Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 144
Μέλη: 0
Σύνολο: 144

Εγγραφή


Cinema: Αγάπη (Amour / Love) του Μίκαελ Χάνεκε (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 22 Μάι. 2012 @ 03:57:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Αγάπη
Amour

του Μίκαελ Χάνεκε
με τους Ζαν Λουί Τρεντινιάν, Εμανουέλ Ριβά, Ιζαμπέλ Ιπέρ, Αλεξάντρ Ταρόντ, Γουίλιαμ Σίμελ

Υπόθεση:
O Ζορζ (Ζαν-Λουί Τρεντινιάν) και η Αν (Εμανουέλ Ριβά) είναι ένα ηλικιωμένο ζευγάρι που έχει περάσει τα ογδόντα. Είναι καθηγητές μουσικής που έχουν πια αποσυρθεί. Η κόρη τους (Ιζαμπέλ Ιπέρ), η οποία είναι επίσης μουσικός, μένει με την οικογένειά της στο εξωτερικό. Μια μέρα η Αν θα βιώσει ένα δυσάρεστο γεγονός, το οποίο θα θέσει σε δοκιμασία την αγάπη που ενώνει το ζευγάρι.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Χρυσός Φοίνικας 65ου Φεστιβάλ Καννών 2012

Το “Amour” αναδείχτηκε ο μεγάλος νικητής των φετινών Καννών. Ο Μάικλ Χάνεκε, ο σπουδαιότερος αυτή τη στιγμή ευρωπαίος σκηνοθέτης, τρία μόλις χρόνια μετά τη “Λευκή Κορδέλα“ του, έκανε την έκπληξη κερδίζοντας και πάλι τον Χρυσό Φοίνικα, και καθηλώνοντας κοινό και κριτικούς με την σπαραχτική θεματική του και τις συγκλονιστικές ερμηνείες των πρωταγωνιστών του: του ογδονταδυάχρονου Ζαν Λουί Τρεντινιάν και της ογδονταπεντάχρονης Εμανουέλ Ριβά, στους ρόλους ενός αγαπημένου ζευγαριού που παρακολουθεί την κοινή ζωή του να καταρρέει όσο πλησιάζει ο Μεγάλος Αποχωρισμός.

Ο Σκηνοθέτης & Σεναριογράφος

Ο Μίκαελ Χάνεκε γεννήθηκε το 1942 στη Βαυαρία της Γερμανίας, αλλά μεγάλωσε, σπούδασε, και τώρα ζει, διδάσκει και σκηνοθετεί στην Αυστρία. Σπούδασε φιλοσοφία, ψυχολογία και σκηνοθεσία στο πανεπιστήμιο της Βιέννης και ξεκίνησε την καριέρα του στα τέλη της δεκαετίας του ΄60 γράφοντας θεατρικά, ενώ λίγα χρόνια αργότερα άρχισε και τη σκηνοθετική του καριέρα, τόσο στο θέατρο όσο και στον κινηματογράφο.

Ο Χάνεκε ξεκίνησε να μελετάει το θέμα της βίας και των μέσων μαζικής ενημέρωσης από τη δεκαετία του ΄90. Η τριλογία του, ”The Seventh Continent” (1989), ”Benny's Video”(1992) και ”71 Fragments of a Chronology of Chance”(1994) ασχολείται με το πως αποτυπώνεται η βία στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις συνέπειές της, ενώ το ”Funny Games” (η γερμανική εκδοχή του 1997 αλλά και το αμερικάνικο remake το 2007) ανατρέπει αυτό το είδος των βίαιων ταινιών.

Η φιλμογραφία του περιλαμβάνει επίσης την ταινία ”Η Δασκάλα του Πιάνου”, η οποία ήταν προτεινόμενη για BAFTA ξενόγλωσσης ταινίας, ενώ είχε βραβευτεί τόσο στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Καννών όσο και στα Ευρωπαϊκά βραβεία, καθώς και το ”Ο Κρυμμένος”, με την οποία απέσπασε το βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας - μεταξύ άλλων - στις Κάννες και στα Ευρωπαϊκά Βραβεία. “Η Λευκή Κορδέλα“ βραβεύτηκε το 2009 με το Χρυσό Φοίνικα και το βραβείο FIPRESCI.

 

Οι Ηθοποιοί
  • Ο Ζαν Λουί Τρεντινιάν γεννήθηκε το 1930 στη Γαλλία. Γιος γάλλου βιομήχανου, στην ηλικία των είκοσι ετών μετακόμισε στο Παρίσι για να σπουδάσει υποκριτική, και ένα χρόνο αργότερα έκανε το θεατρικό του ντεμπούτο. Το 1955 έκανε την πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση, που τον έκανε αμέσως γνωστό, στην ταινία του Ροζέ Βαντίμ “Και ο Θεός Έπλασε τη Γυναίκα“ δίπλα στην Μπριζίτ Μπαρντό. Το 1966 πρωταγωνίστησε στην πιο εμπορική γαλλική ταινία εκείνης της περιόδου, το “Ένας Άντρας και Μία Γυναίκα“ του Κλοντ Λελούς με την Ανούκ Αϊμέ. Έχει συνεργαστεί σε σημαντικές ταινίες μεγάλων σκηνοθετών, όπως “Ο Φανφαρόνος“ του Ντίνο Ρίζι, “Ζ“ του Κώστα Γαβρά, “Ο Κομφορμίστας“ του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι,  “Αούστερλιτς“ του Αμπέλ Γκανς, “Η Ταράτσα“ του Έτορε Σκόλα, “Τρία Χρώματα: Η Κόκκινη Ταινία“ του Κριστόφ Κισλόφσκι. Ο Τρεντινιάν έχει τιμηθεί με το βραβείο ανδρικής ερμηνείας το 1968 στο φεστιβάλ των Καννών για την ταινία “Z“.

 

  • H Εμανουέλ Ριβά γεννήθηκε το 1927 στη Λοραίνη και ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της στο Παρίσι. Η ερμηνεία που την έκανε διάσημη ήταν στην αριστουργηματική ταινία του Αλέν Ρενέ “Χιροσίμα Αγάπη Μου“ το 1959, για την οποία ήταν υποψήφια για BAFTA. Άλλες ταινίες στις οποίες έχει συμμετάσχει είναι “Κapò“ του Τζίλο Ποντεκόρβο, “Léon Morin, Priest” του Ζαν Πιέρ Μελβίλ, “Τρία Χρώματα: Η Μπλε Ταινία“ του Κριστόφ Κισλόφσκι, “Vénus Beauté” της Τονί Μαρσάλ. Η Ριβά βραβεύτηκε με το βραβείο Volpi στο φεστιβάλ Βενετίας το 1962 για την ερμηνεία της στην ταινία “Thérèse Desqueyroux”.

Georges and Anne are in their eighties. They are cultivated, retired music teachers. Their daughter, who is also a musician, lives abroad with her family. One day, Anne has an attack. The couple's bond of love is severely tested.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Γεμάτο Θέατρο, χειροκροτήματα...
Οι θεατές για λίγα λεπτά ξεχνούν τα προβλήματά τους και τον θάνατο «τον απροσωπόληπτο αυτό εκβιαστή του ανθρώπινου γένους» ξεχνούν την ατομική τους ύπαρξη και η ψυχή ενώνεται με το απόλυτο σε μια κατάσταση ουράνιας ευτυχίας. Η αυλαία πέφτει, η παράσταση τελειώνει. Το ηλικιωμένο ζευγάρι προετοιμάζεται να υποδεχτεί το μοιραίο που ελλοχεύει από καιρό την στιγμή που θα κάνει την εμφάνισή του. Άρνηση και αποδοχή γίνονται άκρατος δυισμός. Η θλίψη και η απομόνωση της γυναίκας (Αnn) για την κατάσταση της αντιμετωπίζεται με την μεγαλύτερη μορφή αγάπης από τον σύζυγο της (George). Δεν την κοροϊδεύει όμως ποτέ, δεν της δίνει ελπίδα. Το αντιμετωπίζει με θάρρος και υπερηφάνεια. Το ίδιο και η γυναίκα, όμως ντρέπεται και η ντροπή της δεν είναι για την ανημποριά της αλλά γιατί θέλει να αντιμετωπίσει μόνη της τον θάνατο σαν απλό γεγονός, σαν το φυσικό επακόλουθο μιας μακράς περιόδου γεμάτης ζωής. Η γυναίκα συλλαβίζει λέξεις σαν την πρώτη της φορά όταν ήταν παιδί. Ο Άντρας της θυμίζει κάποια τραγούδια του παρελθόντος, της θυμίζει συναισθήματα και στιγμές αλλά δεν μπορεί να σταθεί ως το τέλος δυνατός, Αρνείται να το αντιμετωπίσει.. Η ζωή και ο θάνατος φλερτάρουν και το επιστέγασμα της σχέσης τους είναι η αγάπη, καθαρή, ανόθευτη και παντοτινή. Η σκηνή με το περιστέρι είναι σύμβολο ελευθερίας. Η ψυχή δεν φυλακίζεται, απλά αλλάζει σαρκίο.

Η “Αγάπη” του Μίκαελ Χάνεκε είναι βαρύ φορτίο αλλά συναρπαστικό συνάμα. Είναι αυτό που ζητάμε στην ζωή, ο Κινηματογράφος που θέλουμε..

 

Άρης Λεχουρίτης
του Άρη  Λεχουρίτηaris.lechou@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Ακόμη ένα αριστούργημα από τον Haneke!

Ο δημιουργός Haneke φτάνοντας πλέον σε φάση πλήρους δημιουργικής ωριμότητας, αλλά και με αξιοπρόσεκτα αποθέματα δημιουργικότητας, μας δείχνει με το δάκτυλο την μελλοντική προσωπική μας διαδρομή. Βασική ιδέα της πλοκής της ταινίας είναι η ανθρωπινή πορεία προς τον θάνατο μέσα από την φθορά, όπως αυτή προκύπτει στους «προνομιούχους» πολίτες σε ευημερούσες δυτικές κοινωνίες. Σε αυτήν την κραυγαλέα πλέον μειοψηφία των τυχερών συνανθρώπων μας που έχουν την ευλογία να εξοντώσουν το προσδόκιμο ζωής σε συνθήκες ευμάρειας. Μέσα σε έναν τέτοιο συνειδητά αποστειρωμένο περίγυρό ο Haneke κάνει κινηματογράφο υψηλής αισθητικής αξίας, δημιουργεί μια εξαιτερική εσωτερικότητα στην ταινία του, μέσα σε ένα απόλυτα περιοριστικό περιβάλλον που περικλείεται από τους χώρους ενός διαμερίσματος στο κέντρο του Παρισιού.

Η ταινία διατρέχει σε χρονικό διάστημα 135 λεπτών το μέγιστο θέμα της ανθρώπινης φθοράς, της καταλυτικής επιρροής της πάνω στην ανθρώπινη προσωπικότητα και συμπεριφορά. Ανατέμνει τις ενδοοικογενειακές και γενικότερα διαπροσωπικές σχέσεις, όπως αυτές αποσυντίθενται μέσα από την φυσιολογική κατάρρευση της ανθρώπινης ύπαρξης που προκαλεί η φυσιολογική φθορά των γηρατειών. Μέσα από ένα κινηματογραφικό κομψοτέχνημα χαμηλού προϋπολογισμού και με την υπέροχη ερμηνεία των πρωταγωνιστών της, σε δυο εξαιρετικά απαιτητικούς σε σημείο πολυεπίπεδο εξάντλησης ρόλους, η ταινία θέτει πολύ επίκαιρα και ακανθώδη φιλοσοφικά και υπαρξιακά ερωτήματα. Και τα απαντά καταθέτοντας πολύ συγκεκριμένες και ξεκάθαρες απόψεις.

Πρόκειται για άλλη μια σημαντική και με πολύ ουσιαστικό περιεχόμενο κινηματογραφική δημιουργία που θα αγγίξει , απαντώντας σε προσωπικούς προβληματισμούς και αγωνίες πολλούς από τους θεατές της. Μια ταινία εξαιρετικής καλλιτεχνικής αλλά και φιλοσοφικής αξίας που βραβεύτηκε επάξια!

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook


Η Βαθμολογία μου:

(Κριτική από το 65ο Φεστιβάλ Καννών 2012)

Το AMOUR (LOVE) του Μίκαελ Χάνεκε, φαίνεται πως προηγείται στις κριτικές επιλογές του κόσμου. Ο Χάνεκε τόνισε στην συνέντευξη τύπου, πως παρότι έχει χαρακτηριστεί σαν υμνητής της φιλμικής βίας δεν θα ήθελε να τον συμπεριλαμβάνουν σ' αυτό τον κατάλογο:

Michael HANEKE
Michael HANEKE
οιώθω πως καθώς μεγαλώνεις βρίσκεσαι όλο και περισσότερο σε θέση όπου αρχίζεις να αναγνωρίζεις, να συναισθάνεσαι τον διαρκή επερχόμενο πόνο. Είσαι έτοιμος να το κατανοήσεις αυτό στους άλλους. Ήθελα για παρα πολύ καιρό να κάνω μια απλή ταινία, μέσα σε ένα περιοριμένο χώρο. Μια απλή ταινία που να λέει ακριβώς τα πράγματα όπως είναι σαν μια ...ιστορία αγάπης. Είναι αλήθεια πως τα κατάφερα. Από την άλλη μεριά το να μιλήσω για τον πόνο μέσα στο περιβάλλον ενός νοσοκομείου, θα ήταν πολύ συνηθισμένο. Έτσι επέλεξα να μιλήσω για όλα αυτά μέσα σ' ένα σπίτι. Όσο για την περίφημη σκηνή του κυνηγιού του περιστεριού, θα ήθελα να τονίσω πως αρχικά υπήρχαν δύο, αλλα το ένα δεν τα κατάφερε." (αστειευόμενος).

Στην ταινία πρωταγωνιστεί ο Ζαν Λουί Τρεντινιάν, ο οποίος μάλιστα είπε πως η επιλογή του να συμμετέχει ξανά σε μια ταινία είχε να κάνει καθαρά με την παρουσία του Χάνεκε πίσω από την κάμερα. Ένοιωσε πως θα άξιζε να αφήσει για λίγο το θεατρικό σανίδι στο οποίο είναι ολόπλευρα αφιερωμένος πλέον και που το προτιμά καθώς δεν χρειάζεται να βλέπει τον εαυτό του. Όμως, ένοιωσε δικαιωμένος για τις επιλογές του καθώς επιτέλους, όπως είπε μπορούσε να δει τον εαυτό του, να παίζει και να λειτουργεί απόλυτα στην εικόνα.

Γιάννης Ραουζαίος
του ανταποκριτή μας Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

 

Ο Georges (Jean-Louis Trintignant) και η Anne (Emmanuelle Riva), συνταξιούχοι μουσικοί αμφότεροι, ήδη περπατούν στην όγδοη δεκαετία της ζωής τους. Χέρι-χέρι απολαμβάνουν με χαμόγελο την καθημερινότητα, παρακολουθώντας κονσέρτα, διαβάζοντας βιβλία, συζητώντας. Ώσπου έρχεται η ημέρα που όλα αλλάζουν. Μια σειρά από εγκεφαλικά παραλύουν τη μια πλευρά της Anne. Ο θάνατος βρίσκεται κοντά· η αγάπη τους;

O Ηaneke σφίγγει με ευλάβεια ξανά το μαχαίρι του. Αρχίζει να χαράζει με κινήσεις μετρημένες, αργές, μα αποφασιστικές το χρονικό ενός προαναγγελθέντος τέλους, από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα. Μετά οι ήρωές του, κάθονται σε μια πλατεία θεάτρου, μας κοιτάνε και τους κοιτάμε. Χειροκροτούν και τότε το μαχαίρι στρέφεται προς τα εμάς. Μια σχέση που περικλείει ιδανικά τα πάντα: έρωτα, σεβασμό, εμπιστοσύνη, τρυφερότητα, ευγένεια, ειλικρίνεια, κατανόηση, αυθεντικότητα, οικειότητα, ζεστασιά. Μια ειδυλλιακή μακροβιότητα σε συνδυασμό με την, εκλεπτυσμένου γούστου, μακαριότητα, έχει μετατρέψει το μεγαλοαστικό σπίτι τους, στο βασίλειό τους. Ό,τι χρειάζονται, βρίσκεται εκεί μέσα. Ο υπόλοιπος κόσμος, όπως η κόρη τους και ο προβληματικός γάμος της, ανήκουν σε ένα εξωτερικό περιβάλλον, που μόνο τυπικά τους αφορά. Ακόμη κι έτσι όμως, δεν γλιτώνουν από την φθορά. Όχι, δεν ευθύνεται η παραβιασμένη κλειδαριά τους, αλλά η ανθρώπινη φύση. Το μαχαίρι τώρα γδέρνει σαδιστικά τους φόβους μας.

Τρεμάμενα χέρια, σερνάμενα πόδια, ζαρωμένα πρόσωπα, γεμίζουν με ρεαλιστικά γηρατειά και αρρώστια την οθόνη. Μια βρύση τρέχει νερό και στήνει μια από τις τρομακτικότερες κινηματογραφικές σκηνές. Το φως λιγοστεύει στο βασίλειο και ο χρόνος μετριέται αντίστροφα στο σώμα που καταρρέει και στο μυαλό που αποσυντίθεται. Ψυχρά, κλειστοφοβικά πλάνα χωράνε τις αναμνήσεις μιας ολόκληρης πορείας δύο ανθρώπων – ένας Trintignant και μια Riva ορίζουν το συγκλονιστικό, ερμηνευτικό απόλυτο – που έγιναν ένα και τώρα απειλούνται να ξαναγίνουν δύο. Αξιοπρέπεια και αυτάρκεια τρέχει από τα μάτια τους, εκείνη παρακαλά να μην ξαναπάει στο νοσοκομείο, εκείνος δίνει υπόσχεση που κρατά, φορτώνοντας στωικά όλη την ευθύνη της κατάστασης πάνω του. Αποκρουστικές, πνιγηρές λεπτομέρειες, καθώς η αγάπη τους γίνεται εξυπηρέτηση στο μπάνιο, στο λουτρό, στο φαγητό. Η κόρη παρακολουθεί και φρίττει, ανήκει σε μεταγενέστερη, εγωκεντρική γενιά και δεν είναι συνηθισμένη στην αυτοθυσία και στην αυταπάρνηση.

Μέχρι που έρχεται η υπέρτατη στοργική πράξη, να μιλήσει για το πραγματικό, νόημα της ύπαρξης, να ανακατέψει τα όρια καλού-κακού και να ψάξει να βρει την ουσία της αφοσίωσης. Αν έχεις αντέξει μέχρι εκεί, τότε κουβαλάς ήδη μια πληγή τεραστίων διαστάσεων. Το μαχαίρι έχει ολοκληρώσει το σκοπό του. Δεν τρέχει αίμα, ούτε καν δάκρυ, μόνο βαριά εαυτοσκοπία και αφόρητες αλήθειες. Τα ρομαντικά στιχάκια, τα ναρκισσιστικά νάζια, οι κεραυνοβόλες, εξιδανικευμένες φαντασιώσεις, η επιφανειακή συγχώνευση και εγγύτητα που φέρνει ο έρωτας δεν έχουν καμία θέση δίπλα στο Amour. Αν δεν το ’χεις, οφείλεις να ψάξεις να το βρεις. Είναι εκείνος ο πόνος που σε ωριμάζει.

 

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW










top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
20/5/2012 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
20/9/2012 (Γερμανία)
4/10/2012 (Ελλάδα)
24/10/2012 (Γαλλία)
19/12/2012 (ΗΠΑ)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

amour3.jpg amour2.jpg amour1.jpg Amour Greek poster.jpg AMOUR - poster 1.jpg AMOUR - poster.jpg AMOUR - 0030.jpg
1 εμφανίσεις AMOUR - 0029.jpg AMOUR - 0028.jpg AMOUR - 0026.jpg AMOUR - 0027.jpg AMOUR - 0025.jpg AMOUR - 0024.jpg AMOUR - 0023.jpg AMOUR - 0021.jpg AMOUR - 0020.jpg AMOUR - 0022.jpg AMOUR - 0019.jpg AMOUR - 0018.jpg AMOUR - 0017.jpg AMOUR - 0010.jpg AMOUR - 0016.jpg AMOUR - 0015.jpg AMOUR - 0014.jpg AMOUR - 0013.jpg AMOUR - 0012.jpg AMOUR - 0011.jpg AMOUR - 0009.jpg AMOUR - 0008.jpg AMOUR - 0007.jpg AMOUR - 0003.jpg AMOUR - 0004.jpg AMOUR - 0002.jpg AMOUR - 0001.jpg AMOUR - 0006.jpg AMOUR - 0005.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Jean-Louis Trintignant ... Georges
    Emmanuelle Riva ... Anne
    Isabelle Huppert ... Eva
    Alexandre Tharaud ... Alexandre
    William Shimell ... Geoff
    Ramón Agirre ... Concierge's Husband
    Rita Blanco ... Concierge
    Carole Franck ... Nurse #1
    Dinara Drukarova ... Nurse #2
    Laurent Capelluto ... Police Officer #1
    Jean-Michel Monroc ... Police Officer #2
    Suzanne Schmidt ... Neighbour
    Damien Jouillerot ... Paramedic #1
    Walid Afkir ... Paramedic #2iane Keaton

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα

Σκηνοθεσία
Michael Haneke


Σενάριο
Michael Haneke

Παραγωγή
Stefan Arndt
Margaret Ménégoz

Φωτογραφία
Darius Khondji

Μοντάζ
Nadine Muse
Monika Willi


Casting
Kris Portier de Bellair

Σχεδιασμός Παραγωγής
Jean-Vincent Puzos

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Thierry Poulet

Κοστούμια
Catherine Leterrier

Βοηθός Σκηνοθέτη
Alain Olivieri

Εταιρείες Παραγωγής
Les Films du Losange
X-Filme Creative Pool
Wega Film
ARD Degeto Film (co-production)
Westdeutscher Rundfunk (WDR) (co-production)
Bayerischer Rundfunk (BR) (co-production)

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
Sony Pictures Classics
Filmcoopi Zürich
Artificial Eye
Les Films du Losange
Longride
Sony Pictures Classics
X Verleih AG

Ειδικά Εφέ
Mikros Image

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία

Γλώσσα
Γαλλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 1.85 : 1

Διάρκεια
127'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Παρίσι, Γαλλία

AKA
Love

Καταλληλότητα
USA:PG-13 / Germany:12

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.75
Αριθμός Ψήφων: 4


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Parents Strongly CautionedΔραματική


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails