Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
. Nymphomaniac part 1 Uncut
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Starred Up
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Xenia
. Ήσυχες Μέρες
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: elsapanag's Profile elsapanag
Σήμερα: 2
Χθές: 1
Συνολικά: 9759

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 88
Μέλη: 0
Σύνολο: 88

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Ο Κινηματογραφιστής (The Cameraman) των Έντουαρτ Σέντγουϊκ, Μπάστερ Κίτον (1928)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 27 Ιούλ. 2012 @ 09:00:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Κωμωδία

Ο Κινηματογραφιστής
The Cameraman

των Έντουαρτ Σέντγουϊκ, Μπάστερ Κίτον
με τους Μπάστερ Κίτον, Μαρσελίν Ντέι, Χάρολντ Γκούντγουϊν

Υπόθεση:
Είναι ένα από τα τελευταία φιλμ της κλασσικής περιόδου του Μπάστερ Κίτον πριν την έλευση του ομιλούντος κινηματογράφου. Ο «αγέλαστος κωμικός» είναι εδώ ο Λιούκ Σάνον, ένας φωτογράφος που είναι ερωτευμένος με την Σάλι, μια όμορφη γραμματέα των κινηματογραφικών στούντιο MGM. Για να την κάνει να τον προσέξει, αποφασίζει να γίνει cameraman στην εταιρεία ώστε να είναι πιο κοντά της. Όμως με την κινηματογραφική κάμερα στα χέρια είναι εντελώς αδέξιος και κάνει συνεχώς λάθη, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ξεκαρδιστικά στιγμιότυπα. Ό,τι προσπαθεί να κάνει καταλήγει σε φιάσκο, έτσι σκέφτεται άλλους τρόπους για να πλησιάσει την Σάλι...


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η τελευταία μεγάλη κωμωδία του Μπάστερ Κίτον

Με τις ανεπανάληπτες ερμηνείες των Έντουαρτ Σέντγουϊκ & Μπάστερ Κίτον

Μια απ’ τις πιο συγκινητικές ερμηνείες του αξεπέραστου κωμικού

Κλασικός Μπάστερ Κίτον, με άφθονα γκαγκς, επινοητικές συλλήψεις στην πλοκή και μια ευγενική ερωτική ιστορία στο επίκεντρο.

Η χρυσή εποχή του βωβού κινηματογράφου έμελλε να κρατήσει λίγο, όμως το κοινό μπόρεσε να απολαύσει κάποιους σπουδαίους καλλιτέχνες. Ο Μπάστερ Κίτον υπήρξε μια από τις κορυφαίες μορφές του βωβού, προσφέροντας άφθονο γέλιο αν και κανείς θεατής δεν είδε τον ίδιο να γελά.

Ο Μπάστερ Κίτον μπροστά από την κάμερα του συν-σκηνοθέτη Έντουαρντ Σέντγουϊκ δίνει μια από τις ξεκαρδιστικότερες παραστάσεις του.

Όταν ήρθε η εποχή που ο κινηματογράφος απέκτησε φωνή, ο Μπάστερ Κίτον άρχισε να σιωπά… Αυτός που πρόσφερε τόσα στο σινεμά πέθανε φτωχός και ξεχασμένος.

The Cameraman: Ο σιωπηλός ήχος Του Chris Edwards.

Όσο περισσότερα πράγματα και γεγονότα γνωρίζουμε για τη ζωή ενός καλλιτέχνη, τόσο μπαίνουμε στον πειρασμό να βρούμε τους τρόπους με τους οποίους εκφράζεται στην εργασία του. Αυτό βέβαια μπορεί να μας πάει πολύ μακριά. Για παράδειγμα, είναι γνωστό ότι ο Μπάστερ Κίτον είχε υπογράψει το 1928 μια συμφωνία με την MGM για καλλιτεχνική ελευθερία έναντι χρηματικής ασφάλειας, η οποία αποδείχτηκε καταστροφική για τον ίδιο. Είναι επίσης γνωστό ότι η συμφωνία αυτή κατέστρεψε, εκτός από την καριέρα του, τον γάμο του αλλά και την ψυχική του ηρεμία για κάποια χρόνια. Ίσως λοιπόν θα έπρεπε να εστιάσουμε σε κάποια στιγμιότυπα από τις ταινίες της MGM που απεικονίζουν τον εσωτερικό πόνο του καλλιτέχνη, όπως τα καλλιτεχνικά έργα τείνουν να κάνουν.

Είναι όμως αυτό αλήθεια; Ή μήπως πρόκειται για κάτι κατασκευασμένο, το οποίο σκέπτονται μόνο όσοι βλέπουν τα πράγματα από έξω; Κάτι τέτοιο συχνά είναι κακή τέχνη και όχι μια αριστουργηματική απεικόνιση του πόνου. Για παράδειγμα: το φιλμ του Κίτον «Spite Marriage» που έκανε για την MGM είναι από τα χειρότερα φιλμ του βωβού σινεμά. Όμως ο «Κινηματογραφιστής» είναι μια από τις καλύτερες.

Ας παρακολουθήσουμε τα γκαγκς από αυτή την ταινία: Ο Μπάστερ άλλοτε πάει πέρα-δώθε από τις καταιγίδες, άλλοτε τρώει τη βροχή, τα βαρέλια πέφτουν πάνω του θάβοντάς τον, και πολλά άλλα. Πώς θα μπορούσε να αισθάνεται ο Μπάστερ με όλα αυτά;
Ο «Κινηματογραφιστής» είναι η ταινία που ο Μπάστερ Κίτον ένιωθε πιο πιεσμένος από κάθε άλλη ταινία του: ένιωθε χάλια. Ο χαρακτήρας που υποδύεται, ένας ασήμαντος φωτογράφος του δρόμου, ώσπου κάποια στιγμή βλέπει μέσα από τη μηχανή του μια όμορφη κοπέλα και ο έρωτας τον χτυπάει κατακέφαλα. Όμως η κοπέλα έχει φύγει, υπάρχει μόνο στο χαρτί, κι ο Μπάστερ συνεχίζει να είναι μόνος. Η σκηνή αυτή είναι σπουδαία: η Σάλι (η κοπέλα της φωτογραφίας) τον κάνει να ξεφύγει από την ασήμαντη ζωή του για να κερδίσει την αγάπη της. Όταν μαθαίνει ότι είναι γραμματέας σε κινηματογραφική εταιρεία, αγοράζει μια κάμερα και προσπαθεί να γίνει
κινηματογραφιστής. Όλη αυτή του η προσπάθεια θα τον οδηγήσει σε απίστευτες γκάφες και αξέχαστα γκάγκς, που μόνο με αυτά του «Στρατηγού» θα μπορούσαν να συγκριθούν (και εκεί – παρεπιπτόντως – όλα τα κάνει πάλι για μια γυναίκα).
Όλες αυτές οι ξεκαρδιστικές σκηνές απομονώνουν τον θεατή από την πραγματική θλίψη.

Ο Μπάστερ πιέζεται διότι κινδυνεύει να χάσει την Σάλι, η οποία, εκτός από αξιαγάπητη, δείχνει να τον θέλει πραγματικά. Όταν λοιπόν αυτό δεν φαίνεται εφικτό, τότε πιέζεται ψυχικά και ο θεατής. Αυτό είναι το χιούμορ του Κίτον: πικρό και κυνικό.
Σαρκαστικό και ειρωνικό. Δεν σε αφήνει να γελάσεις με την ψυχή σου, είναι ένα είδος χαρμολύπης.

Αν και ο Κίτον πάντοτε προετοίμαζε επιμελώς τις σκηνές του στις ταινίες, ωστόσο στον «Κινηματογραφιστή» φαίνεται ότι σε κάποιες σκηνές αυτοσχεδιάζει, ιδιαίτερα στη σκηνή με το μπέιζμπολ. Ίσως αυτό να το έκανε για να εκτονωθεί από την πίεση του στούντιο, ίσως όμως και όχι. Όπως και να έχει, πρόκειται για σκηνές ανθολογίας, με την κάμερα να έχει σχεδόν ακινητοποιηθεί για να κάνει ο Κίτον τα κόλπα του. Άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο του φιλμ είναι τα δραματικά close-up, όπως π.χ. στη σκηνή της θύελλας ή στην σκηνή της πισίνας. Οι σκηνές αυτές είναι μεν αστείες, όμως η αγωνία υπάρχει σε ένα δεύτερο επίπεδο, αφού το διακύβευμα είναι πάντα η αγάπη της Σάλι, που παραμένει κάθε άλλο παρά σίγουρη. Ως τελικό συμπέρασμα μπορούμε να πούμε ότι ο «Κινηματογραφιστής» είναι μια σύνθετη, ανθρώπινη ταινία. Το στενάχωρο είναι πως είναι η αρχή του τέλους για τον μεγάλο κωμικό.

Μπάστερ Κίτον (1895 – 1966)

Ο Τζόζεφ Φρανκ "Μπάστερ" Κίτον VI (γεννημένος στις 4 Οκτωβρίου 1895) ήταν ένας σπουδαίος κωμικός, γνωστός κυρίως για τις "βωβές" του ταινίες, με το "σήμα κατατεθέν" του να είναι η κωμωδία με κινήσεις του σώματος, διατηρώντας, όμως, μια στωική αγέλαστη έκφραση, κερδίζοντας, έτσι το παρατσούκλι "Το Μεγάλο Πέτρινο Πρόσωπο".

Ο Κίτον γεννήθηκε σε μια "βαριετέ" οικογένεια. Πατέρας του ήταν ο Joseph Hallie Keaton , γέννημα-θρέμμα της επαρχίας Vigo County στην Ιντιάνα. Ο Τζο Κίτον είχε ένα περιπλανώμενο θίασο μαζί με το Χάρρυ Χουντίνι, το Mohawk Indian Medicine Company, που ενώ δινόταν μια παράσταση, πίσω από τη σκηνή πωλούνταν φαρμακευτικά ιδιοσκευάσματα. Ο Μπάστερ Κίτον γεννήθηκε στην Πικούα του Κάνσας, τη μικρή πόλη όπου έτυχε να βρίσκεται η μητέρα του, Myra Edith Cutler, την ώρα του τοκετού.

Σε ηλικία τριών ετών ο Κίτον μπήκε στο χώρο του θεάματος, παίζοντας με τους γονείς του στους "Τρεις Κίτον" (The Three Keatons). Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη σκηνή το 1899 στη πόλη Wilmington της πολιτείας Delaware.

Το Φεβρουάριο του 1917, ο Κίτον συνάντησε το Ρόσκο "Φάττυ" Άρμπακλ στα στούντιο Talmadge στη Νέα Υόρκη, όπου ο Άρμπακλ είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον παραγωγό Τζόζεφ Μ. Σενκ. Ο Τζο Κίτον αποδοκίμαζε τις ταινίες και ο Μπάστερ είχε τις επιφυλάξεις του για το μέσο. Κατά τη διάρκεια της πρώτης συνάντησης του με τον Άρμπακλ, ζήτησε να δανειστεί μια κάμερα για να μάθει πώς λειτουργεί.

Πήρε την κάμερα στην δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου έμενε, την αποσυναρμολόγησε και την επανασυναρμολόγησε. Έχοντας κατανοήσει τη μηχανική του κινηματογράφου, επέστρεψε την επόμενη μέρα, με την κάμερα στο χέρι, ζητώντας δουλειά.

Προσελήφθη ως συμπρωταγωνιστής και συντάκτης κωμικών ατακών, κάνοντας την πρώτη του εμφάνιση στην ταινία The Butcher Boy. Ο Κίτον ισχυρίστηκε πως έγινε σύντομα βοηθός σκηνοθέτη του Άρμπακλ και ολόκληρου του τμήματος συγγραφής κωμικών διαλόγων. Ο Κίτον και ο Άρμπακλ έγιναν στενοί φίλοι.

Μετά την επιτυχημένη συνεργασία του Κίτον με τον Άρμπακλ, ο Σενκ τού έδωσε μια δική του μονάδα παραγωγής, την Buster Keaton Comedies.
Έκανε μια σειρά από κωμωδίες μικρού μήκους, όπως το

"Μια Εβδομάδα" (One Week,1920),
"Το Θέατρο" (The Playhouse,1921),
"Μπάτσοι" (Cops,1922) και
"The Electric House" (1922).

Βασιζόμενος στην επιτυχία αυτών των ταινιών μικρού μήκους, ο Κίτον μεταπήδησε στις ταινίες μεγάλου μήκους.

Ο κριτικός κινηματογράφου Ντέηβιντ Τόμσον αργότερα περιέγραψε το ύφος κωμωδίας του Κίτον: "Ο Μπάστερ, απλά ένας άνθρωπος που κλίνει προς μια πίστη σε τίποτα άλλο εκτός από τα μαθηματικά και τον παραλογισμό...σαν έναν αριθμό που πάντα ψάχνει τη σωστή εξίσωση. Κοίταξε το πρόσωπό του-τόσο όμορφο αλλά καθόλου ανθρώπινο σαν πεταλούδα-και βλέπεις αυτή την απόλυτη αποτυχία να διακρίνεις κάποιο συναίσθημα."

Εκτός από το Steamboat Bill Jr.-1928, στις πιο διαχρονικές ταινίες μεγάλου μήκους του Κίτον περιλαμβάνονται οι:
"Η Φιλοξενία Μας" (Our Hospitality,1923),
"Ο Θαλασσοπόρος" (The Navigator,1924),
"Σέρλοκ ο νεότερος" (Sherlock Jr.,1924),
"Επτά Ευκαιρίες" (Seven Chances,1925),
"Ο Κινηματογραφιστής" (The Cameraman,1928) και
"Ο Στρατηγός" (The General,1927).

Ο Κίτον υπέγραψε με την MGM το 1928, μια επαγγελματική απόφαση που αργότερα θα αποκαλούσε τη χειρότερη της ζωής του. Συνειδητοποιήσε πολύ αργά πως το σύστημα που ακολουθούσε η MGM θα ήταν πιο περιοριστικό από την ελευθερία στην οποία είχε συνηθίσει, περιορίζοντας αυστηρά την καλλιτεχνική του έκφραση. Ήταν υποχρεωμένος να προσκολλάται σε σενάρια που ήταν φορτωμένα με διαλόγους. Για πρώτη φορά ο Κίτον αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει κασκαντέρ κατά τά γυρίσματα κάποιων επικίνδυνων σκηνών, αφού η MGM ήθελε να προστατεύσει την επένδυσή της. Σταμάτησε,επίσης, να σκηνοθετεί αλλά συνέχισε να παιζει και έκανε για την εταιρία μερικές από τις πιο επιτυχημένες οικονομικά ταινίες του. Η MGM προσπάθησε να ενώσει επαγγελματικά τον λακωνικό Κίτον με τον θορυβώδη Τζίμυ Ντουράντ σε μια σειρά ταινιών The Passionate Plumber, Μίλα Ελευθερα (Speak Easily) και What! No Beer?. Η τελευταία θα ήταν η τελευταία εμφάνισή του ως πρωταγωνιστής. Οι ταινίες αποδείχτηκαν δημοφιλείς.
Τα χρόνια που ακολούθησαν ήταν εποχή καλλιτεχνικής πτώσης. Ο Κίτον εμφανιζόταν σε δευτεροκλασάτες ταινίες μόνο για τα χρήματα. Εμφανίστηκε, επίσης, σε μια κωμική σκηνή για δύο αδέξιους μουσικούς, στην ταινία του Τσάρλι Τσάπλιν Τα Φώτα της Ράμπας(Limelight,1952). Τα Φωτα της Ράμπας αποτελούν τη μοναδική φορά στην οποία η δύο επιφανέστεροι γίγαντες της βωβής κωμωδίας θα εμφανιζόντουσαν μαζί στη μεγάλη οθόνη.
Ο Κίτον πέθανε την 1 Φεβρουαρίου 1966 από καρκίνο του πνεύμονα στο Woodland Hills της Καλιφόρνια σε ηλικία 70 ετών. Δεν του είπαν ποτέ πως βρισκόταν στο τελευταίο στάδιο της ασθένειας, αφήνοντάς τον να νομίζει πως έχει βρογχίτιδα. Περιορισμένος σε ένα νοσοκομείο τις τελεταίες του μέρες, ο Κίτον ήταν ακούραστος και πηγαινοερχόταν συνέχεια μέσα στο δωμάτιό του. Σε ένα βρετανικό ντοκιμαντέρ για την καριέρα του, η χήρα του Ελεανόρ είπε στους παραγωγούς της Thames Television ότι ο Κίτον έπαιζε χαρτιά με φίλους του το βράδυ πριν πεθάνει…

Έντουαρντ Σέντγουϊκ (1889 - 1953)

Γεννήθηκε στις 7 Νοεμβρίου 1889 στο Γκάλβεστον του Τέξας. Και οι δύο του γονείς ήσαν ηθοποιοί. Κατά την παιδική του ηλικία εμφανιζόταν στις παραστάσεις που έδιναν οι γονείς του, παίζοντας ρόλους παιδιών, όπως ήταν φυσικό. Η «καριέρα» του μικρού Έντουαρντ ως ηθοποιού σταμάτησε περίπου στην ηλικία των 7 ετών, όταν οι γονείς του τον έστειλαν στο σχολείο. Σπούδασε στο πανεπιστήμιο St. Mary του Γκάλβεστον και αργότερα στην Στρατιωτική Ακαδημία του Σαν Αντόνιο. Στην αρχή σκεφτόταν να ακολουθήσει στρατιωτική καριέρα αλλά αργότερα συνειδητοποίησε ότι η στρατιωτική ζωή δεν του πήγαινε καθόλου, έτσι αποφάσισε να επιστρέψει στην υποκριτική, στο θίασο του πατέρα του. Όταν αργότερα ο πατέρας του αρρώστησε, ανέλαβε ο ίδιος τον έλεγχο του οικογενειακού θιάσου με μεγάλη επιτυχία. Εκείνα τα χρόνια ο κινηματογράφος άρχισε να αναπτύσσεται, έτσι ο Έντουαρντ άρχισε να εμφανίζεται σε βωβές κωμωδίες μαζί με τις δύο αδελφές του. Από το 1921 άρχισε να σκηνοθετεί: υπήρξε ο σκηνοθέτης πολλών ταινιών με ήρωα τον καουμπόι Τόμ Μίξ, που ήσαν πολύ δημοφιλής περσόνα εκείνη την εποχή. Κατά τα μέσα της δεκαετίας του ’20 προσελήφθη από την MGM. Εκεί γνωρίστηκε με τον σπουδαίο κωμικό Μπάστερ Κίτον (έγιναν στενοί φίλοι, κυρίως λόγω της αγάπης αμφοτέρων για το μπέιζμπολ), τον οποίο σκηνοθέτησε σε ταινίες όπως The Cameraman, Spite Marriage, Free and Easy, Dough Boys, Parlor, Bedroom & Bath, Speak Easily, Sidewalks of New York, και What! No Beer?. Από το 1936 ο Σέντγουικ έγινε και παραγωγός των ταινιών του.
Την δεκαετία του ’40 δεν είχε πολλές ευκαιρίες να σκηνοθετήσει, αφού τα στούντιο άρχισαν να τον παροπλίζουν. Η πιο ενδιαφέρουσα σκηνοθετική δουλειά του εκείνη την περίοδο ήταν το Air Raid Wardens, με πρωταγωνιστές το κωμικό δίδυμο Λόρελ & Χάρντι (Χονδρός - Λιγνός). Τα επόμενα χρόνια ήταν στο μισθολόγιο των στούντιο χωρίς να σκηνοθετεί, ενώ κάποιες προσπάθειες να ξανασκηνοθετήσει τον – παρηκμασμένο πια – Μπάστερ Κίτον απέβη άκαρπη. Πέθανε στις 7 Μαρτίου 1953 στο Χόλιγουντ από έμφραγμα.

Μαρσελίν Ντέι (1908 – 2000)

Γεννήθηκε στο Κολοράντο Σπρίνγκς της ομώνυμης πολιτείας των Η.Π.Α. Αποφάσισε να ακολουθήσει τα βήματα της μεγαλύτερης αδελφής της Αλίς, η οποία έπαιζε σε βουβές ταινίες. Το 1924 προσελήφθη από τα Keystone Studios και έπαιξε για πρώτη φορά στην ταινία Picking Peaches, σε σκηνοθεσία του Μαξ Σένετ. Στη συνέχεια έπαιξε σε πολλές ταινίες βωβού γουέστερν, δημοφιλές είδος την δεκαετία του ’20, παίζοντας στο πλάι σημαντικών ηθοποιών, όπως ο Lionel Barrymore, John Barrymore, Buster Keaton και Lon Chaney. Το 1926 έγινε μια από τις 13 WAMPAS Baby Stars (επίλεκτες νέες ηθοποιούς για τα στούντιο), μαζί με ονόματα όπως οι Joan Crawford, Mary Astor, Janet Gaynor και Dolores del Río.

Έχοντας ήδη επισκιάσει την αδελφή της, η διετία 1927-28 ήταν η πιο λαμπρή για την καριέρα της, αφού έπαιξε σε δημοφιλείς ταινίες (το 1927 ήταν στο πλάι του Τζον Μπάριμορ στη πομαντική περιπέτεια The Beloved Rogue και μαζί με τον σπουδαίο Λόν Τζάνεϊ στο θρίλερ London After Midnight σε σκηνοθεσία του Τόντ Μπράουνινγκ, ενώ το 1928 έπαιξε με τον Μπάστερ Κίτον στον Κινηματογραφιστή. Όταν ο κινηματογράφος έγινε ομιλών, η καριέρα της Ντέι έσβησε, κυρίως λόγω ενός προβλήματος που είχε στην ομιλία, το οποίο δεν φαινόταν στις βουβές ταινίες. Μετά από κάποιες εμφανίσεις σε δευτεροκλασάτα γουέστερν στη δεκαετία του’30 η καριέρα της σταμάτησε οριστικά. Αν και έκανε δύο γάμους, δεν απέκτησε παιδιά. Πέθανε το 2000 από φυσικά αίτια στην Καλιφόρνια.



After becoming infatuated with a pretty office worker for MGM Newsreels, Buster trades in his tintype operation for a movie camera and sets out to impress the girl (and MGM) with his work.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
16/9/1928 (ΗΠΑ)
6/9/1929 (Γερμανία)
16/8/2012 (Ελλάδα, επανέκδοση)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

The Cameraman Greek Poster.jpg
The Cameraman - 0004.jpg
The Cameraman - 0002.jpg
The Cameraman - 0003.jpg
The Cameraman - 0001.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Buster Keaton ... Buster
    Marceline Day ... Sally
    Harold Goodwin ... Stagg
    Sidney Bracey ... Éditor
    Harry Gribbon ... Cop

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Κωμωδία, Αισθηματική, Οικογενειακή, Δράμα

Σκηνοθεσία
Edward Sedgwick
Buster Keaton

Σενάριο
Clyde Bruckman
Lew Lipton
Richard Schayer
Joseph Farnham
Al Boasberg
Byron Morgan

Παραγωγή
Buster Keaton
Lawrence Weingarten

Φωτογραφία
Reggie Lanning
Elgin Lessley

Μοντάζ
Hugh Wynn
Basil Wrangell

Σκηνικά
Fred Gabourie

Εταιρείες Παραγωγής
Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) (presents) (controlled by Loew's Incorporated) (An Edward Sedgwick Production) (A Buster Keaton Production)

Διανομή
New Star (Ελλάδα)
Metro-Goldwyn-Mayer
Paramount-Ufa-Metro-Verleihbetriebe GmbH
Critics' Choice Vide
Facets Multimedia Distribution
Kino Video
MGM/UA Home Entertainment
MGM/UA Home Video
Movies Unlimited
Warner Home Video

Χρονολογία παραγωγής
1928

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Ασπρόμαυρη 1.33 : 1

Διάρκεια
69'

Ήχος
Βωβή

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Χόλιγουντ - Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη, Νιούπορτ Μπιτς - ΗΠΑ

AKA

Καταλληλότητα
Portugal:M/6 | Sweden:Btl | Spain:T | UK:U | USA:Passed (National Board of Review) | West Germany:6 | USA:Not Rated | Australia:G | Brazil:Livre

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κωμωδία
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΑσπρόμαυρηΒωβήΚωμωδίαGeneral AudiencesΟικογενειακήΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails