Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury
. Master of the Universe
. Διπλή Ζωή
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Οι Σταθμοί του Σταυρού
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Electra (από 1/12)
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
. Ο Επιφανής Άγνωστος
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: sajjad122's Profile sajjad122
Σήμερα: 1
Χθές: 0
Συνολικά: 9804

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 98
Μέλη: 0
Σύνολο: 98

Εγγραφή


Cinema: Η Ζωή του Πι (Life Of Pi) του Ανγκ Λι (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 21 Ιούλ. 2012 @ 16:20:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Περιπέτεια

Η Ζωή του Πι
Life Of Pi

του Ανγκ Λι
με τους Σουράτζ Σάρμα, Ίρφαν Χαν, Αντίλ Χουσεϊν, Ρέιφ Σπολ, Ταμπού, Ζεράρ Ντεπαρντιέ

Υπόθεση:
Ο Πι, ένα δεκαεξάχρονο αγόρι από την Ινδία, μετακομίζει με την οικογένειά του στον Καναδά, μεταφέροντας μαζί και τον ζωολογικό τους κήπο. Κατά τη διάρκεια μιας τρομερής καταιγίδας όμως το πλοίο βυθίζεται, και ο Πι σώζεται από θαύμα. Θα επιβιώσει πάνω σε μία σχεδία επί 227 ημέρες κάτω από αντίξοες συνθήκες, με μοναδική συντροφιά τον Ρίτσαρντ Πάρκερ, μια τρομακτική τίγρη της Βεγγάλης.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η νέα σκηνοθετική δουλειά του τιμημένου με Όσκαρ Ανγκ Λι (“Brokeback Mountain”, “Crouching Tiger, Hidden Dragon”), είναι βασισμένη στο ομώνυμο best-seller του Γιαν Μαρτέλ. Ένα αξιόλογο τεχνολογικό επίτευγμα σε 3D, η επική περιπέτεια επιβίωσης του Πι είναι μια συναισθηματικά μαγευτική εμπειρία που θα εμπνεύσει, θα συγκινήσει και θα ταξιδέψει το κοινό σε έναn πρωτόγνωρο τόπο που δε θα ξεχάσει ποτέ.

Ο Σκηνοθέτης

Δεν είναι πολλοί οι σκηνοθέτες που μπορούν να μεταπηδούν από την κωμωδία στο δράμα εποχής και από την επίδειξη ασιατικών πολεμικών τεχνών  στα '70s και το αμερικανικό west με την ίδια αφηγηματική άνεση. Ο κινεζικής  καταγωγής και γεννημένος στην Ταϊβάν Ανγκ Λι το έχει πετύχει. Με σπουδές στην Νέα Υόρκη, ξεκίνησε την καριέρα του ως βοηθός του Σπάικ Λι στην πτυχιακή του ταινία “Joe’s Bed-Stuy Barbershop“. Με το κωμικό “Γαμήλιο Πάρτι“ (1993), την εξερεύνηση του χάσματος γενεών στην Ταϊβάν με αφορμή το γάμο που σκηνοθετεί ένας ομοφυλόφιλος κινέζος για να ευχαριστήσει τους παλαιών αρχών γονείς του, άρχισε να αποσπά διεθνές ενδιαφέρον με υποψηφιότητα για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας και τη Χρυσή Άρκτο στο φεστιβάλ Βερολίνου.
Συνέχισε τον σχολιασμό του στην κινέζικη παράδοση με το “Eat Drink Man Woman“, το οποίο ήταν επίσης υποψήφιο για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας, και στην συνέχεια έκανε το μεγάλο άνοιγμα στο Χόλιγουντ με την κινηματογραφική μεταφορά του μυθιστορήματος της Τζέιν Όστιν “Λογική κι Ευαισθησία“, μία τρυφερή ταινία εποχής με τις Έμα Τόμσον και Κέιτ Γουίνσλετ που βραβεύτηκε με Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου. Ακολούθησε η μελέτη των αμερικάνικων μεσοαστών προαστίων στα ‘70s με την “Παγοθύελλα" (1997), που απέσπασε το βραβείο σεναρίου στις Κάννες, και η δική του εκδοχή του Αμερικανικού εμφυλίου με το “Kαλπάζοντας με τον Διάβολο“(1999). Με το εντυπωσιακό “Τίγρης και Δράκος“, επέστρεψε στην πατρίδα του δημιουργώντας ουσιαστικά νέο κινηματογραφικό είδος και φέρνοντας την ασιατική πολεμική παράδοση στο προσκήνιο. Η ταινία βραβεύτηκε με Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας και ήταν υποψήφια σχεδόν σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες. Το 2003 ο Ανγκ Λι δοκίμασε τις ικανότητές του στο είδος της δράσης, κάνοντας τον θρυλικό ήρωα κόμικ “Hulk“ κινηματογραφικό αστέρα. “Το μυστικό του Brokeback Mountain“ είναι η ταινία του που συζητήθηκε όσο καμία, δίχασε το κοινό, κέρδισε εκατομμύρια φίλους σε όλον τον κόσμο αλλά και το Χρυσό Λέοντα στη Βενετία καθώς και τρία Όσκαρ: Καλύτερης Σκηνοθεσίας, Φωτογραφίας για τον Ροντρίγκο Πριέτο και Μουσικής για τον Γκουστάβο Σανταολάγια. Το 2007, ο Ανγκ Λι επέστρεψε για άλλη μια φορά στα πάτρια εδάφη, για την ταινία “Προσοχή: Πόθος“, ενώ το 2009 έδωσε τη δική του εκδοχή για τη διοργάνωση της πιο διάσημης συναυλίας στον κόσμο, με την κωμωδία “Taking Woodstock”.

Life of Pi

Με το “Life of Pi”, o Ανγκ Λι έφτιαξε μια πρωτοποριακή δημιουργία γύρω από ένα νεαρό άντρα που επιβιώνει από μια καταστροφή στη μέση του ωκεανού, και ρίχνεται σε ένα επικό ταξίδι περιπέτειας και εξερεύνησης. Κι όσο είναι ναυαγός χτίζει μια εκπληκτική και απρόσμενη σχέση με έναν ακόμα επιζήσαντα… μια φοβερή τίγρη της Βεγγάλης.
Βασισμένο στο μυθιστόρημα του οποίου οι πωλήσεις έχουν αγγίξει τα επτά εκατομμύρια και που πέρασε χρόνια στις λίστες των best-sellers, το “Life of Pi” λαμβάνει χώρα σε 3 ηπείρους, 2 ωκεανούς και ένα τεράστιο σύμπαν φαντασίας. Το όραμα του Λι, συνδυασμένο με εκπληκτικά τρισδιάστατα εφέ, μετέτρεψε ένα μυθιστόρημα που θεωρείτο αδύνατο να πραγματοποιηθεί κινηματογραφικά, σε ένα εντυπωσιακά θαρραλέο μείγμα μεγάλης αφήγησης και συνταρακτικής θεματικής.
Από τότε που ο Λι ανέλαβε το σχέδιο αυτό, περίπου πριν από 4 χρόνια, δούλεψε εντατικά για να δημιουργήσει ένα μοναδικό όραμα πάνω στην αξέχαστη ιστορία του Γιαν Μαρτέλ – μια ιστορία θάρρους, επιμονής, έμπνευσης και ελπίδας. Η ταινία μας ταξιδεύει στην απίστευτη περιπέτεια ενός νεαρού άντρα, στην οποία εναλλάσσονται η συγκίνηση και η πνευματικότητα, η οδύνη και ο θρίαμβος, το χιούμορ και η έμπνευση.
Στην αφήγηση της ιστορίας του Πι, ο Ανγκ Λι δίνει ώθηση στα όρια της τεχνολογίας του κινηματογράφου, καθώς η επιστήμη και η τέχνη της κινηματογράφησης κάνουν άλματα – ακριβώς όπως συνέβη με τα εφέ του “Titanic“  και το 3D του “Avatar“, που επέφεραν πρωτοφανές συναίσθημα και βάθος στους χαρακτήρες. Με τον ίδιο τρόπο, στο “Life of Pi” ο Ρίτσαρντ Πάρκερ είναι ένας ολοκληρωμένος, προσιτός χαρακτήρας, που πραγματικά μοιάζει να βρίσκεται στην ίδια σωσίβια λέμβο με τον Σούρατζ Σάρμα, που υποδύεται τον Πι.
Η ταινία είναι η πρώτη απόπειρα του Λι στον τρισδιάστατο κινηματογράφο, τον οποίο είχε οραματιστεί πολύ πριν τη δημιουργία του “Avatar“, και σ’ αυτή την ταινία χρησιμοποιεί αυτό το εργαλείο για να επεκτείνει το πεδίο δράσης, να μας βυθίσει στο σωματικό ταξίδι του Πι και να μας κρατήσει στο συναισθηματικό κομμάτι της ιστορίας. «Ήθελα η εμπειρία αυτής της ταινίας να είναι τόσο μοναδική, όσο το βιβλίο του Γιαν Μαρτέλ», λέει ο σκηνοθέτης. «Κι αυτό σήμαινε  τη δημιουργία μιας επιπλέον διάστασης. Το 3D είναι μια καινούργια κινηματογραφική γλώσσα που στο “Life of Pi” ήταν πολύ σημαντική, προκειμένου να επιτρέψουμε στο κοινό να νιώσει το συναισθηματικό πεδίο των ηρώων, αλλά και την κλίμακα του έπους και της περιπέτειας».

Η ιστορία

Το “Life of Pi” αρχίζει και τελειώνει στο Μόντρεαλ με έναν συγγραφέα που, αναζητώντας την έμπνευση, βρίσκει την απίστευτη ιστορία του Piscine Militor Patel - για συντομία Πι, τον οποίο υποδύεται στα 17 του ο Σούρατζ Σάρμα, ως παιδί ο Αγιούς Ταντόν και στη σύγχρονη εποχή ο Ιρφάν Καν (“Slumdog Millionaire”, “Salaam Bombay”, “The Amazing Spiderman”). Ο Πι μεγαλώνει στο Παντιτσέρι της Ινδίας στη δεκαετία του ’70, σε μια πλούσια ζωή. Ο πατέρας του είναι ιδιοκτήτης ενός ζωολογικού κήπου και ο Πι περνάει τη μέρα του με τίγρεις, ζέβρες, ιπποπόταμους, και άλλα εξωτικά ζώα. Ο Πι αναπτύσσει τις δικές του θεωρίες για την πίστη, τη θρησκεία και την ανθρώπινη και ζωώδη φύση – αφού όμως ο Πι προσπαθήσει να γίνει φίλος με μια τίγρη, τον Ρίτσαρντ Πάρκερ, το αγόρι θα πάρει ένα σκληρό μάθημα από τον πατέρα του γύρω από τις σχέσεις ανθρώπου και κτήνους: «Η τίγρη δεν είναι φίλη σου!» βροντοφωνάζει ο κύριος Πατέλ στο γιο του. «Τα ζώα δε σκέφτονται όπως οι άνθρωποι, και όποιος άνθρωπος το ξεχνάει αυτό, σκοτώνεται!»  Ο Πι δεν θα αγνοήσει ποτέ αυτό το μάθημα, το οποίο θα επηρεάσει την αχόρταγη περιέργειά του για τον κόσμο και το ταξίδι που αναγκάζεται τελικά να κάνει.

Η διαφορετικότητα στον κόσμο του Πι θα κλονιστεί από συνταρακτικές αλλαγές που συμβαίνουν στη χώρα του και οι γονείς του αναγκάζονται να μεταναστεύσουν σε μια καλύτερη ζωή. Η μετακίνηση υπόσχεται νέες περιπέτειες σε ένα νέο κόσμο, ταυτόχρονα όμως σημαίνει πως ο Πι θα πρέπει να αφήσει πίσω την πρώτη του αγάπη. Οι γονείς επιλέγουν ως νέο τόπο διαμονής τον Καναδά, κι έτσι κλείνουν το ζωολογικό κήπο, ετοιμάζουν τα υπάρχοντά τους και μαζί κάποια από τα ζώα τους και επιβιβάζονται σε ένα γιαπωνέζικο φορτηγό πλοίο, όπου θα γνωρίσουν έναν σαδιστή γάλλο σεφ που ερμηνεύει ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ.  Στη μέση της νύχτας, στη μέση του ωκεανού, η υπέροχη φύση που τόση χαρά δίνει στον Πι, μετατρέπεται ξαφνικά σε κατακλυσμό. Το πλοίο βυθίζεται, κι ο Πι σώζεται από θαύμα. Βρίσκεται στη μέση του Ειρηνικού πάνω σε μια σωσίβια λέμβο, παρέα με τον πιο απροσδόκητο συνταξιδιώτη: τον Ρίτσαρντ Πάρκερ.

Και καθώς ξεκινά η περιπέτειά τους, η θηριώδης τίγρη, της οποίας η πραγματική φύση εντυπώθηκε στη μνήμη του Πι στον οικογενειακό ζωολογικό, είναι αρχικά ο θανάσιμος εχθρός του Πι. Καθώς όμως μαθαίνουν να συνυπάρχουν, ο Ρίτσαρντ Πάρκερ μετατρέπεται στη μοναδική ελπίδα του Πι να βρει το δρόμο της επιστροφής. Ο δεσμός τους ενισχύεται από εμπειρίες που μοιράζονται: ούτε ο Πι ούτε η τίγρης πριν το ατύχημα γνώριζαν τον πραγματικό κόσμο, και οι δυο τους μεγάλωσαν με τον ίδιο δάσκαλο-αφέντη, τον πατέρα του Πι. Τώρα το μόνο που τους απομένει από το παρελθόν, είναι ο ένας για τον άλλον.

Οι δύο ναυαγοί αντιμετωπίσουν απίστευτες προκλήσεις, όπως την οργή και το μεγαλείο της φύσης, που χτυπά ανελέητα τη μικρή τους βάρκα. Μια τρομακτική θύελλα γίνεται σχεδόν πνευματική εμπειρία για τον Πι, και τον κάνει να αναρωτηθεί για τα σχέδια του Θεού: «Τα έχασα όλα! Παραδίνομαι! Τι άλλο θέλεις;» φωνάζει ο Πι στον ουρανό. Παρ’ όλ’ αυτά όμως, δε χάνει ποτέ την ελπίδα του. Βρίσκει ευχαρίστηση και στα πιο απλά πράγματα, όπως ένα παλιό εγχειρίδιο επιβίωσης, και παρηγοριά στην ομορφιά του ωκεανού: τις φωσφορίζουσες, ιριδίζουσες αποχρώσεις των χελιδονόψαρων, τα γαλάζια λαμπυρίσματα των κυμάτων, και τον λαμπρό όγκο μιας μεγάπτερης φάλαινας που αναδύεται στην επιφάνεια του ωκεανού.

Μέσω της χρήσης του 3D, όπως θέλησε ο Ανγκ Λι, βρισκόμαστε κι εμείς μαζί με τον Πι και τον Ρίτσαρντ Πάρκερ, και βιώνουμε αυτές τις εκπληκτικές και οπτικά θαυμάσιες στιγμές, βυθισμένοι όπως ποτέ πριν σε μια επική περιπέτεια, που είναι ταυτόχρονα ένα σπουδαίο συγκινησιακό και πνευματικό ταξίδι.  Η παραγωγός Ελίζαμπεθ Γκάμπλερ λέει: «Το πεδίο αυτής της ταινίας είναι τεράστιο , και ο Λι είναι ένας οραματιστής που δεν θα σκεφτόταν ποτέ να αναλάβει ένα πρότζεκτ αν δεν τον φόβιζε και δεν του έδινε τη δυνατότητα να πρωτοπορήσει. Ακριβώς όπως ο Πι και ο Ρίτσαρντ Πάρκερ, ο αρχικός φόβος του Λι εξελίχθηκε σε θρίαμβο απέναντι σε ανυπέρβλητες προκλήσεις».

Ένας ακόμα θαυμαστής του Λι, ο Γιαν Μαρτέλ, προσθέτει, «Ο Ανγκ ήταν ο τέλειος σκηνοθέτης για αυτή την ιστορία γιατί κάνει πολύ δυνατές συγκινησιακές ταινίες. Τα πρότζεκτ του πιάνουν μια ευρεία κλίμακα, από το μικρό και το ενδόμυχο μέχρι το θεαματικό. Η δουλειά του είναι απίστευτα ποικίλη: από το “Sense and Sensibility”,  και το “Brokeback Mountain”, στο  “Ice Storm” και το “Crouching Tiger, Hidden Dragon”. Και είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται στο “Life of Pi”, γιατί πρόκειται για το ενδόμυχο δράμα ενός νέου άντρα που χάνει την οικογένειά του και χρειάζεται να αντιμετωπίσει αφάνταστες δυσκολίες σε ένα θεαματικό περιβάλλον. Για να καταφέρει κανείς να το μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη διατηρώντας ταυτόχρονα το συναισθηματικό κομμάτι είναι εξαιρετικά πολύπλοκο, αλλά η αποφασιστικότητα, η δημιουργικότητα και οι γνώσεις του Ανγκ και της ομάδας του το κατόρθωσαν».

«Το “Life of Pi” έχει μεταφραστεί σε 42 γλώσσες, αλλά το να το δω γυρισμένο σε ταινία, είναι σαν να μεταφράζεται στην 43η. Μόνο που η γλώσσα του κινηματογράφου είναι παγκόσμια, και το να βλέπω την ταινία είναι μια μεγάλη συγκίνηση», καταλήγει ο συγγραφέας.

Η προετοιμασία του Πι

Έπειτα από ένα εξαντλητικό κάστινγκ σε όλη την Ινδία, στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 3.000 νεαροί, ο Ανγκ Λι, η casting director Έιβι Κάουφμαν και η ομάδα της επέλεξαν τον 17χρονο Σούρατζ Σάρμα για το ρόλο του Πι Πατέλ. Αρχικά ο Σούρατζ δεν είχε καν σκεφτεί να κάνει οντισιόν για το ρόλο: ήταν ο αδελφός του που ήθελε να κάνει δοκιμαστικό. Στη διάρκεια των επόμενων 6 μηνών, ο Σούρατζ πέρασε από 4 στάδια δοκιμαστικών. Ήταν μια δύσκολη διαδικασία, γιατί μέχρι τότε ζούσε σαν φυσιολογικός έφηβος. «Ήμουν πολύ νευρικός, ειδικά στην τελευταία οντισιόν», θυμάται ο νέος ηθοποιός. «Κυριολεκτικά έτρεμα. Μίλησα πέντε λεπτά με τον Ανγκ, ο οποίος έχει το χάρισμα να ηρεμεί οποιονδήποτε βρίσκεται γύρω του. Έτσι ο Ανγκ με καθησύχασε και κάναμε τη σκηνή. Ήμουν ακόμη νευρικός όμως, και δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Ο Ανγκ μου ξαναμίλησε για άλλα 10 λεπτά και ξαναπήγαμε τη σκηνή. Δεν ξέρω τι πραγματικά συνέβη, γεγονός όμως είναι ότι έκανα την καλύτερη οντισιόν απ’ όλες, και όλοι στο δωμάτιο έδειχναν πολύ χαρούμενοι». Στη τελευταία του οντισιόν ο Σούρατζ διάβασε έναν συγκινητικό μονόλογο από το σενάριο, και η ψυχή του, η ζεστασιά του και το έμφυτο ταλέντο του κέρδισαν τον Λι και το στούντιο.

«Ψάχναμε έναν νεαρό που είχε την αθωότητα ώστε να κρατήσει την προσοχή μας, το βάθος χαρακτήρα να λυγίσει την καρδιά μας, και το σωματικό σθένος για να ενσαρκώσει τον Πι στο ταξίδι του», εξηγεί ο Λι. «Στην οντισιόν του, ο Σούρατζ γέμισε το δωμάτιο με συγκίνηση, που μετέδιδε κυρίως με τα μάτια. Η φυσική του ικανότητα να πιστεύει την ιστορία και να μένει μέσα της είναι ένα σπάνιο χάρισμα. Στο συνεργείο είμαστε όλοι έμπειροι και ίσως και λίγο βαριεστημένοι. Ο Σούρατζ μας θύμισε γιατί κάνουμε ταινίες: κάθε μέρα ήταν ένα θαύμα».

Ανάμεσα στα πολλά που χρειάστηκε να διδαχθεί, περιλαμβάνονταν και εξαντλητικά μαθήματα κολύμβησης. Κάτω από το άγρυπνο μάτι του σκηνοθέτη, και μέσα από την πειθαρχία και τη σκληρή δουλειά με δάσκαλο τον Τσάρλι Κρόφγουελ, ο Σούρατζ μεταμορφώθηκε σε έξοχο κολυμβητή και έκανε ο ίδιος τις δύσκολες σκηνές χωρίς τη βοήθεια stunt. Επίσης, προκειμένου να ταιριάζει με τη σωματική μεταμόρφωση του Πι, ο Σούρατζ χρειάστηκε να πάρει βάρος κι έπειτα να χάσει τα επιπλέον κιλά και τους μυς, σε αληθινό χρόνο και χωρίς χρονικά κενά. Μέσα από ένα αυστηρό πρόγραμμα δίαιτας και γυμναστικής, ο Κρόφγουελ μεταμόρφωσε τον Σούρατζ από τα λεπτά 68 κιλά στα μυώδη 76. Έπειτα, στη διάρκεια των γυρισμάτων μείωσαν το βάρος στα 59 κιλά, ώστε να αποδώσουν τον ψυχικό και σωματικό αγώνα του Πι.

Ο Σούρατζ επίσης πήρε μαθήματα επιβίωσης στον ωκεανό. Ο παραγωγός Ντέιβιντ Γούμαρκ αναφέρει: «Ο Στιβ Κάλαχαν έγραψε το βιβλίο Adrift γύρω από την εμπειρία επιβίωσης στη θάλασσα επί 77 ημέρες. Μαζί με τον Ανγκ έφτιαξαν ένα πρόγραμμα κατά το οποίο έμαθαν στον Σούρατζ να ψαρεύει, να φτιάχνει πανί, να μαζεύει φρέσκο νερό. Γι’ αυτό και  όλα αυτά τα στοιχεία που θα δείτε στην ταινία είναι πράγματα που έπρεπε να αντιμετωπίσει ως προκλήσεις, και έγιναν μέρος της ερμηνείας του». Ο Σούρατζ πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του στη μεγαλύτερη δεξαμενή τεχνητών κυμάτων του κόσμου που σχεδιάστηκε ποτέ για ταινία, και βρίσκεται στην Ταϊβάν, σ’ ένα παλιό αεροδρόμιο. Η δεξαμενή έχει μήκος 70 μέτρα, πλάτος 30 μέτρα και βάθος 4, ενώ η χωρητικότητά της είναι 6,5 εκ. λίτρα, επιτρέποντας στους δημιουργούς να παράγουν διαφόρων ειδών κύματα. «Άρχισα να νιώθω σαν στο σπίτι μου στη δεξαμενή», λέει ο Σούρατζ. «Όπως θα δείτε και στην ταινία,  ο ωκεανός έχει τις δικές του διαθέσεις. Κάποιες φορές είναι ένα τέρας, άλλες ένας καθρέφτης. Δολοφόνος και σωτήρας. Ο ωκεανός είναι πανέμορφος».

Ο σύντροφος του Πι στη θαλάσσια οδύσσειά του, ο Ρίτσαρντ Πάρκερ, είναι κατά μεγάλο ποσοστό δημιούργημα της ψηφιακής μαγείας, και βασίστηκε στην επαναστατική δουλειά του “Rise of the Planet of the Apes”. Έτσι φτιάχτηκε ένα πλάσμα που αισθητικά μοιάζει τόσο αληθινό όσο οι 4 πραγματικές βασιλικές τίγρεις της Βεγγάλης, που χρησίμευσαν ως σημεία αναφοράς για την εμφάνιση και τη συμπεριφορά. Η ομάδα των ειδικών εφέ έβαλε τα δυνατά της για να διατηρήσει όλες τις λεπτές αποχρώσεις, αποφεύγοντας όμως τον ανθρωπομορφισμό. Ο εκπαιδευτής ζώων Τιερί Λε Πορτιέ βρήκε 3 από τα 4 ζώα στη Γαλλία και 1 στον Καναδά: τον Κινγκ, τον Μιν, τον Θίμους και τον Τζόνας. Ο Κινγκ ήταν αυτός που ταίριαζε περισσότερο στην οπτικοποίηση του Ρίτσαρντ Πάρκερ σύμφωνα με τον Λι, και έγινε το βασικό μοντέλο για τον χαρακτήρα.

Λίγα λόγια για την Παραγωγή

To “Life of Pi” γυρίστηκε κυρίως στην Ινδία και την Ταϊβάν. «Η Ινδία είναι ένα μέρος, όπου τόσα πράγματα είναι πιθανά», λέει ο Γιαν Μαρτέλ. «Είναι ένα μέρος ατελείωτων ιστοριών, μαγικών και ρεαλιστικών. Η Ινδία είναι μια ανεξάντλητη πηγή ιστοριών».
Η γαλλική αποικία Παντιτσέρι ήταν το μοναδικό μέρος στο οποίο ο Λι θα μπορούσε να γυρίσει την ταινία: «Όσο δουλεύαμε το σενάριο ταυτόχρονα ψάχναμε και τοποθεσίες, και πραγματικά δεν υπάρχει μέρος που να συγκρίνεται με τις Γαλλικές αποικίες στην Ινδία. Είναι μοναδικό και διαφορετικό από τον υπόλοιπο κόσμο. Όπου και να τοποθετήσεις την κάμερα και την ανάψεις, η εικόνα θα είναι πανέμορφη», λέει ο σκηνοθέτης.

Η παραγωγή εγκαταστάθηκε στην περιοχή της ιστορικής μουσουλμανικής συνοικίας. Τα γυρίσματα έγιναν σε 18 διαφορετικά σημεία, και ένα συνεργείο 600 ατόμων, οι μισοί από τους οποίους ντόπιοι, δούλεψαν στις αρχικές σκηνές της ταινίας. Όσο για τα μεγαλειώδη εξωτερικά γυρίσματα, 5.500 κάτοικοι της περιοχής συμμετείχαν ως κομπάρσοι.

Η παραγωγή επίσης μετέτρεψε τον Βοτανικό κήπο της πόλης στο (φανταστικό) ζωολογικό κήπο του Παντιτσέρι. «Το πρώτο πράγμα που έψαξε ο Ανγκ φτάνοντας στην πόλη ήταν ο ζωολογικός κήπος, έτσι όπως τον περιέγραφε ο Γιαν Μαρτέλ στο βιβλίο. Στην πραγματικότητα όμως ο ζωολογικός δεν υπήρχε – κι ούτε είχε υπάρξει ποτέ», εξηγεί ο σκηνογράφος Ντέιβιντ Γκρόπμαν. «Υπήρχε όμως αυτός ο βοτανικός κήπος που τον είχαν χτίσει οι Γάλλοι στις αρχές του 20ου αιώνα, κι έτσι ο Ανγκ σκέφτηκε ότι η ιστορία του ζωολογικού ήταν η ιστορία του βοτανικού κήπου, που ανακάλυψε ο πατέρας του Πι και θέλησε να μετατρέψει σε ιδιωτικό ζωολογικό. Και η υπέροχη αυτή ιδέα μας έκανε να προσθέσουμε την επιρροή της γαλλικής αρχιτεκτονικής και τους γαλλικούς βοτανικούς και να ανακατέψουμε τα στοιχεία αυτά με την ινδική αισθητική. Κι έτσι, με τις σημειώσεις του Ανγκ ανά χείρας, δημιουργήσαμε το ζωολογικό κήπο».

Επίσης η παραγωγή εξασφάλισε άδεια για να κάνει γυρίσματα στο χιλιετή ναό Villanur του Παντιτσέρι, όπου 2.000 κομπάρσοι, ενδεδυμένοι με αυθεντικά κουστούμια, δούλεψαν όλη τη νύχτα ανάμεσα σε 20.000 παραδοσιακά κεριά diya, τα οποία επέβλεπε το συνεργείο για να παραμείνουν αναμμένα.

Όσο για το μυστηριώδες και σουρεαλιστικό νησί το οποίο κατοικείται από αμέτρητες σουρικάτες (τα μικρά τρωκτικά που στέκονται όρθια), τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε μια πραγματική αποικία τροπικών δέντρων μπάνιαν σε μια περιοχή προφυλασσόμενης χλωρίδας στην Ταϊβάν. «Ήμουν πεπεισμένος ότι δε θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε το νησί αρκετά πειστικά, αν δεν παίρναμε λίγη έμπνευση από τη Μητέρα Φύση. Ο Ανγκ ήξερε ότι υπήρχε μια κρυμμένη περιοχή με δέντρα μπάνιαν στο Εθνικό Δάσος Κέντινγκ της Ταϊβάν και μας πήγε εκεί να ρίξουμε μια ματιά», λέει ο Γκρόπμαν. «Η προστατευόμενη περιοχή λοιπόν μας ενέπνευσε για το πώς έπρεπε να μοιάζει το μυστηριώδες νησί, καθώς το μέρος αυτό και τα συγκεκριμένα δέντρα αποτελούν μαζί έναν τεράστιο ολιστικό οργανισμό – τα οποία μπάνιαν, εντελώς συμπτωματικά, είναι τα τυπικά δέντρα της Ινδίας. Γι’ αυτό, το γεγονός ότι ο Πι θα αντίκριζε κάτι που μπορούσε να αναγνωρίσει αμέσως, ήταν τέλειο». Μετά το τέλος των γυρισμάτων, ξεκίνησε μια μακρά περίοδος post-production, κατά την οποία ο σκηνοθέτης  επέβλεπε τη δουλειά του μοντέρ Τιμ Σκουάιρς, των ειδικών εφέ και του συνθέτη Μάικλ Ντάνα.

Όσο για τον πρωταγωνιστή: «Είναι απερίγραπτο πόσα πολλά κέρδισα από αυτή την ταινία. Ακριβώς όπως ο Πι, νιώθω ότι βίωσα κάτι μοναδικό συναισθηματικά, σωματικά, εγκεφαλικά και πνευματικά. Το ότι δούλεψα στο “Life of Pi” με έκανε να βλέπω τα πράγματα από μια άλλη οπτική. Είμαι πολύ πιο δυνατός και ξέρω τώρα ότι είμαι ικανός για πολλά περισσότερα απ’ όσα θεωρούσα δυνατά».


Director Ang Lee (Brokeback Mountain, Crouching Tiger, Hidden Dragon) creates a groundbreaking movie event about a young man who survives a tragic disaster at sea and is hurtled into an epic journey of adventure and discovery. While marooned on a lifeboat, he forms an amazing and unexpected connection with the ship's only other survivor -- a fearsome Bengal tiger.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο ζωολογικό κήπο του πατέρα του, πήρε το όνομά του από την παριζιάνικη Piscine Molitor και έχει ασπαστεί τρεις θρησκείες. Αυτή είναι η, κάτι παραπάνω από ενδιαφέρουσα, ζωή του έφηβου Pi (Suraj Sharma), η οποία δεν τον αφήνει σε ησυχία, αλλά του επιφυλάσσει και κάτι ακόμη: έναν αγώνα επιβίωσης στη μέση του Ειρηνικού μαζί με έναν ουρακοτάγκο, μια ζέβρα, μια ύαινα και μια τίγρη, με το όνομα Richard Parker.

Ανεξάντλητο σε αποθέματα το βαλιτσάκι της φαντασίας του Ang Lee, όπως άλλωστε και η τόλμη του να το κουβαλάει με ευκολία, τόσο σε ασιατικά, όσο και σε αμερικανικά κινηματογραφικά εδάφη. Χωράει από συνεσταλμένα χαμόγελα στη Βικτωριανή Αγγλία (Sense and Sensibility (1995)), θρύλους που περπατούν στα νερά (Crouching Tiger, Hidden Dragon (2000)) μέχρι πράσινες εκρήξεις θυμού (Hulk (2003)), απαγορευμένους Marlboro έρωτες (Brokeback Mountain (2005)) και ακραία, κατασκοπευτικά πάθη στη Shanghai του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου (Lust, Caution (2007)). Σκηνοθέτης της έκπληξης, των αντιθέσεων, της πάλης ανάμεσα στο παραδοσιακό και το μοντέρνο, αν κρατά μια και μόνη κοινή γραμμή σε όλα του τα φιλμ, είναι εκείνη της χρυσής κλωστής της σαγήνης, της λεπτότητας και της τρυφερότητας που μέχρι το φινάλε έχει δέσει την καρδιά σε κόμπο μεστό.

Στα 2012, λοιπόν, το φερμουάρ άνοιξε και πάλι. Πήρε τις 400 σελίδες του βραβευμένου με Booker for Fiction μυθιστορήματος του Martel και έκανε όλους εμάς που ορκιζόμαστε πως δεν μπορούσε να μεταφερθεί σε καμία περίπτωση στο πανί, να παραμιλάμε για τα αδύνατα που έγιναν δυνατά. Χωρίς να χάνεται – παρά μόνο στον πλατειασμό του, περιέργως ανάλαφρα χιουμοριστικού, introduction και σε ελάχιστα σημεία στη μέση – η δύναμη της αφήγησης, ενώ την ίδια στιγμή και για πρώτη φορά, το 3D ξεπερνά τον εαυτό μαζί με την CGI τεχνολογία. Εικόνες ανόθευτης μαγείας και λυρισμού βάζουν φτερά στο μυαλό και παρασύρουν στον κυκλώνα ενός συγκλονιστικού ναυαγίου, που μας βουτά στη θάλασσα για να μας βγάλει στα σύννεφα. Παράλληλα, ο συμβολικός, ευγενής και δριμύς αγώνας ενός μελαψού Οδυσσέα που τα βάζει με την τροφική αλυσίδα, τα φυσικά φαινόμενα, τον χρόνο, την απώλεια, μα, πάνω απ’ όλα με τις δυνάμεις που κρύβονται εντός του, σε μια μικρογραφία της φύσης στο 16χρονο κορμί του.

Προσαρμοστικότητα, αποδοχή, θέληση οι έννοιες που επαναλαμβάνονται, η ιστορία ωστόσο, προϊδεάζει σποραδικά και στο φινάλε αποκτά πια, και μια τέταρτη διάσταση. Υπολογισμένη, όσο το εγκεφαλικό, κάπως ουδέτερο συναισθηματικά, φιλμ στο σύνολό του, μα τόσο καίρια τοποθετημένη που βρίσκει με τη μία αναπάντεχα στόχο. Είναι εκείνο το σημείο που η πνευματικότητα αναβλύζει πίστη ως το μοναδικό εφόδιο απέναντι στις άγριες προκλήσεις των αέναων ερωτημάτων της ύπαρξης. Δίχως να κουνά το δάχτυλο και με καμιά όρεξη να προσηλυτίσει. Εδώ δεν υπάρχουν συγκεκριμένα δόγματα και λατρείες, όλοι είμαστε ένα, έχουμε μία κοινή αρχή και ένα κοινό τέλος. Χωρίς πίστη το σώμα μας μοιάζει με κουφάρι αδειανό και ας ξινίζουν τα μούτρα τους κάποιοι.

Μην αρνηθείτε αυτή την γιορτή των αισθήσεων, της φύσης, της ίδιας της ζωής, που χρειάζεται την καταιγίδα για να δει κατάματα τον Θεό, ό,τι πρόσωπο/α κι αν έχει.

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


Η Βαθμολογία μου:

Ένα απίθανο τεχνολογικό επίτευγμα που θα λατρευτεί!

Φωτογραφία για Όσκαρ εκατό τοις εκατό. Ο Ανγκ Λι μεταδίδει την αμεσότητα του μυθιστορήματος επιβίωσης με συγκλονιστικό, λυρικό τρόπο, χωρίς μελοδραματικές ευκολίες παρά την έντονη συγκίνηση. Νιώθεις σαν παιδί που ακούει π.χ. την ιστορία του Μόγλη του Κίπλινγκ παράλληλα με την οργιώδη και εμπνευσμένη φαντασία που αποτυπώνεται εικαστικά σαν ένας ολοζώντανος ζωγραφικός πίνακας. Ένας καμβάς που παίρνει σάρκα και οστά σε 3 διαστάσεις. Το 3D εδώ, αξίζει όσο και στο σημείο αναφοράς όλων, το "Avatar" που ήταν η πρώτη μεγάλη μαγευτική εμπειρία. Παρά την αρνητική προκατάληψή μου απέναντι σε αυτό το φορμά πριν την δω, ομολογώ πως με κέρδισε ολοκληρωτικά, μετά την προβολή. Βυθίζεσαι στην μαγεία των εικόνων του δημιουργού και καλείσαι να ταξιδέψεις μαζί τους μεταφυσικά, αλλά με την άδεια της επιστημονικής λογικής και έρευνας!

Ένα επικό ταξίδι αναζήτησης του Θεού, οραματικό, συμβολικό, ποιητικό. Ένα παιδί που διαπαιδαγωγήθηκε από πατέρα ... άθεο, βρίσκει καταφύγιο στην πίστη εξερευνώντας σχεδόν όλες τις θρησκείες και καταλήγοντας εξίσου σε τρεις. Η αμφιβήτηση είναι η η τροφή ενδυνάμωσης αυτής της πίστης και η αφήγηση της ιστορίας των παιδικών - εφηβικών του χρόνων αποσκοπεί στο να καταδείξει την δύναμη του ανθρώπου κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες που μπορεί να βρεθεί για να δείξει το πρόσωπο του Θεού, μέσα από τα φυσικά φαινόμενα. Η σωστική λέμβος του Πι, μεταφορικά είναι η Κιβωτός του Νώε που περιπλανάται θαλασσοδαρμένη στον Ωκεανό και ο ίδιος μεταμορφώνεται πότε σε Σεβάχ τον Θαλασσινό πάνω στη σχεδία, πότε σε Γέρο της Θάλασσας του Χεμινγουέι και πότε σε Ροβινσώνα Κρούσο στο σμαραγδένιο νησί. Το εξωτικό τοπίο του οποίου, το πρωί είναι παράδεισος για την πανίδα και το βράδι, κόλαση από την χλωρίδα! Σε κάθε σκηνή, κάθε κεφάλαιο τρέχει και από μια αντικειμενική παραβολή βγαλμένη από την ηθική του χριστιανισμού μαζί μ' έναν υποκειμενικό συμβολισμό που ρέει από τα βαθιά νερά της μυθολογίας. Και οι δυο χτίζουν στιβαρά τον εξιδανικευμένο νατουραλισμό μέσα από μια παραμυθένια περιπέτεια.

Η ελπίδα του Πι, θρίαμβος για τον Ανγκ Λι, και το ... αντίστροφο!

Ο Άνγκ Λι μας προσφέρει πλουσιοπάροχα μια μαγική εμπειρία που σπάνια βλέπεις στον τομέα της ψυχαγωγίας. Ευτυχώς που το πρότζεκτ αναπτύχθηκε από τον ίδιο και όχι τον π.χ. Νάιτ Μ. Σιάμαλαν (των τελευταίων ετών, όχι τον παλιό καλό καιρό), αν και ο Ινδοαμερικανός δημιουργός δεν απέχει πολύ από τους φιλοσοφικούς προβληματισμούς και τις επιλογές στη φόρμα. Όμως, η υπεροχή του Ανγκ Λι είναι καταλυτική στο βάθος και το εύρος της ερμηνείας της οντολογικής ύπαρξης. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους χαρακτήρες του για να πετύχει την απρόσκοπτη ταύτιση του θεατή με τον κεντρικό ήρωα, παρά τις απίστευτες περιπέτειες της πλοκής. Ο λυρισμός και τα συναισθήματα που πηγάζουν από την ολοκληρωμένη ακαδημαϊκή αφήγηση του Κινέζου δημιουργού είναι έντονα, αυθεντικά, απλά. Τελικά, τίποτα δεν περισεύει από αυτό που βλέπουν τα μάτια της ψυχής μας, αποδεικνύοντας αναμφισβήτητα σε όλο της το μεγαλείο την τελειότητα του σύμπαντος. Όπως και η ταινία άλλωστε!

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

εικόνες Απαράμιλλης ομορφιάς

 Τι και αν η καινούρια ταινία του πολυβραβευμένου Αγκ Λι είναι γυρισμένη ως επί το πλείστον με την χρήση των ειδικών εφέ και την τεχνολογία 3D, η αίσθηση και η πληθώρα συναισθημάτων ρέουν άφθονα στον θεατή με μια πανδαισία χρωμάτων και ηχοτοπίων να ξεχύνονται σε μία λυρική ομήγυρη όπου τα ζώα και ο άνθρωπος γίνονται ένα.
Βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα που έγινε best seller το Life of Pi με την αίσθηση που είχε προκαλέσει εδώ και καιρό είναι καταδικασμένο να μεγαλουργήσει και να ανοίξει δρόμους για μελλοντικές ταινίες 3D. Είναι τόσο καλοσχεδιασμένες οι σκηνές στην θάλασσα που σε κάποιες στιγμές νομίζεις ότι οι σταγόνες και ο αφρός σε αγγίζουν. Η κάμερα του μαέστρου Αγκ Λι τραβάει κουπί και εξαπλώνεται σε όλο το μήκος του ωκεανού τρυπώνοντας στα πιο απόκρημνα σημεία και βάζοντας τον θεατή στην πρωταγωνιστική θέση.
Η αλήθεια σε μερικές περιπτώσεις είναι προτιμότερο να αποκρύπτεται και να παρουσιάζεται με τον πιο ανώδυνο τρόπο. Η αντικειμενική πραγματικότητα στο πανέμορφο και αινιγματικό φινάλε γίνεται αντιληπτή μόνο από τον Θεό ή μάλλον από όλους τους Θεούς του Πι…

 

 

Άρης Λεχουρίτης
του Άρη  Λεχουρίτηaris.lechou@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Μια πραγματικά υπέροχη ταινία!

Ο σκηνοθέτης Ang Lee μας εκπλήσσει με μια πολύ τρυφερή και συγκινητική ιστορία που μεταφέρει στον κινηματογράφο με πραγματικά εμπνευσμένο τρόπο το ομώνυμο μυθιστόρημα του Yann Martel του οποίου η κινηματογραφική μεταφορά αντιμετωπιζόταν ως κάτι το εξαιρετικά δύσκολο έως ανέφικτο!

Πυρήνα της ταινίας αποτελεί το μοναχικό ταξίδι στην θάλασσα με την τόσο μοναδική διαπάλη του ανθρώπου και της τίγρης.

Η ταινία δίνει στον θεατή την καλύτερη μέχρι σήμερα εμπειρία από την τεχνολογία 3D και την καλύτερη μέχρι σήμερα αξιοποίηση της τεχνολογίας αυτής, μάλλον σημαντικά καλύτερη και από την αντίστοιχη στο AVATAR το οποίο μέχρι σήμερα είχε θεωρηθεί το κορυφαίο δείγμα της.

Τα τεχνολογικά επιτεύγματα της ταινίας μαγεύουν, με την καταπληκτική παρουσία πάμπολλων ζώων να έχουν δημιουργηθεί με τον συνδυασμό CGI αλλά και της κινηματογράφησης αληθινών πλασμάτων.

Και βεβαίως η ταινία αποτελεί την καλλιτεχνική και εικαστική έκπληξη της χρονιάς με σοβαρότατες αξιώσεις για Όσκαρ για την φωτογραφία της τουλάχιστον, η οποία μας δίνει μια συνεχή διαδοχή από καταπληκτικά κάδρα, με μια εξαιρετική μουσική υπόκρουση.

Πρόκειται για μια απόλυτα γοητευτική ταινία και μια καταπληκτική κινηματογραφική επιλογή για κάθε θεατή που επιθυμεί να νιώσει μια αισθητική, αλλά και φιλοσοφική εμπειρία που αγγίζει πραγματικά τα όρια των δυνατοτήτων του κινηματογράφου ως εκφραστικού μέσου, και μάλιστα με τις διευρυμένες δυνατότητες που διαθέτει πλέον μέσα από τις νέες τεχνολογίες, το CGI, και οπωσδήποτε την 3D θέαση!


Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
21/11/2012 (ΗΠΑ)
19/12/2012 (Γαλλία)
20/12/2012 (Ελλάδα, Ρωσία)
21/12/2012 (Ιταλία, Ισπανία, Μεγ. Βρεττανία)
26/12/2012 (Γερμανία)
1/1/2013 (Αυστραλία)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Suraj Sharma ... Pi Patel
    Irrfan Khan ... Adult Pi Patel
    Ayush Tandon ... Pi Patel (11 / 12 Years)
    Gautam Belur ... Pi Patel (5 Years)
    Adil Hussain ... Santosh Patel
    Tabu ... Gita Patel
    Ayan Khan ... Ravi Patel (7 Years)
    Mohd Abbas Khaleeli ... Ravi Patel (13 / 14 Years)
    Vibish Sivakumar ... Ravi Patel (18 / 19 Years)
    Rafe Spall ... Writer
    Gérard Depardieu ... Cook
    James Saito ... Older Insurance Investigator
    Jun Naito ... Younger Insurance Investigator
    Andrea Di Stefano ... Priest
    Shravanthi Sainath ... Anandi
    Elie Alouf ... Mamaji
    Padmini Ramachandran ... Dance Master
    T.M. Karthik ... Science Teacher
    Amarendran Ramanan ... Indian History Teacher
    Hari Mina Bala ... Librarian
    Bo-Chieh Wang ... Buddhist Sailor
    Ko Yi-Cheng ... Tsimtsum Captain
    Jian-wei Huang ... Sailor
    Ravi Natesan ... Selvam
    Adyant Balaji ... Bully
    Chirag Agarwal ... Bully
    Ahan Andre Kamath ... Bully
    Om Kamath ... Bully
    Srilekh Katta ... Bully
    Swati Van Rijswijk ... Anandi's Friend #1
    M. Keerthana ... Anandi's Friend #2
    Indumohan Poornima ... Dancer
    Josephine Nithya B. ... Dancer
    Samyuktha S. ... Dancer
    A. Deiva Sundari ... Dancer
    G. Vasantakumary ... Dancer
    A. Vithya ... Dancer
    Mythili Prakash ... Pi's Wife
    Raj Patel ... Pi's Son
    Hadiqa Hamid ... Pi's Daughter
    Iswar Srikumar ... Muslim Worshipper

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα, Περιπέτεια

Σκηνοθεσία
Ang Lee

Σενάριο
Yann Martel (μυθιστόρημα "Η Ζωή του Πι")
David Magee

Παραγωγή
Ang Lee
Gil Netter
David Womark

Μουσική
Mychael Danna

Φωτογραφία
Claudio Miranda


Μοντάζ
Tim Squyres

Casting
Avy Kaufman

Σχεδιασμός Παραγωγής
David Gropman

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Al Hobbs
Ravi Srivastava
James F. Truesdale
Dan Webster

Σκηνικά
Anna Pinnock

Κοστούμια
Arjun Bhasin

Βοηθός Σκηνοθέτη
William M. Connor
Tiya Tejpal

Εταιρείες Παραγωγής
Rhythm and Hues
Fox 2000 Pictures

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
20th Century Fox
Big Picture 2 Films
Forum Cinemas
Fox 2000 Pictures
Twentieth Century Fox C.I.S.
Warner Bros.

Ειδικά Εφέ
Rhythm and Hues
Plowman Craven & Associates
Animal Makers (animatronic animals)
BUF (visual effects)
Christov Effects and Design
Crazy Horse Effects (visual effects)
Halon Entertainment
LOOK! Effects (visual effects)
Legacy Effects (live action animatronic and animal effects)
Lola Visual Effects (visual effects)
Moving Picture Company (MPC)

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά, Ινδικά, Γαλλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 1.33 : 1

Διάρκεια
126'

Ήχος
Dolby Digital | Datasat

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Ινδία, Μόντρεαλ - Καναδάς, Ταϊβάν

AKA

Καταλληλότητα
South Korea:All | UK:PG | Ireland:PG | Norway:11 | Denmark:11 | Japan:G | Singapore:PG | Netherlands:12 | India:U | Hong Kong:I | Switzerland:10 (canton of Geneva) | Switzerland:10 (canton of Vaud) | Portugal:M/12 | Sweden:11 | USA:PG (certificate #47470)

Κόστος
$120 εκατομμύρια

Εισπράξεις


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.88
Αριθμός Ψήφων: 9


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Περιπέτεια
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΠεριπέτειαParental Guidance SuggestedΔραματική


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails