Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/12/14 :.
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Magical Girl
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
. Η Αγάπη είναι Παράξενη
. Κελί από Χρυσάφι
. 10.000 Χιλιόμετρα
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Οι Αισθηματίες
. Ο Παραμυθάς Και Οι Ιστορίες του
.: από 25/12/14 :.
. Γκρέις του Μονακό
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος
. To Μονοπάτι Tου θανάτου
. Αγαπώντας, Πίνοντας και Τραγουδώντας
. Bekas
.: από 1/1/15 :.
. Αλύγιστος
. Μεγάλα Μάτια
. Τα Μυστικά Του Δάσους
. Απόψε Τρώμε στης Ιοκάστης
. Η Τίνκερμπελ και το Τέρας του Ποτέ
. Νορβηγία (από 3/1)
.: από 8/1/15 :.
. Big Bad Wolves: Στο Στόμα των Λύκων
. Ο Κύριος Τέρνερ
. Το Παιχνίδι Της Μίμησης
. Η Αρπαγή 3
. Περιπέτεια στο Αιγαίο
. Λύσσα Κακιά
.: από 1/1/15 :.
. Μεγάλα Μάτια
. Τα Μυστικά Του Δάσους
. Απόψε Τρώμε στης Ιοκάστης
. Αλύγιστος
. Η Τίνκερμπελ και το Τέρας του Ποτέ

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: myttas1's Profile myttas1
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9813

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 129
Μέλη: 0
Σύνολο: 129

Εγγραφή


Cinema: Nymphomaniac Μέρος 1ο (Nymphomaniac part 1 / Nymphomaniac: Volume I) (& Director's cut) του Λαρς Φον Τρίερ (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 25 Αύγ. 2012 @ 07:41:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Nymphomaniac Μέρος 1ο
Nymphomaniac part 1 / Nymphomaniac: Volume I (& uncut)

του Λαρς Φον Τρίερ
με τους Σαρλότ Γκένσμπουργκ, Στέλαν Σκάρσγκαρντ, Σία Λαμπεφ, Ούμα Θέρμαν, Στέισι Μάρτιν, Κρίστιαν Σλέιτερ, Τζέιμι Μπελ, Ούντο Κίερ

Υπόθεση:
Το Nymphomaniac είναι η άγρια και ποιητική ιστορία του ταξιδιού μιας γυναίκας από τη γέννησή της μέχρι την ηλικία των 50 ετών, την οποία αφηγείται ο κεντρικός χαρακτήρας, η Joe, η οποία έχει αυτο-διαγνωστεί ως νυμφομανής. Ένα κρύο χειμωνιάτικο βράδυ, ο ηλικιωμένος γοητευτικός εργένης Seligman ανακαλύπτει τη Joe κακοποιημένη σε ένα σοκάκι. Την παίρνει μαζί του στο σπίτι του, περιποιείται τα τραύματά της και τη ρωτά για τη ζωή της. Ακούει με προσοχή καθώς η Joe αφηγείται στα επόμενα οκτώ κεφάλαια τη δαιδαλώδη και περίπλοκη ιστορία της ζωής της, η οποία είναι γεμάτη συνειρμούς και διανθίζεται από περιστατικά. Η ταινία είναι αυστηρώς ακατάλληλη για ανηλίκους.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Κεφάλαιο 5: The Little Organ School

Ένα χορικό πρελούδιο από το Μπαχ:
Τρεις φωνές, καθεμία με το δικό της χαρακτήρα, αλλά σε απόλυτη αρμονία. Με άλλα λόγια: ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ.
Η νυμφομανής εμπνέεται και το αναπαριστά.


A self-diagnosed nymphomaniac recounts her erotic experiences to the man who saved her after a beating.


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

  Ποια είναι τα όρια της τέχνης και της προκλήσεως;  Πως θα μπορούσε κανείς να συλλάβει ένα πρωτοποριακό έργο το οποίο να στηρίζεται στην πρόκληση και μέσω αυτής να προτείνει μια νέα μορφή έκφρασης και σκέψης η οποία να καλύπτει τον σύγχρονο άνθρωπο; Μήπως μέσω του ερωτισμού θα μπορούσε άραγε να συνδυάσει ο σκηνοθέτης ένα σύνθετο μήνυμα το οποίο θα του έδινε την δυνατότητα να στραφεί σε ένα ευρύ κοινό αλλά και να επαναστατήσει στο τρόπο έκφρασης, καθόσον πολλά ταμπού μπορούν να παραμερισθούν; Πράγματι η ταινία του Lars von Trier Nymphomaniac  θα μπορούσε να αποτελέσει ένα πρωτότυπο κινηματογραφικό έργο το οποίο θα απαντούσε στα παραπάνω ερωτήματα, αλλά  πολλά είναι τα σημεία τα οποία όχι μας κάνουν επιφυλακτικούς, αλλά δεν μπορούν να μας βοηθήσουν στο να βρούμε αυτό που πράγματι θα αναζητούσαμε σε αυτό το κινηματογραφικό έργο. Με αυτές τις σκέψεις θα μπορούσαμε να αναπτύξουμε τα στοιχεία τα οποία ανταποκρίνονται στις προσδοκίες  μας αλλά και τις προφανείς αδυναμίες αυτού του κινηματογραφικού έργου.

Ξεκινώντας από το  τίτλο η λεξικολογική σύνθεση του έργου φαίνεται  αρκετά ενδιαφέρουσα και μάλιστα η αναζήτηση στις προθέματα και λέξεις που προέρχονται από την Ελληνική γλώσσα προσδίδει μία δόκιμη υφή στην ταινία αντανακλώντας όμως τα στοιχεία της, καθώς και τις ανανεωτικές τάσεις του δημιουργού της. Η λέξη μανιακός περιέχει την έννοια του ψυχικά αρρώστου, ενός ατόμου το οποίο στέκεται σε έμμονες ιδέες ενώ είναι γνωστή σε όλους μας η νυμφομανία. Από αυτή τη σύνθεση απομακρυνόμαστε από την ιδέα της κοινοτυπίας και της πρόστυχης δημιουργίας και μέσω της παράνοιας ενός ανθρώπου, ο θεατής καλείται να αποκτήσει έστω και για λίγο μία διαφορετική όραση του κόσμου. Αυτό όμως το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί σαν μία βεβιασμένη ενέργεια είναι ότι, σύμφωνα με αυτά τα οποία γνωρίζουμε, ο τίτλος δεν αποδίδεται στα Ελληνικά τη στιγμή που ο δημιουργός της ταινίας στηρίχθηκε σε ελληνικές λέξεις.

Η Τζο, σύμφωνα με τα λεγόμενά της και αντίθετα με αυτό το οποίο ισχυρίζεται δεν είναι νυμφομανής αλλά συμπεριφέρεται γιατί βρίσκεται σε κάποια απροσδιόριστη αναζήτηση η οποία καταλήγει στο πουθενά. Ποτέ δεν αναζήτησε την υπερβολική ηδονή και ποτέ δεν είχε τύψεις τουλάχιστον στο παρελθόν της.
Ο Σέλιγκαν  ο οποίος την ακούει προσεκτικά είναι κατά κάποιο τρόπο ο αφηγητής των νατουραλιστικών έργων όπως τα μυθιστορήματα για παράδειγμα του Εμίλ Ζολά ο οποίος ακούει δεν κρίνει αλλά και γνωρίζει λιγότερα στοιχεία από τον θεατή ἠ τον αναγνώστη .  Αυτή λοιπόν η θέση του προσώπου θα μπορούσε να είναι ένας σύνδεσμος κατά κάποιο τρόπο ανάμεσα στον θεατή και στον σκηνοθέτη.
Η αρχική σκηνή του έργου μας εισάγει σε ένα βαρύ κλίμα το οποίο ανταποκρίνεται στην δραματική υφή του έργου.

Αν και αυτές οι παρατηρήσεις μας προϊδεάζουν για την παρουσία μιας ενδιαφέρουσας ταινίας, ωστόσο όμως οι παραπάνω σκέψεις δεν μπορούν να αντικατοπτρίσουν την πραγματική δομή και σύσταση της ταινίας.
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει η Τζο είναι ένα προκλητικό άτομο και δεν αφήνει πολλά περιθώρια επικοινωνίας με τον θεατή. Η Εν γένει στάση της μας κάνει να αισθανθούμε ένα τοίχο που χωρίζει τον θεατή από αυτή ή ακόμη την παρουσία ενός απόλυτα καινού ατόμου τόσο από πλευράς περιεχομένου όσο και από πλευράς συναισθημάτων.

Αν ο βίος της πρωταγωνίστριας είναι προκλητικός αυτό που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε είναι ως προς τι υπάρχει αυτή η εκκεντρικότητα και η εγωπάθεια και τι θέλει μνα εκφράσει μέσω αυτής  ο σκηνοθέτης. Την απάντηση ίσως να την έχουμε στο δεύτερο μέρος  το οποίο ελπίζουμε να έρθει σύντομα στην Ελλάδα.
Με αυτές τις αδυναμίες όλα  αυτά τα χαρακτηριστικά εξανεμίζονται δυστυχώς καθόσον οι σκληρά ερωτικές στιγμές του έργου δεν βρίσκονται μακριά από τα κοινές ερωτικές ταινίες και το χυδαίο γίνεται ίσως αισθητό, προσθέτοντας δε και τις αδεξιότητες του χαρακτήρα της πρωταγωνίστριας

Η Ταινία Nymphomaniac, παρόλα τα θετικά σημεία έχει σοβαρές αδυναμίες που την φέρουν μερικές φορές κοντά στην κενότητα και στην ματαιότητα, ενώ θα μπορούσε να προσφέρει αρκετά στον πρωτοποριακό κινηματογράφο. Πιστεύουμε δε ότι οι Έλληνες που θα το δουν θα έχουν μία ολοκληρωμένη γνώμη επί αυτού καθόσον στην Ελλάδα προβάλλεται ολόκληρη η ταινία χωρίς περικοπές  (122 λεπτά), ενώ σε χώρες με παράδοση στον κινηματογράφο όπως η Γαλλία, αυτή η ταινία προβάλλεται με περικοπές (110 λεπτά ). Θέλουμε δε να ελπίζουμε ότι το δεύτερο μέρος  του έργου του Lars von Trier να είναι πιο πειστικό

Γεώργιος Κόκκινος
του Γεωργίου Δημοσθένους Κόκκινουavignonais@pathfinder.gr

 


Βλέποντας αυτό, το τρίτο μέρος της τριλογίας «Κατάθλιψη» (ο «Αντίχριστος» και η υπέροχη «Melancholia» τα προηγούμενα φιλμ) του Λαρς Φον Τρίερ, έψαχνα να βρω τι κοινό μπορούσε να έχει με τις προηγούμενες δημιουργίες του. Ένας δημιουργός, που μας είχε χαρίσει την τριλογία Europa («Το Στοιχείο του Εγκλήματος», «Epidemic», «Europa»), το «Δαμάζοντας τα κύματα» και φυσικά το υπέροχο, ανεπανάληπτο «Dogville» με τη Νικόλ Κίντμαν, αυτή τη φορά προσπαθεί να προκαλέσει (γιατί αυτό πλέον περιμέναμε) μέσα από μια ιστορία σεξουαλικής απελευθέρωσης.

Η 50χρονη ηρωίδα της Σαρλότ Γκένσμουργκ αφηγείται την ιστορία της, στον μεγαλύτερό της Στέλαν Σκάρσγκαρντ, ο οποίος την περιθάλπει, ύστερα από κάποιο ατύχημά της. Μια ιστορία, η οποία είναι γεμάτη περιγραφές των ανούσιων σεξουαλικών περιπετειών της και δεν καταφέρνει να τον εντυπωσιάσει, αλλά του δίνει όμως την ευκαιρία να σχολιάζει, άλλοτε σοβαρά και άλλοτε με χιούμορ τη λογοτεχνία, την τέχνη, τη μουσική, τη θρησκεία και άλλα θέματα.
Εν τω μεταξύ, επί της οθόνης παρελαύνουν άλλοτε εικόνες υψηλής καλλιτεχνικής αισθητικής (από φυσικά τοπία μέχρι αναλύσεις κάτω από φακούς μικροβιολογικών εργαστηρίων) και άλλοτε εικόνες σεξουαλικού περιεχομένου (γεννητικών οργάνων ή ερωτικών στάσεων, οι οποίες θα μπορούσαν να συγκριθούν με φτηνές ταινίες πορνό).

Αλλά, το Nymphomaniac δεν είναι πορνό. Είναι ένα σπονδυλωτό κοινωνικό δράμα, με αφορμή μια γυναίκα που το μοναδικό της αμάρτημα - όπως λέει - είναι ότι πάντα περίμενε περισσότερα από το ηλιοβασίλεμα: «περισσότερο θεαματικά χρώματα τη στιγμή που ο ήλιος αγγίζει τον ορίζοντα».

Το μοναδικό επεισόδιο που σπάει τη μονοτονία του δίωρου, είναι αυτό με την Ούμα Θέρμαν, η οποία είναι πραγματικά συγκλονιστική ως μητέρα τριών αγοριών, που τα καθοδηγεί στη ζωή, δείχνοντάς τους - από κοντά - τη ζωή που θα ακολουθήσει ο βλάκας πατέρας τους από τη στιγμή που τους εγκατέλειψε χάριν της ερωμένης του, η οποία δεν είναι άλλη από τη νυμφομανή ηρωίδα.

Οπωσδήποτε, ο Λαρς Φον Τρίερ γνωρίζει τη δύναμη της εικόνας και με τον τρόπο του, λέει πολλά με αυτή την ταινία, αλλά το σοκ είναι τέτοιο από τον καταιγισμό των σεξουαλικών περιπετειών της νυμφομανιακής ηρωίδας, που στο τέλος χάνεται η ουσία. Και δεν έχουμε δει ακόμα το δεύτερο μέρος…

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


 

Ας είμαστε περισσότερο ανοιχτόμυαλοι

Ο Lars von Trier, ένας γνήσιος ευρωπαίος μάστορας του κινηματογράφου με εκτόπισμα που ξεπερνά κατά πολύ  τους συγχρόνους διανοητικούς νάνους οι οποίοι αποκτούν υπόσταση με το να κρίνουν άλλους μεταξύ των οποίων και τον Lars von Trier, κατόρθωσε και πάλι να μας ιντριγκάρει.

Παρά την αμιγώς βορειοευρωπαική κουλτούρα του ο Trier, εδώ και πολύ καιρό διαχειρίζεται το ζήτημα του marketing των ταινιών του με έναν τρόπο που συνδυάζει όλα  εκείνα τα στοιχεία όπως η  πρόκληση, ή η  παραπληροφόρηση, με δεξιοτεχνία που κάνει τους επαγγελματίες του κινηματογραφικού marketing της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού να κιτρινίζουν από την ζήλια τους για την αποτελεσματικότητά του.

Προχωρώντας στην ουσία της τελευταίας δημιουργίας του, δεν μπορεί κάνεις να την προσεγγίσει παρά με σεβασμό και έχοντας υπόψη αυτά που έχει ήδη δημιουργήσει στο σύνολο της τόσο παραγωγικής καριέρας του αλλά και την στροφή την οποία έχει κάνει τα τελευταία χρονιά προς μια φορμαλιστική προσέγγιση του κινηματογραφικού αποτελέσματος όπου κατά την γνώμη μου εντάσσεται και το συνολικό project του Nymphomaniac.
Και ως τέτοιο θα πρέπει να το δούμε, όποτε η οποιαδήποτε αξιολόγηση του μετά την παρακολούθηση του πρώτου μέρους στο οποίο είναι εμφανές ότι συνειδητά έχει δημιουργήσει κενά και ασάφειες, μάλλον είναι μικρόψυχη και άδικη.

Εν πάση περιπτώσει και με τα δεδομένα της θραυσματικής  αντίληψης του συνόλου του Nymphomaniac, που καλό θα ήταν να θυμόμαστε ότι αποτελεί το τρίτο μέρος ενός ευρύτερου εγχειρήματος του Trier που ξεκίνησε το 2009 με το Antichrist και συνεχίστηκε με το Melancholia, θα πρέπει να εκτιμήσουμε τις εξαιρετικές αρετές στο στήσιμο των πλάνων όπου δημιουργεί αυτόν τον ιδιαίτερο κόσμο του, τα σκηνικά και τους φωτισμούς και βεβαίως την εξαιρετική ερμηνευτική διδασκαλία με την οποία χαρίζει στον θεατή 124 λεπτά θεάματος που ρέουν, με έναν απολαυστικό μέσα στην δυσμορφικότητα του μύθου, τρόπο.

Και βεβαίως δεν μπορεί να μην επισημανθεί η μεγαλοφυής ενσωμάτωση της υπέροχης μουσικής επένδυσης, μέσα στους φιλοσοφικούς προβληματισμούς του σεναρίου, αλλά και στη εξέλιξη του φιλμ. Και τέλος ας θυμηθούμε πως αντιμετωπίστηκαν  έργα όπως το Justine του μαρκήσιου de Sade, τόσο στην εποχή τους όσο και πολύ αργότερα.
Ας μην πέφτουμε πάντοτε στις ίδιες παγίδες της μικρόνοιας και του επαρχιώτικου συντηρητισμού.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
25/12/2013 (Ισπανία)
1/1/2014 (Γαλλία)
30/1/2014 (Ελλάδα)
20/2/2014 (Γερμανία)
22/2/2014 (Ηνωμένο Βασίλειο)
21/3/2014 (ΗΠΑ, περιορισμένη διανομή)
9/10/2014 (Ελλάδα, Director's cut)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Charlotte Gainsbourg ... Joe
    Stellan Skarsgård ... Seligman
    Stacy Martin ... Young Joe
    Shia LaBeouf ... Jerôme
    Christian Slater ... Joe's Father
    Jamie Bell ... K
    Uma Thurman ... Mrs. H
    Sophie Kennedy Clark ... B
    Connie Nielsen ... Joe's Mother
    Udo Kier ... The Waiter
    Maja Arsovic ... Joe 7 years
    Hugo Speer ... Mr. H
    Christian Gade Bjerrum ... The Jaguar
    Jens Albinus ... S
    Kate Ashfield ... Therapist
    Jonas Baeck ... Man Having Sex with Joe
    Ananya Berg ... Joe - 10 Years
    Nicolas Bro ... F
    Tania Carlin ... Renée
    Jesper Christensen ... Jerôme's Uncle
    Thomas Eickhoff ... Passenger
    Felicity Gilbert ... Liz
    Caroline Goodall ... Psychologist
    Christoph Jöde ... Man in Window with Joe
    Viktoria Kahlen
    Johannes Kienast ... Man Cannot Touch Joe
    Sami Loris ... Doc
    Clayton Nemrow ... Married Man on Train
    James Northcote ... Young Lad on Train 1
    Ivan Pecnik ... Man 2 in Car
    Saskia Reeves ... Nurse
    Shanti Roney ... Interpreter
    Jonathan Sawdon ... Man 3 in Car
    Christoph Schechinger ... Man A
    Omar Shargawi ... Thug 1
    Lawrence Sheldon ... Man 1 in Car
    Tomas Spencer ... Conductor
    Tabea Tarbiat ... Valeria Messalina
    Markus Tomczyk ... Young man in hospital
    Christine Urspruch ... Little My
    Severin von Hoensbroech ... Debtor in Greenhouse

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα

Σκηνοθεσία
Lars von Trier

Σενάριο
Lars von Trier

Παραγωγή
Louise Vesth

Φωτογραφία
Manuel Alberto Claro

Μοντάζ
Morten Højbjerg
Molly Marlene Stensgaard

Casting
Des Hamilton

Σχεδιασμός Παραγωγής
Simone Grau

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Alexander Scherer

Σκηνικά
Thorsten Sabel

Κοστούμια
Manon Rasmussen

Εταιρείες Παραγωγής
Zentropa Entertainments
Zentropa International Köln (co-production)
Heimatfilm
Film i Väst (in co-production with)
Slot Machine (co-production)
Caviar Films (co-production)
Concorde Filmverleih (co-production)
Artificial Eye (co-production)
Les Films du Losange (co-production)
European Film Bonds, (support)

Διανομή
Seven, Spentzos (Ελλάδα)
Aerofilms
Artificial Eye
Central Partnership
Gutek Film

Ειδικά Εφέ
BUF (visual effects)

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
Δανία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ηνωμένο Βασίλειο

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη, Ασπρόμαυρη 2.35 : 1

Διάρκεια
118'

Ήχος
Dolby Digital (Dolby 5.1)

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Γερμανία, Βέλγιο

AKA

Καταλληλότητα
Brazil:18 | Czech Republic:18 | Finland:K-18 | France:12 | Hungary:18 | Ireland:18 | Netherlands:16 | Norway:18 | Portugal:M/18 | Sweden:15 | Switzerland:16 | UK:18 | USA:Not Rated

Κόστος


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3.5
Αριθμός Ψήφων: 4


Αξιολόγηση :

Αριστούργημα
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails