Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 10/4/14 :.
. Ο Μόνος Επιζών
. Rio 2
. Καμίλ Κλοντέλ 1915
. Ο Θρύλος του Μάικλ Κόλχαας
. Χίτλερ: Μια Ταινία Από Την Γερμανία
. Senso
. Χαρά
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: Aman_Geo's Profile Aman_Geo
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9698

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 196
Μέλη: 1
Σύνολο: 197

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Zero Dark Thirty της Κάθριν Μπίγκελοου (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 08 Αύγ. 2012 @ 21:15:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Θρίλερ | | |



Zero Dark Thirty

της Κάθριν Μπίγκελοου
με τους
Τζέσικα Τσαστέιν, Τζόελ Έγκερτον, Σκοτ Άντκινς, Μαρκ Στρονγκ, Τζένιφερ Έλε, Κρις Πρατ, Τέιλορ Κίνεϊ, Κάιλ Τσάντλερ, Έντγκαρ Ραμίρεζ, Φρανκ Γκρίλο, Μαρκ Ντιπλάς, Στίβεν Ντιλέιν, Τζέισον Κλαρκ, Τζέιμς Γκαντολφίνι

Υπόθεση:
Το κυνήγι για τον Οσάμα μπιν Λάντεν, απασχόλησε τον κόσμο και δύο αμερικανικές προεδρικές κυβερνήσεις, για περισσότερο από μία δεκαετία. Όμως, τελικά, χρειάστηκε μία μικρή, ελίτ ομάδα πρακτόρων της CIA για τον εντοπισμό του. Κάθε ενέργεια της αποστολής τους καλύφθηκε με μυστικότητα. Αν και κάποιες λεπτομέρειες δημοσιοποιήθηκαν από τότε, πολλά από τα πλέον σημαντικά στοιχεία της επιχείρησης των μυστικών υπηρεσιών-συμπεριλαμβανομένου και του βασικού ρόλου που διαδραμάτισε η ομάδα- μεταφέρονται στην οθόνη για πρώτη φορά στη συναρπαστική νέα ταινία από το βραβευμένο με Όσκαρ δίδυμο Κάθριν Μπίγκελοου και Μαρκ Μπόαλ. Η περιγραφή τους στο ανθρωποκυνηγητό και τον εντοπισμό του Μπιν Λάντεν, παραστατική αλλά και πιστή στα γεγονότα, μεταφέρει τον θεατή στο επίκεντρο της εξουσίας και στην πρώτη γραμμή αυτής της ιστορικής αποστολής, με αποκορύφωμα στις ειδικές επιχειρήσεις της επίθεσης σε ένα μυστηριώδες οίκημα σε προάστιο του Πακιστάν.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Όπως πάντα η Κάθριν Μπίγκελοου πιάνει τον "ταύρο από τα κέρατα"... για να μην πω κάτι πιο ακατάλληλο... Μπράβο της!

Λεπτομερής αφήγηση που κόβει την ανάσα...

Κάθε ταινία της Αμερικανίδας σκηνοθέτριας τα τελευταία χρόνια είναι ένα μικρό διαμαντάκι, καθώς καταπιάνεται με σύγχρονα, ακανθώδη και αμφιλεγόμενα θέματα κινηματογραφώντας τα με πολύ ρεαλιστικό σχεδόν ντοκιμαντερίστικο τρόπο (δες το Οσκαρικό "THE HURT LOCKER"). Εδώ, ακολουθεί το χρονικό καταδίωξης και εξόντωσης του Νο.1 καταζητούμενου παγκοσμίως τρομοκράτη: του Οσάμα Μπιν Λάντεν. Πίσω από την τελική επιτυχή έκβαση αυτού του δεκαετούς ανθρωποκυνηγητού που άφησε πίσω του χιλιάδες θύματα για να εξελιχθεί σε αιτία πολέμων και πολιτικής εκμετάλευσης, βρίσκεται μια γυναίκα, η Μάγια, που την υποδύεται η μοναδική και υποψήφια Όσκαρ γι΄αυτό τον ρόλο, Τζέσικα Τσαστέιν. Άρα, στα μάτια μας είναι μια ιδεαλίστρια ηρωίδα που η Μπίγκελοου της φιλοτεχνεί το πορτρέτο, πιστή στα γεγονότα λεπτό προς λεπτό. Άλλωστε πως θα μπορούσε να μην την εξωραΐσει, όταν η διεθνής τρομοκρατία δεν έχει χρώμα, φύλο, ιδεολογία και άλλοθι πλην ενός επιφανειακά θρησκευτικού φανατισμού και βαθύτερα μισανθρωπισμού. Τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας συνεχίζονται και σήμερα όπως και κατά τη διάρκεια των μεγάλων πολέμων του 20ου αιώνα, καλυμμένα με τον μανδύα του θρησκευτικού φονταμεναλισμού και της τζιχάντ. Δεν υπέφερε μόνο η Αμερική από την Αλ Κάιντα και τα παρακλάδια της, αλλά όλος ο κόσμος μηδενός της χώρας μας εξαιρουμένης. Οι τρομοκράτες επομένως πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ποινικοί εγκληματίες υψίστου βαθμού όταν έχουν αφαιρέσει τόσες χιλιάδες αθώες ψυχές, και θεωρώ πως κανείς λογικός άνθρωπος δεν θα βρεθεί να υπερασπιστεί την κτηνώδη βία που εκφράζεται με τις απάνθρωπες ενέργειές τους, έστω κι αν έπρεπε με βαρύ το χέρι στην καρδιά να συμπαραταχθούμε στην συγκεκριμένη αποστολή και επιχείρηση, με την Αμερικανική πολιτική και να δικαιολογήσουμε την στρατηγική της (που εκφράζει ιμπεριαλιστικά τα συμφέροντα όλου του Δυτικού κόσμου). Όπως ακούγεται κάποια στιγμή στην ταινία, η σοφή ατάκα: "δεν μπορείς να κάθεσαι άπραγος, περιμένοντας μια νέα βομβιστική επίθεση". Εσείς τι λέτε; Να ζούμε μια ζωή με τον τρόμο; Να βλέπουμε οι επιθέσεις να τροφοδοτούν τα δελτία ειδήσεων, πουλώντας αίμα και τραγωδία; Ή να περιμένουμε να γίνουμε εμείς το θύμα στο επόμενο τυχαίο, τυφλό χτύπημα; Δεν πρέπει να αντιδράσουμε; Κάπως έτσι σκέφτηκε η Μάγια και ενεργοποιήθηκε.

Νόμιμη απενοχοποίηση της CIA με προφητικό οραματισμό.
Κανένας οίκτος, σε όσους στοχεύουν κατά της ειρήνης, του πολιτισμού και της αλληλεγγύης στην κοινωνία. Το μίσος είναι αρρώστια και η επικίνδυνη αρρώστια οδηγεί σε θάνατο. Η ταινία διαλύει τον μύθο του αγνού, ιδεαλιστή, πασιφιστή τερορίστα, που έχει υποστεί καταλυτικά πλύση εγκεφάλου. Ποιός λυπάται, αλήθεια, έναν "βασανισμένο" τρομοκράτη που δεν διστάζει σε τίποτα (δεν υπολογίζει καν τη ζωή του) προκειμένου να καταδώσει; Οι περισσότεροι υποκύπτουν στο χρήμα, άλλωστε! Οπότε για να αποφευχθεί ένα αποτρόπαιο μακελειό στο μέλλον που μπορεί να στοιχίσει τη ζωή σε εκατοντάδες αθώους πολίτες, ίσως και στην δική μας, πρέπει να είμαστε αμείλικτοι προληπτικά, ενεργά καταδικαστικοί ή και αρωγοί στα κατασταλτικά μέσα. Τα τυφλά χτυπήματα, οι σφαίρες και οι βόμβες δεν αντιμετωπίζονται με ευχολόγια, διαπραγματεύσεις και χαϊδέματα στις πλάτες. Η καλά ενορχηστρωμένη επιχείρηση της CIA μπορεί "απ΄έξω" να φαίνεται σα μια καλοκουρδισμένη προπαγανδιστική ευκαιρία, όμως κάτω από αυτές τις ειδικές συνθήκες ήταν η εύκολη (και μοναδική) λύση, χάρη της οποίας μπορούμε να είμαστε σήμερα περισσότερο ασφαλείς (ή έστω να το πιστεύουμε αφελώς) ... Μπορεί την θέση του Ο.Μ.Λ. να πάρει στο μέλλον κάποιος άλλος "ηγέτης", όμως μέχρι να "ανασυνταχθεί" η αιματοβαμμένη υστερία που εξέφραζε ο αντιδυτικός φανατισμός, θα έχουμε κάμποσο καιρό ειρήνης, προόδου και ασφάλειας για να "μαζευτούμε". Η παιδεία βοηθά στην εξάλειψη του φαινομένου σταδιακά αλλά με αργό ρυθμό. Σε ακραίες περιπτώσεις η δράση ξεριζώματος της κεφαλής του φιδιού πρέπει να είναι άμεση αλλά στοιχειοθετημένη επαρκώς. Το δια ταύτα σχετικά με την επιμονή της κυβερνητικής πράκτορος της CIA, Μάγια (Τζέσικα Τσαστέιν), για την εξεύρεση και εξόντωση του Ο.Μ.Λ. παρακολουθώντας το φιλμ είναι ένα: συλλογή και αξιοποίηση ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ. Τίποτα άλλο δεν είναι πιο σημαντικό για να βρεις τον στόχο σου όσο αυτό. Πληροφορίες και στοιχεία που με αδιάσειστο τρόπο θα οδηγήσουν εκεί που θες. Και παρότι το "χτύπημα" στο Πακιστάν, δεν ήταν 100% σίγουρο ότι θα έβρισκε τον "λαβράκι της δεκαετίας", το ρίσκο τελικά άξιζε, με οποιοδήποτε τίμημα, ακόμα κι αν ο φόβος του φιάσκου κρεμόταν πάνω από τα κεφάλια των ιθυνόντων της άκρως απόρρητης, αποστολής "Τζερόνιμο". Έστω μετά από 10 χρόνια! Ο συμβολισμός πάνω απ΄όλα μετράει. (δείτε τις σκηνές όπου η ηρωίδα μας γράφει με μαρκαδόρο στην πόρτα του αφεντικού της, τις μέρες που περνάνε άπραγοι και άτολμοι και θαυμάστε το κουράγιο και την υπομονή). Αξίζει να σημειωθεί και το λεπτό χιούμορ που αναβλύζει σε κάποιες ελάχιστες στιγμές, όπως η παρομοίωση του δεξιού χεριού του Ο.Μ.Λ με τον ... Γκάνταλφ (του "Άρχοντα") που αναφέρει η Μάγια και στην τελική σεκάνς στο δωμάτιο όπου κρύβεται ο αρχιτρομοκράτης, όταν ο "μπροστάρης" αναφωνεί : "Οσάαμααα! Οσάαμααα!" είσαι εδώ; πες αλεύρι, η CIA σε γυρεύει... (όχι, το τελευταίο είναι δικό μου!). Επίσης, πρέπει να επισημανθούν δύο φάουλ στην μετάφραση της ταινίας εκ των οποίων το ένα πολύ σοβαρό καθώς μεταφράζεται το "radicals" (=ριζοσπάστες)" όταν γίνεται αναφορά στα μέλη της Αλ Κάιντα, σε "ακροδεξιοί"!
Ετυμηγορία
Λογικά, κάποιο-α Όσκαρ θα "τσιμπήσει" το "ZERO, DARK, THIRTY" και δικαίως. Νομίζω πως ιεραρχικά αξίζει για:
την ερμηνεία της Τσαστέιν,
το "γρήγορο" και γεμάτο σασπένς σενάριο του Μπόαλ,
το καταιγιστικό μοντάζ και
τα πειστικά σκηνικά (που φανερώνουν τις δυσκολίες των γυρισμάτων σε τοποθεσίες που μοιάζουν με τις πραγματικές).

Καλό είναι να ακούγεται (και βλέπεται) χωρίς τύψεις η ακαδημαϊκή άποψη "από μέσα" (που ίσως ενοχλεί) ιδιαίτερα στη σημερινή μετα-σοβιετική Ελλάδα, όπου οι προηγούμενες γενιές της απατηλής "ευημερίας" μονοπώλησαν και στοίχειωσαν την ιστορική αλήθεια, μονόπλευρα. Τέλος, μην είστε τόσο αφελείς για να νομίζετε ότι μάθαμε τα πάντα γύρω από το μεγαλύτερο ανθρωποκυνηγητό στην ιστορία και μάλιστα τόσο πρόσφατα. Αποκλείεται η CIA να έβγαλε τα πάντα στη φόρα έξω, μαρτυρώντας τακτικές εφόδων και άλλα επτασφράγιστα μυστικά με τόση σχολαστική λεπτομέρεια. Να είμαστε επιφυλακτικοί γιατί οι Μυστικές Υπηρεσίες και το Πεντάγωνο βγάζουν πάντα, προς τα έξω ότι τους συμφέρει και μακροπρόθεσμα εξυπηρετεί. Δεν είναι δυνατόν να δημοσιοποιούν απόρρητα σχέδια επιθετικής τακτικής με τόση ευκολία. Και καλά κάνουν. Αυτή είναι η δουλειά τους. Προπαγάνδα και αντιπερισπασμός. Δεν τρώμε και πίνουμε ότι μας δίνουν αλλά σαφώς επικροτώ την δοκιμή που καταλήγει στην προσωπική έκφραση και έναν συνολικό προβληματισμό. Σαφώς η ταινία παίρνοντας την έγκριση του Προέδρου των ΗΠΑ, άμεσα, δεν μπορεί παρά να μετρήσει θετικά στον απολογισμό της πρώτης του θητείας, κλείνοντας το μάτι στον Ιστορικό του μέλλοντος.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Όπως και στο Hurt Locker έτσι και σ’ αυτή την ταινία η Κάθριν Μπίγκελοου αποδεικνύεται άριστη κινηματογραφίστρια. Η ταινία, παρά το γεγονός ότι βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, διαθέτει σενάριο με αγωνία, σφιχτή σκηνοθεσία, ρεαλισμό σε όλα τα επίπεδα (τεχνικό, ντεκόρ, ερμηνείες) και μια έξοχη Τζέσικα Τσαστέιν στον πρώτο ρόλο. Ψυχρή, υπολογιστική, κυνική όταν χρειάζεται και με υποψία ανθρωπισμού στην αντιμετώπιση ακραίων καταστάσεων.
Όσον αφορά το προπαγανδιστικό μέρος της ταινίας. Θεωρώ ότι ο κινηματογράφος κάνει πάντα πολιτική (ακόμα και ο Τζον Φορντ έκανε, με τους ινδιάνους, στις αρχές του 20ού αιώνα), οπότε γιατί να μην κάνει και η Μπίγκελοου. Αν μάλιστα, λάβουμε υπόψη τον μεγάλο Αϊζενστάιν και την γνωστή Ρίφενσταλ, τότε θα δικαιολογήσουμε και την Μπίγκελοου, χωρίς να τη συγκρίνουμε μ’ αυτούς, διότι αυτοί δεν είχαν ούτε τα τεχνικά μέσα που αυτή διαθέτει, ούτε και την άπλετη κρατική, τεχνική υποστήριξη.

Για να μη πολυλογώ, η τρομοκρατία πρέπει να πατάσσεται από οπουδήποτε και αν προέρχεται (όπως είπε και ο υπουργός μας «δεν αντιμετωπίζεις τα καλάσνικοφ με ροδοπέταλα»), οπότε καλώς έχει να επιδεικνύεται όλη αυτή η υπεροπλία των αμερικανών (που έχουν πάθει άλλωστε και τη μεγαλύτερη ζημιά), αυτό όμως που δεν διαχωρίζεται σε πολλές από αυτές τις ταινίες, είναι το από ποιά ηθική βάση και μετά, μια βίαιη ενέργεια χαρακτηρίζεται τρομοκρατική. Αλλά νομίζω ότι αυτό είναι θέμα πολιτικών επιστημόνων, χωρίς όμως να αφήνει αδιάφορο και τον ψαγμένο θεατή, διότι όπως είπε κάποιος γνωστός «και ο Θόδωρος Κολοκοτρώνης θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τρομοκράτης, από μερίδα ιστορικών της αντιπέρρα του Αιγαίου όχθης», ενώ για εμάς «υπερασπιζόταν τα άγια και ιερά χώματα της πατρίδας», που το 1821 κανείς δεν γνώριζε ότι έκρυβαν πετρέλαιο στη Θάσο, χρυσό στη Χαλκιδική, φυσικό αέριο στο Καστελόριζο και άλλα, θα συμπλήρωνα εγώ.

Άρα, βλέπουμε την ταινία με ενδιαφέρον και από απόσταση, όσον αφορά στις ρίζες του κακού. Και από αυτή την άποψη, η ταινία είναι πάρα πολύ καλή. Πείθει, προκαλεί, τρομάζει και συγκινεί (τους πατριώτες αμερικανούς, οπότε να και τα Όσκαρ στο Hurt Locker) και το πετυχαίνει με τη συνταγή που προανέφερα: σωστό σενάριο, κοφτό μοντάζ, πειστικές ερμηνείες, δράση στο δεύτερο μέρος, επική μουσική που αγγίζει τα συναισθήματα και ρεαλιστική φωτογραφία.

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


Η Βαθμολογία μου:

Αριστουργηματική εναλλακτική προπαγάνδα!

Η χαρισματική Kathryn Bigelow  αποδεικνύεται ως ο καλύτερος εκπρόσωπος της σημερινής τάσης της αμερικανικής προπαγάνδας.
Και αναφερόμαστε στον πολύ σκληρό πυρήνα της προπαγανδιστικής μηχανής των ΗΠΑ, αυτής που αποτελεί άμεσο παρακλάδι στο λεγόμενο στρατιωτικό-βιομηχανικό σύμπλεγμα, όπως τόσο πτυχωμένα ο έχοντας εκ των έσω γνώση,  Πρόεδρος Ντουάιτ Αϊζενχάουερ, χαρακτήρισε  τον απόλυτο κυρίαρχο του σημερινού παγκοσμίου γεωστρατηγικού παιγνιδιού.

Η τάση της πλέον προωθημένης εναλλακτικής μορφής προπαγάνδας λειτουργεί  μεταμφιεσμένη σε «ανοιχτόμυαλο» λόγο,  ο οποίος με την μορφή ιστοριών που τροφοδοτούν τον αποδέκτη τους με άφθονη εμπιστευτική πληροφορία, προσπαθεί να δείξει μια «αντικειμενική» και εξαιρετικά αληθοφανή εξήγηση για μείζονα θέματα που απασχολούν την διεθνή κοινή γνώμη.
Η Bigelow ήδη από την προηγούμενη δημιουργία της  “The Hurt Locker”, που αποδείχτηκε ο κυρίαρχος των Oscar 2009 έδειξε τις δυνατότητές της.
Έχει σημαντικό ρόλο  και παρουσιάζει δημοσίως  με εξαιρετική αποτελεσματικότητα τις συλλογικές επιλογές αυτής της προπαγανδιστικής μηχανής.
Μετά το Ιράκ που αποτελούσε το θέμα της προηγούμενης ταινίας της ,  όπου  κόπιασε επιτυχημένα για την απενοχοποίηση του επιθετικού πολέμου του, τώρα καταπιάνεται με την τρομοκρατία.

Τα μηνύματα που θέλει να διαδώσει η ταινία είναι απολύτως ευανάγνωστα.
Ότι παρά την υφιστάμενη βρώμικη, ανήθικη  και απολυτά κατακριτέα πλευρά του πολέμου ενάντια στις ασύμμετρες απειλές της διεθνούς τρομοκρατίας, η διεθνής και επομένως και η προσωπική ασφάλεια του κάθε αποδέκτη του μηνύματο , είναι το υπέρτατο αγαθό! Και ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.

Και ένα μήνυμα, απόλυτα σαφές: Μην αμφισβητείτε τις ενέργειες που πραγματοποιούνται στο όνομα της ασφάλειας, γιατί ο κίνδυνος να θεωρηθεί ο οποιοσδήποτε  στόχος ή παράπλευρη απώλεια, στον  πόλεμο κατά της τρομοκρατίας, είναι υπαρκτός  και συνεχώς αυξανόμενος.
Και εξ αιτίας της κρισιμότητας αυτού του πολέμου, του πολυμήχανου των εχθρών - τρομοκρατών, αλλά κυρίως του διακυβεύματος που είναι η προσωπική ασφάλεια κάθε αμερικανού κυρίως  πολίτη, κάθε ενέργεια είναι αποδεκτή. Και η επαναλαμβανόμενη, πλύση εγκεφάλου των αποδεκτών -  θεατών, στην περίπτωση μας, με την χρήση αριστοτεχνικών δημιουργιών όπως το «Zero Dark Thirty» αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματική.

Το σενάριο ισχυρίζεται πειστικά , ότι αφηγείται «το μεγαλύτερο ανθρωποκυνηγητό για την σύλληψη του πλέον επικίνδυνου ανθρώπου  παγκοσμίως» και αποτελεί την δραματοποίηση και κινηματογραφική μεταφορά της επιχείρησης δολοφονίας του  Osama bin Laden τον Μάιο του 2011.
Παρά την σχετική δυσκολία που παρουσιάζει η παρακολούθηση του πρώτου μέρους , όπου ο καταιγισμός με πληροφορίες και αραβικά ονόματα κουράζει , η ροή του σεναρίου και της ταινίας είναι καθηλωτική.
Οι εναλλαγές ανάμεσα σε σκηνές αγωνίας και σκηνές ακραίας βίας είναι αριστοτεχνικές και το αποτέλεσμα είναι μια ταινία που επιτυγχάνει τον βασικό σκοπό της, να καθηλώσει τον θεατή και να λειτουργήσει, τόσο συνειδητά όσο και υποσυνείδητα, ώστε να περάσει τα μηνύματα που επιζητά.
Τα συστατικά ενός πολύ καλού φιλμ υπάρχουν και λειτουργούν σε εξαιρετική αρμονία.
Τα μεγαλειώδη και απολύτως ρεαλιστικά εξωτερικά γυρίσματα, το σύνολο των τεχνικών παραμέτρων της ταινίας, όπως εξοπλισμός, μακέτες,  φωτισμοί, λήψεις, μουσική επένδυση, συμβάλουν στο εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Αν όλα τα παραπάν , εμφανή αποτελέσματα και του απεριορίστου προϋπολογισμού , αλλά και κάθε άλλου είδους αρωγής από τις αμερικανικές αρχές ασφαλείας, συνδυαστούν με τις πολύ καλές και απόλυτα επαγγελματικές ερμηνείες όλου του cast το αποτέλεσμα είναι το αναμενόμενο.
Μια εξαιρετική για το είδος της ταινία!

Και μια τελευταία παρατήρηση.
Ο κινηματογράφος , από την φύση του αποτέλεσε και συνεχίζει επιτυχώς να είναι ένα από τα αποτελεσματικότερα μέσα προπαγάνδας.
Εξαιρετικοί δημιουργοί , από τον Sergei Eisenstein, έως την Leni Riefenstahl συνέβαλλαν με τα έργα τους, ώστε να υπηρετήσουν , με εξαιρετικό τρόπο σκοπούς προπαγάνδας, αλλά και να προχωρήσουν πολύ τον κινηματόγραφο.

Και αυτό  επιβάλει την ανοιχτόμυαλη, αλλά  υποψιασμένη, κριτική ματιά σε κάθε τι αξιόλογο.



Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

Από το τρομοκρατικό χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους της Νέας Υόρκης το 2001, μέχρι τον εντοπισμό και την εκτέλεση του Osama Bin Laden το 2011, το οδοιπορικό των μεθοδεύσεων και των ερευνών της CIA.

Πολυμήχανη η Bigelow στις γωνίες λήψεις, με στόφα μεγάλου δημιουργού, κινείται με υψηλό δείκτη δυσκολίας και πιάνει τις λεπτομέρειες, δημιουργώντας ρεαλιστική ένταση από το τίποτα.  Ωμά, ψυχρά, υπολογιστικά ακολουθεί μια προσέγγιση ρεπορτάζ στο θέμα της, που για δεύτερη φορά (η πρώτη, που της έφερε και το Όσκαρ Σκηνοθεσίας, ήταν με το Hurt Locker το 2010) μας δίνει γενναίες εισπνοές σκόνης και σκληρότητας από εκρήξεις στο πεδίο των μαχών.  Βέβαια, εδώ κόβει παράλληλα μεγάλες βόλτες στη γραφειοκρατία της υπόθεσης και ασχολείται με το μηχανισμό συλλογής πληροφοριών, φορτώνοντας την ιστορία με δεκάδες ονόματα, που από ένα σημείο και μετά αδυνατείς να τα συνδέσεις μεταξύ τους.  Παρά την υπερβολική διάρκεια με τα ανιαρά της σημεία ωστόσο, καταφέρνει και πάλι κάποιες μικρές αφηγηματικές ανατροπές και στρες (η συνεργασία της με το μόνιμο σεναριογράφο της, Mark Boal, αποδίδει ξανά καρπούς σε αυτό το επίπεδο).

Τα ερωτηματικά αυτήν την φορά όμως, γίνονται bold, ακόμη και για τους πιο δύσπιστους, που στο Hurt Locker, έψαχναν αφελώς εξηγήσεις και κρυμμένα νοήματα στο ταβάνι, όσον αφορά στις προθέσεις της δημιουργού μέσα από την εμμονή της να χρησιμοποιεί τις αρετές της για να ασχολείται με αμερικανικά ζητήματα αμφιβόλου ηθικής.  Μάλιστα, τη στιγμή που τα εν προκειμένω γεγονότα της σύλληψης του Bin Laden είναι πολύ πρόσφατα, για να υπάρχει αντικειμενική αποστασιοποίηση και αποτελούν βασικά τη δραματοποίηση της μαρτυρίας μέλους της Navy Seal (της εξειδικευμένης ομάδας που σκότωσε τον Osama).  Κάπως έτσι, το ντοκιμαντερίστικο στυλ της Bigelow μας ρίχνει στα βαθιά μεσάνυχτα (άλλωστε το Zero dark thirty αποτελεί στρατιωτικό όρο για το 12:30am) και γίνεται δυνητικό παραπλανητικό όχημα να πείσει για μια αλήθεια που αμφισβητεί η παγκόσμια κοινή γνώμη.  Εκτός ασφαλώς από αυτήν που καλύπτεται από την Stars and Stripes ένδοξη σημαία, η οποία (ίσως και δικαιολογημένα) έχει την ανάγκη να νιώσει παντοδύναμη και νικήτρια ξανά απέναντι στον τρομοκράτη «Διάβολο».

Αν υπάρχουν χειροκροτήματα – αφού και η Ακαδημία φέτος επέλεξε από τις πέντε υποψηφιότητες του φιλμ, να τιμήσει με αγαλματάκι μόνο εκείνη της ανώδυνης του Sound Editing, ίσως για να αποφύγει περαιτέρω χαρακτηρισμούς – αυτά ανήκουν δικαιωματικά στο τελευταίο μισάωρο και στις ερμηνείες στο σύνολό τους.

 

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Jason Clarke ... Dan
    Reda Kateb ... Ammar
    Jessica Chastain ... Maya
    Kyle Chandler ... Joseph Bradley
    Jennifer Ehle ... Jessica
    Harold Perrineau ... Jack
    Jeremy Strong ... Thomas
    J.J. Kandel ... J.J.
    Wahab Sheikh ... Detainee on Monitor
    Alexander Karim ... Detainee on Monitor
    Nabil Elouahabi ... Detainee on Monitor
    Aymen Hamdouchi ... Detainee on Monitor
    Simon Abkarian ... Detainee on Monitor
    Ali Marhyar ... Interrogator on Monitor
    Parker Sawyers ... Interrogator on Monitor
    Akin Gazi ... Interrogator on Monitor
    Derek Siow ... Interrogator on Monitor
    Fares Fares ... Hakim
    Mohammad K. ... Cargo Ship Detainee
    Henry Garrett ... Bagram Guard
    Homayoun Ershadi ... Hassan Ghul
    Darshan Aulakh ... Pakistani Detention Center Guard
    Navdeep Singh ... Faraj Courier
    Yoav Levi ... Abu Faraj al-Libbi
    Sukhdeep Singh ... Pakistani Guard at Marriott
    Musa Sattari ... Human Khalil al-Balawi
    David Menkin ... Case Officer
    Scott Adkins ... John
    Eyad Zoubi ... Zied
    Julian Lewis Jones ... Blackwater Guard
    Christian Contreras ... C.I.A. Security
    Lauren Shaw ... Lauren
    Zachary Becker ... Embassy Tech
    Mark Strong ... George
    John Antonini ... Analyst at Embassy
    Jessica Collins ... Debbie
    Fredric Lehne ... The Wolf
    Ashraf Telfah ... Kuwaiti Businessman
    Édgar Ramírez ... Larry from Ground Branch
    Jonathan Olley ... Tech from Ground Branch
    Ben Lambert ... N.S.A. Tech
    Manraaj Singh ... Rawal Caller
    Tushaar Mehra ... Abu Ahmed
    Daniel Lapaine ... Tim - Station Chief
    Udayan Baijal ... Guard at Maya's Apartment
    Mark Duplass ... Steve
    James Gandolfini ... C.I.A. Director
    Stephen Dillane ... National Security Advisor
    John Schwab ... Deputy National Security Advisor
    Martin Delaney ... Assistant to National Security Advisor
    Nabil Koni ... Pakistani Doctor
    Anthony Edridge ... General in Hangar
    John Barrowman ... Jeremy
    Jeff Mash ... Deputy Director of C.I.A.
    Joel Edgerton ... Patrick - Squadron Team Leader
    Chris Pratt ... Justin - DEVGRU
    Taylor Kinney ... Jared - DEVGRU
    Callan Mulvey ... Saber - DEVGRU
    Siaosi Fonua ... Henry - DEVGRU
    Phil Somerville ... Phil - DEVGRU
    Nash Edgerton ... Nate - DEVGRU EOD
    Mike Colter ... Mike - DEVGRU
    Frank Grillo ... Squadron Commanding Officer

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα, Δράσης, Θρίλερ, Περιπέτεια

Σκηνοθεσία
Kathryn Bigelow

Σενάριο
Mark Boal

Παραγωγή
Kathryn Bigelow
Mark Boal
Megan Ellison

Φωτογραφία
Greig Fraser

Μοντάζ
William Goldenberg
Dylan Tichenor

Casting
Mark Bennett
Richard Hicks
Gail Stevens

Σχεδιασμός Παραγωγής
Jeremy Hindle

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Ben Collins
Rod McLean

Σκηνικά
Lisa Chugg

Κοστούμια
George L. Little

Βοηθός Σκηνοθέτη
David Ticotin
Shyamalee Sharma

Εταιρείες Παραγωγής
Annapurna Pictures

Διανομή
Audio Visual (Ελλάδα)
Sony Pictures
Columbia Pictures
Universal Pictures

Ειδικά Εφέ
Image Engine Design (VFX)

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα

Διάρκεια
157'

Ήχος
Dolby Digital | Datasat

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Ινδία (Πουντζάμπ), Ιορδανία (Αμάν)

AKA
Kill Bin Laden

Καταλληλότητα
USA:R

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


5 Υποψηφιότητες Oscar®

Καλύτερης Ταινίας, Α’ Γυναικείου Ρόλου, Σεναρίου, Μοντάζ, Επεξεργασίας Ήχου

Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας

Βραβείο Κριτικών Κινηματογράφου Νέας Υόρκης
Καλύτερη Ταινία - Καλύτερη Σκηνοθεσία - Καλύτερη Φωτογραφία

Αυτό που ξεχωρίζει το “Zero Dark Thirty” από άλλες αναφορές είναι η προετοιμασία για την επιδρομή. Το κυνήγι για τον εντοπισμό του Μπιν Λάντεν ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο εξ αρχής και δεν επέζησαν όλοι οι Αμερικανοί πράκτορες. Κάποιοι ειδικοί της υπηρεσίας πληροφοριών πίστευαν πως η αποστολή ήταν αδύνατο να έλθει σε πέρας, αλλά μια ομάδα αποφασισμένων αναλυτών και ανακριτών αψήφησε τις αντιξοότητες και τους απέδειξε ότι έκαναν λάθος. Για πρώτη φορά, ο αγώνας τους να εντοπίσουν τον Οσάμα μπιν Λάντεν, παρουσιάζεται με ενθουσιώδεις, άμεσες και αυθεντικές λεπτομέρειες.

Η αρχική, αυτόβουλη δημιουργική πρόκληση που αντιμετώπισαν η Μπίγκελοου και ο Μπόαλ για τη δημιουργία του “Zero Dark Thirty” ήταν το πώς θα αφηγηθούν αυτή την πολύπλευρη ιστορία στον περιορισμένο χρόνο μιας κινηματογραφικής ταινίας. Η ταινία περικλείει σαρωτικά γεγονότα σε βάθος σχεδόν μιας δεκαετίας, ταξιδεύοντας σε πολλές χώρες με τη συμμετοχή εκατοντάδων από ένα εκλεκτό καστ και ενός αφοσιωμένου συνεργείου, που σκοπό είχαν να απαθανατίσουν την πραγματικότητα των επίγειων επιχειρήσεων αυτής της αποστολής όσο το δυνατόν πιο αληθινά και πιο αιματηρά. Ως εκ τούτου, δεν φοβάται να καταγράψει τα ηθικά όρια -συμπεριλαμβανομένων των βασανιστηρίων- τα οποία καταρρίφθηκαν. Πρόθεση ήταν η δημιουργία μιας κινηματογραφικής δουλειάς με την πλοκή και το ανθρώπινο συναίσθημα μιας ιστορικής νουβέλας.

Το “Zero Dark Thirty” (πρόκειται περί στρατιωτικού όρου για το σκοτάδι της νύχτας, καθώς και για τα 30 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα) ώρα που η Ομάδα Seal του Ναυτικού πάτησε το πόδι της στο οίκημα, σηματοδοτεί την πιο φιλόδοξη παραγωγή της Κάθριν Μπίγκελοου μέχρι σήμερα. Ξεδιπλώνοντας όλο το οπλοστάσιο της κινηματογραφικής τέχνης, από τις ρεαλιστικές ερμηνείες ενός συνόλου που περιλαμβάνει τους: Τζέσικα Τσάστεϊν, Τζέισον Κλαρκ, Τζόελ Έντγκερτον, Τζένιφερ Ελ, Μαρκ Στρονγκ, Κάιλ Τσάντλερ και Έντγκαρντ Ραμίρεζ, σε μία καινοτόμο κινηματογραφία σε ακραίες συνθήκες χαμηλής ορατότητας, σε μια πολυεπίπεδη καλλιτεχνική διεύθυνση, κάθε πτυχή της παραγωγής απέδειξε ότι η Μπίγκελοου μπορεί να ζωντανέψει μια αληθινή ιστορία στην οθόνη.

Ο σεναριογράφος και παραγωγός Μαρκ Μπόαλ, έμπειρος δημοσιογράφος και βραβευμένος δραματουργός, ανέπτυξε τις πηγές και ανέφερε την ιστορία ώστε να μπορεί να ειπωθεί με ακρίβεια παρουσιάζοντας αμέτρητες μοναδικές προκλήσεις. Δεσμεύτηκε στις πηγές του ότι θα κατέγραφε όχι μόνο τους προσωπικούς αγώνες τους, αλλά τις λεπτομέρειες και τις επιπτώσεις αυτής της ιστορικής επιχείρησης, ενώ ταυτόχρονα προστάτευσε την ταυτότητα των συνεντευξιαζόμενων. Οι διάλογοι και οι σκηνές εμπνεύστηκαν από τις εκτεταμένες συνεντεύξεις που διεξήγαγε ο ίδιος, επιτρέποντας στον Μπόαλ να αναπαραστήσει τις αφηγήσεις εκείνων που ενεπλάκησαν στην πραγματική επιχείρηση καθώς και άλλα μέλη των στρατιωτικών και των μυστικών υπηρεσιών.

Τελικά, οι κινηματογραφιστές επιλέγουν να πουν την ιστορία μέσα από τα μάτια μιας λιγότερο γνωστής συμμέτοχης στο κυνήγι των μυστικών υπηρεσιών: της Μάγια, μιας νεαρής πράκτορα της CIA και κυνηγού, που εξειδικεύεται στον εντοπισμό και την εξόντωση τρομοκρατών. Με μια διακριτική ερμηνεία της Τσάστεϊν, ο χαρακτήρας της Μάγια, ο οποίος βασίζεται σε αληθινό πρόσωπο, έγινε το όχημα του Μπόαλ για τη δραματοποίηση ενός προσωπικού ρόλου στην ευρύτερη εικόνα. Με κάποιο τρόπο, το πορτρέτο της εξέλιξής της από την αθωότητα στη φρικαλέα αποφασιστικότητα, αντηχεί την εξέλιξη ενός έθνους που παλεύει να συνεργαστεί με την αδυσώπητη λογική της τρομοκρατίας.

Σε αντίθεση με την προηγουμένη συνεργασία των Μπίγκελοου και Μπόαλ στην ταινία “The Hurt Locker” στην οποία οι πλασματικοί χαρακτήρες ήρθαν αντιμέτωποι με τον τρομακτικό αληθινό κόσμο του Ιράκ, το “Zero Dark Thirty” είναι μοναδικό και εξαιρετικό στην προσέγγισή του. Πρόκειται για ένα αμάλγαμα ταινίας δράσης και ερευνητικής δημοσιογραφίας και δράματος, δεν πρόκειται για φαντασία ούτε για ντοκιμαντέρ, είναι ένα συναρπαστικό υβρίδιο το οποίο ακολουθεί προσεκτικά αυτό που είναι γνωστό στο κυνήγι των μυστικών υπηρεσιών, ενώ ρίχνει νέο φως στους απόκρυφους, σκοτεινούς διαδρόμους του πολέμου της τρομοκρατίας. Αναπαριστά επιδέξια τα μυστήρια του ανθρώπινου θάρρους και τις αμφισημίες μιας κατάστασης στην οποία οι συνήθεις ηθικοί κανόνες δεν υφίστανται πλέον.

Η κινηματογραφική διήγηση απετέλεσε το τέλειο μέσο για τη μεταφορά της αφήγησης. Υπερασπιζόμενος αυτό το είδος του μυθιστορήματος, η έμπνευση του Μπόαλ απετέλεσε τη Νέα Δημοσιογραφία της δεκαετίας του ’60, όταν σπουδαίοι Αμερικανοί συγγραφείς έμαθαν να εφαρμόζουν τις τεχνικές της λογοτεχνίας στην περιγραφή αληθινών γεγονότων. Με αυτή την έννοια, το “Zero Dark Thirty” αποπειράται να δώσει ώθηση στο λογοτεχνικό ρεπορτάζ, προσφέροντας στο θεατή ένα μοναδικό είδος ταινία: την ταινία ρεπορτάζ.

Στον πυρήνα της, η ταινία “Zero Dark Thirty” δίνει μια κινηματογραφική ερμηνεία σε ένα από τα πλέον πολυσυζητημένα αλλά λιγότερο γνωστά γεγονότα της σύγχρονης εποχής από δύο δημιουργικούς καλλιτέχνες οι οποίοι προκαλούν τον εαυτό τους να αγγίξει τα όρια της τέχνης τους. Τα γεγονότα έχουν αναπαρασταθεί με πίστη στα γεγονότα, με γυρίσματα στο ίδιο το Πακιστάν, τοποθετώντας τον θεατή στο κέντρο της δράσης. Το αποτέλεσμα είναι μία ταινία τόσο βαθυστόχαστη και προκλητική όσο καθηλωτική και αληθινή.


The hunt for Osama bin Laden preoccupied the world and two American presidential administrations for more than a decade. But in the end, it took a small, brilliant team of CIA operatives to track him down. Every aspect of their mission was shrouded in secrecy. Though some of the details have since been made public, many of the most significant parts of the intelligence operation––including the central role played by that team––are brought to the screen for the first time in a gripping new film by the Oscar®-winning creative duo of Kathryn Bigelow and Mark Boal.
Their account of bin Laden’s pursuit and capture, vivid yet faithful to the facts, takes the viewer inside the hubs of power and to the front lines of this historic mission, culminating in the special operations assault on a mysterious, suburban Pakistani compound.
But it is the lead-up to the raid that truly distinguishes “Zero Dark Thirty” from other accounts. The quest to find bin Laden was fraught with danger from the start, and not every U.S. operative survived. Some intelligence experts came to believe that the assignment was impossible to carry out, but on the ground a determined team of analysts and interrogators defied the odds and proved them wrong. For the first time, their struggle to find Osama bin Laden is told in electrifyingly, immediate, and authentic detail.
The initial, self-imposed creative challenge Bigelow and Boal faced in developing “Zero Dark Thirty” was how to tell this multifaceted story in the compressed time frame of a motion picture. The film encompasses sweeping events spanning nearly a decade, journeying across multiple countries and involving a precisely chosen cast of hundreds along with a devoted crew whose objective was to capture the on-the-ground reality of this mission as truthfully and viscerally as possible. To that end, it pulls no punches in documenting the moral lines––including torture––that were crossed. The intention was to create a cinematic work with the sweep and human emotion of a historical novel.




“Zero Dark Thirty” (the title is military jargon for the dark of night, as well as the moment—12:30 a.m.—when the Navy SEALs first stepped foot on the compound) marks Kathryn Bigelow’s most ambitious production to date. Deploying the full arsenal of filmic art, from the naturalistic performances of an ensemble that includes Jessica Chastain, Jason Clarke, Joel Edgerton, Jennifer Ehle, Mark Strong, Kyle Chandler, and Edgar Ramirez, to innovative cinematography in extreme low-light conditions, to the layered art direction, every facet of the production became a proving ground for Bigelow to make living history come alive on screen.

For screenwriter and producer Mark Boal, a trained journalist and award-winning dramatist, sourcing and reporting the story so that it could be told accurately and fully presented countless unique challenges. He made a commitment to his sources that he would chronicle not only their personal struggles, but also the details and the ramifications of this historic operation, while simultaneously protecting the identities of those he interviewed. The dialogue and scenes were inspired by the extensive interviews he conducted, allowing Boal to depict the accounts of real life people involved in the operation as well as other members of the military and intelligence communities.
At the end of the day, the filmmakers chose to tell the story through the eyes of a little-known participant in the intel hunt: Maya, a young CIA agent and targeter who specialized in finding and killing terrorists. In a nuanced performance by Chastain, the character of Maya, which is based on a real person, became Boal’s vehicle for dramatizing the individual’s role in the larger scheme. In some ways, the portrait of her development, from innocence to horror and grim determination, echoes the evolution of a nation struggling to cope with the ruthless calculus of terrorism.
Unlike Bigelow and Boal’s previous collaboration, “The Hurt Locker,” in which fictional characters were set against the terrifying real world of Iraq, “Zero Dark Thirty” is distinctive and singular in its approach. It is an amalgam of action-film and investigative reporting and drama, neither a work of fiction nor a documentary but an exciting hybrid that tracks closely what is known of the intelligence hunt, while shedding new light on the secretive, dark corridors of the war on terror. It deftly depicts the mysteries of human courage and the ambiguities of a situation in which the usual moral rules no longer apply.
Cinematic story telling became the perfect means to relay the narrative. In staking out this novel territory, Boal’s inspiration was the New Journalism of the 1960s, when major American writers learned to apply the techniques of literature to the description of real events. In this sense, “Zero Dark Thirty” attempts to move the genre of literary reportage forward, offering the audience a unique kind of movie: the reported film.
At its core, “Zero Dark Thirty” offers a cinematic rendition into one of the most discussed but least known events of modern times from two creative artists challenging themselves to push the limits of their craft. Events are recreated with a fidelity to the facts, including filming in Pakistan itself, embedding the viewer into the center of the action. The result is a film as profound and provocative as it is stunning and real.
Columbia Pictures presents a Mark Boal production, a First Light production, an Annapurna Pictures production, a Kathryn Bigelow film, Zero Dark Thirty. Starring Jessica Chastain, Jason Clarke, Joel Edgerton, Jennifer Ehle, Mark Strong, Kyle Chandler, and Edgar Ramirez. Directed by Kathryn Bigelow. Written by Mark Boal. Produced by Mark Boal, Kathryn Bigelow, and Megan Ellison. Executive Producers are Colin Wilson, Greg Shapiro, and Ted Schipper. Director of Photography is Greig Fraser. Production Designer is Jeremy Hindle. Edited by Dylan Tichenor, A.C.E. and William Goldenberg, A.C.E. Costumes Designed by George L. Little. Music by Alexandre Desplat. Casting by Mark Bennett, CSA, Richard Hicks, CSA, and Gail Stevens.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site



top of the page

PHOTOS - POSTERS

Zero Dark Thirty Poster.jpg
Zero Dark Thirty - 0015.jpg
Zero Dark Thirty - 0014.jpg
Zero Dark Thirty - 0012.jpg
Zero Dark Thirty - 0013.jpg
Zero Dark Thirty - 0009.jpg
Zero Dark Thirty - 0010.jpg
Zero Dark Thirty - 0008.jpg
Zero Dark Thirty - 0011.jpg
Zero Dark Thirty - 0005.jpg
Zero Dark Thirty - 0006.jpg
Zero Dark Thirty - 0007.jpg
Zero Dark Thirty - 0002.jpg
Zero Dark Thirty - 0003.jpg
Zero Dark Thirty - 0004.jpg
Zero Dark Thirty - 0001.jpg
       


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
19/12/2012 (ΗΠΑ)
21/2/2013 (Ελλάδα)


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3.33
Αριθμός Ψήφων: 3


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Θρίλερ
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΠεριπέτειαΘρίλερRestrictedΔραματικήΔράσης

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails