Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
. Nymphomaniac part 1 Uncut
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Starred Up
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: elsapanag's Profile elsapanag
Σήμερα: 0
Χθές: 2
Συνολικά: 9759

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 130
Μέλη: 2
Σύνολο: 132

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Μετά τη Λουτσία (After Lucia / Despues de Lucia) του Μισέλ Φράνκο (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 03 Οκτ. 2012 @ 12:31:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Μετά τη Λουτσία
After Lucia / Después de Lucía

του Μισέλ Φράνκο
με τους Τέσα Ια, Γκονζάλο Βέγκα Τζούνιορ, Ταμάρα Γιάζμπεκ, Χερνάν Μεντόζα

Υπόθεση:
Έξι μήνες μετά τον θάνατο της συζύγου του σε τροχαίο, ο Roberto και η έφηβη κόρη του Alejandra κάνουν ένα καινούριο ξεκίνημα μετακομίζοντας στην Πόλη του Μεξικού. Πατέρας και κόρη προσπαθούν ο καθένας να ξεπεράσει το πένθος του με τον δικό του τρόπο. Όσο ο πατέρας παραμένει απρόσιτος, η κόρη αρχίζει να συναναστρέφεται με μια μάλλον επικίνδυνη παρέα στο καινούριο της σχολείο. Η Alejandra θα γίνει σταδιακά το θύμα μιας ολοένα και πιο απάνθρωπης συμπεριφοράς από τη μεριά των συμμαθητών της, χωρίς να τολμάει να αντιδράσει ή να μοιραστεί κάτι από την προσωπική της κόλαση με τον πατέρα της.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η Λουτσία του τίτλου της δεύτερης ταινίας του Μεξικανού Michel Franco, δεν εμφανίζεται ποτέ στην ταινία, όμως ο θάνατος της σε τροχαίο καθορίζει δραματικά την τύχη των δύο πρωταγωνιστών. Η θεματική του πένθους, της βίας και της έλλειψης επικοινωνίας δεν αποτυπώνεται ποτέ με περίτεχνη λεπτομέρεια, αλλά απλώνεται σαν ναρκοπέδιο κάτω από τα ανήσυχα πόδια μιας ολόκληρης κοινωνίας.

Το «Μετά τη Λουτσία» είναι όπως και ο τίτλος του, υπαινικτικό, αλλά τελικά απόλυτα σαφές. Ο σκηνοθέτης επιλέγει τον ρεαλισμό και την κλινική ματιά, ενώ με αφορμή ένα οικογενειακό δράμα μεταξύ πατέρα και κόρης που χάνουν σταδιακά επαφή, ξετυλίγει μεθοδικά μια τραγική ιστορία.

Με κυρίαρχη και ανατριχιαστική την κακοποίηση που υπόκειται στωικά η έφηβη κόρη στο σχολείο, το «Μετά τη Λουτσία» συναντά τη βία παντού. Στον χώρο εργασίας, στο σπίτι, στον δρόμο. Ο σκηνοθέτης αφήνει τον χρόνο να κυλήσει, καταγράφοντας με παγερή ματιά το ένα δράμα μετά το άλλο, και είναι χάρη σε αυτή την αποστασιοποίηση που το αντίκτυπο της ταινίας είναι πέρα για πέρα αποτελεσματικό.

Χωρίς μουσική επένδυση (εκτός από τις σκηνές, όπου η μουσική ενσωματώνεται στην πλοκή), χωρίς επαγγελματίες ηθοποιούς (με εξαίρεση το καταπληκτικό πρωταγωνιστικό δίδυμο) και χωρίς καμία επιτήδευση, το «Μετά τη Λουτσία» είναι μια καθηλωτική εμπειρία με ένα συγκλονιστικό, αν και μοιραίο, φινάλε. Και για αυτό διακρίθηκε ως η Καλύτερη Ταινία στην κατηγορία «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του φετινού φεστιβάλ των Καννών, ενώ απέσπασε Ειδική Μνεία της Επιτροπής στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λονδίνου. Στην Ελλάδα, η ταινία θα προβληθεί στις 8 Νοεμβρίου στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο των Ανοιχτών Οριζόντων, παρουσία του σκηνοθέτη. Απομένει να μάθουμε αν θα πάρει μέρος στην κούρσα για το ξενόγλωσσο Όσκαρ, καθώς η ταινία του Michel Franco έχει υποβληθεί ως η επίσημη συμμετοχή της Ακαδημίας Κινηματογράφου του Μεξικού.

Σημείωμα του σκηνοθέτη:

Πριν να κάνω την ταινία, είχα διστάσει να πω ότι δούλευα πάνω σε μια «σπουδή για τη βία» από φόβο ότι θα ακουγόμουν πολύ φιλόδοξος. Αλλά τώρα που τελείωσε η ταινία, πιστεύω ότι είναι ακριβώς αυτό: μια μελέτη της βίας σε όλες τις μορφές της. Υπάρχει παντού, και όχι μόνο στον τραμπουκισμό. Υπάρχει στον δρόμο, υπάρχει στο εργασιακό περιβάλλον του πατέρα. Ακόμα και ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούν ο πατέρας με την κόρη – ή αποτυγχάνουν να επικοινωνήσουν- καταλήγει να είναι ένα είδος βίας. Είναι σημαντικό για μένα ότι κρατήσαμε τα περισσότερα πραγματικά σκληρά στοιχεία εκτός κάδρου, και έτσι αποφύγαμε τον εντυπωσιασμό και διατηρήθηκε η απόσταση από αυτό που βλέπουμε. Αυτό που έχει σημασία για τους χαρακτήρες είναι η συναισθηματική ανταπόκριση στη βία και το αντίκτυπο που έχει στις σχέσεις τους.

Στο Μεξικό, περνάμε ένα είδος εμφύλιου πολέμου, οπότε δεν είναι παράξενο ότι κατέληξα να γράφω κάτι σαν αυτό – συνέβη με ένα πολύ φυσικό τρόπο, γιατί ζω σε μια πολύ βίαιη χώρα. Αλλά φαντάζομαι ότι αυτό συμβαίνει παντού. Βλέπεις κάτι τέτοιο να συμβαίνει στη Νορβηγία, στην Αμερική, παντού.

Το «Μετά τη Λουτσία» είναι η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία μου μετά το “Daniel and Ana” και παρόλο που η εμπειρία μου είναι περιορισμένη, μου επιτρέπει να πω ότι το πιο ενδιαφέρον πράγμα σε ένα φιλμ δεν είναι αυτό που ο σκηνοθέτης έψαχνε να βρει αρχικά. Αντίθετα, είναι αυτό που ανακαλύπτει σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Είμαι συνεχώς στο ψάξιμο, προσπαθώντας να εμφυσήσω ζωή στα θέματα που με απασχολούν και με κάποια τύχη να δημιουργήσω κάτι αληθινό.

Το «Μετά τη Λουτσία» προέρχεται από δύο πηγές:
Η πρώτη πηγή είναι μια ερώτηση: Τι συμβαίνει όταν, κυριευμένοι από την άρνηση του πένθους για τον θάνατο ενός αγαπημένου προσώπου, ξεχνάμε να δώσουμε την απαιτούμενη προσοχή σε αυτούς που μένουν πίσω; Έχω αναρωτηθεί για αυτό από τότε που ήμουν παιδί, όταν γνώρισα κάποιον που δεν μπόρεσε να ξεπεράσει το πένθος του. Για αυτόν αυτός ο θάνατος ήταν πανταχού παρών και αμέλησε τα πάντα γύρω του. Αυτό είχε μια τεράστια επίδραση πάνω μου.
Η δεύτερη πηγή είναι μια συνάντηση: Συνάντησα έναν έφηβο που, για πάνω από ένα χρόνο, υπέφερε από σωματική και ψυχολογική κακοποίηση στο σχολείο. Μου ήταν πολύ δύσκολο να καταλάβω πως θα μπορούσε να προκύπτει τόση επιθετικότητα από τους συμμαθητές του: γιατί αυτά τα παιδιά υπέμειναν σιωπηλά αυτό το μαρτύριο; Γιατί δεν έλεγαν κάτι στους γονείς τους; Τι συνέβαινε στην οικογένεια του για να επιλέξει να μη μιλήσει για την κακοποίηση του από άλλους; Ήταν αυτή η σιωπή ένα είδος μαρτυρίου;
Κι έτσι οι χαρακτήρες του Roberto και της Alejandra πήραν σάρκα και οστά. Εκείνη υπομένει κάθε είδους κακομεταχείριση στο σχολείο, γιατί δεν θέλει να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα στον πατέρα της, θέλει να τον ανακουφίσει από την κατάθλιψή του μετά το θάνατο της γυναίκας του, της Λουτσία. Η Alejandra προσπαθεί να επαναφέρει στο σπίτι τη σταθερότητα και την ηρεμία που επικρατούσε πριν τον χαμό της μητέρας της, και πιστεύει ότι για να το κάνει αυτό, πρέπει να είναι δυνατή. Αλλά το φορτίο της ευθύνης είναι πολύ βαρύ για εκείνη και σίγουρα δεν είναι δική της δουλειά να το σηκώσει.

Εξαιτίας του πένθους τους, η μεταξύ τους σχέση έχει χάσει την ισορροπία της. Η Alejandra προσπαθεί να παίξει ένα γυναικείο ρόλο, ένα υποκατάστατο της μητέρας της στη ρουτίνα του σπιτιού. Από την πλευρά του, ο πατέρας δεν ξέρει πώς να μιλήσει ειλικρινά με την κόρη του. Δεν καταλαβαίνει τι εννοεί. Ο θηλυκός με τον αντρικό κόσμο παρουσιάζονται εντελώς ασυμβίβαστοι. Επίσης είναι στο απόγειο της εφηβείας, ένα περίπλοκο στάδιο στην ανάπτυξη ενός ατόμου, για το οποίο χρειάζεται καθοδήγηση.

Οι συμμαθητές της ξέρουν πολύ καλά γιατί η Alejandra υποκύπτει στην κακοποίηση και γιατί δεν βγάζει μιλιά. Γνωρίζουν τους λόγους και ξέρουν τις συνθήκες ζωής της. Αλλά αντί να συμπάσχουν, εκμεταλλεύονται την αδυναμία της και οδηγούν τη βία και τη σκληρότητα στα άκρα. Αυτή η ανυπόφορη κατάσταση, παρ’ όλα αυτά, συμβαίνει σε ένα φαινομενικά υγιές και κανονικό περιβάλλον.
Αυτό το φαινόμενο είναι πραγματικό (πρόκειται για το bullying – τραμπουκισμός) και μπορεί να εντοπιστεί σε οποιοδήποτε σχολείο στο Μεξικό και σε όλη τη δυτική κοινωνία ανεξάρτητα από το κοινωνικό και οικονομικό status των μαθητών. Όλοι συζητούν για το θέμα τώρα πια, όπως και για τα ναρκωτικά και πως πρέπει να ακούμε τους νέους ανθρώπους, αλλά το σύστημα δεν λειτουργεί. Το σχολείο έχει ένα σύστημα για να επιτηρεί τα παιδιά, αλλά αν αυτό δεν είναι προσωπικό, εξατομικευμένο, ανθρώπινο και άμεσο, μπορεί να καταλήξει επικίνδυνο.
Σε κάθε κοινωνική ομάδα, μια γραμμή έχει τραβηχτεί ανάμεσα σε αυτούς που κυριαρχούν και σε αυτούς που υποκύπτουν. Στα παιδιά και στους εφήβους, αυτός ο διαχωρισμός είναι ακραίος εξαιτίας της έλλειψης εμπειρίας, γνώσης και ωριμότητας. Σε κάθε παιδική χαρά, παιχνίδια εξουσίας μεταμφιέζονται σε φαινομενικά αθώα παιχνίδια. Ως επί το πλείστον, η σκληρότητα θεωρείται μια φυσιολογική διαδικασία, ένα στάδιο της ανάπτυξης. Αλλά υπάρχουν πολλά περιστατικά, όπου οι έφηβοι, που είναι τα σιωπηλά θύματα των συμμαθητών τους, οδηγούνται στην αυτοκτονία.

Η έρευνα για το φαινόμενο της παρενόχλησης στο σχολικό περιβάλλον δεν ήταν αυτό που με ενδιέφερε, αλλά πιστεύω ότι παρακολουθώντας προσεκτικά μια προσωπική ιστορία μπορούμε να αντιληφθούμε καλύτερα τη μεγάλη εικόνα.

Στο φιλμ, ο πατέρας δεν συνειδητοποιεί τι συμβαίνει στην κόρη του γιατί είναι περισσότερο νεκρός παρά ζωντανός. Διατηρεί λιγοστή ενέργεια για τη δουλειά του και αποφεύγει να αντιμετωπίσει τον οποιονδήποτε. Δεν έχει ούτε ένα θετικό συναίσθημα, δεν προσφέρει τίποτα, και είναι αδύνατο να δεχτεί τρυφερότητα. Δεν είναι κακός, είναι πολύ ευάλωτος και ικανός για γνήσια τρυφερότητα, αλλά μερικές φορές κάποιος απλά δεν μπορεί να επικοινωνήσει με αυτούς που αγαπάει.

Όταν η κόρη του πιάνει πάτο και αποφασίζει να ζητήσει βοήθεια, είναι η στιγμή που ο Roberto αρχίζει να είναι πάλι ζωντανός, γιατί τα πράγματα στη δουλειά του έχουν βελτιωθεί. Ξαφνικά, η Alejandra πιστεύει ότι οι θυσίες της έχουν εξυπηρετήσει το σκοπό της και επιλέγει να τον αφήσει στη ησυχία του. O Roberto αρχίζει να αισθάνεται καλύτερα, χωρίς να αναγνωρίζει ότι η κατάσταση της κόρης του πάει από το κακό στο χειρότερο. Οι χαρακτήρες κάνουν λάθη που τους απομακρύνουν από αυτά που χρειάζονται περισσότερο. Πως μπορείς να απομακρυνθείς τόσο πολύ από το πιο κοντινό σου πρόσωπο, από αυτόν που αγαπάς περισσότερο; Κατά τη γνώμη μου, αν δεν υπάρχει επικοινωνία, δεν υπάρχει ελπίδα.

Στη δουλειά μου, η πρόκληση είναι να εξασφαλίσω ότι το ύφος της ταινίας είναι φυσικό και ρεαλιστικό. Έχω το πλεονέκτημα να γράφω τους περισσότερους χαρακτήρες γνωρίζοντας ποιος θα τους υποδυθεί. Έτσι, η διαδικασία γίνεται πιο ενδιαφέρουσα, οι χαρακτήρες παραμένουν αληθινοί και ράβονται στα μέτρα των ηθοποιών. Η Alejandra ερμηνεύεται από την Bess Ia. ‘Έχει εμφανιστεί σε μια μόνο ταινία (The Burning Plain του Guillermo Arriaga), όταν ήταν 11 χρονών και ξέρει πώς να είναι φυσική. Δεν έχει αποκτήσει τικ, όπως συμβαίνει με τα παιδιά που είναι ηθοποιοί. Αρχικά, τον ρόλο του παιδιού στην ταινία το είχα γράψει για ένα αγόρι. Αλλά είμαι οικογενειακός φίλος με την Tessa και πέρασα πολύ καιρό στο σπίτι της παρέα με τους φίλους της . Μου ήρθε η ιδέα ότι θα μπορούσα να δουλέψω μαζί τους και να αποτυπώσω την άνετη, φυσική συμπεριφορά τους στο φακό.

Τα άλλα παιδιά που παίζουν είναι οι πραγματικοί φίλοι και συμμαθητές της Tessa . Κανείς από αυτούς δεν είναι επαγγελματίας ηθοποιός, αλλά όλοι είναι αρκετά ευαίσθητοι ώστε να αποδώσουν με ειλικρίνεια τους ρόλους τους και να κατανοήσουν τη διαδικασία της ταινίας. Από τη στιγμή που ξεκινήσαμε τα γυρίσματα, είχαμε αρκετή αυτοπεποίθηση ώστε να αυτοσχεδιάσουμε, αρκετή δύναμη, ώστε να πάρουμε αυτό το ελεγχόμενο ρίσκο με την ελπίδα ότι θα δημιουργήσουμε αυθόρμητες και αληθοφανείς σκηνές.


Alejandra and her dad Roberto have just moved to town. She is new at school, he has a new job. Starting over is sometimes complicated when you have left so much behind.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ταινία …γροθιά στο στομάχι!

Η ταινία μόλις η δεύτερη μεγάλου μήκους δημιουργία του Μεξικανού κινηματογραφιστή Michel Franco δίνει μαθήματα πραγματικού σινεμά.

Σε μια ταινία η οποία πραγματεύεται την βία ως συστατικό στοιχείο της οποιασδήποτε ανθρώπινης δραστηριότητας, ο σκηνοθέτης μελετά με πολύ κοφτερή ματιά την βία απέναντι και μέσα στην νεολαία.
Το σενάριο παρά τις αδυναμίες που παρουσιάζει εξαιτίας της έλλειψης εμπειρίας του δημιουργού, με πολύ συγκροτημένο τρόπο κατορθώνει να τοποθετήσει ένα πραγματικά ακανθώδες ζήτημα μέσα σε πολύ ξεκάθαρο κοινωνικό - οικονομικό πλαίσιο.
Παρουσιάζει πολύ εμφαντικά την ταξική διάρθρωση του δράματος της ακραίας ενδοσχολικής, νεανικής βίας.
Και καταδεικνύει με έναν πολύ ενδιαφέροντα υπαινικτικό λόγο την επίδραση των οικονομικών δυνατοτήτων των μαθητών  στις βίαιες συμπεριφορές που αναπτύσσονται.
Όπως και τις σχέσεις θύτη -  θύματος και της ψυχολογίας του ανώνυμου όχλου που διαποτίζει την νεανική κοινότητα, μετατρέποντας νέους ανθρώπους χωρίς κοινωνικές αναφορές σε σαδιστικά υποκείμενα απέναντι σε όσους βιώνουν συνθήκες περιθωριοποίησης.

Πάνω σ' ένα θέμα  όπως αυτό της νεανικής βίας στο οποίο πολλές σύγχρονες κινηματογραφικές παραγωγές τοποθετούνται με περισυλλογή, η ταινία μιλά με έναν ακατέργαστο τρόπο που κατακτά τον θεατή, όπως συνέβη και κατά την προβολή της στο φετεινό  52ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης όπου γοήτευσε το κοινό.

Και αποδεικνύει ότι σε αντίθεση με mainsteam προσεγγίσεις όπως αυτή του πρόσφατου "The Perks of Being a Wallflower", ο ανεξάρτητος κινηματογράφος  έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει σημαντικές παράγωγες που θέτουν αυτά τα φλέγοντα θέματα με πολύ ουσιαστικό τρόπο.
Όπως προαναφέραμε παρά τις αδυναμίες που αφορούν το σενάριο όσο και τον σχεδιασμό των λήψεων, εξαιτίας της απειρίας του σκηνοθέτη, η ταινία είναι μεστή και η προσέγγιση της θεματικής που αντιμετωπίζει εξαιρετική.

Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ένα κινηματογραφικό δημιούργημα με καθηλωτικό φινάλε  που αξίζει την προσοχή των υποψιασμένων και απαιτητικών κινηματογραφόφιλων.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Και οι δύο ηθοποιοί δίνουν εντελώς φυσικές και απέριττες ερμηνείες ως δύο πληγωμένοι άνθρωποι, που ακόμα ψάχνουν το δρόμο τους μετά από μια ολέθρια απώλεια. The Hollywood Reporter


“O Michel Franco μετά από μόλις δυο ταινίες μεγάλου μήκους αναδεικνύεται ως ένας από τους καλύτερους και πιο ευρηματικούς νέους σκηνοθέτες”. Screen Daily


“Χαρισματική η πρωταγωνίστρια. Φινάλε που στοιχειώνει”. Variety



top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW




top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
21/5/2012 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
3/10/2012 (Γαλλία)
4/10/2012 (Ρωσία)
20/10/2012 (Ηνωμένο Βασίλειο, Φεστιβάλ Λονδίνου)
8/11/2012 (Ελλάδα, Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης)
31/1/2013 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

After Lucia - 0014.jpg After Lucia - 0015.jpg After Lucia - 0012.jpg After Lucia - 0011.jpg After Lucia - 0009.jpg After Lucia - 0013.jpg After Lucia - 0007.jpg After Lucia - 0005.jpg After Lucia - 0004.jpg After Lucia - 0006.jpg After Lucia - 0003.jpg After Lucia - 0002.jpg After Lucia - 0008.jpg After Lucia - 0001.jpg After Lucia - 0010.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Tessa Ia ... Alejandra
    Gonzalo Vega Jr.
    Tamara Yazbek
    Hernán Mendoza

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα

Σκηνοθεσία
Michel Franco

Σενάριο
Michel Franco

Παραγωγή
Marco Polo Constandse
Michel Franco
Alexis Fridman
Elias Menasse
Billy Rovzar
Fernando Rovzar

Φωτογραφία
Chuy Chávez

Μοντάζ
Antonio Bribiesca Ayala

Εταιρείες Παραγωγής
Pop Films
Filmadora Nacional
Lemon Films
Stromboli Films

Διανομή
Feelgood (Ελλάδα)
Bac Films

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Μεξικό, Γαλλία

Γλώσσα
Ισπανικά

Εικόνα
Έγχρωμη

Διάρκεια
103'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA
After Lucia

Καταλληλότητα

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.33
Αριθμός Ψήφων: 3


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails