Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Αεροπλάνα 2: Ιπτάμενοι Πυροσβέστες
.: από 4/9/14 :.
. Ο Νο1 Καταζητούμενος
. Step Up: All In
. Φύλακες του Γαλαξία
. The Lunchbox
. Παίζοντας Με Τη Φωτιά
. Η Άντουα και οι Φίλες της (1960)
.: από 11/9/14 :.
. Μεγαλώνοντας
. Αμαρτωλή Πόλη: Η Κυρία Θέλει Φόνο
. Η Τελική Αποπληρωμή
. Μέσα στον Κυκλώνα
. Ξόρκισε Το Κακό
. Η Ζωή είναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά
. Η Εγκληματική Ζωή του Αρτσιμπάλντο Ντε Λα Κρουζ (1955)
.: από 18/9/14 :.
. Ρίο, Σ' Αγαπώ
. Kidnapping Freddy Heineken
. Ο Λαβύρινθος
. Αμνησία
. Η Barbie στο Μυστικό Βασίλειο
.: από 25/9/14 :.
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Ένας Πύργος Στην Ιταλία
. The Equalizer
. The Boy With The Cuckoo-Clock Heart
. Στο Σπίτι

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: katoikidio123's Profile katoikidio123
Σήμερα: 2
Χθές: 0
Συνολικά: 9734

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 95
Μέλη: 0
Σύνολο: 95

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Επιχείρηση: Χάος (The Raid: Redemption / Serbuan Maut) του Γκάρεθ Έβανς (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 24 Φεβ. 2012 @ 18:09:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δράσης

Επιχείρηση: Χάος
The Raid: Redemption / Serbuan maut

του Γκάρεθ Έβανς
με τους Ίκο Ουβάις, Ντόνι Αλάμσια, Ανάντα Τζορτζ

Υπόθεση:
Μια επίλεκτη ομάδα ειδικών δυνάμεων έχει αναλάβει να εξοντώσει τον Tama (Ray Sahetaphy), τον πιο αδίστακτο εγκληματία της Τζακάρτα που εδρεύει σε ένα τεράστιο ρημαγμένο κτίριο παρέα με δολοφόνους, βιαστές, ναρκομανείς και κλέφτες. Η αποστολή εκτός από μυστική είναι και η πρώτη που συμμετέχει ο Rama (Iko Uwais), ένα νεοσύλλεκτο μέλος της ομάδας των αστυνομικών. Όταν η αποστολή αποκαλύπτεται κι ο Tama υπόσχεται ασυλία σε όποιον προσφερθεί να σκοτώσει τους αστυνομικούς-εισβολείς, ο Rama θα χρειαστεί να επιστρατεύσει όλο του το θάρρος για να βγει ζωντανός από μια εφιαλτική δοκιμασία που τον περιμένει σε κάθε ένα από τους 30 ορόφους του κτιρίου.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βραβείο Κοινού Midnight Madness Award - Toronto Film Festival

Επίσημη συμμετοχή: Sundance Film Festival 2012, SXSW Film Festival 2012

Βρώμικο ξύλο, καθαρό σαν κρύσταλλο

Ποτέ μην υποτιμάς πόσο επίμονη είναι η παράνοια” είναι μια από τις μετρημένες στα δάχτυλα ατάκες που ακούγονται στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ: ΧΑΟΣ. Ο λόγος δεν είναι κάποιου είδους σεναριακό έλλειμμα, αλλά ότι όλοι στην ταινία έχουν κάτι πιο επείγον να κάνουν από το να μιλάνε: πρέπει να παλέψουν για να ζήσουν και μετά να πολεμήσουν κι άλλο, γιατί στο λαβύρινθο των 30 ορόφων που έχουν κλειστεί 20 αστυνομικοί, ο πιο αδίστακτος εγκληματίας της Ινδονησίας και διάφοροι αιμοδιψείς παρατρεχάμενοι αυτού, η κόλαση παραμονεύει σε κάθε γωνία.

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ: ΧΑΟΣ είναι μια κλειστοφοβική, σαρκοβόρα, καταιγιστική, ακόρεστη και μ’ έναν άξεστο τρόπο σαρκαστική ταινία δράσης που απαθανατίζει ευλαβικά τις κλωτσιές, τις μπουνιές, τις αποκρούσεις. Και η κάμερα του Evans δεν κάνει διακρίσεις, δεν στέκεται μόνο στους πρωταγωνιστές, αλλά χορεύει και σκορπάει τον θάνατο παντού, αφού όπου και να στραφεί πέφτουν κορμιά. Δεν είναι τυχαίο ότι τα credits βρίθουν από άγνωστους στρατιώτες (21 φύλακες του εργαστηρίου ναρκωτικών, 5 μέλη της συμμορίας με τις μαχαίρες, 18 πολεμιστές με bowo κ.α.) που ξεχύθηκαν κι άφησαν την τελευταία τους πνοή πάνω, κάτω και πλαγίως.

Trivia Fun Facts:

• Ο Joe Taslim είναι ο ηθοποιός και πρωταθλητής Judo που υποδύεται τον Jaka, τον αρχηγό της ομάδας των αστυνομικών, ο οποίος πολύ πριν ανακοινωθεί η παραγωγή της ταινίας ήρθε σε επαφή με τον σκηνοθέτη. Του έστειλε ένα μήνυμα στο facebook που του έδινε συγχαρητήρια για την επιτυχία του MERANTAU (της προηγούμενης ταινίας του σκηνοθέτη) και του δήλωνε το ενδιαφέρον του να αναμειχθεί στο επόμενο του project, χωρίς να περιμένει ότι ο σκηνοθέτης θα τον έπαιρνε στα σοβαρά. Τελικά πέρασε από οντισιόν και φυσικά προσλήφθηκε.


• Εκτός από εξπέρ στις πολεμικές τέχνες, οι ηθοποιοί που έπαιζαν στην ομάδα ειδικών δυνάμεων χρειάστηκε να εξασκηθούν στη νοηματική γλώσσα που χρησιμοποιούν οι στρατιωτικοί για να επικοινωνούν μεταξύ τους με νεύματα. Έτσι πριν το γύρισμα, ο σκηνοθέτης εξασφάλισε για την ομάδα εκπαίδευση μιας εβδομάδας στο ναυτικό σώμα στρατού της Ινδονησίας.


• Σε μια δύσκολη τεχνικά σκηνή της ταινίας η κάμερα ακολουθεί τον πρωταγωνιστή, καθώς πηδάει μέσα από μια τρύπα στο πάτωμα και καταλήγει στο κάτω δωμάτιο, όπου συνεχίζει να παλεύει. Για να γυριστεί η σκηνή, χρειάστηκαν δύο οπερατέρ: o πρώτος οπερατέρ ήταν κρεμασμένος από σύρμα στο πάνω δωμάτιο κι ο άλλος τον περίμενε στον κάτω όροφο. Όταν ο Rama περνάει μέσα από την τρύπα, το συνεργείο χαμήλωνε τον οπερατέρ που κρεμόταν από το σύρμα για να καταγράφει την κίνηση του πρωταγωνιστή, ενώ σε κάποιο σημείο περνούσε την κάμερα στον δεύτερο αθέατο (φυσικά) οπερατέρ που τον περίμενε από κάτω.


• Ο Yayan Ruhian είναι ο ηθοποιός που υποδύεται τον Mad Dog (το δεξί χέρι του Κακού της ταινίας) εκτός από δάσκαλος πολεμικών τεχνών, διδάσκει και μια τεχνική εσωτερικής αναπνοής που βοηθά το σώμα να αντέχει τα χτυπήματα.


• H ηχητική μπάντα της ταινίας είναι ένα από τα βασικά συστατικά αυτής της αδίστακτης ταινίας δράσης. Η ομάδα του sound design δούλεψε πολύ με ήχους κρουστών, παλιά αναλογικά συνθεσάιζερ και ορχηστρικά samples. Για να συνοδεύσουν τους ελεύθερους σκοπευτές επιστράτευσαν πειραγμένα drums και samplers, ενώ για τον Rama που σε μια αγωνιώδη σκηνή είναι κολλημένος μεταξύ δύο τοίχων χρησιμοποίησαν εφέ εγχόρδων κι αναλογικών συνθεσάιζερ. Στην οικογενειακή στιγμή του πρωταγωνιστή που είναι τρυφερή, ακούμε πιάνο, έγχορδα και παλλόμενα πλήκτρα.


• Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ:ΧΑΟΣ είναι μια από τις ταινίες της τριλογίας που σχεδιάζει η ομάδα του σκηνοθέτη με τον πρωταγωνιστή. Έτσι στην επόμενη ταινία που θα έχει τον τίτλο BERANDAL, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε τον Rama σε νέες περιπέτειες ενάντια σε επικίνδυνες συμμορίες.

Δηλώσεις του Σκηνοθέτη

Είμαι ο τύπος που κάνει τους κασκαντέρ να τρώνε πολλαπλές κλωτσιές στο κεφάλι για την ευχαρίστηση του κοινού. Ζητάω πολλά από τους ανθρώπους. Πουλάω αίμα και πανδαιμόνιο.

Από μικρός και μέχρι σήμερα έχω εμμονή με την απίθανη δουλειά των ηρώων της παιδικής μου ηλικίας. Οι φίλοι μου κι εγώ αναπαριστούσαμε ό,τι βλέπαμε, κάνοντας remake των αγαπημένων μας ταινιών στην πίσω αυλή. Ήμασταν οχτάχρονα που τρέχαμε γύρω γύρω, ρίχνοντας κλωτσιές και μπουνιές, βουτώντας στο γρασίδι. Τότε ήθελα να γίνω ηθοποιός, ήθελα να γίνω ο Jackie Chan. Αλλά μετά από μερικά χρόνια και πολλά μπέργκερ, άφησα στην άκρη αυτές τις βλέψεις και κινήθηκα προς μια λιγότερο σωματική κατεύθυνση.

Όταν ενορχηστρώνω μια σκηνή μάχης η διαδικασία εξελίσσεται σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη, ζωντανή δουλειά που αλλάζει με τους αυτοσχεδιασμούς και τη δημιουργικότητα των άλλων. Μερικές φορές η φύση θα βάλει το χεράκι της αλλάζοντας την πρόθεση της κάθε κίνησης. Κάποιες φορές για κακό, κυρίως όμως για καλό.

Για να είμαι ειλικρινής, ούτε το πιο συνταρακτικά ζωγραφισμένο τοπίο, ούτε οι πιο απίθανες στιγμές σε φωτογραφία, ούτε η πιο συγκινητική μουσική συγχορδία δεν πλησιάζει για μένα αυτά τα 24 καρέ τελειότητας, όταν οι πολεμιστές μου τα δίνουν όλα ώστε το κοινό να γίνει μάρτυρας ενός καθαρού σαν κρύσταλλο πλάνου μιας κλωτσιάς στο κεφάλι.

Gareth Huw Evans

Το ξύλο βγήκε από την Ινδονησία

Το 2007 ο σκηνοθέτης Gareth Huw Evans πήγε στην Ινδονησία για ένα ντοκιμαντέρ με θέμα την πολεμική τέχνη Pencak Silat. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, καθώς κατέγραφε τις κινήσεις και τα στυλ των μεγάλων δασκάλων αυτής της τέχνης, κατάλαβε ότι είχε μπροστά του ένα πολύ δυνατό υλικό για ταινία. Ειδικά ένας από τους μαθητές, ένας οδηγός φορτηγού που εργαζόταν για μια εταιρία τηλεπικοινωνίας, ο Iko Uwais, φάνηκε ότι ενσάρκωνε τέλεια την ιδέα που είχε στο μυαλό του ο Evans.

“Με την πρώτη ματιά, φαίνεται ένας ήσυχος, ντροπαλός και ταπεινός τύπος. Αλλά μετά αρχίζει να κάνει Silat και μεταμορφώνεται εντελώς. Αυτό που ξεχωρίζει τον Iko είναι ότι έχει πολύ καλή αντίληψη του πως φαίνεται όταν κάνει Silat. Έχει κάτι το στυλιζαρισμένο, κάτι cool”.

Ο σκηνοθέτης πλησίασε τον Uwais και του εξήγησε ότι έπρεπε να γυρίσει πίσω στην Ουαλία (απ’ όπου κατάγεται), αλλά του υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει για να κάνουν μια ταινία με πολεμικές τέχνες μαζί. Ο Uwais δεν τον πίστεψε, αλλά τελικά 6 μήνες μετά δούλευαν για την παραγωγή της ταινίας MERANTAU.

To φιλμ MERANTAU πήρε το όνομα του από μια παλιά ιεροτελεστία της Ινδονησίας και διηγείται την ιστορία ενός δεξιοτέχνη του Silat που αφήνει την οικογένεια του στην ύπαιθρο και ξεκινάει μια προσωπική διαδρομή με προορισμό την Τζακάρτα, όπου μάχεται για να σώσει ένα αθώο κορίτσι από σωματέμπορους. Το MERANTAU πήρε πολύ καλές κριτικές σε διεθνή φεστιβάλ, προκαλώντας το ενδιαφέρον όχι μόνο για την πολεμική τέχνη Pencak Silat αλλά και για την επόμενη συνεργασία του σκηνοθέτη με τον πρωταγωνιστή.

‘Έτσι προέκυψε το Raid όπου ο σκηνοθέτης είχε την ευκαιρία να δουλέψει με τον ίδιο πρωταγωνιστή και να πειραματιστεί σε μια ιστορία που διαδραματίζεται ως επί το πλείστον σ’ ένα χώρο κι άρα θα έβρισκε εύκολα χρηματοδότηση. Επίσης, ο σκηνοθέτης ήταν αποφασισμένος να διευρύνει το φάσμα των πολεμικών τεχνών. “Εξ αρχής είχαμε σχεδιάσει να εισάγουμε διαφορετικά στυλ μάχης στην ταινία” μας λέει ο Evans. “Το να έχουμε όλες τους χαρακτήρες να ξέρουν Silat δεν είναι μόνο παράλογο, αλλά και βαρετό και περιοριστικό. Θέλαμε να εξερευνήσουμε πόσες διαφορετικές σχολές πολεμικών τεχνών θα μπορούσαν να συγκρουστούν η μια με την άλλη, σαν παρτίδα σκάκι”.

Για να καταστρωθούν οι σκηνές μάχης οι πρωταγωνιστές χορογραφούσαν μόνοι τους τις σκηνές μάχης με τις κλωτσιές, τις αποκρούσεις, τις μπουνιές και τα κλειδώματα και μετά την παρουσίαζαν στον σκηνοθέτη, οπότε και δούλευαν όλοι μαζί την αρχή, την μέση και το τέλος κάθε σκηνής μάχης, προσθέτοντας τις κατάλληλες παύσεις για να μπορεί το κοινό να πάρει μια ανάσα.

Στη συνέχεια ο Evans γύριζε τη σκηνή με μια handicam καταγράφοντας τη σκηνή σε κάθε της λεπτομέρεια. Έτσι, η μάχη έσπαγε στα επιμέρους κομμάτια της και προέκυπτε ένα λεπτομερές storyboard με τις κατάλληλες γωνίες για κάθε μπουνιά και κλωτσιά. Αυτή η χρονοβόρα διαδικασία, που πήρε μέχρι και βδομάδες, διαμόρφωσε το τελικό υλικό κατά 99%.

Τα storyboards μοιράστηκαν σε όλα τα τμήματα, από τους οπερατέρ μέχρι τους μακιγιέρ οπότε όλοι ήξεραν τα πλάνα της κάθε σκηνής. “Όλοι ξέρουν ακριβώς τι χρειαζόμαστε στην παραγωγή. Κι αυτό μας επιτρέπει να μοντάρουμε ενώ γυρίζουμε. Φορτώνουμε τις λήψεις στο Final Cut Pro (πρόγραμμα μοντάζ) καθώς προχωράμε κι έτσι ξέρουμε πάντα τι έχουμε και τι χρειαζόμαστε. Αυτή η διαδικασία είναι το δίχτυ ασφαλείας μας. Αν ένα μοντάζ δεν βγαίνει, τότε σκεφτόμαστε επί τόπου μια επιπρόσθετη σκηνή και γεφυρώνουμε το κενό στο μοντάζ”, εξηγεί ο Evans.

Το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας διαδραματίζεται μέσα σε ένα ρημαγμένο κτίριο, γεγονός που επιφύλασσε πολλές προκλήσεις. “Ήταν πολύ σημαντικό για το κτίριο να καθιερωθεί ως ένας από τους χαρακτήρες της ταινίας” σχολιάζει ο σκηνοθέτης. “Έπρεπε να δίνει την αίσθηση ενός ατελείωτου λαβύρινθου από δωμάτια και διαδρόμους, το καθένα με τη δική του ταυτότητα για να κάνει τον καμβά της ταινίας ενδιαφέροντα. Επίτηδες ζήτησα ένα παλιό κτίριο, κάτι που να καθιστά δύσκολο να κατατάξει κανείς το που και το πότε της ιστορίας”.

Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει φυσικά και το στυλ κινηματογράφησης. Αξιοποιώντας ως επί το πλείστον την κάμερα στο χέρι κι ένα επιθετικό τρόπο καταγραφής, οι δημιουργοί ήθελαν η κάμερα κι ο φωτισμός να εισάγουν τον θεατή σε έναν σκληρό κόσμο που όμως έχει σαφή γεωγραφική όρια. Η κάμερα έπρεπε να ταξιδεύει παντού, να ακολουθεί τους πρωταγωνιστές μέσα από παράθυρα και πατώματα, πόρτες και τοίχους ακολουθώντας το ρυθμό της δράσης.


A SWAT team becomes trapped in a tenement run by a ruthless mobster and his army of killers and thugs.

Deep in the heart of Jakarta's slums lies an impenetrable safe house for the world's most dangerous killers and gangsters. Until now, the rundown apartment block has been considered untouchable to even the bravest of police. Cloaked under the cover of pre-dawn darkness and silence, an elite swat team is tasked with raiding the safe house in order to take down the notorious drug lord that runs it. But when a chance encounter with a spotter blows their cover and news of their assault reaches the drug lord, the building's lights are cut and all the exits blocked. Stranded on the 6th floor with no way out, the unit must fight their way through the city's worst to survive their mission. Director Gareth Evans (Merantau) and rising martial arts star Iko Uwais reunite in this adrenaline-fueled action film.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official blog
Official site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Καθαρόαιμη κλειστοφοβική παραγωγή.

Η ταινία θα αποτελέσει  μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για τους θεατές που γοητεύονται από τις ταινίες δράσης και πολεμικών τεχνών.

Μια παραγωγή εξαιρετικά χαμηλού κόστους και αρχικά χαμηλών προσδοκιών, αποτελεί ένα πολύ θετικό ξάφνιασμα στο είδος της.

Έχοντας ξεφύγει από τις τετριμμένες χορογραφικές αναμετρήσεις πολεμικών τεχνών που συναντώνται σε παραγωγές παρόμοιας θεματικής και προέλευσης, αποδίδει με εξαιρετική πειστικότητα έναν ανελέητο πόλεμο μέχρι εσχάτων.

Χωρίς να δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στις ηθικοπλαστικές διαφοροποιήσεις καλών και κακών, η ταινία αποδίδει αριστοτεχνικά ένα κλειστοφοβικό περιβάλλον όπου ένας καταιγισμός δράσης καθηλώνει.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

H Καλύτερη ταινία δράσης των τελευταίων χρόνων

Καθώς έβγαινα από τον κινηματογράφο ένιωσα σαν να έφαγα κλωτσιά στα μούτρα.

Η Ινδονησιακή(!!!) αυτή ταινία είναι σίγουρα ότι καλύτερο είδα τα τελευταία χρόνια σε επίπεδο δράσης, σασπένς συν τις χορογραφημένες άψογες σκηνές μάχης που η ανάσα σου κόβεται πραγματικά.

Το σενάριο σίγουρα δεν είναι και από τα πιο πρωτότυπα για το είδος αλλά τι το χρειάζεσαι; Είναι δοσμένο με τόσο έξυπνο τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για κριτική. Όσο για την σκηνοθεσία και το μοντάζ είναι το λιγότερο αριστοτεχνικά παραβαίνοντας τον κανόνα που θέλει τις ταινίες δράσης να μην δίνουν την απαραίτητη προσοχή στο καλλιτεχνικό κομμάτι. Η αλήθεια είναι πως το σενάριο μου θύμισε videogame. Η επίλεκτη ομάδα ανεβαίνει ορόφους ψάχνοντας τον μεγάλο εγκληματία και περνάει αντίστοιχα και από διάφορα επίπεδα δυσκολίας με τους διάφορους «κακούς» που συναντάει. Αυτό βέβαια δίνει μια πολύ ευχάριστη και διασκεδαστική νότα και δεν ενοχλεί καθόλου ούτε πέφτει στην παγίδα της καρικατούρας.

Μαζί με το φετινό απολαυστικό Mission impossible, η Επιχείρηση: Χάος έχει σοβαρή υποψηφιότητα για την καλύτερη ταινία στο είδος.

Όπλα, μαχαίρια και γυμνές γροθιές σε ένα ρεσιτάλ δράσης και αδρεναλίνης που κάνουν την καρδιά να πάλλεται με τους ρυθμούς πολυβόλου.

Άρης Λεχουρίτης
του Άρη  Λεχουρίτηaris.lechou@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

ΟΤΑΝ ΤΟ ΞΥΛΟ (και η καρπαζιά) ... ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ (της Τέχνης!)

Οι Πολεμικές Τέχνες σε συνδυασμό με την οικεία μας 7η, δημιουργούν έναν καυτό κοκτέιλ μολότοφ στις αισθήσεις μας. Ανεβάζουν στα ύψη την αδρεναλίνη ενώ απολαμβάνεις σαδιστικά τα οιπτικά και ηχητικά εφέ σε τούτο το καλτ αριστούργημα του είδους - σημείο αναφοράς για την δεκαετία που διανύουμε και όχι μόνο!

Δείτε το ... ήρεμα και δεν θα χάσετε. Ε κ π λ η κ τ ι κ ό.

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


Η Βαθμολογία μου:

Ο σκηνοθέτης έχει δηλώσει: «Είμαι ο τύπος που κάνει τους κασκαντέρ να τρώνε πολλαπλές κλωτσιές στο κεφάλι για την ευχαρίστηση του κοινού. Ζητάω πολλά από τους ανθρώπους. Πουλάω αίμα και πανδαιμόνιο» και μας έχει πείσει γι’ αυτό από τα πρώτα λεπτά της ταινίας.

Από εκεί και ύστερα, ο χρόνος που αρχίζεις και βλέπεις ότι ηθοποιοί και κασκαντέρ ούτε που ακουμπάνε ο ένας τον άλλο στις χορογραφίες του ξύλου που πέφτει, εξαρτάται από την προσαρμογή και την εξοικείωση του ματιού και του μυαλού στο θέαμα.

Αργότερα, αντιλαμβάνεσαι ότι και οι ήχοι από τα σώματα που δέχονται τα χτυπήματα είναι και αυτοί αφύσικοι.

Όπως αφύσικο είναι και όλο το concept αυτής της Ινδονησιακής ταινίας, που σε πείθει ότι ο Τζέισον Στέιθαμ στον «Προστάτη» κάνει - τελικά - Τέχνη.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου agelospo@otenet.gr  | blogspot


Οι αριστοτεχνικά χορογραφημένες σκηνές μάχης έχουν μια οικονομία και μια αμεσότητα που επιτρέπει στους ηθοποιούς να βάλουν τις προσωπικότητες τους στον αγώνα. Η κάμερα του Evans, καθώς γλιστράει στους ορόφους και ακολουθεί τα γρονθοκοπημένα σώματα στους διαδρόμους και στους τοίχους, μοιάζει να μην υποκύπτει στους νόμους της βαρύτητας. Η ταινία είναι αιμόφυρτη και κυκλοφορεί ελεύθερη, είναι μια ταινία τρόμου που φοράει τα ρούχα μιας ταινίας δράσης και παρέχει μια δόση τόσο καθαρής αδρεναλίνης που θα έφτιαχνε τον όποιο fan του Tarantino.
Bruce Diones, New Yorker
Οι πιο βίαιες ταινίες δράσης δεν είναι πιο συναρπαστικές ή ευρηματικές από αυτήν την ψαρωτική ταινία από την Ινδονησία.
David Rooney, Hollywood Reporter
Σχεδιασμένο για να κάνει το κοινό να αγκομαχά και μετά να ζητωκραυγάζει.
Noel Murray, Onion Av Club
Κάνει τα σαγόνια να πέσουν, κόβει την αναπνοή. Εκπληκτικό.
John Lopez, Huffington Post
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ:ΧΑΟΣ είναι ένας θρίαμβος όχι μόνο γιατί δείχνει τους πιο ενδιαφέροντες τρόπους για να κόψει κανείς τους κώλους των άλλων, αλλά και γιατί δείχνει ενδιαφέροντες τρόπους για να κόψει κανείς τον κώλο άλλων ταινιών.
Indiewire, Todd Gilchrist


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW






top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
8/9/2011 (Καναδάς, Φεστιβάλ Τορόντο)
20/1/2012 (ΗΠΑ, Φεστιβάλ Σάντανς)
22/3/2012 (Αυστραλία)
18/5/2012 (Μεγ. Βρεττανία)
2/8/2012 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

0019 - The Raid - 33298.jpg
0018 - The Raid - 56588.jpg
0017 - The Raid - 48004.jpg
0013 - The Raid - 2082142.jpg
0016 - The Raid - 89399.jpg
0015 - The Raid - 468393.jpg
0009 - The Raid - 359305.jpg
0014 - The Raid - 277999.jpg
0012 - The Raid - 364259.jpg
0007 - The Raid - 352970.jpg
0011 - The Raid - 348226.jpg
0010 - The Raid - 355880.jpg
0008 - The Raid - 381513.jpg
0006 - The Raid - 96405.jpg
0005 - The Raid - 79526.jpg
0004 - The Raid - 146068.jpg
0001 - The Raid - 165253.jpg
0003 - The Raid - 187883.jpg
0002 - The Raid - 121020.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Iko Uwais ... Rama
    Doni Alamsyah ... Andi
    Ananda George ... Ari
    Pierre Gruno
    Yayan Ruhian ... Mad Dog
    Ray Sahetapy ... Tama
    Tegar Satrya
    Verdi Solaiman ... Budi
    Joe Taslim ... Jaka

>>CREDITS<<

Είδος ταινίας
Δράσης

Σκηνοθεσία
Gareth Evans

Σενάριο
Gareth Evans

Παραγωγή
Ario Sagantoro

Μουσική
Aria Prayogi
Joseph Trapanese
Fajar Yuskemal
Mike Shinoda

Φωτογραφία
Matt Flannery
Dimas Imam Subhono

Μοντάζ
Gareth Evans

Βοηθός Σκηνοθέτη
Dondy Adrian

Εταιρείες Παραγωγής
Pt. Merantau Films
XYZ Films (in association with)


Διανομή
Feelgood
(Ελλάδα)
Kadokawa Pictures
Sony Pictures Classics
Celluloid Dreams
Koch Media
M2 Films
Madman Entertainment
Midget Entertainment

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
Ινδονησία, ΗΠΑ

Γλώσσα
Ινδονησιακά

Εικόνα
Έγχρωμη 1.85 : 1

Διάρκεια
101'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Τζακάρτα - Ινδονησία

AKA

Καταλληλότητα
Australia:MA15+

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δράσης
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

RestrictedΔράσης


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails