Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/7/14 :.
. Το Κόλπο Της Ζωής Μας
. Ηρακλής
. Σε Λάθος Χρόνο
. Το Καλοκαίρι Της Ζωής Μας
. Alphaville (1965)
.: από 31/7/14 :.
. Λάθος στο Λάθος
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
. Σουπερχόνδριος
. Έλα Να Πάρεις Τον Καφέ Σε Μας (1970)
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Ρε, Μη
.: από 14/8/14 :.
. Λόγια και Εικόνες
. Θεϊκό Κόλπο
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape
. Σεφ

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: gabrielpaok's Profile gabrielpaok
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9720

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 167
Μέλη: 2
Σύνολο: 169

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Όταν Θέλουν οι Γυναίκες (Et maintenant, on va ou? / Where Do We Go Now?) της Ναντίν Λαμπακί (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 27 Μάρ. 2012 @ 21:24:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Κωμωδία

Όταν Θέλουν οι Γυναίκες
Et maintenant, on va où? / Where Do We Go Now?

της Ναντίν Λαμπακί
με τους Κλοντ Μπαζ Μουσαβμπά, Λεϊλά Χακίμ, Ναντίν Λαμπακί, Ιβόν Μαλούφ

Υπόθεση:
Μια πομπή από γυναίκες διασχίζει ένα βομβαρδισμένο δρόμο και κατευθύνεται προς το νεκροταφείο του χωριού. Μερικές έχουν το πρόσωπο καλυμμένο, άλλες κρατάνε ξύλινους σταυρούς, όλες όμως είναι μαυροντυμένες καθώς τις ενώνει ένα κοινό πένθος. Η Τάκλα, η Αμάλ, η Υβόν, η Αφάφ και η Σαϊντέ υπομένουν στωικά τον καυτό ήλιο, κρατώντας τις φωτογραφίες των αγαπημένων τους αντρών, οι οποίοι χάθηκαν σ’ έναν μάταιο πόλεμο που έχει κρατήσει υπερβολικά. Καθώς φτάνουν στο νεκροταφείο, η πομπή χωρίζεται σε δύο ομάδες: μια μουσουλμανική και μια χριστιανική.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βραβεία Κοινού στο Φεστιβάλ Τορόντο και Σαν Σεμπαστιάν 2011
Υποψήφια ξενόγλωσση ταινία από την Ένωση Κριτικών, Broadcast Film Critics Association.

Μια καταλυτική σάτιρα από τη Λιβανέζα σκηνοθέτιδα του “Caramel”, Ναντίν Λαμπακί, που τιμήθηκε με το βραβείο της Οικουμενικής Επιτροπής στο τελευταίο Φεστιβάλ των Καννών («ΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΒΛΕΜΜΑ»)

Η ταινία “Όταν Θέλουν οι Γυναίκες” είναι μια ιστορία που μιλάει για την αποφασιστικότητα μιας ομάδας γυναικών οι οποίες θέλουν να προστατέψουν την απομονωμένη κοινότητά τους από τις εξωτερικές, διαβρωτικές δυνάμεις που απειλούν να την καταστρέψουν εκ των έσω – με φόντο μια χώρα διχασμένη από τον πόλεμο.

Με τα λόγια της ταλαντούχου Ναντίν Λαμπακί

  • Η ιστορία διαδραματίζεται σε ένα χωριό του Λιβάνου, όπου οι γυναίκες του χωριού, μουσουλμάνες και ορθόδοξες, ενώνουν τις δυνάμεις τους και χρησιμοποιούν τεχνάσματα για να σταματήσουν τους άντρες του χωριού από το να σκοτώνονται μεταξύ τους.
  • Η ταινία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί δραματική. Ωστόσο έχει πολλά κωμικά στοιχεία τα οποία σε συνδυασμό με το δράμα αποπνέουν ταυτόχρονα γέλιο και δάκρυα. Πιστεύω ότι χρησιμοποιώντας αυτή την ειρωνεία, είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιβιώσεις και να ανταπεξέλθεις στα γεγονότα της ζωής.
  • Το «Όταν Θέλουν οι Γυναίκες» δεν είναι βασισμένο σε μια πραγματική ιστορία. Την εμπνεύστηκα όταν ήμουν έγκυος το 2008. Εκεί την περίοδο ξέσπασε και ο εμφύλιος πόλεμος στην Βηρυτό. Οι άνθρωποι έβλεπαν τη ζωή τους, την περιουσίας τους, τα σπίτια τους να καταρρέουν. Τότε είπα στον εαυτό μου, εάν είχα γιο, τι θα έκανα για να τον αποτρέψω να πάρει το όπλο και να κατέβει στον δρόμο? Πόσο μακριά θα έφτανα για να μην δει το παιδί μου αυτές τις δυσάρεστες καταστάσεις?
  • Δεν είναι μια ιστορία πολέμου, αλλά ένα παραμύθι για το πώς να αποτρέψεις τον πόλεμο. Ο πόλεμος είναι ένα κακό που γίνεται για το τίποτα. Κανένας δεν αξίζει να θυσιάζει τον εαυτό του για αυτό το κακό. Για μένα είναι μια φαντασίωση, οι γυναίκες ενός χωριού προσπαθούν να επιφέρουν την ειρήνη σε μια εμπόλεμη ζώνη.
  • Δεν ήθελα να γυρίσω μια πολιτική ταινία. Η ταινία ξεκινάει με έναν αφηγητή να διηγείται μια ιστορία. Έτσι λοιπόν με τα τραγούδια και τους χορούς κατάφερα να δώσω μια παραμυθένια διάθεση σε αυτήν. Μερικοί μπορεί να έχουν αντιρρήσεις σχετικά με την ταινία, δηλαδή στο ότι μέσα σε αυτήν οι χριστιανοί γίνονται μουσουλμάνοι και οι μουσουλμάνοι, χριστιανοί. Κάτι τέτοιο στον Λίβανο είναι ρητά απαγορευμένο…αλλά όπως είπα, η ιστορία είναι ένα φανταστικό παραμύθι.
  • Μ’ αρέσει να παίζω στις ταινίες μου με την πραγματικότητα, θέτοντας  πραγματικούς ανθρώπους, σε πραγματικές καταστάσεις, δημιουργώντας έτσι μια ρεαλιστική εικόνα. Μ’ αρέσει να πειραματίζομαι με τις ιδιομορφίες τους, τις φωνές τους, τις κινήσεις τους. Ακόμα και στις χορευτικές σκηνές, οι γυναίκες παρόλο που είχαν διαφορετικές ηλικίες και διαφορετικά χαρακτηριστικά, δημιούργησαν μια απίστευτη σκηνή στην ταινία.
  • Στην ταινία ο ρόλος που υποδύομαι είναι εκείνος μια γυναίκας που είναι ερωτευμένη με έναν άντρα της αντίθετης θρησκείας. Όλος ο έρωτάς τους εκφράζεται μόνο με ένα τραγούδι, όπου το τραγουδάει ο καθένας μέσα στο μυαλό του, χωρίς να το δηλώνει φανερά στον άλλον. Δυστυχώς, εάν και στην ταινία  δεν αναφέρεται πουθενά ότι κάτι τέτοιο είναι απαγορευτικό, στην πραγματικότητα στον Λίβανο είναι κατακριτέο η σύναψη ερωτικών σχέσεων μεταξύ ανθρώπων μια αντίθετες θρησκευτικές πεποιθήσεις.
  • Είναι γεγονός ότι μεταξύ των δυο μου ταινιών «Caramel» και «Όταν Θέλουν οι Γυναίκες», η Λιβανέζικη κοινωνία δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα. Οι σχέσεις κοινωνίας και οικογένειας είναι έτσι που αν και οι άνθρωποι φαίνονται πιο απελευθερωμένοι, πάντα υπάρχει ο φόβος του τι θα σκεφτεί ο άλλος. Υπάρχουν πολλά ταμπού και μεγάλος διχασμός στους Λιβανέζους. Και ο λόγος είναι απλά γιατί δεν έχουμε βρει ακόμα την ταυτότητα μας.
Μόνο η Ναντίν Λαμπακί ξέρει…
Η ταλαντούχος Λιβανέζικής καταγωγής Ναντίν Λαμπακί, ύστερα από την μεγάλη εμπορική επιτυχία της πρώτης της ταινίας «Caramel» (2007 – παρουσιάστηκε στο 15ήμερο Σκηνοθετών στο Φεστιβάλ Καννών), μας παρουσιάζει τη δεύτερη ταινία της «Όταν Θέλουν οι Γυναίκες». Μια δραματική ταινία με κωμικά και μουσικά στοιχεία, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε στο πρόγραμμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών, όπου και τιμήθηκε με το Βραβείο της Οικουμενικής Επιτροπής. Επίσης έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις στα διεθνή φεστιβάλ του Τορόντο και του Σαν Σεμπαστιάν.


 

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Είναι κρίμα που ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως ο θρησκευτικός φανατισμός, που οδηγεί σε τοπικές και υπερτοπικές συρράξεις, αντιμετωπίζεται από τη σκηνοθέτιδα του Caramel με τόση ελαφρότητα που αγγίζει τα όρια της ιλαροτραγωδίας.

Πιστοί μουσουλμάνοι και πιστοί χριστιανοί, σε ένα χωριό κάπου στο Λίβανο, στο οποίο οι γυναίκες προσπαθούν να κρατήσουν την εύθραυστη ισορροπία, ανακατεύονται με τραγουδάκια (mama mia) και ρωσίδες (πως λέμε «προσεχώς ρωσίδες»;), που προσπαθούν να καλμάρουν τους άντρες του χωριού (ξέρετε εσείς…) για να μην υπάρξουν βιαιοπραγίες. Εν τω μεταξύ, μέσα σε όλα, χάνονται και κάποιες αθώες ψυχές.

Καλές οι προθέσεις τις σκηνοθέτιδος, αλλά δυστυχώς το μήνυμα χάθηκε στην πληθώρα των θεματικών μέσων που χρησιμοποιήθηκαν.

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


 

Η Βαθμολογία μου:

Λιβανέζικος μικρομεγαλισμός!

Η Λιβανέζα Nadine Labaki παίρνει το ρίσκο να επωμισθεί  την ευθύνη της συνδιαμόρφωσης  του σεναρίου, της σκηνοθεσίας, ενώ ερμηνεύει και έναν από τους σημαντικούς ρόλους μιας ταινίας , η οποία φιλοδοξούσε να αρθρώσει έναν ουσιαστικό λόγο.
Και δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό.
Το σενάριο προσπαθεί να προσεγγίσει τα εγγενή προβλήματα του Λιβάνου όπως της βίας , του εμφύλιου  σπαραγμού και των θρησκευτικών εντάσεων  με έναν εξαιρετικά απλουστευτικό τρόπο.
Αποτέλεσμα είναι να καταλήγει ένα τόσο σημαντικό για την Μέση Ανατολή και τον αραβικό κόσμο ζήτημα να αντιμετωπίζεται ως μια ηθογραφική  και λαογραφική κωμωδία που φτάνει στα όρια γελοιοποίησης των πολιτιστικών ιδιαιτεροτήτων του Αραβικού κόσμου.
Παρά τις καλές προθέσεις είναι φανερό ότι η ομάδα παραγωγής υπερεκτίμησε τις δυνατότητες της κυρίως στο ζήτημα της σεναριακής γραφής, με αποτέλεσμα να παρουσιάζεται ένα κακέκτυπο της Αριστοφανικής προσέγγισης στον Πελοποννησιακό Πόλεμο αναμεμειγμένο με κορώνες  που παραπέμπουν σε αρχαιοελληνικό δράμα και αυτό μέσα σε ένα πλαίσιο λιβανέζικου φολκλόρ και τέλος για να ολοκληρωθεί ο εφιάλτης του θεατή,  εμφανίζεται και ένα  ξεπεσμένο και θλιβερό τσούρμο ανατολικοευρωπαίων γυναικών που  αυθαίρετα προστίθενται στην ανεκδιήγητη αυτή ιστορία!

Είναι πραγματικά λυπηρό γιατί μια περισσότερο ρεαλιστική προσέγγιση των δυνατοτήτων της παραγωγής είναι δυνατόν να αναδείκνυε τα σημαντικά πράγματα τα οποία είναι φανερό ότι η ταινία προσπαθεί να αρθρώσει.
Δυστυχώς η υπερφιλόδοξη προσέγγιση, που είναι συχνά χαρακτηριστικό των νέων, πιθανόν ταλαντούχων δημιουργών  ακυρώνει το τελικό κινηματογραφικό αποτέλεσμα.
Και παρά την πολύ καθαρή κινηματογραφική ματιά της δημιουργού και τις πολλές αρετές που μπορεί κανείς να διακρίνει στην συγκεκριμένη προσπάθεια της το συνολικό αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό.
Καταλήγει να υποβιβάζει μια πολύ ενδιαφέρουσα και με δυνατότητες διεθνούς εμβελείας ιστορία σε  μια μετριότητα χαμηλού τηλεοπτικού επιπέδου, η οποία είναι αδύνατον να ξεπεράσει τα όρια του αραβόφωνου κοινού.

Δυστυχώς η ταινία χάνει την ευκαιρία της αυθεντικότητας και φαντάζει στον ευρωπαίο και γενικότερα «δυτικό» θεατή ως ένα συνονθύλευμα κινηματογραφικών προθέσεων οι οποίες κατά την φάση της υλοποίησης τους απέτυχαν να  ξεφύγουν από τον μίζερο επαρχιωτισμό που δεν έχει να  προσφέρει τίποτε σε ένα διεθνοποιημένο ακροατήριο.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά kostakom@gmail.com

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
14/9/2011 (Γαλλία)
20/1/2012 (Ιταλία)
2/3/2012 (Ισπανία)
22/3/2012 (Γερμανία)
11/5/2012 (ΗΠΑ)
21/6/2012 (Αυστραλία)
22/6/2012 (Μεγ. Βρεττανία)
12/9/2013 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Claude Baz Moussawbaa ... Takla
    Leyla Hakim ... Afaf
    Nadine Labaki ... Amale
    Yvonne Maalouf ... Yvonne
    Antoinette Noufaily ... Saydeh
    Julian Farhat ... Rabih
    Ali Haidar ... Roukoz
    Kevin Abboud ... Nassim
    Petra Saghbini ... Rita
    Mostafa Al Sakka ... Hammoudi
    Sasseen Kawzally ... Issam
    Caroline Labaki ... Aïda
    Anjo Rihane ... Fatmeh
    Mohammad Aqil ... Abou Ahmad
    Gisèle Smeden ... Gisèle
    Khalil Bou Khalil ... The mayor
    Samir Awad ... The priest
    Ziad Abou Absi ... The cheikh
    Adel Karam ... Bus driver
    Anneta Bousaleh ... Svetlana
    Olga Yerofyeyeva ... Anna
    Oxana Chihane ... Katia
    Yulia Maroun ... Tatiana
    Oksana Beloglazova ... Olga
    Fouad Yammine ... Boutros
    Cendrella Yammine ... Boutros' wife
    Sami Khorjieh ... Abou Ali
    Mounzer Baalbaki ... Sassine
    Marlein Ziadeh ... Mariam
    Marie Skeif ... Marie
    Georgina El-Zaitrini ... Georgina
    Mona Moukarzel ... Laurice
    Joëlle Najem ... Joëlle
    Mohamad Al Sakka ... Child with crutches
    Charbel Khalil ... Hassan
    Chady El-Teeny ... Abboud
    Kassem Istanbouli ... Kassem (as Kassem Istambouli)
    Ahmad Hafez ... Ahmad
    Georges Khoury ... Youssef
    Georgio Ghawi ... Miled
    Mohammad Raad ... Assaad
    Elie Abou Zeid ... Tanious
    Moustapha El Masri ... Hanna
    Ali Baajour ... Khalil
    Paola Sleiman ... Sara
    Angelica Saleh ... Angelica
    Issa Abboud ... Old villager
    Reslan El-Karra ... Toufic
    Georges Abi Khalil ... Georges
    Abdel Rahman Billoz ... Barber customer
    Suzane Talhouk ... TV news anchor
    Nathalie Abi-Habib ... TV presenter

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Κωμωδία, Δράμα

Σκηνοθεσία
Nadine Labaki


Σενάριο
Rodney Al Haddid
Thomas Bidegain collaboration
Jihad Hojeily
Nadine Labaki
Sam Mounier

Παραγωγή
Nadine Labaki
Anne-Dominique Toussaint


Μουσική
Khaled Mouzannar

Φωτογραφία
Christophe Offenstein

Μοντάζ
Véronique Lange

Casting
Abla Khoury

Σχεδιασμός Παραγωγής
Cynthia Zahar

Κοστούμια
Caroline Labaki

Βοηθός Σκηνοθέτη
Thierry Guerinel

Εταιρείες Παραγωγής
Les Films des Tournelles
Pathé
Les Films de Beyrouth
United Artistic Group
Prima TV
France 2 Cinéma
Chaocorp
Doha Film Institute, The (in association with)
Canal+ (participation)
CinéCinéma (participation)
France Télévision (participation)

Διανομή
Odeon
(Ελλάδα)
Pathé
Sony Pictures Classics
TOBIS Film
Alta Films
Front Row Filmed Entertainment

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
Γαλλία, Λίβανος, Αίγυπτος, Ιταλία

Γλώσσα
Αραβικά, Ρωσσικά, Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1

Διάρκεια
110'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA

Καταλληλότητα
Switzerland:12 (canton of Vaud) / Switzerland:12 (canton of Geneva) / USA:PG-13

Κόστος
$6,7 εκατομμύρια

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Κωμωδία
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΚωμωδίαParents Strongly CautionedΔραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails