Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 25/9/14 :.
. The Guest
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. Palo Alto
. Στο Σπίτι
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Καλώς Ήρθες Στη Νέα Υόρκη
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Γροθιές στους Τοίχους
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Ένα Γενναίο Ψέμα
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης
. Στο Σκοτάδι
.: από 16/10/14 :.
. Τα Τερατοκουτάκια
. Get On Up - The James Brown Story
. Annabelle
. '71
. Λάθος στο Λάθος
. Ένα ταξίδι 30,5 μέτρα μακριά
. Jimi: All Is by My Side

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: prsemark's Profile prsemark
Σήμερα: 1
Χθές: 3
Συνολικά: 9771

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 183
Μέλη: 2
Σύνολο: 185

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση

Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash

Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Κάτι σαν έρωτας (Like Someone in Love) του Αμπάς Κιαροστάμι (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 29 Νοέ. 2012 @ 19:08:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Κάτι σαν έρωτας
Like Someone in Love

του Αμπάς Κιαροστάμι
με τους Ριν Τακανάσι, Ταντάσι Οκούμο, Ρίο Κάσε, Ντέντεν

Υπόθεση:
Η Akiko είναι μια νεαρή φοιτήτρια από την επαρχία που ζει στο Τόκιο κι εξασφαλίζει τα δίδακτρα της κάνοντας το call-girl. Με αυτή την ιδιότητα θα συναντηθεί με τον ευγενικό και μοναχικό ηλικιωμένο καθηγητή Takashi, ο οποίος την υποδέχεται σπίτι του, της μαγειρεύει, της βάζει ρομαντική μουσική και της φέρεται σαν ερωτευμένος. Η γνωριμία τους θα εξελιχθεί σε μια ιδιαίτερη σχέση.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ταινία σαν ιδεόγραμμα

H ταινία παίζει συνεχώς με τις προσδοκίες τόσο των χαρακτήρων, όσο και του κοινού, μετατρέποντας την κλασική ιστορία σύγχυσης ταυτοτήτων σε κάτι ακόμα πιο μυστηριώδες και προκλητικό”, Hollywood Reporter

Μετά την Ιταλία και το “Πιστό Αντίγραφο”, ο Abbas Kiarostami συνεχίζει την περιπλάνηση του μακριά από την πατρίδα του, το Ιράν (είναι εξόριστος από το καθεστώς Αχμεντινετζάντ), με προορισμό, αυτή τη φορά, την Ιαπωνία.
Ο διακεκριμένος σκηνοθέτης (Χρυσός Φοίνικας για τη «Γεύση του Κερασιού», 1997) μένει πιστός στις αινιγματικές ιστορίες και καταγράφει το μυστηριώδες εικοσιτετράωρο ενός παράδοξου έρωτα μέσα από ένα γοητευτικό παιχνίδι ρόλων.
Το «Κάτι σαν Έρωτας» είναι μια ακόμα σαγηνευτικά κινηματογραφημένη σπουδή για τις επιθυμίες, τις προσδοκίες και την αλήθεια των ανθρώπων. Σαν ιδεόγραμμα που κρύβει μια εικόνα και όχι φθόγγους, έτσι και η ταινία μιλάει με γρίφους και αποκαλύπτει μεθοδικά τα θραύσματα των χαρακτήρων της: ενός ηλικιωμένου άντρα, μιας νεαρής κοπέλας και ενός προδομένου εραστή.
Ένα μεγάλο μέρος της δράσης συμβαίνει - όπως και σε άλλες ταινίες του σκηνοθέτη - μέσα σε κινούμενα οχήματα, με τις αντανακλάσεις του Τόκιο να κυριαρχούν μέσα σε έναν περίκλειστο χώρο, όπου τα βλέμματα ποτέ δεν διασταυρώνονται. Έτσι, ο Kiarostami αξιοποιεί τα στυλιζαρισμένα κάδρα και το υπόγειο χιούμορ για να μιλήσει, κυρίως αποσπασματικά, για την πολυπλοκότητα των σχέσεων και τη σαγήνη της απόκρυψης.

Ο παραγωγός Marin Karimtz μιλάει για τη συνεργασία του με τον Abbas Kiarostami

Ο Abbas έχει μια πολλή ενδιαφέρουσα τεχνική: οι ιστορίες του εξελίσσονται όπως η δουλειά ορισμένων συγγραφέων και ζωγράφων. Ψαλιδίζοντας και απομακρύνοντας το περιττό, φτάνει στην καρδιά της ιστορίας, την παγκόσμια αλήθεια. Αυτή είναι μια ζωτική ικανότητα, κι όμως σπάνια. Ο Abbas Kiarostami αφήνει τις ιδέες του να μπουμπουκιάσουν σαν λουλούδια, κι ενώ μερικές μαραίνονται, άλλες ανθίζουν.
Το 2002, μετά το «Δέκα», ανέφερε για πρώτη φορά την ιδέα να κάνει μια ταινία στην Ιαπωνία. Καθώς δεν υπήρχε σενάριο, πρότεινα να τον κινηματογραφήσω καθώς θα μου εξηγεί την ιστορία. Αφορούσε ταξιτζήδες κατά τη διάρκεια μιας νύχτας στο Τόκιο. Πρόσφατα είδα αυτό το ταινιάκι που έγινε 8 χρόνια πριν, και αφού τελείωσε το «Κάτι σαν Έρωτας». Σ’ αυτό, έκανα ερωτήσεις στον Kiarostami για τις πρώτες εικόνες που είχε τραβήξει, ενώ τις βλέπαμε μαζί στην τηλεόραση και εκείνος τις σχολίαζε. Βλέπουμε την ιδέα για τη σκηνή όπου ένα ταξί κυκλοφορεί γύρω από μια ηλικιωμένη γυναίκα. Όλα τα στοιχεία του «Κάτι σαν Έρωτας» είναι ήδη εκεί, αλλά σε μορφή σημείωσης. Του πήρε 10 χρόνια να κάνει αυτή την ιστορία ολοκληρωμένο έργο.
Ο Abbas Kiarostami κάνει πάντα προσχέδια πριν αρχίσει τα γυρίσματα. Αυτά τα προσχέδια μπορούν να συγκριθούν με τα σκίτσα ενός καλλιτέχνη, στα οποία ανατρέχει για να επιτύχει το τελικό αποτέλεσμα ενός πίνακα. Μου θυμίζει τον γλύπτη Giacometti που άφηνε το έργο του στον πάγκο του εργαστηρίου, είτε για να επανέλθει, είτε για να τα πετάξει. Είναι μια μέθοδος που δεν έχω χρησιμοποιήσει με κανέναν άλλο σκηνοθέτη. Δεν έχω ξαναδεί τόσο έντονη σχέση ανάμεσα στη σκηνοθεσία και σε άλλη καλλιτεχνική παραγωγή. Στον κινηματογράφο δουλεύουμε με σενάρια, προσθέτοντας φυσικά στην πορεία τις τελικές πινελιές, αλλά ξεκινάμε το γύρισμα σχετικά γρήγορα. Μερικές φορές μπορεί μια ιδέα ή ένα θέμα να πάρει περισσότερο χρόνο για να αναπτυχθεί, αλλά δεν δουλεύουμε με σκίτσα, όπως κάνει ο Kiarostami.
Όταν τον ρώτησα κάποτε γιατί θέλει να κάνει μια ταινία στην Ιαπωνία μου απάντησε: «Γιατί αν κάνω μια ταινία στην Ιαπωνία δεν θα κατηγορηθώ ότι κάνω μια ταινία για τη Δύση. Κάνοντας ένα φιλμ στην Ιαπωνία είναι σαν να κάνω ένα φιλμ στο Ιράν. Όποια γλώσσα κι αν μιλάνε οι ηθοποιοί, είτε περσικά είτε ιαπωνικά, θα υπάρχουν υπότιτλοι».
Αυτή η συζήτηση σχετίζεται με μια σημαντική πλευρά της σχέσης μας: με το θέμα της γλώσσας. Εγώ δεν μιλάω αγγλικά κι εκείνος δεν μιλάει γαλλικά. Εγώ δεν μιλάω περσικά. Οπότε πώς επικοινωνούμε; Αυτό είναι κάτι αρκετά παράξενο και ενδιαφέρον. Είναι επίσης ένα από τα θέματα στο «Κάτι σαν Έρωτας». Καμιά φορά ταξιδεύουμε οι δυο μας χωρίς διερμηνέα και καταφέρνουμε να γίνουμε κατανοητοί ο ένας στον άλλο. Πώς; Μιλάω γαλλικά πολύ αργά και εκείνος καταλαβαίνει τα γαλλικά μου. Ειδικά όταν είμαστε μαζί στο αυτοκίνητο και οδηγώ. Κάθεται δίπλα μου και μιλάμε. Μπορούμε να επικοινωνήσουμε, γιατί η σχέση μας βασίζεται σε πολλά περισσότερα από τις λέξεις. Οι λέξεις κουβαλάνε πληροφορία αλλά και πρόθεση, κάτι παράλληλο με την αμοιβαία κατανόηση, μια παγκόσμια γλώσσα.

Αυτό που είναι συναρπαστικό με τον Abbas είναι ότι πάντα προχωράει μπροστά. Η δουλειά του πάντα εξελίσσεται. Αυτό είναι το χαρακτηριστικό ενός μεγάλου καλλιτέχνη. Προσεγγίζει κάθε ταινία πολύ διαφορετικά από την προηγούμενη. Όταν έκανε το «Δέκα» ανταποκρίθηκε στην άφιξη της ψηφιακής κάμερας. Κατά τη γνώμη μου το «Δέκα» είναι η πρώτη ταινία που καταφέρνει να συνδυάσει τη νέα ψηφιακή τεχνολογία με το θέμα της με συνοχή. Το «Με Κομμένη την Ανάσα» έκανε το ίδιο πράγμα το 1960 με την επαναστατική άφιξη της κάμερας στο χέρι, τον σύγχρονο ήχο και τον μελετημένο φωτισμό. Υπάρχει σύνδεση της νέας τεχνολογίας με την καινούρια γραφή του Godard. Κατά τον ίδιο τρόπο, ο Abbas Kiarostami είναι ένας από τους λίγους κινηματογραφιστές που αξιοποίησαν τη νέα ψηφιακή τεχνολογία στη σκηνοθεσία τους.
Για τον Abbas Kiarostami το ζητούμενο, όταν γύριζε το «Κάτι σαν Έρωτας», ήταν να μην ξεχάσει τον εαυτό του μακριά από το Ιράν. Αυτό με απασχόλησε και εμένα αρκετά. Πιστεύω ότι κάθε καλλιτέχνης είναι βαθιά ριζωμένος στην πραγματικότητα της πατρίδας του, αλλά ταυτόχρονα περιμένουμε να είναι και παγκόσμιος. Με το ένα πόδι εδώ και το άλλο εκεί. Πως θα τον βοηθούσαμε να μην χάσει το δρόμο του; Πως θα παρέμενε ειλικρινής στον εαυτό του; Αυτό το κατάφερε με το «Γνήσιο Αντίγραφο» και μου έκανε εντύπωση που οι Βραζιλιάνοι και οι Αμερικανοί θεώρησαν ότι είναι πάνω από όλα μια ιρανική ταινία. Έχοντας δουλέψει με σπουδαίους ηθοποιούς όπως η Juliette Binoche, για το «Κάτι σαν Έρωτας» επέλεξε να συνεργαστεί με νεοφερμένους, ένας εκ των οποίων ήταν 80 χρονών και η άλλη 20! Κάνοντας το αυτό, πειραματίστηκε περαιτέρω με την καλλιτεχνική έκφραση και την πολυπλοκότητα των σχέσεων.

Το γεγονός ότι έκανε αυτήν την ταινία στην Ιαπωνία τον ανάγκασε να γράψει ένα σενάριο, ένα κείμενο. Αυτό δημιούργησε μια απόσταση μεταξύ του Kiarostami και της ταινίας και μια απόσταση μεταξύ του ίδιου και του Ιράν. Αυτόματα απέκτησε την ιδιότητα ενός ξένου, που του επέτρεψε να δει την ουσία της ταινίας με άμεσο τρόπο.
Υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα στο «Κάτι σαν Έρωτας» που αξίζει να το εξερευνήσει κανείς, το θέμα των αντανακλάσεων. Οι αντανακλάσεις δημιουργούν επίπεδα, νέους χώρους, απροσδόκητους αντικατοπτρισμούς.

Ένα ιαπωνικό φιλμ του οποίου η παραγωγή έγινε στη Γαλλία δεν έχει ξαναγίνει. Όταν η Arte απέρριψε την ταινία, δεν είχα αρκετά χρήματα για να προχωρήσω, ακόμα και με τη συνεισφορά ενός Ιάπωνα παραγωγού. Αλλά το είχα υποσχεθεί στον Abbas. Οπότε πήρα ένα πανέμορφο γλυπτό του Yves Klein που λατρεύω και πήγα στον οίκο Sotheby’s που το πούλησε εκ μέρους μου σε μια δημοπρασία στην Αμερική. Με τις εισπράξεις της αγοραπωλησίας ήμουν σε θέση να κάνω την ταινία του Abbas Kiarostami. Είμαι ευτυχής που αντάλλαξα αυτό το πανέμορφο έργο τέχνης του Yves Klein με ένα πανέμορφο έργο τέχνης του Abbas Kiarostami.
«Ποιος θα κάνει την επόμενη ταινία σου;» Με κοίταξε ελαφρώς αιφνιδιασμένος
«Μα… εσύ φυσικά. Είσαι ο μοναδικός μου παραγωγός».
«Χαίρομαι, γιατί κι εσύ είσαι ο μοναδικός μου σκηνοθέτης».

«Σε γύρισμα με τον Abbas», του παραγωγού Kenzo Horikoshi

To 2004 o Kiarostami απέσπασε μια σημαντική διάκριση από την Japanese Art Association και επισκέφτηκε την Ιαπωνία για την τελετή. Ζήτησε να του συστήσουμε μια ηλικιωμένη κυρία που ήταν κομπάρσος καθώς και να του παράσχουμε μια κάμερα και ένα αυτοκίνητο. Όλα έγιναν όπως ήθελε. Πήγαμε στο κέντρο του Τόκιο για να κάνει κάποια τεστ. Εκείνη την περίοδο, στους τηλεφωνικούς θαλάμους υπήρχαν φωτογραφίες κοριτσιών που έκαναν τις συνοδούς. Ο Kiarostami ζήτησε από την ηλικιωμένη γυναίκα να πάει σε έναν θάλαμο και να φέρει μια τέτοια φωτογραφία. Έτσι άρχισε το γύρισμα.
Στην επόμενη σκηνή, η ίδια γυναίκα στάθηκε περιμένοντας στη γωνία ενός δρόμου με πολλή κίνηση. Ακολουθώντας τις οδηγίες του, το αυτοκίνητο πέρασε σαν να παρατηρούσε την ηλικιωμένη κυρία, ενώ ο σκηνοθέτης τραβούσε από μέσα. Αργότερα, αυτή θα ήταν η σκηνή κλειδί στο πρώτο μισό του «Κάτι σαν Έρωτας» καθώς η ιδέα για το φιλμ γεννήθηκε από αυτή τη σκηνή.
Το 2010, σε μια συνέντευξη τύπου για το «Γνήσιο Αντίγραφο» ο Kiarostami ανακοίνωσε ξαφνικά, προς μεγάλη μου έκπληξη, ότι θα κάνει την επόμενη ταινία του στην Ιαπωνία.
Ένα μήνα αργότερα, ο Kiarostami άρχισε το casting στο Τόκυο!

Μόλις μαθεύτηκε ότι ο βραβευμένος με τον Χρυσό Φοίνικα σκηνοθέτης έψαχνε ηθοποιούς για το φιλμ του στο Τόκιο, ένας μεγάλος αριθμός από διακεκριμένους ηθοποιούς εμφανίστηκε για να τον συναντήσει. Ανάμεσα τους κάποιοι ήταν αποφασισμένοι να υποδυθούν τους πρωταγωνιστικούς ρόλους και η χρηματοδότηση του φιλμ πήγαινε καλά. Έχοντας ξεκινήσει την προπαραγωγή, σχεδιάζαμε να ξεκινήσουμε την παραγωγή τον Μάρτιο του 2011.
Αλλά μετά ήρθε η καταστροφή. Τον Μάρτιο η Ιαπωνία χτυπήθηκε από τον πιο ισχυρό σεισμό μετά το 1900 και το τσουνάμι προκάλεσε σημαντικές ζημιές. Από τότε, όλα τα φιλμ που ήταν σε παραγωγή, όπως και το δικό μας, διακόπηκαν ή αναβλήθηκαν μέχρι νεοτέρας. Οι χρηματοδότες εγκατέλειψαν. Ελπίζοντας σε μια νέα αρχή τον Μάιο, συνειδητοποιήσαμε ότι οι πρωταγωνιστές μας δεν ήταν διαθέσιμοι για πρόβες. Για μια ακόμα φορά, έπρεπε να κάνουμε casting. Μετά από μήνες, το επιτελείο των ηθοποιών καθορίστηκε και εκτός από τον Ryo Kase (Noriaki), κανείς από τους ηθοποιούς δεν ήταν γνωστός στο ευρύ κοινό. Η εκπληκτική διαίσθηση του Kiarostami μας επέτρεψε να κλειδώσουμε μια διανομή παρόμοια με το χαρακτηριστικό στυλ των ηθοποιών στις άλλες του ταινίες.

Η παραγωγή ξεκίνησε στις 30 Οκτωβρίου του 2011 με την πρώτη σκηνή του σεναρίου δια χειρός Kiarostami: Σκηνή Πρώτη-Καφέ-Νύχτα.
Αλλά είχαμε κι άλλη αναποδιά. Μερικές μέρες μετά, όλοι οι κομπάρσοι αντικαταστάθηκαν και η σκηνή στο καφέ ξαναγυρίστηκε. Όπως ήταν αναμενόμενο, η σκηνοθεσία του Kiarostami ήταν απόλυτα μοναδική. Κάθε μέρα, οι ηθοποιοί ενημερώνονταν για τις λεπτομέρειες των σκηνών που θα γίνονταν την επομένη. Δεν ήξεραν τον ρόλο του χαρακτήρα τους στην ιστορία, ούτε ήξεραν πώς θα τελειώσει η ιστορία.

Δεν πιστεύω ότι ο Kiarostami περιορίζει την ελευθερία των ηθοποιών, αλλά ότι πιστεύει πως η πραγματική ζωή πρέπει να αντικατοπτρίζεται σε μια ταινία και ότι στην πραγματική ζωή δεν έχουμε ιδέα τι θα μας συμβεί αύριο και με ποιόν θα ερωτευτούμε. Για την ακρίβεια, μου φάνηκε ότι οι ηθοποιοί που ήθελαν να μάθουν την τύχη των χαρακτήρων που απέδιδαν, τελικά υπέκυπταν και σταματούσαν να ανησυχούν, απολαμβάνοντας τη «ζωή» τους μπροστά στην κάμερα.

Ως παραγωγός, θα έπρεπε να έχω καταλάβει από καιρό ότι οι ταινίες του Kiarostami δεν έχουν χροιά ντοκιμαντέρ. Φυτεύει δέντρα κατά μήκους των δρόμων, επεκτείνει σπίτια, δίνει μια διαφορετική διάσταση στο κάδρο. Στην πραγματικότητα, διαμορφώνει την πραγματικότητα.
Ακόμα κι εγώ, που είμαι θαυμαστής του, δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι η κρυμμένη πραγματικότητα πίσω από αυτό το γεμάτο στροφές μονοπάτι είναι αποτέλεσμα της μοναδικής του δουλειάς, το αποτέλεσμα μηνών εργασίας.


Fresh from the triumph of his Tuscany-set Certified Copy (NYFF 2010), master filmmaker Abbas Kiarostami travels even further afield from his native Iran for this mysteriously beautiful romantic drama filmed entirely in Japan. Like Someone in Love revolves around the brief encounter between an elderly professor (the wonderful 81-year-old stage actor Tadashi Okuno, here playing his first leading role in a film) and a sociology student (Rin Takanashi) who moonlights as a high-end escort. Dispatched to the old man by her boss—one of the professor’s former students—the young woman finds her latest client less interested in sex than in cooking her soup, talking, and playing old Ella Fitzgerald records (like the one that gives the film its allusive title). Eventually, night gives way to day and a tense standoff with the student’s insanely jealous boyfriend (Ryō Kase); but as usual in Kiarostami, nothing is quite as it appears on the surface. Are these characters—who conjure in one another the specters of regret and roads not taken—meeting by chance, or is it fate? Is this love, or merely something like it?


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

 

Η Βαθμολογία μου:

Κομψοτέχνημα σε ιαπωνικό φόντο!

Όπως φαίνεται η σκηνοθετική πορεία του Abbas Kiarostami μετά τον διωγμό και την εξορία του  από το φονταμενταλιστικό καθεστώς του Ιράν είναι εξαιρετική.

Μετά την υπέροχη ταινία του Certified Copy  τώρα ρισκάρει να βουτήξει στα βαθιά νερά της Ιαπωνικής οπτικής και ψυχοσύνθεσης! Με την τόσο ιδιαίτερη κινηματογραφική του αισθητική μας ξεναγεί σε ένα πολύ ενδιαφέρον παιγνίδι ρόλων, έναν γρίφο προσωπικών διαδρομών όπου οι χαρακτήρες ανακαλύπτουν με οδυνηρό τρόπο ότι τις ακολουθούν κατά λάθος.

Η ταινία μας καθοδηγεί σε έναν κόσμο όπου προσπαθούμε να αποκρυπτογραφήσουμε αυτά που βλέπουμε, αυτά που ακούμε και αυτά που πραγματικά συμβαίνουν! Και συνειδητοποιούμε ότι ο Abbas Kiarostami κατορθώνει με την καθαρή  ματιά του τρίτου να καταγράψει τις ιδιαιτερότητες της ιαπωνικής κοινωνίας με έναν πραγματικά μοναδικό τρόπο. Είναι  χαρακτηριστικά τα μακρόσυρτα πλάνα της πρωταγωνίστριας που εναλλάσσει τους ρόλους του θύτη και του θύματος.

Τέλος, μας προσφέρει  μια σειρά από τεχνικά και εικαστικά αρτιότατες  σκηνές, όπως η χαρακτηριστική σκηνή της διαδρομής με το ταξί μέσα στο νυκτερινό Τόκυο όπου ακούγονται τα αλλεπάλληλα  μηνύματα στον τηλεφωνητή!

 

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

Τρυφερή ιστορία, από την οποία προκύπτει ότι τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται εκ πρώτης όψεως και η βίαiη συμπεριφορά, μπορεί να καραδοκεί σε κάθε γωνία.

Οι χαρακτήρες είναι σωστά δομημένοι και μαζί με τις εξαιρετικές ερμηνείες συνθέτουν μια ταινία, που ενώ στο πρώτο μέρος θυμίζει ελληνικό κινηματογράφο δεκαετίας του ’60 (ο μοναχικός ηλικιωμένος καθηγητής φαίνεται να θέλει πραγματικά να βοηθήσει την παραστρατημένη πιτσιρίκα και ο φίλος της δείχνει να έχει «καλό σκοπό»), καταλήγει σε ένα αξιόλογο ψυχογράφημα της ιαπωνικής κοινωνίας που διαθέτει ένα απροσδόκητο τέλος, το οποίο όμως προοιωνίζει μια νέα αρχή.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW




top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
21/5/2012 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
15/9/2012 (Ιαπωνία)
10/10/2012 (Γαλλία)
8/11/2012 (Ελλάδα, Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης)
6/12/2012 (Ελλάδα)
15/2/2013 (ΗΠΑ)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

LSIL-pressbook-Copyright-Eurospace-(3).jpg Like Someone In Love 0020.jpg Like Someone In Love 0019.jpg Like Someone In Love 0018.jpg Like Someone In Love 0017.jpg Like Someone In Love 0016.jpg Like Someone In Love 0015.jpg Like Someone In Love 0014.jpg Like Someone In Love 0013.jpg Like Someone In Love 0011.jpg Like Someone In Love 0012.jpg Like Someone In Love 0010.jpg Like Someone In Love 0009.jpg Like Someone In Love 0007.jpg Like Someone In Love 0008.jpg Like Someone In Love 0005.jpg Like Someone In Love 0006.jpg Like Someone in Love - poster GR.jpg Like Someone In Love 0004.jpg Like Someone In Love 0001.jpg Like Someone In Love 0002.jpg Like Someone In Love 0003.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Rin Takanashi
    Tadashi Okuno
    Ryo Kase
    Denden

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα

Σκηνοθεσία
Abbas Kiarostami

Σενάριο
Abbas Kiarostami

Παραγωγή
Charles Gillibert
Nathanaël Karmitz
Abbas Kiarostami

Φωτογραφία
Katsumi Yanagijima

Μοντάζ
Bahman Kiarostami

Εταιρείες Παραγωγής
Euro Space
MK2 Productions

Διανομή
Feelgood (Ελλάδα)
Euro Space
IFC Films
MK2 Diffusion
Sundance Selects
Wild Bunch Benelux

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Γαλλία, Ιαπωνία

Γλώσσα
Ιαπωνέζικα

Εικόνα
Έγχρωμη 1.66 : 1

Διάρκεια
109'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Ιαπωνία (Τόκιο)

AKA

Καταλληλότητα
Switzerland:12 (canton of Vaud) | Switzerland:12 (canton of Geneva) | Netherlands:AL | Hong Kong:I

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails