Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 11/9/14 :.
. Ξόρκισε Το Κακό
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Η Ζωή είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ (1955)
. Η Τελευταία Φάρσα
. Η Τελική Αποπληρωμή
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. The Battery
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
.: από 2/10/14 :.
. Xenia
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: orthogr's Profile orthogr
Σήμερα: 1
Χθές: 3
Συνολικά: 9754

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 131
Μέλη: 3
Σύνολο: 134

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Διαζύγιο με προθεσμία (The Awful Truth) του Λίο Μακ Κάρεϊ (1937)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 13 Ιούλ. 2012 @ 21:02:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Κωμωδία

Διαζύγιο με προθεσμία
The Awful Truth

του Λίο Μακ Κάρεϊ
με τους Κάρι Γκραντ, Αϊρίν Ντιουν, Ραλφ Μπέλαμι, Αλεξάντερ Νταρσί, Σεσίλ Κάνινγκχαμ, Μόλυ Λαμόντ, Έσθερ Ντέιλ

Υπόθεση:
Ο Τζέρυ και η Λούσι Γουάρινερ, ένα κομψό και μοντέρνο νεοϋορκέζικο ζευγάρι, αποφασίζουν να πάρουν διαζύγιο όταν υποπτεύονται ο ένας τον άλλον για απιστία. Συνειδητοποιούν το λάθος τους σύντομα, άλλα η περηφάνεια τους δεν αφήνει περιθώριο για επανασύνδεση. Ο καθένας τους αραβωνιάζεται, και ο καθένας σαμποτάρει τον αραβώνα του άλλου- ο Τζέρυ (Κάρι Γκράντ) με μια κοσμοπολίτισσα κληρονόμο, και η Λούσι (Αϊρίν Ντουν) μ’έναν συγκρατημένο εκατομυριούχο από την Οκλαχόμα (Ραλφ Μπέλαμυ) που ζει με την μητέρα του στο απέναντι διαμέρισμα. Το ‘Διαζύγιο Με Προθεσμία’ βασίστηκε σε θεατρικό που είχε κινηματογραφηθεί ήδη δυο φορές τότε, άλλα ο ΜακΚάρεϊ έδωσε στην σπουδαία κωμική ομάδα το ελεύθερο να αυτοσχεδιάσουν και να προσθέσουν στοιχεία, και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά υπέροχο. Απλά περιμέντε ν’ακούσετε την Αϊρίν Ντούν να προσπαθεί να τραγουδίσει τον ύμνο της πολιτείας του Κάνσας!


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Όσκαρ καλύτερης σκηνοθεσίας 1938

Μία σπαρταριστή κωμωδία από τον Λεό Μακ Κάρεϋ, σκηνοθέτη του θρυλικού διδύμου Σταν Λόρελ- ΌλιβερΧάρντι και των αδελφών Μαρξ

Ο Τζέρι και η Λούσι Γουάρινερ αναμένουν το διαζύγιο, αλλά δεν μένουν με σταυρωμένα χέρια.
Κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να μη ξαναπαντρευτεί ο πρώην τους.

Ο Λίο ΜακΚάρεϊ σκηνοθετεί αυτή την κλασική screwball κωμωδία στην οποία ο Κάρυ Γκραντ και η Αϊρίν Ντουν υποδύονται ένα μπερδεμένο ζευγάρι.

“ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΜΕ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ” - THE AWFUL TRUTH

Ο Leo McCarey ένας εκ των εκπροσώπων της Αμερικάνικης κωμωδίας, την γόνιμη περίοδο των -30ς, -40ς, δημιούργησε μια άναρχη screwball ταινία με σημείο έμπνευσης τις εκρηκτικές τάσεις που ακολούθησαν τα φαινόμενα διαζυγίου στην Αμερική. Φαινόμενα που στη συνέχεια επιβεβαιώθηκαν και στον υπόλοιπο "ανεπτυγμένο" κόσμο και παρακολουθούνται ακόμα πιο αυξητικά στις μέρες μας. Έτσι κατάφερε μια παντώς καιρού ταινία, παρ' ότι δεν ασχολήθηκε σε βάθος με το θέμα παρά αρκέστηκε στην παρακολούθηση, με κωμικότητα και ειρωνεία, ενός δραματικοποιημένου ζευγαριού της εποχής.
Η ταινία έχει ως εφαλτήριο τον χωρισμό του ζευγαριού. Οι αιτίες όπως διαγράφονται οφείλονται στο ψέμα, στην απιστία μα κυριότερα στην έλλειψη εμπιστοσύνης. Άλλωστε η έλλειψη εμπιστοσύνης χρεώνεται και όλο αυτό το βάρος των αυξημένων διαζυγίων. Από κει και πέρα το σενάριο είναι γραμμικό και αρκείται στο να ακολουθεί τους πρώην συντρόφους Lucy και Jerry. Η Lucy χρονικά πρώτη και μετ' έπειτα ο Jerry θα προσπαθήσουν να συνεχίσουν τις ερωτικές ζωές τους με διαφορετικούς συντρόφους, τις στιγμές που τρέχουν οι διαδικασίες του διαζυγίου. Όμως και οι δυο θα διαπιστώσουν πως μόνο αδιάφοροι δεν είναι ο ένας για τον άλλον. Έτσι ο καθένας θα εμπλακεί με μοναδικό τρόπο στην ζωή του άλλου, προσπαθώντας άλλοτε ασυνείδητα και άλλοτε συνειδητά να χαλάσει τις ερωτικές προοπτικές των έτερων σχέσεων.

Το σενάριο σε όλη αυτή την ανεξέλεγκτη και άναρχη ροή δρα μάλλον μόνο συμβουλευτικά. Άλλωστε κατά καιρούς έχει υπαινιχτεί πως η ταινία προχώρησε σε μεγάλο βαθμό χάρις τους αυτοσχεδιασμούς του ταλαντούχου πρωταγωνιστικού δίδυμου. Ο Cary Grant υπογράφοντας μια χαρισματική ερμηνεία γίνεται υπαίτιος πάμπολλων ξεκαρδιστικών σκετς ενώ η γοητευτική Irene Dunne στο ρόλο της δυναμικής γυναίκας καταφέρνει να σκαρώνει άλλοτε ερωτικές και άλλοτε μπελαλίδικες ατμόσφαιρες! Επίσης πρέπει να τονιστεί και η ευχέρεια με την οποία ο Leo McCarey αξιοποιεί το κατοικίδιο του ζευγαριού στο ανάλογο ανατρεπτικό, ξεκαρδιστικό, και ελαφρύ κλίμα της ταινίας! Και όλα αυτά συντελούνται μέχρι το "απαραίτητο" ρομαντικό κλείσιμο της ταινίας. Όπου το ζευγάρι αποκομμένο από την πόλη, και ερήμην του εφηβικού έρωτα του, λίγες ώρες πριν και την επίσημη έκδοση της λήξης του κοινού τους βίου, αποκαλύπτει του παλιούς όρκους αγάπης και τρεμουλιαστά φωτίζει νέες υποσχέσεις ενός νέου έγγαμου και ευτυχέστερου βίου.

Ωστόσο αν και κατέδειξα τους χαλαρούς δεσμούς στο σενάριο του oscariκου Awful Truth, θα ήμουν άδικος αν δεν πίστωνα σε αυτό και την ευκολία με την οποία μπορεί και μεταβιβάζει στον θεατή διάφορα κοινωνικά μηνύματα .

Όπλο σε αυτό είναι η λιτή ειρωνεία. Και κορυφαία των υπαινιγμών θεωρώ αυτή της μητρικής εξάρτησης του αρσενικού γιου, όπως διαφαίνεται και καυτηριάζεται πάνω στον φιλόδοξο σύντροφο της Lucy καθώς και αυτή της πουριτανικής, υπερπροστατευτικής φαμίλιας που κατέχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στις κινήσεις της δήθεν απροστάτευτης κόρης!
Διαζύγιο Με Προθεσμία, του Ed Howard

Το ‘Διαζύγιο με Προθεσμία’ είναι μια ταινία για πόρτες που ανοίγουν και πόρτες που κλείνουν. Φαίνεται λίγο περίεργο να μιλάμε έτσι για μια κωμωδία του Χόλιγουντ του ’30 της οποίας το κεντρικό θέμα είναι το αναμενόμενο διαζύγιο ενός ζευγαριού που υποπτεύεται ο ένας τον άλλον για απιστία, άλλα αποτελεί μια θαυμάσια αλληγορία για τις μεταβλητές σχέσεις και δυνατότητες που αναπτύσσονται ή χάνονται, πάνω στις οποίες εστιάζει η ταινία. Αυτή η κωμωδία των εισόδων και εξόδων ξεκινά όταν ο Τζέρυ (Κάρυ Γκραντ) επιστρέφει από ένα ταξίδι μαϊμού, έχοντας κάνει τεχνητό μαύρισμα για να δώσει στην ιστορία του κάποια πειστικότητα, και δε βρίσκει τη γυναίκα του, τη Λούσι (Αϊρίν Ντουν), στο σπίτι, όπως θα περίμενε. Αντ’αυτού, είναι έξω με τον ‘δάσκαλο φωνητικής’ της, τον Αρμάνντ (Αλεξάντερ Ντ’Αρσυ). Αυτό το γεγονός προκαλεί στον Τζέρυ ιδιαίτερη καχυποψία- καθώς και ντροπή κι αμηχανία προς τους φίλους που γίνονται μάρτυρες της επιστροφής της γυναίκας του στο σπίτι με τον γοητευτικό και ευγενικότατο Ευρωπαίο. Όταν η Αϊρίν αποκαλύπτει το ψέμα για το ταξίδι στη Φλόριντα (δεν εξηγείται το τι έκανε ο Τζέρυ το διάστημα αυτό) το ζευγάρι καταλήγει στο ότι η αμοιβαία δυσπιστία τους είναι ανυπόφορη και δυσλειτουργική και έτσι αποφασίζουν να χωρίσουν. Η μόνη διαμάχη αφορά τη κυριότητα του σκύλου τους, του κ. Σμιθ. Κατά τ’άλλα το διαζύγιο έχει συμφωνηθεί και πρέπει να περιμένουν μόνο 90 μέρες για να οριστικοποιηθεί.

Φυσικά, αφού πρόκειται για ταινία του Χόλιγουντ, τα πράγματα δεν τελειώνουν εκεί, και είναι εξ’αρχής προφανές πως το ζευγάρι θα επανασυνδεθεί έως το τέλος της ταινίας. Χαρακτηριστικό είδος του Χόλιγουντ του ’30, η κωμωδία διαζυγίου επέτρεπε στους κινηματογραφιστές που δούλευαν κάτω από τον περιοριστικό Κώδικα Χέιζ* λίγη περισσότερη ελαστικότητα στα θέματα της σεξουαλικότητας, της απιστίας και των υποννοούμενων.
Άλλωστε, το ζευγάρι ξεκινά και ολοκληρώνει τη ταινία παντρεμένο - πού το κακό για λίγη διασκέδαση στο ενδιάμεσο; Η απολαυστικότητα της ταινίας βρίσκεται κυρίως στο περφόρμανς του Γκράντ, που είναι πιο αστείος από ποτέ, ετοιμόλογος και πνευματώδης. Η
Ντουν, μπορεί να μην έχει το ταλέντο της Κάθριν Χέμπορν, άλλα καταφέρνει μια αξιοπρεπή ερμηνεία.
Με το λακωνικό λεκτικό της στυλ -σύντομες ατάκες με μια στρώση σαρκασμού που μετά βίας συγκρατείται- μας προσφέρει κάποιες απ’τις αστειότερες ατάκες της ταινίας, όπως η απάντησή της στα λόγια του Αρμάνντ όταν λέει πως είναι ‘‘σπουδαίος δάσκαλος, όχι σπουδαίος εραστής’’, προσπαθώντας να κατευνάσει την οργή του Τζέρυ. ‘‘Έχεις δίκιο Αρμάνντ,’’ του λέει, ‘‘κανείς δεν θα μπορούσε να σε κατηγορήσει πως είσαι σπουδαίος εραστής.
Απολαυστική είναι επίσης και η πιο σωματική κωμωδία, και δεν εννοώ απλά τη φαρσοκωμωδία σκηνών όπως αυτή με τον Γκραντ που πέφτει συνεχώς απ’τη καρέκλα του ή αυτήν που (περιέργως) παίζει τζούντο μ’εναν ασιάτη μπάτλερ. Υπάρχει μια θαυμάσια αλληλουχία πλάνων στη μέση της ταινίας που επικεντρώνονται στο διαμέρισμα της Λούσι και μια σειρά εισόδων και εξόδων των τριών ανδρών στα δωμάτια του διαμερίσματος. Πρώτα η συζήτηση της Λούσι με τον Τζέρυ διακόπτεται από την άφιξη του αρραβωνιαστικού της, του Νταν (ο διαρκώς ενθουσιώδης Ραλφ Μπέλαμυ, ξεκαρδιστικός στο ρόλο του καλού παιδιού από την Οκλαχόμα) όπου και κρύφτηκε ο Τζέρυ (Γκράντ) πίσω από την πόρτα. Αυτό πυροδοτεί μια απίστευτη σκήνη όπου η Ντουν απεγνωσμένα προσπαθεί να έχει υπό έλεγχο την πόρτα, τον Μπέλαμυ , και τις φάρσες του Γκραντ, ώστε να κρατήσει τους δυο άντρες χώρια και τον Γκραντ κρυμμένο. Ο σκηνοθέτης ΜακΚάρει κινηματογραφεί αυτή τη σκηνή μέσα από το δωμάτιο, διακριτικά εστιάζοντας το πλάνο στο υπεροπτικό μειδίαμα στο πρόσωπο του Γκραντ, ακόμα κι όταν αυτός είναι σιωπηλός κατά τη διάρκεια του διαλόγου μεταξύ του Μπέλαμυ και της Ντουν. Αυτή η σκηνή αντιπροσωπεύει χαρακτηριστικά τη χρήση των πορτών ως όρια που μπορούν να χωρίζουν αλλά και να επανασυνδέουν. Όπως λέει η θεία Πάτσυ (Σεσίλ Κάνινγκχαμ) αργότερα στην ταινία, ‘‘Κάθε φορά που ανοίγω αυτή τη πόρτα, κάποιος μπαίνει μέσα.’’ Η πόρτα χωρίζει τους δυο άντρες, στο προηγουμενο παράδειγμα, την ώρα που διακριτικά ενώνει την Ντουν και τον Γκραντ, ειδικά από τη στιγμή που ο Γκραντ αρχίζει να την πειράζει παιχνιδιάρικα κάτω απ’τους ώμους, γαργαλιώντας την ώστε να γελάσει την ώρα που Μπέλαμυ της διαβάζει με σοβαρό και θερμό ύφος το ερωτικό ποιήμα που έγραψε γι’αυτή.

Η πόρτα ορίζει αυτό το ερωτικό τρίγωνο και τους κανόνες του παιχνιδιού: ο Γκραντ, ο τρέχων σύζηγος(όχι ακόμα διαζευμένος), είναι ήδη μέσα ενώ η Ντουν προσπαθεί να εμποδίσει τον Μπέλαμυ, τον παρεισδύων, απ’το να , χμμ, διασχίσει το κατώφλι της (μια αλληγορία που χρησιμοποιείται ακόμα πιο κατάφωρα (και ξεκαρδιστικά) από τον Χίτσκοκ, στο ‘‘Ποιος Σκότωσε τον Χάρι’’.

Μια άλλη πόρτα, πάλι στο διαμέρισμα της Λούσι, αντι να χωρίσει δυο άντρες, τους φέρνει κοντά σε απρόσμενη στιγμή. Όχι πολύ μετά την προηγούμενη σκηνή, η κάμερα μας οδηγεί σε μια άλλη πόρτα του διαμερίσματος, όχι πια την εξώπορτα άλλα μια εσωτερική πόρτα που οδηγεί στον ξενώνα. Αυτό είναι το δωμάτιο όπου η Λόυσι έχει κρύψει τον Αρμάντ όταν ο Τζέρυ εμφανίζεται απρόσμενα για να της μιλήσει, και είναι το ίδιο δωμάτιο στο οποιο καταφεύγει ο Γκραντ, παρά τις ενστάσεις της Λούσι, όταν εμφανίζεται ο Νταν λίγο αργότερα. Έτσι προκύπτει μια απ΄τις καλύτερες σύντομες σκηνές της ταινίας, και η πιο διασκεδαστική στιγμή Γκραντ, σε μια εντελώς βουβή ρουτίνα παντομίμας άξια της καλύτερης βουβής κωμωδίας. Ο Γκραντ εισέρχεται στο δωμάτιο με τον ξαφνιασμένο Ντ’Αρσυ να στέκεται από πίσω του, χωρίς να τον έχει δει αρχικά. Ο Γκραντ γέρνει προς την πόρτα, για να ακούσει τι γίνεται στο άλλο δώματιο, όταν ξαφνικά αισθάνεται μια παρουσία από πίσω του και αργά γυρνάει, κοιτάει τα παπούτσια πρώτα και αφήνει το βλέμα του να φτάσει στο κεφάλι του απεχθή ‘‘δασκάλου φωνητικής’’. Ο Ντ’Αρσυ τότε ταρακουνάει τα πόδια του και ανοιγοκλείνει τα μάτια του (μια μελαμψή ευρωπαϊκή ιματασιόν του Τσάπλιν), την ώρα που ο Γκράντ, καταλαβαίνοντας πια, του χαμογελάει υπεροπτικά και του προσφέρει το καπέλο του.

Οι δυο ηθοποιοί τα λένε όλα με τη γλώσσα του σώματος. Ο ΜακΚάρεϊ κόβει το πλάνο μετά απ’αυτό και μας μεταφέρει στην αίθουσα υποδοχής απ’όπου μπορούμε πια μόνο ν’ακούσουμε το πως εξελίσεται η σκηνή στο δωμάτιο, με δυνατά σπασίματα και κραυγές. Αυτή είναι μια απ’τις λίγες εξαιρετικές σκηνές που ο ΜακΚάρεϊ παίζει με την ιδέα των επικαλυπτόμενων σάουντ τρακ, κάτι το οποίο οι screwball κωμωδίες του Χωκς αργότερα θα έκαναν πασίγνωστο. Ο θόρυβος στο παρασκήνιο πνίγει σχεδόν τελείως την συζήτηση που γίνεται έξω , ένα κόλπο που είναι ακόμα πιο αστείο στη σκηνή όπου ο Μπέλαμυ και η Ντουν προσπαθούν να φλερτάρουν την ώρα που στο βάθος ο Γκραντ κοπανάει το πιάνο με τη συνοδεία της φωνής του σκύλου του.

Η τελευταία απ’ τις τρεις πόρτες που παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο στις μεταβαλλόμενες σχέσεις της ταινίας βρίσκεται στην τελευταία σκηνή. Η θέση των πορτών αλλάζει παράλληλα με την σημασία τους στην ταινία, και η τελευταία πόρτα είναι, όπως είναι φυσικό, η πόρτα της κρεβατοκάμαρας, η τελευταία βαθμίδα οικειότητας καθώς προχωράμε από την εξώπορτα, στον ξενώνα, στην κρεβατοκάμαρα. Η τελευταία σκηνή της ταινίας, ακολουθώντας μια εικοσάλεπτη μαεστρική δυναμική μανούβρα πλοκής όπου η Ντουν έξυπνα παροτρύνει τον Γκραντ να την ακολουθήσει σε μια καμπίνα στην εξοχή, χρησιμοποιεί την πόρτα ως πραγματικό δείκτη (μια υλική ένδειξη) της όλο και μεγαλύτερης αναποφασιστικότητας του ζευγαριού για το διαζύγιό τους. Η σκηνή ξεκινάει με τους δύο να ξαπλώνουν για ύπνο σε χωριστά δωμάτια, τα οποία τα χωρίζει όμως μόνο μια πόρτα με χαλασμένη κλειδαριά που δεν κλείνει καλά και όλο τρίζει, έτσι ώστε κουνιέται και κατά διαστήματα ανοίγει με τον αέρα. Το αποτέλεσμα είναι μια εκτεταμένη αλληλουχία κατά την οποία οι δυο είναι κρυμμένοι μεταξύ τους, δυσφορώντας μόνοι τους, για κάποιο διάστημα μέχρι που η πόρτα ανοίγει ορθάνοικτη απ’τον αέρα και τους ξαναφέρνει μαζί. Ο ΜακΚάρεϊ αναπόφευκτα φιλμογραφεί κάθε φορά το άνοιγμα της πόρτας απ’ το δωμάτιο της Ντουν, και η ανοιχτή πόρτα δημιουργεί μια επέκταση του κινηματογραφούμενου χώρου, προσδίδωντας βάθος στο πλάνο, καθώς βλέπει προς την –τώρα ανοιχτή- πόρτα και μέσα στο δωμάτιο του Γκραντ. Είναι ένας έξυπνος τρόπος να κάνει την επανασύνδεση του ζευγαριού σωματική, και η Ντουν κάνει τους σεξουαλικούς υπανιγμούς πιο εμφανείς καθώς κάνει νύξη στον Γκραντ να έρθει στο κραβάτι της. Με σηκωμένα φρύδια, βλέματα με νόημα, γνεψίματα, κ.λ.π., είναι ξεκάθαρη στο μήνυμα που στέλνει, και μάλιστα η προδιάθεση της μας έχει υπονοηθεί νωρίτερα στη σκηνή όπου ταξιδεύει πάνω στη μοτοσυκλέτα του –ξεκάθαρα ντροπιασμένου- αστυνομικού, χοροπηδώντας πάνω κάτω και πατώντας την κόρνα με τον πισινό της (αμάν!). Μπορούμε να υποθέσουμε πως όλη αυτή η υπαινισσόμενη αταξία πέρασε αμαρκάριστη μόνο χάρη στο γεγονός πως το συγκεκριμένο ζευγάρι ήταν ήδη παντρεμένο.

Το ‘‘Διαζύγιο Με Προθεσμία’’ είναι μια δυνατή screwball φαρσοκωμωδία που όλο και δυναμώνει καθώς προχωράει η πλοκή. Μετά από ένα σχετικά αργόρυθμο πρώτο μισό, η ταινία αυξάνει ρυθμό μόλις ο αργομίλητος πετρελαιοπαραγωγός που υποδύεται ο Μπέλαμυ βγαίνει εκτός παιχνιδιού, και ο Γκραντ εμφανίζεται περισσότερο στο προσκήνιο όταν ξεκινά το παιχνίδι με τις πόρτες. Το δεύτερο μισό είναι ένα αριστούργημα της ρομαντικής κωμωδίας, που περιλαμβάμει τη ξεκαρδιστική ηθοποιία της Ντούν καθώς παριστάνει να είναι η μεθυσμένη, στριπτιζοπερφόρμερ αδερφή του Γκραντ, και το γλυκό, αλλά και αστείο κατά βάθος, φινάλε στη καμπίνα. Η ταινία είναι πετυχημένη όχι μόνο χάρη στην μαεστρική υποκριτική του Γκραντ, αλλά κι επειδή ο ΜακΚαάρεϊ συνεχώς βρίσκει εξαιρετικά ενδιαφέροντες τρόπους να απεικονίσει αυτό το συνηθισμένο θέμα, ένα ερωτικό τρίγωνο( ή τετράγωνο), που θα πρέπει εν τέλει να βρει τη λύση - εκείνη που ήταν η μόνη δυνατή απ’την αρχή, δεδομένου και της εποχής. Εξάλλου στην ταινία η Λούσι δεν είναι πραγματικά άπιστη, ενώ ο Τζέρυ πολύ πιθανόν να είναι. Δυο μέτρα και δυο σταθμά δηλαδή στο Χόλιγουντ, καθώς η γυναίκα πρέπει να εξηγήσει τις ασυμφωνίες της ιστορίας της για να πείσει τον άνδρα της πως δεν έκανε τίποτα κακό, ενώ τα ψέματα του ανδρός της κυριολεκτικά ξεχνιούνται. Κανένας δεν ξανααναφέρεται στο ταξίδι μαϊμού του Τζέρυ στη Φλόριντα ή στο τι έκανε πραγματικά εκείνη τη βδομάδα.

‘‘Τα πράγματα είναι όπως ήταν πάντα, μόνο που και συ είσαι όπως ήσουν πάντα, οπότε φαίνεται πως τα πράγματα δεν θα’ναι ποτέ όπως ήταν πριν,’’ λέει η Λούσι στην τελαυταία σκηνή, ένα έξυπνο λογοπαίγνιο που υπαινίσσεται το πισωγύρισμα της πλοκής στο τέλος και επίσης την ηθικότητα του Χόλιγουντ που κρυφά κυβερνά αυτή την ιστορία περί ενός γάμου που χάθηκε και βρέθηκε εκ νέου.

Screwball κωμωδία, της Ελένης Τραγέα

Το είδος της Screwball κωμωδίας καθώς στηρίζει το χιούμορ στους διαλόγους και κατά συνέπεια στον ήχο αναπτύχθηκε μετά το ’30 όταν ο ήχος είχε πια παγιωθεί στον κινηματογράφο. Εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κινηματογραφικά είδη.
Το είδος αυτό αναπτύχθηκε μέσα στα πλαίσια της οικονομικής ύφεσης και του μεσοπολέμου όπου το κοινό απαιτούσε από τη μία κοινωνική κριτική αλλά και μοτίβα-φυγής και διασκέδασης. Είναι η εποχή που οι γυναίκες αρχίζουν να δουλεύουν, να αποκτούν μεγαλύτερη δύναμη και πιο ενεργό κοινωνικό ρόλο. Ταυτόχρονα είναι μια εποχή που τον κινηματογράφο τον καταδυναστεύει η λογοκρισία του κώδικα Χεϊς. Θέματα όπως οι σεξουαλικές προτιμήσεις, το σεξ έξω από τα δεσμά του γάμου που κώδικας απαγορεύει εμφανίζονται στον κινηματογράφο με την επίφαση της κωμωδίας και της μη-σοβαρής αντιμετώπισης τους.

Τα χαρακτηριστικά της Screwball κωμωδίας δεν εμφανίζονται με απόλυτη συνέπεια σε όλες τις ταινίες του είδους. Συχνά, εμφανίζεται μια κεντρική ρομαντική ιστορία όπου το ζευγάρι φαίνεται αταίριαστο. Οι διαφορές στο ζευγάρι συχνά δικαιολογούνται από το γεγονός ότι προέρχονται από διαφορετική κοινωνική τάξη. Με τον τρόπο αυτό η κωμωδία μπορεί να επιχειρήσει μια κριτική προς τους πλούσιους παρουσιάζοντας τους συχνά σαν κακομαθημένους και τεμπέληδες.
Αντίθετα η φτωχότεροι είναι ικανοί, τίμιοι δουλευταράδες. Μια άλλη σύγκρουση ανάμεσα στο ζευγάρι που μπορεί να εμφανίζεται σε πολλές τέτοιου τύπου κωμωδίες, είναι αυτή των δύο φύλων. Οι γυναίκες παρουσιάζονται πεισματάρες και ενεργητικές καθώς συχνά είναι εκείνες που κυνηγούν τον «απρόθυμο» άνδρα και τον φλερτάρουν. Έτσι, ένα σημαντικό στοιχείο της κωμικής συνταγής προέρχεται από αυτή την αντιστροφή των παραδοσιακών ρόλων των φύλων.
Άλλο στοιχείο της Screwball κωμωδία είναι οι γρήγοροι πνευματώδης και ετοιμόλογοι διάλογοι. Αν και τα χαρακτηριστικό αυτό δεν εγκαινιάστηκε σε αυτό το είδος καθώς εμφανίστηκε και αλλά όπως το γκανγκστερικό σίγουρα εδώ κορυφώθηκε. Συχνά επίσης εμφανίζονται φαρσικές καταστάσεις, όπως παρεξηγήσεις, παραγνωρίσεις ή απλά εξω-πραγματικά συμβάντα. Ένα υπο- είδος της είναι η κωμωδία του δεύτερου γάμου. Εκεί ένα ζευγάρι που έχει χωρίσει ή είναι στα πρόθυρα του να πάρει διαζύγιο αντιλαμβάνεται ότι ακόμα είναι ερωτευμένο. Και εδώ το χιούμορ προκύπτει σε μεγάλο βαθμό από τη σύγκρουση των φύλων. Η συζήτηση ενός διαζυγίου και νέου δεύτερου γάμου στην οθόνη φανερώνει την αλλαγή που έχει συντελεστεί στο ήθος της Αμερικάνικης κοινωνίας και στη σταδιακή χειραφέτηση των γυναικών. Χαρακτηριστικά παραδείγματα του είδους αυτού είναι: The Philadelphia Story- 1940 George Cukor, His Girl Friday- 1940 Howard Hawks

*Βασικές Αρχές του Κώδικα του Χέιζ:

1. Καμία ταινία δεν πρέπει να υποβιβάζει τα ηθικά κριτήρια αυτών που την βλέπουν. Δεν πρέπει να προκαλείται η συμπάθεια του κοινού προς την πλευρά των εγκληματιών, «κακών», ή «αμαρτωλών».
2. Θα πρέπει να επιδεικνύονται τα σωστά πρότυπα ζωής.
3. Δεν πρέπει να γελοιοποιούνται οι νόμοι, ούτε να δημιουργείται η αίσθηση ότι είναι καλό να παραβιάζονται.

Ειδικότερα:

1.Απαγορεύεται το γυμνό.
2. Απαγορεύεται η γελοιοποίηση της θρησκείας και οι εκπρόσωποι της εκκλησίας δεν πρέπει να παρουσιάζονται ως κωμικοί ή κακοί χαρακτήρες.
3. Απαγορεύεται η προβολή χρήσης ναρκωτικών ή κατανάλωσης αλκοόλ, εκτός κι αν το απαιτούσε το σενάριο για «συγκεκριμένο χαρακτηρισμό».
4. Μέθοδοι εγκλήματος δεν πρέπει να παρουσιάζονται.
5. Απαγορεύεται η αναφορά σε «σεξουαλικές ανωμαλίες» (όπως η ομοφυλοφιλία).
6. Απαγορεύονται διάφορες λέξεις και φράσεις που θεωρούνται προσβλητικές.
7. Σκηνές φόνων θα πρέπει να γυρίζονται έτσι ώστε να μην ενθαρρύνουν την μίμησή τους στην πραγματική ζωή.
8. Απαγορεύεται η απεικόνιση ή η περιγραφή γάμων μεταξύ διαφορετικών φυλών.
9. «Σκηνές πάθους» και «λάγνα φιλιά» πρέπει να αποφεύγονται.
10. Η σημαία των Η.Π.Α. πρέπει να χρησιμοποιείται με σεβασμό.
11. Κανένα κινηματογραφικό έργο δεν πρέπει να υπαινίσσεται ότι οι περιστασιακές σεξουαλικές σχέσεις είναι κοινή ή αποδεκτή πρακτική. Και πολλά άλλα…

Κάρι Γκράντ Βιογραφία

Όταν μια φορά του είπαν σε μια συνέντευξη, ‘Όλοι θα θέλαν να είναι ο Κάρι Γκράντ’, ο Γκράντ λέγεται ότι απάντησε, ‘Κι εγώ’. Τα νεότερα χρόνια του στο Μπρίστολ, στην Αγγλία, θα ήταν μια συνηθισμένα αν δεν ήταν για ένα εκπληκτικό συμβάν. Σε ηλικία 9 χρονών, γύρισε απ’το σχολείο σπίτι μια μέρα και του είπαν ότι η μητέρα του είχε πάει σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο. Η πραγματικότητα όμως ήταν, ότι την είχαν βάλει σε ένα ψυχιατρείο όπου θα έμενε για χρόνια, και δεν του είχαν πει τίποτα γι’αυτό (θα ξαναέβλεπε την μητέρα του όταν ήταν 20 χρονών). Έφυγε απ’το σχολείο στα 14, λέγοντας ψέματα για την ηλικία του και πλαστογραφόντας την υπογραφή του πατέρα του σε ένα γράμμα για να γίνει μέλος του κωμικού θίασου του Μπόμπ Πέντερ. Έμαθε παντομίμα και ακροβατικά και περιόδευσε με τον θίασο Πέντερ στις αγγλικές επαρχίες.
Υιοθέτησε μια Κόκνει προφορά στις μουσικές σκηνές του Λονδίνου, και μετά τον Ιούλιο του 1920, ήταν ένα απο τα 8 αγόρια του Πέντερ που επιλέχτηκαν να πάνε στις ΗΠΑ. Η παράσταση τους στο Μπρόντουει, ‘Good Times’, έπαιξε 456 φορές, δίνοντας στον Γκράντ χρόνο να εγκλιματιστεί. Θα έμενε στην Αμερική. Ο Μάε Ουέστ ήθελε τον Γκράντ για το ‘She Done Him Wrong’ (1933) γιατί σε αυτόν είχε δει έναν συνδυασμό ανδρισμού, σεξουαλικότητάς και καλών τρόπων ενός Κυρίου. Στη δεκαετία του 1950 και στις αρχές της δεκαετίας του 1960, είχε εφεύρει μια κοσμοπολίτικη περσόνα και ένα στύλ – ‘υψηλής κωμωδίας με γυαλισμένες λέξεις’. Στο ‘To Catch a Thief’ (1955), αυτός και η Γκρέις Κέλι είχαν την δυνατότητα να αυτοσχεδιάσουν μέρος των διαλόγων τους.

Ήξεραν τι ήθελε ο σκηνοθέτης, ο Άλφρεντ Χίτσκοκ, να κάνει με την σκηνή, την έκαναν πρόβα, πρόσθεσαν κάποιους έξυπνους υπαινιγμούς που πήραν έγκριση, και μετά η σκηνή γυρίστηκε. Η μεγαλύτερη του επιτυχία στο box-office ήταν μια άλλη ταινία του Χίτσκοκ, η ‘North by Northwest’, φτιαγμένη με την Έβα Μάρι Σέιντ.

Φιλμογραφία
‘Topper’ (1937),
‘Bringing Up Baby’ (1938),
‘Holiday’ (1938),
‘His Girl Friday’ (1940),
‘The Philadelphia Story (1940),
‘The Bishop’s Wife’ (1947),
‘Operation Petticoat’ (1959),
‘Charade’ (1963),
'Walk, Don‘t Run' (1966).

Αϊρίν Ντουν Βιογραφία

Η Αϊρίν Μαρί Ντουν γεννήθηκε στις 20 Δεκεμβρίου του 1898 στο Λούισβιλ του Κεντάκι. Εκπαιδεύτηκε για να κάνει καριέρα στο τραγούδι και πήγε στη Νέα Υόρκη ευελπιστώντας να γίνει μέλος της Μετροπολιτικής Όπερας της Νέας Υόρκης. Όταν δεν την δεχτήκαν όμως, έγινε μέλος της περιοδείας.της θεατρικής κωμωδίας Αϊρίν με το Σικάγο Κόμπανι το 1920. Συνέχισε με ρόλους στο Μπρόντγουει, και η μεγάλη της ευκαιρία εμφανίστηκε όταν ο Φλόρενς Ζίγκφιλντ την εντόπισε μέσα σ’ένα ανσανσέρ! Εντυπωσιάστηκε με την ομορφιά της και της έδωσε τον ρόλο της Μαγκνόλια Χωκς στη παραγωγή του Showboat to 1929 (έναν ρόλο που αργότερα θα έπαιζε και στο σινεμά). Η ερμηνεία της ως Μαγκνόλια της κέρδισε ένα συμβόλαιο με την RΚΟ και έφτασε στο Χόλιγουντ το 1930, με τον άνδρα της Dr Francis Griffin, τον οποίο είχε παντρευτεί το 1928.
Δυστυχώς η άφιξή της στο Χόλιγουντ συνέπεσε με την παρακμή των μιούζικαλ σε δημοτικότητα και η πρώτη της ταινία Leathernecking το 1930 ήταν μια κωμωδία μιούζικαλ με μεγάλο μέρος της μουσικής να έχει αφαιρεθεί.
Η ερμηνεία της στο ουέστερν Cimarron του 1931, ως η μακροχρώνια ταλαιπωρημένη σύζηγος, της χάρισε την πρώτη της υποψηφιότητα για Όσκαρ. Στην ταινία μεταβαίνει από μικρό κορίτσι σε μεγάλης ηλικίας γυναίκα, και παρ’όλο που δεν κέρδισε το Όσκαρ, η ταινία της έφερε μεγάλη επιτυχία και ενίσχυσε σημαντικά την φήμη της.

Μια σειρά δυναμικών ρόλων ακολούθησαν τα επόμενα χρόνια. Η Αϊρίν συνέχισε επίσης να λάμπει σε μιούζικαλ όπως το Sweet Adeline του 1934 και το Roberta του 1935. Ήταν όμως η περίοδος των screwball που της χάρισε τη μεγαλύτερη φήμη.
Η Αϊρίν θα έλεγε αργότερα στη ζωή της πως ήταν ‘‘διστακτική κωμικός’’. Ένιωθε πως η κωμωδία ήταν ‘‘πολύ έυκολη’’ και προτιμούσε πιο σοβαρούς ρόλους. Η ευκολία με την οποία κουβαλούσε τους κωμικούς ρόλους φαίνεται στο ξεκαρδιστικό Theodora Goes Wild του 1936. Η Ντουν πάλεψε για να μην κάνει την ταινία και, μάλιστα, πήγε μέχρι την Ευρώπη για δυο μήνες με την ελπίδα πως αυτό θα την αποδέσμευε απ’το να συμμετέχει. Ευτυχώς για μας το κόλπο της δεν πέτυχε και το Theodora Goes Wild χάρισε στην Ντουν την δεύτερη υποψηφιότητα της για Όσκαρ, παρ’όλο που πάλι δεν το κέρδισε.
Μια σειρά πολύ ψυχαγωγικών κωμωδιών ακολούθησε, συμπεριλαμβανομένου δυο με τον Κάρυ Γκραντ- το Διαζύγιο Με Προθεσμία το 1937 και το My Favourite Wife το 1940. Ο Κάρυ Γκραντ μάλιστα είπε στον Γκάρσον Κάνιν μια μέρα πως η Αϊρίν Ντουν ήταν η αγαπημένη του πρωταγωνίστρια, εν μέρει γιατί ήταν τόσο δημιουργική και ευχάριστη στο σετ. Πρωταγωνίστησε επίσης και στο Love Affair το 1939, με τον Τσαρλς Μπόιερ. Πολλοί κριτικοί θεωρούν την ταινία αυτή πολύ ανώτερη της εποχής του An Affair To Remember με τον Κάρυ Γκραντ και την Ντεμπόρα Κερ. Η Αϊρίν Ντουν συνέχισε να παίζει στον κινηματογράφο μέχρι την τελευταία της ταινία το 1952, It Grows on Trees, και έκανε επίσης και πολλές εμφανίσεις στην τηλεόραση. Δέχτηκε υποψηφιότητα για Όσκαρ για τα Cimarron, 1931, Theodora Goes Wild, 1936, The Awful Truth, 1937, Love Affair, 1939 και I Remember Mama, 1949, άλλα όπως και ο Γκραντ, δεν κέρδισε το πολυπόθητο Όσκαρ. Το 1985, όμως, της απονεμήθηκε το βραβείο για τις μακροχρόνιες επιτυχίες της, το Lifetime Achievement Award. Πέθανε στις 4 Σεπτεμβρίου του 1990 στο Λος Άνζελες.

Λεό Μακ Κάρεϋ

Φιλμογραφία
• Isn't Life Terrible? (1925 )
•Mighty Like a Moose (1926 )
•Sugar Daddies (1927 )
•Pass the Gravy (1928 )
•Should Married Men Go Home? (1928 ),
•Habeas Corpus (1928 )
•We Faw Down (1928 )
•Liberty (1929 ),

•Wrong Again (1929 )
•Big Business (1929),
•Indiscreet (1931)
•Duck Soup (1933)
•Belle of the Nineties (1934)
•Six of a Kind (1934)
Ruggles of Red Gap (1935)
•The Milky Way (1936)
•Make Way for Tomorrow (1937),
•The Awful Truth (1937),
•The Cowboy and the Lady (1938),
•Love Affair (1939),
•My Favorite Wife (1940),
•Once Upon a Honeymoon (1942),
•Going My Way (1944),
•The Bells of St. Mary's (1945),
•Good Sam (1948),
•An Affair to Remember (1957),
•Rally 'Round the Flag, Boys! (1958),
•Satan Never Sleeps (1962),


Before their divorce becomes final, Jerry and Lucy Warriner both do their best to ruin each other's plans for remarriage, Jerry to haughty socialite Molly Lamont, she to oil-rich bumpkin Daniel Leeson. Among their strategies: Jerry's court-decreed visitation rights with Mr. Smith, their pet fox terrier, and Lucy sends flamboyant Dixie Belle Lee to impersonate Jerry's brassy "sister" before his prospective bride's scandalized family.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page



blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
21/10/1937 (ΗΠΑ)
22/12/1937 (Γαλλία)
20/4/1938 (Ιαπωνία)
22/1/1939 (Ιταλία)
21/11/1940 (Ισπανία)
26/7/2012 (Ελλάδα, επανέκδοση)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

The Awful Truth 1937 - 0016.jpg The Awful Truth 1937 - 0015.jpg The Awful Truth 1937 - 0017.jpg The Awful Truth 1937 - 0014.jpg The Awful Truth 1937 - 0013.jpg The Awful Truth 1937 - 0012.jpg The Awful Truth 1937 - 0010.jpg The Awful Truth 1937 - 0011.jpg The Awful Truth 1937 - 0009.jpg The Awful Truth 1937 - 0007.jpg The Awful Truth 1937 - 0008.jpg The Awful Truth 1937 - 0024.jpg The Awful Truth 1937 - 0022.jpg The Awful Truth 1937 - 0023.jpg The Awful Truth 1937 - 0021.jpg The Awful Truth 1937 - 0020.jpg The Awful Truth 1937 - 0005.jpg The Awful Truth 1937 - 0002.jpg The Awful Truth 1937 - 0019.jpg The Awful Truth 1937 - 0004.jpg The Awful Truth 1937 - 0004.jpg The Awful Truth 1937 - 0003.jpg The Awful Truth 1937 - 0018.jpg The Awful Truth 1937 - 0001.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Irene Dunne ... Lucy Warriner
    Cary Grant ... Jerry Warriner
    Ralph Bellamy ... 'Dan' Leeson
    Alexander D'Arcy ... Armand Duvalle
    Cecil Cunningham ... Aunt Patsy
    Molly Lamont ... Barbara Vance
    Esther Dale ... Mrs. Leeson
    Joyce Compton ... Dixie Belle Lee
    Robert Allen ... Frank Randall
    Robert Warwick ... Mr. Vance
    Mary Forbes ... Mrs. Vance


>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Κωμωδία, Αισθηματική

Σκηνοθεσία
Leo McCarey

Σενάριο
Sidney Buchman
Viña Delmar
Arthur Richman
(θεατρικό έργο)

Παραγωγή
Leo McCarey

Μουσική
Ben Oakland

Φωτογραφία
Joseph Walker

Μοντάζ
Al Clark

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Lionel Banks
Stephen Goosson

Κοστούμια
Robert Kalloch

Βοηθός Σκηνοθέτη
William Mull

Εταιρείες Παραγωγής
Columbia Pictures Corporation

Διανομή
New Star (Ελλάδα)
Columbia Pictures
Columbia Films
Columbia TriStar Home
Epoca

Χρονολογία παραγωγής
1937

Χώρα παραγωγής
 ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Ασπρόμαυρη 1.37 : 1

Διάρκεια
91'

Ήχος
Mono (Western Electric Mirrophonic Recording)

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Καλιφόρνια - ΗΠΑ

AKA

Καταλληλότητα
USA:TV-PG | Argentina:Atp | Australia:G | Finland:K-16 | Germany:12 | UK:U | USA:Approved (PCA #3602)

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κωμωδία
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΑσπρόμαυρηΚωμωδίαParental Guidance Suggested


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails