Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 10/4/14 :.
. Ο Μόνος Επιζών
. Rio 2
. Καμίλ Κλοντέλ 1915
. Ο Θρύλος του Μάικλ Κόλχαας
. Χίτλερ: Μια Ταινία Από Την Γερμανία
. Senso
. Χαρά
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: Aman_Geo's Profile Aman_Geo
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9698

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 127
Μέλη: 0
Σύνολο: 127

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Ο Κανόνας της Σιωπής (The Company You Keep) του Ρόμπερτ Ρέντφορντ (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 06 Σεπ. 2012 @ 21:30:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Θρίλερ | | |



Ο Κανόνας της Σιωπής
The Company You Keep

του Ρόμπερτ Ρέντφορντ
με τους Ρόμπερτ Ρέντφορντ, Σία ΛαΜπεφ, Σούζαν Σαράντον, Νικ Νόλτε, Στάνλεϊ Τούτσι, Κρις Κούπερ, Τζούλι Κρίστι, Σαμ Έλιοτ, Μπρένταν Κλίζον, Τέρενς Χάουαρντ, Άννα Κέντρικ, Μπριτ Μάρλινγκ

Υπόθεση:
Ο Τζιμ Γκραντ (Ρόμπερτ Ρέντφορντ) είναι ένας επιφανής δικηγόρος που αναλαμβάνει υποθέσεις προάσπισης ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πατέρας μία κόρης, την οποία μεγαλώνει μόνος του, στα ήρεμα προάστια του Όλμπανι, στη Νέα Υόρκη. Ο κόσμος του έρχεται τα πάνω-κάτω όταν ένας φιλόδοξος νέος δημοσιογράφος, ο Μπεν Σέπαρντ (Σία Λαμπέφ), αποκαλύπτει την πραγματική του ταυτότητά, αυτή δηλαδή ενός πρώην ακτιβιστή της οργάνωσης Weather Underground, που εξαιτίας της συμμετοχής του σε μία ένοπλη ληστεία, καταζητείται για φόνο. Έχοντας ζήσει για περισσότερα από 30 χρόνια ως δικηγόρος, ο Γκραντ πρέπει τώρα να τραπεί σε φυγή. Εξαιτίας του, το FBI εξαπολύει ανθρωποκυνηγητό σε όλη τη χώρα, ενώ αυτός προσπαθεί να εντοπίσει το μοναδικό άτομο που μπορεί να «καθαρίσει» το όνομά του. Ο Σέπαρντ γνωρίζει τη σημασία της δημοσιογραφικής του αποκάλυψής και συνειδητοποιεί ότι αυτή είναι η ευκαιρία της καριέρας του. Είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για να επωφεληθεί. Ψάχνει βαθιά στο παρελθόν της οργάνωσης. Παρά τις προειδοποιήσεις του αρχισυντάκτη του και τις απειλές του FBI, ο Σέπαρντ παρακολουθεί στενά κάθε βήμα του Γκραντ. Καθώς ο Γκραντ αναμοχλεύει το παρελθόν του και επανασυνδέεται με πρώην μέλη της αντιπολεμικής οργάνωσης Weather Underground στην οποία ανήκε, o Σέπαρντ συνειδητοποιεί ότι κάτι δεν κολλά στην ιστορία. Καθώς το FBI στενεύει τον κλοιό γύρω από τον Γκραντ, ο Σέπαρντ ανακαλύπτει συγκλονιστικά μυστικά που ο Γκραντ κρατούσε κρυμμένα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Όταν οι δύο τους έρχονται αντιμέτωποι πρόσωπο με πρόσωπο στο Μίσιγκαν, θα πρέπει να βρουν τρόπο να συμφιλιωθούν με το ποιοι πραγματικά είναι και τι θέλουν από τη ζωή.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

 

Η Βαθμολογία μου:

Ο Robert Redford παραδίδει μαθήματα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ κινηματογράφου!

Ο γερόλυκος αυτός της αμερικάνικης κινηματογραφικής σκηνής αποδεικνύει ότι στην περίπτωση που η δημιουργική ομάδα μιας ταινίας διαθέτει ταλέντο, όραμα αλλά και μια δυνατή ιστορία για να την αφηγηθεί το αποτέλεσμα μπορεί εξαιρετικό.
Και στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που θα απολαύσει ο θεατής  είναι μια πολύ καλή αλλά και πολύ ουσιαστική κινηματογραφική παραγωγή με πολύ δυνατό πολιτικό και κοινωνικό περιεχόμενο και μήνυμα!

Το σενάριο που υπογράφει ο Lem Dobbs   και το οποίο μεταφέρει στην σκηνή το ομώνυμο καταπληκτικό μυθιστόρημα του Neil Gordon  είναι πραγματικά πολύ δυνατό με εξαιρετικά ολοκληρωμένους τους χαρακτήρες.
Η εξαιρετική πλοκή της ταινίας όπως και το λογοτεχνικό έργο πάνω στο οποίο βασίζεται, αξιοποιεί πραγματικά περιστατικά από την αμφιλεγόμενη ακτιβιστική δραστηριότητα την οποία ανέπτυξε κατά την διάρκεια της δεκαετίας του 1970 η αριστερή ριζοσπαστική οργάνωση « The Weather Underground Organization (WUO)».
Αλλά όπως ακριβώς συμβαίνει στις σημαντικές ταινίες  πάνω σε αυτόν τον καμβά εξελίσσεται μια ιστορία με βαθύτατη ουσία που αντιμετωπίζει με απόλυτα ρεαλιστικό τρόπο τα διλλήματα της σύγχρονης καλομαθημένης και εύπορης δυτικής κοινωνίας την  φιλία, την αφοσίωση, την σταθερότητα αλλά και την συνθηκολόγηση και απεμπόληση κάθε πίστης και διάθεσης για θυσία για να υπηρετηθούν αρχές και αξίες.

Η ταινία αποτελεί σε όλα τα επίπεδα μια καταπληκτική δουλειά όπου ο Robert Redford αποδεικνύει ότι έχει ανεξάντλητο δυναμικό σε όλο το φάσμα των κινηματογραφικών ταλέντων.
Αξιοσημείωτη είναι η επιλογή του cast τόσο των παλαιμάχων όπως οι Julie Christie, Susan Sarandon, Nick Nolte, Chris Cooper, Richard Jenkins, Stanley Tucci, Sam Elliott και του ίδιου του  Robert Redford, αλλά και όσων υποδύονται την ηλικιακά μικρότερη  γενιά της συνοριακής πλοκής  και που όλοι μαζί συμβάλουν ώστε η ταινία αυτή να μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια από τις καλύτερες φετινές κινηματογραφικές ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  αλλά και ως μια διαχρονικά σημαντική ταινία.


Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

Πολύ καλός ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ, και ως σκηνοθέτης αλλά και ως πρωταγωνιστής αυτού του σχεδόν αυτοβιογραφικού φιλμ, που διαπραγματεύεται τον αγώνα ενός πρώην ακτιβιστή της ταραγμένης δεκαετίας του 60 (με τις αντιπολεμικές εκστρατείες για το Βιετνάμ), που κατηγορείται άδικα για ληστεία και φόνο, να αποδείξει μετά από πολλά χρόνια την αθωότητά του. Ταυτόχρονα, η ταινία αγγίζει θέματα όπως η φιλία, η αφοσίωση και η σταθερότητα σε αρχές και αξίες.

Ο εσωστρεφής –λόγω παρελθόντος– ήρωας του Ρέντφορντ, θα αναγκαστεί να έλθει αντιμέτωπος με ένα φιλόδοξο δημοσιογράφο (που τον υποδύεται έξοχα ο Σία Λαμπέφ), αλλά και με το FBI. Από την άλλη ο δημοσιογράφος, βρίσκεται αντιμέτωπος με τον –ισορροπιστή λόγω σκοπιμοτήτων– αρχισυντάκτη του, τον οποίο υποδύεται ο Στάνλεϊ Τούτσι (άλλος εξαιρετικός ηθοποιός), ενώ γύρω τους αναπτύσσουν ιδανικά τους υπόλοιπους χαρακτήρες μια πλειάδα γνωστών μεγάλων (και σε ηλικία, λόγω του σεναρίου) ηθοποιών.
Η δραματική εξέλιξη κορυφώνεται σταδιακά με σωστές δόσεις, το σενάριο κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή, ενώ διαθέτει ανατροπές μέχρι την τελευταία στιγμή. Ταυτόχρονα, μέσα από τους ήρωές του ο Ρέντφορντ κάνει εύστοχο πολιτικό και κοινωνικό σχόλιο για την εποχή που οι ΗΠΑ είχαν εμπλακεί στο μάταιο πόλεμο του Βιετνάμ.

 


Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot


(Σ.Σ.: 6/9/2012 - Από το 69ο Φεστιβάλ Βενετίας 2012)

"Δεν χρειάζεται να είσαι μετωρολόγος για να δεις προς τα που φυσάει ο άνεμος", έτσι ξεκίνησε μια από τις ερωτήσεις το myFILM.gr στην κατάμεστη Συνέντευξη Τύπου του Robert Redford με αφορμή την νέα του ταινία,The Company You Keep.

Στην ταινία αποδεικνύεται ύστερα από την σύλληψη μιας φυγόδικης (ανεπανάληπτη η βασισμένη σε πραγματικό πρόσωπο εμφάνιση της Σούζαν Σάραντον) της Επαναστατικής Αμερικανικής Οργάνωσης της δεκαετίας του '60/'70 The Weather Underground, πως ένας επιφανής δικηγόρος της Ανατολικής ακτής των ΗΠΑ τον οποίο ερμηνεύει υποδειγματικά ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ, στην πραγματικότητα ανήκε επίσης στην οργάνωση και μάλιστα είχε συμμετοχή σε μια ένοπλη ληστεία κάποιου πυρήνα της ομάδας που είχε αφήσει πίσω της έναν νεκρό. Ακολουθούμενος σχεδόν βήμα προς βήμα από έναν νεαρό φιλόδοξο δημοσιογράφο (Σία Λαμπεφ), κι ενώ δίνει την μικρή του κόρη υπό την επιτήρηση του αδελφού του, ξεκινά να βρει τον μοναδικό άνθρωπο στον κόσμο ο οποίος θα τον
βοηθήσει να ξεκαθαρίσει την θέση του σε σχέση, όχι φυσικά όπως τόνισε και ο ίδιος ο Ρέντφορντ, με την συμμετοχή του στους Weather Underground, αλλά στην εν λόγω αιματηρή ληστεία.

Αυτό το πρόσωπο δεν είναι άλλο από μια παλιά του σύντροφο (Τζούλι Κρίστι) τόσο στην ζωή όσο και στο ριζοσπαστικό κίνημα, η οποία επίσης έχει διπλή ταυτότητα. Στο δρόμο του θα συναντήσει παλιούς του συντρόφους από τους Weather Underground, αλλά και έναν καθηγητή ο οποίος ανηκε στην SDS (Students for a Democratic Society), αλλά στην διάσπαση του συνεδρίου του 1969  - διάσπαση που είχαν προκαλέσει οι Weathermen - είχε συνταχθεί με την ειρηνιστική τάση. Το εντυπωσιακό είναι πως σ' όλη αυτή την πορεία παρά τις δυσκολίες και την αρχική έκπληξη, όλοι τελικά, σαν να ακολουθούν μέσα τους μια πανίσχυρη ενδόμυχη δέσμευση, καταλήγουν να βοηθήσουν, δείχνοντας ακριβώς και κάποια ποιότητα αυτών των στοιχείων που ήταν ενσωματωμένα στο αμερικανικό Underground Movement και την αντικουλτούρα - ίσως δε, περισσότερο και από το αντίστοιχο Ευρωπαϊκό.

Η ταινία είναι ένα συγκλονιστικό πολιτικό και δημοσιογραφικό θρίλερ, που φευγαλέα μπορείς να νοιώσεις πάνω του και κάτι από την αύρα του "Όλοι οι Άνθρωποι του Προέδρου".

Κατά την γνώμη μου ήταν μια γενναία απόφαση του Ρέντφορντ να σκηνοθετήσει και να ερμηνεύσει αυτό το φιλμ, καθώς ειδικά το θέμα των δράσεων της Weather Underground ήταν ένα θέμα ταμπού για αρκετά χρόνια, μέχρι την επανεμφάνιση μιας έρευνας γι' αυτή την οργάνωση, στο καταπληκτικό ντοκιμαντέρ The Weather Underground, των Sam Green και B. Seigel το 2003. Ο ίδιος ο Ρέντφορντ τόνισε πόσο πραγματικά τον ενδιαφέρει η Αμερικανικη Ιστορία αλλά όχι μόνον σαν Ιστορία αλλα κυρίως σαν μια μελέτη πάνω σε καταστάσεις οι οποίες υπάρχουν διαρκώς μπροστά μας, όπως η καταπίεση από την κυριαρχία των πλούσιων και ισχυρών, αλλά και ζητήματα όπως η εκμετάλλευση, η καταστροφή του πλανήτη και ο πόλεμος.

Ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ είπε συγκεκριμένα:

"Συμπαθούσα εκείνη την περίοδο το κίνημα - φυσικά δεν μπορείτε να ξέρετε ΠΟΣΟ το συμπαθούσα γιατί δεν ήσασταν εκεί οι περισσότεροι (λέει γελώντας). Όμως η αλήθεια είναι, πως πράγματι συνέβαιναν, όπως και τώρα, πολύ άσχημα πράγματα. Υπήρχε ένας πόλεμος για τον οποίο μαθαίναμε συνέχεια για απώλειες τόσο Αμερικανικές, όσο και πράξεις αληθινής γενοκτονίας. Έτσι η επιλογή της εξέγερσης ενάντια σε όλο αυτό το σύστημα φάνταζε τότε ξεκάθαρη και σίγουρα ως μια αναπόφευκτη επιλογή. Βεβαια ήδη από τότε μπορούσα να δω τα σπέρματα του εγωισμού μέσα στο κίνημα, τα οποία σιγά - σιγά και όταν το σύνολο των στόχων που αυτό είχε θέσει δεν επιτυγχάνονταν, άρχισε σιγά σιγά να οδηγεί στην εξατομίκευση ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού ακόμα και αυτών που συμμετείχαν σε αυτό μέχρι που κάποια στιγμή διαλύθηκε... Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως οι στόχοι που πάλευε ήταν λανθασμένοι.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΒΑΘΙΑ ΠΩΣ ΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΚΑ
ΑΛΗΘΙΝΟΙ!

Εγώ δεν είχα ενεργό συμμετοχή καθόσον τότε είχα ξεκινήσει την σταδιοδρομία μου σαν ηθοποιός και είχα ήδη κάνει οικογένεια, όμως δεν έπαψα ποτέ, να πιστεύω στο δίκαιο των επιδιώξεων του κινήματος, ακόμα και σε περιπτώσεις που οι επιλογές του είχαν οδηγήσει κάποιους όπως τους Weathermen στα άκρα!

...Όσον αφορά την ταινία, για εμενα περισσότερο από όλα είναι το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένας πατέρας για να προστατέψει την κόρη του και αυτό στέκεται πάνω από οτιδήποτε αμιγώς πολιτικό στο φιλμ. Ταυτόχρονα όμως ήθελα να εξετάσω την επίδραση των επιλογών της συμμετοχής σε ένα επαναστατικό κίνημα κάποιων ανθρώπων όπου έχοντας πολλοί από αυτούς θυσιάσει τα πάντα και ζώντας με διπλές η τριπλές ταυτότητες για τριάντα χρονια, στο τέλος έρχονται αντιμέτωποι με τις συνέπειες των πράξεών τους.

Κάποιοι παίρνουν απόσταση λέγοντας πως ήμουν νέος, τα πράγματα έχουν αλλάξει, ωρίμασα, τα βλέπω διαφορετικά. Κάποιοι άλλοι αποσύρονται χωρίς ν' αφήσουν πίσω τις ιδέες τους, σε δεσμεύσεις που έχουν να κάνουν με την οικογένεια και ένα αγαπημένο παιδί, όπως ο κεντρικός χαρακτήρας που υποδύομαι - μάλιστα, για να το στηρίξει αυτό τον βάζει να λέει κάποια στιγμή στον Σία Λαμπεφ τα ίδια λόγια που είχε χρησιμοποιήσει η Naomi Jaffe στην αιτιολόγηση της χρήσης βίας, απέναντι σ' ένα θανατηφόρο και βάρβαρο σύστημα πολιτικοοικονομικής εξουσίας!"

Πράγμα που όταν του το τόνισα σε ερώτηση γέλασε με νόημα, "Κάποιοι άλλοι όμως, όπως οι χαρακτήρες που υποδύονται τόσο η Σούζαν Σάραντον όσο και η Τζούλι Κρίστι, αρνούνται να δεχτούν πως έκαναν κάποια λανθασμένη επιλογή, και θεωρούν πως από τότε και πιο πριν έως και τώρα όλοι οι λόγοι που τις είχαν οδηγήσει μαζί με την Weather Underground να καταφύγουν στην ένοπλη βία, υπάρχουν διάχυτοι στο σύνολο του συστήματος κυριαρχίας στον πλανήτη... Η κάθε γενιά έχει τις ευκαιρίες της και για ενδοσκόπηση αλλά και για Επανάστασ, και τα στοιχήματα όσο και εάν οι επιμέρους σκοποί αλλάζουν στο πέρασμα του χρόνου, είναι πάνω κάτω τα ίδια. Μια δίκαιη κοινωνία, ένα καθεστώς ελευθερίας, το τέλος της βαρβαρότητας και της εκμετάλλευσης... Ας δούμε τι συμβαίνει τώρα στην Αμερική, μετά τα '60ς. Υπάρχουν κάποιοι έστω και μετριοπαθείς, όπως ο Ομπάμα, που πιστεύουν στην ανάγκη
αλλαγής και πως αυτό είναι αναπόφευκτο.

Το occupy επίσης υποστήριξε αυτή την ανάγκη για αλλαγή ... όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά που παθιασμένα γαντζώνεται στο να σταματήσει κάθε αλλαγή, κι αυτό φάνηκε στο πρόσφατο συνέδριο του ρεπουμπλικανικού κόμματος και την υιοθέτηση μιας υπερσυντηρητικής ατζέντας. Αυτά όλα έχουν από πίσω τους τον εγωισμό, κι ατιό το δηλητήριο στις ανθρώπινες ψυχές είναι που με κάνει να στενοχωριέμαι πάρα πολύ...

... Όχι δεν είχαμε μιλήσει με την Μπερναντίν Ντορν ή τον Μπιλ Έβερς, αλλά πήραμε συνέντευξη από τον γιο τους ο οποίος είχε μεγαλώσει σε συνθήκες ανελέητου κυνηγητού, όταν το ζευγάρι μετά τις βομβιστικές επιθέσεις στο Πεντάγωνο και στο Καπιτώλιο, είχε περάσει μαζί με το σύνολο της οργάνωσης στην παρανομία. Ήταν όπως είπα και στην αρχή, πολύ σημαντικό για μένα να καταδειχθούν τα αισθήματα αλλά και οι συνέπειες που αντιμετώπισαν όσοι είχαν εμπλακεί στο επαναστατικό κίνημα εκείνης της εποχής, καθώς και στους ανθρώπους γύρω τους.

Η επίδραση και τα βαθιά σημάδια που αφήνουν τέτοιες επιλογές απ' όλες τις απόψεις ήταν το ζητούμενο...Ένα από τα πράγματα ειδικά για τον ρόλο του Τύπου - παρά την τεράστια μεταβολή που έχει συμβεί από το '70 με το facebook, και το internet ή τα blogs, έχει να κάνει με το ποιον της δημοσιογραφίας. Ακόμα και στην περίπτωση δημοσιογράφων που αποκάλυψαν το watergate αλλά και χαρακτήρων σαν και αυτόν που υποδύεται Σία Λαμπεφ στο φιλμ, παρα την γενναία και σε βάθος αναζήτηση της αλήθειας, κάπου στον πυρήνα όμως εκεί, είναι που αναδύεται και πάλι ο εγωισμός. Υπάρχει αυτή η αίσθηση "Wow το πέτυχα! τα κατάφερα! Θα γίνω διάσημος!" Αυτό το κίνητρο λοιπόν, τελικά καταλήγει να μην είναι και τόσο αλτρουιστικό όσο σωστή και άρτια δουλειά μπορεί να έχει γίνει. Aυτό είναι ακριβώς που λέει ο xαρακτήρας μου στον Σία Λαμπεφ κάποια στιγμή, όταν του τονίζει πως πάντα το ψάξιμο της αλήθειας για έναν δημοσιογράφο έχει διττή σημασία, και πως δίπλα σε αυτά που ανακαλύπτεις εσύ για μένα καλό θα είναι να δεις και εσύ, κάποια στιγμή, που βρίσκεσαι...πόσο μακριά έχεις πάει...ποιός είσαι..."

"Δεν ξέρω τι είχε γίνει με την Baader Meinhof στην Γερμανία και τι ήθελαν να πετύχουν ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΤΟ MOVEMENT ΚΑΙ ΟΙ WEATHER UNDERGROUND ΠΑΛΕΥΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΣΚΟΠΟ.
...άλλωστε κι εγώ εάν δεν πίστευα πως τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν, δεν θα ήμουν εδώ μπροστά σας αυτή την στιγμή...
"



Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Robert Redford ... Jim Grant
    Shia LaBeouf ... Ben Shepard
    Julie Christie ... Mimi Lurie
    Sam Elliott ... Mac McLeod
    Jackie Evancho ... Isabel Grant
    Brendan Gleeson ... Henry Osborne
    Terrence Howard ... Cornelius
    Richard Jenkins ... Jed Lewis
    Anna Kendrick ... Diana
    Brit Marling ... Rebecca Osborne
    Stanley Tucci ... Ray Fuller
    Nick Nolte ... Donal
    Chris Cooper ... Daniel Sloan
    Susan Sarandon ... Sharon Solarz
    Hamza Adam ... Maulik Banjali
    Barry Bowman ... 80's News Man
    Jennifer Bradley ... Billy's Daughter
    Mark Brandon ... News Anchor #1
    Andrea Brooks
    Lane Edwards ... FBI Tech Agent
    G. Michael Gray ... Drunk on Train
    Eddy Huber ... Doorman
    Lexie Huber ... Jim's Wife
    Jon Johnson ... Albany FBI Agent Johnson
    Hiro Kanagawa ... FBI Agent Kanagawa
    Matthew Kimbrough ... Barnes
    Kelly-Ruth Mercier ... Cashier
    David Milchard ... Clerk
    Kenneth Miller ... Junior FBI Agent
    Lochlyn Munro ... FBI Agent Munro
    Allison Riley ... Newswoman
    Stephen Root ... Billy Cusimano
    Erin Simms ... Hotel clerk
    Clay St. Thomas ... 80s Reporter
    Mark Steinberg
    Jordan Weller

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Θρίλερ, Δράμα

Σκηνοθεσία
Robert Redford

Σενάριο
Lem Dobbs
Neil Gordon
(μυθιστόρημα)

Παραγωγή
Nicolas Chartier
Bill Holderman
Robert Redford

Μουσική
Cliff Martinez

Φωτογραφία
Adriano Goldman

Μοντάζ
Mark Day

Casting
Avy Kaufman
Maureen Webb

Σχεδιασμός Παραγωγής
Laurence Bennett

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Jeremy Stanbridge

Σκηνικά
Carol Lavallee

Κοστούμια
Karen L. Matthews

Βοηθός Σκηνοθέτη
Richard Graves

Εταιρείες Παραγωγής
Kingsgate Films
Wildwood Enterprises
Brightlight Pictures
Voltage Pictures
TCYK North Productions

Διανομή
Village Films
(Ελλάδα)
IPA Asia Pacific
Sony Pictures Classics
Tele München Fernseh Produktionsgesellschaft
Ascot Elite Entertainment Group
Madman Entertainment
Tanweer Films
StudioCanal

Ειδικά Εφέ
Artifex Studios (visual effects)

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 35 mm

Διάρκεια
125'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Καναδάς (Βανκούβερ)

AKA

Καταλληλότητα
USA:R

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ένας από τους πιο αναγνωρισμένους σκηνοθέτες και ηθοποιούς του Χόλιγουντ, ο βραβευμένος με Όσκαρ Ρόμπερτ Ρέντφορντ (Ordinary People, Quiz Show) σκηνοθετεί και διευθύνει ένα all-star καστ που περιλαμβάνει τον Σία Λαμπέφ (Transformers, Dark of the Moon) που παίζει τον Μπεν Σέπαρντ, ένα νεαρό δημοσιογράφο αποφασισμένο να αποκαλύψει το παρελθόν του Τζιμ Γκραντ και τη βραβευμένη με Όσκαρ Τζούλι Κρίστι (Red Riding Hood), που παίζει τη Μίμι Λούρι, τη γυναίκα που είναι άρρηκτα δεμένη με το παρελθόν και το μέλλον του Γκραντ. Το καστ περιλαμβάνει επίσης τον Σαμ Έλιοτ (Up In The Air) που ενσαρκώνει τον Μακ Μακλέοντ, το συνεργάτη της Μίμι Λούρι, τον υποψήφιο για Όσκαρ Ρίτσαρντ Τζένκινς (The Visitor) ως το σεβάσμιο καθηγητή ιστορίας Τζεντ Λιούις, τον υποψήφιο για Όσκαρ Νικ Νόλτε (Warrior), ως τον πιστό φίλο Ντόναλ, τη βραβευμένη με Όσκαρ Σούζαν Σάραντον (Thelma & Louise, Dead Man Walking) που παίζει την Σάρον Σόλαρτζ, τη νοικοκυρά – φυγά, της οποίας η σύλληψη πυροδοτεί τη δράση της ταινίας.

Η ταινία Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ βασίζεται στο μυθιστόρημα του Νιλ Γκόρντον που προσαρμόστηκε για τη μεγάλη οθόνη από τον Λεμ Ντομπς (Haywire).

Από το σενάριο στη μεγάλη οθόνη

Παρόλο που διαδραματίζεται στο σήμερα και έχει αναφορές στην ιστορία και τα επακόλουθά του ριζοσπαστικού αντιπολεμικού κινήματος The Weather Underground που έκανε την εμφάνισή του στα τέλη της δεκαετίας του ‘60 και κράτησε μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ‘70, Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ είναι μία ταινία μυθοπλασίας. Η δυναμική της ιστορίας τράβηξε το ενδιαφέρον του Ρόμπερτ Ρέντφορντ και σε συνδυασμό με τις επιμέρους λεπτομέρειες του μυθιστορήματος του Νίλ Γκόρντον (2003) τον ώθησαν να κάνει την ταινία, η οποία ολοκληρώθηκε σε 4 χρόνια.

Παρόλο που ο Ρέντφορντ είναι σχεδιάσει το σενάριο και την παραγωγή μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, άφησε μεγάλα περιθώρια ελευθερίας στους ηθοποιούς, ώστε να ερμηνεύσουν με το δικό τους τρόπο τους χαρακτήρες τους. Πράγματι, ως ηθοποιός και ο ίδιος, ενθάρρυνε ιδιαίτερα τις προσωπικές «παρεμβάσεις». Έτσι, ο βασικός σκελετός του σεναρίου συνεχώς εμπλουτιζόταν κατά τη διάρκεια των προβών.

Οι ηθοποιοί

Στην 9η ταινία του ως σκηνοθέτης, ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ αξιοποίησε μερικούς από τους κορυφαίους ηθοποιούς του σύγχρονου κινηματογράφου. Και παρόλο που το σενάριο του Λεμ Ντομπς απαιτεί ένα πολυπληθές καστ, το επίπεδο των ηθοποιών που τελικά συμμετέχουν στην ταινία είναι η περίτρανη απόδειξη ότι το όνομα του Ρέντφορντ αποτελεί εγγύηση για την επιλογή των συνεργατών του. Σε ένα μεγάλο βαθμό, το ενδιαφέρον της ταινίας προέρχεται και μόνο από το γεγονός ότι σε αυτήν παρελαύνουν βετεράνοι της μεγάλης οθόνης, όπως οι Τζούλι Κρίστι, Σούζαν Σάραντον, Στάνλεϊ Τούτσι, Τέρενς Χάουαρντ, Ρίτσαρντ Τζένκινς, Κρις Κούπερ, Νίκ Νόλτε, όλοι τους υποψήφιοι ή βραβευμένοι με Όσκαρ.

Ταυτόχρονα, ο Ρέντφορντ στράφηκε και σε μερικούς από τους πιο σημαντικούς νέους ηθοποιούς, όπως ο Σία Λαμπέφ, και ανερχόμενα αστέρια όπως η Μπριτ Μάρλινγκ (Another Earth) και η υποψήφια για Όσκαρ Άννα Κέντρικ (Up in the Air), στους βοηθητικούς ρόλους.

Ρόμπερτ Ρέντφορντ – Τζιμ Γκραντ

Κάνοντας πάνω από 52-χρόνια αυτή τη δουλειά, και έχοντας στο ενεργητικό του 30 ταινίες ως παραγωγός, 9 ως σκηνοθέτης και περί του 66 ρόλους, ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ είναι ένας από τους πλέον σημαίνοντες παράγοντες της κινηματογραφικής βιομηχανίας και έχει βραβευτεί με δύο Όσκαρ. Το πρώτο για το σκηνοθετικό του ντεμπούτο (Οrdinary People) και το δεύτερο για τη συνολική του προσφορά του (το 2002). Μεταξύ άλλων, είναι ο εμπνευστής πίσω από το Sundance Institute, και το Sundance Film Festival, γνωστά για την υποστήριξή τους στον ανεξάρτητο κινηματογράφο.

Η έλξη που του άσκησε ο χαρακτήρας του Τζιμ Γκραντ ήταν αυτόματη, αφού είχε πρώτα ενθουσιαστεί με το μυθιστόρημα του Νικ Γκόρντον και με τον τρόπο που απέδιδε την αμερικανική πραγματικότητα, σαν ένα τοπίο που ήταν ταυτόχρονα οικείο, αλλά και άγνωστο. Αυτό του κέντρισε το ενδιαφέρον και τον έκανε να πιστέψει ότι θα μπορούσε να γίνει μια σπουδαία ταινία.

Αν και τελικά ικανοποιήθηκε που κατάφερε να πρωταγωνιστήσει αλλά και να σκηνοθετήσει την ταινία, ο Ρέντφορντ είχε αρχικά τις επιφυλάξεις του. Το συγκεκριμένο εγχείρημα του φαινόταν σχιζοφρενικό, παρότι ήξερε ότι θα είχε τον έλεγχο. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα να παίζω και να σκηνοθετώ ταυτόχρονα. Όταν παίζω μου αρέσει να είμαι ελεύθερος και όταν σκηνοθετώ μου αρέσει να κατευθύνω με τον τρόπο που κατευθύνει τους μουσικούς ένας διευθυντής ορχήστρας. Έτσι, στη δεύτερη περίπτωση, αντί να είσαι ένα μόνο όργανο, προσπαθείς να βρεις τρόπο να τα παντρέψεις όλα, ώστε να πεις την ιστορία με τον τρόπο που θες.»

Σία Λαμπέφ – Μπεν Σέπαρντ

Ο Σία Λαμπέφ απέκτησε διεθνή προβολή σε μεγάλο βαθμό χάρη στους ρόλους του στις ταινίες Indiana Jones του Στίβεν Σπίλμπεργκ αλλά και στην εξαιρετικά δημοφιλή σειρά ταινιών Transformers. Στην ταινία Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ είδε μία μια μοναδική ευκαιρία να συνεργαστεί με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ και να ερμηνεύσει το ρόλο του Μπεν Σέπαρντ. Για τον Λαμπέφ, ο Μπεν ήταν ένα ιδεαλιστής. Επρόκειτο για ένα ρόλο που είχε μέσα του κάτι από το χαρακτήρα του Ρέντφορντ και του Ντάστιν Χόφμαν στο All the President’s Men.

Ταυτόχρονα, για τον Λαμπέφ εξίσου σημαντικό ρόλο έπαιξε και το γεγονός ότι ήταν η πρώτη φορά που έπαιζε το ρόλο του ανταγωνιστή στην καριέρα του. Αυτό ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον και διασκεδαστικό για αυτόν, ειδικά όταν εκείνος που είχε να «ανταγωνιστεί» ήταν ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ.

Τζούλι Κρίστι – Μίμι Λούρι

Από τότε που έκανε τη δυναμική εμφάνισή της στη μεγάλη οθόνη το 1965, κερδίζοντας το Όσκαρ για την ερμηνεία της στο Darling του Τζον Σλέσινγκερ, η Τζούλι Κρίστι έχει διατηρήσει τη θέση της μεταξύ των αστέρων του κινηματογράφου. Με μια 50ετή καριέρα και με πάνω από πενήντα ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα στο ενεργητικό της, η Βρετανίδα ηθοποιός έχει πρωταγωνιστήσει σε κινηματογραφικές επιτυχίες όπως το Doctor Zhivago του Ντέιβιντ Λιν, το Fahrenheit 451 του Φρανσουά Τριφό, το Far from the Madding Crowd του Σλέσινγκερ, αλλά και σε πιο πρόσφατες όπως η ταινία Harry Potter and the Prisoner of Azkaban ή το Red Riding Hood.

Ωστόσο ήταν η ερμηνεία της στο Away From Her, όπου ενσάρκωνε μία γυναίκα που πάσχει από Αλτσχάιμερ που τράβηξε την προσοχή του Ρόμπερτ Ρέντφορντ (η ταινία προβλήθηκε στο Sundance), αλλά και της κινηματογραφικής βιομηχανίας και του κοινού. Ταυτόχρονα οδήγησε στην 4η υποψηφιότητά της για Όσκαρ (2008).

Πληροφορίες για την παραγωγή

Γυρισμένη μέσα και γύρω από το Βανκούβερ, η παραγωγή ξεκίνησε στις 19 Σεπτεμβρίου 2011 και συνεχίστηκε μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου του ίδιου έτους. Όσο για την ομάδα παραγωγής, ο Ρέντφορντ συνεργάστηκε με πολλούς από τους βασικούς συνεργάτες του για πρώτη φορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ τους ήταν ο βραβευμένος Βραζιλιάνος διευθυντής φωτογραφίας, Αντριάνο Γκόλντμαν (Sin Nombre) και ο σχεδιαστής παραγωγής Λόρενς Μπένετ (γνωστός για τη δουλειά του με τον Πολ Χάγκις και, πιο πρόσφατα, με τον Μάικλ Χαζαναβίσιους για το The Artist).

Αν και πολλοί από τους διάσημους ηθοποιούς της ταινίας πηγαινοέρχονταν στο Βανκούβερ για τα γυρίσματα προκειμένου να είναι συνεπείς και στις άλλες, παράλληλες επαγγελματικές τους υποχρεώσεις, ο Σία Λαμπέφ έμεινε στο πλευρό του Ρέντφορντ καθ’ όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Για τον Ρέντφορντ, ο εκρηκτικός χαρακτήρας μίας ταινίας δεν προέρχεται από τα περίτεχνα CG εφέ, αλλά από την εκρηκτική αλληλεπίδραση των χαρακτήρων του – ένα στοιχείο που παραπέμπει σε προγενέστερες κινηματογραφικές εποχές. Όπως λέει χαρακτηριστικά ο Ρέντφορντ: «Μερικές φορές μπορεί να είναι διασκεδαστικό να παρακολουθείς αυτές τις blockbuster ταινίες, όπου η τεχνολογία είναι η κινητήρια δύναμή και όπου η ιστορία είναι περιορισμένη, σε αντίθεση με τη δράση. Το ακριβώς αντίθετο συνέβαινε στη δεκαετία του '70. Ήταν πολύ περισσότερο μία εποχή αφήγησης στον κινηματογράφο. Ωστόσο, νομίζω ότι αυτή ήταν μία περισσότερο ανθρωπιστική εποχή, που μου ταιριάζει περισσότερο.»

Πληροφορίες σχετικά με τους ηθοποιούς

Ρόμπερτ Ρέντφορντ (Τζιμ Γκραντ)
Γεννήθηκε στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια. Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Κολοράντο, αλλά εγκατέλειψε το σχολείο μετά από δύο χρόνια για να ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη και να μελετήσει τέχνη στο Παρίσι και στη Φλωρεντία. Συνέχισε τις σπουδές του στην τέχνη όταν επέστρεψε στις ΗΠΑ, και εγγράφηκε στο Pratt Institute στο Μπρούκλιν. Μετά από προτροπή ενός καθηγητή του πήγε στην Αμερικανική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης, όπου το πάθος του για την υποκριτική, ξεπέρασε το ενδιαφέρον του για τις εικαστικές τέχνες. Ένας μικρός ρόλος στο Broadway ήταν η αρχή για την εκκίνηση της καριέρας του στην τηλεόραση (1961). Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο στην ταινία War Hunt το 1961.

Τζούλι Κρίστι (Μίμι Λούρι)
Γεννήθηκε στο Ασάμ της Ινδίας. Πήγε σχολείο στην Αγγλία, αλλά σε ηλικία 16 ετών μετακόμισε στο Παρίσι για να σπουδάσει τέχνη. Αργότερα φοίτησε σε δραματική σχολή στο Λονδίνο, όπου απέκτησε εμπειρία πάνω στη σκηνή, και εμφανίστηκε στην τηλεόραση πριν κάνει το ντεμπούτο της στην οθόνη στο Billy Liar του Τζον Σλέσινγκερ. Μόλις δύο χρόνια αργότερα, συνεργάστηκε και πάλι με τον Σλέσινγκερ για την ταινία Darling, η οποία της χάρισε το Όσκαρ α’ γυναικείου ρόλου, ενώ την ίδια χρονιά πρωταγωνίστησε στην επική ταινία Dr. Zhivago του Ντέιβιντ Λιν, ενσαρκώνοντας την όμορφη Λάρα.

Μπρένταν Γκλίσον (Χένρι Όζμπορν)
Γεννήθηκε στην Ιρλανδία και ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα ως δάσκαλος. Όμως εγκατέλειψε το επάγγελμα για να γίνει ηθοποιός. Η αρχή της σταδιοδρομίας του έγινε με την Ιρλανδική Εταιρεία Θεάτρου. Μεταξύ άλλων έχει παίξει στις παραστάσεις King of the Castle, The Plough and the Stars, Prayers of Sherkin, The Cherry Orchard, Juno and the Paycock, και On Such As We.

Nικ Νόλτε (Ντόμαλ)
Ο Νόλτε γεννημένος στη Νεμπράσκα, έπαιζε ποδόσφαιρο επαγγελματικά πριν ανακαλύψει το θέατρο και ξεκίνησε την καριέρα του ως ηθοποιός στο Pasadena Playhouse. Στη συνέχεια σπούδασε για μικρό χρονικό διάστημα δίπλα στον Μπράιαν Ο’ Μπερν στο Stella Adler's Academy στο Λος Άντζελες. Αμέσως μετά, ταξίδεψε για αρκετά χρόνια, ερμηνεύοντας ρόλους σε περιφερειακά θέατρα.


Jim Grant is a civil rights lawyer and single father raising his daughter in the tranquil suburbs of Albany, NY. His world is turned upside down, when a brash young reporter named Ben Shepard, exposes Grant’s true identity as a former 1970s antiwar radical fugitive wanted for murder. After living for more than thirty years underground as a lawyer, Grant must now go on the run. He is the center of a nationwide manhunt and with the FBI in hot pursuit, he sets off on a crosscountry journey to track down the one person that can clear his name. Shepard knows the signifi cance of the national news story he has exposed and for a journalist, this is an opportunity of a lifetime. Hell-bent on making a name for himself, he is willing to stop at nothing to capitalize on it. He digs deep into Grant’s past. Despite warnings from his editor and threats from the FBI, Shepard relentlessly tracks Grant across the country. As Grant reopens old wounds and reconnects with former members of his group, the Weather Underground, Shepard realizes something about this man is just not adding up. With the FBI closing in, Shepard uncovers the shocking secrets Grant has been keeping for the past three decades. As the Grant and Shepard come face to face in the wilderness of the Upper Peninsula of Michigan, they each must come to terms with who they really are.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page

PHOTOS - POSTERS

CYK_00572_R.jpg CYK_06410.jpg CYK_06141.jpg CYK_07711.jpg CYK_05290.jpg THE COMPANY YOU KEEP_POSTER.jpg CYK_05205.jpg CYK_04087.jpg CYK_05135.jpg CYK_02182.jpg CYK_02971.jpg CYK_03991.jpg The Company You Keep.jpg The Company You Keep Poster #3.jpg The Company You Keep Poster #2.jpg The Company You Keep Poster.jpg The Company You Keep - 0021.jpg The Company You Keep - 0022.jpg The Company You Keep - 0020.jpg The Company You Keep - 0019.jpg The Company You Keep - 0016.jpg The Company You Keep - 0015.jpg The Company You Keep - 0018.jpg The Company You Keep - 0017.jpg The Company You Keep - 0014.jpg The Company You Keep - 0013.jpg The Company You Keep - 0012.jpg The Company You Keep - 0010.jpg The Company You Keep - 0011.jpg The Company You Keep - 0009.jpg The Company You Keep - 0008.jpg The Company You Keep - 0007.jpg The Company You Keep - 0006.jpg The Company You Keep - 0005.jpg The Company You Keep - 0003.jpg The Company You Keep - 0004.jpg The Company You Keep - 0002.jpg The Company You Keep - 0001.jpg


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
6/9/2012 (Ιταλία, Φεστιβάλ Βενετίας)
9/9/2012 (Καναδάς, Φεστιβάλ Τορόντο)
20/12/2012 (Ιταλία)
5/4/2013 (ΗΠΑ)
18/4/2013 (Αυστραλία)
8/5/2013 (Γαλλία)
7/6/2013 (Ηνωμένο Βασίλειο)
25/7/2013 (Γερμανία)
11/7/2013 (Ελλάδα)


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Θρίλερ
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερRestrictedΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails