Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 10/4/14 :.
. Ο Μόνος Επιζών
. Rio 2
. Καμίλ Κλοντέλ 1915
. Ο Θρύλος του Μάικλ Κόλχαας
. Χίτλερ: Μια Ταινία Από Την Γερμανία
. Senso
. Χαρά
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
. Η Τελική Αποπληρωμή
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: Aman_Geo's Profile Aman_Geo
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9698

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 250
Μέλη: 0
Σύνολο: 250

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Οι Διώκτες Του Εγκλήματος (The Gangster Squad) του Ρούμπεν Φλάισερ (2013)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 11 Φεβ. 2012 @ 03:11:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Αστυνομική | | |



Οι Διώκτες Του Εγκλήματος
The Gangster Squad

του Ρούμπεν Φλάισερ
με τους Ράιαν Γκόσλιν, Σον Πεν, Τζος Μπρόλιν, Έμα Στόουν, Νικ Νόλτε, Τζιοβάνι Ρίμπιζι, Άντονι Μακί

Υπόθεση:
Λος Άντζελες 1949. Ο Μίκι Κόεν (Σον Πεν), ο αδίστακτος αρχηγός της μαφίας έχει το γενικό πρόσταγμα στην πόλη, συγκεντρώνοντας κέρδη από ναρκωτικά, όπλα, πορνεία και κάθε στοίχημα που γίνεται δυτικά του Σικάγο. Και όλα αυτά τα κάνει υπό την προστασία των δικών του πρωτοπαλίκαρων, αλλά και μελών της αστυνομίας και της πολιτικής σκηνής που κρατάει στο χέρι. Όλα αυτά αρκούν για να τρομοκρατήσει ακόμα και τους πιο γενναίους και σκληροτράχηλους αστυνομικούς... εκτός ίσως, από ένα μικρό μυστικό σώμα της Αστυνομίας του Λος Άντζελες με επικεφαλής τον αστυνόμο Τζον Ο’Μάρα (Τζος Μπρόλιν) και τον υπαστυνόμο Τζέρι Γούτερς (Ράιαν Γκόσλινγκ). Οι δύο αυτοί θα προσπαθήσουν να γκρεμίσουν τον κόσμο του Κόεν.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Πολύ καλή στο είδος της!

Έχει μικρή σημασία αν η ταινία όπως ισχυρίζεται βασίζεται σε πραγματικά περιστατικά ή όχι, παραμένει πάντως απόλυτα πιστή στην καλή δοκιμασμένη συνταγή των ταινιών του είδους!
Το σενάριο είναι δεμένο, ώστε να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή που απολαμβάνει την βίαιη δράση των κλασικών γκανγκστερικών ταινιών και έχει απ’ όλα και μάλιστα στην σωστή δόση.

Διεστραμμένους γκάγκστερ, διεφθαρμένους αστυνομικούς και πολιτικούς και βέβαια την ομάδα των πιστών στα αμερικανικά ιδεώδη ντεντέκτιβ, που όπως πάντα αποδίδουν τελικά δικαιοσύνη , με τον γνωστό στις ταινίες του είδους πολύ αιματηρό τρόπο!

Όλα αυτά έχουν σερβιριστεί πολύ επιδέξια από τον σκηνοθέτη και αναδεικνύονται αριστοτεχνικά μέσα από σκηνικά, φωτισμούς και κοστούμια που μεταφέρουν τον θεατή με απόλυτα πειστικό τρόπο στην ατμόσφαιρα του μεταπολεμικού Los Angeles.

Εάν σε αυτήν την εξαιρετική υλοποίηση της συνταγής της καλής γκανγκστερικής ταινίας προστεθούν οι εξαιρετικές ερμηνείες των πρωταγωνιστών Sean Penn, Josh Brolin  και Ryan Gosling αλλά και όλου του cast το οποίο αποδίδει με υποδειγματικό τρόπο έχουμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα που οι θεατές που απολαμβάνουν παρόμοιες ταινίες δεν πρέπει να χάσουν με τίποτε.

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook

 


Η Βαθμολογία μου:

 

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 



top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Ryan Gosling ... Sgt. Jerry Wooters
    Emma Stone ... Grace Faraday
    Sean Penn ... Mickey Cohen
    Nick Nolte ... Bill Parker
    Josh Brolin ... John O'Mara
    Giovanni Ribisi ... Conway Keeler
    Frank Grillo ... Jimmy reagan
    Anthony Mackie ... Coleman Harris
    Robert Patrick ... Max Kennard
    Jonny Coyne ... Grimes
    Josh Pence ... Darryl Gates
    Mireille Enos ... Connie O'Mara
    Michael Peña ... Navidad Ramirez
    Sullivan Stapleton
    Ambyr Childers
    Derek Mears ... Goon #1
    Holt McCallany ... Karl Lennox
    Brandon Molale ... Jimmy Knox
    Jon Polito ... Dragna
    Troy Garity
    James Carpinello ... Johnny Stompanato
    Austin Highsmith
    Maxwell Perry Cotton ... Charlie
    Jeff Wolfe ... Giovanni Vacarezza
    Dennis Cockrum ... Elmer Jackson
    De'aundre Bonds ... Duke Del Red
    Jim Fitzpatrick ... Terry McMurray
    James Hébert ... Mitch Racine
    Haley Strode ... Marcia Keeler
    Mac Brandt ... Bruiser
    Sophia Strauss ... Little girl
    Austin Abrams ... Pete
    Christopher Aber ... Reporter
    Freedom ... Bartender
    Nancy McCrumb ... Betty Page
    Geoff Pilkington ... Angry guy in park
    Tony Sagastizado I ... Pilgrim
    Katrina Munday ... Drugged Out Girl #2
    Kara C. Roberts ... Slaspy Maxie
    Leni Ford ... Rich Widow
    Tanner Gill ... Hookey Rothman
    Mick Betancourt ... Detective Hendricks
    Pamela Cedar ... Gambler
    Joseph Olibrice ... Officer J Brown
    Yvette Tucker ... Carmen Miranda
    Trey Rogers ... Kiss Kiss Waiter #1
    Meg Schaab ... O'Malley Sister
    Christopher Tisa ... Valet
    Robert Sisko ... Waiter at Maxie's
    Carolina Provvido ... Drugged out Girl
    Jess King ... Thug
    Isabel Dresden ... Hedy Lamarr
    Ron Pucillo ... Waiter #4

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Ruben Fleischer


Σενάριο
Will Beall
Paul Lieberman
(βιβλίο "Tales of the Gangster Squad")

Παραγωγή
Dan Lin
Kevin McCormick
Michael Tadross

Μουσική
Steve Jablonsky

Φωτογραφία
Dion Beebe

Μοντάζ
Alan Baumgarten
James Herbert

Casting
John Papsidera
Barbara Harris

Σχεδιασμός Παραγωγής
Maher Ahmad

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Mark Hunstable
Timothy David O'Brien
Dean Wolcott

Σκηνικά
Gene Serdena

Κοστούμια
Mary Zophres

Βοηθός Σκηνοθέτη
Vincent Lascoumes

Εταιρείες Παραγωγής
Langley Park Productions
Lin Pictures
Village Roadshow Pictures

Διανομή
Village
(Ελλάδα)
Warner Bros. Entertainment
Warner Bros. Pictures

Ειδικά Εφέ
Christov Effects and Design
Crazy Horse Effects
Gentle Giant Studios (3-D set scanning)
Shade VFX (visual effects)

Χρονολογία παραγωγής
2013

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 2.35 : 1

Είδος ταινίας
Αστυνομική, Δράμα

Διάρκεια
113'

Ήχος
SDDS | Datasat | Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
ΗΠΑ (Λος Άντζελες, Σάντα Κλαρίτα, Μπελφλάουερ)

AKA

Καταλληλότητα
Norway:15 | UK:15 | Ireland:15A | Sweden:15 | Australia:MA15+ | Japan:R15+ | Singapore:NC-16 | Netherlands:16 | Canada:14A (Ontario) | Brazil:16 | India:A | USA:R (certificate #47765)

Κόστος
$60 εκατομμύρια

Εισπράξεις
$17.070.347 (άνοιγμα 3ημέρου ΗΠΑ σε 3103 αίθουσες)


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Ρούμπεν Φλάισερ, η ταινία «Οι Διώκτες του Εγκλήματος» αποτελεί μια κομψή διήγηση των γεγονότων που αφορούσαν στις προσπάθειες του Αστυνομικού Τμήματος του Λος Άντζελες να ανακτήσει τον έλεγχο της πόλης του, ανατρέποντας έναν από τους πιο επικίνδυνους μαφιόζους όλων των εποχών. Πρωταγωνιστούν οι υποψήφιοι για Oscar® Τζος Μπρόλιν (“Milk”, “True Grit”) και Ράιαν Γκόσλινγκ (“Half Nelson”, “Drive”) και ο βραβευμένος με Oscar® Σον Πεν (“Milk”, “Mystic River”) στον ρόλο του Μίκι Κόεν. Δίπλα τους θα απολαύσουμε τον υποψήφιο για Oscar® Νικ Νόλτε (“Warrior”, “Affliction”), την Έμα Στόουν, τον Άντονι Μάκι, τον Τζιοβάνι Ρίμπιζι, τον Μάικλ Πένια, τον Ρόμπερτ Πάτρικ και την Μιρέιγ Ένος. Το σενάριο της ταινίας βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Πολ Λίμπερμαν, και φέρει την υπογραφή του Γουίλ Μπιλ.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Ανώνυμα! Απροειδοποίητα! Αδίστακτα!

Η ταινία “Οι Διώκτες του Εγκλήματος” είναι μια ιστορία που μιλάει για λύτρωση, για την επανόρθωση λαθών, για την ανάκτηση αυτού που σου ανήκει και για την αφοσίωση και επιμονή που απαιτείται να έχουν αυτοί οι άνθρωποι, προκειμένου να σώσουν την πόλη που αγαπούν, το Λος Άντζελες.
Προκειμένου να διαφυλάξουν την έννομη τάξη στο Λος Άντζελες, τα μέλη της ειδικής μονάδας του Αστυνομικού Τμήματος, ανέλαβαν τη μυστική αποστολή να εξαρθρώσουν το κύκλωμα μαφίας που μάστιζε την πόλη με επικεφαλής τον περιβόητο Μίκι Κόεν. Η ταινία βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα και απεικονίζει τη Χρυσή Εποχή του Χόλιγουντ του ’49 και τις ταραχές που ταλάνιζαν την περιοχή. Ο Κόεν είχε τον πλήρη έλεγχο επί της πόλης και των τοπικών αξιωματούχων. Χρειάζονταν πολλά κότσια – και χωρίς την υπόσχεση της δόξας και της υστεροφημίας – για να κλείσει το κεφάλαιο αυτό στην ιστορία της πόλης.
Ο Ρούμπεν Φλάισερ, σκηνοθέτης/παραγωγός της ταινίας με σπουδές στην ιστορία, ανυπομονούσε να «βουτήξει» σε αυτό τον επικίνδυνο κόσμο. «Ήταν πραγματικά συναρπαστική εποχή, που τη χαρακτήριζε η κομψότητα του art-deco. Η πόλη τότε, δεδομένου ότι μόλις είχε τελειώσει ο πόλεμος, βρισκόταν σε μια διαδικασία αναγέννησης και εξάπλωσης,» παρατηρεί. «Υπήρχε ένας έκδηλος περιρρέων ενθουσιασμός για τη νίκη που είχε σημειωθεί, για την επιστροφή των στρατιωτών, για την ανάκαμψη της οικονομίας. Ανέκαθεν με συνάρπαζε αυτή η εποχή, συνεπώς όταν προέκυψε η ευκαιρία, την άρπαξα χωρίς δεύτερη σκέψη.»
Ο Τζος Μπρόλιν, ο οποίος ως Αστυνόμος Τζον Ο’Μάρα είναι επικεφαλής της μονάδας, σχολιάζει «Ο χαρακτήρας που υποδύομαι έχει μόλις επιστρέψει από τον Β’ Παγκόσμιο, όπου πολέμησε προκειμένου να εξασφαλίσει ότι και η χώρα του και πολλές άλλες χώρες θα διατηρούσαν την ανεξαρτησία τους. Πρόκειται για έναν ήρωα. Όταν όμως, επιστρέφει στο Λος Άντζελες και αντιλαμβάνεται ότι ο Μίκι Κόεν έχει καταστρέψει την όποια αξιοπρέπεια και τιμή είχε η πόλη, αποφασίζει να πει το «ναι», όταν ο Αρχηγός ζητά τη βοήθειά του. Και ακριβώς επειδή η αποστολή είναι μυστική, δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τη νομιμότητα των πράξεών του. Δεν σκέφτεται πως αν κάνει κάτι παράνομο, θα έχει κυρώσεις. Όλοι οι αστυνομικοί της μονάδας συμπεριφέρονται εξίσου χάλια με τους κακοποιούς, γιατί μόνο έτσι θα καταφέρουν να τους προσεγγίσουν και να τους πιάσουν.»
«Οι ήρωες αναγκάστηκαν να μπουν σε μια κατάσταση, γιατί πολύ απλά όλοι γύρω τους –στην καλύτερη - επιδείκνυαν ανοχή σε όσα συνέβαιναν. Ήταν δύσκολο να μείνεις από τη σωστή πλευρά του νόμου,» προσθέτει ο Ράιαν Γκόσλινγκ, που ενσαρκώνει έναν αστυνομικό που αρχικά δίσταζε να ενταχθεί στη μονάδα. «Κάποιοι από αυτούς λοιπόν, αποφάσισαν ότι δεν πρόκειται να μείνουν άπραγοι παρακολουθώντας την πόλη τους να πέφτει στα χέρια της μαφίας και να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Κάποιοι από αυτούς το έκαναν επειδή δεν άντεχαν να βλέπουν την αδικία, ενώ άλλοι – όπως ο χαρακτήρας που ενσαρκώνω εγώ – το έκαναν γιατί πήραν το θέμα πιο προσωπικά.»
«Εκείνη την εποχή, παρατηρήθηκε μια έντονη στροφή σε επίπεδο κουλτούρας και πράγματι έπρεπε να γίνει κάτι,» λέει ο Λιν. «Οι γκάνγκστερ είχαν καταλάβει τη Νέα Υόρκη και το Σικάγο και είχαν βάλει στο μάτι το Λος Άντζελες. Επρόκειτο για μια παρθένα περιοχή και το όνειρο κάθε μαφιόζου: γαλανός ουρανός, ηλιόλουστες παραλίες και όμορφα κορίτσια.»
Η Έμα Στόουν που υποδύεται μια επίδοξη ηθοποιό που έγινε καρφί, λάτρεψε την ιστορία αμέσως μόλις διάβασε το σενάριο. «Είχε μια ρομαντική και νοσταλγική αίσθηση, ενώ δεν έλειπε η δράση και η αγωνία. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα ότι μπορούσα να μπω σε αυτή την εποχή και να ταυτιστώ με την ατμόσφαιρά της.»
Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα του πρώην συντάκτη/αρχισυντάκτη των Los Angeles Times Πολ Λίμπερμαν. Πρόκειται για μια ρεαλιστική διήγηση της κατάστασης που ο ίδιος αποκαλεί «μάχη για το Λος Άντζελες» και η οποία μαινόταν από τα μέσα του ’40 μέχρι τα τέλη του ’50 ανάμεσα σε αστυνομία και Κόεν. Ο Γουίλ Μπιλ, ένας πρώην ντετέκτιβ του Ανθρωποκτονιών της Αστυνομίας του Λος Άντζελες, επιμελήθηκε το σενάριο.
«Αυτό που με εντυπωσίασε στους συγκεκριμένους ανθρώπους ήταν ότι ρίσκαρα τα πάντα, και δεν το έκαναν ούτε για υστεροφημία, ούτε για δόξα, ούτε για παράσημα, ούτε για χρήματα... Το έκαναν για το μέλλον της πόλης,» λέει ο Μπιλ. «Πίστευαν στο μέλλον του Λος Άντζελες».
Ο παραγωγός Κέβιν ΜακΚόρμικ λέει, «Το βιβλίο, όπως και τα άρθρα που έγραψε ο Πολ στους L.A. Times (που αποτέλεσαν και τη βάση για την ταινία), κάλυπταν μια πολύ μεγαλύτερη χρονική περίοδο. Υπήρχε όμως, μια συγκεκριμένη συγκυρία – η ανάληψη των καθηκόντων του αρχηγού της αστυνομίας από τον Μπιλ Πάρκερ – που αποτέλεσε για εμάς τον φυσικό άξονα, γύρω από τον οποίο οικοδομήσαμε την ιστορία.»
Ο «Ουίσκι Μπιλ Πάρκερ» - όπως έμεινε γνωστός ο θρυλικός αρχηγός – ενσαρκώνεται στην ταινία από τον Νικ Νόλτε. Πρόκειται για έναν άνθρωπο που δεν επρόκειτο να ενδώσει σε κανενός είδους διαφθορά, όπως οι προκάτοχοί του. Αντίθετα, θα την αντιμετώπιζε κατά μέτωπο και για να το κάνει αυτό, έπρεπε να συλλάβει και να καθαιρέσει από τον «θρόνο» του τον Μίκι Κόεν (Σον Πεν).
«Ήξερα ότι θα ήταν μια γκανγκστερική ταινία της παλιάς σχολής με συντελεστές και πρωταγωνιστές που εκτιμώ και θαυμάζω», λέει ο Πεν. «Όταν μου μίλησε ο Ρούμπεν Φλάισερ για το τι ήθελε να κάνει, είπα το ναι χωρίς δεύτερη σκέψη.»

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ

Η ταινία γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στο Λος Άντζελες και τα περίχωρά του. Προκειμένου να γίνει αυτό, η ομάδα παραγωγής αξιοποίησε ιστορικές τοποθεσίες και μεταμόρφωσε άλλες προκειμένου να αναπλάσει μνημειώδη δημοφιλή στέκια της εποχής του Κόεν.
Οι συζητήσεις για την αισθητική και την ατμόσφαιρα της ταινίας ξεκίνησαν νωρίς. Ο διευθυντής φωτογραφίας Ντίον Μπίμπι θυμάται, «Όταν αρχίσαμε να συζητάμε την ταινία με τον Ρούμπεν, αμέσως σκεφτήκαμε το νουάρ. Όσο όμως, κι αν αγαπάμε και οι δύο αυτή την προσέγγιση, δεν θέλαμε να στυλιζάρουμε τόσο πολύ ένα πόνημα που ούτως ή άλλως θα ήταν αρκετά περίπλοκο. Θέλαμε να δώσουμε μια πιο σύγχρονη όψη, ανεξάρτητα από την εποχή στην οποία τοποθετείται η δράση. Ένας τρόπος για να συνδέσουμε τους δύο κόσμους ήταν η απόφαση να γυρίσουμε την ταινία σε ψηφιακό φορμάτ, αλλά να συνδυάσουμε τις κάμερες με αναμορφικούς φακούς. Αυτό σε συνδυασμό με μια πιο δυναμική κίνηση της κάμερας, μας οδήγησε σε μια πιο σύγχρονη αισθητική, διατηρώντας ταυτόχρονα το ύφος και το στυλ της εποχής και του genre.»
Μετά από αυτό, σειρά είχαν οι πιο πρακτικές λεπτομέρειες που θα έδιναν υψηλού επιπέδου ρεαλισμό στην ταινία. «Σε μια ταινία, της οποίας η δράση τοποθετείται στο παρόν, αν η κάμερα κοιτάει πέντε τετράγωνα σε έναν δρόμο, τα τέσσερα μπορείς να τα αφήσεις ως έχουν,» λέει ο Μάχερ Άχμαντ. «Σε μια ταινία εποχής όμως, τα πάντα πρέπει να προσαρμοστούν, ή να κρυφτούν ή να σβηστούν ή να προστεθούν.»
«Δεδομένου ότι είχαμε πολλά εξωτερικά γυρίσματα και έπρεπε να πετύχουμε την ατμόσφαιρα εκείνης της εποχής, ομολογώ ότι ήταν τεράστια πρόκληση,» παραδέχεται ο Άχμαντ. «Τη δεκαετία του ’50 επρόκειτο να γίνουν σαρωτικές αλλαγές που θα οδηγούσαν στο Μετά Μοντέρνο στυλ, συνεπώς είχα πολύ διάβασμα.»
Ένα από τα σημαντικότερα σημεία για την ταινία είναι το Slapsy Maxie’s, το κλαμπ στο οποίο κάθε βράδυ ο Κόεν δειπνούσε με αξιωματούχους. Για την ανάπλασή του, η παραγωγή χρησιμοποίησε ένα κενό κατάστημα, το οποίο ήταν τόσο μεγάλο ώστε να μπορέσει να φιλοξενήσει και ένα μέρος των επιχειρήσεων του Κόεν, όπως προβλεπόταν από το σενάριο.
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, ο Ράιαν Γκόσλινγκ άκουσε τη συζήτηση που είχε η υπεύθυνη σεναρίου και έναν ηλικιωμένο αξιωματούχο της πυροσβεστικής. «Της είπε ότι είχε πάει πριν από χρόνια στο Slapsy Maxie’s και είδε τον Μίκι να κάθεται σε ένα τραπέζι μαζί με όλους του τους φίλους,» λέει ο ηθοποιός. «Είπε ότι η πιστότητα που είχαν αποδώσει στο σκηνικό ήταν απερίγραπτη. Πράγματι, το κλαμπ ήταν έτσι, ο Μίκι καθόταν εκεί που καθόταν ο Σον. Η κοπέλα τον ρώτησε αν θυμόταν κάτι συγκεκριμένο κι εκείνος απάντησε ‘ναι, έλεγε πάρα πολλά αστεία. Κανένα από αυτά δεν ήταν πραγματικά αστείο, αλλά όλοι γελούσαν’.»
Μια πολύ σημαντική σκηνή διαδραματίζεται στην Τσάιναταουν, όπου και πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα. Οι προσόψεις των καταστημάτων αναπλάστηκαν, τα φώτα των δρόμων σβήστηκαν και προστέθηκαν κόκκινα χάρτινα φανάρια. Επίσης, το ειδικό συνεργείο, τοποθέτησε και διακοσμητικά φώτα για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες συγκεκριμένων σκηνών.

ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΡΟΥΧΑ

Η ενδυματολόγος Μέρι Ζόρφες ανυπομονούσε να εντρυφήσει στο στυλ της εποχής. «Νομίζω ότι για τους ηθοποιούς είναι απόλαυση να βουτούν σε ένα τέτοιο υλικό σε επίπεδο διαλόγων και δράσης αλλά και σε επίπεδο αισθητικής. Είναι δύσκολο να κάνεις κάποιον να δείχνει κακός με τέτοια ρούχα.»
Για να μπορέσει να ορίσει δύο διαφορετικά στυλ – ένα για τους μαφιόζους κι ένα για τους αστυνομικούς – η Ζόρφες ξεκίνησε από την κορυφή: τον Μίκι Κόεν. «Τα ογκώδη μάλλινα υφάσματα ήταν πολύ δημοφιλή εκείνη την εποχή, αλλά με τον Ρούμπεν σκεφτήκαμε ότι θα είχε ενδιαφέρον αν ο Μίκι πήγαινε αντίθετα στις τάσεις της μόδας. Έτσι, όλα του τα ρούχα είναι ανάλαφρα, λες και θα γλιστρήσουν από το σώμα του. Επίσης, τα χρώματα που επέλεξα για εκείνον είναι πιο ψυχρά – μπλε και γκρι – ενώ για την ειδική μονάδα επέλεξα θερμά χρώματα και καφέ.»
Και η Ζόρφες επέλεξε να ξεφύγει λίγο από το στυλ του πραγματικού Κόεν. «Πήραμε κάποιες λεπτομέρειες ασφαλώς – τα μεγάλα κολάρα που φορούσε, το γεγονός ότι τα περισσότερα αξεσουάρ του είχαν το μονόγραμμά του και άλλες τέτοιες λεπτομέρειες. Στις φωτογραφίες όμως που βρήκαμε στα διάφορα αρχεία, παρατηρήσαμε ότι ακόμα κι αν φορούσε καινούργιο κοστούμι, έδειχνε λίγο ατημέλητος. Εμείς θέλαμε ο Σον να έχει μια εμφάνιση εντυπωσιακή και πάντα περιποιημένη.» Σε ό,τι αφορά το μονόγραμμα, η ενδυματολόγος προσθέτει «Δεν φαίνονται απαραίτητα στα πλάνα, αλλά υπάρχουν. Υπάρχουν στις τσέπες του, στα εσώρουχά του ή τα μανικετόκουμπά του. Με έναν λιγότερο προφανή τρόπο, εκπέμπει το ποιος είναι και σε ποιον κόσμο ζει. Επίσης, ο πραγματικός Κόεν δεν φορούσε ποτέ το ίδιο κοστούμι δεύτερη φορά. Το ίδιο και ο Σον.» Για να δημιουργήσει την έντονη αντίθεση που ήθελε, ενδυματολόγος φόρεσε στους ανθρώπους του Κόεν σκούρα πουκάμισα, ώστε να τον κάνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο.
Σίγουρα όμως, το αξεσουάρ που τραβάει περισσότερο απ’όλα την προσοχή, είναι η συνοδός του, η Γκρέις Φάραντεϊ. «Προφανώς, η Γκρέις έχει έναν πολύ πλούσιο φίλο που της αγοράζει τουαλέτες,» λέει η Ζόρφες χαμογελώντας. «Σκέφτηκα τα καθημερινά της φορέματα να είναι από την εποχή πριν τον γνωρίσει, πιο απλά... Οι βραδινές εμφανίσεις της όμως, απαρτίζονται από τουαλέτες και κοσμήματα που της έχει αγοράσει εκείνος.»
Για την Έμα Στόουν, αυτές οι τουαλέτες είχαν το τίμημά τους κατά κάποιο τρόπο. «Η Έμα έχει πάρα πολύ ωραίο σώμα. Σύμφωνα όμως, με το σενάριο αλλά και τις τάσεις της εποχής, το σώμα της έπρεπε να είναι «κλεψύδρα» κι έτσι αναγκαστήκαμε να το «πειράξουμε» λίγο», αποκαλύπτει η ενδυματολόγος. «Τονίσαμε περισσότερο το ντεκολτέ και της φορέσαμε κορσέ ώστε να λεπτύνουμε τη μέση της κατά κάποια εκατοστά. Νομίζω ότι στο τέλος της ημέρας που έβγαζε όλα αυτά τα ρούχα ένιωθε πάρα πολύ χαρούμενη.»
Στο πρώτο της πλάνο στην ταινία, η Στόουν εμφανίζεται απαστράπτουσα φορώντας το αγαπημένο κομμάτι της Ζόρφες. «Λατρεύω αυτή την κόκκινη τουαλέτα. Είναι συγκλονιστική. Είναι συναρπαστικό να βλέπεις ένα φόρεμα από σκίτσο να γίνεται ολοκληρωμένο ρούχο. Η Έμα δε, το αναδεικνύει υπέροχα.»
Η Ζόρφες κατάφερε να διαχωρίσει τους αστυνομικούς με ένα πολύ απλό στοιχείο: «Οι γκάνγκστερ φορούν συνήθως σταυρωτά σακάκια, ενώ οι καλοί κανονικά.» Μαζί με την ομάδα της, έδωσε σε κάθε έναν αστυνομικό διαφορετικό στυλ, ξεκινώντας από τον Ο’Μάρα. «Είναι βετεράνος πολέμου και πριν από τον πόλεμο ήταν ένστολος αστυνομικός. Έτσι, σκέφτηκα ότι είναι ένας τύπος που δεν τον ενδιαφέρει η εμφάνισή του. Τον νοιάζει μόνο να κάνει τη δουλειά του. Ξέρει ότι ως ντετέκτιβ πρέπει να φοράει κοστούμι – και του φτιάξαμε πέντε ή έξι – αλλά τίποτα το εξεζητημένο που να προσελκύσει την προσοχή. Σε όλη την ταινία, δύσκολα θα καταλάβει κανείς τη διαφορά του ενός κοστουμιού από το άλλο.»
Αντίθετα, ο Τζέρι Γούτερς είναι για την Ζόρφες «ο απόλυτος φασιονίστα, ένας άνθρωπος που ξοδεύει όλα του τα χρήματα σε ρούχα και αξεσουάρ. Σίγουρα τον ενδιαφέρει πολύ η εμφάνισή του.»
Αυτό που απόλαυσε ιδιαίτερα η Ζόρφες ήταν η επιμέλεια του στυλ των κομπάρσων. «Μου αρέσει να ντύνω αυτούς που πλαισιώνουν την πλοκή,» λέει. «Σκέφτεσαι τη χρωματική παλέτα της ταινίας και μετά αποφασίζεις την κεντρική ιδέα κάθε σκηνής. Έτσι, με το που μπαίνει μέσα κάποιος, ξέρεις ακριβώς πώς πρέπει να τον ντύσεις. Έχω μια υπέροχη ομάδα που δούλεψε πολύ σκληρά για να γίνουν έγκαιρα όλες οι πρόβες, οι μεταποιήσεις, τα χτενίσματα, το μακιγιάζ και να έχουμε στη διάθεσή μας ένα υπέροχα αυθεντικό πλαίσιο.» Συνολικά, η Ζόρφες και η ομάδα της δημιούργησαν και επιμελήθηκαν περισσότερα από 3.500 κοστούμια.

ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ «ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» ΤΟΥΣ

Όπως κι αν ήταν ντυμένος ο κάθε χαρακτήρας – καλός ή κακός – χρειαζόταν το όπλο του για να πει κανείς ότι έχει ένα ολοκληρωμένο λουκ. Ο Ντάγκλας Φοξ ανέλαβε να εξοπλίσει τους ηθοποιούς με τα όπλα που χρειάζονταν. Ο Τάντρος, που συνεργάζεται μαζί του εδώ και 20 χρόνια λέει, «Ο Νταγκ είναι συλλέκτης και μπορεί να σου βρει ό,τι θέλεις. Ήμουν σίγουρος λοιπόν, ότι θα ήταν ο ιδανικότερος για να μας βοηθήσει σε μια ταινία εποχής που απαιτούσε διαφορετικούς τύπους όπλων.»
«Ο Ο’Μάρα έχει πάνω του ένα 45άρι σε όλη την ταινία. Είχαμε αρκετά αυτόματα και καραμπίνες, αλλά δεν θέλαμε να κάνουμε ό,τι συνήθως γίνεται στις γκανγκστερικές ταινίες,» λέει ο Φοξ. «Η παραγωγή ήθελε να χρησιμοποιήσουμε κομμάτια από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο που ούτως ή άλλως αμέσως μετά τον πόλεμο διοχετεύτηκαν στο οργανωμένο έγκλημα. Έτσι, είχαμε μεταξύ άλλων ένα βρετανικό STEN, ένα ρώσικο PPSh, το οποίο είναι εννιάρι. Επίσης είχαμε ΜΡ40 πολυβόλα, που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε πολεμικές ταινίες.»
Οι ηθοποιοί εκπαιδεύτηκαν από τον ίδιο τον Φοξ προκειμένου να εξοικειωθούν ώστε να τα χρησιμοποιήσουν με απόλυτη ασφάλεια.
Κι ενώ η πλειοψηφία των όπλων είναι είτε εκείνης της εποχής είτε προγενέστερα, ο Φλάισερ ήθελε η ανταλλαγή πυρών να έχει μια πιο φρέσκια ματιά. «Πρόκειται για μία ταινία δράσης. Θέλαμε να είναι διασκεδαστική και να έχει σύγχρονο στυλ για να αρέσει στο κοινό,» εξηγεί.
Ο υπεύθυνος επικίνδυνων σκηνών, Νταγκ Κόλμαν εκπαίδευσε τους ηθοποιούς στις διάφορες τεχνικές. Ο ίδιος εξηγεί, «Ο χαρακτήρας του Τζος Μπρόλιν υποτίθεται ότι είχε περάσει από ειδική εκπαίδευση τόσο στον στρατό όσο και στην αστυνομία. Ο Μίκι Κόεν από την άλλη, ήταν μποξέρ και το στυλ του συνίστατο σε μεγάλες δυνατές γροθιές χωρίς την ταχύτητα που βλέπουμε σήμερα. Έτσι η σύγκριση και η αντιπαραβολή των δύο τεχνικών ήταν πολύ ενδιαφέρουσα για μένα.»
Για να γνωρίσει καλύτερα την εποχή, ο Κόλμαν πέρασε αρκετό καιρό με έναν από τους πρώην οδηγούς του Κόεν, καθώς και με ειδικούς σύμβουλους της Αστυνομίας του Λος Άντζελες. «Μου έδωσαν πάρα πολύ χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το τι γινόταν εκείνη την εποχή.»
«Στην ταινία δεν θα δούμε τη ρομαντική εικόνα που έχουμε σχηματίσει για το ’40,» λέει ο Μπρόλιν. «Η ταινία είναι πιο ρεαλιστική, πιο ωμή και έχει πάρα πολύ δράση και γι αυτό το λόγο νομίζω ότι την απόλαυσα όχι μόνο ως ηθοποιός, αλλά και ως θεατής.»
Για να βρουν τα περίπου 150 αυτοκίνητα – συν τα επιπλέον σε περίπτωση βλάβης – οι άνθρωποι της παραγωγής στράφηκαν στον Τιμ Γουντς. Μεταξύ των οχημάτων που τους έφερε ήταν μια Packard του 1938 με έναν κινητήρα 472 της Cadillac. «Πρώτα εκσυγχρονίσαμε κινητήρα και μηχανικά μέρη και μετά φορέσαμε πάλι το σασί,» λέει Γουντς.
Για τις μετακινήσεις του Κόεν, ο Γουντς βρήκε δύο σπάνιες λιμουζίνες Packard Super 8 του ’49, που υποκατέστησαν την αλεξίσφαιρη Cadillac που είχε στην πραγματικότητα ο αρχιμαφιόζος. Επίσης, έδωσε στην παραγωγή Cadillac του ’48, ’49 και ’50 που εμφανισιακά ήταν απόλυτα ίδιες με αυτές που βλέπουμε σε φωτογραφίες της εποχής. «Η δράση της ταινίας τοποθετείται στα τέλη του 1949, άρα το μοντέλο του 1950 είχε μόλις κυκλοφορήσει. Είχε μια οριζόντια λεπτομέρεια από χρώμιο στην πίσω πόρτα – αυτό το διαφοροποιούσε από τα προηγούμενα μοντέλα.
Ο Ο’Μάρα οδηγεί ένα Ford του 1946 και ο Κόλμαν Χάρις ένα τετράθυρο σεντάν Plymouth του ’46.

ΤΟ ΚΑΣΤ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

ΤΖΟΣ ΜΠΡΟΛΙΝ (Αστυνόμος Τζον Ο’Μάρα)
Υποψήφιος για Όσκαρ για την ταινία «Milk», ο Τζος Μπρόλιν έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια σε έναν από τους κορυφαίους πρωταγωνιστές του Χόλιγουντ. Το κινηματογραφικό του ντεμπούτο το έκανε με την κλασσική ταινία “Goonies” του Ρίτσαρντ Ντόνερ.

ΡΑΪΑΝ ΓΚΟΣΛΙΝΓΚ (Αστυνόμος Τζέρι Γούτερς)
Έχει αποσπάσει σημαντικά βραβεία για ερμηνείες σε ανεξάρτητες παραγωγές αλλά και μεγάλες εισπρακτικές επιτυχίες. Το 2012 ήταν υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου σε Κινηματογραφική Ταινία – Κωμωδία ή Μιούζικαλ, για την ερμηνεία του, στην ταινία “Crazy, Stupid, Love” και για Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου σε Κινηματογραφική Ταινία (Δράμα), για την ταινία “Ides of March” του Τζορτζ Κλούνεϊ. Ένανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο δίπλα στον Ντένζελ Ουάσινγκτον το 2000 με την ταινία “Remember the Titans”

ΣΟΝ ΠΕΝ (Μίκι Κόεν)
Έχει τιμηθεί δύο φορές με βραβείο Όσκαρ, το 2003 για τη συγκλονιστική ερμηνεία του στο “Mystic River” του Κλιντ Ίστγουντ και το 2009 για τον ρόλο του στην ταινία “Milk” του Γκας Βαν Σαντ. Η καριέρα του μετράει πάνω από τρεις δεκαετίες και έχει καταξιωθεί στον χώρο του κινηματογράφου ως ένας από τους σπουδαιότερους Αμερικάνους ηθοποιούς.

Βραβεία
• Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου, “Mystic River”
• Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου, “Milk”
• SAG Α’ Ανδρικού Ρόλου, “Milk”
• Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου, “She’s So Lovely”, Φεστιβάλ Καννών
• Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου, “Dead Man Walking”, Φεστιβάλ Βερολίνου
• Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου, “Hurlyburly”, Φεστιβάλ Βενετίας
• Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου “21 Grams”, Φεστιβάλ Βενετίας

Υποψηφιότητες
• Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για το “Dead Man Walking”
• Όσκαρ A’ Ανδρικού Ρόλου για το “Sweet and Lowdown”
• Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για το “I Am Sam”.

Ανθρωπιστικό έργο
Αμέσως μετά τον Τυφώνα Κατρίνα και τον σεισμό στην Αϊτή, ο Σον Πεν ήταν από τους πρώτους που έσπευσαν να παρέχουν τη βοήθειά τους. Τον Ιανουάριο του 2010 ίδρυσε το J/P Haitian Relief Organization, το οποίο είχε στόχο να βελτιώσει τις συνθήκες διαβίωσης στους καταυλισμούς των αστέγων, να βοηθήσει στην αποκατάσταση των πληγέντων περιοχών, να παρέχει ιατρική βοήθεια, εκπαίδευση και επιμόρφωση και να βοηθήσει στην ανοικοδόμηση. Επίσης, τιμήθηκε με το βραβείο της Συνόδου Ειρήνης για το 2012 κατά την 12η παγκόσμια σύνοδο των βραβευθέντων με Νόμπελ Ειρήνης και το Ανθρωπιστικό Βραβείο του Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού.

ΝΙΚ ΝΟΛΤΕ (Αρχηγός Πάρκερ)
Τρεις φορές υποψήφιος και κάτοχος ενός Όσκαρ για την ταινία «Prince of Tides» με την Μπάρμπαρα Στρέιζαντ. Για τον ίδιο ρόλο βραβεύτηκε με Χρυσή Σφαίρα. Το κινηματογραφικό του ντεμπούτο έγινε με την ταινία “The Deep,” στην οποία πρωταγωνίστησε δίπλα στην Ζακλίν Μπισέ.
Η δεύτερη υποψηφιότητά του για Όσκαρ ήταν για την ταινία “Affliction” του Πολ Σρέιντερ.

ΕΜΑ ΣΤΟΟΥΝ (Γκρέις Φάραντεϊ)
Μια από τις πιο δημοφιλείς νέες ηθοποιούς του Χόλιγουντ που απέσπασε εκπληκτικές κριτικές για την ερμηνεία της στην ταινία “The Help”, για την οποία βραβεύτηκε με βραβείο SAG. Η ερμηνεία της στο Easy A της χάρισε μια υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα Α’ Γυναικείου Ρόλου και την υποψηφιότητα της Δημοφιλέστερης Ανερχόμενης Ηθοποιού στα βραβεία BAFTA.
Πρόσφατα πρωταγωνίστησε ως Γκουέν Στέισι στο “The Amazing Spider-Man”, ενώ θα συμμετέχει και στο σίκουελ της ταινίας που αναμένεται να ξεκινήσει γυρίσματα μέσα στο 2014. Έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στην ταινία “Zombieland”, του Ρούμπεν Φλάισερ το 2009.

Ανθρωπιστικό έργο
Η Στόουν είναι ενεργό μέλος της οργάνωσης Stand Up To Cancer, μια πρωτοβουλία που στόχο έχει την ανάπτυξη καινοτόμων θεραπευτικών πρακτικών. Επίσης, συμμετέχει ενεργά στο ίδρυμα Gilda’s Club New York City, που φέρει το όνομα της εκλιπούσης κωμικού Γκίλντα Ράντνερ και είναι ένας χώρος που προσφέρει ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη σε ανθρώπους που δίνουν μάχη με τον καρκίνο.

ΤΖΙΟΒΑΝΙ ΡΙΜΠΙΖΙ (Κόνγουελ Κίλερ)
O Ρίμπιζι γεννήθηκε στο Λος Άντζελες όπου και διαμένει μέχρι σήμερα. Ξεκίνησε την καριέρα του στην υποκριτική σε ηλικία 9 ετών, ενώ σπούδασε θέατρο υπό τις οδηγίες του Μίλτον Κατσέλας. Το 1999 τιμήθηκε με το βραβείο ShoWest πρωτοεμφανιζόμενου.
Πιο πρόσφατα τον απολαύσαμε μαζί με τον Μαρκ Γουόλμπερ στην κωμωδία “Ted”. Οι δύο ηθοποιοί είχαν συνεργαστεί νωρίτερα το 2012 στην ταινία “Contraband” του Μπαλτάσαρ Κόρκακουκ. Ένας από τους πρώτους ρόλους του Ρίμπιζι ήταν στην σειρά Friends, ως ο αδερφός της Φίβης Μπουφέ.

H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

ΡΟΥΜΠΕΝ ΦΛΑΪΣΕΡ (ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ / ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ)
Ξεκίνησε την καριέρα του ως βοηθός σκηνοθέτη δίπλα στον Μιγκέλ Αρτέτα στις ταινίες “Chuck & Buck” και “The Good Girl”. Η τηλεοπτική του καριέρα ξεκίνησε με το “Gumball 3000: Six Days in May”, ένα ντοκιμαντέρ για το δημοφιλές Βρετανικό ράλι, στο οποίο υπέγραψε τη σκηνοθεσία και την παραγωγή. Εκεί γνώρισε τους Ρομπ Ντάιρντεκ και Κρίστοφερ «Μπιγκ Μπλακ» Μπόικιν, με τους οποίους έκανε τη δημοφιλή σειρά του MTV “Rob & Big”.
Η πρώτη του κινηματογραφική απόπειρα στην σκηνοθετική καρέκλα ήταν το “Zombieland” με τους Γούντι Χάρελσον, Τζέσι Άιζενμπεργκ, Έμα Στόουν και Αμπιγκέιλ Μπρέσλιν. Στη συνέχεια σκηνοθέτησε το “30 Minutes of Less” μια μαύρη κωμωδία με τους Ντάνι ΜακΜπράιντ, Αζίζ Ανσάρι, Νικ Σουάρντσον και Μάικλ Πένια.
Αυτή την εποχή σκηνοθετεί την indie ταινία “Two Night Stand”, ενώ μελλοντικά πρόκειται να αναλάβει τη σκηνοθεσία και την εκτέλεση παραγωγής της κινηματογραφικής μεταφοράς του δημοφιλούς video game “Spy Hunter”.

ΓΟΥΙΛ ΜΠΙΛ (ΣΕΝΑΡΙΟ)
Ξεκίνησε να ασχολείται με τη συγγραφή το 2006 όταν και εξέδωσε το περίφημο πρώτο μυθιστόρημά του L.A. Rex, μετά από 10 χρόνια υπηρεσίας στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών και Ερευνών της Αστυνομίας του Λος Άντζελες. Ο Μπιλ ανέλαβε την προσαρμογή του μυθιστορήματος από τον βραβευμένο με Όσκαρ παραγωγό Σκοτ Ρούντιν.
Ο Μπιλ αυτή την εποχή επιμελείται το σενάριο της ταινίας Justice League που βασίζεται στο ομώνυμο κόμικ. Επίσης, έχει δουλέψει ως σεναριογράφος της τηλεοπτικής σειράς “Castle” ενώ ετοιμάζει και το δεύτερο μυθιστόρημά του, με τίτλο The Lionhunters.


Los Angeles, 1949. Ruthless, Brooklyn-born mob king Mickey Cohen (Sean Penn) runs the show in this town, reaping the ill-gotten gains from the drugs, the guns, the prostitutes and--if he has his way--every wire bet placed west of Chicago. And he does it all with the protection of not only his own paid goons, but also the police and the politicians who are under his control. It's enough to intimidate even the bravest, street-hardened cop...except, perhaps, for the small, secret crew of LAPD outsiders led by Sgt. John O'Mara (Josh Brolin) and Jerry Wooters (Ryan Gosling), who come together to try to tear Cohen's world apart. "Gangster Squad" is a colorful retelling of events surrounding the LAPD's efforts to take back their nascent city from one of the most dangerous mafia bosses of all time.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ειδήσεις για τη διανομή ρόλων στο "The Gangster Squad"




top of the page

PHOTOS - POSTERS

The Gangster Squad poster teaser wall.jpg
GSD-16456r.jpg
GSD-02744.jpg
GSD-13868c.jpg
GSD-12906.jpg
GSD-07545.jpg
GSD-07499.jpg
THE GANGSTER SQUAD 0008a.jpg
The Gangster Squad 0000.jpg
The Gangster Squad poster teaser.jpg
The Gangster Squad - 0009.jpg
The Gangster Squad - 0008.jpg
The Gangster Squad - 0007.jpg
The Gangster Squad - 0001.jpg
The Gangster Squad - 0004.jpg
The Gangster Squad - 0005.jpg
The Gangster Squad - 0002.jpg
The Gangster Squad - 0003.jpg
The Gangster Squad - 0006.jpg
 


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW


top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
10/1/2013 (Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία)
11/1/2013 (ΗΠΑ)
24/1/2013 (Ελλάδα, Γερμανία, Ρωσία)
6/2/2013 (Γαλλία)
8/2/2013 (Ισπανία)
21/2/2013 (Ιταλία)
3/5/2013 (Ιαπωνία)


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 




 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Αστυνομική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑστυνομικήRestrictedΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails