Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 10/4/14 :.
. Ο Μόνος Επιζών
. Rio 2
. Καμίλ Κλοντέλ 1915
. Ο Θρύλος του Μάικλ Κόλχαας
. Χίτλερ: Μια Ταινία Από Την Γερμανία
. Senso
. Χαρά
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
. Η Τελική Αποπληρωμή
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: Aman_Geo's Profile Aman_Geo
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9698

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 156
Μέλη: 0
Σύνολο: 156

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Τα πλεονεκτήματα του να είσαι στο περιθώριο (The Perks of Being a Wallflower) του Στίβεν Τσμπόσκι (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 02 Ιούν. 2012 @ 21:36:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Δραματική | | |



Τα πλεονεκτήματα του να είσαι στο περιθώριο
The Perks of Being a Wallflower

του Στίβεν Τσμπόσκι
με τους Έμα Γουότσον, Νίνα Ντόμπρεβ, Πολ Ρουντ, Λόγκαν Λέρμαν, Μέι Γουίτμαν, Μέλανι Λίνσκι, Έζρα Μίλερ

Υπόθεση:
Ο ευφυής και σκεπτικός 15χρονος Τσάρλι προσπαθεί να προσαρμοστεί στο Λύκειο και καταλήγει μέλος μιας παρέας τελειόφοιτων, ανάμεσα στους οποίους είναι ο πνευματώδης και γεμάτος αυτοπεποίθηση Πάτρικ, καθώς και η όμορφη Σαμ. Οι νέοι του φίλοι τον ενθαρρύνουν να “βγει από το καβούκι του” και τον εισαγάγουν στην μουσική, στον κινηματογράφο, στο “The Rocky Horror Picture Show” και, τελικά, στον έρωτα.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Μπορούν, η εσωστρέφεια, η μοναξιά, η απομόνωση, τα χαμένα όνειρα και οι ελπίδες, η διαφορετικότητα και οι προβληματικές σχέσεις να αποτελέσουν τη βάση για κοινωνικότητα και δημιουργικότητα;

Ο Στίβεν Τσμπόσκι μας λέει πως μπορούν! Ο ήρωάς του, ένας 15χρονος, «αόρατος» από συμμαθητές και φίλους, γίνεται ξαφνικά περιζήτητος σε μια παρέα,  από μια κουβέντα που πετάει σε μια συμμαθήτρια του, που.. τον συμπονάει. Από εκείνη την ώρα και εκ συμπτώσεων, γίνεται μάρτυρας όλων των ανομολόγητων δράσεων της συγκεκριμένης παρέας και έτσι όλοι τον θέλουν για κολλητό, ώστε να μη φανερώσει τα μυστικά τους (κρυφούς έρωτες, ομοφυλοφιλικές σχέσεις, κακοποιήσεις και οτιδήποτε άλλο μπορεί να βασανίζει την καθημερινότητα των συνομηλίκων του, που έτυχε να το αντιληφθεί και το έκρυβαν).

Η ταινία είναι σοβαρή και παρόλο που διαδραματίζεται γύρω στο ’90 δεν έχει –για αμερικανική- με το χαζοχαρούμενο (και μέχρι γελοιότητας) concept των American Pie.
Προβληματίζει γλυκά και τρυφερά τους νεαρούς θεατές, αλλά και αυτούς στους οποίους ξυπνάει αναμνήσεις. Σφιχτή σκηνοθετικά, με ωραία μουσική και ερμηνείες αναπάντεχα καλές, η ταινία αν είχε και μερικούς έγχρωμους ηθοποιούς, θα χαρακτηριζόταν άριστη.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot


Η Βαθμολογία μου:

Έχουν και οι βολεμένοι προβλήματα;

Η ταινία μας παρουσιάζει τα ...προβλήματα που έχουν τα παιδιά των εύπορων, λευκών οικογενειών της Αμερικής!
Από την ταινία όπου παρουσιάζεται η πορεία μιας ομάδας νεαρών που φοιτούν σε κάποιο λύκειο μιας εξαιρετικά εύπορης περιοχής στην Αμερική απουσιάζει επιδεικτικά, στα όρια του ρατσιστικού μηνύματος, έστω και ένας έγχρωμος μαθητής.

Σε ένα παρόμοιο αποστειρωμένο περιβάλλον, τόσο μακρινό πλέον από την ελληνική πραγματικότητα, παρακολουθούμε μια πραγματικά ενδιαφέρουσα ιστορία.

Το σενάριο παρακολουθεί λοιπόν την πορεία ενός πρωτοετούς σε  αυτό το λύκειο και τις σχέσεις με τους μεγαλύτερους μαθητές και με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύει με έναν ενδιαφέροντα και χαμηλών τόνων λόγο, πολύ επίκαιρα νεανικά προβλήματα.

Την βία, την μοναξιά, την ομοφυλοφιλία και πολλές άλλες αγχωτικές πλευρές της καθημερινότητας στην εύπορη, λευκή, αμερικανική και γενικότερα αγγλοσαξονικής νοοτροπίας νεολαία.

Η κινηματογραφική παραγωγή τοποθετεί την ιστορία στην εξαιρετικά ενδιαφέρουσα χρονική στιγμή του τέλους της δεκαετίας του 1990 και με την αξιοποίηση πολύ καλών ερμηνειών και μουσικής επένδυσης προσφέρει μια ταινία την οποία αξίζει να παρακολουθήσετε αν ενδιαφέρεστε για μια αξιόλογη δημιουργία, η οποία συνδυάζει την τρυφερότητα με ουσιαστικό προβληματισμό.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

Ο Charlie (Logan Lerman) βρίσκεται στην πρώτη τάξη του λυκείου.  Πανέξυπνος, μελετηρός, μα, εσωστρεφής, αγχωμένος, ένας άγνωστος μεταξύ αγνώστων, μετράει ήδη ανάποδα τις βασανιστικές ημέρες μέχρι να αποφοιτήσει.  Ένας σχολικός αγώνας θα γίνει αφορμή να πέσει πάνω στο ετερόκλητο δίδυμο του Patrick (Ezra Miller) και της Sam (Emma Watson), τελειόφοιτων ετεροθαλών αδελφών, που θα αναλάβει να τον σπρώξει ακόμη πιο βαθιά στα θολά νερά της εφηβείας.

Αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη του υλικού, διαλέγοντας τον εαυτό του για σκηνοθέτη και σεναριογράφο, πακετάρει τα κεφάλαια-επιστολές του βιβλίου του σε μια indie κινηματογραφική έκδοση και τα ακουμπά στα χειροκροτήματα που ακολούθησαν την έκδοση του ομώνυμου μυθιστορήματός του.  Είναι ο Chbosky, που θέλει να χαϊδέψει τρυφερά στον ώμο τους σημερινούς 30άρηδες και να τους γυρίσει εκεί στις αρχές των 90s, όταν αμηχανία και σύγχυση συνόδευε κάθε φοβισμένο βηματάκι προς την ενηλικίωση.  Διακριτικός, σοβαρός και πάνω απ’ όλα αξιοπρεπής, χαρίζει μια αγκαλιά σε κάθε ήρωά του την ίδια στιγμή που τον αφήνει να περιστραφεί με χάρη και δεξιότητα γύρω από το σκληρά μελαγχολικό πυρήνα του.

Το φιλμ ωστόσο, μετά τις αρχικές συστάσεις, εύκολα παρομοιάζεται με ένα ψυχαναγκαστικό hipster υφής lego οικοδόμημα που σε κάθε τουβλάκι του γράφει μοναξιά, απομόνωση, όνειρα, ελπίδες, σεξουαλικότητα, ναρκωτικά, κακοποίηση, σχέσεις με γονείς, υπέρμετρα υπολογισμένο να βρει τη θέση του στην πάλη της πρώτης νιότης.  Τόσο που το χαμόγελο και το δάκρυ ακολουθούνται από ένα «πρέπει» που, αν και σε καλλιγραφία, παραμένει ενοχλητικά εκεί.  Να γεμίζει αδιάκοπα με θλιμμένες μουσικές τις σκηνές, να ρομαντζάρει χωρίς ίχνος αυθορμητισμού, να κρατά με πείσμα τα μάτια μισόκλειστα, μαστουρωμένα μπροστά στο ρεαλισμό.  Και δυστυχώς να στηρίζεται σε έναν πρωταγωνιστή (o Lerman από το Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Thief (2010)) αψυχολόγητα ήπιο να ξεπερνάει τα όρια του ερμηνευτικά ασθενικού και την Emma Watson (του Harry Potter, ντε) με τις ελάχιστα πειστικές στιγμές.

Μόνος ο Ezra Miller (City Island (2003), We Need to Talk About Kevin (2011)), αναστατώνει με την πύρινη παρουσία του –  υπογραμμίστε στη μνήμη το όνομα, το παλικάρι πρόκειται να τινάξει την πιάτσα στον αέρα με την ιδιαίτερης σύστασης οξυδέρκεια και διεισδυτικότητά του – και εκείνα τα 15 λεπτά πριν το τέλος.  Άλλωστε, ποιός είναι αυτός που δεν θέλει να πιστέψει στη λέξη “infinite”;

 

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Emma Watson ... Sam
    Nina Dobrev ... Candace
    Paul Rudd ... Bill
    Logan Lerman ... Charlie
    Mae Whitman ... Mary Elizabeth
    Melanie Lynskey ... Aunt Helen
    Ezra Miller ... Patrick
    Kate Walsh ... Mother
    Dylan McDermott ... Father
    Johnny Simmons ... Brad
    Nicholas Braun ... Derek
    Zane Holtz ... Charlie's Brother
    Reece Thompson ... Craig
    Julia Garner ... Susan
    Erin Wilhelmi ... Alice
    Adam Hagenbuch ... Bob
    Owen Campbell ... Michael
    Brian Balzerini ... Linebacker
    Tom Kruszewski ... Nosetackle
    Rick Dawson ... Tough Junior
    Emily Marie Callaway ... Smart Ass Freshman
    Isabel Muschweck ... Little Candace
    Morgan Wolk ... Candace's Friend
    Jeremy Kuharcik ... Concession Stand Worker
    Michele Tinker ... Concession Stand Worker

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα, Αισθηματική, Κωμωδία

Σκηνοθεσία
Stephen Chbosky


Σενάριο
Stephen Chbosky

Παραγωγή
Lianne Halfon
John Malkovich
Russell Smith

Μουσική
Michael Brook

Φωτογραφία
Andrew Dunn

Μοντάζ
Yana Gorskaya
Mary Jo Markey

Casting
Venus Kanani
Mary Vernieu

Σχεδιασμός Παραγωγής
Inbal Weinberg

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Gregory A. Weimerskirch

Σκηνικά
Merissa Lombardo

Κοστούμια
David C. Robinson

Βοηθός Σκηνοθέτη
Chip Signore

Εταιρείες Παραγωγής
Mr. Mudd
Summit Entertainment

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
Summit Entertainment
Ascot Elite Entertainment Group
Deltamac Entertainment
Mongkol Major
Tanweer Films

Ειδικά Εφέ
LOOK! Effects (visual effects)
Tyrrell FX & Rentals

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη

Διάρκεια
103'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Πίτσμπεργκ - ΗΠΑ

AKA
USA:PG-13

Καταλληλότητα

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο συγγραφέας Στίβεν Σαμπόσκι γράφει και σκηνοθετεί την κινηματογραφική διασκευή του δικού του μυθιστορήματος – το οποίο έχει πουλήσει περισσότερα από 1 εκατ. αντίτυπα στις ΗΠΑ – και συνεργάζεται με τους παραγωγούς του “Juno”. Η Έμα Γουάτσον δοκιμάζεται στον πρώτο της πρωταγωνιστικό ρόλο μετά την Ερμιόνη από τη σειρά ταινιών “Χάρι Πότερ”, ενώ συμπρωταγωνιστούν οι Λόγκαν Λέρμαν (“Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief”) και Πολ Ραντ (“I Love You, Man”).

O Σκηνοθέτης και οι δημιουργοί

Ο Αμερικανός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης Στίβεν Σαμπόσκι γεννήθηκε το 1970 στην Πενσιλβάνια των Η.Π.Α. Όταν αποφοίτησε από το σχολείο γνώρισε τον Στιούαρτ Στερν, σεναριογράφο της ταινίας του 1966 “Επαναστάτης Χωρίς Αιτία“, που έγινε μέντοράς του και τον επηρέασε στη μετέπειτα συγγραφική του καριέρα. Το 1995 ο Σαμπόσκι έγραψε και σκηνοθέτησε την πρώτη του ταινία, το “The Four Corners Of Nowhere”, που πήρε μέρος στο φεστιβάλ του Sundance. Στη συνέχεια εργάστηκε ως σεναριογράφος σε τηλεοπτικές σειρές, καθώς και στην ταινία “Rent” του Κρις Κολόμπους. Το 1999 εξέδωσε το εν μέρει αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα “The Perks Of Being A Wallflower”, που στη συνέχεια ο ίδιος μετέφερε στη μεγάλη οθόνη.

Ο Τζον Μάλκοβιτς - παραγωγός σε αυτή την ταινία - είναι ένας θρύλος αυτής της βιομηχανίας και ένα από τα πιο δυνατά μυαλά της ψυχαγωγίας. Με εμπειρία πάνω από 25 χρόνια, οι αξέχαστες ερμηνείες του σε κάθε είδος ταινίας εκτείνονται από ανεξάρτητες τολμηρές ταινίες μέχρι μεγάλες εμπορικές παραγωγές. Ένας από τους πιο περιζήτητους ηθοποιούς, ο οποίος έχει συνεργαστεί με μερικούς από τους κορυφαίους σκηνοθέτες. Έχει προταθεί για Όσκαρ δύο φορές:
• Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου στην ταινία “Places in the heart” (1985)
• Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου στην ταινία “Ιn the line of fire” (1994)

Μετά από μια σειρά ανεξάρτητων ταινιών, η υποψήφια για Όσκαρ, παραγωγός, Λιάν Χάλφον, άφησε το στίγμα της στο Λος Άντζελες και την ευρύτερη κινηματογραφική κοινότητα, αναπτύσσοντας και παράγοντας συνεχώς έξυπνη και αυθεντική ψυχαγωγία με τους συνεταίρους της Τζον Μάλκοβιτς και Ράσελ Σμιθ.

Ο Ράσελ Σμιθ, με ένα γερό background ως παραγωγός σε μερικές από τις μεγαλύτερες θεατρικές παραγωγές, μεταπήδησε στον χώρο του κινηματογράφου. Έχει στο ενεργητικό του μερικές από τις σημαντικότερες ταινίες, με πολλές διακρίσεις και υποψηφιότητες για βραβεία συμπεριλαμβανομένου και μια υποψηφιότητα για Όσκαρ.

Λίγα λόγια για την παραγωγή

Το 1987, 17χρονος Στίβεν Σαμπόσκι παρευρέθηκε σε ένα κινηματογραφικό φεστιβάλ στο Fulton Theatre στο Πίτσπουργκ, όπου γνώρισε ένα από τους πιο γνωστούς κατοίκους της πόλης – τον σκηνοθέτη ταινιών τρόμου Τζορτζ Ρομέρο. Ο φιλόδοξος σεναριογράφος και σκηνοθέτης ζήτησε από τον Ρομέρο να του υπογράψει μια αφίσα, η οποία σήμερα κρέμεται στο γραφείο του. Η αφιέρωση του Ρομέρο έλεγε: «Στιβ, μείνε φοβισμένος. Ελπίζω το πρώτο σου σενάριο να γίνει ταινία.»
Το πρώτο του σενάριο μπορεί να μην έχει γίνει ακόμα ταινία, αλλά η πρώτη του συγγραφική προσπάθεια, το νεανικό μυθιστόρημα, “The Perks Of Being A Wallflower”, εκδόθηκε το 1999 και από τότε έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα βιβλία, που σε μερικά σχολείο το διαβάζουν και σε άλλα έχει απαγορευτεί. Όπως και το βιβλίο, η ταινία παρακολουθεί τον Τσάρλι, κατά τη διάρκεια μιας συναρπαστικής, τραυματικής και απόλυτα θριαμβευτικής σχολικής χρονιάς.
Απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος σεναρίου του πανεπιστήμιου της Νότιας Καρολίνα, ο Σαμπόσκι ξεκίνησε να γράφει το βιβλίο όταν ήταν ακόμη στο πανεπιστήμιο ολοκληρώνοντάς το, λίγα χρόνια μετά όταν ζούσε πλέον στη Νέα Υόρκη. «Έγραψα το βιβλίο για πολύ προσωπικούς λόγους», λέει ο Σαμπόσκι. «Περνούσα μια μία πολύ δύσκολη περίοδο στην προσωπική μου ζωή. Αλλά είχα φτάσει σε ένα σημείο που ήμουν πλέον έτοιμος να γράψω γιατί οι καλοί άνθρωποι πρέπει να βιώνουν τόσο άσχημες καταστάσεις και πως μια “οικογένεια” φίλων μπορεί να σε βοηθήσει να τις ξεπεράσεις. Χρειαζόμουν πραγματικά απαντήσεις για μένα και ήταν σαν ο Τσάρλι να με σκούντησε στον ώμο και να μου είπε: «Είμαι έτοιμος να πω την ιστορία μου.»
Κατά έναν ειρωνικό τρόπο, το υλικό έχει ένα έντονο προσωπικό φυσικό στοιχείο, που το κάνει να είναι τόσο γενικό, λέει. «Δεν προσπάθησα να ικανοποιήσω ή να αγγίξω τους πάντες. Προσπάθησα να πω τη δική μου αλήθεια. Δε σκέφτηκα ποτέ να κάνω έκκληση στο κοινό. Είπα αυθεντικά την ιστορία μου και πιστεύω πως το κοινό το σεβάστηκε.»
«Πάντα ήθελα να κάνω μια ταινία βασισμένη στο βιβλίο μου», λέει ο Σαμπόσκι. «Έβλεπα τις εικόνες πολύ έντονα όταν το έγραφα. Αλλά χρειαζόμουν το χρόνο και την απόσταση για να το κάνω σωστά. Εν τω μεταξύ, εργάστηκα για πολλά άλλα σενάρια. Επεξεργαζόμουν τη δουλειά μου μέχρι τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να γράψω ένα σενάριο, που θα ήταν απόλυτα συμβατό με το βιβλίο.»
O Σαμπόσκι αισθάνθηκε μια τεράστια αίσθηση ευθύνης απέναντι στους θαυμαστές του, καθώς προσάρμοζε το δημοφιλές μυθιστόρημα σε σενάριο. «Κατά τη διάρκεια αυτών των 13 χρόνων, από την πρώτη στιγμή που εκδόθηκε το βιβλίο, έχω λάβει εκατοντάδες γράμματα και emails», εξηγεί. «Μερικά από αυτά, σου ράγιζαν την καρδιά. Συνειδητοποιείς ότι μερικά παιδιά αισθάνονται πολύ άσχημα όταν είναι μόνα τους. Θεωρούν ότι κανείς δεν τους ακούει, ότι κανείς δε νοιάζεται. Μερικά μάλιστα λέγανε ότι μπορεί να έδιναν ένα τέλος, αλλά μετά διάβασαν το βιβλίο και αποφάσισαν να μην το κάνουν. Όταν συμβαίνει αυτό, σε αλλάζει και αντιλαμβάνεσαι τι ευθύνη έχεις.»
Το βιβλίο είναι γραμμένο σαν μια σειρά από γράμματα του Τσάρλι προς έναν ανώνυμο παραλήπτη. Οι επιστολές του Τσάρλι έχουν κυρίως να κάνουν με θέματα, τα οποία εξακολουθούν να απασχολούν τους εφήβους ακόμα και για μια δεκαετία αργότερα. Μερικά από αυτά τα λεπτά θέματα, όπως το αλκοόλ, τα ναρκωτικά και το σεξ, είναι αμφιλεγόμενα ζητήματα σε μερικές κοινότητες. «Κάθε φορά που το βιβλίο απαγορεύεται, το κοινό λέει ότι είναι μια ένδειξη τιμής.», λέει ο συγγραφέας. «Αλλά για μένα, πάντα θα υπάρχει μια λυπηρή στιγμή. Έγραψα το βιβλίο, εν μέρει, για να σταματήσω αυτή τη σιωπή. Θέλω οι γονείς και τα παιδιά να μιλάνε γι’ αυτό που μπορεί να βιώνουν.»
Το πιο σημαντικό απ’ όλα, όμως, μέσα στο βιβλίο είναι οι χαρακτήρες, λέει ο συγγραφέας. Για αυτό το λόγο, όταν έγραφε το σενάριο, αναδιάρθρωσε την πλοκή, και έδωσε βάρος στη σχέση μεταξύ του Τσάρλι και των πρώτων φίλων που γνωρίζει στο σχολείο, κυρίως τη Σαμ και τον ετεροθαλή αδερφό της, τον Πάτρικ, τον οποίο ο Τσάρλι βλέπει σαν αδελφή ψυχή. «Μερικά πράγματα έπρεπε να φύγουν, αλλά τα βασικά θέματα δεν άλλαξαν», λέει ο Σαμπόσκι. Η “οικογένεια” των φίλων και η σχέση του Τσάρλι με τη Σαμ και τον Πάτρικ έπρεπε να μείνουν. Στο τέλος, αφαίρεσα κάποια πράγματα, που είναι ωραία μέσα στο βιβλίο, αλλά δεν ταίριαζαν απόλυτα στην ταινία. Αλλά αν είχα γυρίσει κάθε σκηνή του βιβλίου, η ταινία θα είχε διάρκεια σχεδόν τέσσερις ώρες.
Η ιστορία συνεχίζει να ξετυλίγεται μέσα από τα μάτια του Τσάρλι, αλλά ο Σαμπόσκι μετατόπισε λίγο την άποψή του, έτσι ώστε να πει την ιστορία του πιο αποτελεσματικά. «Στο βιβλίο, αγαπάμε τους φίλους του Τσάρλι μέσα από την αγάπη του για εκείνους», λέει. «Αλλά αυτό δεν δουλεύει σε μία ταινία. Έπρεπε να βρω έναν αντικειμενικό τρόπο να δείξω την υποκειμενική αγάπη του Τσάρλι. Έπρεπε να κάνω πράγματα όπως π.χ. τον Πάτρικ πιο αστείο χαρακτήρα, γιατί δεν ήταν αρκετά εύκολο για τον Τσάρλι να περιγράψει πόσο αστείος ήταν. Έπρεπε, βασικά να το κερδίσει.»
Οι Λίαν Χάλφον, Ράσελ Σμιθ και Τζον Μάλκοβιτς, συνεταίροι στην Mudd Productions, έχοντας ακούσει ότι ο Σαμπόσκι δουλεύει πάνω στην προσαρμογή του μυθιστορήματος του, θέλησαν να τον προσεγγίσουν. Η εταιρεία είχε στο ενεργητικό της ταινίες όπως οι υποψήφιες για Όσκαρ “Juno”, “Ghost World”, “Abel”, “Jeff Who Lives at Home”, καθώς επίσης και αναγνωρισμένα ντοκιμαντέρ όπως το “Which Way Home”. Οι συνεταίροι συμφώνησαν πως ο ίδιος ο Σαμπόσκι ήταν ο μόνος σκηνοθέτης που θα μπορούσε να αναλάβει αυτό το project, ακόμα και αν αυτό σήμαινε ότι το deal θα γινόταν δυσκολότερο.
“Όλα τα συστατικά έπρεπε να είναι τα καλύτερα, γιατί ένας αρχάριος σκηνοθέτης, είναι πάντα άγνωστος, αλλά όλοι συμφωνήσαμε ότι ο Στίβεν έπρεπε να σκηνοθετήσει την ταινία. Αφού, ο Στίβεν είχε γράψει αυτό το υπέροχο βιβλίο και αυτό το θαυμάσιο σενάριο, ήμασταν πεπεισμένοι ότι θα τα κατάφερνε.»
Η ομάδα προσέγγισε δραστικά τη δημιουργία της ταινίας, μια απόφαση που εκτιμήθηκε πολύ από το σκηνοθέτη. «Δε θα μπορούσα να έχω ζητήσει καλύτερους παραγωγούς», λέει Σαμπόσκι. «Ήταν κάθε μέρα παρόντες στο σετ και στο μοντάζ. Μου λέγανε πάντα την αλήθεια. Οι παρατηρήσεις και οι προτάσεις τους ήταν ανεκτίμητες.»
O Τζόν Μάλκοβιτς έδωσε στον Σαμπόσκι μια συμβουλή-κλειδί, πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα. «Ο Τζον μου είπε ότι ο λόγος που αγάπησε το σενάριο ήταν ότι είχε καρδιά. Και επειδή είχαμε καρδιά δεν είχαμε συναίσθημα. Μου είπε, «πάντα να ακολουθείς το δύσκολο δρόμο» και ποτέ δεν το ξέχασα. Είμαι πιο μαλακός. Θέλω πάντα να κοιτάω τη ρομαντική πλευρά, αλλά αυτή η απλή παρατήρηση μας έσωσε από το να γίνουμε συναισθηματικοί.»
O Σαμπόσκι αποκαλεί την ταινία μια αντισυμβατική ιστορία αγάπης. «Έγραψα την ατάκα “δεχόμαστε την αγάπη που νομίζουμε πως μας αξίζει” στο πρώτο μου προσχέδιο», λέει. «Έγινε το κεντρικό θέμα για ολόκληρο το βιβλίο, και τελικά για την ταινία. Δεν έχει να κάνει μόνο με ρομαντική αγάπη. Μπορεί να έχει να κάνει με φίλους ή με το πώς συμπεριφέρεσαι στον εαυτό σου. Έχει να κάνει με το πώς μπορείς να έχεις μια ωραία ζωή αφήνοντας περισσότερο κόσμο μέσα της.
Παρά το γεγονός ότι το μυθιστόρημα διαβάζεται πιο συχνά από έφηβους, ο Σαμπόσκι είναι σίγουρος ότι το θέμα της ταινίας προσπερνάει αυτή την ηλικία. «Βλέποντας την ταινία, ένας ενήλικας μπορεί να νοσταλγεί την εποχή που ήταν νέος», λέει. «Ένα δωδεκάχρονο παιδί, που δεν έχει πάει ακόμα στο γυμνάσιο, μπορεί να τα βρει λίγο δύσκολα, ενώ κάποιος πιο μεγάλος σε ηλικία, πιθανόν να χρειαστεί λίγη επιβεβαίωση ότι αυτό που περνάει είναι αληθινό και ότι και κάποιος άλλος μπορεί να το βιώνει. Θέλω μια μαμά να δει την ταινία και να θυμηθεί τα νεανικά της χρόνια, και θέλω επίσης μια κόρη να νιώσει την επιβεβαίωση του τι σημαίνει να είσαι νέος. Στο τέλος, θέλω και οι δύο να αναγκαστούν να μιλήσουν για το τι έχουν βιώσει. Αυτό θέλω μόνο.»

Ο Τσάρλι και η παρέα του

Το να βρεις τους σωστούς ηθοποιούς για μια ταινία είναι μια λεπτή διαδικασία, αλλά το να δημιουργήσεις τους χαρακτήρες μια αγαπημένης γενιάς είναι μια πρόκληση. Ο Σαμπόσκι μάζεψε σχολαστικά ένα τρομερό καστ για το σκηνοθετικό του ντεμπούτο, συμπεριλαμβανομένου ενός χαρισματικού τρίο που ερμηνεύει τους βασικούς χαρακτήρες: τον Τσάρλι (Λόγκαν Λέρμαν), τη Σαμ (Έμα Γουάτσον) και τον Πάτρικ (Έζρα Μίλερ). «Πιστεύω πως το σενάριο περίμενε αυτό το καστ», λέει. «Αν είχα τελειώσει το σενάριο τρία χρόνια νωρίτερα, θα ήταν όλοι τους πιο μικροί σε ηλικία, από την άλλη αν το τελείωνα δύο χρόνια αργότερα θα ήταν όλοι τους πιο μεγάλοι.»
Ο Λόγκαν Λέρμαν ένα αναδυόμενο αστέρι, που ερμηνεύει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία “Percy Jackson” και επιλέχθηκε για το ρόλο του Τσάρλι. Η άμεση σύνδεσή του με το χαρακτήρα εξέπληξε ακόμα και τον σκηνοθέτη. «Νόμιζα πως κανένας δεν ήξερε τον Τσάρλι όπως τον ήξερα εγώ, αλλά ο Λόγκαν τον ήξερε», λέει ο Σαμπόσκι. «Η ερμηνεία του είναι τόσο λεπτή. Είναι περίεργος αλλά ταυτόχρονα όμορφος και θετικός. Κατευθύνει κάθε του συναίσθημα με τέτοια επιδεξιότητα. Νομίζω πως είναι μια από τις καλύτερες ερμηνείες που έχω δει ποτέ από έναν τόσο νέο ηθοποιό.»
Ο Σαμπόσκι εντυπωσιάστηκε από τη συναισθηματική διαφάνεια και ευελιξία του Λέρμαν που διατήρησε μια στιγμή στην ταινία που θεωρεί ότι τον αντιπροσωπεύει τέλεια ως ηθοποιό. «Έχει μια πολύ συναισθηματική σκηνή με την Τζοάν Κιούζακ, η οποία υποδύεται την Δρ. Μπάρτον. Την γυρίσαμε πολλές φορές. Κράτησα μια δεκάλεπτη λήψη από εκείνον όταν έκανε τη σκηνή τρεις φορές, με μικρές προσαρμογές. Είναι μερικά από τα πιο δυναμικά δέκα λεπτά που έχω δει ποτέ σε μια ταινία. Θα την αγαπώ για πάντα.»
Ο Λόγκαν Λέρμαν γνώριζε απλά το μυθιστόρημα, αλλά δεν το είχε διαβάσει όταν πήρε το σενάριο. Η αντίδρασή του απέναντι στην ιστορία και στους χαρακτήρες ήταν άμεση και έντονη. «Ήμουν συναισθηματικά συγκλονισμένος.», λέει. «Οι άνθρωποι είναι τόσο αληθινοί και ενδιαφέροντες. Στην αρχή δεν ήξερα πιο χαρακτήρα ήθελα να υποδυθώ, αλλά ήμουν σίγουρος ότι ήθελα να είμαι κομμάτι αυτής της ταινίας, ότι κι αν γινόταν.»
Σύντομα αποφάσισε ότι ο Τσάρλι ήταν ο ρόλος που πραγματικά ήθελε. «Ο Τσάρλι είναι πολύ αφελής και αισθανόταν άβολα με τον ίδιο του τον εαυτό», λέει. «Προσπαθεί να αντιμετωπίσει κάποιες πολύ δύσκολες καταστάσεις από τον παρελθόν και να περάσει όλα τα μαθήματα της χρονιάς.
Aυτό που σώζει τον Τσάρλι, λέει ο Σαμπόσκι, είναι ότι είναι ανοιχτός. «Ο Τσάρλι είναι μια πολύ αγνή ψυχή. Εκ πρώτης όψεως είναι περίεργος και μοναχικός, αλλά πάντα προσπαθεί να βρει χαρά στη ζωή. Έχει μόλις μπει στο γυμνάσιο, έχει χάσει έναν αγαπημένο φίλο και προσπαθεί ακόμα να χειριστεί το θέμα της απώλειας ενός αγαπημένου του συγγενή χρόνια πριν. Προσπαθεί να βρει μια ελπίδα και τελικά αυτό που συναντά είναι ένα μάτσο από κακούς απόφοιτους και μια αδερφή κάποιου που δεν κάθεται να φάει μαζί του μεσημεριανό. Μετά κάνει μια γενναία κίνηση. Πάει ολομόναχος σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, και συναντά τον Πάτρικ. Αυτό του αλλάζει τη ζωή για πάντα. Και αυτό είναι ένα σημαντικό μήνυμα. Μην κάθεσαι με σταυρωμένα τα χέρια, απλά πήγαινε στο παιχνίδι. Μπορεί να φαίνεσαι σαν σπασίκλας, αλλά δεν έχει σημασία.»
Δεδομένου ότι το υλικό είναι τόσο γνωστό και αγαπητό, ο Λέρμαν ήταν ήσυχος ότι ο Σαμπόσκι θα διατηρήσει ένα δημιουργικό έλεγχο στο σενάριο και στα γυρίσματα. «Το βιβλίο σημαίνει πολλά για πολλούς ανθρώπους», λέει. «Ο Στιβ έβαλε πραγματικό πάθος στη διαδικασία και το πάθος είναι μεταδοτικό. Τα γυρίσματα ήταν κουραστικά, αλλά το να κάθεσαι και να μιλάς με τον Στιβ, καθημερινά, σε γεμίζει. Συγκέντρωσε μια ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι έχουν κάνει μια αξιοθαύμαστη δουλειά. Το να είμαι μέρος μιας ταινίας όπου μπορώ να δουλεύω με αυτούς τους ταλαντούχους ανθρώπους είναι μεγάλη μου τιμή. Ελπίζω μόνο οι άνθρωποι αυτοί να ανταποκριθούν τόσο έντονα όσο εμείς.»
Η Έμα Γουάτσον υποδύεται τη Σαμ, στον πρώτο της μεγάλο ρόλο μετά τη σειρά ταινιών “Harry Potter”, ταινίες οι οποίες την έκαναν σταρ μόλις στην ηλικία των 11. «Για μένα η Σαμ, είναι το τέλειο κορίτσι», λέει ο Σαμπόσκι. «Η Έμα είναι πολύ φωτεινή σε αυτό το ρόλο. Τον πήρε στα σοβαρά. Μου πήρε περίπου πέντε λεπτά για να συνειδητοποιήσω ότι ήταν το τέλειο άτομο για το χαρακτήρα και την ταινία. Η Γουάτσον σπούδαζε στο πανεπιστήμιο του Μπράουν όταν έλαβε το σενάριο. Δεν γνώριζε το μυθιστόρημα, το ανέφερε όμως σε μερικούς φίλους της και ανακάλυψε ότι ήταν μεγάλοι θαυμαστές. «Βασικά έκλαιγα όταν τελείωσα να διαβάζω το σενάριο.», λέει η Γουάτσον. «Δεν υπήρχε περίπτωση να μην μπορείς να συνδέσεις τις εμπειρίες με τους χαρακτήρες. Δεν χρειαζόταν να πάω σε ένα Αμερικανικό σχολείο ή σε κάποιο χορό για να μπορέσω να ταυτιστώ με τη Σαμ – ή τον Τσάρλι ή με κάποιον από τους χαρακτήρες», λέει η Γουάτσον.
Το γεγονός ότι ο Σαμπόσκι ήταν στο τιμόνι, της έδωσε αυτοπεποίθηση να κάνει μόνο αυτό. «Υπάρχει μια καθαρή γραμμή σύνδεσης», λέει. «Ο Στιβ είχε ένα ολοκληρωμένο όραμα για την ταινία. Ονειρευόταν ότι την γυρίζει πάνω από δέκα χρόνια. Ο άνθρωπος είχε προγραμματίσει κάθε πλάνο. Ήξερε πως ήθελε να δείχνουν όλα και του είχα απόλυτη εμπιστοσύνη γιατί είναι ο κόσμος του.»
Η Σαμ μαθαίνει από τον Τσάρλι τόσα όσα μαθαίνει και εκείνος από αυτήν. «Έχει περάσει δύσκολα», σημειώνει. «Αλλά είναι η πιο γλυκιά, η πιο ευαίσθητη ψυχή που έχει γνωρίσει κανείς. Η Σαμ και ο Πάτρικ προσπαθούν να προστατέψουν τον Τσάρλι την πρώτη σχολική χρονιά, που όλοι ξέρουμε μπορεί να είναι φοβιστική και αγχωτική για τον καθένα. Η Σαμ είναι ένα από αυτά τα παιδιά στο σχολείο που
αισθάνεται ότι πρέπει συνεχώς να είναι ανεβασμένη, ευχάριστη και να βγαίνει. Αυτό καταντάει κουραστικό μετά από λίγο. Με τον Τσάρλι, μπορεί επιτέλους να είναι ο εαυτός της.»
Η ηθοποιός μιλά για τους συμπρωταγωνιστές της με σεβασμό και αγάπη. «Ήταν τόσο διασκεδαστικό που δούλεψα με τον Λόγκαν Λέρμαν και τον Έζρα Μίλερ γιατί ταιριάζουμε ακόμα και στην πραγματική ζωή», λέει. «Έκανε τη δουλειά σαν να μη φαίνεται ότι είναι δουλειά. Ο Λόγκαν θα ραγίσει καρδιές σε αυτήν την ταινία. Είναι καταστροφικός. Καταλαβαίνει έμφυτα τον Τσάρλι. Και ο Έζρα είναι τόσο αστείος. Το ότι συνεργάστηκα μαζί του ήταν ένα όνειρο. Πίστευα πως εγώ είχα ενέργεια αλλά τελικά εκείνος βρίσκεται σε άλλο επίπεδο. Είναι το τέλειο άτομο για να υποδυθεί τον Πάτρικ.»
Ο Πάτρικ είναι ο καλύτερος φίλος της Σαμ, που τυχαίνει να είναι και ο ετεροθαλής αδερφός της. Είναι ευφυής, εντελώς αντισυμβατικός και τρομερά ενδιαφέρον άτομο. «Ο Πάτρικ συχνά κάνει τον κλόουν και είναι ο εξυπνάκιας της παρέας, αλλά πάντα θα είναι εκεί για να στηρίξει όποιον τον χρειάζεται», λέει ο Σαμπόσκι. «Είναι αυτό που θεωρώ ο κολλητός ενός άντρα, παρόλο που είναι γκέι. Για μένα ήταν σημαντικό να γράψω αυτόν το χαρακτήρα και μετά να διαλέξω τον Έζρα Μίλερ, που σε αυτήν την ταινία το ομοφυλόφιλο παιδί είναι το πιο cool και ο πιο δυνατός χαρακτήρας. Είναι αυτός που θα ήθελα να είναι ο Τσάρλι. Ο Έζρα Μίλερ τον υποδύεται τέλεια.»
Μόλις στα 19 του, ο Μίλερ έχει βάλει στο βιογραφικό του, σχετικά γρήγορα, εντυπωσιακές δουλειές, υποδυόμενος περίπλοκους χαρακτήρες όπως στις ταινίες “We Need To Talk About Kevin” και “Another Happy Day”.
«Το “The Perks Of Being A Wallflower” είναι ένα δημιουργικό βιβλίο για μένα και για πολλούς από τους στενούς μου φίλους.», προσθέτει. Είναι η ενσάρκωση της νιότης. Η εφηβεία είναι μια περίοδος που είναι δύσκολο να καταλάβεις τι συμβαίνει. Υπάρχει ένα τεράστιο κενό εκεί που υπήρχαν κάποτε η αθωότητα και η έκπληξη της παιδικής ηλικίας. Υπάρχουν μαθήματα που όλοι πρέπει να παίρνουμε και καμιά φορά είναι πολύ σκληρά. Πολύ συχνά, δεν έχει και νόημα. Αλλά αν μπορείς να διατηρήσεις την αξιοπρέπειά σου θα σου δώσει δύναμη για την υπόλοιπη ζωή σου.
Ο Πάτρικ είναι αυτός που τα περνάει όλα γιατί έχει μια σπάνια κατανόηση της δικής του ταυτότητας, κατά τον Μίλερ. «Μπορεί να σταθεί στη μέση ενός σχολείου και να ομολογήσει ότι είναι ομοφυλόφιλος. Γιατί εκείνος και το φοβερό γκρουπ των ιδιοσυγκρασιακών τρελών του φίλων προσπαθούν να εντοπίσουν τις προσωπικότητές τους, το αναγνωρίζει αυτό στον Τσάρλι.»
Ο Πάτρικ αντλεί μεγάλο μέρος της δύναμής του από τη Σαμ και αντίστροφα, λέει ο Μίλερ. «Η Σαμ είναι ο αρσενικός Πάτρικ. Μαζί κάνουν αυτό το ευπαρουσίαστο δίδυμο. Οι δύο καρδιές τους μαζί μπορούν να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε κατάσταση. Εκφράζοντας το σεβασμό του προς τον Σαμπόσκι, ο Μίλερ σημειώνει πόσο σπάνιο είναι για έναν αυθεντικό συγγραφέα να μπορεί να μεταφέρει το όραμά του μέχρι την οθόνη, όπως έκανε ο Σαμπόσκι.
Η ζωή του Τσάρλι στο σπίτι είναι εξίσου σημαντική με την “οικογένειά” του στο σχολείο και γι’ αυτό το λόγο ο Σαμπόσκι θεωρεί τον εαυτό του τυχερό που διάλεξε τους βετεράνους ηθοποιούς Κέιτ Γουαλς, Ντίλαν ΜακΝτέρμοτ και Μέλανι Λίνσκι να υποδυθούν τη μητέρα, τον πατέρα και τη θεία του αντίστοιχα. «Ήθελα να πιστέψω σε αυτή την οικογένεια συναισθηματικά αλλά και σωματικά.», λέει ο Σαμπόσκι. «Έπρεπε να ενσωματώσουν τα συναισθήματα της ιστορίας αυτής.»

Το τσίρκο πάει Πίτσπουργκ

Το “Perks of Being a Wallflower” γυρίστηκε αρχικά στα προάστια του Πίτσπουργκ, συμπεριλαμβανομένου των περιοχών Peters Township, Bethel Park, Dormont και Upper St. Clair, η περιοχή όπου – καθόλου συμπτωματικά - μεγάλωσε ο Σαμπόσκι.
«Δεν υπήρχε κανένα άλλο μέρος που θα μπορούσα να γυρίσω την ταινία», λέει. Το να κάνουμε τα γυρίσματα στο Πίτσπουργκ ήταν αυθεντικό σε σχέση με το βιβλίο και με την ανατροφή μου.
Πριν ξεκινήσουν τα γυρίσματα, ο Σαμπόσκι έδειξε στο καστ μερικά από τα σημεία και τις τοποθεσίες της παιδικής του ηλικίας. «Οι έφηβοι έχουν μερικά κοινά πράγματα παντού, αλλά η αλήθεια κρύβεται στις λεπτομέρειες.», λέει. Μερικές φορές αισθανόμουν ότι είχα φέρει ένα τσίρκο στην πόλη. Όλοι μέναμε σε ένα μικρό ξενοδοχείο στην πόλη κοντά στο εμπορικό κέντρο που περνούσα την ώρα μου όταν ήμουν πιο μικρός. “Αγκάλιασαν” όλη αυτή την εμπειρία των προαστίων, που κανένας μέχρι τώρα δεν είχε ζήσει πραγματικά.»
Ίσως, το πιο σημαντικό στοιχείο για τον Σαμπόσκι στο να ξαναδημιουργήσει την εφηβεία του για την οθόνη ήταν το υποβλητικό soundtrack που “έντυσε” την ταινία. «Δε με νοιάζει πόσο χρονών είσαι», λέει. «Όταν σκέφτεσαι τη νεανική σου ηλικία, σκέφτεσαι τη μουσική που άκουγες. Η μουσική είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της εφηβείας. Σε βοηθάει να χτίσεις την προσωπικότητά σου. Σε καθορίζει και σε φέρνει πιο κοντά με τους φίλους σου.»
Με την ταινία να έχει ολοκληρωθεί, ο Σαμπόσκι λέει ότι δε θα μπορούσε να φανταστεί καλύτερη εμπειρία από αυτήν. «Το Σάββατο που μαζεύαμε ήταν σαν την τελευταία μέρα της κατασκήνωσης», λέει. Ακόμα και ο πιο σκληροπυρηνικός “παλιός” της παραγωγής έκλαιγε, γιατί ήξεραν ότι θα πουν αντίο σε μια μοναδική στιγμή. Ήμασταν όλοι πολύ συγκινημένοι. Δε νομίζω ότι κανένας μας, θα ξεχάσει εκείνη τη βραδιά, γιατί ήταν σαν την αποφοίτηση.
«Όταν έγραψα το βιβλίο, μερικοί το διάβασαν και έκαναν κάποια πολύ εύστοχα σχόλια, αλλά βασικά ήμουν μόνος μου», προσθέτει ο Σαμπόσκι. «Η ταινία δημιουργήθηκε από εκατοντάδες ανθρώπους. Είμαι υπερήφανος που έχω τη δυνατότητα να το μοιραστώ με όλους τους εμπλεκόμενους, και με τους θαυμαστές. Δε θα άλλαζα τίποτα απολύτως. Το κάναμε σωστά και ακέραια. Αντικατοπτρίζει εξαιρετικά καλά το βιβλίο και δε θα μπορούσα να έχω κάνει κάτι διαφορετικό.»


A funny and touching coming-of-age story based on the beloved best-selling novel by Stephen Chbosky, THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER is a modern classic that captures the dizzying highs and crushing lows of growing up. Starring Logan Lerman, Emma Watson and Ezra Miller, THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER is a moving tale of love, loss, fear and hope--and the unforgettable friends that help us through life.

Based on the novel written by Stephen Chbosky, this is about 15-year-old Charlie (Logan Lerman), an endearing and naive outsider, coping with first love (Emma Watson), the suicide of his best friend, and his own mental illness while struggling to find a group of people with whom he belongs. The introvert freshman who is taken under the wings of two seniors who welcome him to the real world.


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ:

IMDb Facebook Twitter Official



top of the page

PHOTOS - POSTERS

the-perks-of-being-a-wallflower-54.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-51.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-53.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-57.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-55.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-52.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-50.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-56.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-49.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-47.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-46.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-48.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-45.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-44.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-43.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-41.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-40.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-39.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-42.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-38.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-37.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-36.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-34.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-33.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-32.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-35.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-31.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-29.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-30.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-27.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-26.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-28.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-25.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-24.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-23.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-22.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-20.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-19.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-17.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-18.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-13.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-16.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-14.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-07.jpg The Perks of Being a Wallflower0 poster greek.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-11.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-12.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-15.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-21.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-09.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-10.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-08.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-02.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-06.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-05.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-04.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-03.jpg the-perks-of-being-a-wallflower-01.jpg The Perks of Being a Wallflower Poster 2.jpg The Perks of Being a Wallflower 0000.jpg The Perks of Being a Wallflower0017.jpg The Perks of Being a Wallflower0016.jpg The Perks of Being a Wallflower0014.jpg The Perks of Being a Wallflower0013.jpg The Perks of Being a Wallflower0015.jpg The Perks of Being a Wallflower0018.jpg The Perks of Being a Wallflower0009.jpg The Perks of Being a Wallflower0010.jpg The Perks of Being a Wallflower0008.jpg The Perks of Being a Wallflower0012.jpg The Perks of Being a Wallflower0011.jpg The Perks of Being a Wallflower0003.jpg The Perks of Being a Wallflower0007.jpg The Perks of Being a Wallflower0005.jpg The Perks of Being a Wallflower0002.jpg The Perks of Being a Wallflower0004.jpg The Perks of Being a Wallflower0006.jpg The Perks of Being a Wallflower0001.jpg


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW






top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
21/9/2012 (ΗΠΑ)
13/12/2012 (Ελλάδα)


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 




 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.5
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΚωμωδίαParents Strongly CautionedΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails