lobby Cards Final-06.jpg No Lobby Cards Final-05.jpg No Lobby Cards Final-04.jpg No Lobby Cards Final-02.jpg No Lobby Cards Final-03.jpg No Lobby Cards Final-01.jpg no_greek_poster_final.jpg 0004 - No - 45181.jpg 0003 - No - 134313.jpg 0002 - No - 59043.jpg 0001 - No - 37401.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Gael García Bernal ... René Saavedra
    Christopher Reeve
    Richard Dreyfuss
    Jane Fonda
    Alfredo Castro ... Lucho Guzmán
    Néstor Cantillana ... Fernando
    Augusto Pinochet
    Antonia Zegers ... Verónica
    Luis Gnecco ... Urrutia
    Alejandro Goic ... Ricardo
    Marcial Tagle
    Jaime Vadell
    Manuela Oyarzún
    Diego Muñoz

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα

Σκηνοθεσία
Pablo Larraín

Σενάριο
Pablo Larraín

Παραγωγή
Daniel Marc Dreifuss
Juan de Dios Larraín
Pablo Larraín

Φωτογραφία
Sergio Armstrong

Μοντάζ
Andrea Chignoli
Catalina Marín Duarte

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Estefania Larrain

Εταιρείες Παραγωγής
Fabula
Participant Media (producer)
Funny Balloons (Co-Production)
Canana Films (co-production)

Διανομή
Strada Films (Ελλάδα)
Bolero Film
Filmfreak Distributie
Magyarhangya
Sony Pictures Classics
Rialto Distribution

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Χιλή, Γαλλία, ΗΠΑ

Γλώσσα
Ισπανικά

Εικόνα
Έγχρωμη & Ασπρόμαυρη 35 mm

Διάρκεια
110'

Ήχος
Dolby

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA

Καταλληλότητα
UK:15 | USA:R | Ireland:15A | Netherlands:12

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

RestrictedΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails