Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 31/7/14 :.
. Parker
. Marina
. Έρωτας αλά Ισπανικά
. Σουπερχόνδριος
. Έλα Να Πάρεις Τον Καφέ Σε Μας (1970)
.: από 7/8/14 :.
. 22 Jump Street
. Σαββατοκύριακο στο Παρίσι
. Μία Τυχαία Συνάντηση
. Fear and Desire (1953)
.: από 14/8/14 :.
. Cuban Fury
. Θεϊκό Κόλπο
. Λόγια και Εικόνες
. Joe
. Δείπνο Ηλιθίων (1998)
.: από 21/8/14 :.
. Sex Tape
. Σεφ
. Οι Αναλώσιμοι 3
. Sin City: A Dame to Kill For
.: από 28/8/14 :.
. Lucy
. Μαγεία στο Σεληνόφως
. Savage Tales
. Oldboy (2003)

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: gabrielpaok's Profile gabrielpaok
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9720

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 92
Μέλη: 0
Σύνολο: 92

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Barbara του Κρίστιαν Πέτζολντ (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 18 Φεβ. 2012 @ 17:39:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Barbara

του Κρίστιαν Πέτζολντ
με τους Νίνα Χος, Ρόναλντ Ζέρφελντ, Ράινερ Μποκ, Κριστίνα Χέκε

Υπόθεση:
Καλοκαίρι στη ΛΔΓ το 1980. Η γιατρός Μπάρμπαρα, έχει υποβάλει αίτηση για να μεταναστεύσει προς τη Δύση. Τιμωρείται με μετάθεση μακριά από την πρωτεύουσα, σ' ένα νοσοκομείο μιας κωμόπολης. Ο εραστής της στη Δύση, Γιοργκ, σχεδιάζει την απόδρασή της μέσω της Βαλτικής Θάλασσας. Για την Μπάρμπαρα είναι ένα παιχνίδι αναμονής. Το νέο της διαμέρισμα, οι γείτονες, το καλοκαίρι και η ύπαιθρος δεν την κάνουν ευτυχισμένη. Παρόλο που προσέχει ιδιαίτερα τους νέους ασθενείς της στο τμήμα παιδιατρικής χειρουργικής υπό το νέο αφεντικό της, Αντρέ, είναι σκόπιμα ψύχραιμη με τους συναδέλφους της. Η ζωή της, σκέφτεται, θα ξεκινήσει αργότερα. Ο Αντρέ την μπερδεύει. Πρώτα, πιστεύει ακλόνητα στις επαγγελματικές της ικανότητες, μετά είναι ο τρόπος με τον οποίο φροντίζει, και το ακατανίκητο χαμόγελό του. Τι τον κάνει να την καλύψει όταν βοηθά  την νεαρή Στέλλα, να το σκάσει; Μήπως την κατασκοπεύει; Είναι ερωτευμένος; Η Μπάρμπαρα αρχίζει να χάνει την αυτοπεποίθηση, τα σχέδια και την καρδιά της. Η ημέρα της προγραμματισμένης διαφυγής πλησιάζει.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αργυρή Άρκτος Σκηνοθεσίας στο 62ο Φεστιβάλ Βερολίνου 2012

Μετά το GESPENSTER (2005) και το YELLA (2007) αυτή είναι η τρίτη ταινία του Christian Petzold στο διαγωνιστικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Βερολίνου του. Η νέα του δουλειά επικεντρώνεται και πάλι σε μια γυναίκα που φαίνεται να παρασύρεται από τη ζωή σαν ένα φάντασμα. Στη ζωή της κυριαρχεί ο φόβος της επιτήρησης που φαίνεται να ενσωματώνεται ολοκληρωτικά στις διαπροσωπικές σχέσεις.


Summer in the GDR in 1980. Barbara, a doctor, has submitted an application to emigrate to the West. She is punished by being posted away from the capital to a hospital in a small town. Jörg, her lover in the West, is busy planning her escape via the Baltic Sea. It’s a waiting game for Barbara. Her new flat, the neighbours, summer and the countryside no longer hold any charms for her. Although she is attentive to her young patients in the department for paediatric surgery under her new boss, André, she is deliberately cool to her colleagues. Her life, she thinks, will begin later.


André confuses her. First there’s his unshakable faith in her professional abilities, then there’s way he cares, and his winning smile. What makes him cover up for her when she helps Stella, a young runaway? Is he spying on her? Is he in love? Barbara begins to lose her grip on herself, her plans and her heart. The day of her planned escape approaches. After GESPENSTER (2005) and YELLA (2007) this marks Christian Petzold’s third outing in the Berlinale’s Competition programme. His new work once again centres on a woman who seems to drift through life like a phantom. Hers is a life in which the fear of surveillance seems to be firmly embedded in all interpersonal relationships.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Τα πάρε-δώσε της με το Δυτικό Βερολίνο, λόγω του εραστή της, θέτουν την Barbara (Nina Hoss) υπό συνεχή παρακολούθηση και δυσμενή μετάθεση κάπου στην επαρχία της Ανατολικής Γερμανίας. Εκείνη, παθολόγος στο επάγγελμα και κλεισμένη ερμητικά στον εαυτό της, ασκεί με τυπική ευσυνειδησία το λειτούργημά της στην ομάδα του γιατρού André (Ronald Zehrfeld) στο νοσοκομείο της περιοχής, μέχρι να έρθει η στιγμή της απόδρασης. Εκείνος από την πρώτη στιγμή την συμπονά, άλλωστε για, επίσης πειθαρχικούς λόγους βρίσκεται και ο ίδιος κολλημένος εκεί. Παρόλα αυτά είναι υποχρεωμένος να δίνει καθημερινή αναφορά στους αξιωματικούς της Stasi για λογαριασμό της. Όταν μια νεαρή δραπέτης φτάνει στο νοσοκομείο, η Barbara για πρώτη φορά πρέπει να αποχωριστεί το ψυχρό πέπλο της και να πάρει τις αποφάσεις της.

Οι γονείς του πέρασαν με νόμιμες διαδικασίες από την αριστερή πλευρά στη δεξιά, αλλά ποτέ δεν αποφάσισαν να ενσωματωθούν στη νέα κουλτούρα. Κρατούσαν πάντα τις σοσιαλιστικές τους αναμνήσεις. Να και μια αντίστροφη αλήθεια λοιπόν, αυτή που βιωματικά στιγμάτισε τα παιδικά χρόνια του Petzold, για να έχει να αναλογίζεται στην ενήλικη ζωή και, κατ’ επέκταση, στο έργο του.

Έτσι, ο θεωρούμενος σημαιοφόρος της “Σχολής του Βερολίνου”, για ακόμη μία φορά διαλογίζεται πολιτικά, απορροφημένος ωστόσο από τις ανεπαίσθητες λεπτομέρειες, τις μακρές παύσεις και τα έντονα βλέμματα των ηρώων του. Συγκρατημένα και αβίαστα προσπαθεί να παρακολουθήσει τα αποτελέσματα του ολοκληρωτισμού στο πετσί τους, μα πάνω από όλα, μέσα τους. Δεν το πετυχαίνει πάντα, είναι ατμοσφαιρικός, μα γίνεται κοινότυπος, ενώ η υπερβολικά λιγόλογη η προσέγγισή του, δίνει ευκαιρίες να φλερτάρει και με την πλήξη μας.

Τσιγάρα σβήνουν και ανάβουν, οι συζητήσεις μένουν στη μέση, ο ψυχρός πόλεμος μαίνεται τριγύρω της και εκείνη μια μοναχική, μυστικοπαθής φιγούρα με το πάθος της ελευθερίας να καίει μέσα της. Παίρνει το ποδήλατο και κάνει επίμονο πετάλι για να συναντήσει ξανά και ξανά την σαρκική απόλαυση και την ευμάρεια που της υπόσχεται το πέρασμα στην άλλη όχθη. Το ευγενικό πρόσωπο, το γεμάτο θέρμη και κατανόηση χαμόγελο του André όμως, αργά και σταθερά καταφέρνει να ξεκλειδώσει την καλά κρυμμένη ψυχή της μαζί με την αυταπάρνησή της. Ούτε διδακτισμός, ούτε δογματισμός, ένας παγκόσμιος συμβολισμός ηθικού σθένους που τιμήθηκε με την Αργυρή Άρκτο Σκηνοθεσίας

Ράνια Ευδαίμων
της Ράνιας Ευδαίμων | cinefo.wordpress.com


Η Βαθμολογία μου:

Μινιμαλιστική, σιωπηλή εκδοχή του φιλμ "Ζωές των Άλλων"
Με ελάχιστα γλαφυρό ύφος, έπαρση και χωρίς άναρθρες κραυγές, το φίλμ του Πέτζολντ αποτυπώνει την αλήθεια μιας εφιαλτικής πραγματικότητας στο πιο διεφθαρμένο και καταπιεστικό καθεστώς που έζησε η "Σοσιαλιστική" Ευρώπη. Ο Γερμανός δημιουργός σμιλεύει την ταινία του στο γνώριμο οργουελικό φόντο του φόβου και της επιτήρησης, όπου η κάθε φυσική παρεκτροπή τιμωρείται αυστηρά η στραγγαλίζεται ολοκληρωτικά!

Στον άξονα του "Goodbye Lenin" του Μπέκερ, ο Πέτζολντ στήνει έναν σιωπηρό καμβά, με αρκετά ζεστά χρώματα σε αντιδιαστολή με το απάνθρωπο καθεστώς της Ανατολικής Γερμανίας των δεκαετιών του '70 και '80. Τότε που οι αυτομολήσεις των Ανατολικών προς την Δύση ήταν μία ανεξέλεγκτη μάστιγα ως φυσικό επακόλουθο όσο και οι αυτοκτονίες (ή απόπειρες, όπως στην ταινία μας) που η "δικτατορία του προλεταριάτου" απέκρυβε επιμελώς είτε με το καλό (ψυχιατρικώς) είτε με το άγριο (Στάζι). Η τάση φυγής προς την ελευθερία είναι μια ανθρώπινη ανάγκη που δεν μπορεί να καταργηθεί με προβλέψιμες μεθόδους. Μέσα σε ένα περιβάλλον απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής, της συνείδησης και των διαπροσωπικών σχέσεων, η κεντρική μας ηρωίδα βρίσκεται εγκλωβισμένη σε μια φυλακή. Τα όνειρά της καταρρέουν μέρα με τη μέρα και μόνο τη στιγμή που αποφασίζει να ρισκάρει την απόδραση από την ζοφερή πραγματικότητα, αλλάζει κάτι μέσα της, ελπίζοντας επιτέλους να δει "φως στο τούνελ". Αντιστέκεται σε ατομικό επίπεδο καταπιέζοντας τα συναισθήματα και τις σκέψεις της. Βλέπουμε πως από τα πολύ μικρά καθημερινά πράγματα ξεκινά ένα ρεύμα αντίδρασης, που θα λάβει τέλος το 1989. Το σκληρό πολιτικό προσωπείο μιας χώρας που εξέθρεψε παραδειγματικά τον ολοκληρωτισμό βρίσκεται σε παρακμή η οποία έρχεται φυσιολογικά όσο γιγαντώνεται η γραφειοκρατία και η αγαπημένη τακτική του Μεγάλου Αδελφού. Τα άτομα σταδιακά σχεδιάζουν να κινηθούν (μυστικά) περισσότερο συλλογικά σε μια περίοδο της ιστορίας που αποθεώνεται η κυριαρχία της στασιμότητας και της συντηρητικής οπισθοδρόμησης. Αυτές οι πρώτες ομάδες θα "μολύνουν" τη ρίζα του Συστήματος τις δύο τελευταίες δεκαετίες της ζωής του. Η ισοπεδωμένη προσωπικότητα σε μια κοινωνία που εξισώνει την μιζέρια και την αντίληψη, εισάγει απαγορεύσεις και επιβραβεύει τον χαφιεδισμό αντιδρά. Μέσα σ΄αυτό το κοινωνικοπολιτικό κλίμα που δεν μπορείς να παραβλέψεις κινείται η υπόθεση της ιστορίας μας που δεν μπορεί να απομονωθεί στο επίπεδο ενός δραματικού love story, έστω και ως κυρίαρχη ιδέα.

Η Barbara είναι ένας συμβολικός χαρακτήρας. Εμπνευσμένος με θέληση για ζωή, έρωτα, ελευθερία, όραμα για πρόοδο. Η αποξένωση γι΄αυτήν είναι αργός θάνατος. Τα δυτικά πρότυπα φιλτράρονται και απομυθοποιούνται σε μια κοινωνία που στερείται βασικών ανθρώπινων αναγκών, όπως η ελευθερία σκέψης και έκφρασης. Η προπαγάνδα της σούπας που ξινίζει στα χείλη των υπηκόων θα γίνει η απαρχή της ανατροπής της.

Η αφήγηση του Πέτζολντ κινείται αργά, με ρεαλισμό χαμηλών τόνων που μεταδίδεται στους κεντρικούς χαρακτήρες αποσπώντας εξαιρετικές ερμηνείες από τους ηθοποιούς και κυρίως την πρωταγωνίστρια Νίνα Χος.

Ένα έργο που συνδυάζει την αφαίρεση της συμβατικότητας με μια ανιδιοτελή αντι-γκροτέσκα καταγγελία. Η πλοκή υπαινίσσεται - χωρίς να αναδεικνύει - τους κραδασμούς στο Σύστημα οι οποίοι απορροφώνται επιφανειακά γιατί κατά βάθος η ανατροπή δειλά δειλά ξεπροβάλλει από τον ορίζοντα του τελευταίου πλάνου! Μαζί με την ηθική ικανοποίηση της αυτοθυσίας...

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Love story στο Τείχος του Βερολίνου!

Τελικά υπάρχουν πολλοί τρόποι για να «διαβάσεις» μια ταινία. Όπως και πολλοί τρόποι για να εκφράσεις το τετριμμένο. Αυτή τη φορά, το θέμα του διαχωρισμού της Γερμανίας σε Ανατολική και Δυτική, κατά την περίοδο του Ψυχρού Πολέμου, αντιμετωπίζεται μέσα από τη ματιά μιας ερωτευμένης γυναίκας, με φόντο την επαρχία και μέσα από τη σχέση της με το περιβάλλον.

Έχεις όμως φτάσει σχεδόν στη μέση του έργου, για να διαβάσεις το πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο της ταινίας, της οποίας οι σιωπές και τα αργά πλάνα σε προδιαθέτουν για αδιαφορία. Τότε, καταλαβαίνεις ότι μπορεί να έχεις να κάνεις και με ένα μικρό αριστούργημα. Μπορεί…

Η Barbara χρησιμοποιείται ως ένα σιωπηλό σύμβολο, των καταπιεσμένων από το Ανατολικό μπλοκ, που ονειρεύονται τη φυγή στη Δύση και στην ταινία δεν είναι η μοναδική. Θα φύγει όμως; Αυτό αποτελεί και το suspens της ταινίας, η οποία τελικά παραδίδει μαθήματα θέλησης για τη ζωή, πραγματικής αγάπης και αυτοθυσίας.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου   | blogspot

 


 

Η Βαθμολογία μου:

Οι νικητές ξαναγράφουν την ιστορία!

Είναι προφανές και δικαιολογημένο ότι για τους Γερμανούς το ζήτημα της διαίρεσης της χώρας τους απασχολεί την κινηματογραφική δημιουργία.
Όπως και να βραβεύουν στα φεστιβάλ τους ταινίας σε αυτήν την θεματική. Σε μια χώρα εργαστήριο για περισσότερο από 40 χρόνια της λυσσαλέας πάλης των δυο οικονομικοπολιτικών συστημάτων, ακόμη και σήμερα οι μνήμες των παλαιότερων είναι έντονες .

Αλλά οι ανάγκες των νικητών του 1989 στην Γερμανία, των οπαδών της κοινωνικής καταστροφής μέσω της παγκοσμιοποίησης, να παρουσιάσουν την δική τους εκδοχή πραγματικότητας, είναι σε όλη την διάρκεια της τελευταίας εικοσαετίας εμφανέστατες.

Σε όλες τις ταινίες με θέμα την Ανατολική Γερμανία, ακολουθώντας την εφιαλτική προοπτική του Orwell, η συλλογική μνήμη αναπλάθεται και ο κινηματογράφος επιβεβαιώνει τον κυρίαρχο ιδεολογικό του ρόλο στην σύγχρονη κοινωνία.

Σε πλαίσια μιας τέτοιας πολιτικά ενθαρυνόμενης ή επιβαλλόμενης κατεύθυνσης κινηματογραφικής παραγωγής έχουμε παρακολουθήσει όλη την γκάμα της ποιοτικής διακύμανσης, με κορυφαία την ταινία οι "Ζωές των Άλλων" που οπωσδήποτε ήταν ένα αριστούργημα. Αλλά στην ταινία BARBARA το αποτέλεσμα είναι πολύ φτωχό.

Παρά τα διακηρυττόμενα από τους δημιουργούς της, η αποτύπωση της Ανατολικής Γερμανίας του 1980 είναι πολύ άτεχνη και επιφανειακή. Και παραμένει ένα ερωτηματικό η γενικότερη αδυναμία του σύγχρονου γερμανικού κινηματογράφου έκτος από σπάνιες εξαιρέσεις να αναπαραστήσει το περιβάλλον και την ατμόσφαιρα ενός κομματιού της χώρας με χρονική απόσταση μιας εικοσαετίας μόλις. Το σενάριο διαπραγματεύεται ένα πολύ μέτριο μελόδραμα με φόντο την διάθεση φυγής των κάτοικων της Ανατολικής Γερμανίας στην Δύση, όπου κυριαρχούν με ενοχλητικό τρόπο τα ηθικοπλαστικά στοιχεία ανάμικτα με ολίγη προτεσταντική οπτική. Και με ένα cast όπου ο πρωταγωνιστής είναι τελείως ξένος με τον ρόλο του απονευρώνοντας την συνολική πλοκή.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW




top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
11/2/2012 (Γερμανία, Φεστιβάλ Βερολίνου)
8/3/2012 (Γερμανία)
9/2012 (Ελλάδα, Φεστιβάλ Αθηνών)
18/10/2012 (Ελλάδα)
21/12/2012 (ΗΠΑ)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

0019 - Barbara - 86373.jpg
0018 - Barbara - 125480.jpg
0017 - Barbara - 36704.jpg
0016 - Barbara - 122973.jpg
0015 - Barbara - 39710.jpg
0014 - Barbara - 23474.jpg
0013 - Barbara - 32124.jpg
0012 - Barbara - 45160.jpg
0011 - Barbara - 31810.jpg
0007 - Barbara - 231549.jpg
0010 - Barbara - 29060.jpg
0009 - Barbara - 64986.jpg
0008 - Barbara - 45385.jpg
0006 - Barbara - 163203.jpg
0005 - Barbara - 119863.jpg
0003 - Barbara - 379673.jpg
0004 - Barbara - 109902.jpg
0002 - Barbara - 175899.jpg
0001 - Barbara - 152553.jpg
 


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Nina Hoss ... Barbara
    Ronald Zehrfeld ... André
    Rainer Bock ... Klaus Schütz
    Christina Hecke ... Karin
    Claudia Geisler ... Stationsschwester Schlösser
    Carolin Haupt ... Medizinstudentin
    Deniz Petzold ... Angelo
    Rosa Enskat ... Hausmeisterin Bungert
    Jasna Fritzi Bauer ... Stella
    Peer-Uwe Teska ... Kellner im Ausflugslokal
    Elisabeth Lehmann ... Junge Kellnerin
    Mark Waschke ... Jörg
    Thomas Neumann ... Rentner am Auto
    Anette Daugardt ... Mitarbeiterin Schütz
    Thomas Bading ... Klavierstimmer
    Susanne Bormann ... Steffi
    Jannik Schümann ... Mario
    Alicia von Rittberg ... Angie
    Barbara Petzold ... Maria Selin
    Jean Parschel ... Mitarbeiter Schütz
    Christoph Krix ... Andrés Nachbar
    Kirsten Block ... Friedl Schütz
    Irene Rindje ... Friedls Schwester

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Christian Petzold

Σενάριο
Christian Petzold

Παραγωγή
Florian Koerner von Gustorf

Μουσική
Stefan Will

Φωτογραφία
Hans Fromm

Μοντάζ
Bettina Böhler

Casting
Simone Bär

Σχεδιασμός Παραγωγής
Kade Gruber

Κοστούμια
Anette Guther

Βοηθός Σκηνοθέτη
Ires Jung

Εταιρείες Παραγωγής
Schramm Film Koerner & Weber
Zweites Deutsches Fernsehen (ZDF) (co-production)

Διανομή
Spentzos, Seven (Ελλάδα)
Adopt Films
Piffl Medien

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
Γερμανία

Γλώσσα
Γερμανικά

Εικόνα
Έγχρωμη 1.85 : 1

Είδος ταινίας
Δράμα

Διάρκεια
105'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA

Καταλληλότητα
USA:PG-13

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 3
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

Δραματική


Advertisement


top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails