Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
. Η Άντουα και οι Φίλες της (1960)
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
. Η Ζωή είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά
. Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ (1955)
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: katoikidio123's Profile katoikidio123
Σήμερα: 0
Χθές: 2
Συνολικά: 9734

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 167
Μέλη: 1
Σύνολο: 168

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Φως Μετά Το Σκοτάδι (Post Tenebras Lux / Light After Darkness) του Κάρλος Ρεϊγάδας (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 22 Μάι. 2012 @ 05:06:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Φως Μετά Το Σκοτάδι
Post Tenebras Lux / Light After Darkness

του Κάρλος Ρεϊγάδας
με τους Ρουτ Ρεϊγάδας, Ελεαζάρ Ρεϊγάδας, Αδόλφο Χιμένες, Νατάλια Ασεβέδο, Γκουιλεβάλδο Τόρρες

Υπόθεση:
Στο Μεξικό, ο Χουάν και η νεαρή του οικογένειά εγκαταλείπουν την ζωή τους στην πόλη και εγκαθίστανται στην εξοχή. Εκεί, χαίρονται αλλά και υποφέρουν ερχόμενοι σε επαφή με έναν κόσμο που βλέπει την ζωή διαφορετικά. Αυτή η εμπειρία κάνει τον Χουάν να αναρωτηθεί αν αυτοί οι δύο κόσμοι τελικά αλληλοσυμπληρώνονται, ή αν, αντίθετα, ασυναίσθητα συγκρούονται μεταξύ τους καταστρέφοντας ο ένας τον άλλον.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μία ταινία που ακροβατεί μεταξύ ονείρων και πραγματικότητας από το ‘κακό παιδί’ του Μεξικανικού κινηματογράφου, Κάρλος Ρεϊγάδας.

Βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ των Καννών το 2012.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ

Το Φως Μετά το Σκοτάδι δίχασε κοινό και κριτικούς όταν παρουσιάστηκε στις Κάννες τον Μάιο του 2012. «Δέχομαι το γεγονός ότι σε ορισμένους ανθρώπους δεν αρέσει η ταινία και ότι μερικές φορές μάλιστα την απορρίπτουν με βίαιο τρόπο. Είναι απολύτως φυσιολογικό. Απλώς εγώ θα πρέπει να αισθάνομαι σιγουριά και ικανοποίηση με αυτό που κάνω και να είμαι κριτής του εαυτού μου,» έχει πει ο Ρεϊγάδας σε συνέντευξή του.

*
Η ταινία δεν έχει πλοκή. Σκηνές από το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον, φαινομενικά ασύνδετες μεταξύ τους, μπλέκονται με όνειρα, αναμνήσεις και υποσυνείδητες σκέψεις δημιουργώντας έτσι μία κατακερματισμένη, συνειρμική αφήγηση. Ωστόσο, όπως εξηγεί ο Ρεϊγάδας, «η ταινία δεν είναι τόσο αφηρημένη και χαοτική όσο φαντάζει. Απλώς, το Φως Μετά το Σκοτάδι παίρνει υπόψη του τις διαφορετικές ιδέες της ύπαρξης. Ο Αϊνστάιν έχει πει ότι είμαστε μέρος της ολότητας του σύμπαντος όπου το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον δεν είναι παρά μία ιδέα. Η σκηνή του ράγκμπι στην ταινία, για παράδειγμα, εγγράφεται σε αυτή την ιδέα της συνεχόμενης πραγματικότητας. Αν και απούσα φυσικώς, γνωρίζουμε ότι αυτή η πραγματικότητα υπάρχει.»

*

Πολλά από τα στοιχεία της ταινίας είναι αυτοβιογραφικά: το σπίτι και τα παιδιά της οικογένειας στην ταινία είναι το σπίτι και τα παιδιά του ίδιου του σκηνοθέτη, ενώ η σκηνή του ράγκμπι είναι γυρισμένη στο πρώην σχολείο του στην Αγγλία. Παρόλα αυτά, ο Ρεϊγάδας τονίζει ότι το Φως Μετά το Σκοτάδι δεν είναι μία αυτοβιογραφική ταινία. «Ήταν πιο απλό να κάνω την ταινία στο σπίτι μου με τα παιδιά μου προκειμένου να δώσω πραγματική υπόσταση σε αυτή την οικογένεια. Εξάλλου, η έννοια του προσωπικού, για μένα, δεν βρίσκεται στην κρεβατοκάμαρα, αλλά στον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον κόσμο, στις εσωτερικές μας συγκρούσεις και σ’ αυτό το προσωπικό και πολύ πιο ιερό μέρος που είναι το γυμνό μας σώμα, για παράδειγμα. Ο Χουάν στην ταινία δεν είναι το alter ego μου. Ωστόσο, αυτά που βλέπει και κάνει αντιστοιχούν σε όσα ζω. Αυτή είναι και η μόνη αυτοβιογραφική πλευρά της ταινίας.»

*

Η οικογένεια του Χουάν στην ταινία εκπροσωπεί τον δυτικό πολιτισμό, ο οποίος έρχεται σε αντίθεση με την παραδοσιακή κουλτούρα του Μεξικού, την οποία εκπροσωπούν άλλοι χαρακτήρες. «Δεν θέλω να απολογηθώ για την παραδοσιακή κουλτούρα του Μεξικού, το ξέρω ότι έχει καταστραφεί. Γι’ αυτό στην ταινία μου βλέπουμε ανθρώπους να κόβουν δέντρα και που είναι ικανοί να κλέψουν το σπίτι κάποιου προσποιούμενοι ότι είναι φίλοι,» λέει ο Ρεϊγάδας.

*

Αν και ο Χουάν έχει τα πάντα (σπίτι, χρήματα, υγεία, μία γυναίκα που αγαπάει και παιδιά), δεν είναι ικανοποιημένος. Αν και ζει μέσα στην αφθονία, τριγυρίζει μέσα στο σκοτάδι. Ωστόσο, λίγο πριν πεθάνει, μία ακτίνα φωτός τον χτυπάει και αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα πράγματα. Εξ ου και ο τίτλος της ταινίας.

*

«Για τους Διαφωτιστές,» λέει ο Ρεϊγάδας, « η ιδέα του ‘φωτός μετά το σκοτάδι’ έχει να κάνει με την λογική και την ελευθερία: πριν από αυτά, ζούσαμε μέσα στο σκοτάδι, ενώ με αυτά είμαστε πλέον στο φως. Η ταινία μου υποστηρίζει την αντίθετη πλευρά: η λογική μας βυθίζει στο σκοτάδι, στη μοναξιά και στην τυφλότητα. Μόνο όταν ο Χουάν συνδέεται με την παιδική του ηλικία, τις αισθήσεις του, τις αναμνήσεις του, πλησιάζει στο φως που έχει ανάγκη. Βλέποντάς το από μία πολιτική οπτική γωνία, η ταινία μιλά για το σκοτάδι μέσα στο οποίο ζει το σύγχρονο Μεξικό, για την διαστροφή της πρωταρχικής του κουλτούρας. Η βία στο Μεξικό οφείλεται σε μία πνευματική κρίση. Είμαστε εν αναμονή αυτού του φωτός.»

*

Το Φως Μετά το Σκοτάδι γυρίστηκε σε αναλογία 1:33 που ενδείκνυται για λήψεις σε ορεινές τοποθεσίες. Στις περισσότερες σκηνές της ταινίας, η λήψη έχει γίνει με έναν ειδικό φίλτρο που αφήνει μόνο την καρδιά της εικόνας καθαρή, ενώ θολώνει και διπλασιάζει τις άκρες της. Δοκιμάζοντας τους φακούς κατά την πρώτη ημέρα των γυρισμάτων, ο διευθυντής φωτογραφίας, Αλέξις Ζαμπέ, ήταν έτοιμος να διορθώσει αυτή το παραμορφωτικό εφέ, όταν ο Ρεϊγάδας αποφάσισε ότι ήταν αυτό ακριβώς που ήθελε.

*

Σχετικά με την σκηνή όπου κάνει την εμφάνισή του ένας κόκκινος Διάβολος, ο Ρεϊγάδας σχολιάζει: «Δεν πιστεύω καθόλου στο κακό με την θρησκευτική έννοια, αλλά σε πράξεις που είναι είτε καταστροφικές, είτε δημιουργικές. Έτσι, ο Διάβολος στην ταινία δεν εκπροσωπεί το κακό. Μπαίνει μέσα στο σπίτι, εξερευνά γύρω του με περιέργεια, φτάνει στο δωμάτιο του παιδιού και αντί να του κάνει κακό, απλά κοιτάζονται. Το παιδί είναι έξι χρονών, η κουλτούρα έχει αρχίσει σιγά-σιγά να είναι σημαντική για εκείνο. Υπάρχει Θεός, αλλά το παιδί βλέπει το Διάβολο και δεν φοβάται καθώς αγνοεί την έννοια του κακού σε αυτή την ηλικία. Έτσι, ο Διάβολος με το κουτί των εργαλείων του επιστρέφει στο δωμάτιο των γονιών, καθώς μαζί τους μπορεί να δουλέψει μιας και για εκείνους είναι μία θρησκευτική κατασκευή.

ΦΕΣΤΙΒΑΛ | ΒΡΑΒΕΙΑ | ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

Η ταινία Φως Μετά το Σκοτάδι τιμήθηκε με το Βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ των Καννών το 2012.

ΚΑΡΛΟΣ ΡΕΪΓΑΔΑΣ
Βιογραφικό σημείωμα

Ο Κάρλος Ρεϊγάδας, γεννημένος το 1971 στο Μεξικό, ανακαλύπτει το σινεμά στην ηλικία των δεκαέξι ετών με τις ταινίες του Αντρέι Ταρκόφσκι. Ωστόσο, για λίγο καιρό βάζει στην άκρη το πάθος του για τον κινηματογράφο προκειμένου να αφοσιωθεί σε σπουδές νομικής, ενώ αργότερα ειδικεύεται στις ένοπλες διαμάχες στο Λονδίνο. Για κάποιο καιρό δουλεύει στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, αλλά το 1997 αποφασίζει να εγκαταλείψει την καριέρα του και να αλλάξει τρόπο ζωής.

Έτσι, πηγαίνει στο Βέλγιο για να συμμετάσχει στις εισαγωγικές εξετάσεις του INSAS, όπου παρουσιάζει ένα έργο μικρού μήκους, αλλά χωρίς επιτυχία. Ωστόσο, δεν το βάζει κάτω και γυρίζει άλλα τρία έργα μικρού μήκους, πριν ξεκινήσει να γράφει την μεγάλου μήκους ταινία Japón, το 1999. Η ταινία γυρίστηκε το καλοκαίρι του 2001 και παρουσιάστηκε στα φεστιβάλ του Ρότερνταμ και των Καννών, όπου απέσπασε ειδική μνεία για το βραβείο Caméra d’ or. Το 2005 επιστρέφει στις Κάννες με την ταινία του Batalla En El Cielo, η οποία συμμετέχει στον επίσημο διαγωνισμό, ενώ το 2007 η ταινία του Silent Light κερδίζει το βραβείο της Επιτροπής στις Κάννες. Η τελευταία του ταινία Φως Μετά το Σκοτάδι κέρδισε το βραβείο σκηνοθεσίας στο τελευταίο Φεστιβάλ των Καννών.

Φιλμογραφία (Επιλεγμένη)
Japón – 2001
Batalla En El Cielo – 2004
Silent Light – 2007
Φως Μετά το Σκοτάδι - 2012


POST TENEBRAS LUX (“light after darkness”), ostensibly the story of an upscale, urban family whose move to the Mexican countryside results in domestic crises and class friction, is a stunningly photographed, impressionistic psychological portrait of a family and their place within the sublime, unforgiving natural world. Reygadas conjures a host of unforgettable, ominous images: a haunting sequence at dusk as Reygadas’s real-life daughter wanders a muddy field and farm animals loudly circle and thunder and lightning threaten; a glowing-red demon gliding through the rooms of a home; a husband and wife visiting a swingers’ bathhouse with rooms named after famous philosophers. By turns entrancing and mystifying, POST TENEBRAS LUX palpably explores the primal conflicts of the human condition. — Mike Maggiore, Programmer, Film Forum

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

(Κριτική από το 65ο Φεστιβάλ Καννών 2012)

Κάτι ανάλογο συνέβη και με το "Post Tenebras Lux / Light After Darkness". Ο Κάρλος Ρεϊγάδας, στην προσπάθεια του να παράγει ένα υποβλητικό σχεδόν αβάντ γκάρντ σχόλιο πάνω στον ανθρώπινο ψυχισμό μιας κοινωνίας αλλά και μιάς οικογένειας σε κατάρευση, στο τέλος - και ενώ ήμουν έτοιμος να μιλήσω για ένα διαμάντι στα πρότυπα του σινεμά του "θείου Μπούνμι" - τελικά αποσταθεροποιείται, σε σχέση με το υλικό που διαχειρίζεται, αφήνει πίσω του πολλά κενά στην εξέλιξη της αφήγησης (και όσοι με διαβάζουν χρόνια τώρα θα ξέρουν πως δεν είμαι ακριβώς ο τύπος που τα θέλει όλα ερμηνεύσιμα στο σενάριο και στην ταινία - μάλλον το αντίθετο θα έλεγα) και μολονότι δεν καταφεύγει σε ένα υπερβολικό αλλά κάπως δήθεν στυλιζάρισμα σαν την ταινία του Λεό Καράξ "HOLY MOTORS", μας ξεπετάει μέσα από μια - δυο ακραίες και σουρρεαλιστικές σκηνές και μια σινεφίλ αναφορά στο free cinema (σεκάνς με τον αγώνα ράγκμπυ).

Με δηλώσεις όπως "όλα μπορούν να είναι απόλυτα κατανοητά αν τα δεις μέσα από το σωστό πρίσμα", ο Ρεϊγάδας μίλησε για τις επιθέσεις που έχει δεχτεί από μερίδα του Τύπου για την ταινία του "Post Tenebras Lux / Light After Darkness)" οι οποίες συνοψίζονται στις κατηγορίες ότι είναι "ακατανόητο ή επιθετικό και στρατευμένα μη γραμμικό".

Νομίζω πως θα μιλούσαμε για μια καταπληκτική δουλειά, αν το φινάλε δεν ακύρωνε σε ένα βαθμό το πειραματικό εγχείρημα με το υπερβολικό στυλιζάρισμά του.

Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


 

Η Βαθμολογία μου:

Λυρισμός χωρίς ουσία

Ο Carlos Reygadas αναλώνει το σύνολο των προσπαθειών του στον εντυπωσιασμό του θεατή, αλλά το μόνο που κατορθώνει να προσφέρει είναι 115 λεπτά στιλιζαρισμένου θεάματος το οποίο είναι κινηματογραφικά αδιέξοδο καθώς η φόρμα καταντά αυτοσκοπός.

Χωρίς σεναριακή ουσία η ταινία καταντά μια λυρική φλυαρία, όπου ο θεατής καλείται να παρακολουθήσει την ναρκισσιστική επίδειξη εικαστικών δεξιοτήτων αναφορικά με τις ιδιόμορφες λήψεις και τις εικαστικά μελετημένες εικόνες.

Κατά πάσα πιθανότητα αυτό αποδεικνύεται ανεπαρκές κίνητρο προσέλευσης στην κινηματογραφική αίθουσα για όσους δεν ανήκουν στους σκληροπυρηνικούς κινηματογραφόφιλους οι οποίοι απολαμβάνουν τον κινηματογραφικό πειραματισμό ακόμη και όταν αυτός δεν είναι επιτυχημένος ακόμη και όταν είναι αρκετά «δήθεν».

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW




top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
24/5/2012 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
18/10/2012 (Ηνωμένο Βασίλειο, Φεστιβάλ Λονδίνου)
22/11/2012 (Ρωσία)
22/3/2013 (Ηνωμένο Βασίλειο)
1/5/2013 (ΗΠΑ)
8/5/2013 (Γαλλία)
16/5/2013 (Ιταλία)
6/3/2014 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

POST TENEBRAS LUX - poster 1.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0010.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0009.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0008.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0007.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0006.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0003.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0005.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0004.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0002.jpg
POST TENEBRAS LUX - 0001.jpg
Carlos REYGADAS.jpg
POST TENEBRAS LUX - poster.jpg
POST TENEBRAS LUX - photo3.jpg
POST TENEBRAS LUX - photo1.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Adolfo Jiménez Castro ... Juan
    Nathalia Acevedo ... Natalia
    Willebaldo Torres ... El Siete

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα

Σκηνοθεσία
Carlos Reygadas


Σενάριο
Carlos Reygadas

Παραγωγή
Jaime Romandia

Φωτογραφία
Alexis Zabe

Μοντάζ
Natalia López

Σχεδιασμός Παραγωγής
Gerardo Tagle

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Nohemi Gonzalez

Βοηθός Σκηνοθέτη
Maria Fernanda de la Peza
Alex Ezpeleta

Εταιρείες Παραγωγής
No Dream Cinema
Mantarraya Producciones
Le Pacte
Topkapi Films
arte France Cinéma
Fondo para la Producción Cinematográfica de Calidad (FOPROCINE)
Ticoman
The Match Factory

Διανομή
Amafilms (Ελλάδα)
Le Pacte
Strand Releasing

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Μεξικό, Γαλλία, Ολλανδία, Γερμανία

Γλώσσα
Ισπανικά, Αγγλικά, Γαλλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 1.37 : 1

Διάρκεια
114'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA
Light After Darkness

Καταλληλότητα
France:U (with warning) | Mexico:B15 | New Zealand:R18 | Portugal:M/16 | Switzerland:16 | UK:18 | USA:Not Rated

Κόστος


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 1
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails