Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 18/9/14 :.
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
. Η Ωραία Της Ημέρας (1967)
.: από 25/9/14 :.
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. Το Παιδί με την Κουρδιστή Καρδιά
. Ο Αξέχαστος Μήνας
. Palo Alto
. The Guest
. Στο Σπίτι
. Nymphomaniac part 1 Uncut
.: από 2/10/14 :.
. Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε
. Starred Up
. Ιστορίες για Αγρίους
. Ο Μικρός Νικόλας Πάει Διακοπές
. Xenia
.: από 9/10/14 :.
. Dracula Untold
. Φίλοι ή Κάτι Παραπάνω;
. Ο Φύλακας της Μνήμης

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: leogeo1974's Profile leogeo1974
Σήμερα: 2
Χθές: 0
Συνολικά: 9756

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 188
Μέλη: 1
Σύνολο: 189

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
Movies LTD
aggelospolidoros.blogspot.gr
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Holy Motors του Λεός Καράξ (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 16 Μάι. 2012 @ 08:12:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Holy Motors

του Λεός Καράξ
με τους Εύα Μέντες, Κάιλι Μινόγκ, Μισέλ Πικολί, Ντενίς Λεβάντ

Υπόθεση:
Δώδεκα χρόνια μετά το «Pola X», το ζωηρό παιδί του γαλλικού σινεμά, Λεό Καράξ, επιστρέφει διεκδικώντας τον Χρυσό Φοίνικα του Φεστιβάλ των Καννών. Ένας ηθοποιός γυρίζει ταυτόχρονα περισσότερες από μία ταινίες και σε διάρκεια 24 ωρών ζει διαφορετικές ζωές μέσα από τους ρόλους του. Εγκληματίας, ζητιάνος, πατέρας, διευθυντής πολυεθνικής και τερατόμορφο πλάσμα συνυπάρχουν και αλληλοσυγκρούονται σε έναν άνθρωπο. Τον υποδύεται ο Ντενίς Λαβάρτ, για τέταρτη φορά πρωταγωνιστής σε ταινία του Καράξ. Όμως, που αρχίζει και που τελειώνει ο κάθε ρόλος και που βρίσκεται τελικά η αλήθεια του; 



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συμμετοχή στο Διαγωνιστικό Τμήμα του 65ου Φεστιβάλ Καννών 2012 - Βραβείο Νεότητας



Ταινία Έναρξης 53ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η ταινία που εντυπωσίασε στο πρόσφατο φεστιβάλ των Καννών και θεωρήθηκε ύμνος στο σινεμά, άνοιξε στις 2 Νοεμβρίου την αυλαία του 53ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η ταινία Holy Motors του Γάλλου σκηνοθέτη Λεός Καράξ αφηγείται την 24ωρη σουρεαλιστική οδύσσεια του αινιγματικού κυρίου Όσκαρ στους δρόμους ενός ονειρικού Παρισιού, μέσα από ένα διαδοχικό παιχνίδι ρόλων και μεταμορφώσεων.



Πρόκειται για μια ταινία - φόρος τιμής στην ανθρώπινη ψυχή και την ελευθερία του σινεμά, ανένταχτη και καθηλωτική, με τον Ντενί Λαβάν και τους Εύα Μέντες, Κάιλι Μινόγκ και Μισέλ Πικολί σε απρόβλεπτες εμφανίσεις.


Over the course of a single day, Monsieur Oscar travels by limousine around Paris to a series of nine "appointments," transforming into new characters or incarnations at each stop. Fetched in the morning by Celine, his trusty chauffeur on this surreal journey, Oscar begins the day as a captain of industry. Then he becomes a gypsy crone, begging for spare change on a bridge over the Seine. Inside a digital production facility, he's a ninja warrior transformed by cutting edge technology into a reptilian sex god. Next he's a gibberish-spewing troglodyte who kidnaps a fashion model from a photo shoot in Pere-Lachaise cemetery, ferrying her to his underground lair in the sewers. Then he's the melancholy father of a teenage daughter, followed by a shadowy assassin sent to kill his own doppelgaenger, a dying old man, and finally a thwarted lover revisiting a flame from his past atop a decaying Right Bank department store next to the Pont-Neuf. Monster movie, film noir, romantic drama, musical, crime thriller, futuristic sex fantasia... HOLY MOTORS is all of these and, then again, none of these. It is a ravishing, shape-shifting, fever dream of becoming, unraveling and starting all over again. From celluloid magic to the digital data stream, Monsieur Oscar's epic journey of the soul is all of our dreams.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Η Καλύτερη Ταινία της Χρονιάς (2012) είναι ... εδώ!

... και μία από τις καλύτερες της δεκαετίας .... και άξια στις 300 καλύτερες όλων των εποχών... Ένας φόρος τιμής για την 7η Τέχνη στο δρόμο που χάραξε πέρσι το "THE ARTIST".

Είδαμε, ψάξαμε και καταλήξαμε εκτός απροόπτου στο φιλμ που θα σηκώσει "κύμα" βραβεύσεων μέχρι τα Όσκαρ... Γιατί;

Διότι γοητευτήκαμε από τον ποιητικό σουρρεαλισμό, ενός προκλητικά εμπνευσμένου οραματιστή, με το ανατρεπτικό, αχόρταγο και πάντα ανήσυχο δημιουργικό του πνεύμα.

Εικονοκλάστης και συνειδητά κοινωνικοποιημένος, ο εστέτ Λεός Καράξ συνθέτει ένα ιδιαίτερα "προχωρημένο" παζλ εικόνων που αποδομεί κάθε συμβατότητα γραφής. Πολύ λίγες ταινίες θα θυμόμαστε για πάντα στη ζωή μας. Σίγουρα όμως, μία από αυτές είναι και το ατμοσφαιρικό HOLY MOTORS. Θα χαραχτεί στο μυαλό κάθε σινεφίλ γιατί εκτός της διαβρωτικής δομής και των αντι-ηρώων διαθέτει μοναδικούς συμβολισμούς και προσφέρει άφθονη τροφή για σκέψη. Ισορροπεί στον καμβά του Φανταστικού και της Σάτιρας χωρίς όμως να μπορείς να την κατηγοριοποιήσεις απόλυτα σε είδος. Πάντως από την εμφάνιση της Κάιλι Μινόγκ και έπειτα παίρνει και άρωμα μιούζικαλ - φόρος τιμής στον Ζακ Ντεμί; - ενώ ξεπροβάλλουν οι στοιχειωμένοι μύθοι των "Πεντάμορφη και το Τέρας" και "Η Παναγία των Παρισίων" (σε σχεδόν "αγνώριστες" εκδοχές!).

Η Κρυφή Γοητεία του Αλλόκοτου

Τελικά αξίζει να το δείς; Εγώ ήδη το έχω δει δύο φορές. Και τις δύο μυστηριωδώς διαφορετικά. Ανακαλύπτεις νέα πράγματα σε κάθε θέαση. Το σίγουρο είναι πως βλέπουμε κάτι που ΔΕΝ έχουμε ξαναδεί. Ένα έργο Τέχνης που είναι αδύνατο να προβλέψεις την εξέλιξή του με τον συμβατικά δογματικό τρόπο. Με αδόκιμη αντίληψη στην ίντριγκα και κόμικ ήρωες, αγνοεί επιδεικτικά τις τυποποποιημένες προκαταλήψεις ηθικής και λογικής με όπλα τον λυρισμό και μια παιχνιδιάρικη διάθεση για κρυμμένους γρίφους και αινίγματα. Το "HOLY MOTORS" μιλάει για την αγάπη, τον έρωτα, την ελευθερία, την ανεξαρτησία, την ανυπακοή στο Σύστημα και την Τάξη. Την αγάπη για τη ζωή, την Τέχνη, το Σινεμά, το Θέατρο, την Μουσική, τον Χορό, τα Εικαστικά, την Performance, το Installation. Είναι ένα εκρηκτικό μίγμα Κοκτώ, Μπρετόν και Μπουνιουέλ που μπορεί να μεθύσει επικίνδυνα τους αμύητους. Προσθέτοντας δόσεις Μπρεχτ, Ντεμί, Λιντς και Tiger Lillies το κοκτέιλ αποκτά μαγικές διαστάσεις που αναπλάθουν την μνήμη, φρεσκάρουν τις αισθήσεις και φιλτράρουν τους δεσμούς των ευφυών πλασμάτων. Πέρα από τα όρια της λογικής, η περίεργη τούτη Οδύσσεια του Όσκαρ, απομυθοποιεί την καθιερωμένη έννοια της συνέχειας, της ρουτίνας και του ελέγχου προβάλλοντας τον αυτοματισμό ως μέσο έκφρασης του ασυνειδήτου. Σε καμία περίπτωση δε νοσταλγεί αφελώς. Συνήθως η νοσταλγία ασελγεί εκουσίως στα αισθήματά μας. Εδώ νιώθεις διαφορετικά, αναζωογονητικά και πιο κριτικά. Πρέπει να είσαι έτοιμος να αποδεχθείς την ασέβεια του Καλλιτέχνη και την υπομονή για το λυτρωτικό φινάλε! Το σπίτι του πρωταγωνιστή, που αλλάζει ρόλους όλη μέρα σαν τα πουκάμισα αποδεικνύει μεγαλοπρεπώς τις ρίζες του... Αν ο χιμπατζής μιμείται τον άνθρωπο, ο δεύτερος είναι εκ φύσεως συγγενής ... του πρώτου!

Ο Άνθρωπος υποκρίνεται όταν παίζει έναν ρόλο ή "πιθηκίζει" βάση του Δαρβινισμού εκ φύσεως;

Κατ' εμέ το παράξενα εθιστικό και αντικομφορμιστικό HOLY MOTORS, είναι ένα υπερρεαλιστικό όνειρο που απελευθερώνει τα στενά δεσμά της φαντασίας κι ανοίγει διάπλατα τον δρόμο στην καινοτομία μορφών και δράσης. Είναι επαναστατικό γιατί συνδυάζει με καυστικό, ειρωνικό, ενοχλητικό ύφος το παρακμιακό μπαρόκ και την μεταμοντέρνα σκέψη της "τεχνολογικής επανάστασης". Το ανένταχτο ύφος του λειτουργεί με πρώτες ύλες τις ψυχαναλυτικές θεωρίες του Φρόιντ, την αισθητική του Νταντά, την απουσία της ηθικής και τις συνέπειες του οικονομικοπολιτικού Κραχ. Η μεταμόρφωση της κοινωνίας συντελείται ήδη μέσω της δαρβινικής εξέλιξης, ενώ η συμπεριφορά του υποκειμένου προκαλεί την ρήξη με την εξουσία. Η αισθητική παρέμβαση υπαγορεύεται άναρχα αλλά ποιητικά μέσα από την παντοδυναμία αυτού του ονείρου στο οποίο βυθιζόμαστε για δύο περίπου ώρες...

ΠΡΟΣΟΧΗ.: η ταινία απευθύνεται αυστηρά σε ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΥΣ σινεφίλ. Οι υπόλοιποι μπορούν να εκστασιαστούν σε συνέχειες Μποντ και Λυκόφωτος.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Τραπεζίτης, ζητιάνος, motion capture ηθοποιός, τέρας, πατέρας, μουσικός, δολοφόνος, δολοφονημένος, ετοιμοθάνατος, ex-lover, οικογενειάρχης.  Αυτοί είναι οι ρόλοι του σημερινού 24ώρου για τον Oscar (Danis Lavant), που πληρώνεται για να μπαίνει στη λευκή λιμουζίνα με την Céline (Edith Scob) στο τιμόνι και να οδηγείται στα αντίστοιχα ραντεβού του.

Ξυπνάει, σηκώνεται από το κρεβάτι και πλησιάζει ψηλαφητά την ταπετσαρία του υπνοδωμάτιου.  Το κλειδί που του ανοίγει την πόρτα στη μεγάλη κινηματογραφική αίθουσα φυτρώνει στο δάχτυλό του – μια ανάγκη που δεν καταπιέζεται, παρά γεννιέται για να δείξει το δρόμο.  Εκεί στα σκοτεινά, ανάμεσα στις θέσεις των θεατών που κοιτούν προς την οθόνη με τα μάτια κλειστά.  Ονειρεύονται ήσυχα και αφήνονται στην μεγάλη απόδραση.  Κι εκείνος μαζί, αυτοπροσώπως.

Λέγεται Leos Carax και αυτός είναι ο κόσμος του.  Στάζει διαστροφικούς εφιάλτες και ρομαντισμό.  Απαιτεί σοβαρότητα, πειθαρχία και αυτοσυγκέντρωση, ενώ την ίδια στιγμή σκουντά και χλευάζει σαν παιδί.  Πουλάει επιθετική παράνοια και ασυναρτησία, για να στραπατσάρει την κανονικότητα, ενώ στην παρακείμενη γωνιά φιλοσοφεί, χαμογελά ανέμελα και αγαπά παράφορα.  Παρασύρει, χαστουκίζει, ενοχλεί μέχρι αηδίας, γαργαλάει, μπερδεύει και ταξιδεύει.  Μέσα από όλα τα genres (τα πιο γνωστά βρίσκονται εδώ) που χρησιμοποιεί και τις δεκάδες αναφορές του σε ταινίες, ο σκηνοθέτης βάζει προκλητικά επιδέξια μπρος τις «Άγιες Μηχανές» του και πέφτει στα γόνατα να λατρέψει την Τέχνη του με μάρτυρες όλους εμάς.

Εμάς που γουρλώνουμε μάτια και κόβουμε ανάσες, για να πιάσουμε το νόημα του αλλόκοτου σήματος που παίζει για 115 λεπτά μπροστά μας.  Με το τελειότερο εργαλείο που θα μπορούσε να έχει στα χέρια του, και σίγουρα το πιο αξιόλογο που κινείται στην ερμηνευτική πιάτσα, τον μόνιμο συνεργάτη του Lavant, κατρακυλούμε από τη μία vignette στην άλλη, βρισκόμενοι στο κέντρο της πιο σπαραξικάρδιας στιγμής κάθε ιστορίας.  Κάποιος τρώει τα μαλλιά της Mendes, η Kylie Minogue στηρίζεται στο στηθαίο του ερημωμένου La Samaritaine, η Scob ξαναφορά τη μάσκα του Eyes Without A Face μετά από 52 χρόνια.  Όλα μπορεί να σημαίνουν τα πάντα ή απλά, ένα μεγάλο τίποτα, όλα είναι ανοιχτά και καθόλου, μα καθόλου, ξεκάθαρα.

Υπάρχει κάτι στη σουρεαλιστική ατμόσφαιρα όμως, στις μελαγχολικές μελωδίες, στα σκιερά βλέμματα, στα άναρχα μισόλογα, που μοιάζει συγκλονιστικά με τον αντικατοπτρισμό μας τη στιγμή που παίρνουμε ευλαβικά τις προσωπικές βουτιές μας στο σύμπαν του σινεμά.  Στη μοναδική ευκαιρία μας για μοιραίες πόζες και πολλαπλούς εαυτούς με ανεξάντλητες ευκαιρίες και γνώσεις.  Θυμίζει τρομερά ωστόσο, και τους, όχι όσο θα θέλαμε μακρινούς, προγόνους μας τους πιθήκους.  Μόνο που αυτοί εδώ χρησιμοποιούν τις υπερσύγχρονες gadgetομηχανές μας, φοράνε τα μοντέρνα ρούχα μας και μιλάνε με τη φωνή μας.  Παίζοντας, κατάκοποι πια, παντομίμα με τις κοινωνικές νόρμες, στήνοντας μια ζωή με παντελή έλλειψη αυθεντικότητας και μοναδικότητας.  Και εκεί σου ψιθυρίζει ποιητικά η μοναξιά στο αυτί, υπενθυμίζοντας, πως κανείς, ούτε εσύ, δεν την σκαπουλάρεις.

Μόλις γράφτηκε κινηματογραφική ιστορία.  Γίνε μέρος της.

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων   | cinefo.wordpress.com

 


 

Η Βαθμολογία μου:

Κινηματογραφική ποίηση!

Η κινηματογραφική επάνοδος του Leos Carax πραγματοποιείται με ένα αριστούργημα!
Μια κινηματογραφική παραγωγή που αποτελεί ελεγεία της διαστροφής. Ένας ύμνος στα ερωτικά παιγνίδια ρόλων.
Και όλα αυτά μέσα σε μια ταινία πολλαπλών αναγνώσεων, σε μια ευρηματικότατη συσκευασία κινηματογράφου επιστημονικής φαντασίας.
Η ταινία είναι γοητευτική  έχει έναν απολύτως υπερβατικό λόγο και πραγματικά καθηλώνει με το εξαιρετικό επιτελείο των ερμηνευτών  που ο σκηνοθέτης κατόρθωσε να κινητοποιήσει για την υλοποίηση της.

Τα φανταστικά σκηνικά, τα κοστούμια, οι φωτισμοί  και κάθε άλλο τεχνικό στοιχείο της ταινίας είναι και μια αισθητική αποκάλυψη.
Η μουσική επένδυση ότι το πιο ταιριαστό, ενώ μια σειρά από κινηματογραφικά κάδρα, πραγματικά συναγωνίζονται πινάκες ζωγραφικής.
Η ταινία παραπέμπει στους σκοτεινούς δασκάλους της ευρωπαϊκής κινηματογραφικής αισθητικής.
Την  σπουδαία αυτή κινηματογραφική παραγωγή που είτε θα την λατρέψετε, είτε θα την μισήσετε πάντως δεν θα σας αφήσει σε καμία περίπτωση αδιάφορους!

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

Ο Ίνγκμαρ Μπέργκμαν είχε πει κάποτε: «Κινηματογράφος όπως λέμε όνειρο, κινηματογράφος όπως λέμε μουσική! Καμία άλλη μορφή τέχνης δεν πηγαίνει πέρα από το συνειδητό όπως κάνει ο κινηματογράφος, που χτυπά κατευθείαν στα συναισθήματά μας, εισχωρεί βαθιά στο λυκόφως της ψυχής μας!»

Θυμήθηκα τη φράση του σ’ αυτή την ταινία, την οποία θέλω να ξαναδώ. Διότι είναι όχι μόνο φόρος τιμής στην Κινηματογραφική Τεχνική, στην Ηθοποιία και στο Μακιγιάζ, αλλά ένα εικαστικό φαινόμενο.

Πρόκειται για μια σουρεαλιστική ματιά, πάνω στους ρόλους που υποδύεται ο άνθρωπος, σε ένα κόσμο που βυθίζεται συνεχώς στο γκρίζο. Θεωρώ πως δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει «παίξει», κάποια στιγμή, ένα μικρό ρόλο. Που να έχει κρύψει τον πραγματικό εαυτό του, σε μια παρέα, κοινωνική ομάδα, λέσχη, κόμμα, κάπου… Σκεφτείτε το.

Πάνω σ’ αυτό το θέμα, η ταινία του Leos Carax είναι ένα μικρό ατμοσφαιρικό αριστούργημα, που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή μέχρι το απροσδόκητο τέλος της. Ένα τέλος, που εντυπώνεται στο μυαλό και προβληματίζει: Τελικά, υποδυόμενοι κάποιον «άλλο», βγαίνουμε από τη μοναξιά μας; Ή συνεχίζουμε να ζούμε «μόνοι ανάμεσα σε κόσμο»; Πολύ απλό το ερώτημα. Όπως πολύ απλή φαντάζει και η συζήτηση των Holy Motors στο τέλος της ταινίας. Διότι, υπάρχει παντού ο «κοινωνικός έλεγχος». Σουρεαλιστικά μιλώντας, δικαιούνται να τον ασκούν και τα άψυχα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε και βασανίζουμε καμιά φορά.
Δείτε την ταινία και μάλιστα μην πείτε «δεν πειράζει», αν αργήσετε. Επιβάλλεται να τη δείτε από την αρχή της.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot


Η Βαθμολογία μου:

(Σ.Σ.: 24/5/2012 - Από το 65ο Φεστιβάλ Καννών 2012)

Το "HOLY MOTORS" του Λεό Καράξ, οι περισσότεροι το βρήκαν άψογο εδώ! Συμφωνώ ως προς το στυλιζάρισμα της εικόνας και την ανοικτή αναφορά στο ό,τι όλοι ζούμε ένα τεράστιο θέατρο ρόλων που υποδυόμαστε τους εαυτούς μας αλλά και πολλούς άλλους. Εξαιρετικά σουρεαλιστική η προσέγγιση, αλλά ψυχρό από την άλλη πλευρά σαν ένας πίνακας κάποιου μουσείου σύγχρονης τέχνης! Στο "Ένας Τυχερός Άνθρωπος" του Λίντσεϊ Άντερσον αυτή η ιδέα είχε και λιγότερο κατασκευασμένο χιούμορ και πολυ περισσότερο πνεύμα!

Δεν τρελλάθηκα σε καμια περίπτωση. Όμορφο το πέρασμα της Κάιλι Μινόγκ που αποδεικνύεται γλυκειά και πολυτάλαντη. Φανταστική η σκηνή με τους χιμπατζήδες αλλά και το Green Box! που δικαιούνται θέσης στην ανθολογία του καλτ. Πέραν τούτων, νομίζω πως δεν εντυπωσιάστηκα (έστω και εάν γέλασα στην σκηνή με τις λιμουζίνες που συνομιλούν όταν φεύγουν οι οδηγοί τους!).



Γιάννης Ραουζαίος
του Γιάννη Ραουζαίου giannis.raouzaios@myfilm.gr

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
23/5/2012 (Γαλλία, Φεστιβάλ Καννών)
4/7/2012 (Γαλλία)
17/10/2012 (ΗΠΑ)
22/11/2012 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Holy Motors Poster.jpg Holy Motors Poster 2.jpg Holy Motors Poster 3.jpg Holy Motors Poster 4.jpg Holy Motors - 0017.jpg Holy Motors - 0016.jpg Holy Motors - 0015.jpg Holy Motors - 0014.jpg Holy Motors - 0013.jpg Holy Motors - 0012.jpg Holy Motors - 0009.jpg Holy Motors - 0007.jpg Holy Motors - 0008.jpg Holy Motors - 0011.jpg Holy Motors - 0010.jpg Holy Motors - 0006.jpg Holy Motors - 0001.jpg Holy Motors - 0002.jpg Holy Motors - 0003.jpg Holy Motors - 0005.jpg Holy Motors - 0004.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Eva Mendes - Kay M
    Kylie Minogue - Eva Grace
    Michel Piccoli
    Denis Lavant - Mr. Oscar
    Edith Scob - Céline
    Jean-François Balmer
    François Rimbau - Homme aveugle
    Big John
    Karl Hoffmeister - Spectateur
    Cordelia Piccoli - L'homme à la tache de vin
    Elise Lhommeau - Léa

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράμα

Σκηνοθεσία
Leos Carax

Σενάριο
Leos Carax

Παραγωγή

Μουσική
Neil Hannon

Φωτογραφία
Yves Cape
Caroline Champetier


Μοντάζ
Nelly Quettier

Casting
Elsa Pharaon

Σχεδιασμός Παραγωγής
Florian Sanson

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Emmanuelle Cuillery

Βοηθός Σκηνοθέτη
Julie Gouet

Εταιρείες Παραγωγής
CNC
Les Films du Losange
Pierre Grise Productions
arte France Cinéma

Διανομή
Strada Films
(Ελλάδα)
Les Films du Losange

Ειδικά Εφέ
WIP Studio (visual effects by)

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Γαλλία, Γερμανία

Γλώσσα
Γαλλικά

Εικόνα
Έγχρωμη

Διάρκεια
115'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Παρίσι - Γαλλία

AKA

Καταλληλότητα

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 5
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails