Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Συνεντεύξεις Διαγωνισμοί Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 23/10/14 :.
. Ο Δικαστής
. Τα Χελωνονιντζάκια
. Η Λέσχη Της Κομψής Αλητείας
. Στα Καλά Καθούμενα
. Άπληστοι Γείτονες
. Το Μαγικό σπίτι
.: από 30/10/14 :.
. Σκουπίδια
. Η Κακή Μέρα Από Το Πρωί Φαίνεται
. St. Vincent ο αγαπημένος μου Άγιος
. Ida
. God's Pocket
.: από 6/11/14 :.
. Interstellar
. Οι Υπερέξι
. Συγκάλυψη
. Δύο Ημέρες, Μία Νύχτα
. We Are the Best!
. Τα Ερείπια είναι Πάντα Θλιμμένα
.: από 13/11/14 :.
. Ένα Περιστέρι Έκατσε Σε Ένα Κλαδί
. O Αγγελιοφόρος Πρέπει να Πεθάνει
. Δυο Ανάσες
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: kostanti's Profile kostanti
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9782

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 209
Μέλη: 0
Σύνολο: 209

Εγγραφή


Cinema: ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ (TITANIC) του Τζέιμς Κάμερον (1997) (TITANIC 3D - επανέκδοση 2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τετάρτη, 16 Νοέ. 2011 @ 00:15:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Αισθηματική

ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ 3D
TITANIC 3D

του Τζέιμς Κάμερον
με τους Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Κέιτ Ουίνσλετ, Μπίλι Ζέιν, Κάθι Μπέιτς, Φράνσις Φίσερ, Μπιλ Πάξτον

Υπόθεση:
84 χρόνια μετά το ιστορικό ναυάγιο, η εκατοντάχρονη Ρόουζ διηγείται τη συγκλονιστική ιστορία που ξεκίνησε στις 10 Απριλίου 1912, όταν επιβιβάστηκε στον Τιτανικό μαζί με τους υπόλοιπους επιβάτες της πρώτης θέσης, την μητέρα της και τον αρραβωνιαστικό της. Καθώς εκείνη επιβιβάζεται, ο Τζακ, ένας νεαρός τυχοδιώκτης, κερδίζει στα χαρτιά ένα εισιτήριο τρίτης θέσης. Οι ζωές τους διασταυρώνονται πάνω στο πλοίο κι ένας παθιασμένος έρωτας γεννιέται.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο σκηνοθέτης Τζέιμς Κάμερον, έχοντας αποδείξει με το “Avatar” πως είναι πρωτοπόρος αλλά κι ο πλέον ειδήμων στην τεχνολογία του 3D, μας παρουσιάζει το βραβευμένο με 11 Όσκαρ αριστούργημά του σε τρισδιάστατη μορφή. Ο “Τιτανικός”, μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες όλων των εποχών, επιστρέφει στην μεγάλη οθόνη σε 3D μορφή, δίνοντας στους θεατές την ευκαιρία να βιώσουν ακόμα πιο έντονα την μοναδική αυτή εμπειρία.

Ο Σκηνοθέτης και Σεναριογράφος

Ο Τζέιμς Κάμερον γεννήθηκε το 1954 στο Οντάριο και μεγάλωσε κοντά στους καταρράκτες Νιαγάρα. Το 1971 μετακόμισε στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στην Καλιφόρνια, όπου σπούδασε Φυσική στο Fullerton Junior College, ενώ παράλληλα εργαζόταν ως μηχανουργός και, αργότερα, ως οδηγός φορτηγών. Έχοντας ως στόχο μια καριέρα στον κινηματογράφο, ο Κάμερον σταμάτησε να εργάζεται ως οδηγός το 1978, συγκέντρωσε λεφτά μέσω μιας κοινοπραξίας των οδοντιάτρων της περιοχής και γύρισε μια ταινία μικρού μήκους σε 35mm.

Τα οπτικά εφέ στην ταινία αυτή του εξασφάλισαν δουλειά στην ταινία "Οι 7 Υπέροχοι στη Μεγάλη Μάχη του Διαστήματος" (1980) του παραγωγού Ρότζερ Κόρμαν, όπου ήταν υπεύθυνος για τα σκηνικά, τα ψηφιακά background και για τη φωτογραφία των οπτικών εφέ. Στη συνέχεια τέλεσε χρέη βοηθού σκηνοθέτη στο επόμενο θρίλερ επιστημονικής φαντασίας του Κόρμαν, "Ο Πύργος της Φρίκης" (1981).

Το 1983, ο Κάμερον έγραψε τρία σενάρια: "Rambo: First Blood Part 2", "Aliens" και "Ο Εξολοθρευτής". Σκηνοθέτησε τον "Εξολοθρευτή" το 1984 και έδωσε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ. Η ταινία ήταν απροσδόκητη επιτυχία και βρέθηκε στη λίστα με τις 10 καλύτερες ταινίες της χρονιάς από το περιοδικό Time. Συνέχισε την καριέρα του με τις κλασικές πλέον ταινίες "Aliens", "Η Άβυσσος", "Εξολοθρευτής 2: Μέρα Κρίσης", "Αληθινά Ψέματα" και "Τιτανικός". Ο "Τιτανικός" υπήρξε η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία όλων των εποχών (ρεκόρ που καταρρίφθηκε μόνο από την επόμενη ταινία του Κάμερον, “Avatar”), με εισπράξεις άνω των 1,8 δις δολαρίων στο παγκόσμιο box office, και απέσπασε 14 υποψηφιότητες για Όσκαρ, από τα οποία κέρδισε τα 11 – ανάμεσα στα οποία Καλύτερης Ταινίας, Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Καλύτερου Μοντάζ.

Μετά την επιτυχία του "Τιτανικού", ο Κάμερον ξεκίνησε να δουλεύει σε ένα σύστημα ψηφιακής 3D κάμερας με τον Βινς Πέις. Ο στόχος του ήταν να προσφέρει στο κοινό παγκοσμίως την εμπειρία της εξερεύνησης του ωκεανού με πρωτοφανή διαύγεια. Σκηνοθέτησε τα 3D IMAX υποβρύχια ντοκιμαντέρ "Ghosts of the Abyss" και "Aliens of the Deep", καθώς και το τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ "James Cameron’s Expedition: Bismarck". Το τελευταίο τεχνολογικό επίτευγμα του Κάμερον είναι το Fusion Camera System, το πιο εξελιγμένο σύστημα στερεοσκοπικής κάμερας στον κόσμο, που χρησιμοποιήθηκε για την βραβευμένη με 3 Όσκαρ ταινία "Avatar".

Οι Πρωταγωνιστές

Ο ηθοποιός και παραγωγός Λεονάρντο ΝτιΚάπριο γεννήθηκε το 1974 στο Λος Άντζελες. Ξεκίνησε την καριέρα του στην ηλικία των 14 χρόνων, συμμετέχοντας αρχικά σε διαφημιστικά κλιπ, και στη συνέχεια σε τηλεοπτικές σειρές όπως “Santa Barbara”και “Growing Pains”. Ο πρώτος του μεγάλος κινηματογραφικός ρόλος ήταν στο αυτοβιογραφικό δράμα “This Boy’s Life”, το 1993, δίπλα στην Έλεν Μπάρκιν και τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Ακολούθησε το “What’s Eating Gilbert Grape” του Λάσε Χάλστρομ, όπου έλαβε υποψηφιότητες για Όσκαρ Β’ Ανδρικού και Χρυσή Σφαίρα για το ρόλο του, μειωμένης νοημοσύνης, μικρότερου αδελφού του Τζόνι Ντεπ. Επίσης έλαβε επαινετικές κριτικές για τις ερμηνείες του στις ταινίες “Basketball Diaries”, ως ηρωινομανή εφήβου, και στο “Total Eclipse”όπου υποδύεται τον Γάλλο «καταραμένο» ποιητή Αρθούρο Ρεμπό. Το 1996 πρωταγωνίστησε στην εκδοχή του κλασικού σεξπιρικού έργου από τον Μπαζ Λούρμαν “Romeo + Juliet”, για το οποίο τιμήθηκε με το βραβείο Ανδρικού Ρόλου στο φεστιβάλ του Βερολίνου, καθώς και στην ταινία “Marvin’s Room”, δίπλα στις Μέριλ Στριπ και Νταϊάν Κίτον.

Η μεγάλη επιτυχία ήρθε το 1997, όταν ανέλαβε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον “ΤΙΤΑΝΙΚΟ” του Τζέιμς Κάμερον, κι έκτοτε έχει πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες καλλιτεχνικές και εμπορικές επιτυχίες όπως, “The Man in the Iron Mask”, “The Beach”, “Celebrity” του Γούντι Άλεν, “Catch Me if You Can”του Στίβεν Σπίλμπεργκ, “Body Of Lies” του Ρίντλεϊ Σκοτ, “Revolutionary Road” του Σαμ Μέντες, όπου συμπρωταγωνίστησε και πάλι με την Κέιτ Γουίνσλετ, “Gangs Of New York”, “The Aviator”, “The Departed” και “Shutter Island” του Σκορσέζε, καθώς και στο “J.Edgar” του Κλιντ Ίστγουντ. Προσεχώς θα τον δούμε στη νέα ταινία του Μπαζ Λούρμαν “The Great Gatsby” με την Κάρεϊ Μάλιγκαν, καθώς και στο “Django Unchained” του Ταραντίνο, μαζί με τους Τζέιμι Φοξ και Ντον Τζόνσον. Ο ΝτιΚάπριο έχει προταθεί μέχρι στιγμής συνολικά 3 φορές για Όσκαρ και 8 για Χρυσή Σφαίρα.

Η Κέιτ Γουίνσλετ γεννήθηκε στο Ρέντινγκ της Μεγάλης Βρετανίας, μεγάλωσε σε οικογένεια ηθοποιών και ξεκίνησε τις εμφανίσεις της στη βρετανική τηλεόραση από τα δεκατρία της. Στα 17 γνώρισε διεθνή καταξίωση με τη συμμετοχή της στο “Oυράνια Πλάσματα” (“Heavenly Creatures”, 1994) του Πίτερ Τζάκσον. Εχει πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες επιτυχίες και είναι η ηθοποιός με τις περισσότερες υποψηφιότητες για Όσκαρ μέχρι τα 33 της, στο σύνολο έξι, για τις ταινίες "Η Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού" του Μισέλ Γκοντρί, “Λογική και Ευαισθησία” του Ανγκ Λι, “Τιτανικός” του Τζέιμς Κάμερον, “Ίρις” του Ρίτσαρντ Έιρ, “Little Children” του Τοντ Φιλντ και “Σφραγισμένα Χείλη” του Στίβεν Ντόλντρι. Στην πλούσια πορεία της έχει πρωταγωνιστήσει στο πλευρό των καλύτερων ηθοποιών: με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο στον “ΤΙΤΑΝΙΚΟ”, με τον Κρίστοφερ Έκλστον στο “Tζουντ” (“Jude”, 1996) του Μάικλ Γουιντερμπότομ, με τον Κένεθ Μπράνα στον “Άμλετ” (“Hamlet”, 1997), με τον Χοακίν Φίνιξ στο “Quills: Η Πένα της Αμαρτίας” (“Quills”, 2000), με τον Κέβιν Σπέισι στο “H Zωή του Ντέιβιντ Γκέιλ” (“The Life of David Gale”, 2003), με τον Τζιμ Κάρεϊ στο "Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού", με τον Σον Πεν στο "Όλοι οι Άνθρωποι του Βασιλιά". Για την ταινία “Σφραγισμένα Χείλη” του 2008 με τον Ρέιφ Φάινς κέρδισε το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου. Την ίδια χρονιά συνεργάστηκε και πάλι με τον Λεονάρντο τον Ντι Κάπριο στο “Revolutionary Road”, το οποίο σκηνοθέτησε ο πρώην σύζυγός της, Σαμ Μέντες.
Έκτοτε πρωταγωνίστησε στην τηλεοπτική σειρά “Mildred Pierce”, στην ταινία “Carnage” σε σκηνοθεσία Ρομάν Πολάνσκι με τους Τζόντι Φόστερ, Κριστόφ Ουόλτζ και Τζον Ράιλι, καθώς και στη δραματική ταινία του Στίβεν Σόντεμπεργκ, “Contagion” δίπλα στους Γκουίνεθ Πάλτροου, Ματ Ντέιμον, Τζουντ Λο. Προσεχώς θα τη δούμε στη σπονδυλωτή κωμωδία “Movie 43” με τους Έμα Στόουν, Ρίτσαρντ Γκιρ, Τζέραρντ Μπάτλερ, καθώς και στο δράμα του Τζέισον Ράιτμαν “Labor Day” δίπλα στον Τζος Μπρόλιν.

Σημειώσεις για την Παραγωγή

Το 1997, ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ του Τζέιμς Κάμερον έβαλε πλώρη για τις κινηματογραφικές αίθουσες, και γεννήθηκε μια από τις πιο συναρπαστικές και διαχρονικές ιστορίες αγάπης. Η επιτυχία της ταινίας υπήρξε τόσο μεγάλη όσο το όνομα του υπερωκεάνιου, τόσο οικονομικά με 1.8 δις έσοδα παγκοσμίως, όσο και καλλιτεχνικά, αφού απέσπασε 11 Όσκαρ. Ακριβώς έναν αιώνα μετά το θρυλικό ταξίδι (στις 6 Απριλίου του 1912), ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ξανακάνει την εμφάνισή του σε τεχνολογία 3D, που βρίσκεται στο ζενίθ των δυνατοτήτων της.
Πριν από 15 χρόνια ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ μετέφερε το κοινό του στο παρελθόν - στο μεγαλειώδες κύτος του μυθικού υπερωκεάνιου και στην καρδιά ενός απαγορευμένου έρωτα, καθώς και σε ιστορίες που συνδέθηκαν με την σύγκρουση του τεράστιου πλοίου με την ανθρώπινη αλαζονεία, τη φύση και τη μοίρα. Η καλλιτεχνική διαδικασία της εκ νέου παρουσίασης του ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ σε τρισδιάστατη μορφή, έγινε εξολοκλήρου κάτω από την επίβλεψη του Τζέιμς Κάμερον και του εδώ και χρόνια συνεργάτη του, παραγωγού Τζον Λαντάου, οι οποίοι ώθησαν τη μετατροπή σε ένα οπτικό βάθος άνευ προηγουμένου. Ο Κάμερον καθοδήγησε τους τεχνικούς έτσι ώστε να χρησιμοποιήσουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όχι μόνο για να κάνει πιο έντονο τον συναρπαστικό αγώνα για επιβίωση, αλλά και για να αποκαλύψει τη δύναμη του 3D ώστε να γίνουν έκδηλα τα συγκλονιστικά ανθρώπινα συναισθήματα. «Το 3D εμπλουτίζει ακόμα και τις πιο συναρπαστικές, μα και συναισθηματικές στιγμές του ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ», εξηγεί ο Κάμερον. «Τώρα περισσότερο από ποτέ, νιώθεις ότι βρίσκεσαι εκεί και περνάς όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ο Τζακ και η Ρόουζ. Το 3D ανεβάζει την εμπειρία σε άλλο επίπεδο».
Παρόλο που η θεματική του ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ είναι παγκόσμια και διαχρονική – το ανθρώπινο μεγαλείο, οι ρίζες της καταστροφής, το πώς ο έρωτας υπερβαίνει τις προκαταλήψεις – η νέα μορφή της ταινίας θα δώσει την ευκαιρία σε όσους την έχουν ήδη δει, να τη δουν κάτω από μια διαφορετική οπτική. Όσο για τους νεότερους, που δε γνώριζαν την ταινία, θα μπορέσουν να την ανακαλύψουν για πρώτη φορά στη νέα της, εξελιγμένη μορφή.
Ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ έγινε αμέσως ένα πολιτιστικό φαινόμενο, αφού έσπασε όλα τα ρεκόρ εισπράξεων (ρεκόρ που καταρρίφθηκε μόνο από την επόμενη ταινία του Κάμερον, “Avatar”), και οι πιο σημαντικές του στιγμές έχουν χαραχτεί στο συλλογικό ασυνείδητο. Ίσως επειδή το πλοίο έμοιαζε με μικρόκοσμο της πραγματικής ζωής, ένας μέρος όπου οι συγκρούσεις και ο κίνδυνος δεν τελείωναν ποτέ, όπως όμως και η επινοητικότητα, το θάρρος και η ελπίδα. Ίσως πάλι λόγω της απόλυτης αγάπης μεταξύ της Ρόουζ και του Τζακ, που ούτε οι κοινωνικές συμβάσεις, ούτε τρομαχτική δύναμη της φύσης μπόρεσαν να λυγίσουν. Ίσως, τέλος, αυτή η επιτυχία να οφείλεται στην απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια, που συνεπήρε τους θεατές σε έναν άλλο κόσμο που δεν είχαν ξαναδεί και ταυτόχρονα έμοιαζε τόσο αληθινός.
Όποια και αν είναι η πηγή της δύναμής του, ο Τιτανικός απέκτησε μια δική του ζωή. Οι νεαροί, πολλά υποσχόμενοι ηθοποιοί που υποδύονται το ερωτευμένο ζευγάρι, ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο και η Κέιτ Γουίνσλετ, εκτοξεύτηκαν στο καλλιτεχνικό στερέωμα, κατακτώντας μια σταδιοδρομία γεμάτη διακρίσεις – ενώ ταυτόχρονα ο Κάμερον συνέχιζε τη διαρκή βελτίωση της κινηματογραφικής τεχνολογίας, γεγονός που οδήγησε στην πρωτοφανή επιτυχία του “Avatar” και απέδειξε τις απίστευτες δυνατότητες του 3D.

Η ιστορία

Στο κατάστρωμα του Τιτανικού, του πιο διάσημου πλοίου της Ιστορίας, εκτυλίσσεται ένα ειδύλλιο γεμάτο δράση, κατά τη διάρκεια του μοιραίου παρθενικού ταξιδιού. Το 1912 ο Τιτανικός αποτελούσε το μεγαλύτερο κινούμενο αντικείμενο που είχε κατασκευαστεί ποτέ, το καμάρι της εταιρείας ατμόπλοιων White Star Line. Ήταν το πολυτελέστερο και πιο προηγμένο καράβι της εποχής του, το απόλυτο «πλοίο των ονείρων» για να διασχίσει κανείς τους ωκεανούς πριν την εποχή των αεροπλάνων – κι όμως στις 15 Απριλίου, ακριβώς έναν αιώνα πριν, μετέφερε 1.500 ανθρώπους στο θάνατό τους, στα παγωμένα νερά του Βόρειου Ατλαντικού.
Η ιστορία ξεκινάει στον υγρό τάφο του πλοίου, στα τέσσερις χιλιάδες μέτρα κάτω από την επιφάνεια του Ατλαντικού. Ένας φιλόδοξος τυχοδιώκτης (Μπιλ Πάξτον) αναζητά τους θησαυρούς του υπερωκεάνιου, για να ανακαλύψει τελικά μια ιστορία που δεν είχε ειπωθεί. Το τραγικό ναυάγιο διαλύεται για να αποκαλύψει το λαμπερό πλωτό παλάτι τη στιγμή που ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει το παρθενικό του ταξίδι από την Αγγλία.
Ανάμεσα στους χιλιάδες επιβάτες, η μοίρα φέρνει κοντά δύο νεαρές ψυχές και τις προσκαλεί σε ένα πάθος που θ’ αλλάξει τις ζωές τους για πάντα. Η Ρόουζ ΝτεΒιτ Μπιουκάτερ (η βραβευμένη με Όσκαρ Κέιτ Γουίνσλετ) είναι μια 17χρονη κορασίδα της αμερικανικής υψηλής κοινωνίας που ασφυκτιά από τις άκαμπτες προσδοκίες της εδουαρδιανής κοινωνίας, κι ερωτεύεται τον νεαρό Τζακ Ντόσον (τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα και υποψήφιο για Όσκαρ Λεονάρντο ΝτιΚάπριο), έναν επιβάτη τρίτης κατηγορίας με ελεύθερο πνεύμα. Μόλις ο Τζακ καταφέρει ν’ ανοίξει τα μάτια της Ρόουζ και την κάνει να δει τον κόσμο που βρίσκεται έξω από το χρυσό της κλουβί, μεταξύ τους θα δημιουργηθεί ένας ισχυρός απαγορευμένος έρωτας που θα πάρει θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες ιστορίες αγάπης: τίποτα δε θα μπορέσει πια να μπει μεταξύ τους, ούτε καν μια τραγωδία τόσο αδιανόητη όσο η βύθιση του Τιτανικού.

Η Μετατροπή σε 3D

Για τον Τζέιμς Κάμερον, η μεταφορά των κινηματογραφικών επιτευγμάτων του ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ σε 3D δεν ήταν μια εκ των υστέρων σκέψη. Όντας στην πρώτη γραμμή των τρισδιάστατων τεχνολογικών εξελίξεων για περισσότερο από μια δεκαετία, θεωρείται ένας οραματιστής πρωτοπόρος της πολυδιάστατης αφήγησης. Από αυτή την άποψη, η μετατροπή του Τιτανικού υπήρξε το επόμενο βήμα στο δρόμο για την εξερεύνηση του 3D, και η ωδή σε μια ταινία που πάντα ήθελε να είναι η απόλυτη εμπειρία, στην οποία κάποιος κυριολεκτικά βυθίζεται.
Ο Κάμερον άρχισε να εξερευνά την δημιουργική χρήση του 3D το 2001, ξεκινώντας μια σειρά διακεκριμένων τρισδιάστατων ντοκιμαντέρ με το “Ghosts Of The Abyss”. Έπειτα ρίχτηκε στο άγνωστο έδαφος του “Avatar”, μια ταινία που σύμφωνα με πολλούς, έφερε επανάσταση στον τρόπο που ο κόσμος πήγαινε σινεμά – για πρώτη φορά μετά από έναν αιώνα. Ο Κάμερον εξαρχής δημιουργούσε δικά του συστήματα και τεχνικές που θα ενδυνάμωναν τις δυνατότητες της καινούργιας φόρμας: για παράδειγμα το σύστημα Fusion Camera, που δημιουργήθηκε από την εταιρεία του Cameron-Pace Group, και αποτελεί στο καλύτερο σύστημα στερεοσκοπικής κάμερας στον κόσμο.
«Πάντοτε πίστευα ότι η τεχνολογία που μόλις ανατέλλει θα οδηγούσε σ’ ένα εκπληκτικό τρισδιάστατο μέλλον», εξηγεί ο Κάμερον. «Και πάντα πίστευα επίσης ότι η καλύτερη δυνατή χρήση του 3D θα έκανε το θεατή να συμμετέχει στην ιστορία, θα τον παρέσυρε στη μεγάλη οθόνη δίπλα στους πρωταγωνιστές». Αυτός ακριβώς ήταν ο στόχος όταν άρχισε να μετατρέπει τον ΤΙΤΑΝΙΚΟ σε τρισδιάστατη μορφή: να μεταφέρει το κοινό ένα βήμα πιο μέσα, σ’ αυτή την κλασική ιστορία επικής καταστροφής και μυθικού έρωτα. Το γεγονός ότι κατάφερε να το πραγματοποιήσει εγκαίρως ώστε να συμπέσει με την 100στή επέτειο του ιστορικού απόπλου, ήταν ιδιαίτερα σημαντικό. «Πάντοτε ένιωθα ότι ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ανήκει στην οθόνη και η μετατροπή είναι ένας τρόπος να τον επαναφέρω στο πανί, ώστε να εμφυσήσω και πάλι ζωή στο πλοίο με μεγαλύτερη συναισθηματική δύναμη». Και συνεχίζει, «ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ είναι το παιδί μου, και γι’ αυτό θέλησα να σηκώσω τα μανίκια και να ασχοληθώ με κάθε βήμα της μετατροπής. Το να παραδώσω την ταινία σ’ αυτή τη νέα μορφή για την 100στή επέτειο είχε μεγάλη σημασία, καθώς συνέπεπτε με την ωρίμανση της τεχνολογίας 3D. Είμαι ενθουσιασμένος που η ταινία θα ξαναταξιδέψει στους κινηματογράφους και πάλι, καθώς όλα αυτά τα συναισθήματα αγάπης, απώλειας, και τόσα άλλα βαθύτερα νοήματα θα μπορούν να βρουν το δρόμο τους προς το κοινό».
Είναι γνωστό το πάθος του Κάμερον όχι μόνο για τις ταινίες, αλλά για την τεχνολογία, τις επιστήμες και την εξερεύνηση. Αυτοί οι τομείς εμπλέκονται μεταξύ τους στη διάρκεια της καριέρας του και της πνευματικής κληρονομιάς του. Η μετατροπή σε 3D είναι η επέκταση αυτού που θέλησε εξαρχής να κάνει με τον ΤΙΤΑΝΙΚΟ: να χρησιμοποιήσει την τελευταία τεχνολογία για να κάνει την ταινία όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική, σχεδόν χειροπιαστή. Τώρα επικέντρωσε όλη του την εμπειρία στη σπαζοκεφαλιά του πώς να κάνει μια ταινία γυρισμένη δισδιάστατα, να μοιάζει σα να γυρίστηκε εξαρχής σε 3D.
«Ήθελα να σιγουρευτώ πως η μετατροπή θα ήταν πειστική και χωρίς κανένα συμβιβασμό», λέει ο Κάμερον. «Ήθελα να δίνει την αίσθηση πως είχε γυριστεί εξαρχής με στερεοσκοπικές κάμερες – αυτό ήταν το στάνταρ που είχα θέσει. Κάναμε κάποια τεστ με πολυπληθείς σκηνές, όπου ο κόσμος έτρεχε πάνω στο πλοίο, για να δούμε αν μπορούσαμε να συλλάβουμε αυτή την περιπλοκότητα. Ξέραμε ήδη ότι ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ήταν τέλειος για μορφή 3D, αυτό που επιβεβαιώσαμε ήταν ότι και η τεχνολογία 3D είχε εξελιχθεί στο ιδανικό επίπεδο».
Ήταν ξεκάθαρο πως το μέγεθος του πλοίου, η ένταση της σύγκρουσης και ο επικός αγώνας των επιβατών καθώς το πλοίο βυθίζεται στα παγωμένα νερά θα εμπλουτιζόταν με ζωή και σασπένς, με τη χρήση του 3D – ο Κάμερον όμως ενδιαφερόταν επίσης για το πώς η τρισδιάστατη μορφή θα μπορούσε να ενισχύσει κάτι ακόμα: το απίστευτο πάθος της ερωτικής ιστορίας. Αν υπάρχει ένα στοιχείο που διατρέχει όλες τις ταινίες του Κάμερον, από το “Aliens” στο “Terminator” και το “Avatar” , αυτό δεν είναι μόνο η οπτική τόλμη, μα και η έντονη ρομαντική επιθυμία. «Οι ταινίες μου μπορεί να διαθέτουν καταιγιστική δράση, στον πυρήνα όλων τους όμως, βρίσκουμε ιστορίες αγάπης», παρατηρεί ο σκηνοθέτης. «Γι’ αυτό το 3D δεν ενισχύει μόνο τα θεαματικά σκηνικά και τη δράση, αλλά και την ένταση των ανθρώπινων σχέσεων. Οι πιο προσωπικές στιγμές είναι πολύ ισχυρές γιατί νιώθεις ότι βρίσκεσαι εκεί, μαζί με τους πρωταγωνιστές, τα πάθη τους, τους φόβους και τις ελπίδες τους. Θεωρώ ότι αυτό είναι κάτι που το Χόλιγουντ μέχρι στιγμής έχει παραγνωρίσει: νομίζουν ότι το 3D είναι μια επικάλυψη πάνω σε ταινίες δράσης ή animation. Το 3D όμως έχει τη δυνατότητα επίσης να δημιουργήσει μεγάλη συναισθηματική ένταση».
Η μετατροπή ξεκίνησε με το σκανάρισμα ενός 4Κ digital master από το αρχικό αρνητικό των 35mm, το οποίο έδιωξε όλες τις οπτικές ατέλειες. Αυτό από μόνο του ήταν αρκετό για να ενθουσιάσει τους δημιουργούς. «Αν έβλεπες το μάστερ σε δισδιάστατη μορφή, νομίζω ότι φαίνεται ακόμα πιο καταπληκτικό απ’ ό,τι φαινόταν το 1997», λέει ο Κάμερον. Η πεντακάθαρη κόπια πέρασε έπειτα από μια μακρόχρονη διαδικασία, κατά την οποία 300 τεχνικοί επένδυσαν περισσότερες από 750.000 εργατοώρες για να «σμιλέψουν» την αυθεντική φωτογραφία σε ψηφιακή τρισδιάστατη εικόνα, γεμάτη βάθος και έκταση. Ο σκηνοθέτης εξηγεί: «Η μετατροπή μιας ταινίας σε τρισδιάστατη μορφή δεν είναι σαν να κουνάς ένα μαγικό ραβδάκι. Δεν υπάρχει κάποιο έτοιμο πρόγραμμα υπολογιστή που να μετατρέπει σε 3D τα πάντα, όταν δεν υπάρχει η ανάλογη πληροφορία από την αρχική φωτογραφία. Έτσι έπρεπε να δημιουργήσουμε τα πάντα από την αρχή. Εκατοντάδες καλλιτέχνες και τεχνικοί δούλεψαν ακούραστα για να σκιαγραφήσουν κάθε αντικείμενο στο κάθε πλάνο, μέχρι και στο πρόσωπο του κάθε χαρακτήρα».
Ο ιδρυτής της εταιρείας Stereo D, Ουίλιαμ Σέρακ, με την οποία ο Κάμερον συνεργάστηκε, λέει για την διαδικασία: «Δεν είχε καμία σημασία αν ο Κάμερον σκηνοθετούσε ή όχι την ταινία για πρώτη φορά. Ήξερε ακριβώς αυτό που ήθελε, και ήταν τόσο παθιασμένος που έκανε όλους αυτούς τους καλλιτέχνες να θέλουν να κάνουν μόνο το καλύτερο για εκείνον. Καταφέρνει να βγάζει τον καλύτερο εαυτό από τους άλλους ανθρώπους».
Για τον Κάμερον, ίσως η μεγαλύτερη συγκίνηση είναι πως δίνει στη δημιουργία του μια δεύτερη ευκαιρία απέναντι στο κοινό. Γνωρίζει καλά πως η ταινία θα σημαίνει κάτι διαφορετικό όταν βγει στις αίθουσες το 2012, απ’ ό,τι όταν βγήκε το 1997, κι αυτό το γεγονός τον ιντριγκάρει: «ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ θα έχει μια εντελώς διαφορετική σημασία σήμερα για κάποιον που το είδε 15 χρόνια πριν. Μπορεί το ίδιο άτομο να έχει τώρα παντρευτεί και να έχει παιδία, και ίσως να βλέπουν τη ζωή και τον έρωτα με άλλα μάτια», σχολιάζει. «Γι’ αυτούς, ίσως η ιστορία αυτή τη φορά να αφορά λιγότερο τη ρομαντική αγάπη και περισσότερο την αίσθηση του καθήκοντος, και το λόγο για τον οποίο βρισκόμαστε πάνω σ’ αυτό τον πλανήτη. Αλλά αν είσαι ένα παιδί οχτώ χρόνων και το βλέπεις για πρώτη φορά, τότε θα προσέξεις το μεγαλείο του πλοίου και τον αγώνα για επιβίωση – κι αν πάλι είσαι έφηβος και βιώνεις τα πρώτα σκιρτήματα του έρωτα, θα νιώθεις ότι μιλάει για σένα. Το ζήτημα με τον ΤΙΤΑΝΙΚΟ, τόσο τότε όσο και τώρα, είναι ότι μιλάει στους ανθρώπους όλων των ηλικιών ανεξαιρέτως».


84 years later a 100-year-old woman named Rose DeWitt Bukater tells the story to her granddaughter Lizzy Calvert, Brock Lovett, Lewis Bodine, Bobby Buell, and Anatoly Mikailavich on the Keldysh about her life set in April 10th 1912, on a ship called Titanic when young Rose boards the departing ship with the upper-class passengers and her mother, Ruth DeWitt Bukater, and her fiancé, Caledon 'Cal' Hockley. Meanwhile, a drifter and artist named Jack Dawson and his best friend Fabrizio De Rossi win third-class tickets to the ship in a game. And she explains the whole story from departure until the death of Titanic on its first and last voyage April 15th, 1912 at 2:20 in the morning.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

 Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW










top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
18/12/1997 (Αυστραλία)
19/12/1997 (ΗΠΑ)
7/1/1998 (Γαλλία)
8/1/1998 (Γερμανία, Ισπανία)
16/1/1998 (Ελλάδα, Ιταλία)
23/1/1998 (Μεγ. Βρεττανία)
20/2/1998(Ρωσία)
5/4/2012 (Γερμανία, Ελλάδα, επανέκδοση 3D)
6/4/2012 (Μεγ. Βρεττανία, ΗΠΑ, επανέκδοση 3D)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

0083 - TITANIC - 24736.jpg
0079 - TITANIC - 253315.jpg
0080 - TITANIC - 196340.jpg
0082 - TITANIC - 41939.jpg
0081 - TITANIC - 15831.jpg
0078 - TITANIC - 31828.jpg
0072 - TITANIC - 138334.jpg
0077 - TITANIC - 32584.jpg
0076 - TITANIC - 36947.jpg
0074 - TITANIC - 182186.jpg
0073 - TITANIC - 99295.jpg
0075 - TITANIC - 69958.jpg
0071 - TITANIC - 69591.jpg
0066 - TITANIC - 244676.jpg
0070 - TITANIC - 31528.jpg
0069 - TITANIC - 70589.jpg
0068 - TITANIC - 28253.jpg
0067 - TITANIC - 96033.jpg
0063 - TITANIC - 102756.jpg
0065 - TITANIC - 124697.jpg
0064 - TITANIC - 33509.jpg
0062 - TITANIC - 22784.jpg
0061 - TITANIC - 47709.jpg
0060 - TITANIC - 68193.jpg
0059 - TITANIC - 64345.jpg
0057 - TITANIC - 54317.jpg
0058 - TITANIC - 30975.jpg
0056 - TITANIC - 204885.jpg
0055 - TITANIC - 138950.jpg
0054 - TITANIC - 48965.jpg
0053 - TITANIC - 131406.jpg
0052 - TITANIC - 256704.jpg
0051 - TITANIC - 182959.jpg
0050 - TITANIC - 48089.jpg
0048 - TITANIC - 100764.jpg
0049 - TITANIC - 41966.jpg
0047 - TITANIC - 90655.jpg
0045 - TITANIC - 1109095.png
0046 - TITANIC - 38954.jpg
0044 - TITANIC - 141767.jpg
0041 - TITANIC - 68286.jpg
0043 - TITANIC - 63473.jpg
0042 - TITANIC - 77524.jpg
0040 - TITANIC - 73735.jpg
0039 - TITANIC - 79106.jpg
0038 - TITANIC - 54760.jpg
0037 - TITANIC - 668829.png
0035 - TITANIC - 105609.jpg
0034 - TITANIC - 177391.jpg
0033 - TITANIC - 27699.jpg
0032 - TITANIC - 24857.jpg
0031 - TITANIC - 84590.jpg
0028 - TITANIC - 327778.jpg
0029 - TITANIC - 105596.jpg
0030 - TITANIC - 29377.jpg
0026 - TITANIC - 35600.jpg
0027 - TITANIC - 54339.jpg
0024 - TITANIC - 90806.jpg
0025 - TITANIC - 65863.jpg
0022 - TITANIC - 118285.jpg
0023 - TITANIC - 39825.jpg
0021 - TITANIC - 40394.jpg
0020 - TITANIC - 39740.jpg
0019 - TITANIC - 169659.jpg
0015 - TITANIC - 539212.jpg
0018 - TITANIC - 50442.jpg
0017 - TITANIC - 44961.jpg
0016 - TITANIC - 69681.jpg
0014 - TITANIC - 49576.jpg
0013 - TITANIC - 53769.jpg
0012 - TITANIC - 42820.jpg
0009 - TITANIC - 185353.jpg
0010 - TITANIC - 84922.jpg
0011 - TITANIC - 49810.jpg
0008 - TITANIC - 12638.jpg
0007 - TITANIC - 33935.jpg
0006 - TITANIC - 62539.jpg
0001 - TITANIC - 45282.jpg
0004 - TITANIC - 65511.jpg
0002 - TITANIC - 22321.jpg
0003 - TITANIC - 55113.jpg
0005 - TITANIC - 39095.jpg
     


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Leonardo DiCaprio ... Jack Dawson
    Kate Winslet ... Rose DeWitt Bukater
    Billy Zane ... Caledon 'Cal' Hockley
    Kathy Bates ... Molly Brown
    Frances Fisher ... Ruth Dewitt Bukater
    Gloria Stuart ... Old Rose
    Bill Paxton ... Brock Lovett
    Bernard Hill ... Captain Edward James Smith
    David Warner ... Spicer Lovejoy
    Victor Garber ... Thomas Andrews
    Jonathan Hyde ... Bruce Ismay
    Suzy Amis ... Lizzy Calvert
    Lewis Abernathy ... Lewis Bodine
    Nicholas Cascone ... Bobby Buell
    Anatoly M. Sagalevitch ... Anatoly Milkailavich
    Danny Nucci ... Fabrizio
    Jason Barry ... Tommy Ryan
    Ewan Stewart ... 1st Officer Murdoch
    Ioan Gruffudd ... 5th Officer Harold Lowe
    Jonny Phillips ... 2nd Officer Lightoller
    Mark Lindsay Chapman ... Chief Officer Wilde
    Richard Graham ... Quartermaster Rowe
    Paul Brightwell ... Quartermaster Hichens
    Ron Donachie ... Master at Arms
    Eric Braeden ... John Jacob Astor
    Charlotte Chatton ... Madeleine Astor
    Bernard Fox ... Col. Archibald Gracie
    Michael Ensign ... Benjamin Guggenheim
    Fannie Brett ... Madame Aubert
    Jenette Goldstein ... Irish Mommy
    Camilla Overbye Roos ... Helga Dahl
    Linda Kerns ... 3rd Class Woman
    Amy Gaipa ... Trudy Bolt
    Martin Jarvis ... Sir Duff Gordon
    Rosalind Ayres ... Lady Duff Gordon
    Rochelle Rose ... Countess of Rothes
    Jonathan Evans-Jones ... Wallace Hartley
    Brian Walsh ... Irish Man
    Rocky Taylor ... Bert Cartmell
    Alexandrea Owens ... Cora Cartmell
    Simon Crane ... 4th Officer Boxhall
    Edward Fletcher ... 6th Officer Moody
    Scott G. Anderson ... Frederick Fleet
    Martin East ... Lookout Lee
    Craig Kelly ... Harold Bride
    Gregory Cooke ... Jack Phillips
    Liam Tuohy ... Chief Baker Joughin
    James Lancaster ... Father Byles
    Elsa Raven ... Ida Strauss
    Lew Palter ... Isidor Straus
    Reece P. Thompson III ... Irish Little Boy
    Laramie Landis ... Irish Little Grl
    Amber Waddell ... Cal's Crying Girl
    Alison Waddell ... Cal's Crying Girl
    Mark Rafael Truitt ... Yaley
    John Walcutt ... 1st Class Husband
    Terry Forrestal ... Chief Engineer Bell
    Derek Lea ... Leading Stoker Barrett
    Richard Ashton ... Carpenter John Hutchinson
    Sean Nepita ... Elevator Operator
    Brendan Connolly ... Scotland Road Steward
    David Cronnelly ... Crewman
    Garth Wilton ... 1st Class Waiter
    Martin Laing ... Promenade Deck Steward
    Richard Fox ... Steward #1
    Nick Meaney ... Steward #2
    Kevin Owers ... Steward #3
    Mark Capri ... Steward #4
    Marc Cass ... Hold Steward #1
    Paul Herbert ... Hold Steward #2
    Emmett James ... 1st Class Steward
    Chris Byrne ... Stairwell Steward
    Oliver Page ... Steward Barnes
    James Garrett ... Titanic Porter
    Erik Holland ... Olaf Dahl
    Jari Kinnunen ... Bjorn Gunderson
    Anders Falk ... Olaus Gunderson
    Martin Hub ... Slovakian Father
    Seth Adkins ... Slovakian 3 Year Old Boy
    Barry Dennen ... Praying Man
    Vern Urich ... Man in Water
    Rebecca Klingler ... Mother at Stern
    Tricia O'Neil ... Woman
    Kathleen S. Dunn ... Woman in Water
    Romeo Francis ... Syrian Man
    Mandana Marino ... Syrian Woman
    Van Ling ... Chinese Man
    Bjørn Olsen ... Olaf
    Dan Pettersson ... Sven
    Shay Duffin ... Pubkeeper
    Greg Ellis ... Carpathia Steward
    Diana Morgan ... News Reporter

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
James Cameron

Σενάριο
James Cameron

Παραγωγή
James Cameron
Jon Landau

Μουσική
James Horner

Φωτογραφία
Russell Carpenter

Μοντάζ
Conrad Buff IV
James Cameron
Richard A. Harris

Casting
Mali Finn

Σχεδιασμός Παραγωγής
Peter Lamont

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Martin Laing
Charles Dwight Lee
(supervising art director)

Σκηνικά
Michael Ford

Κοστούμια
Deborah Lynn Scott

Βοηθός Σκηνοθέτη
Josh McLaglen

Εταιρείες Παραγωγής
Twentieth Century Fox Film Corporation (present)
Paramount Pictures (present)
Lightstorm Entertainment

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
Paramount Pictures
20th Century Fox Home Entertainment
Paramount Home Video
National Broadcasting Company
20th Century Fox
Bandur Film
Columbia TriStar Egmont Film Distributors
Filmes Castello Lopes
Forum Cinemas
Fox Filmes do Brasil
Hispano Foxfilms S.A.E.
Syrena Entertainment Group
UGC-Fox Distribution
Abril Vídeo
Gativideo
PFC Vidéo
Paramount Pictures Corporation
Turner Classic Movies
Twentieth Century Fox Film Corporation


Ειδικά Εφέ
Digital Domain (special visual effects and digital animation)
4-Ward Productions
Banned from the Ranch Entertainment (BFTRE)
CIS Hollywood
Cinesite (Hollywood)
Digiscope (additional visual effects)
Donald Pennington Inc. (lifeboats and large-scale sinking miniatures)
Hammerhead Productions
Industrial Light & Magic (ILM)
Light Matters Inc.
Matte World Digital
POP Film (as POP Film & POP Animation)
Pacific Title Digital (additional visual effects)
Perpetual Motion Pictures (additional visual effects)
Title House (additional effects)
Video Image (additional visual effects)
Anatomorphex
Blue Sky/VIFX (as VIFX)
Pixel Envy
Post Group, The
Rainmaker Digital Pictures
Vision Crew Unlimited (miniatures)

Χρονολογία παραγωγής
1997

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ, ΓΑΛΛΙΚΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ, ΣΟΥΗΔΙΚΑ, ΙΤΑΛΙΚΑ, ΡΩΣΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 2.35 : 1

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑ, ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΚΗ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ

Διάρκεια
194'

Ήχος
DTS 70 mm (70 mm prints) | DTS | Dolby Digital | SDDS

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Λονγκ Μπιτς, Σαν Φραντσίσκο, Λος Άντζελες - ΗΠΑ, Ροζαρίτο - Μεξικό, Χάλιφαξ, Βανκούβερ - Καναδάς, Τιτάνικ Κάνιον - Βόρειος Ατλαντικός Ωκεανός

AKA
Titanic in 3D
Titanic: The IMAX Experience

Καταλληλότητα
India:UA | Canada:14A (British Columbia) | Iceland:12 | South Korea:15 | Argentina:13 | Australia:M | Belgium:KT | Brazil:12 | Canada:14 (Nova Scotia) | Canada:G (Quebec) | Canada:PA (Manitoba) | Canada:PG (Alberta/Ontario) | Chile:TE | Finland:K-11 | France:U | Germany:12 (w) | Hong Kong:IIA | Ireland:12 | Israel:PG | Italy:T | Mexico:A | Netherlands:12 | Norway:15 | Peru:PT | Portugal:M/12 | Singapore:NC-16 | Singapore:PG (cut) | Spain:13 | Sweden:11 | Switzerland:12 (canton of the Grisons) | UK:12 | USA:PG-13 | Greece:K-13

Κόστος
$200 εκατομμύρια

Εισπράξεις
$1,835 δισεκατομμύρια


top of the page









 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4.6
Αριθμός Ψήφων: 5


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Αισθηματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· ΘΕΜΑΤΑ
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· ΑΙΘΟΥΣΕΣ
· BOX OFFICE USA
· BOX OFFICE Ελληνικό
· Internet Movie Database
· Rotten Tomatoes

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑισθηματικήΠεριπέτειαΙστορικήParents Strongly CautionedΔραματικήΔράσης


Advertisement


top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr | xms24.com

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails