Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 24/7/14 :.
. Το Κόλπο Της Ζωής Μας
. Ηρακλής
. Σε Λάθος Χρόνο
. Το Καλοκαίρι Της Ζωής Μας
. Alphaville (1965)
.: από 31/7/14 :.
. Λάθος στο Λάθος
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
. Σουπερχόνδριος
. Έλα Να Πάρεις Τον Καφέ Σε Μας (1970)
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Ρε, Μη
.: από 14/8/14 :.
. Λόγια και Εικόνες
. Θεϊκό Κόλπο
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape
. Σεφ

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: gabrielpaok's Profile gabrielpaok
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9720

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 156
Μέλη: 4
Σύνολο: 160

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Το Σώμα (The Host) του Άντριου Νίκολ (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Κυριακή, 25 Μάρ. 2012 @ 15:11:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Επιστημονικής Φαντασίας

Το Σώμα
The Host

του Άντριου Νίκολ
με τους Σαουάρς Ρόναν, Νταϊάν Κρούγκερ, Τζέικ Άμπελ, Γουίλιαμ Χαρτ, Μαξ Άιρονς, Φράνσις Φίσερ

Υπόθεση:
ΤΟ ΣΩΜΑ μας μεταφέρει στο μέλλον, όπου ο πλανήτης Γη έχει καταληφθεί από έναν αθέατο εχθρό, φιλειρηνικά εξωγήινα όντα γνωστά ως Ψυχές, τα οποία καταλαμβάνουν το μυαλό των ανθρώπων. Η Μέλανι Στράιντερ, υποψήφια για Oscar® Σαουάρς Ρόναν, ένας από τους τελευταίους ελεύθερους ανθρώπους, ξεκινά έναν αγώνα αντίστασης απέναντι στους εισβολείς, διακινδυνεύοντας τα πάντα με στόχο να σώσει τον εαυτό της και τους ανθρώπους που αγαπά – τον Τζάρεντ (Μαξ Άιρονς), τον Ίαν (Τζέικ Άμπελ), τον αδελφό της Τζέιμι (Σάντλερ Καντέρμπουρι) και τον θείο της Τζεμπ (Γουίλιαμ Χαρτ), αποδεικνύοντας ότι η αγάπη επικρατεί όλων σε έναν επικίνδυνο νέο κόσμο.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Κι αν έχανες τα πάντα σ’ ένα κλάσμα του δευτερολέπτου;
Το Σώμα είναι η επόμενη επική ιστορία αγάπης από τη δημιουργό του «Twilight Saga» διεθνώς επιτυχημένη μυθιστοριογράφο Στέφανι Μέγιερ.

Ο Κόσμος δεν ήταν ποτέ … τελειότερος...
Δεν είναι πια ο κόσμος Σας…

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Η Στέφανι Μέγιερ διέσχιζε με το αυτοκίνητό της την αχανή έρημο που εκτείνεται από το Φίνιξ ως το Σολτ Λέικ Σίτι, όταν εμπνεύστηκε τη μπεστ σέλερ νουβέλα της, ΤΟ ΣΩΜΑ. Η Μέγιερ -η οποία με τη Σειρά του Λυκόφωτος έσπασε κάθε ρεκόρ δημιουργώντας ένα παγκόσμιο φαινόμενο- περνούσε ατελείωτες ώρες αφηγούμενη ιστορίες στον εαυτό της. «Μου ήρθε η ιδέα δύο προσωπικοτήτων σε ένα σώμα», λέει. «Είναι και οι δύο ερωτευμένες με διαφορετικούς άντρες, κάτι που δημιουργεί μεγάλη διαμάχη. Μ’ αρέσουν οι μπερδεμένες σχέσεις. Είναι αστείο να τις ξεδιαλύνεις».

Η δημοφιλής συγγραφέας απολαμβάνει επίσης την εξερεύνηση της αγάπης αλλά στην προκειμένη περίπτωση, όχι μόνο μιας ρομαντικής αγάπης. «Υπάρχει η μητρική αγάπη, η οποία καλύπτει μεγάλο μέρος στη ζωή μου», λέει η Μέγιερ. «Υπάρχει η αγάπη για την κοινότητα και των ανθρώπων που τη μοιράζεσαι. Αναρωτήθηκα, τι γίνεται όταν αγαπάς κάποιον κι αυτό σε κάνει προδότη του λαού σου; Η αγάπη σε κάνει να κάνεις πράγματα που δε θα έκανες ποτέ. Δημιουργεί σύγκρουση και αναταραχή.»

Καθώς η ιστορία άρχισε να παίρνει μορφή, πήγαζε από την έρημο την οποία διέσχιζε. «Σκεφτόμουν διαρκώς για όλα όσα θεωρούμε δεδομένα: γι’ αυτά που μπορούμε να δούμε, να διαβούμε, να γευτούμε και να ακούσουμε.»

Καθώς η Μέγιερ διεύρυνε την πρωτότυπη ιδέα της, άρχισε να δομεί μια πιο σοβαρή και πιο βαθιά ιστορία από οποιαδήποτε άλλη σε προηγούμενες νουβέλες της. «Τα βιβλία «Λυκόφως» αφορούν στη ρομαντική αγάπη και στο πώς τη βιώνεις στα 17 ή στα 18 σου», σημειώνει. «Δεν υπάρχει τίποτε άλλο στον κόσμο. Κάνεις τα πάντα και γίνεσαι τα πάντα για την αγάπη. Είναι ένας ωραίος τόπος να επισκεφτείς σαν φαντασίωση.
«Το Σώμα» αφορά στο να βρεις την ισορροπία στη ζωή», συνεχίζει. «Φυσικά υπάρχει ρομάντζο, αλλά είναι πολύ πιο ώριμη και ρεαλιστική ιστορία πέρα από τα στοιχεία της επιστημονικής φαντασίας».

Αλλά τα στοιχεία της επιστημονικής φαντασίας στήνουν το σκηνικό για ΤΟ ΣΩΜΑ. «Ο κόσμος δέχθηκε εισβολή σε στιλ κλεφτών σωμάτων», εξηγεί η Μέγιερ. «Αυτές οι νέες οντότητες που αυτοαποκαλούνται Ψυχές, είναι πολύ ειρηνικές, αρμονικές και ομοιογενείς. Διορθώνουν πολλά προβλήματα του κόσμου μας. Δεν υπάρχει πλέον πείνα, αρρώστια, φόβος ή βία. Κανείς δε λέει ψέματα, δεν απατά, δεν κλέβει. Η ιδέα ότι ο ξένος μπορεί να σε βλάψει, δεν υφίσταται πλέον.»

Μια χούφτα ανθρώπων που δεν καταλήφθηκαν από τις Ψυχές είναι εύλογα ανήμποροι να δουν την ομορφιά σε μια ουτοπία στην οποία έχουν χαθεί τα περισσότερα αγαπημένα τους πρόσωπα. «Έχουν χάσει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων και όλων όσοι είναι σημαντικοί για εκείνους», λέει η Μέγιερ. «Αλλά αυτή η ιστορία αφηγείται από την οπτική ενός εκ των εξωγήινων, μια προσέγγιση που δεν έχει γίνει στο παρελθόν».

ΤΟ ΣΩΜΑ εκδόθηκε το 2008 και έμεινε στην πρώτη θέση της λίστας των μπεστ σέλερ του New York Times επί 26 εβδομάδες και επί 36 εβδομάδες στη λίστα των μπεστ σέλερ του Los Angeles Times.

Ο παραγωγός Νικ Γουέσλερ θυμάται ότι έλαβε ένα τηλεφώνημα από τον ατζέντη της Μέγιερ, ρωτώντας τον εάν ενδιαφέρεται να γυρίσει ταινία με αυτό το υλικό. «Είμαι φαν της επιστημονικής φαντασίας, οπότε άρπαξα την ευκαιρία να το διαβάσω. Το θέμα, οι χαρακτήρες και η ιδέα του βιβλίου με συγκλόνισε. Αυτό που δεν κατάλαβα ήταν πώς ένα μπεστ σέλερ της Στέφανι Μέγιερ δεν είχε ήδη εξαγοραστεί.»

Αυτό που ανακάλυψε ήταν ότι η συμβατική σοφία στη βιομηχανία του κινηματογράφου υπαγόρευε ότι θα ήταν δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο, να φτιάξεις
μια ρεαλιστική ταινία στην οποία δύο χαρακτήρες θα μοιράζονται το ίδιο σώμα. «Δε μου φάνηκε ποτέ ως τεράστια πρόκληση ούτε εμένα ούτε του Νικ», λέει η Μέγιερ. «Σκεφτήκαμε ότι το μόνο που χρειαζόμαστε ήταν μια αληθινά φανταστική ηθοποιό.»

Βασισμένη στη δημιουργία παλαιότερων επιτυχημένων προσαρμογών άλλων μυθιστορημάτων από τον Γουέσλερ, όπως το Requiem for a Dream, The Time Traveler’s Wife και το The Road, η Μέγιερ πίστεψε ότι θα μπορούσε να κάνει την καλύτερη δυνατή μεταφορά βιβλίου σε ταινία. «Κοιτάξτε το ιστορικό του», μας λέει. «Βρίσκει βιβλία που αγαπά και τα μεταφράζει τόσο σχολαστικά όσο και στην οθόνη. Ήταν το όνειρό μου να συνεργαστώ μαζί του επειδή ήθελε τα ίδια που ήθελα κι εγώ.»

Ο Γουέσλερ προσέγγισε τον Στιβ και την Πάολα Με Σουόρτζ στην Chockstone Pictures για να συνεργαστούν με τη Μέγιερ και τον ίδιον ως παραγωγοί της ταινίας. «Όταν ο Στιβ, η Πάολα Με κι εγώ συνεργαζόμαστε, το προχωράμε με δικά μας χρήματα», λέει. «Αυτό μας δίνει μεγαλύτερο δημιουργικό έλεγχο, κάτι που η Στέφανι το θεώρησε εξαιρετικά γοητευτικό. Συμφωνήσαμε ότι θα χειριζόμαστε το υλικό με προσοχή και θα φτιάχναμε μια επική περιπέτεια και όχι μια απλή ταινία ποπ κορν.»

Οι Σουόρτζ που είχαν συνεργαστεί και στο παρελθόν με τον Γουέσλερ στη μεγάλη οθόνη στην κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του Κόρμακ ΜακΚάρθι «Ο Δρόμος», εντυπωσιάστηκαν από την ευαίσθητη ισορροπία ρομάντζου και φαντασίας του βιβλίου. «Υπάρχει ένα ανθρώπινο στοιχείο σε αυτήν την ιστορία που νιώσαμε ότι δεν το βλέπουμε συχνά σε επιστημονική φαντασία», λέει η Πάολα Με Σουόρτζ. «Η σχέση ανάμεσα στη Μέλανι και στη Γουάντα εξερευνά την αγάπη και τη ζήλια και τη δυσκολία της αλλαγής. Αναγκασμένες να μοιράζονται το ίδιο σώμα, η κάθε μια αποκομίζει κάτι από την άλλη και τελικά γίνονται μια καλύτερη έκδοση του εαυτού τους».

Όταν οι παραγωγοί άρχισαν τη διαδικασία επιλογής σεναριογράφου και σκηνοθέτη, ο Γουέσλερ ρώτησε τη Μέγιερ ποιες είναι οι αγαπημένες της ταινίες επιστημονικής φαντασίας. «Του είπα ότι το νούμερο ένα για μένα είναι το Gattaca. Μ’ αρέσει που δεν ασχολείται με γκάτζετς και λέιζερ και ρομπότ που πολεμούν. Αφορά στην ανθρωπιά και όχι στο πόσο ωραία μπορεί να σχεδιαστεί ψηφιακά ένα διαστημόπλοιο. Μεταφερόμαστε μέσα σε έναν κόσμο πέρα από τον δικό μας, αλλά έναν κόσμο που μπορούμε να φανταστούμε τον εαυτό μας σε αυτόν, χάρη στις ερμηνείες και την ιστορία.»

Όπως συνέβη, ο Γουέσλερ έχει μια μακρά σχέση με τον Άντριου Νίκολ, συγγραφέα και σκηνοθέτη του Gattaca. «Στη Στέφανι άρεσε ο ρυθμός της ομιλίας των χαρακτήρων και το στιλ σκηνοθεσίας του Gattaca», λέει ο ίδιος. «Λατρεύω το γούστο και το όραμα του Άντριου.»΄

Το Σώμα, με την αναβράζουσα εσωτερική διαμάχη, κέρδισε αμέσως τη φαντασία τού σκηνοθέτη. «Μπορείς να μιλάς για χαρακτήρες με εσωτερική διαμάχη, αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι κυριολεκτικά αληθινό», λέει ο Νίκολ. «Ο βασικός χαρακτήρας μας είναι ξενιστής ενός εξωγήινου όντος. Οι δύο προσωπικότητες κηρύττουν πόλεμο η μία στην άλλη. Εξαιρετική ιδέα.»

Ο Νίκολ παρατηρεί ότι η επιστημονική φαντασία προσφέρει έναν διακριτικό τρόπο για να μεταφέρει ένα μήνυμα στον θεατή. «Είναι ευκολότερο να πεις κάτι για το σήμερα τοποθετώντας το στο μέλλον», σημειώνει. «Είναι κάτι σαν Δούρειος Ίππος.
Το κοινό σκέφτεται ότι εφόσον αφορά στο μέλλον, δεν έχει καμία σχέση με εκείνους κι έτσι τους περνάς την ιδέα.»

Ο Νίκολ συμφώνησε να σκηνοθετήσει την ταινία καθώς επίσης να γράψει και το σενάριο βασισμένο στη νουβέλα της Μέγιερ. «Προφανώς, γνώριζα την απήχηση του “Twilight», συμπληρώνει. «Αλλά ήθελα απλά να είμαι πιστός απέναντι στο βιβλίο και στους θαυμαστές του. Όποια πίεση ένιωσα ήταν περισσότερο δημιουργική παρά εμπορική. Η ιδέα του να επιτύχεις το ακατόρθωτο δυο φορές είναι μάλλον ανέφικτη. Από την άλλη, δε θα έβαζα στοίχημα απέναντι στη Στέφανι.»

Έχοντας ασχοληθεί αρκετές φορές με την προσαρμογή, η Μέγιερ ήρθε στο τραπέζι με σθεναρές απόψεις για το πώς θα ήθελε το τελικό σενάριο. «Οποιαδήποτε προσαρμογή είναι κατά 95% συμβιβασμός και κατά ένα 5% απογοήτευση», λέει η ίδια. «Πιστεύω ότι όλοι στο δημιουργικό μιας ταινίας επιθυμούν το καλύτερο αποτέλεσμα. Θέλουμε το καλύτερο, επειδή νοιαζόμαστε για το πώς αφηγείται η ιστορία, όχι ποια είναι η αγορά μας και τι θέση θα πάρει στο box office.»

Η πρώτη μεγάλη πρόκληση ήταν να προσαρμόσεις ένα βιβλίο 600 σελίδων σε ένα σενάριο 120 σελίδων. «Αυτό είναι πρόκληση για κάθε κινηματογραφιστή, ειδικά όταν έχεις μία συγγραφέα με τόσο αγαπημένα βιβλία», λέει ο Γουέσλερ. «Όμως η όλη διαδικασία έγινε πολύ γρήγορα και είχαμε ένα σενάριο στο οποίο πιστέψαμε.»

Ήταν, με όλη τη σημασία, μια ικανοποιητική και παραγωγική συνεργασία. «Η Στέφανι σίγουρα έχει τις απόψεις της αλλά δεν τις επιβάλλει», λέει ο Νίκολ. «Είναι πολύ ξύπνια. Ενδιαφέρεται αλλά δεν επιμένει στις ιδέες της. Θα δεχτεί αλλαγές οι οποίες φαίνονται σαρωτικές χωρίς να θορυβηθεί καθόλου. Κάποια στοιχεία και χαρακτήρες έπρεπε να θυσιαστούν. Λατρεύω το ποδόσφαιρο, αλλά στο βιβλίο υπάρχει ένας αγώνας ποδοσφαίρου που ήξερα ότι δεν επρόκειτο να σταθεί στην ταινία. Σε μια νουβέλα έχεις τον χρόνο να απλωθείς, όχι όμως σε μια ταινία.»

«Η συνεργασία με τον Άντριου ήταν διασκεδαστική», λέει η Μέγιερ. «Είναι πολύ πιο οπτικός από μένα. Εμένα μ’ αρέσει να σκαλίζω τους κόσμους και στο πώς συμπεριφέρονται οι άνθρωποι. Ο Άντριου επικέντρωσε στον φυσικό κόσμο. Προσέδωσε στοιχεία που το φτάνουν σε ένα επίπεδο που δεν είχα οραματιστεί. Υπήρχαν πράγματα που επινόησε που τα ‘βαζα με τον εαυτό μου επειδή μου άρεσαν πολύ περισσότερο από αυτό που είχα κάνει εγώ.»

Για παράδειγμα, στη νουβέλα, οι Ψυχές χρησιμοποιούν ανθρώπινα όπλα, στρέφοντας τα γήινα όπλα και τα εκρηκτικά εναντίον τους. «Τα εξωγήινα όντα εμφανίζονται συνήθως ως ο εχθρός», λέει ο Νίκολ. «Σκεφτήκαμε αν οι εξωγήινοι είναι πιο ανθρώπινοι από τους ανθρώπους; Με τις ευλογίες της Στέφανι, χρησιμοποίησα αυτήν την ιδέα και αντικατέστησα τα όπλα με φουτουριστικό σπρέι με την επωνυμία «Ειρήνη» το οποίο ακινητοποιεί ευγενικά τον στόχο του.»

Το τελικό σκριπτ για Το Σώμα εξακολουθεί να εμπεριέχει ακαταμάχητο ρομάντζο, σύμφωνα με τον Νίκολ, αλλά περιλαμβάνει επίσης και πολλά να σκεφτεί ο θεατής. «Μ’ αρέσει που στον πυρήνα του είναι πάντα μια ιστορία αγάπης, αλλά έχει και ευρύτερα θέματα. Έχουμε να κάνουμε με την επιβίωση της ανθρωπότητας. Επίσης θέτουμε το ερώτημα εάν κάποιο ον που θεραπεύει όντως τον πλανήτη έχει θέση στη Γη. Αυτά είναι θέματα πολύ πιο βαθυστόχαστα από οποιοδήποτε άλλο προηγούμενο βιβλίο της Στέφανι. Είναι δύσκολο να πω τι θα αποκομίσει ο καθένας από την ταινία, αλλά ελπίζω οι θεατές να τη διασκεδάσουν και να τους δώσει τροφή.»

Το βιβλίο της ταινίας κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΠΛΑΤΥΠΟΥΣ.

 


Adan Kundle, CEO of a major advertising agency, is discovered unconscious in front of a wall of TVs. When he wakes in the hospital, Adan can only communicate through advertising slogans. There he meets Karen Hillridge, the hospital’s Head of Charity Foundation, who has a past history with Adan. Unable to stay in the hospital, and while waiting for long term care placement, Karen reluctantly decides to take Adan into her home for what is to be a few days. Through his ongoing and sometimes inappropriate slogans, Adan slowly begins to affect Karen and the dysfunctional relationship she has with her daughter Meghan. Karen gradually uncovers Adan’s background and his antagonistic business relationship with Lucas Foster, the president of the advertising agency that Adan owns. As Lucas moves closer to taking over the agency by attacking Adan’s mental capacity, Adan becomes more involved in helping Karen and Meghan mend their relationship.


THE HOST is a riveting story about the survival of love and the human spirit in a time of war. Our world has been invaded by an unseen enemy. Humans become hosts for these invaders, their minds taken over while their bodies remain intact. Most of humanity has succumbed.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site
Official facebook
Official Twitter

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Όταν πήγα να δω «Το σώμα» είχα στο νου μου κάτι από την «Εισβολή» (2007) του Όλιβερ Χίρσμπιγκελ με τη Νικόλ Κίντμαν, αυτό το ριμέικ της «Μακάβριας εισβολής» (1978) του Φίλιπ Κάουφμαν με τον Ντόναλντ Σάδερλαντ ή ακόμα και κάτι από το «Starman» (1984) του Τζον Κάρπεντερ με τον Τζεφ Μπρίτζες, που ενώ έχει πεθάνει, το σώμα του καταλαμβάνεται από εξωγήινο, επιστρέφει ως ζωντανός και η χήρα τον ερωτεύεται πάλι, έστω κι έτσι. Ακόμα και το «Ερωτεύτηκα ένα ζόμπι», που είδαμε πρόσφατα θυμήθηκα, στο οποίο μια κοπέλα ερωτεύτηκε ένα ευαίσθητο ζόμπι και μαζί του, άλλαξαν τη ματιά του στρατηγού πατέρα της προς τους απέθαντους. Τα αναφέρω όλα αυτά για να μη νομίσετε, ότι υπάρχει κάποια σχέση με την κορεάτικη σειρά «The host» (2006) του Γιό Χο Μπονγκ, με το τέρας μέσα από το ποτάμι της Σεούλ. Έχουν δει πολλά τα μάτια μας.

Αλλά ας έρθουμε στο θέμα μας. «Το σώμα» βαδίζει πάνω στα χνάρια του μύθου της σειράς ταινιών «Λυκόφως» της Στέφανι Μέγιερς και δυστυχώς ο Άντριου Νίκολς που μας είχε χαρίσει την ωραία περιπέτεια «Gattaca» δεν αξιοποίησε την όχι και πρωτότυπη αυτή ιστορία.

Στην ταινία, έχουμε μια εξωγήινη που μπαίνει στο σώμα μιας νέας και ερωτεύεται ένα γήινο και ταυτόχρονα έχουμε και τον έρωτα της κοπέλας (που φιλοξενεί μέσα της την εξωγήινη) με το δικό της φίλο. Ένα σώμα, δηλαδή, με δύο ψυχές (τη γήινη και την εξωγήινη) ερωτευμένες με δύο νέους, που δεν ξέρουν τι να κάνουν.
Τουλάχιστον, αν υπήρχε κάποια δράση, θα μπορούσαμε να μη βαρεθούμε, αλλά δράση δεν υπάρχει και η εξέλιξη του αγαπησιάρικου αυτού μύθου είναι πολύ αργή και πλαδαρή.

Ίσως το κοινό από 13 ετών (που θεωρείται κατάλληλη η ταινία) μέχρι 18 να έχει διαφορετικές προτιμήσεις, όπως άλλωστε φάνηκε και από τη σειρά Twilight.

 

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


Η Βαθμολογία μου:

Καμία σχέση με επιστημονική φαντασία!

Ο συνδυασμός των συντελεστών της ταινίας προβληματίζει εξ αρχής. Η ιστορία γραμμένη από την δημιουργό των γλυκερών κινηματογραφικών Twilight, Stephenie Meyer δεν έδινε κανένα εχέγγυο ότι  το αποτέλεσμα  θα είχε κάποια συνάφεια με την επιστημονική φαντασία. Εντούτοις η παρουσία του Andrew Niccol, ο οποίος έχει την σκηνοθετική ευθύνη αυτού του κατασκευάσματος προδιέθετε για κάτι ενδιαφέρον.

Η ψυχρή φουτουριστική του ματιά όπως την απήλαυσαν οι θεατές στο Gattaca και το In Time, έδινε ελπίδες για μια τουλάχιστον ενδιαφέρουσα ταινία, επιστημονικής φαντασίας.

Και η διάψευση κάθε παρόμοιας ελπίδας είναι οδυνηρή. Η ιστορία την οποία σερβίρει η Stephenie Meyer με την βοήθεια του σκηνοθέτη , ο οποίος … βάζει το χεράκι του εκτός από την σκηνοθεσία και στο σενάριο, είναι απολύτως αυθαίρετη, γεμάτη παραδοξότητες με αποτέλεσμα η ταινία να μην έχει οποιαδήποτε συνάφεια με την έννοια της επιστημονικής φαντασίας.
Προσπαθεί, πιθανόν από κεκτημένη ταχύτητα από την λογική των Twilight, να πλασάρει μια μελοδραματική ιστοριούλα αγάπης μέσα σε περιτύλιγμα φαντασίας, που όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση, παρά την προσπάθεια τοποθέτησης στο μετακαταστρόφικό μέλλον της ανθρωπότητας, αποτελεί την επιτομή της αυθαιρεσίας και της αντιεπιστημονικής προσέγγισης.
«Ψυχές» οι οποίες κυριεύουν σώματα, και μεταφέρονται με τρόπο οπτικά εμφανή από επιχρωμιωμένα μεταλλικά αντικείμενα στους ξενιστές και αντίστροφα με οπτικά εμφανή τρόπο.

Γενικά ο θεατής θα φρίξει από το απλοϊκό, στα όρια της ανοησίας υπόβαθρο της ιστορίας, η οποία είναι στεγνή, βαρετή, με λογικά και επιστημονικά παράδοξα και δίνει την εντύπωση ότι δεν θα περάσουν ποτέ τα 125 λεπτά της διάρκειάς της.
Μοναδική παρηγοριά  η φουτουριστική οπτική του σκηνοθέτη, που γίνεται εμφανής στην επιλογή των σκηνικών, τα κοστούμια και τα αξεσουάρ.

Ερμηνευτικά η ταινία είναι μια μετριότητα , ίσως γιατί δεν υπάρχει το κατάλληλο σενάριο για να αναδειχθεί το αξιόλογο cast.
Μοναδική εξαίρεση η πρωταγωνίστρια Saoirse Ronan, η οποία συνεχίζοντας την πολύ καλή ερμηνευτική πορεία που ακολουθεί εδώ και χρόνια, αποδίδει τον μοναδικό απαιτητικό ρόλο της ταινίας εξαιρετικά. Στον αντίποδα η Diane Kruger που και εδώ συνεχίζει να απογοητεύει.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW
















top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
28/3/2013 (Αυστραλία)
29/3/2013 (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο)
11/4/2013 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

The Host - 0014.jpg
The Host - 0013.jpg
The Host - 0012.jpg
The Host - 0011.jpg
The Host - 0010.jpg
The Host - 0009.jpg
The Host - 0006.jpg
The Host - 0008.jpg
The Host - 0007.jpg
The Host - 0004.jpg
The Host - 0005.jpg
The Host - 0002.jpg
The Host - 0001.jpg
The Host - 0003.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Saoirse Ronan ... Melanie Stryder
    Diane Kruger ... The Seeker
    Jake Abel ... Ian O'Shea
    William Hurt ... Jeb Stryder
    Frances Fisher ... Maggie Stryder
    Max Irons ... Jared Howe
    Chandler Canterbury ... Jamie Stryder
    Boyd Holbrook ... Kyle O'Shea

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Επιστημονικής Φαντασίας, Θρίλερ

Σκηνοθεσία
Andrew Niccol

Σενάριο
Stephenie Meyer (μυθιστόρημα "The Host")
Andrew Niccol

Παραγωγή
Stephenie Meyer
Paula Mae Schwartz
Steve Schwartz
Nick Wechsler


Φωτογραφία
Roberto Schaefer

Casting
Mindy Marin

Σχεδιασμός Παραγωγής
Andy Nicholson

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Beat Frutiger

Εταιρείες Παραγωγής
Chockstone Pictures
Inferno Entertainment
Nick Wechsler Productions
Silver Reel
(in association with)

Διανομή
Audio Visual (Ελλάδα)
Concorde Filmverleih
DeA Planeta Home Entertainment
Entertainment Film Distributors
Metropolitan Filmexport
Midget Entertainment
Noble Entertainment
Noori Pictures
Open Road Films
Télémünchen Group

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη

Διάρκεια
125 '

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Νέα Ορλεάνη, Μπατόν Ρουζ, Νέο Μεξικό - ΗΠΑ

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Επιστημονικής Φαντασίας
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΘρίλερParents Strongly CautionedΕπιστημονικής Φαντασίας


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails