Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/12/14 :.
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Magical Girl
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
. Η Αγάπη είναι Παράξενη
. Κελί από Χρυσάφι
. 10.000 Χιλιόμετρα
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Οι Αισθηματίες
. Ο Παραμυθάς Και Οι Ιστορίες του
.: από 25/12/14 :.
. Γκρέις του Μονακό
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος
. To Μονοπάτι Tου θανάτου
. Αγαπώντας, Πίνοντας και Τραγουδώντας
. Bekas
.: από 1/1/15 :.
. Αλύγιστος
. Μεγάλα Μάτια
. Τα Μυστικά Του Δάσους
. Απόψε Τρώμε στης Ιοκάστης
. Η Τίνκερμπελ και το Τέρας του Ποτέ
. Νορβηγία (από 3/1)
.: από 8/1/15 :.
. Big Bad Wolves: Στο Στόμα των Λύκων
. Ο Κύριος Τέρνερ
. Το Παιχνίδι Της Μίμησης
. Η Αρπαγή 3
. Το Πέρασμα
. Περιπέτεια στο Αιγαίο
. Μια Οικογενειακή Ιστορία
. Λύσσα Κακιά
.: από 15/1/15 :.
. The Woman in Black 2 Angel of Death
. Ανωτέρα Βία
. Blackhat
. Πάρ’το από την αρχή
. Οι Γαμπροί Της Ευτυχίας
.: από 22/1/15 :.
. Ελεύθερος Σκοπευτής
. Birdman ή Η Απρόσμενη Αρετή της Αφέλειας
. Με αγάπη, Ρόζι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: yiannasot's Profile yiannasot
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9815

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 161
Μέλη: 0
Σύνολο: 161

Εγγραφή


Cinema: Το Κυνήγι (Jagten / The Hunt) του Τόμας Βίντεμπεργκ (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Πέμπτη, 24 Μάι. 2012 @ 14:49:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Το Κυνήγι
Jagten / The Hunt

του Τόμας Βίντεμπεργκ
με τους Μαντς Μίκελσεν, Τόμας Μπο Λάρσεν, Ανίκα Βέντερκοπ, Λάσε Φόγκελστρεμ, Σούσε Γολντ

Υπόθεση:
Έπειτα από ένα επώδυνο διαζύγιο, ο 40χρονος Λούκας έχει μια νέα σχέση, μια νέα δουλειά και επαναπροσδιορίζει τη σχέση του με τον έφηβο γιο του, Μάρκους. Όλα τα πράγματα θα πάνε στραβά. Μια ιστορία, ένα απλό ψέμα. Καθώς πέφτει το χιόνι και πλησιάζουν οι γιορτές, το ψέμα εξαπλώνεται σαν ίωση. Το σοκ και η δυσπιστία ξεφεύγουν από τον έλεγχο, και η μικρή κοινότητα θα βρεθεί σε μια κατάσταση μαζικής υστερίας, όσο ο Λούκας παλεύει μόνος του για τη ζωή και την αξιοπρέπεια του.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

65ο Φεστιβάλ Καννών 2012: Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας Μαντς Μίκελσεν
ΔΗΛΩΣΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Μια χειμωνιάτικη βραδιά το 1999, κάποιος χτύπησε την πόρτα μου. Ένας περίφημος Δανός παιδοψυχολόγος, στεκόταν με κάποια έγγραφα στα χέρια του παραληρώντας για τα παιδιά και τις φαντασιώσεις τους.
Μίλαγε για έννοιες όπως «καταπιεσμένες αναμνήσεις», και ακόμη πιο ανησυχητικά για τη θεωρία του ότι «πίστευε ότι είναι ιός». Δεν τον άφησα να μπει. Δε διάβασατα χαρτιά. Πήγα για ύπνο.
Δέκα χρόνια αργότερα χρειάστηκα ψυχολόγο. Του τηλεφώνησα, και κάπως σαν καθυστερημένη πράξη ευγένειας, διάβασα τα έγγραφα. Σοκαρίστηκα. Μαγεύτηκα. Ένοιωσα ότι υπήρχε μια ιστορία που έπρεπε να ειπωθεί. Μια ιστορία ενός σύγχρονου κυνηγιού μαγισσών.
Το Κυνήγι είναι το αποτέλεσμα αυτής της ανάγνωσης.
Τόμας Βίντερμπεργκ

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΕΣ

Τόμας Βίντερμπεργκ

Ο Τόμας Βίντερμπεργκ αποφοίτησε από τη Δανέζικη Σχολή Κινηματογράφου το 1993. Η διπλωματική του ταινία Last Round ήταν το πρώτο παράδειγμα του εξαιρετικού ταλέντου του, ενώ απέσπασε και μια σειρά βραβείων και ήταν υποψήφιο για μαθητικό Όσκαρ. Ακολούθησε το The Boy που μεταξύ άλλων, απέσπασε τα Βραβεία Clermont-Ferrand και Robert για Καλύτερη Μικρού Μήκους ταινία.
Το 1996, σκηνοθέτησε την πρώτη μεγάλου μήκους του Ήρωες (The Biggest Heroes). Η ταινία βραβεύτηκε με τρία βραβεία Robert. Το 1995, ο Βίντερμπεργκ μαζί με τον Τρίερ γράψανε το μανιφέστο Δόγμα 95. Η ταινία του Οικογενειακή Γιορτή (Festen), ήταν η πρώτη του κινήματος. Έλαβε αμέτρητα βραβεία και διακρίσεις, μεταξύ των οποίων το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στις Κάννες και το Βραβείο Fassbinder στα Ευρωαπϊκά Βραβεία Κινηματογράφου, καθώς και τα Βραβεία Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας από τους κριτικούς κινηματογράφου του Λος Άντζελες και της Νέας Υόρκης.
Το 2008, οι Βίντερμπεργκ, Τρίερ και άλλοι δύο «δογματικοί» σκηνοθέτες οι Λέβρινγκ και Γιάκομπσεν, λάβανε το βραβείο EFA για Ευρωπαϊκό Επίτευγμα στον Παγκόσμιο Κινηματογράφο.
Ο Βίντερμπεργκ έχει σκηνοθετήσει δύο αγγλόφωνες ταινίες τα It’s All About Love (2003), και Dear Wendy (2005), σε σενάριο Λαρς Φον Τρίερ, που απέσπασε τον Χρυσό Αγ. Γεώργιο στο φεστιβάλ της Μόσχας.
Επέστρεψε το 2008 με μια κωμωδία το Ένας Άντρας Επιστρέφει (When A Man
Comes Home), ενώ ακολούθησε Submarino (2010), που συμμετείχε στο Επίσημο Διαγωνιστικό του Φεστιβάλ Βερολίνου.
Έχει γράψει και αρκετά εξέχοντα θεατρικά για την Εθνική Σκηνή της Αυστρίας, ενώ έχει σκηνοθετήσει και βίντεο κλιπ για τους Blur και τους Metallica.

Μαντς Μίκελσεν

En Kongelig Affaere (2012)               
Jagten - Το Κυνήγι (2012)
The Three Musketeers - Οι Τρεις Σωματοφύλακες (2011)     
Clash of the Titans - Η Τιτανομαχία (2010)   
Coco Chanel & Igor Stravinsky (2009)          
Valhalla Rising - Ο Κατακτητής (2009)         
Flammen & Citronen - Μέρες Θυμού (2008) 
Casino Royale (2006)            
Efter Brylluppet - Μετά το Γάμο (2006)         
Prag - Πράγα (2006)  
Adams Aebler - Τα Μήλα του Αδάμ (2005)    
King Arthur - Βασιλιάς Αρθούρος (2004)                  
Pusher II - Με Αίμα στα Χέρια (2004)            
Torremolinos 73 (2003)         
Elsker Dig for Evigt - Ανοιχτές Καρδιές (2002)         
I Am Dina - I Am Dina: Αυτή Είναι η Ιστορία μου (2002)     
Wilbur Wants to Kill Himself - Ο Γουίλμπουρ Δε Θέλει τη Ζωή του (2002)
Blinkende Lygter - Το Πανδοχείο της Μαφίας (2000)
Pusher - Το Βαποράκι (1996)

Τόμας Μπο Λάρσεν

Jagten - Το Κυνήγι (2012)      
En Mand Kommer Hjem - Ενας Αντρας Επιστρέφει (2007)  
Dear Wendy - Αγαπητή Γουέντι (2005)          
It`s All About Love - Ολα για την Αγάπη (2003)         
Torremolinos 73 (2003)         
Drengen der Ville Gore det Umulige - Το Παιδί που Ηθελε να Γίνει Αρκούδα (2002)
Blinkende Lygter - Το Πανδοχείο της Μαφίας (2000)
Festen - Οικογενειακή Γιορτή (1998
Riget II (1997)            
De Storste Helte - Ηρωες (1996)       
Pusher - Το Βαποράκι (1996)

 


Following a tough divorce, 40-year-old Lucas has a new girlfriend, a new job and is in the process of reestablishing his relationship with his teenage son, Marcus. But things go awry. Not a lot. Just a passing remark. A random lie. And as the snow falls and the Christmas lights are lit, the lie spreads like an invisible virus. The shock and mistrust gets out of hand, and the small community suddenly finds itself in a collective state of hysteria, while Lucas fights a lonely fight for his life and dignity.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Facebook

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Η ευρωπαϊκή ταινία της χρονιάς !

Επίκαιρη, πολυεπίπεδη βρίθει συμβολισμών και κοινωνικών προβληματισμών χωρίς να φλυαρεί ούτε δευτερόλεπτο. Σενάριο για ... σεμινάριο διαχειριζόμενο από μια στιβαρή και μινιμαλιστική σκηνοθεσία, που δίνει την μοναδική ευκαιρία στον Μαντς Μίκελσεν να ξεδιπλώσει όλο το υποκριτικό του ταλέντο...

Η ψυχολογία συμπεριφορών στο προσκήνιο, η πολιτική (ορθώς) στο παρασκήνιο, η κοινωνιολογία στο (ανύπαρκτο) "υπόγειο" (όπως μαθαίνουμε από την συγκλίνουσα κατάληξη των ψεύτικων κατηγοριών), ούτως ώστε να εξυπηρετήσουν την Σωκρατική ειρωνεία που βασίζεται τούτο το φιλοσοφικό δοκίμιο - με τη μορφή κινηματογραφικού δράματος. Ο ανταγωνισμός, το πάθος, η τιμωρία, η εκδίκηση, η συγχώρεση αποτελούν τον καμβά αυτής της ιστορίας. Με ανθρώπινη υπόσταση απέναντι στην θεολογική προκατάληψη και το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.

Ο Βίντεμπεργκ αγγίζει θέμα ταμπού επενδύοντας φορμαλιστικά στην Ντραγερική σχολή ("Οργή", "Ο Λόγος"). Χρίζει διαλεκτικά τον ήρωα απέναντι στο φετίχ του Χιτσκοκικού χαρακτήρα (κυνηγημένος και παγιδευμένος από οικογένεια, κοινωνία, εξουσία), που θα αναγκαστεί να τα βάλει με όλους, ενώ παράλληλα ακουμπά στο φινάλε, την προστεντατική ηθική των τελευταίων ταινιών του Κλιντ Ίστγουντ. Παρακολουθούμε με κορυφαία κλιμάκωση, ένα ευφυές, καυστικό σχόλιο πάνω στην διάδοση φημών και την ταχύτατα αναπτυσσόμενη διασπορά τους. Δηλαδή πως μία "είδηση" (κάλπικη, ένα ψέμα δηλαδή, ή μία φαντασίωση ή μία αψυχολόγητη αντίδραση από εκδίκηση) μπορεί να μετατραπεί σε προσωπική τραγωδία και κοινωνικό ρατσισμό. Η αρνητική αποδοχή του κοινωνικού συμβιβασμού από μία δεύτερη γνώμη περιγράφεται ως δογματική θέση που δημιουργεί η κοινωνία της πλειοψηφίας. Ο ορθολογισμός κι η λογική αυτοπαγιδεύονται στο όργιο των φημών. Που σαν το χιόνι κατακλύζουν την κωμόπολη.

Το κυνήγι των ... Μαγισσών: Παρολίγον Ζαν Ντ΄Αρκ!

Πολλά ερωτήματα μένουν αναπάντητα και εγώ πρώτος απ' όλους θα ήθελα απαντήσεις: όπως σχετικά με την οικονομική ευμάρεια των αστών χαρακτήρων και της συνεισφοράς τους στην οικονομία της τοπικής κοινωνίας, όμως όσα δεν λέγονται - προφανώς - υπαινίσσονται εμμέσως, ...πλην σαφώς. Οι γόνοι ευκατάστατων οικογενειών έρχονται σε σύγκρουση με την χριστιανική ηθική και την κοινωνική συνείδηση. Η προοδευτικότητα των ιδεών που γεννήθηκαν με την σεξουαλική απελευθέρωση και την κοινοβιακή ιδιοκτησία των 60'ς δημιουργούν υπαρξιακά κενά και ανασφάλεια στον παραδεισένιο τους μικρόκοσμο. Είναι μια κοινωνία που δεν διαφέρει από την ζούγκλα και το κυνήγι των πρωτόγονων ενστίκτων. Έτοιμη να κατασπαράξει το πρώτο ευάλωτο θύμα και να τον διασύρει ως αποδιοπομπαίο τράγο για να κρύψει τις ενοχές της. Δεν συγχωρεί, όταν το ψέμα παίρνει διαστάσεις χιονοστιβάδας, δεν υποχωρεί. Από κει και πέρα η τραγωδία δε στέκεται μοιρολατρικά απέναντι στον Λούκας, μόνο. Τραγική φιγούρα είναι και ο έφηβος γιός του. Η κοινωνία δεν ξεχωρίζει τον "φορέα του ιού" και τσουβαλιάζει ως είθισται, όλο το γενεαλογικό του δέντρο, χωρίς εξαιρέσεις και ελαφρυντικά. Είπαμε η σπασμωδική και συναισθηματική αντίδραση των μαζών απέναντι στο άτομο που παλεύει το Σύστημα είναι ένα έργο που το έχουμε δει να συμβαίνει πολλές φορές στην Ιστορία. Πολλοί αθώοι έχουν πληρώσει με τίμημα ακόμα και τη ζωή τους, εξαιτίας παρόμοιων - ανυπόστατων - διαδόσεων.

Από την άλλη, εδώ, η αντίσταση του φερόμενου ως θύτη αλλά στην πραγματικότητα θύματος, είναι παραδειγματική, τολμηρή και αρκετά δυναμική. Απόβλητος, τσαλακωμένος, πραγματικό ράκος, βρίσκει το κουράγιο να σηκωθεί και να παλέψει για την κοινωνική θέση που άδικα του γύρισε την πλάτη. Δεν απομονώνεται, δεν πέφτει σε κατάθλιψη, δεν αυτοκαταστρέφεται. Όταν η ενοχή του καταρρέει και δικαιώνεται δεν πανηγυρίζει ούτε εκδικείται, αλλά επιδιώκει την γρήγορη επανένταξή του στο Σύστημα, την Κοινωνία που αρέσκεται στην κολακεία και την ύβρη! Στην Κοινωνία που αναζητά ένα θύμα για να ξεθυμάνει την οργή και να εξιλεωθεί για τις αμαρτίες της. Και που στο τέλος πέφτει θύμα η ίδια της ανοησίας της, κατά τρόπον Σωκρατικό.

Μεγάλη ταινία... Με ένταση, αγωνία, τεκμηριωμένη ανατροπή - όλα στο πεδίο της ίντριγκας και της εγκεφαλικής δράσης. Μην την χάσετε...

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Θεωρώ την ταινία αριστούργημα και από την εξαίρετη ανάλυση του φίλου Δημήτρη (από πάνω) κρατώ το πως μία «είδηση» (ψεύτικη, ή μία φαντασίωση, ή μία αψυχολόγητη αντίδραση από εκδίκηση), μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε προσωπική τραγωδία και κοινωνικό ρατσισμό. Επίσης, κρατώ και το πώς, η αρνητική αποδοχή του κοινωνικού συμβιβασμού από μία δεύτερη γνώμη, περιγράφεται ως δογματική θέση, την οποία δημιουργεί η κοινωνία της πλειοψηφίας. Έτσι, ο ορθολογισμός κι η λογική αυτοπαγιδεύονται στο όργιο των φημών, οι οποίες σα χιονοστιβάδα παρασέρνουν μια κοινωνία.

Αυτό το βασικό θέμα, που αποδίδεται λιτά, με σωστά δομημένους χαρακτήρες, χωρίς υπερβολές και μελοδραματισμούς μέσα από έξοχες ερμηνείες και με το απαραίτητο suspense, έρχεται να μας προβληματίσει γι’ αυτές τις βόρειες κοινωνίες της ευμάρειας και της πολιτικής ορθότητας, για το πως μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τους αδύναμους χαρακτήρες και να τους ωθήσουν σε «απονενοημένα διαβήματα», σε αντίθεση με τον πρωταγωνιστή της συγκεκριμένης ταινίας, που παραμένει δυνατός και gentleman παρά «το κυνήγι» που του γίνεται.

Δείτε την οπωσδήποτε!

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


 

Η Βαθμολογία μου:

Έχοντας εδώ και πολλά χρόνια εγκαταλείψει τους πειραματισμούς του δόγματος που ίδρυσε με τον συνοδοιπόρο του Λαρς Φον, o Τόμας Βίντεμπεργκ συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε με το Submarino.

Δράμα υψηλών προδιαγραφών με έξυπνο σενάριο και πλοκή που καθρεφτίζουν την μεσοαστική τάξη της Δανίας. Εκκινώντας από την εύθραυστη ψυχολογία των παιδιών και την διαστρέβλωση της πραγματικότητας ο Βίντεμπεργκ προσηλώνεται στην ψυχολογία του θύματος και όχι του θύτη καθώς και στην ρευστή αντίληψη της μάζας. Ο θεατής γνωρίζοντας από την πρώτη στιγμή την αθωότητα του πρωταγωνιστή αδημονεί για το ξέσπασμα και την δικαίωση, τα οποία όμως αντικαθιστούνται από καρτερικότητα και υπομονή. Το ξέσπασμα όμως φτάνει προς το τέλος με την συγκλονιστική σκηνή της εκκλησίας. Εκεί ο πρωταγωνιστής σαν άλλος Ιησούς ξεσπάει αλλά και συγχωρεί τον φίλο του σε μια στιγμή απαράμιλλης ομορφιάς.

Θεωρώ ότι ο Βίντεμπεργκ συγκαταλέγεται στους σημαντικούς δραματουργούς της εποχής μας και κάθε νέα του δουλειά δεν περνάει ποτέ απαρατήρητη.

Μακάρι να βλέπαμε πιο συχνά τέτοιες ταινίες.

 

Άρης Λεχουρίτης
του Άρη  Λεχουρίτηaris.lechou@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Ο Lucas (Mads Mikkelsen) είναι ο πιο δημοφιλής νηπιαγωγός στο σχολείο της περιοχής.  Πίσω από το χαμόγελό του, προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του μετά το διαζύγιο και τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει με την πρώην του για την κηδεμονία του γιου τους.  Πάνω που τα πράγματα δείχνουν να στρώνουν στη ζωή του, ένα αθώο ψέμα θα τρυπώσει, για να του ανατρέψει τα πάντα.

Αυτή είναι η τελευταία σοδειά του δανέζικου κινηματογράφου στη μετά Δόγμα εποχή του.  Έχει πετάξει τους κουραστικούς, μονότονους, ασκητικούς πειραματισμούς του, για να προσθέσει μικρές αισθητικές απολαύσεις.  Ρεαλισμός, απλότητα, οικονομία, στιβαρότητα, διαύγεια, θρεπτική τροφή για σκέψη, όλα σαφώς αμετακίνητα στη θέση τους, καθώς ο άνθρωπος τοποθετείται αγωνιωδώς για ακόμη μία φορά απέναντι από την κοινωνία.

Εδώ με αφορμή ένα πετραδάκι από τα μισόλογα μιας πεντάχρονης, που ισχυρίζεται πως βρέθηκε μπροστά σε μια ενήλικη, εκούσια στύση.  Τα υπόλοιπα είναι απλώς θέμα φυσικής.  Ένας κοινωνικός ιστός ευμάρειας και χριστιανοσύνης και το πετραδάκι πάνω του, να παίρνει στροφές, να κατρακυλά, να παρασύρει κι άλλα μικρά-μεγάλα, για να γίνει μια γιγάντια μάζα προκατάληψης, εχθρικότητας και βίας έτοιμη να συντρίψει με σφοδρότητα το ¨κακό¨ στο πρόσωπο του φημολογούμενου θύτη.

Το έχουμε ξαναδεί το έργο, ίσως και με λιγότερες σεναριακές λακκούβες, ο εξοστρακισμός όμως, ποτέ ξανά δεν είχε γίνει αποδεκτός με τόση στωικότητα.  Ο ήρωας συντηρεί την εσωτερική του δύναμη και ευγένεια, γιατί η πίστη του σε αυτήν την ίδια κοινωνία που διαλέγει να του φτύσει κατάμουτρα την αξιοπρέπειά του, χωρίς καμία απολύτως διάθεση επανεξέτασης της αλήθειας, παραμένει αδιασάλευτη.  Ακόμη κι αν εκεί ανάμεσα, βρίσκεται μπροστάρης ο καλύτερός του φίλος, το εργασιακό του περιβάλλον, η οικογένεια, με λίγα λόγια άνθρωποι που τον ήξεραν από πάντα.   Γι’ αυτό κι όταν τελικά ανοίγουν ξανά οι πόρτες της αποδοχής, βρίσκεται εκεί χαμογελώντας με ευγνωμοσύνη, έτοιμος να περάσει το κατώφλι μαζί με το γιο του στην πρώτη του «τελετή μύησης» στη μεγάλη αυτή φαμίλια που πατροπαράδοτα στολίζει τους τοίχους της με κεφάλια από τάρανδους.  Κι ας ξέρει πως όλοι τους κρατάνε όπλα και βγαίνουν για κυνήγι.  Άλλωστε, κι ο ίδιος γνωρίζει από καλό σημάδι και σκοτώνει χωρίς δισταγμό, όταν η περίσταση το απαιτεί.

Το κράτος της πλειοψηφίας, το βάρος της ρετσινιάς, οι μηχανισμοί της μάθησης στην παιδική ηλικία και η αμφισβήτηση της παροιμίας «από τρελό κι από μικρό, μαθαίνεις την αλήθεια» (ευπρόσδεκτη υπενθύμιση και για εμάς που έχουμε ασχοληθεί με την εκπαίδευση).  Τρία Βραβεία στις Κάνες, εκ των οποίων ένα για τον αξιοθαύμαστο Mikkelsen (Casino Royale (2006)) και άλλο ένα για τον διεισδυτικότατο Vinterberg (The Celebration (1998)).

 

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
20/5/2012 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
8/11/2012 (Ελλάδα)
10/1/2013 (Δανία)
12/7/2013 (ΗΠΑ)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Jagten - 0012.jpg Jagten - 0011.jpg Jagten - 0021.jpg Jagten - 0020.jpg Jagten - 0019.jpg Jagten - 0018.jpg Jagten - 0017.jpg Jagten - 0016.jpg Jagten - 0015.jpg Jagten - 0014.jpg Jagten - 0013.jpg Jagten - 0010.jpg Jagten - 0009.jpg Jagten - 0008.jpg Jagten - 0007.jpg Jagten - 0005.jpg Jagten - 0004.jpg Jagten - 0003.jpg Jagten - 0006.jpg Jagten - 0001.jpg Jagten - 0002.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Mads Mikkelsen ... Lucas
    Thomas Bo Larsen ... Theo
    Annika Wedderkopp ... Klara
    Lasse Fogelstrøm ... Marcus
    Susse Wold ... Grethe
    Anne Louise Hassing ... Agnes
    Lars Ranthe ... Bruun
    Alexandra Rapaport ... Nadja
    Ole Dupont ... Godsejer / Advokat

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα

Σκηνοθεσία
Thomas Vinterberg


Σενάριο
Tobias Lindholm
Thomas Vinterberg

Παραγωγή
Sisse Graum Jørgensen
Morten Kaufmann
Thomas Vinterberg

Μουσική
Nikolaj Egelund

Φωτογραφία
Charlotte Bruus Christensen

Μοντάζ
Janus Billeskov Jansen
Anne Østerud

Σχεδιασμός Παραγωγής
Torben Stig Nielsen

Κοστούμια
Manon Rasmussen

Εταιρείες Παραγωγής
Film i Väst (in co-production with)
Zentropa Entertainments

Διανομή
Spentzos, Seven (Ελλάδα)
Magnolia Pictures
Nordisk Film Theatrical Distribution

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Δανία

Γλώσσα
Δανέζικα

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1

Διάρκεια
111'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Δανία

AKA

Καταλληλότητα
USA:R

Κόστος
$3,8 εκατομμύρια

Εισπράξεις


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.83
Αριθμός Ψήφων: 6


Αξιολόγηση :

Αριστούργημα
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

RestrictedΔραματική


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails