Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/12/14 :.
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Magical Girl
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
. Η Αγάπη είναι Παράξενη
. Κελί από Χρυσάφι
. 10.000 Χιλιόμετρα
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Οι Αισθηματίες
. Ο Παραμυθάς Και Οι Ιστορίες του
.: από 25/12/14 :.
. Γκρέις του Μονακό
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος
. To Μονοπάτι Tου θανάτου
. Αγαπώντας, Πίνοντας και Τραγουδώντας
. Bekas
.: από 1/1/15 :.
. Αλύγιστος
. Μεγάλα Μάτια
. Τα Μυστικά Του Δάσους
. Απόψε Τρώμε στης Ιοκάστης
. Η Τίνκερμπελ και το Τέρας του Ποτέ
. Νορβηγία (από 3/1)
.: από 8/1/15 :.
. Big Bad Wolves: Στο Στόμα των Λύκων
. Ο Κύριος Τέρνερ
. Το Παιχνίδι Της Μίμησης
. Η Αρπαγή 3
. Το Πέρασμα
. Περιπέτεια στο Αιγαίο
. Μια Οικογενειακή Ιστορία
. Λύσσα Κακιά
.: από 15/1/15 :.
. The Woman in Black 2 Angel of Death
. Ανωτέρα Βία
. Blackhat
. ΠάρΆτο από την αρχή
. Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας
.: από 22/1/15 :.
. Ελεύθερος Σκοπευτής
. Birdman ή Η Απρόσμενη Αρετή της Αφέλειας
. Με αγάπη, Ρόζι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: yiannasot's Profile yiannasot
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9815

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 169
Μέλη: 0
Σύνολο: 169

Εγγραφή


Cinema: Μωρέ, κουράγιο! (Safety Last!) των Φρεντ Νιουμέγιερ, Σαμ Τέιλορ (1923)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 07 Ιούν. 2012 @ 08:39:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Κωμωδία

Μωρέ, κουράγιο!
Safety Last!

των Φρεντ Νιουμέγιερ, Σαμ Τέιλορ
με τους Χάρολντ Λόιντ, Μίλντρεντ Ντέιβις, Νόα Γιανγκ, Μπιλ Στράδερ

Υπόθεση:
Αν και σκηνοθετημένη από τους Φρεντ Νιουμέγιερ και Σαμ Τέιλορ, η ταινία αποτελεί σύλληψη του ιδιοφυούς ηθοποιού Χάρολντ Λόιντ. Η ιστορία του «Μωρέ, κουράγιο!» αφορά σε ένα χωριατόπαιδο που προσπαθεί να «πιάσει την καλή» στη μεγαλούπολη. Το Αγόρι (Λόιντ) αφήνει την αγαπημένη του, το Κορίτσι, (Μίλντρεντ Ντέιβις), για να κάνει την τύχη του στη μητρόπολη. Βρίσκει δουλειά ως κλητήρας στο κατάστημα του DeVore, ενώ προσπαθεί να αποδείξει στη μνηστή του ότι έχει αναλάβει τη θέση του διευθυντή και ότι ξοδεύει το μισθό του σε πλούσια δώρα. Ο συγκάτοικος του Αγοριού, το Φιλαράκι, (Μπιλ Στρόθερ) βγάζει λεφτά κάνοντας εντυπωσιακά ακροβατικά στο δρόμο. Ο πραγματικός διευθυντής του DeVore υπόσχεται 1.000 δολάρια στο Αγόρι, αν επινοήσει κάποιον έξυπνο διαφημιστικό τρόπο για το κατάστημα. Το Αγόρι πείθει το φίλο του να σκαρφαλώσει στο 12όροφο κτίριο και να μοιραστούν την αμοιβή. Την ημέρα της παράστασης, όμως, το Φιλαράκι προσπαθεί να αποφύγει τον Νόμο (Νόα Γιανγκ) και το Αγόρι αναγκάζεται να πάρει τη θέση του. Αποφεύγοντας μια σειρά από εμπόδια, το Αγόρι σκαρφαλώνει ολοένα και πιο ψηλά, φτάνοντας στο τέλος να κρεμαστεί από το ρολόι του κτιρίου, σε μια από τις πιο εντυπωσιακές σκηνές της ταινίας.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


ΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Ο ιδιοφυής κωμικός Χάρολντ Λόιντ σε μια ξεκαρδιστική ερμηνεία

Το «Μωρέ, κουράγιο» είναι ένα διαμάντι με ατελείωτα ευρηματικά γκαγκ. Από την αρχική σκηνή που το Αγόρι φαίνεται να βρίσκεται πίσω από τις μπάρες μιας φυλακής (ενώ στην πραγματικότητα βρίσκεται πίσω από την πύλη ενός σιδηροδρομικού σταθμού), το «Μωρέ, κουράγιο» αποτελείται από μια διαδοχή κωμικών και έξυπνων στη σύλληψή τους οπτικών στοιχείων. Στην ταινία, η δύναμη της φαντασίας λειτουργεί ως εργαλείο αντιμετώπισης των μονότονων και καταπιεστικών συνθηκών της μοντέρνας ζωής. Είναι αυτή που έκανε τον Λόιντ δημοφιλή ήρωα της καθημερινής ζωής την εποχή του βωβού κινηματογράφου.

Ο Λόιντ πρωταγωνιστεί ως ένα αφελές χωριατόπαιδο από το Γκρέιτ Μπεντ, που είναι ερωτευμένο με ένα Κορίτσι (την ηθοποιό Μίλντρεντ Ντέιβις και σύζυγό του στην πραγματική ζωή). Το Αγόρι φεύγει για τη μεγαλούπολη με όνειρα να γίνει πλούσιο, αλλά στη φανταχτερή μητρόπολη η κατάσταση είναι αλλιώς: αγωνίζεται να πληρώσει το νοίκι, ενώ δουλεύει σκληρά ως κλητήρας σε ένα κατάστημα. Σε λεπτομερή γράμματα προς τη μνηστή του, το Αγόρι προσποιείται ότι είναι ο διευθυντής, μια κατάσταση απΆ την οποία ο Λόιντ αντλεί αναρίθμητα γκαγκ.
Έχοντας πάντα άγχος να ικανοποιεί τους γύρω του, η κωμική περσόνα που έπλασε ο Λόιντ στο «Μωρέ, κουράγιο» ήταν αυτή του πρόθυμου εργαζόμενου με γυαλιά και ψάθινο καπέλο, οι προσπάθειες του οποίου να τα βγάλει πέρα με τα μικροκαθήκοντα της καθημερινότητας συνεχώς σαμποτάρονται.
Το «Μωρέ, κουράγιο» θεωρείται μια απΆ τις καλύτερες ταινίες του Λόιντ και έσπασε ρεκόρ εισιτηρίων, όταν προβλήθηκε πρώτη φορά στις αίθουσες. Επίσης, χαρακτηρίζεται από την πιο διάσημη σκηνή στην ιστορία του κινηματογράφου: τον Λόιντ να κρέμεται από τους δείκτες ενός τεράστιου ρολογιού στην κορυφή ενός ουρανοξύστη του Λος ¶ντζελες. Μια εικόνα τόσο οικεία, ακόμα και γιΆ αυτούς που δεν έχουν δει ποτέ την ταινία.
Το νούμερο στο ρολόι ήταν εμπνευσμένο από μία παράσταση του κασκαντέρ Μπιλ Στρόθερ, που είδε τυχαία ο Λόιντ στο δρόμο. Το μεγάλο φινάλε του Στρόθερ περιλάμβανε βόλτα με ποδήλατο κατά μήκος της κορυφής της σκεπής και κορυφωνόταν με τον Στρόθερ να στέκεται με το κεφάλι πάνω στον ιστό μιας σημαίας. Ο Λόιντ εντυπωσιάστηκε βαθιά από το γεγονός. Αμέσως, έκλεισε συμβόλαιο στον Στρόθερ με το στούντιο Χολ Ρόουτς και ο κασκαντέρ συμμετείχε επίσης στην ταινία ως ο αξιαγάπητος συγκάτοικος του Αγοριού.
Πολλές από τις εσωτερικές σκηνές της ταινίας γυρίστηκαν στο κατάστημα Ville de Paris, που ανήκε σε έναν φίλο του παραγωγού Χολ Ρόουτς. Κάθε απόγευμα, όταν έκλεινε το κατάστημα, το συνεργείο έστηνε τις κάμερες και εργαζόταν ως τα ξημερώματα.
Ο Λόιντ δούλεψε σκληρά για να πετύχει στο Χόλυγουντ. Συμμετείχε ως κομπάρσος σε πολλές ταινίες και στη συνέχεια συνεργάστηκε με τον ανεξάρτητο παραγωγό Χολ Ρόουτς. Η πρώτη περσόνα που επινόησε ήταν ο Λόνσαμ Λουκ, που πρωταγωνίστησε σε περίπου 70 ταινίες. Αργότερα, ο Λόιντ επινόησε το χαρακτήρα «Γυαλιά», που έγινε πολύ δημοφιλής στη δεκαετία του Ά20, ειδικά στις ταινίες Girl Shy (1924), The Freshman(1925), For Heaven's Sake (1926) και The Kid Brother (1927), που διαφημίζονταν στην αγορά με το σλόγκαν «Είναι Λόιντ...κι αυτό είναι αρκετό».

Ο Λόιντ σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε σε δεκάδες ταινίες. Δούλεψε μεθοδικά για να καθιερώσει τον χαρακτήρα του. Δεν είχε χρόνο για τον περφεξιονισμό του Τσάπλιν, αλλά ήταν καλύτερος στις επιχειρήσεις από τον ονειροπόλο Κίτον. Έκανε οικονομίες, συντήρησε τις ταινίες του, δεν τις εξέδοσε επί δεκαετίες και δεν ανησύχησε όταν η κληρονομιά του έμοιαζε να μένει πίσω απΆ αυτή των άλλων δύο μεγάλων κωμικών.

ΧΑΡΟΛΝΤ ΛΟΙΝΤ Βιογραφία

O Χάρολντ Κλέιτον Λόιντ γεννήθηκε στη Νεμπράσκα το 1893. Στην ηλικία των 12 ετών άρχισε να ασχολείται με το θέατρο, παίρνοντας μέρος σε παραστάσεις του σχολείου. Μερικά χρόνια αργότερα, ο ηθοποιός Τζον Λέιν Κόννορ ζήτησε από τον Λόιντ να τον συνοδεύσει στο Σαν Ντιέγκο. Εκεί, η κινηματογραφική εταιρία Έντισον ζήτησε από τον Κόννορ κομπάρσους, γεγονός που οδήγησε στην πρώτη εμφάνιση του Λόιντ στη μεγάλη οθόνη στην ταινία The Old Monk's Tale (1913). Την ίδια χρονιά, ο Λόιντ συμμετείχε ως βοηθητικός ηθοποιός σε μια ταινία που λεγόταν Rory 'o The Bogs, όπου συνάντησε έναν άλλο κομπάρσο, τον Χολ Ρόατς. Το 1915 ο Ρόατς ίδρυσε μια νέα κινηματογραφική εταιρία και προσκάλεσε τον Λόιντ να κάνει τη δική του κωμική σειρά. Ο πρώτος χαρακτήρας του Λόιντ ονομαζόταν Γουίλι Γουόρκ (αργότερα άλλαξε σε Λόνσαμ Λουκ), ο οποίος ήταν ένα αντίγραφο του χαρακτήρα του μικρού Αλήτη που επινόησε ο Τσάπλιν. Τελικά, το 1917 ο Λόιντ διαμόρφωσε μία νέα περσόνα, που λεγόταν απλά χαρακτήρας «Γυαλιά». Ο Λόιντ σκηνοθέτησε την πρώτη απΆ τις ταινίες, αλλά αργότερα κατάλαβε ότι ήταν δύσκολο να υποδύεται το ρόλο του και να σκηνοθετεί ταυτόχρονα. Το 1921, ο Λόιντ πρωταγωνίστησε στην πρώτη του μεγάλη μήκους ταινία με τίτλο A Sailor-Made Man, που έγινε μεγάλη επιτυχία. Ακολούθησαν τα: Grandma's Boy (1922), Doctor Jack (1922) και η πιο θεαματική απΆ τις ταινίες του, το Safety Last (1923). Στα τέλη του 1923, ο Λόιντ ίδρυσε τη δική του κινηματογραφική εταιρία και τα δύο πρώτα χρόνια διένειμε τις ταινίες του μέσω της Pathe και αργότερα της Paramount. Το 1928, ο Λόιντ είχε ήδη γράψει την αυτοβιογραφία του με τίτλο «Μια αμερικάνικη κωμωδία», ενώ την ίδια χρονιά πρωταγωνίστησε στην τελευταία του βωβή ταινία με τίτλο Speedy.

Το 1929, ο Λόιντ ξεκίνησε να κάνει την ταινία Ti fainomenon!, όπου αρχικά τη γύρισε ως βωβή, αλλά αργότερα την ξαναγύρισε ως ομιλούσα. Η καριέρα του άρχισε να παίρνει την κατιούσα. Έκανε άλλη μια ταινία με τίτλο Feet First (1930) στο στιλ του Safety Last, αλλά δεν έτυχε θερμής υποδοχής. Επέστρεψε στις κινηματογραφικές αίθουσες δύο χρόνια μετά με ένα εξαιρετικό φιλμ, που θεωρείται απΆ τα καλύτερά του. Το Movie Crazy, που ο Λόιντ θεωρούσε και το πιο κωμικό απΆ τα έργα του. Πεπεισμένος ότι η ταινία θα γινόταν επιτυχία, έφυγε για ταξίδι στην Ευρώπη. Όταν επέστρεψε στο Χόλυγουντ, έμαθε ότι η ταινία είχε αποτύχει. Από τότε, μείωσε την παραγωγή των ταινιών του σε μία κάθε δύο χρόνια. Στις αρχές της δεκαετίας του Ά40, σταμάτησε την ενασχόλησή του με τον κινηματογράφο και άρχισε να ασχολείται με τη φωτογραφία. Αργότερα, τράβηξε πολυάριθμες φωτογραφίες της Μέρλιν Μονρόε.

Το 1947, ο σκηνοθέτης Πρέστον Στούρτζες θέλησε να κάνει ένα αφιέρωμα στην καριέρα του Λόιντ και, με τη συμμετοχή του μεγάλου κωμικού, γύρισε την ταινία The Sin of Harold Diddlebock, που όμως δεν έπιασε την κορυφή. Τρία χρόνια αργότερα, ο παραγωγός Χάουαρντ Χιου την επανέκδοσε με τον τίτλο Mad Wednesday. Ο Λόιντ είχε πια σχεδόν ξεχαστεί. Παρόλο που η ταινία δεν είχε επιτυχία, ο Λόιντ προτάθηκε για τη Χρυσή σφαίρα Καλύτερου ηθοποιού. Το 1953, έλαβε τιμητικό Όσκαρ του μάστερ κωμικού και καλού πολίτη. Πέθανε το 1971 σε ηλικία 78 ετών.

Φιλμογραφία

• The Sin of Harold Diddlebock 1947
• Professor Beware 1938
• Hollywood Boulevard 1936
• The Milky Way 1936
• The Cat's-Paw 1934
• Movie Crazy 1932
• Feet First 1930
• Ti fainomenon! 1929
• Speedy 1928
• The Kid Brother 1927
• For Heaven's Sake 1926
• Ben Hur 1925
• The Freshman 1925
• Hot Water 1924
• Girl Shy 1924
• Why Worry? 1923
• Safety Last! 1923
• Dr. Jack 1922
• Grandma's Boy 1922
• A Sailor-Made Man 1921



In 1922, the country boy Harold says goodbye to his mother and his girlfriend Mildred in the train station and leaves Great Bend expecting to be successful in the big city. Harold promises to Mildred to get married with her as soon as he "make good". Harold shares a room with his friend "Limpy" Bill and he finally gets a job as salesman in the De Vore Department Store. However, he pawns Bill's phonograph, buys a lavaliere and writes to Mildred telling that he is a manager of De Vore. One day, Harold sees an old friend from Great Bend that is a policeman and when he meets his friend Bill, he asks Bill to push the policeman over him and make him fall down. However Bill pushes the wrong policeman that chases him, but he escapes climbing up a building. Out of the blue, Mildred is convinced by her mother to visit Harold without previous notice and he pretends to be the manager of De Vore. When Harold overhears the general manager telling that he would give one thousand dollars to to anyone that could promote De Vore attracting people to the department store, he offers five hundred dollars to Bill to climb up the Bolton Building. However things go wrong when the angry policeman decides to check whether the mystery man that will climb up the building is the one who pushed him over on the floor.

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official site


top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 



Του ROGER EBERT

Κατά γενική ομολογία, είναι η πιο διάσημη σκηνή του βωβού κινηματογράφου: ένας άντρας με ψάθινο καπέλο και στρόγγυλα γυαλιά κρέμεται απΆ τον λεπτοδείκτη ενός ρολογιού, 12 ορόφους πάνω απΆ τους δρόμους της μεγαλούπολης. Το πιο περίεργο είναι ότι αυτή η σκηνή ανήκει στην ταινία «Μωρέ, κουράγιο» του Χάρολντ Λόιντ, που λίγοι ως σήμερα έχουν δει. Σύμφωνα με τον ιστορικό Κέβιν Μπράουνλοου, ο Λόιντ ήταν η «τρίτη ιδιοφυία» του βωβού κινηματογράφου. Οι ταινίες του Λόιντ υπερτερούσαν συγκριτικά με αυτές του Τσάπλιν και του Κίτον στη δεκαετία του Ά20, γιατί ο Λόιντ πρωταγωνίστησε σε περισσότερες απΆ ότι ο Τσάπλιν και γιατί ο χαρακτήρας που έπλασε βρήκε μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό από αυτόν του Κίτον. «Έπρεπε να επινοεί τα πάντα», λέει ο Γουόλτερ Κερ για τον Λόιντ στο βιβλίο «Σιωπηλοί κλόουν» του 1975. «Ο Λόιντ ήταν ένας καθημερινός άνθρωπος, όπως όλοι μας. Αν ήθελε να είναι ένας επιτυχημένος κωμικός, έπρεπε πρώτα να μάθει πώς γίνεται αυτό και να το μάθει με τον δύσκολο τρόπο».
Ο Λόιντ ενσάρκωσε αρχικά έναν χαρακτήρα με το όνομα Λόνσαμ Λουκ, ενώ αργότερα είδε μια βωβή ταινία, όπου ο ήρωας φοράει τα γυαλιά του μετά από μια σκηνή δράσης και αποφάσισε να υιοθετήσει το στιλ. Το όνομα του διάσημου χαρακτήρα του Λόιντ είναι «Γυαλιά» (Glasses), ενώ στο «Μωρέ, κουράγιο» το όνομά του είναι απλά «Το Αγόρι». Τα γυαλιά καθιστούν ξεχωριστό το πρόσωπο, αλλά όχι αξιοπρόσεχτο με τον τρόπο που το καθιστούν το ονειροπόλο βλέμμα του Κίτον και το μουστάκι του Τσάπλιν. Ούτε ο χαρακτήρας του Λόιντ ήταν αξιοσημείωτος – τουλάχιστον με τον ίδιο τρόπο του μικρού Αλήτη του Τσάπλιν, του οποίου η κάθε κίνηση εξέφραζε μια στάση απέναντι στη ζωή ή την περσόνα του Κίτον, που κυνηγούσε πάντα στόχους ύψιστης σημασίας.
Στην ταινία «Μωρέ, κουράγιο» η σκηνή με το ρολόι φαίνεται πραγματική. Κι αυτή είναι η ουσία. Μοιάζει να είναι ο ίδιος ο Λόιντ που σκαρφαλώνει στο κτίριο και κάθε πιθανή πτώση θα μπορούσε να αποβεί μοιραία. Ο Κερ γράφει με έμφαση στο βιβλίο του: «ο δρόμος από κάτω απεικονίζεται σε κάθε πλάνο της συγκεκριμένης σκηνής».
Ήταν πράγματι ο Λόιντ; Σίγουρα δεν επρόκειτο για ειδικά εφέ, μιας και το 1923 ο κινηματογράφος δεν ήταν ακόμα ικανός να δημιουργήσει τέτοιες ψευδαισθήσεις. Η επιλογή δραματικών γωνιών λήψης κάνει το ύψος να φαίνεται υπερβολικό. Ο ίδιος ο Λόιντ ανέφερε ότι υπήρχε μια πλατφόρμα από στρώματα δυο-τρεις ορόφους κάτω απΆ αυτόν. Μετά το θάνατό του το 1971, σύμφωνα με τον κριτικό Ντένις Σβαρτς, «αποκαλύφθηκε τελικά ότι η αναρρίχηση στο 12όροφο κτίριο πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ενός κασκαντέρ». Τι ακριβώς σημαίνει «με τη βοήθεια»;

Έχοντας δει μια κόπια 35mm σε υψηλή ανάλυση, είμαι έτοιμος να πιστέψω ότι κάποια πλάνα ντουμπλαρίστηκαν, αλλά σε άλλα ο ίδιος ο σταρ έθεσε τον εαυτό του σε θανάσιμο κίνδυνο.
Αυτό δεν ήταν πρωτόγνωρο για την εποχή εκείνη. Ο Μπάστερ Κίτον έκανε μόνος του όλες τις επικίνδυνες σκηνές: στεκόταν δίπλα σε ένα κτίριο τη στιγμή που κατεδαφιζόταν, έτρεχε στην κορυφή ενός τρένου και αιωρούνταν πάνω από έναν καταρράκτη. Αναμφισβήτητα, υπήρχαν στιγμές στο «Μωρέ, κουράγιο», που μία πτώση θα μπορούσε να οδηγήσει στον θάνατο του Λόιντ. Το ερώτημα είναι: Είναι κάτι τέτοιο αστείο;
Δεν έπιασα τον εαυτό μου να γελάει με την ταινία, αλλά την είδα με σαγήνη. Δεν αγαπώ τον χαρακτήρα «Γυαλιά» με την ίδια ένταση που αγαπώ τον Μπάστερ και τον μικρό Αλήτη. Κι όμως ήμουν μαζί του σε κάθε ίντσα της αναρρίχησης στο κτίριο και μοιράστηκα τη χαρά του θριάμβου στην κορυφή. Τώρα μπορούσα να καταλάβω, γιατί ο Λόιντ ξεπέρασε τον Τσάπλιν και τον Κίτον στη δεκαετία του Ά20: Όχι γιατί ήταν πιο αστείος, αλλά γιατί ήταν απλά ένας θνητός σε αντίθεση με τους χαρακτήρες των άλλων δύο κωμικών, που έρχονταν από άλλη διάσταση. Ο Λόιντ ήταν ένας πραγματικός άνθρωπος που αναρριχήθηκε σΆ ένα κτίριο. Ο Κίτον, καθώς στέκεται όρθιος, ενώ το κτίριο δίπλα του καταρρέει, μοιάζει με ένα όργανο της κοσμικής μοίρας. Ο Τσάπλιν είναι ένας επισκέπτης στον κόσμο μας, από το σύμπαν που δημιουργήθηκε στο μυαλό του.
Ενώ ο Τσάπλιν και ο Κίτον έμοιαζαν να πλέουν σε μια θάλασσα έμπνευσης και επινοητικότητας, «ο Λόιντ ήξερε ότι δεν γνώριζε τι έκανε και μισούσε τον εαυτό του γιΆ αυτό», έγραφε ο Κερ. «Στο μεταξύ, ο Λόιντ απέκτησε εξαιρετικές ικανότητες. Δεν πήρε κάποιο χάρισμα απΆ τους θεούς». Ίσως αυτό τον καθιστά μοναδικό: ήταν αποφασισμένος να γίνει ένας μεγάλος κωμικός του βωβού κινηματογράφου και το πέτυχε με κουράγιο, θέληση και πειραματισμούς.
Κατά έναν τρόπο που τα μεταγενέστερα φιλμ δεν είναι ικανά να αναπαράγουν, οι βωβές ταινίες και ειδικά οι κωμωδίες κάτω απΆ τη μυθοπλασία φανερώνουν ένα άλλο επίπεδο που μοιάζει ντοκιμαντερίστικο. Συχνά, γυρίζονταν σε υπαρκτούς χώρους, ενώ ό,τι συμβαίνει στο φόντο ήταν συνήθως πραγματικό και απροβάριστο. Σ΄αυτό το ρεαλιστικό σύμπαν, δρα ο χαρακτήρας, ο οποίος για τους δικούς του λόγους δημιουργεί καταστάσεις εξωφρενικές.


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
1/4/1923 (ΗΠΑ)
13/2/1923 (Ιαπωνία)
14/6/2012 (Ελλάδα, επανέκδοση)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Safety Last 0028.jpg Safety Last 0027.jpg Safety Last 0026.jpg Safety Last 0025.jpg Safety Last 0024.jpg Safety Last 0022.jpg Safety Last 0023.jpg Safety Last 0021.jpg Safety Last 0020.jpg Safety Last 0019.jpg Safety Last 0018.jpg Safety Last 0016.jpg Safety Last 0015.jpg Safety Last 0014.jpg Safety Last 0013.jpg Safety Last 0017.jpg Safety Last 0012.jpg Safety Last 0011.jpg Safety Last 0009.jpg Safety Last 0010.jpg Safety Last 0007.jpg Safety Last 0008.jpg Safety Last 0004.jpg Safety Last 0005.jpg Safety Last 0003.jpg Safety Last 0006.jpg Safety Last 0001.jpg Safety Last 0002.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Harold Lloyd ... The Boy / Harold Lloyd
    Mildred Davis ... The Girl
    Bill Strother ... The Pal
    Noah Young ... The Law
    Westcott Clarke ... The Floorwalker

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Κωμωδία, Αισθηματική, Θρίλερ

Σκηνοθεσία
Fred C. Newmeyer
Sam Taylor

Σενάριο
Hal Roach
Sam Taylor
Tim Whelan
H.M. Walker
Jean C. Havez
Harold Lloyd

Παραγωγή
Kevin Brownlow
David Gill
Jeffrey Vance
Hal Roach

Μουσική
Carl Davis (1990)
Don Hulette (1974)

Φωτογραφία
Walter Lundin

Μοντάζ
Thomas J. Crizer

Εταιρείες Παραγωγής
Hal Roach Studios

Διανομή
New Star
(Ελλάδα)
Pathé Exchange
Divisa Home Video
New Line Home Video
Continental Home Vídeo
The Harold Lloyd Estate
The Harold Lloyd Trust
Photoplay Productions
Thames Television International

Χρονολογία παραγωγής
1923

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά (μεσότιτλοι)

Εικόνα
Ασπρόμαυρη 1.33 : 1

Διάρκεια
70'

Ήχος
Βωβή

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Λος ¶ντζελες, Χόλιγουντ - ΗΠΑ

AKA
Μάντεψε ποιός θα έρθει το βράδι

Καταλληλότητα
Australia:G / Sweden:Btl

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Αριστούργημα
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κωμωδία
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΑσπρόμαυρηΒωβήΘρίλερΚωμωδίαGeneral Audiences


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails