Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
. Goldfish (3-5/5)
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Monica Z
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο
. Wild Duck
. Salvo
.: από 15/5/14 :.
. Διαφθορά
. The Double
. Το Μυστικό της Μέιζι
. Suzanne
. Million Dollar Arm
. Godzilla
.: από 22/5/14 :.
. X-Men: Ημέρες Ενός Ξεχασμένου Μέλλοντος
. Σκουριασμένη Πόλη

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: xarosgr's Profile xarosgr
Σήμερα: 1
Χθές: 0
Συνολικά: 9700

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 188
Μέλη: 1
Σύνολο: 189

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Άννα Kαρένινα (Anna Karenina) του Τζο Ράιτ (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 15 Ιούν. 2012 @ 19:15:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Δραματική | | |



Άννα Kαρένινα
Anna Karenina

του Τζο Ράιτ
με τους Κίρα Νάιτλι, Τζουντ Λο, Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον, Kέλι ΜακΝτόναλντ, Ντόμναλ Γκλίσον, Μάθιου ΜακΦέιντιεν, Ρουθ Γουίλσον, Έμιλι Γουάτσον, Ολίβια Γουίλιαμς, Αλίσια Βικάντερ

Υπόθεση:
Παντρεμένη με έναν ισχυρό κυβερνητικό παράγοντα, η Άννα Καρένινα ερωτεύεται βαθιά έναν πλούσιο αξιωματικό του στρατού, τον κομψό κόμη Βρόνσκι και προσπαθώντας απεγνωσμένα να βρει την αλήθεια και το νόημα στη ζωή της, αψηφά απερίσκεπτα τις συμβάσεις της ρωσικής κοινωνίας κι εγκαταλείπει το σύζυγο και το γιο της για να ζήσει με τον εραστή της. Ο περίγυρος της την καταδικάζει και την εξοστρακίζει, και η ίδια παθαίνει συχνά κρίσεις ζήλιας που αποξενώνουν τον Βρόνσκι, με αποτέλεσμα να βουλιάζει σιγά σιγά σε μια αδιέξοδη κατάσταση.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Η Anna Karenina (Keira Knightley) έρχεται στη Μόσχα να επισκεφτεί τον αδελφό της Oblonsky (Matthew Macfadyen) και να συμβουλεύσει την, αναστατωμένη από τις απιστίες του άντρα της, νύφη της Dolly (Kelly MacDonald) σε θέματα γάμου.  Μια τυχαία συνάντηση στο σταθμό του τρένου ωστόσο, φέρνει στη ζωή της τον αστραπιαίο έρωτα στα μάτια του νεαρού αξιωματικού Vronsky (Aaron Taylor-Johnson).  Από εκεί και πέρα, το σαρκικό πάθος τινάζει στον αέρα τη ζωή της ως συζύγου του ευυπόληπτου Υπουργού Karenin (Jude Law) και μητέρας του γιου του.

Τα δάχτυλα και των δυο μας χεριών δεν φτάνουν για να καταμετρήσουν τις φορές που το μυθιστόρημα-ογκόλιθος της παγκόσμιας λογοτεχνίας ξεσκονίστηκε, αερίστηκε, γυαλίστηκε για να μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη.  Παρόλο που μελετητές και αναγνώστες συμφωνούν πως καμία μέχρι τώρα διασκευή δεν έχει καταφέρει να αγγίξει τον υπαρξιακό σπαραγμό και την βαθιά ψυχολογική τομή που τολμά στους χαρακτήρες του ο Tolstoy, σκηνοθέτες, παραγωγοί και ερμηνεύτριες συνεχίζουν να ξεροσταλιάζουν στην ιδέα μιας ουσιαστικότερης ή πιο πρωτοποριακής ανάγνωσης αυτών των ακαδημαϊκών μεγεθών.

Φτάνουμε στο 2012 λοιπόν, και ξανά στην κινηματογραφική αίθουσα για τη γυναίκα που θέλησε να ανατρέψει το κατεστημένο.  Τα φώτα κλείνουν, μα μια θεατρική αυλαία ανοίγει.  Τα ψεύτικα σκηνικά και τα λεπτοδουλεμένα κοστούμια αλλάζουν επί τόπου, οι ήρωες ως υπέρκομψες μαριονέτες ξεστομίζουν με στόμφο τα λόγια τους καθώς περνούν με χορευτικές κινήσεις από τη μία σκηνή στην άλλη, για να φτάσουν να ανταλλάσσουν ατάκες ακόμη και πίσω στα παρασκήνια, παρέα με τους μεροκαματιάρηδες τεχνικούς.  Ονειρεμένη μουσική ρέει για να υποδεχτεί το παράνομο ζευγάρι, καθώς όλοι οι υπόλοιποι μετατρέπονται σε παγωμένο ντεκόρ.  Οι πίνακες ζωγραφικής κινούνται και έχουν το δικό τους φως, ενώ το τρενάκι ως αφηνιασμένο παιδικό παιχνίδι προϊδεάζει το τραγικό τέλος, αφήνοντας τους καπνούς του σε καθρέπτες και κρεβάτια.

Ναι, εδώ είμαστε, υπάρχουν στιγμές που θέλεις να χειροκροτήσεις.  Το όραμα του Wright για τη ρωσική κοινωνία των τελών του 19ου αιώνα – τότε που η αριστοκρατία βρισκόταν σε ομαδική παράκρουση υποδυόμενη το γαλλικό lifestyle, όμως μόνο κατ’ επίφαση, συνεχίζοντας το σφιχταγκάλιασμα του βαριού, άκαμπτου συντηρητισμού της – τοποθετημένη στο θεατρικό σανίδι, είναι τεχνικά άρτιο και υπερβατικά εμπνευσμένο.

Μετά αρχίζεις να προσέχεις περισσότερο.  Ξαφνικά από το πουθενά, εμβόλιμα, εξωτερικά, φυσικά πλάνα για την παράλληλη ιστορία του «γήινου» και ειλικρινούς Levin υποσκάπτουν το συνολικό ύφος και ρυθμό.  Ούτε μιούζικαλ, ούτε χοροθέατρο, ούτε στρωτή αφήγηση τελικά, αλλά ένα πειραματικό μπαστάρδεμα ειδών που ξενίζει με την αναποφασιστικότητά του και ενοχλεί με την στερεοτυπική προσέγγισή του.  Η Karenina βαδίζει στα τερτίπια που έκαναν διάσημη την Knightely, εδώ με επιπρόσθετη φίλαυτη υστερία, και ο Vronsky του Aaron Taylor-Johnson δεν είναι παρά ένα παιδαρέλι με «ζωγραφισμένο» μουστάκι, δεκάδες χιλιόμετρα μακριά από τον άντρα με το αναπόδραστο στο μάτι (μόνο ο Jude Law στέκει ερμηνευτικός βράχος, όχι τόσο για αυτά που λέει, μα για αυτά που δεν λέει).

Ο κοινωνικός αποκλεισμός των δύο εραστών αρχίζει να συμβαίνει, η Anna οδηγείται στην παθολογική ζήλια και στον εθισμό στις ουσίες, όμως δεν τρέχει κάστανο.  Τόσο η σύγχυση και η προσχηματική δράση σε έχει απομακρύνει και, στο δεύτερο μέρος, πλήξει με βαρεμάρα, που μάλλον περιμένεις πως και πως το μοιραίο τσαφ-τσουφ για να τερματίσει αυτήν την ανεξέλεγκτη ηδυπάθεια της εικόνας.

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


Η Βαθμολογία μου:

Μια προβληματική σκηνοθετική υπερβολή!

Και μόνον η απόπειρα να παρουσιαστεί μια ακόμη κινηματογραφική εκδοχή αυτού του τόσο σημαντικού έργου του Λέοντος Τολστόι δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες. Και μάλιστα μετά από τότες εμβληματικές κινηματογραφικές μεταφορές, όπως οι δύο με την Greta Garbo ,{Love (1927) και Anna Karenina (1935)} όπως και με την Vivien Leigh , {Anna Karenina (1948)}. Το αποτέλεσμα το οποίο εισπράττει ο θεατής είναι μια ταινία διάρκειας 135 λεπτών, όπου ο σκηνοθέτης Joe Wright, μεθυσμένος προφανώς από τις προηγούμενες επιτυχίες του επιχειρεί μια θεατρικής μανιέρας σκηνοθετική εκδοχή, η οποία σε αρκετά σημεία καταλήγει σε μιούζικαλ με στοιχεία Moulin Rouge.

Είναι απολύτως εμφανής η προσπάθεια μέσα από αυτούς τους σκηνοθετικούς νεωτερισμούς να δημιουργηθεί χώρος για μιά ακόμη εκδοχή της Anna Karenina. Αλλά η υπερβολή στις ερμηνείες και το πομπώδες ύφος, που σε θεατρικές προσεγγίσεις γίνονται αποδεκτές ή ακόμη και εκθειάζονται, εδώ ενοχλούν και κουράζουν. Με την ερμηνεία της πρωταγωνίστριας Keira Knightley στον ρόλο της Anna Karenina να είναι υπερβολική καταλήγουμε σε μια φανταχτερή ταινία με πομπώδη σκηνοθετική προσέγγιση που δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τις απαιτήσεις του λογοτεχνικού κειμένου. Η τόσο φλύαρη και εμφανώς δαπανηρή παραγωγή ποντάρει στον εντυπωσιασμό μέσα από την έως υπερβολής στερεοτυπική προβολή ορισμένων νοημάτων του λογοτεχνικού κειμένου του Τολστόι με αποτέλεσμα να σπάσει η εσωτερική οργανική δομή του κειμένου και να μετατραπεί σε ένα άψυχο κουφάρι απονεκρωμένο από τα φιλοσοφικά πιστεύω του συγγραφέα.

Σε κάθε περίπτωση πάντως έχουμε να κάνουμε με μια εικαστικά υπέροχη και τεχνικά άρτια δημιουργία, την οποία με βάση τις παραπάνω επισημάνσεις αξίζει να έχει κανείς στα υπόψη.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

Κάνει εντύπωση που ένας σκηνοθέτης όπως ο Τζο Ράιτ των ταινιών «Εξιλέωση» και «Περηφάνια και προκατάληψη», τόλμησε να αποδομήσει αυτό το κλασσικό έργο, το οποίο μάλιστα συγκρίνεται με τις ομότιτλες ταινίες του 1933 και του 1948 που είχαν ως πρωταγωνίστριες την Γκρέτα Γκάρμπο και τη Βίβιαν Λι, διότι δεν είχε ανάγκη να «προκαλέσει» για να γίνει διάσημος. Επίσης, δεν βγήκε να μας πει ότι θα έκανε μια παραλλαγή του έργου, όπως έκανε ας πούμε ο Μπαζ Λούρμαν με το «Ρωμαίος και Ιουλίετα» (1996), που τοποθέτησε τους ήρωές του στη σύγχρονη εποχή, διατηρώντας τους στίχους του Σαίξπηρ και με δύο φαμίλιες, σχεδόν μαφιόζικες, που χρησιμοποιούσαν μάλιστα και glamorous λιμουζίνες και όπλα. Ή, όπως ο Κάρολ Ριντ έκανε μιούζικαλ το «Όλιβερ Τουίστ» του Καρόλου Ντίκενς, με τίτλο «Όλιβερ» (1968). Να μη φτάσω δε, στο Jesus Christ Superstar (1973) του Νόρμαν Τζούισον.

Έτσι, η ταινία του Ράιτ φαντάζει περισσότερο με μια - αποτυχημένη - απόπειρα θεατρικής απεικόνισης του εξαιρετικού αυτού δράματος του Λέοντος Τολστόι, στο οποίο οι ηθοποιοί παίζουν υπερβολικά, με στόμφο, σα να βρίσκονται στη σκηνή ενός θεάτρου, την ώρα που τα σκηνικά εναλλάσσονται γύρω τους πάνω σε κινητές βάσεις, ή από τους ίδιους, ή από κομπάρσους που συμμετέχουν στις σκηνές.

Δεν σχολιάζεται βέβαια και το γεγονός, ότι ενώ έχει κρατήσει τα ρωσικά ονόματα, τα ντεκόρ και τα κοστούμια θυμίζουν Μεγάλη Βρετανία εποχής 15ου αιώνα.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Keira Knightley ... Anna Karenina
    Kelly Macdonald ... Dolly
    Aaron Johnson ... Count Vronsky
    Jude Law ... Alexei Karenin
    Matthew Macfadyen ... Oblonsky
    Emily Watson ... Countess Lydia
    Michelle Dockery ... Princess Myagkaya
    Olivia Williams ... Countess Vronskaya
    Holliday Grainger ... The Baroness
    Ruth Wilson ... Princess Betsy
    Domhnall Gleeson ... Levin
    Eros Vlahos ... Boris
    Alicia Vikander ... Kitty
    Bill Skarsgård ... Captain Machouten
    Alexandra Roach ... Countess Nordston
    Kenneth Collard ... Prince Tverskoy
    Raphaël Personnaz ... Alexander
    Luke Newberry ... Vasily Lukich
    Tannishtha Chatterjee ... Masha
    Emerald Fennell ... Princess Merkalova
    Buffy Davis ... Agafia
    Hera Hilmar ... Varya
    Max Bennett ... Petritsky
    James Fiddy ... Countess Lydia's Guest
    Kostas Katsikis ... Opera Fan
    Guro Nagelhus Schia ... Annushka
    Kyle Soller ... Korsunsky
    Edward Lewis French ... Dancer
    Conor McCarry ... Young Peasant
    Allegra Giagu ... Anna Karenina - Soprano
    Sarine Sofair ... Anna's Friend
    Telman Guzhevsky ... Count Vronsky - Tenor
    Nicholas Blatt ... Major Domo
    Claire Greenway ... The Austrian Princess

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δρἀμα, Αισθηματική

Σκηνοθεσία
Joe Wright


Σενάριο
Tom Stoppard
Leo Tolstoy
(βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημά του)

Παραγωγή
Tim Bevan

Μουσικἠ
Dario Marianelli

Φωτογραφία
Seamus McGarvey

Μοντάζ
Melanie Oliver

Casting
Dixie Chassay
Jina Jay

Σχεδιασμός Παραγωγής
Sarah Greenwood

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Thomas Brown
Nick Gottschalk
Niall Moroney
(supervising art director)
Tom Still


Σκηνικά
Katie Spencer

Κοστούμια
Jacqueline Durran

Βοηθός Σκηνοθέτη
Martin Harrison

Εταιρείες Παραγωγής
Studio Canal
Working Title Films

Διανομή
UIP
(Ελλάδα)
Focus Features
Universal Pictures International
Universal Pictures

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1

Διάρκεια
135'

Ήχος
Datasat / Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Σάρεϊ, Οξφόρδη - Αγγλία, Ηνωμένο Βασίλειο

AKA

Καταλληλότητα
USA:R

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο Τζο Ράιτ, μοναδικός εικονοπλάστης και πολυβραβευμένος σκηνοθέτης ταινιών περιόδου (Εξιλέωση, Περηφάνια και Προκατάληψη) υπογράφει την τολμηρή, κινηματογραφική μεταφορά του κλασικού μυθιστορήματος του Λέοντος Τολστόι Άννα Καρένινα σε διασκευή του βραβευμένου με Όσκαρ σεναριογράφου Τομ Στόπαρντ (Ερωτευμένος Σαίξπηρ) κι η αυτοκρατορική Ρωσία του τέλους του 19ου αιώνα αναβιώνει ολοζώντανα στη μεγάλη οθόνη με αφορμή μια ιστορία ερωτικής προδοσίας, ενός σαρωτικά μεταμορφωτικού παράνομου έρωτα, εικονογραφώντας μοναδικά μια διαχρονική μελέτη στην ανθρώπινη ηθική.

Ο Ράιτ, έχοντας στο πλευρό του ένα υπέροχο καστ με προεξάρχοντες την κλασική φιγούρα εποχής της Κίρα Νάιτλι τον Τζουντ Λο και τον Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον, αλλά και μια ομάδα εμπνευσμένων συνεργατών (Οργάνωση παραγωγής: η τρεις φορές υποψήφια για Όσκαρ Σάρα Γκρίνγουντ, Διεύθυνση Φωτογραφίας: Σίμους ΜακΓκάρβεϊ ASC, BSC, Μουσική: Ντάριο Μαριανέλι-Εξιλέωση, Μαλλιά-Μακιγιάζ: Ιβάνα Πρίμορακ, Κοστούμια: η δύο φορές υποψήφια για Όσκαρ Ζακλίν Ντουράν-Περηφάνια και Προκατάληψη, Χορογραφία: Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι, Μοντάζ: Μέλανι Αν Όλιβερ), προτείνει κάτι πολύ πρωτότυπο και μοναδικό: ολόκληρη η ταινία… μια θεατρική σκηνή, ειδικά κατασκευασμένη για να υπηρετήσει ονειρικά το όραμά του, με όλες τις τοποθεσίες και τα γεγονότα του βιβλίου να αποδίδονται πάνω σε αυτήν, ενώ δεν λείπουν τα πλούσια σκηνικά και τα εντυπωσιακά κοστούμια!

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΓΡΑ

INFO

• Ο Vladimir Nabokov χαρακτήρισε την Άννα Καρένινα του Τολστόι «Mία από τις μεγαλύτερες ερωτικές ιστορίες στην παγκόσμια λογοτεχνία». Κατά κοινή αναγνώριση το σπουδαιότερο μυθιστόρημα του 19ου αιώνα, η Άννα Καρένινα έχει θεωρηθεί η πνευματική αυτοβιογραφία του Τολστόι. Με φόντο την αυτοκρατορική Ρωσία, το βιβλίο είναι ένας εμβριθής και σύνθετος στοχασμός πάνω στον παράφορο έρωτα και την ολέθρια απιστία, αλλά και ένα συγκλονιστικό πανόραμα της ρωσικής κοινωνίας του 19ου αιώνα.


• Η ταινία Anna Karenina αποτελεί το νέο, θεατρικών επιρροών, κινηματογραφικό δημιούργημα του διακεκριμένου σκηνοθέτη Τζο Ράιτ που καταπιάνεται αυτήν τη φορά με μια από τις ωραιότερες ερωτικές ιστορίες που γράφτηκαν ποτέ, έναν παράφορο, παράνομο έρωτα (της πανέμορφης Άννας, η οποία αψηφά τις κοινωνικές συμβάσεις κι εγκαταλείπει σύζυγο και παιδί για τον κομψό αξιωματικό Βρόνσκι) που αντιδιαστέλλεται μοναδικά τραγικά με τη συντροφικότητα του γάμου μέσα στον αντιφατικό και με περίσσευμα υποκρισίας κόσμο της αυτοκρατορικής Ρωσίας. Το τι σημαίνει για τον σκηνοθέτη το μυθιστόρημα του Τολστόι βρίσκεται συμπυκνωμένο στη φράση «Όλοι προσπαθούν να μάθουν πώς να αγαπούν».


• Η «μούσα» του σκηνοθέτη και πρωταγωνίστρια της ταινίας Κίρα Νάιτλι επισημαίνει «Η ιστορία είναι διαχρονική καθώς οι άνθρωποι πάντα επιθυμούν κάτι/κάποιον που δεν μπορούν να έχουν, πάντα αντιμετωπίζουν περιορισμούς και κανόνες και πάντα έχουν δυσκολία να επικοινωνήσουν τα συναισθήματά τους», ενώ ο σκηνοθέτης συμπληρώνει «Όταν διάβασα το βιβλίο με άγγιξε άμεσα και μου «μίλησε». Ελπίζεις να μοιάζεις με κάποιον συγκεκριμένο χαρακτήρα και συνειδητοποιείς πως έχεις υπάρξει σαν κάποιον άλλο χαρακτήρα. Όλοι είναι απολύτως αληθινοί και τρομακτικά οικείοι.»


• Ο συμπρωταγωνιστής της, Τζουντ Λο που δεν δίστασε να ξυρίσει και τμήμα του τριχωτού της κεφαλής του ώστε να μοιάζει μεγαλύτερος σε ηλικία, όπως απαιτούσε ο ρόλος, συμπληρώνει «Συμπάσχω με όλους τους χαρακτήρες της ιστορίας. Πρέπει να κατανοήσεις όλες τις πλευρές γι’αυτό άλλωστε και το μυθιστόρημα του Τολστόι έχει προκαλέσει τόσες συζητήσεις. Κατ’ εμέ ο Καρένιν, αξιοσέβαστο κυβερνητικό στέλεχος, πλήρως αφοσιωμένο στην εργασία του, αναπόφευκτα θα πληγωθεί καθώς, ενώ εκείνος πιστεύει πως προσφέρει τα πάντα στον γάμο του, εντούτοις δεν έχει το απαιτούμενο πάθος και το ρομαντισμό, πράγμα που δεν γίνεται εσκεμμένα καθώς το πιθανότερο είναι πως έτσι βιώνει εκείνος την αγάπη, όπως την διδάχτηκε από τους δικούς του. Και το ενδιαφέρον είναι πως σταδιακά τον βλέπεις να αφυπνίζεται και να προσπαθεί, όπως μπορεί, να διεκδικήσει την οικογένειά του… Στο τέλος αυτού του «ταξιδιού» είναι ένας άλλος άνθρωπος.»


• Στον αντίποδα… ο γοητευτικός Άαρον Τέιλορ - Τζόνσον στο ρόλο του ορμητικού Αλεξέι Βρόνσκι που αφήνεται να παρασυρθεί από το πάθος του για μια παντρεμένη γυναίκα που κυριολεκτικά λατρεύει με όλο του το είναι.


• Ο Τιμ Μπίβαν, ένας εκ των τριών παραγωγών (Τιμ Μπίβαν, Έρικ Φέλνερ, Πολ Γουέμπστερ) σχολιάζει αναφορικά με την επιλογή του Τομ Στόπαρντ στο σενάριο «Πρόκειται για ένα τεράστιο μυθιστόρημα, μια υπέροχη ερωτική ιστορία που είχε διασκευαστεί και παλαιότερα. Ξέραμε πως χρειαζόμασταν ένα σεναριογράφο που να έχει να προσφέρει κάτι νέο…», ενώ ο ίδιος ο σεναριογράφος σχολιάζει «Ήθελα πολύ να το κάνω. Δεν κρύβω πως πάντα με θεωρώ κατεξοχήν θεατρικό συγγραφέα, αλλά δεν είναι εύκολο να εμπνέεσαι συχνά ένα ολοκληρωμένο θεατρικό. Και μολονότι απολαμβάνω να ασχολούμαι με διάφορα κινηματογραφικά είδη, είναι μεγάλη ευτυχία να μπορείς να συνεργάζεσαι με τον Τζο Ράιτ στην σκηνοθεσία ενός εξαιρετικού μυθιστορήματος.» Μάλιστα, ο σεναριογράφος, έχοντας μελετήσει ενδελεχώς το βιβλίο και παρακολουθώντας διάφορες κινηματογραφικές και τηλεοπτικές εκδοχές-ακόμα και ρώσικες-προκειμένου να συλλάβει τον πλούτο των αλληλοδιασταυρούμενων θεμάτων και φιλοσοφιών με τις οποίες καταπιάνεται αναφορικά με τις τάξεις, την πολιτική, την ηθική και τον έρωτα, συνειδητοποίησε πως οι προηγούμενες διασκευές επικεντρώνονταν αποκλειστικά και μόνο στην Άννα δίχως να φωτίζουν την παράλληλη ιστορία του Λέβιν και καταπιάστηκε να αναδείξει τη δυναμική και αυτής της ιστορίας.


• Με σαφείς «οδηγίες» από τον Τολστόι αναφορικά με τα συναισθήματα (με κύριο εκείνο της αγάπης σε όλες της τις εκδοχές –μητρική, αδελφική, παιδική, σαρκική, πατριωτική) και τα κίνητρα των χαρακτήρων ο Τζο Ράιτ και ο Τομ Στόπαρντ ξεκίνησαν να εργάζονται για την κινηματογραφική απόδοση του μυθιστορήματος. Όταν το σενάριο ολοκληρώθηκε, την άνοιξη του 2011, το επόμενο βήμα ήταν η επιλογή των τοποθεσιών για τα γυρίσματα… Και εκεί επήλθε η μεγάλη έκπληξη! Τα γυρίσματα δεν θα γίνονταν στη Ρωσία (όπως σε άλλες ταινίες), ούτε και στα γνώριμα για το σκηνοθέτη αγγλικά μέρη και η ταινία δεν θα ήταν απλά άλλη μια ταινία εποχής… Η αλά Ράιτ εκδοχή της επικής ερωτικής ιστορίας θα ήταν θεατρική, δεδομένου πως ο σκηνοθέτης μεγάλωσε μέσα στο κουκλοθέατρο των γονιών του και η μαγεία της σκηνής του είναι πολύ οικεία και ανοιχτή για οπτικούς πειραματισμούς! Άλλωστε τι είναι ο κινηματογράφος; «Το θέατρο των ονείρων»! Και εφαλτήριο αυτής της «ανάγνωσης»… το βιβλίο του Ορλάντο Φίτζες (Ο Χορός της Νατάσα: Μια Πολιτιστική Ιστορία της Ρωσίας) όπου υποστηρίζεται ότι η Ρωσία υπέφερε πάντα από κρίση ταυτότητας, μη γνωρίζοντας σαφώς αν συνιστά μέρος της Ανατολής ή της Δύσης, φτάνοντας στην εποχή που γράφτηκε η Άννα Καρένινα οπότε οι Ρώσοι αποφάσισαν πως είναι σίγουρα μέρος της Δυτικής Ευρώπης με κουλτούρα ανάλογη εκείνης των Γάλλων. Πρόκειται για μια κοινωνία που προσπαθεί να είναι ανάλογη με εκείνη του Παρισιού σε ό,τι αφορά στην όπερα, τη λογοτεχνία και όλες τις μορφές τέχνης. Με άλλα λόγια, μια ολόκληρη κοινωνία υποκρινόταν κάτι που δεν ήταν! Και ποιο είναι το καλύτερο περιβάλλον να υποκριθεί κανείς από μια θεατρική σκηνή-συμπαραδηλώμενο της υποκριτικής ρωσικής κοινωνίας?! Έτσι υπογραμμίζεται ο συμβολισμός πως κάθε χαρακτήρας της ταινίας υποδύεται τον κοινωνικό του ρόλο, όντας την ίδια στιγμή παρατηρητής και παρατηρούμενος. Το περιβάλλον μοιάζει αποστειρωμένο και η σημασία του φαντασιωσικού είναι τεράστια!


• Με τον Τζο Ράιτ να συνεργάζεται στενά με τον Τομ Στόπαρντ για την τελική, θεατρική εκδοχή του σεναρίου προέκυψε η οδύσσεια της Άννας που λαμβάνει χώρα μέσα σε μια θεατρική σκηνή –η οποίο στήθηκε στα Shepperton Studios-(όπου «μαγικά» εφέ σου επιτρέπουν να διασχίζεις πόρτες και να βρίσκεσαι σε χιονισμένα τοπία, σε λαβυρίνθους και τη σκηνή να μετατρέπεται –μεταξύ άλλων- σε αίθουσα χορού, ιππόδρομο, όπερα…) και το «ταξίδι» του Λέβιν στον πραγματικό κόσμο –με κάποια εξωτερικά γυρίσματα να προσδίδουν και αμιγώς κινηματογραφική αίσθηση.


• Και η προετοιμασία ξεκινά…μήνες πριν με το σκηνοθέτη να συζητά ενδελεχώς τα πάντα με τους συνεργάτες του (η πλειοψηφία είναι μαζί του χρόνια και γνωρίζουν ακριβώς τι και πώς το οραματίζεται) και να προβαίνει σε εξαντλητικές, αλλά παραγωγικά δημιουργικές πρόβες και μελέτη της ρωσικής κουλτούρας (που περιλαμβάνει και ένα σεμινάριο με τον ίδιο τον Ορλάντο Φίτζες) καθώς και σε ορθοφωνητική διδασκαλία της ρωσικής διαλέκτου για να φτάσουμε στην πρώτη εβδομάδα γυρισμάτων. Συνολικά τα γυρίσματα κράτησαν 12 εβδομάδες και περιλαμβάνουν πάνω από 100 διαφορετικά σετ, 240 συνολικά σκηνές και 83 διαλογικές σκηνές.


• Τη μουσική (που απέσπασε και υποψηφιότητα Χρυσής Σφαίρας Πρωτότυπης Μουσικής) υπογράφει ο Ντάριο Μαριανέλι (Pride & Prejudice, Atonement, The Soloist) και μάλιστα έγραψε τη μουσική πολύ νωρίς προκειμένου ο χορογράφος Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι να έχει άπλετο χρόνο για πρόβες, δεδομένου πως ακόμα και οι σκηνές που δεν εμπεριέχουν χορό είναι και αυτές «χορογραφημένες», ενώ εκείνες που αφορούν σε χορό περιλαμβάνουν δύσκολες κινήσεις, καθώς αυτές καλούνται να εκτελεστούν από ηθοποιούς και όχι από επαγγελματίες χορευτές, οι οποίοι και κλήθηκαν να εξερευνήσουν τη γλώσσα του σώματός τους και να συγχρονίσουν τις κινήσεις τους με εκείνες των υπολοίπων γύρω τους.


• Για τα γυρίσματα χρησιμοποιήθηκαν αναμορφικοί φακοί που απαιτούν λίγο περισσότερο φως ενώ σε σημεία ο φωτισμός είναι εσκεμμένα πιο παλιός σε στιλ. Όπως και στην Εξιλέωση έτσι κι εδώ χρησιμοποιήθηκαν κάλτσες ω φίλτρο ώστε να προκύψει μια όμορφη λάμψη που αναδεικνύει άψογα το δέρμα των χαρακτήρων.


• Το καστ συμπληρώνουν οι ηθοποιοί Κέλι ΜακΝτόναλντ (Trainspotting, Stella Does Tricks, Cousin Bette, Elizabeth, Splendor, Finding Neverland, Gosford Park, No Country for Old Men, State of Play), Μάθιου ΜακΦέιντιεν (Enigma, The Reckoning, In My Father’s Den, Pride & Prejudice, Robin Hood, The Three Musketeers, Death at a Funeral, Frost/Nixon), Ντόμναλ Γκλίσον (True Grit, Sensation, Never Let Me Go, Shadow Dancer), Ρουθ Ουίλσον (θα τη δούμε προσεχώς στην ταινία The Lone Ranger), Αλίσια Βικάντερ (Pure, The Crown Jewels, A Royal Affair), Ολίβια Ουλίαμς (The Ghost Writer, An Education, The Sixth Sense, Sex-Drugs and Rock & Roll, Collaborator, The Postman, Rushmore, Hanna), Έμιλι Ουάτσον (Breaking the Waves, Metroland, The Boxer, Cradle will Rock, Angela’s Ashes, Red Dragon, Synecdoche-New York, Cold Souls, War Horse, Gosford Park), καθώς και πλήθος επαγγελματιών χορευτών, αλλά και κομπάρσων (ιδίως Ρώσων που ζουν στην Αγγλία ώστε να αποδίδεται ρεαλιστικά η αυτοκρατορική Ρωσία).

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ


ΤΖΟ ΡΑΪΤ
• Γεννήθηκε το 1972 στο Λονδίνο .
• Τον πρωτογνωρίσαμε από την υποψήφια για Όσκαρ ταινία Pride & Prejudice.
• Ήταν ο νεαρότερος σκηνοθέτης που βλέπει ταινία του να ανοίγει το Φεστιβάλ Βενετίας.
• Το περιοδικό Variety τον κατέταξε στους 10 Καλύτερους Σκηνοθέτες με προοπτικές.
• Ήταν υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα Σκηνοθεσίας για την ταινία Atonement.
Παλαιότερες ταινίες: Crocodile Snap, The End, Pride & Prejudice, Atonement, The Soloist, Hanna.

ΤΟ ΚΑΣΤ


ΚΙΡΑ ΝΑΪΤΛΙ
• Γεννήθηκε το Μάρτιο του 1985 στο Teddington του νοτιοδυτικού Λονδίνου.
• Γονείς της είναι η Sharman Macdonald, Σκωτσέζα ηθοποιός και αργότερα βραβευμένη θεατρική συγγραφέας και ο Will Knightley, Άγγλος ηθοποιός της τηλεόρασης και του θεάτρου.
• Ο ρόλος που την ανέδειξε ήταν στην ταινία Bend It Like Beckham (2002).
• Για την ερμηνεία της στην ταινία Pride & Prejudice προτάθηκε για Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα, ενώ για Χρυσή Σφαίρα προτάθηκε και για την ταινία Atonement.
• Υπήρξε στο παρελθόν το πρόσωπο στις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρείας ειδών πολυτελείας Asprey και της εταιρείας Lux για την Ιαπωνική τηλεόραση, ενώ από τον Απρίλιο του 2006 είναι το νέο πρόσωπο για το άρωμα της Chanel “Coco Mademoiselle”.
Παλαιότερες ταινίες: A Village Affair, Innocent Lies, Star Wars: Episode I- The Phantom Menace, Deflation, Princess of Thieves, The Hole, Bend it Like Beckam, Pure, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Love Actually, King Arthur, The Jacket, Pride & Prejudice, Domino, Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest, Pirates of the Caribbean: World’s End, Atonement, Silk, The Edge of Love, The Duchess, Never Let Me Go, Last Night, London Boulevard, A Dangerous Method, Seeking a Friend for the End of the World.

ΤΖΟΥΝΤ ΛΟ
• Γεννήθηκε στο Λονδίνο το 1972.
• Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο στην ταινία The Crane.
• Έχει προταθεί 2 φορές για Όσκαρ (The Talented Mr. Ripley, Cold Mountain) και 3 φορές για Χρυσή Σφαίρα (The Talented Mr. Ripley, Artificial Intelligence: Al, Cold Mountain).
Παλαιότερες ταινίες: The Crane, Shopping, I Love You I Love You Not, Bent, Gattaca, Midnight in the Garden of Good and Evil, Final Cut, eXistenZ, The Talented Mr. Ripley, Love Honour and Obey, Enemy at the Gates, Artificial Intelligence: Al, Road to Perdition, Alfie, Closer, The Aviator, Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events, All The King’s Man, Breaking and Entering, The Holiday, My Blueberry Nights, Sleuth, Rage, The Imaginarium of Doctor Parnassus, Sherlock Holmes, Repo Men, Contagion, 360, Hugo, Sherlock Holmes : A Game of Shadows.

ΑΑΡΟΝ ΤΕΪΛΟΡ-ΤΖΟΝΣΟΝ
• Γεννήθηκε το 1990 στην Αγγλία.
• Το κινηματογραφικό του ντεμπούτο –παιδί ακόμα- έγινε με την ταινία Tom and Thomas.
• Τον θυμόμαστε από την ταινία The Illusionist.
Παλαιότερες ταινίες: Τom and Thomas, Shangai Knights, Dead Cool, The Thief Lord, The Illusionist, Dummy, Angus-Thongs and Perfect Snogging, The Greatest, Nowhere Boy, Kick-Ass, Chatroom, Albert Nobbs, Savages.


The third collaboration of Academy Award nominee Keira Knightley with acclaimed director Joe Wright, following the award-winning boxoffice successes "Pride & Prejudice" and "Atonement," is a bold, theatrical new vision of the epic story of love, adapted from Leo Tolstoy's timeless novel by Academy Award winner Tom Stoppard ("Shakespeare in Love"). The story powerfully explores the capacity for love that surges through the human heart. As Anna (Ms. Knightley) questions her happiness and marriage, change comes to all around her..


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site



top of the page

PHOTOS - POSTERS

5663_D036_00264_R.jpg 5663_D054_00390.jpg 5663_D016_00422_R.jpg Anna Karenina - poster Greek.jpg karenina5.jpg karenina4.jpg karenina3.jpg karenina2.jpg karenina1.jpg Anna Karenina Poster 6.jpg Anna Karenina Poster 5.jpg Anna Karenina Poster 4.jpg Anna Karenina 0000.jpg Anna Karenina - poster 2.jpg Anna Karenina - poster 1.jpg Anna Karenina - poster.jpg Anna Karenina - 0007.jpg Anna Karenina - 0004.jpg Anna Karenina - 0005.jpg Anna Karenina - 0003.jpg Anna Karenina - 0006.jpg Anna Karenina - 0002.jpg Anna Karenina - 0001.jpg


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW












top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
7/9/2012 (Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο)
3/10/2012 (Γαλλία)
5/10/2012 (Ιταλία)
25/10/2012 (Γερμανία)
16/11/2012 (ΗΠΑ)
1/1/2013 (Ελλάδα)


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 





 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4
Αριθμός Ψήφων: 5


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήRestrictedΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails