Home myFILM Home myFILM Twitter Facebook Dailymotion YouTube

Bookmark and Share Subscribe
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση

Σήμερα & προσεχώς
.: από 10/4/14 :.
. Ο Μόνος Επιζών
. Rio 2
. Καμίλ Κλοντέλ 1915
. Ο Θρύλος του Μάικλ Κόλχαας
. Χίτλερ: Μια Ταινία Από Την Γερμανία
. Senso
. Χαρά
.: από 17/4/14 :.
. Αγόρια της Διπλανής Πόρτας
. Nτομ Χέμινγουεϊ (από 20/4)
. Κυριαρχία (από 20/4)
. Oldboy (από 20/4)
. Η Τίνκερμπελ και οι Πειρατές (από 20/4)
. Η Πεντάμορφη Και Το Τέρας (από 20/4)
.: από 24/4/14 :.
. Snowpiercer
. Βαλέσα, Η Δύναμη Της Ελπίδας
. Το Θεώρημα του Μηδενός
. Διασταυρούμενες Ζωές
. Sacro GRA
. Η Τελική Αποπληρωμή
.: από 1/5/14 :.
. The Amazing Spider-Man 2
. Κάτω από το δέρμα
. Να Κάθεσαι Και Να Κοιτάς
. Ένας σκίουρος σούπερ - ήρωας
.: από 8/5/14 :.
. Η Άλλη Γυναίκα
. Ανυπόφοροι Γείτονες
. Κυνηγώντας το Όνειρο

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: Aman_Geo's Profile Aman_Geo
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9698

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 134
Μέλη: 0
Σύνολο: 134

Εγγραφή

ΔΩΡΕΑΝ Toolbar
Θέματα
BOX OFFICE Ελληνικό
BOX OFFICE USA
Δημοφιλή / Top50
Cine CULT
TV
CD
Θέατρο
Αρχείο
Αίθουσες
ανά εβδομάδα
με μια ματιά

Ο Λογαριασμός μου
Blogs
Λήψεις
Φωτογραφίες
Φόρουμ
Ημερολόγιο
Σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Αναζήτηση
Donation
Ανέκδοτα και Αστεία
Ποίηση
Παιχνίδια Flash
Πόστερ
Άλλο Περιεχόμενο
Ενότητες
Πρόσωπα
Βιβλίο
Casting
Φεστιβάλ / Διανομή
Ευκαιρίες Καριέρας
Δελτίο καιρού
Ξενοδοχεία
Χρήσιμα

Upcoming Events

-- Sponsored Links --
Dailymotion
AGATHI Art Gallery
cinefo.wordpress.comr
aggelospolidoros.blogspot.gr

-- feeds'n'blogs --














Cinema: Το Δικό μας Βαλς (Take This Waltz) της Σάρα Πόλεϊ (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Παρασκευή, 06 Ιαν. 2012 @ 09:03:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Κριτικές][Στοιχεία][Φωτό][Πόστερ][Βίντεο][Περισσότερα][Κυκλοφορία]

Δραματική | | |



Το Δικό μας Βαλς
Take This Waltz

της Σάρα Πόλεϊ
με τους Μισέλ Ουίλιαμς, Σεθ Ρόγκεν, Σάρα Σίλβερμαν, Λιουκ Κίρμπι

Υπόθεση:
Όταν η 28χρονη Μάργκο γνωρίζει τον Ντάνιελ, η χημεία τους είναι άμεση κι έντονη. Η Μάργκο όμως αναγκάζεται να καταπιέσει την ξαφνική αυτή έλξη, μιας κι έχει έναν ευτυχισμένο γάμο με τον Λου, έναν διάσημο συγγραφέα βιβλίων με συνταγές μαγειρικής. Όταν η Μάργκο μαθαίνει πως ο Ντάνιελ μένει στην άλλη πλευρά του δρόμου από το σπίτι τους, η σιγουριά της οικογενειακής της ζωής θρυμματίζεται. Αυτή κι ο Ντάνιελ ξεκλέβουν στιγμές, κατά τη διάρκεια του καυτού καλοκαιριού στο Τορόντο, με τον ερωτισμό τους όμως να κλιμακώνεται εξαιτίας της εγκράτειάς τους. Καυτή, λαμπερή και πολύχρωμη, η ταινία “Take This Waltz” μας οδηγεί, χωρίς ανάσα, στα γνωστά αλλά ανεξερεύνητα ερωτήματα για τον αντίκτυπο των μακροχρόνιων σχέσεων στον έρωτα, στο σεξ και στην εικόνα που έχουμε για τους εαυτούς μας.



ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

 

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Πόσα χρόνια χρειάζονται για να βαλτώσει ένας γάμος;
Υπάρχουν κανόνες για την ευτυχία μέσα σ’ ένα ζευγάρι;
Πόσο μπορεί να αντέξει στον πειρασμό ένα άτομο πριν απατήσει το/η σύντροφό του;
Πόσο μπορεί να κρατήσει ένας πλατωνικός έρωτας;
Μπορεί να υπάρξει φιλία μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας χωρίς σεξ;

Αυτά τα βασανιστικά ερωτήματα που έχουν απασχολήσει κάθε φυσιολογικό άνθρωπο, νομίζω, είναι και αυτά που καθορίζουν τον καμβά αυτής της ιστορίας. Της ιστορίας μιας αναποφάσιστης κοπέλας, της Μαργκό, που μετά από πέντε χρόνια γάμου, διαπιστώνει ότι την ελκύει ο γείτονας Ντάνιελ. Ένας νεαρός τελείως διαφορετικός από τον άντρα της Λου, που έχει αφοσιωθεί στη μαγειρική του κοτόπουλου. Όχι δεν κάνω πλάκα, θέλει να εκδώσει ένα βιβλίο γι’ αυτό.

Η σκηνοθέτρια Σάρα Πόλεϊ, ως γυναίκα έχει ρίξει το βάρος της στην προσωπικότητα και το χαρακτήρα της Μαργκό, την οποία παρουσιάζει ως μονίμως έτοιμη για σεξ (η κάψα του φούρνου στην αρχή και στο τέλος της ταινίας αυτό υποδηλώνει), ανώριμη και αναποφάσιστη στο τι θέλει από τη ζωή της. Από την άλλη ο Λου, κατά τη σκηνοθέτρια, είναι σταθερά τρυφερός και στοργικός απέναντι στην παιδούλα Μαργκό και συνεπής στο στόχο του για τη μαγειρική με κοτόπουλου. Ενώ, ο «τρίτος» δείχνει πως δεν έχει τίποτα να χάσει. Είναι το «αντικείμενο του πόθου».

Βρήκα αργό το σκηνοθετικό ρυθμό, άνιση την αντιμετώπιση του θέματος, αλλά ενδιαφέρουσες τις ερμηνείες με προεξάρχουσα αυτή της γλυκιάς Μισέλ Γουίλιαμς (τη θυμάστε στη «Μέριλιν»;), χωρίς να υστερούν οι δύο παρτενέρ της. Ιδιαίτερα όμως εκφραστικός είναι ο Λουκ Κίρμπι που υποδύεται τον «τρίτο» Ντάνιελ.

Μη ψάξετε για βαλς. Ο τίτλος της ταινίας προέρχεται από το ομότιτλο τραγούδι του Λέοναρντ Κοέν, που ακούγεται στο τέλος της ταινίας.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου agelospo@otenet.gr  | blogspot

 


 

Η Βαθμολογία μου:

Προσέγγιση χωρίς προσανατολισμό!

Οι προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί αναφορικά με την δεύτερη σκηνοθετική δημιουργία της Sarah Polley ήταν μεγάλες , δεδομένου ότι με την  πρώτη της δουλεία Away from Her είχε αποδείξει ότι έχει εξαιρετικές δυνατότητες. Η τωρινή κινηματογραφική παραγωγή της  διαψεύδει την φυσιολογική προσδοκία , όπου η δεύτερη σκηνοθετική προσπάθεια κινείται τουλάχιστον στο ίδιο επίπεδο με την πρώτη.

Η ταινία μας μαγεύει με την εξαιρετική αισθητική της και την φοβερή χρωματική παλέτα και εξακολουθεί να αποδεικνύει ότι πρόκειται για δημιούργημα μιας χαρισματικής σκηνοθέτιδας. Ίσως η διαφοροποίηση της θεματικής της ταινίας με την αλλαγή στόχευσης να δίνει της εξήγηση για το αποτέλεσμα.

Το σενάριο θέτει ένα πολύ δύσκολα διαχειρίσιμο και φιλοσοφικά ανοιχτό θέμα  ανθρωπίνων σχέσεων, θέτει ενδιαφέροντα ερωτήματα και προβληματισμούς με πολύ όμως αποτυχημένο τρόπο.
Αποτέλεσμα είναι να χάνεται συνεχώς ο προσανατολισμός του σεναρίου  και η ταινία πελαγοδρομεί πάνω στους προβληματισμούς που θέτει.

Οι διάλογοι συχνά καταντούν ανούσιοι και τα σκηνοθετικά εργαλεία σκιαγράφησης κυκλοθυμικών και μανιοκαταθλιπτικών προσωπικών συμπεριφορών υπερκαταναλώνονται. Ίσως η πολύ φιλόδοξη στόχευση της ταινίας σε αναζητήσεις  πάνω από τις δημιουργικές δυνατότητες της  σκηνοθέτιδας  να αποτελούν την αίτια του τόσο απογοητευτικού αποτελέσματος.

Πολύ καλών προθέσεων και δυνατοτήτων και με την αξιοποίηση αξιόλογων ερμηνευτών το αποτέλεσμα δυστυχώς είναι μια δοκιμιακή ταινία δημιουργού. Παρά τα οπωσδήποτε πολλά θετικά στοιχεία , που μπορεί κανείς να βρει σε δεύτερη ή τρίτη ανάγνωση η ταινία είναι πολύ αδύναμη και μάλλον είναι κατάλληλη μόνο σκληροπυρηνικούς σινεφίλ και ιστορικούς του κινηματογράφου.

Ως υποσημείωση πρέπει να αναφερθεί η εξαιρετική μουσική επένδυση  και το άκουσμα σε πολύ επίκαιρο σημείο της ταινίας του ομώνυμου Take This Waltz του επίσης καναδού Leonard Cohen όπου οι στίχοι είναι από το  ποίημα του Federico García Lorca  το Pequeño Vals Vienès  (“Little Viennese Waltz”).

 

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Michelle Williams ... Margot
    Seth Rogen ... Lou
    Luke Kirby ... Daniel
    Sarah Silverman ... Geraldine
    Jennifer Podemski ... Karen
    Diane D'Aquila ... Harriet
    Vanessa Coelho ... Tony
    Graham Abbey ... James
    Damien Atkins ... Aquafit Instructor
    Aaron Abrams ... Aaron
    Dyan Bell ... Dyan
    Albert Howell ... Albert
    Danielle Miller ... Danielle
    Matt Baram ... Matt
    Avi Phillips ... Avi
    Diane Flacks ... Diane
    Cheryl MacInnis ... Flight Attendant
    Ciarán MacGillivray ... Soldier
    Roy MacNeil ... Period Priest
    Sandy MacLean ... Town Crier
    John Dunsworth ... Tourist
    Barnieta Runnings ... Shower Lady #1
    Mary Pitt ... Shower Lady #2
    Rosalind S. Feldman ... Shower Lady #3
    Mike Follert ... Man on the Porch
    Jean-Michel Le Gal ... Police Officer
    Samantha Farrow ... Threesome Lady
    Dustin Peters ... Threesome Dude

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Sarah Polley

Σενάριο
Sarah Polley

Παραγωγή
Susan Cavan
Sarah Polley

Μουσική
Jonathan Goldsmith

Φωτογραφία
Luc Montpellier

Μοντάζ
Christopher Donaldson

Casting
John Buchan
Jason Knight

Σχεδιασμός Παραγωγής
Matthew Davies

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Aleksandra Marinkovich

Σκηνικά
Steve Shewchuk

Βοηθός Σκηνοθέτη
Daniel J. Murphy

Κοστούμια
Lea Carlson

Εταιρείες Παραγωγής
Joe's Daughter
Astral Media (funding)
Harold Greenberg Fund, The (funding)

Διανομή
Odeon - Rosebud (Ελλάδα)
Magnolia Pictures
Pathé Films
Alta Classics
Hopscotch Films
Mars Entertainment Group
Mongrel Media
TF1 Films International

Χρονολογία παραγωγής
2011

Χώρα παραγωγής
Καναδάς

Γλώσσα
Αγγλικά

Εικόνα
Έγχρωμη 1.85 : 1

Είδος ταινίας
Αισθηματική, Κωμωδία, Δράμα

Διάρκεια
116'

Ήχος
Dolby Digital

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Τορόντο, Λούισμπουργκ - Καναδάς

AKA

Καταλληλότητα
USA:R

Κόστος

Εισπράξεις


top of the page




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η υποψήφια για Όσκαρ Σάρα Πόλεϊ (“Away from Her”) επιστρέφει με νέα σκηνοθετική δουλειά και μας ταξιδεύει σε μια συναισθηματική περιοχή που όλοι γνωρίζουμε, αλλά σπάνια έχουμε το κουράγιο να  εξερευνήσουμε. Πρωταγωνιστούν η υποψήφια για Όσκαρ Μισέλ Ουίλιαμς (“My Week With Marilyn”), ο Σεθ Ρόγκεν (“Knocked Up”) όπως δεν τον έχουμε ξαναδεί, η Σάρα Σίλβερμαν και ο Λιουκ Κίρμπι.

 

Η Σκηνοθέτιδα & Σεναριογράφος

H Σάρα Πόλεϊ γεννήθηκε στο Τορόντο του Καναδά το 1979, από μια οικογένεια με πέντε παιδιά. Οι γονείς της ήταν ηθοποιοί, ενώ και οι δύο αδερφοί της δραστηριοποιούνται στον χώρο του θεάματος. Η καριέρα της ξεκίνησε από τα παιδικά της χρόνια με πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση στα οκτώ της και την σειρά “Heaven on Earth”, ενώ με το “The Road Avonlea” το 1989 έγινε διάσημη στη χώρα της. Πολιτικοποιημένη, ακτιβίστρια και ενεργό μέλος της κεντροαριστεράς στον Καναδά, έκανε την πρώτη σημαντική πρωταγωνιστική της εμφάνιση στο σινεμά με το “Γλυκό Πεπρωμένο” (1997) του Εγκογιάν (και δεύτερη συνεργασία τους μετά το “Exotica”).  Άλλες ταινίες της: “Η Τελευταία Νύχτα του Κόσμου”, “ΕxistenZ”, “Το βάρος του Νερού”, “Μην Ξαναγυρίσεις”, “Η Ζωή Χωρίς Εμένα” και “Η Μυστική Ζωή των Λέξεων”, οι δύο θαυμάσιες ταινίες της Ιζαμπέλ Κοϊξέ στις οποίες η Πόλεϊ ήταν ηρωίδα και αποκάλυψε την σπάνια γυναικεία ευαισθησία της. Ακολούθησαν οι ταινίες “Mr. Nobody”, “Splice” και “Trigger”. H πρώτη της σκηνοθετική δουλειά ήταν το “Away from Her”, ενώ το “Take This Waltz” είναι η δεύτερη ταινία μεγάλου μήκους που σκηνοθετεί.

 

 

Οι Πρωταγωνιστές

 

  • Οι ερμηνείες της Μισέλ Γουίλιαμς την έχουν εδραιώσει πλέον ως μια από τις πιο περιζήτητες ηθοποιούς του Χόλιγουντ. Γεννημένη το 1980 στην Μοντάνα, έκανε το ντεμπούτο της στην υποκριτική με μια εμφάνιση στη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά “Baywatch”, ενώ το κινηματογραφικό της ντεμπούτο έγινε το 1994 με την ταινία “Lassie”. Ο ρόλος της Τζεν στην τηλεοπτική σειρά “Dawson’s Creek” της χάρισε παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, ενώ τράβηξε και την προσοχή της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Έχει καταφέρει να χτίσει ένα εντυπωσιακό βιογραφικό, έχοντας αποσπάσει βραβεία από διάφορους διεθνείς φορείς, ενώ έχει βρεθεί υποψήφια για σημαντικά βραβεία, όπως Όσκαρ Β΄ Γυναικείου Ρόλου και Χρυσή Σφαίρα Β΄ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία “Brokeback Mountain”, καθώς και Όσκαρ Α΄ Γυναικείου Ρόλου και Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ηθοποιού σε Δράμα για την ερμηνεία της στην ταινία “Blue Valentine”.  Το βιογραφικό της περιλαμβάνει ταινίες κάθε είδους, όπως “Species”, “A Thousand Acres”, “Prozac Nation”, “The Hottest State”, “I’m Not There”, “Deception”, “Wendy and Lucy”, “Synecdoche, New York”, “Mammoth”, “Shutter Island” και “Meek’s Cutoff”. Η Ουίλιαμς έχει εμφανιστεί και στο θέατρο, σε παραστάσεις όπως “The Cherry Orchard” του Τσέχοφ, “Killer Joe” και “Smelling a Rat” του Μάικ Λι. Η ερμηνεία της στην ταινία “My Week With Marilyn” της χάρισε τη Χρυσή Σφαίρα, ενώ ήταν υποψήφια για Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου. Προσεχώς θα τη δούμε στο “Oz: The Great and Powerful” του Σαμ Ράιμι, όπου θα συμπρωταγωνιστεί με τους Τζέιμς Φράνκο, Μίλα Κούνις και Ρέιτσελ Βάις.
  • Ο Σεθ Ρόγκεν γεννήθηκε το 1982 στο Βανκούβερ και ξεκίνησε να ασχολείται με το stand up comedy από την ηλικία των 13 ετών, ενώ σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο δημοφιλείς κωμικούς. Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο το 2001 με την ταινία “Donnie Darko” και συνέχισε με συμμετοχές στις ταινίες “Ο Παρουσιαστής, Ο Μύθος του Ρον Μπεργκάντι”, “Παρθένος Ετών 40” και “Στους Δύο Τρίτος Δε Χωρεί”. Ο Ρόγκεν τράβηξε την προσοχή κοινού και κριτικών ως πρωταγωνιστής της ταινίας “Knocked Up”, καθώς και με την συμμετοχή του στην ταινία “Superbad”. Έχει δανείσει επίσης τη φωνή του στις  animation ταινίες “Shrek 3”, “Χόρτον” και “Kung Fu Panda”. Επίσης έχει πρωταγωνιστήσει στις ταινίες “Step Brothers” μαζί με τον Γουίλ Φάρελ, “Fanboys”, “Pineapple Express” δίπλα στον Τζέιμς Φράνκο, “Zack and Miri Make a Porno”, “Observe and Report” μαζί με τους Άννα Φάρις και Ρέι Λιότα, “Funny People” δίπλα στους Άνταμ Σάντλερ και Έρικ Μπάνα, και “50/50” με τον Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ. Προσεχώς θα τον δούμε στην κωμωδία “The Guilt Trip” με την Μπάρμπρα Στρέιζαντ και τον Άνταμ Σκοτ, καθώς και στο “The End Of The World” μαζί με τους Έμα Γουάτσον, Τζόνα Χιλ και Τζέιμς Φράνκο, όπου υποδύονται τους εαυτούς τους.

 

Λίγα λόγια για την ταινία

Το “Take This Waltz” αρχίζει με μεγάλη κάψα. Η Μάργκο ψήνει μάφιν, στην πνιγηρή υγρασία του καλοκαιρινού Τορόντο. Η ζέστη βγαίνει από το φούρνο, το φως του ήλιου εισβάλλει από τα παράθυρα, και καθώς η Μάργκο σκύβει πάνω από την κουζίνα, η ταινία μετατρέπεται σε μια εμπειρία των αισθήσεων. Το “Take This Waltz” είναι η δεύτερη σκηνοθετική δουλειά της Σάρα Πόλεϊ, που ενώ στο ντεμπούτο της, το “Away From Her”, μιλούσε για την τρυφερή ιστορία ενός ζευγαριού στο χειμώνα της συζυγικής τους ζωής, η καινούργια ταινία παρακολουθεί ένα νεαρό ζευγάρι, παντρεμένο εδώ και λίγα μόνο χρόνια, να περνάει από την άνοιξη του ειδυλλίου σ’ αυτό που θα έπρεπε να είναι μια θερμή, αγαπημένη συμβίωση.

Η ιστορία εκτυλίσσεται στο Τορόντο, την πατρίδα της δημιουργού, την οποία μυθιστορηματοποιεί, θέλοντας να δείξει τη αγάπη της για τους δεντρόφυτους δρόμους της, για τις περιοχές με τις κατοικίες, τα ρεστοράν και τα σινεμά. Τοποθέτησε λοιπόν την ταινία της στα πεζοδρόμια, τα λεωφορεία και τις παραλίες, απ’ όπου η ίδια περνάει καθημερινά. Ο τίτλος της ταινίας προέρχεται από το ομότιτλο τραγούδι του Λέοναρντ Κοέν. Στην ιστορία ο Λου είναι ο καλός σύζυγος, ο σταθερός και στοργικός απέναντι στη γυναίκα του, εγκατεστημένος στην κουζίνα του όπου δουλεύει επιμελώς τις συνταγές του για κοτόπουλο. Η Μάργκο όμως είναι ένας άνεμος, ένας ζέφυρος. Εγκρατής μέσα στην αυτογνωσία της, ελεύθερη εκ πεποιθήσεως, εύκολα επηρεάζεται από τις πνοές έμπνευσης που προέρχονται από άλλους.

Για την Πόλεϊ, η εναρκτήρια σκηνή στην κουζίνα – οικιακή, ανιαρή, σχεδόν κλειστοφοβική, ειρηνική και ταυτόχρονα ανήσυχη, είναι το στήριγμα της ταινίας. «Ξεκινάω και τελειώνω την ταινία με την ίδια σκηνή, παρ’ όλο που στο μεταξύ πολλά συμβαίνουν», λέει η σκηνοθέτιδα. «Ήθελα να κάνω μια ταινία για την επιθυμία· όχι ένα φιλοσοφικό δοκίμιο, αλλά ήθελα να βρίσκομαι μέσα της, να νιώσω πόσο λαχταριστό μπορεί να είναι, καθώς και πόσο δύσκολο για εμάς τους ανθρώπους να γυρίσουμε την πλάτη σ’ αυτή την αίσθηση - ή να ζήσουμε με το πρωτογενές αυτό χάσμα μέσα μας, το κενό που χρειάζεται να καλυφθεί. Ήθελα να δείξω την πορεία ενός ανθρώπου που προσπαθεί να ξεφύγει από την ουσιώδη κατάσταση του ‘είναι’, και πώς αυτό δε λειτουργεί πάντα».

Από πολλές απόψεις, το “Take This Waltz” είναι μια ταινία ενηλικίωσης με πρωταγωνίστρια μια γυναίκα που κοντεύει τα τριάντα, για την οποία το πέπλο που καλύπτει την αλήθεια γύρω από τον έρωτα και τις σχέσεις πέφτει, αποκαλύπτοντας ένα τεράστιο κενό. «Για τις γυναίκες σαν τη Μάργκο, και τις περισσότερες γυναίκες που γνωρίζω σ’ αυτή την ηλικία, υπάρχει ένα σημείο κατά το οποίο συνειδητοποιούν ότι η φράση “έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα” ισχύει μόνο στα παραμύθια που μας λέγανε όταν ήμασταν παιδιά, και δεν είναι καθόλου αλήθεια. Αν είσαι τυχερός, υπάρχει μια μεγάλη αγάπη, αλλά εκτός από αυτό, πώς ξέρεις αν μια σχέση είναι ‘σωστή ή λάθος’, και αν η ανάγκη και η επιθυμία είναι κομμάτια της πολυπλοκότητας της ζωής; Δεν είναι απλό. Μπορεί να βρίσκεσαι σε μία σχέση όπου νιώθεις κυρίως καλά, αλλά μπορεί ταυτόχρονα να αισθάνεσαι λυπημένος ή θυμωμένος – και τίποτα και κανείς δε μας προετοιμάζει γι’ αυτό».

Η συναισθηματική αλήθεια των σχέσεων περιπλέκεται από την επιτακτική εικόνα της ευτυχίας που διέπει τη ζωή μας. Στα βιβλία και τα περιοδικά αφθονούν οι οδηγίες χρήσης για μια καλή σχέση, υπαγορεύοντας το επίπεδο ευτυχίας που θα έπρεπε να βιώνουμε με τον σύντροφό μας: Οι ανάγκες σας καλύπτονται; Μπορείτε να επικοινωνήσετε; Γελάτε ακόμα; Απολαμβάνετε την παρέα του; Μπορείτε να παραβλέψετε τις μικρές ενοχλήσεις; Η Πόλεϊ εξηγεί πώς βλέπει το θέμα: «Πιστεύω ότι ζούμε σε μια κουλτούρα όπου αν κάτι λείπει από μια σχέση, τότε κάτι πάει στραβά. Μας έχουν μάθει ότι αυτό το κάτι μπορεί να διορθωθεί, και το να μην το διορθώσουμε ισοδυναμεί με αποτυχία».

Ο μήνας του μέλιτος για τη Μάργκο και τον Λου έχει τελειώσει. Η σκηνή της πέμπτης επετείου σ’ ένα εστιατόριο, όπου κάνουν αγώνα προκειμένου να ανοίξουν μια συζήτηση, επισημαίνει το γεγονός αυτό αρκετά καυστικά. Όπως είπε και ο συγγραφέας Ρόμπερτ Λούις Στίβενσον, τα πιο απάνθρωπα ψέματα συχνά λέγονται με σιωπή. «Υπάρχουν πολύ λίγα ζευγάρια που νιώθουν πραγματικά δεσμευμένα και γοητευμένα μεταξύ τους, μετά από χρόνια σχέσης», επισημαίνει η Πόλεϊ. «Όταν φτάνεις να γνωρίζεις κάποιον τόσο καλά, είναι δύσκολο να μείνει αρκετή απόσταση ανάμεσά σας, ώστε η συντροφιά του άλλου να σου κινεί το ενδιαφέρον και να σε εξιτάρει».

Η Μάργκο αντιμετωπίζει αυτή την κατάσταση, υιοθετώντας μια συμπεριφορά λίγο μπαρόκ: ακανόνιστη στους κανόνες, ταλαντεύεται ανάμεσα στη μωρουδίστικη ομιλία, την έντονη λογομαχία και το συμβατικό σεξ. Ο Λου, που δυσκολεύεται να την ακολουθήσει στο παιχνίδι της, ακολουθεί την παθητική οδό. «Ο Λου πιστεύει ότι εάν δε μιλάς για μια κατάσταση, μπορεί να εξαλειφθεί από μόνη της. Καταλαβαίνω γιατί προσπαθεί να αποφύγει τις συζητήσεις. Από μια διαφορετική οπτική, είναι πασιφανές ότι το να μιλήσεις για ένα πρόβλημα είναι το καλύτερο που έχεις να κάνεις - αλλά σε μια τόσο κοντινή σχέση, το να παραδεχτείς ότι υπάρχει ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο είναι πραγματικά τρομακτικό», εξηγεί η Πόλεϊ.

Ο γάμος δεν είναι αρκετός για την Μάργκο,  και για την Πόλεϊ η ερώτηση είναι η εξής: «Υπάρχει κάτι που τελικά να είναι αρκετό; Αυτό που εύχομαι είναι, στη διάρκεια της ταινίας, το κοινό να μην ξέρει τι θα ‘πρεπε να κάνει η Μάργκο και να φέρει τον ίδιο του τον εαυτό μπροστά σε μια τέτοια απόφαση. Η ταινία είναι γεμάτη με διφορούμενα νοήματα. Για τους ανθρώπους που άφησαν μια σχέση που είχε βαλτώσει ήταν η σωστή απόφαση, κι ελπίζω να νιώσουν ότι η ταινία αυτό υποστηρίζει. Για όσους απομακρύνθηκαν από τον πειρασμό και έμειναν στη σχέση τους, ελπίζω ότι η ταινία θα είναι γι’ αυτούς η επιβεβαίωση ότι κι αυτή η απόφαση ήταν η σωστή».

Η είσοδος του Ντάνιελ

«Αρχικά, ο Ντάνιελ ήταν το αντικείμενο του πόθου, το στοιχείο που σε κάνει να αμφισβητείς τη ζωή σου», λέει η Πόλεϊ για τον χαρακτήρα που «προσγειώνεται» ακριβώς απέναντι από το σπίτι και τη ζωή της Μάργκο. Το αντικείμενο μετατρέπεται σε καταλύτη. «Από την οπτική της Μάργκο και του Ντάνιελ, είναι πολύ-πολύ δύσκολο να αποφύγουν το να ερωτευτούν, και ελάχιστοι άνθρωποι μπορούν να το κάνουν.» Σύμφωνα με την Πόλεϊ, η ζαλιστική και ερεθιστική αίσθηση του να ερωτεύεσαι προσφέρει στους ερωτευμένους την εντύπωση ότι μπορούν να επανεφεύρουν τον εαυτό τους όταν είναι μαζί με τον άλλον - κάτι που αδυνατούν να κάνουν μόνοι τους. Φέρνει τους εραστές σε μια κατάσταση ολοκλήρωσης, που μοιάζει να υπάρχει μόνο όταν βρίσκεσαι μαζί με το συγκεκριμένο άτομο.

Τέλος, η Πόλεϊ πιστεύει ότι δεν είμαστε ικανοποιημένα όντα. «Χρειαζόμαστε. Θέλουμε. Επιθυμούμε. Κι αυτό είναι ένα μέρος αυτού που είμαστε. Φτάνεις στο σημείο που τόσο επιθυμούσες, κι έπειτα, αναπόφευκτα, ανοίγει κάποιο άλλο χάσμα. Πιστεύω ότι αυτοί οι χαρακτήρες είναι άνθρωποι που έχουν καλή πρόθεση και προσπαθούν να κάνουν ό,τι καλύτερο, αλλά καμιά φορά αυτό δεν είναι αρκετό για τους άλλους – ακριβώς όπως και στη ζωή».

Η Μάργκο

Όταν ξεκινάει η ιστορία, η 28χρονη Μάργκο είναι μια συγγραφέας που δεν έχει γράψει πολλά. Ο άντρας της είναι μάγειρας και δημιουργεί συνταγές για ένα βιβλίο αποκλειστικά για τη μαγειρική του κοτόπουλου. Ο Λου προέρχεται από μια σταθερή, υποστηρικτική οικογένεια και είναι ευγενικός και αξιολάτρευτος. «Ο Λου κάνει την Μάργκο να νιώθει διαιρεμένη», σχολιάζει η Μισέλ Γουίλιαμς. «Την κάνει να αισθάνεται άνετη, ασφαλής, σίγουρη - και κάπως μισοκοιμισμένη. Η ταινία είναι γύρω από τη Μάργκο που βρίσκεται στο κατώφλι  μεταξύ του να είναι κορίτσι, που νιώθει ασφαλής, και να γίνει γυναίκα, όπου δεν υπάρχουν εγγυήσεις».

Η δύο φορές υποψήφια για Όσκαρ Γουίλιαμς τείνει να προσεγγίζει τους ρόλους της με το συναίσθημα, παρά με τη λογική. «Βλέποντας τον Σεθ (Ρόγκεν) ως Λου, σκεφτόμουν, ‘Μα πώς μπορώ να φύγω από αυτόν το γάμο; Είναι τόσο αξιαγάπητος!’ Κι όμως, αν δούμε τα πράγματα από την οπτική της Μάργκο, εκείνη αναρωτιέται αν κάτι λείπει από τη ζωή της, και αν τα γεγονότα περνάνε από δίπλα της και φεύγουν. Αισθάνεται βαλτωμένη, γιατί δεν κάνει αυτά που θα ήθελε να κάνει, δε γράφει αυτά που θα ήθελε να γράψει». Το να αισθάνεσαι ικανοποιημένος είναι τόσο απατηλό, όσο και η επιθυμία. Ο ερχομός του Ντάνιελ είναι μια ένεση αδρεναλίνης για τη Μάργκο. «Νομίζω ότι το να ερωτεύεσαι είναι το κοντινότερο βίωμα στη θρησκευτική εμπειρία. Είναι κάτι τόσο ευγενικό, αναστατώνει πλήρως τη ζωή σου, και προκαλεί μια αναδιάταξη της ηθικής σου και του αξιακού σου συστήματος».

«Η Μάργκο αναπτύχθηκε μέσα μου αργά-αργά», λέει η Γουίλιαμς. «Πίστευα πως η Μάργκο ξεκινάει στην ταινία όντας αθώα. Στην αρχή μάλιστα αναρωτήθηκα μήπως ήταν από αυτούς τους ανθρώπους στους οποίους δεν έχει συμβεί ποτέ κάτι πραγματικά κακό, και αν αυτός ο χωρισμός είναι για εκείνη η πρώτη εμπειρία κατά την οποία ανακαλύπτει τη σκοτεινή της πλευρά. Αλλά τώρα πια δε νομίζω ότι είναι εντελώς αφελής, απλά αγνοεί κάποια πράγματα για τον κόσμο και τον εαυτό της, και αυτή η εμπειρία αποτελεί κατά κάποιο τρόπο τη μεταμόρφωσή της. Κι αυτό είναι θετικό, μόνο που είναι μια μεταμόρφωση που συντελείται μέσα από το πέρασμα από τη φωτιά, και αυτό είναι οδυνηρό».

Ένα μπολ με φρούτα

Ένα από τα σημαντικότερα αισθητικά χαρακτηριστικά της ταινίας είναι το «μπολ με τα φρούτα», με τα ζωηρά, θερμά χρώματα, ταυτόχρονα όμως με την αίσθηση ότι  τα φρούτα δεν είναι φρέσκα, αλλά κολλώδη και παραγινωμένα. Για το λόγο αυτό, η Πόλεϊ αποφάσισε τα γυρίσματα να γίνουν κατά την κορύφωση του καλοκαιριού, στο καυτό, υγρό κέντρο της πόλης του Τορόντο. Μάλιστα, έπειτα από δύο συνεχόμενα ψυχρά καλοκαίρια, το ρεύμα κατευθύνθηκε βόρεια, φέρνοντας καυτά κύματα αέρα και κάνοντας τη θερμοκρασία ν’ ανέβει σε πρωτοφανή επίπεδα, δημιουργώντας μια αποπνικτική ατμόσφαιρα.

Το γεγονός αυτό λειτούργησε δημιουργικά και οπτικά, συνάδοντας με την κατάσταση την οποία βιώνουν οι χαρακτήρες. Ο διευθυντής φωτογραφίας Λικ Μονπελιέ, εξηγεί: «Η Μάργκο και ο Λου ζουν μια υπέροχη ζωή, αλλά κάτι λείπει από τη σχέση τους. Ο κόσμος των χρωμάτων και της θέρμης λοιπόν είναι το αποκορύφωμα της ανησυχίας και της ικανοποίησης και κάθε καρέ της ιστορίας έπρεπε να το διηγείται, χωρίς λόγια. Στις εικόνες λοιπόν υπάρχει πάντα μια αίσθηση υγρασίας και ζέστης».   

Και η σκηνοθέτιδα καταλήγει: «Η ζωή περικλείει φανταστικές στιγμές του απόλυτου, στιγμές κατά τις οποίες πιστεύεις απόλυτα σε κάτι, και αυτές τις στιγμές πρέπει να τις απολαμβάνουμε. Πιστεύω ότι κάθε απόφαση στη ζωή μας είναι διφορούμενη και σπανίως μια απόφαση είναι ξεκάθαρα σωστή ή λάθος. Ποτέ δεν ξέρεις πού θα καταλήξει η απόφαση που θα πάρεις, γι’ αυτό και δεν ξέρεις τι είναι το σωστό. Για μένα, η μόνη αλήθεια είναι η αμφισημία».

 


When Margot (Michelle Williams), 28, meets Daniel (Luke Kirby), their chemistry is intense and immediate. But Margot suppresses her sudden attraction; she is happily married to Lou (Seth Rogen), a cookbook writer. When she learns that Daniel lives across the street from them, the certainty about her domestic life shatters. She and Daniel steal moments throughout the steaming Toronto summer, their eroticism heightened by their restraint. Swelteringly hot, bright and colorful like a bowl of fruit, TAKE THIS WALTZ leads us, laughing, through the familiar, but uncharted question of what long-term relationships do to love, sex, and our images of ourselves.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site
Official facebook

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page

PHOTOS - POSTERS

0018 - Take This Waltz - 689518.jpg
0016 - Take This Waltz - 1268369.jpg
0014 - Take This Waltz - 1413274.jpg
0015 - Take This Waltz - 1015163.jpg
0017 - Take This Waltz - 678369.jpg
0013 - Take This Waltz - 1446370.jpg
0011 - Take This Waltz - 1347222.jpg
0010 - Take This Waltz - 1534509.jpg
0008 - Take This Waltz - 1441013.jpg
0009 - Take This Waltz - 1085042.jpg
0012 - Take This Waltz - 248176.jpg
0007 - Take This Waltz - 138766.jpg
0005 - Take This Waltz - 144291.jpg
0006 - Take This Waltz - 144644.jpg
0002 - Take This Waltz - 131478.jpg
0003 - Take This Waltz - 201329.jpg
0004 - Take This Waltz - 166676.jpg
0001 - Take This Waltz - 228094.jpg
   


top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW












top of the page


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ / ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Κυκλοφορία:
10/9/2011 (Καναδάς, Φεστιβάλ Τορόντο)
25/11/2011 (Ισπανία)
7/6/2012 (Αυστραλία)
29/6/2012 (ΗΠΑ, περιορισμένη διανομή)
23/8/2012 (Ελλάδα)


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page






 
Χώρος Διαφήμισης
 




 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 0
Αριθμός Ψήφων: 0

Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΚωμωδίαRestrictedΔραματική

top of the page


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr

Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails