Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
. Electra (από 1/12)
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Οι Σταθμοί του Σταυρού
. Η Εξέγερση του Δεκέμβρη
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Foxcatcher
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
. Ο Επιφανής Άγνωστος
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος
.: από 25/12/14 :.
. Η Γκρέις του Μονακό
. John Wick
. Μια Νύχτα Στο Μουσείο: Το Μυστικό Του Φαραώ
. Αστερίξ: Η Κατοικία των Θεών (3D)
. Ο Έβδομος Γιος
. To Μονοπάτι Tου θανάτου
. Μεγάλα Μάτια

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: lef0's Profile lef0
Σήμερα: 0
Χθές: 1
Συνολικά: 9805

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 87
Μέλη: 0
Σύνολο: 87

Εγγραφή


Cinema: Άλλη Μια Νύχτα (Being Flynn / Another Bullshit Night in Suck City) του Πολ Βάιτζ (2012)

Ημερομηνία καταχώρησης: Τρίτη, 15 Νοέ. 2011 @ 00:09:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Δραματική

Άλλη Μια Νύχτα
Being Flynn

του Πολ Βάιτζ
με τους Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Πολ Ντέινο, Τζούλιαν Μουρ, Ολίβια Θέρλμπι, Λίλι Τέιλορ

Υπόθεση:
Ο Νικ Φλιν, ένας νεαρός συγγραφέας που αναζητά τον εαυτό του, πιάνει δουλειά ως εθελοντής σ’ ένα άσυλο αστέγων. Έχει πρόσφατα χάσει την αγαπημένη του μητέρα και έχει να δει τον πατέρα του, Τζόναθαν, από όταν ήταν παιδί. Ο Τζόναθαν, πρώην κατάδικος, αλκοολικός, αναξιόπιστος κι εκκεντρικός, αυτοπροσδιορίζεται ως ένας σπουδαίος ποιητής, και μπαίνει συνεχώς σε μπελάδες λόγω της συμπεριφοράς του. Ένα βράδυ, ανάμεσα στους άπορους στο άσυλο όπου δουλεύει, ο Νικ θα αναγνωρίσει τον πατέρα του και θα προσπαθήσει να δώσει μια ευκαιρία και στους δύο προτού να είναι πολύ αργά.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο υποψήφιος για Όσκαρ Πολ Βάιτζ (“About A Boy”) σκηνοθετεί το βραβευμένο βιβλίο “Another Bullshit Night in Suck City”, βασισμένο στην αληθινή ιστορία του συγγραφέα Νικ Φλιν. Πρωταγωνιστούν οι Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Πολ Ντέινο (“There Will Be Blood”), Τζούλιαν Μουρ (“The Hours”, “A Single Man”) και Ολίβια Θέρλμπι (“The Darkest Hour”).
Ο Σκηνοθέτης

Ο σκηνοθέτης, σεναριογράφος, θεατρικός συγγραφέας και παραγωγός  Πολ Βάιτζ γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1965. Είναι γιος της ηθοποιού Σούζαν Κόνερ και του σχεδιαστή και συγγραφέα Τζον Βάιτζ, και αδελφός του σκηνοθέτη Κρις Βάιτζ. Ο Βάιτζ έκανε την πρώτη του επιτυχία όταν συν-σκηνοθέτησε με τον αδελφό του την ταινία “American Pie” το 1999. Ακολούθησαν το “Down To Earth” με τον Κρις Ροκ και τον Τσαζ Παλμιντιέρι, και το 2002 η ταινία “About A Boy” με τον Χιου Γκραντ, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Νικ Χόρνμπι, που χάρισε στους αδελφούς Βάιτζ την υποψηφιότητα για Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου. Έκτοτε, οι επαγγελματικοί τους δρόμοι χωρίστηκαν και ο Πολ δουλεύει σε δικά του πρότζεκτ: το 2004 σκηνοθέτησε το “In Good Company” με τον Ντένις Κουέιντ και την Σκάρλετ Τζοχάνσον, “American Dreamz” με τους Χιου Γκραντ, Ντένις Κουέιντ και Μάντι Μουρ, “Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant” με τους Τζον Ράιλι και Σάλμα Χάγιεκ, και “Little Fockers” με τους Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Μπεν Στίλερ, Ντάστιν Χόφμαν και Μπάρμπρα Στρέιζαντ. Η επόμενη ταινία του θα είναι η κωμωδία “Admission” και θα πρωταγωνιστούν οι Πολ Ραντ, Μάικλ Σιν και Τίνα Φέι.

 

Οι Πρωταγωνιστές

 

  • Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο γεννήθηκε το 1943 στην Νέα Υόρκη και σπούδασε υποκριτική στο Stella Adler Conservatory, καθώς και στο American Workshop. Ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς του Χόλιγουντ σήμερα, ξεκίνησε την καριέρα του το 1969, με την ταινία ”Greetings” του Μπράιαν Ντε Πάλμα. Μέχρι σήμερα έχει κερδίσει ένα Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου, για την ταινία ”Οργισμένο Είδωλο” του Μάρτιν Σκορσέζε, και ένα Όσκαρ Β΄ Ανδρικού Ρόλου για την ταινία ”Ο Νονός 2”. Έχει λάβει επίσης υποψηφιότητες για Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου, με τις ταινίες ”Ο Ταξιτζής” και ”Το Ακρωτήρι του Φόβου” του Μάρτιν Σκορσέζε, ”Ξυπνήματα” της Πένι Μάρσαλ και ”Ο Ελαφοκυνηγός” του Μάικλ Τσιμίνο. Ο Σκορσέζε έχει σκηνοθετήσει πολλές φορές τον Ντε Νίρο και του έχει χαρίσει μερικούς από τους σημαντικότερούς του ρόλους. Πέρα από τις τρεις προαναφερθείσες ταινίες, έχουν συνεργαστεί επίσης στις ταινίες ”Κακόφημοι Δρόμοι”, ”Νέα Υόρκη, Νέα Υόρκη”, ”Βασιλιάς για μια Νύχτα”, ”Τα Καλά Παιδιά” και ”Καζίνο”.  Το βιογραφικό του Ντε Νίρο είναι ένα από τα πιο πλούσια και αξιοζήλευτα στο Χόλιγουντ, με ταινίες όπως ”1900” του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, ”Ο Τελευταίος των Μεγιστάνων” του Ηλία Καζάν, ”Κάποτε στην Αμερική” του Σέρτζιο Λεόνε, ”Brazil” του Τέρι Γκίλιαμ, ”Δαιμονισμένος Άγγελος” του Άλαν Πάρκερ, ”Οι Αδιάφθοροι” του Μπράιαν Ντε Πάλμα, ”Ένταση” του Μάικλ Μαν, ”Τζάκι Μπράουν” του Κουέντιν Ταραντίνο και ”Μεγάλες Προσδοκίες” του Αλφόνσο Κουαρόν. Ο Ντε Νίρο όμως δεν περιορίζεται στην ιδιότητα του ηθοποιού. Έχει κάτσει στην καρέκλα του σκηνοθέτη με τις ταινίες ”Ιστορίες του Μπρονξ” και ”Ο Καθοδηγητής”, στις οποίες συμμετέχει και ως ηθοποιός, ενώ είναι ιδιαίτερα περήφανος για την εταιρία παραγωγής που έχει ιδρύσει, με την επωνυμία ”Tribeca Productions”. Έχει επίσης πρωταγωνιστήσει στις ταινίες ”Machete”, ”Little Fockers”, “Manuale d’Amore”, “Limitless”, “Killer Elite”, “New Year’s Eve” και “Red Lights”. Προσεχώς θα τον δούμε στα “Freelancers”, “The Wedding” με τις Νταϊάν Κίτον, Σούζαν Σαράντον, Αμάντα Σέιφριντ, Κάθριν Χέιγκλ, “Silver Linings Playbook” με τον Μπράντλεϊ Κούπερ και την Τζένιφερ Λόρενς, και “Killing Season” με τον Τζον Τραβόλτα.

 

  • Ο Πολ Ντέινο γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1984. Άρχισε να ασχολείται με την υποκριτική από τα παιδικά του χρόνια, και στην ηλικία των 12 ετών έκανε το θεατρικό του ντεμπούτο δίπλα στον Τζορτζ Σκοτ και τον Τσαρλς Ντέρνινγκ. Ο πρώτος του κινηματογραφικός πρωταγωνιστικός ρόλος ήταν στην ταινία “L.I.E”, στα 17 του. Στη συνέχεια συμμετείχε στις ταινίες “The Emperor’s Club”, “The Girl Next Door”, “Taking Lives”, “The Ballad of Jack and Rose”, “The King”, “Little Miss Sunshine”, “Fast Food Nation”, “Weapons”. Επίσης συμπρωταγωνίστησε στα “There Will Be Blood”, δίπλα στον Ντάνιελ Ντέι Λιούις, “Light and the Sufferer”, “Explicit Ills”, “Gigantic”, “Taking Woodstock”, “The Good Heart”, “The Extra Man”, “Meek’s Cutoff”, “Cowboys & Aliens”, “Ruby Sparks”. Προσεχώς θα τον δούμε στις ταινίες “Looper” με τους Μπρους Γουίλις και Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ, και “Twelve Years a Slave” του Στιβ ΜακΚουίν με τους Μάικλ Φασμπέντερ και Μπραντ Πιτ.

 

  • Η Τζούλιαν Μουρ γεννήθηκε το Δεκέμβριο του 1960 στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. Σπούδασε Καλές Τέχνες και υποκριτική στη Βοστόνη ώσπου κατέληξε στη Νέα Υόρκη  όπου έπαιξε θέατρο. Εκεί, πολύ σύντομα κέρδισε πρωταγωνιστικούς ρόλους σε σαπουνόπερες και μίνι σειρές, όπου μάλιστα για το “As the world turns“ κέρδισε βραβείο Emmy. Στη μεγάλη οθόνη πρωτοεμφανίστηκε το 1990 με την ταινία “Tales from the Darkside: The Movie“ και σύντομα ήρθε ένας ακόμη ευδιάκριτος ρόλος στο “Φυγά“, δίπλα στον Χάρισον Φορντ. Η Μουρ είναι η ένατη γυναίκα στη ιστορία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου που ήταν υποψήφια για Όσκαρ Α’ και Β’ γυναικείου ρόλου την ίδια χρονιά με τα “Ο Παράδεισος είναι Μακριά“ (Α’ ρόλου) και “Οι Ώρες“ (Β’ ρόλου). Έχει τιμηθεί με πολλά βραβεία από ενώσεις κριτικών, όπως National Board of Review, L.A. Film Critics Circle, Broadcast Film Critics, για τις πολλές ερμηνείες της. Ήταν υποψήφια για Όσκαρ τέσσερις φορές: πέρα από τις “’Ώρες“ και “Ο Παράδεισος είναι Μακριά“, για τα “Boogie Nights“ και “Το Τέλος μιας Σχέσης“. Άλλες ταινίες στις οποίες έχει πρωταγωνιστήσει είναι: “An Ideal Husband“, “Magnolia“, “Hannibal“, “Τα Ναυτιλιακά Νέα“, “Εμμονή“, “Τα Παιδιά των Ανθρώπων“, “I'm not There“, “The Private Lives of Pipa Lee“ και “A Single Man“, “Chloe”, “Shelter“, “The Kids Are All Right“, “Crazy, Stupid, Love”. Προσεχώς θα τη δούμε στη δραματική ταινία “What Maisie Knew” με τον Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ, την κωμωδία “The English Teacher” με την Λίλι Κόλινς, και την ταινία φαντασίας “The Seventh Son”με τον Τζεφ Μπρίτζες.

 

 

Λίγα λόγια για την παραγωγή

Μπορεί η ιστορία μιας ζωής να έχει δύο συγγραφείς;

Ο Νικ Φλιν άρχισε να γράφει ένα βιογραφικό σημείωμα το 1997. Χρειάστηκε 7 χρόνια για να το ολοκληρώσει, και να εκδοθεί με τον τίτλο “Another Bullshit Night in Suck City”.

Ο Πολ Βάιτζ άρχισε να γράφει το σενάριο, βασισμένο στο βιβλίο του Νικ, το 2004. Χρειάστηκε 7 χρόνια για να το ολοκληρώσει και να ξεκινήσει τα γυρίσματα, με τον τίτλο “Being Flynn / Άλλη Μια Νύχτα“.

Τόσο ο Βάιτζ όσο ο Νικ ένιωσαν την ανάγκη να διηγηθούν την ιστορία του Νικ, καθώς και ενός άλλου άντρα, του Τζόναθαν Φλιν, του πατέρα του Νικ.

Τα απομνημονεύματα του Νικ εξιστορούν τη ζωή του καθώς μεγαλώνει στα προάστια της Μασαχουσέτης στη δεκαετία του ’70, και τη δουλειά του σ’ ένα άσυλο αστέγων στη Βοστόνη τη δεκαετία του ’80. «Δε μεγάλωσα με τον πατέρα μου, δεν τον γνώριζα καλά. Είχαν περάσει 18 χρόνια από την τελευταία φορά που τον είχα δει. Έπειτα ήρθε ως φιλοξενούμενος στο καταφύγιο όπου δούλευα. Οι ζωές μας διασταυρώθηκαν και καταφέραμε μ’ αυτό τον τρόπο να γνωριστούμε λιγάκι». Όσο δοκιμαζόταν από μια επώδυνη οικογενειακή ιστορία λόγω του αποξενωμένου του πατέρα, ο Νικ ταυτόχρονα αντιμετώπιζε τον εθισμό του με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ.

Ο Βάιτζ διάβασε το βιβλίο όταν εκδόθηκε το 2004, και κατάλαβε αμέσως ότι η ιστορία αυτή θα έπρεπε να γυριστεί σε ταινία. Η πρώτη τους συνάντηση ήταν τόσο ενθαρρυντική, που ο Νικ σύντομα έδωσε τη συγκατάθεσή σου για τη μεταφορά της ιστορίας στη μεγάλη οθόνη. «Ο Πολ είχε ένα ακαταμάχητο όραμα για την ιστορία από την αρχή, κι όταν αποφασίσαμε να δουλέψουμε μαζί έγραψε μια πρώτη βερσιόν του σεναρίου που ήταν καταπληκτικό», λέει ο Νικ Φλιν.

Οι συγγραφικές και σκηνοθετικές δουλειές του Βάιτζ επικεντρώνονται συχνά στη δυναμική των οικογενειακών σχέσεων και κυρίως στις σχέσεις πατέρα-γιου. Το “Being Flynn” όμως τον έβαζε μέσα σ’ ένα καινούργιο δραματουργικό πλαίσιο, αφού αυτή η ιστορία ήταν ιδωμένη μέσα από την ματιά μιας συγκινητικής αυτοβιογραφικής αφήγησης. Η προσέγγιση του Βάιτζ κατά τη διάρκεια της συγγραφής του σεναρίου ήταν επικεντρωμένη στο σεβασμό προς τις βιωματικές εμπειρίες του Νικ - ταυτόχρονα όμως εξερευνώντας το διαχρονικό θέμα της οικογένειας – μέσα από ένα παιδί που συμφιλιώνει την προσωπική του πορεία με τη ζωή, τα ελαττώματα και τα χαρακτηριστικά των γονιών του. Προτού λοιπόν ξεκινήσουν τα γυρίσματα της ταινίας, ο Βάιτζ έγραψε 30 εκδοχές, στις οποίες στοιχεία της ιστορίας εμπλουτίζονται, και οι χαρακτήρες γίνονται αμαλγάματα αληθινών ανθρώπων.

Ο παραγωγός Άντριου Μιάνο αναφέρει, «ο Πολ έχει ακόμα όλα τα draft του σεναρίου, σε περίπτωση που κάποιος αμφιβάλλει ότι πράγματι έφτασαν τις 30 βερσιόν. Κανένα draft δεν κατέληγε σε χολιγουντιανό happy end, και μερικά μάλιστα είχαν πιο «σκοτεινό» τέλος. Αυτή όμως είναι μια ιστορία αληθινών ανθρώπων, που βιώνουν αληθινές εμπειρίες. Είναι η ιστορία του Νικ, αλλά και του Τζόναθαν, και ο Πολ κατάφερε να απεικονίσει πολύ καλά τα  μπρος-πίσω της σχέσης τους».

Οι συζητήσεις ανάμεσα στον Νικ και τον Βάιτζ γύρω από την ταινία δε σταμάτησαν καθόλου, ούτε ακόμα κι όταν ο σκηνοθέτης γύριζε άλλες ταινίες, και πιο συγκεκριμένα τρεις, στη διάρκεια των επτά χρόνων. Οι δυο τους έκαναν εκτενείς έρευνες και για το λόγο αυτό ταξίδεψαν αρκετές φορές στη Βοστόνη. Συνάντησαν μάλιστα εργαζόμενους στο άσυλο αστέγων όπου είχε εργαστεί ο Νικ και είχε φιλοξενηθεί για ένα διάστημα ο Τζόναθαν. «Ο Πολ κι εγώ ήμασταν εκεί στα δείπνα, στα κοινά λουτρά, ακόμα και την ώρα που όλοι πέφτουν για ύπνο», λέει ο Νικ. «Γνωρίζω ανθρώπους που δουλεύουν ακόμα εκεί, αλλά και άστεγους που φιλοξενούνταν εκείνη την εποχή, και συνεχίζουν να πηγαίνουν εκεί και τώρα».

Ο Νικ και ο Πολ συμμετείχαν και στις νυχτερινές διαδρομές με το φορτηγάκι του ασύλου, κατά τη διάρκεια των οποίων προσπαθούν να ενθαρρύνουν αστέγους που βρίσκουν στο δρόμο να έλθουν στο καταφύγιο. «Ο Πολ κι εγώ φορούσαμε κάτι πολύ λεπτά μπουφάν, ενώ στη Βοστόνη τα βράδια η θερμοκρασία έπεφτε στους -5. Χρειάστηκε να δανειστούμε κάτι τεράστια παλτό για να βγούμε από το φορτηγάκι γύρω στις 2 το πρωί. Πήγαμε σε μια περιοχή όπου θυμόμουν ότι εκεί μαζεύονταν αρκετοί άστεγοι, κι όταν επιστρέψαμε στο όχημα είδαμε ότι έλειπε, γιατί στο μεταξύ είχε φτάσει ειδοποίηση ότι κάποιος είχε μπλέξει. Καθίσαμε εκεί λοιπόν ελπίζοντας ότι θα επέστρεφε, και τότε καταλάβαμε πολύ καλά πώς μπορεί να νιώθει κάποιος αν βρεθεί σ’ αυτή την κατάσταση», εξηγεί ο Νικ. «Όταν επέστρεψε το φορτηγάκι, μάθαμε ακριβώς τι είχε συμβεί. Ένας άντρας δεν είχε γυρίσει στο άσυλο για να προφυλαχθεί από το κρύο, κι αυτό γιατί μια ομάδα νεαρών τον είχε χτυπήσει μέχρι θανάτου. Ο Πολ αποφάσισε να ενσωματώσει αυτή την ιστορία μέσα στην ταινία, κι εκείνο το βράδυ συνειδητοποίησε ότι οι άστεγοι – που συχνά τους θεωρούμε μια απειλή – στην πραγματικότητα είναι ευάλωτοι και εκτεθειμένοι στο κρύο και τον κίνδυνο από άλλους ανθρώπους».

Ο Νικ συνόδευσε αρκετές φορές τον Πολ σε συναντήσεις του με τον Τζόναθαν, τον πατέρα του, ο οποίος είχε κρατήσει επαφές με το γιο του και ζούσε πλέον στη Μασαχουσέτη. «Την πρώτη φορά που ο Πολ κι εγώ συναντήσαμε τον πατέρα μου, καθίσαμε στο μικρό του διαμερισματάκι για 7 ώρες. Υπήρχαν παντού βιβλία, γραπτά του, σωροί από αντικείμενα παντού. Εγώ του σύστησα τον Πολ λέγοντας, ‘Θα κάνει μια ταινία γύρω από το βιβλίο που έγραψα’. Ο πατέρας μου εντυπωσιάστηκε κάπως, αν και δεν εντυπωσιάζεται εύκολα με τους άλλους – κυρίως εντυπωσιάζεται με τον εαυτό του».

Καθώς η σχέση πατέρα-γιου εξελίχθηκε, «Είχαμε στη διάθεσή μας αρκετό χρόνο για να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον», εξηγεί ο Νικ. «Και καθώς ο Πολ συνάντησε τον πατέρα μου αρκετές φορές, υπήρξε μάρτυρας των εξελίξεων μεταξύ μας. Γνωρίζοντας λοιπόν τη σχέση που έχω με τον πατέρα μου τώρα, θέλησε να μεταφέρει λίγη από αυτή την ενέργεια σε συγκεκριμένες σκηνές».

Η υποψήφια 4 φορές για Όσκαρ Τζούλιαν Μουρ υποδύεται τη μητέρα του Νικ, την Τζόντι Φλιν. «Ήθελα εδώ και καιρό να συνεργαστώ με τον Πολ. Μου έστειλε το σενάριο και μου είπε, ‘Εδώ υπάρχει ένας μικρός ρόλος για σένα αλλά είναι υπέροχος’. Μου φάνηκε ένας πολύ συγκινητικός ρόλος, αφού ο Πολ γράφει πολύ λογοτεχνικά και υπάρχει μια ελαφρότητα στις ταινίες που κάνει. Η ιστορία του Νικ είναι ένα ταξίδι που σε πηγαίνει από την παιδική ηλικία στην ενηλικίωση. Ο Νικ έζησε σκληρές στιγμές και πολλές δυσκολίες, και παραλίγο να υποκύψει σ’ αυτές. Μέσα από την ταινία του Πολ όμως, βλέπουμε πώς ο Νικ βρήκε μια διέξοδο από όλα αυτά μέσω της συγγραφής».

Ο βραβευμένος δύο φορές με Όσκαρ Ρόμπερτ Ντε Νίρο μπήκε στο πρότζεκτ πριν από τους άλλους ηθοποιούς μέσω της εταιρείας του Tribeca Productions. Ο Βάιτζ και ο Ντε Νίρο είχαν ήδη συνεργαστεί στην παραγωγή του “About A Boy”, και επίσης είχε πρωταγωνιστήσει στην ταινία που ο Βάιτζ είχε σκηνοθετήσει το 2010, το “Little Fockers”. O Νικ ενθουσιάστηκε με την ιδέα ενός ηθοποιού – ίνδαλμα στο ρόλο του πατέρα του. «Ο πατέρας μου διαθέτει μεγάλες δόσεις αυτοπεποίθησης, παραφροσύνης και φοβέρας, καθώς επίσης αγνής ευσπλαχνίας και μιας αρχοντιάς. Η σκέψη ότι ο Ντε Νίρο θα υποδυόταν το συγκεκριμένο ρόλο ήταν τα καλύτερα νέα που θα μπορούσα να είχα ακούσει, αφού όλα τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά έχουν αποδοθεί τέλεια στις ταινίες που έχει πρωταγωνιστήσει».

Ο Ντε Νίρο συναντήθηκε πολλές φορές με τον συγγραφέα, επισκέφθηκε τη Βοστόνη και το άσυλο, για να παρατηρήσει τους φιλοξενούμενους και τους εργαζόμενους. Ο Νικ θυμάται, «Ο Μπομπ παρατήρησε πολλά πράγματα, και είδε κάτι που εγώ δεν είχα ποτέ προσέξει. Οι φιλοξενούμενοι κινούνται μέσα στο χώρο με αυτοπεποίθηση. Όταν μου το ανέφερε, συνειδητοποίησα ότι ήταν αλήθεια. Οι άστεγοι, σε αντίθεση με το πώς κινούνται και συμπεριφέρονται έξω από το καταφύγιο, όπου δε θέλουν να δίνουν στόχο δείχνοντας ευάλωτοι, θεωρούν το καταφύγιο σα σπίτι τους, όπου μπορούν να είναι ασφαλείς, ίσοι μεταξύ τους και να δείχνουν τον πραγματικό τους εαυτό».

Το βασικό θέμα της ταινίας, ένας νεαρός άντρας που κοντεύει τα τριάντα και παλεύει με τη ζωή προσπαθώντας να καταλάβει πού ανήκει, έλκυσε πολλούς σημαντικούς ηθοποιούς, ανάμεσα στους οποίους και ο Πολ Ντέινο που συγκινήθηκε ιδιαίτερα από το σενάριο. Όταν κανονίστηκε η συνάντηση του ηθοποιού με τον συγγραφέα, το ρόλο του οποίου θα ερμήνευε, ο Ντέινο πήγε στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς του για ν’ αγοράσει το ομώνυμο βιβλίο. Ο πωλητής όμως είπε, ‘Όχι, έχουμε ένα ιδιαίτερο αντίτυπο για σας’, και του έφερε ένα άλλο βιβλίο, που είχε μέσα ένα ιδιόχειρο σημείωμα του Νικ. «Τρόμαξα», λέει ο Ντέινο. «Πού στο καλό ήξερε από ποιο βιβλιοπωλείο θ’ αγόραζα το βιβλίο του; Η απάντηση όμως ήταν απλή: μένουμε στην ίδια γειτονιά. Το αγάπησα το βιβλίο του Νικ, είναι ένα πανέμορφο βιογραφικό κείμενο. Αισθάνομαι ότι είναι ένας επιζών, μετά από όλα όσα βίωσε με τους γονείς του. Η ιστορία μου δε μοιάζει με τη δική του, αλλά μπορούσα να την κατανοήσω πλήρως και να ταυτιστώ μαζί του».

Ο Νικ Φλιν θυμάται: «Την ημέρα που συναντηθήκαμε σ’ ένα καφέ με τον Πολ (Ντέινο), άφησα εκείνον να πάρει την πρωτοβουλία των ερωτήσεων, κι εγώ τον ακολούθησα στη ροή του προσπαθώντας να είμαι όσο το δυνατόν πιο ειλικρινής. Έχει την ηλικία που είχα εγώ όταν δούλευα στο καταφύγιο, το οποίο ήταν πολύ καλό, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια κάπως περίεργη εμπειρία να κάθεσαι απέναντι από κάποιον που πρόκειται να παίξει εσένα». Ενώ ο Πολ αναφέρει, «Όταν πρωτογνώρισα τον Νικ, εξεπλάγην λίγο, γιατί μου φάνηκε πολύ διαφορετικός από την εντύπωση που είχα αποκομίσει τόσο από το βιβλίο όσο και από το σενάριο. Φυσικά παίζει ρόλο το ότι ήταν μεγαλύτερος σε ηλικία και βρίσκεται σε μια διαφορετική φάση της ζωής του, έχοντας νικήσει μερικούς από τους δαίμονές του. Στο σενάριο όμως είναι πολύ κοφτός και λακωνικός, ενώ εγώ είχα μπροστά μου έναν πολύ κοινωνικό τύπο. Η ουσία όμως είναι ότι ως ηθοποιός θέλεις μεν να παραμείνεις πιστός στο υλικό σου, αλλά και να το καταστήσεις προσωπικό – χωρίς να μιμηθείς το χαρακτήρα. Γι’ αυτό και καθώς μιλούσαμε και περνούσαμε χρόνο μαζί, μπόρεσα να πάρω ό,τι μπορούσα από το σενάριο, στο οποίο ο Βάιτζ είχε βάλει πάρα πολλά κομμάτια του Νικ, αλλά και από τον ίδιο το Νικ, και μετά προσπάθησα να αποδώσω το ρόλο με το δικό μου τρόπο».


Academy Award-nominated writer-director Paul Weitz (ABOUT A BOY) turns his hand to this moving portrait of fathers and sons. Based on a true story, BEING FLYNN follows Nick Flynn (Paul Dano of LITTLE MISS SUNSHINE, THERE WILL BE BLOOD) who is shocked to have his eccentric and long-absent father, Jonathan (two-time Academy Award winner Robert De Niro) reach out to him unexpectedly. Still feeling the loss of his mother (played in flashbacks by four-time Academy Award nominee Julianne Moore) in the midst of starting a new relationship with Denise (JUNO's Olivia Thirlby), the last person Nick wants to see is his father. But you can't outrun fate and slowly Nick comes to realize he has been given the chance to make a real future not only for himself, but for his struggling father too.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

 Official Site

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb




top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Η "κατάθλιψη" περιγράφεται ως αναπόφευκτη κατηφόρα της καταναλωτικής κοινωνίας...
Μια ταινία για την πνευματική παρακμή, την ψυχική αδυναμία και τα ανθρώπινα πάθη που σε καθηλώνουν στο περιθώριο της κοινωνίας της ευημερίας. Μια άλλη όψη της Αμερικής, που βλέπεις σπάνια, δημόσια, αλλά αξίζει να δεις για να "έχεις το νου σου" από αυτό που έρχεται πίσω από την πλάτη σου. Ο υλισμός σκοτώνει το όνειρο. Ο άνθρωπος αυτοκαταστρέφεται ζώντας το όνειρο, εκτός πραγματικότητας. Το όνειρο είναι εξίσου εθιστικό όσο οι ουσίες και το αλκοόλ και τα αποτελέσματα της χρήσης τραυματικά. Το φιλμ περιγράφει μέσα από μια ιδιαίτερη σχέση πατέρας - γιου, την αποτυχία του ανθρώπου να συμβιβαστεί με την καταναλωτική κοινωνία, όπου τα όνειρα των χαρακτήρων μας γίνονται ο εφιάλτης του "Αμερικάνικου Ονείρου". Η πλέον δραματική "μαύρη κωμωδία" της χρονιάς!

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Καταθλιπτικό αριστούργημα!

Μια  κινηματογραφική δημιουργία που δημιουργεί αμηχανία με την επιλογή της εταιρίας διανομής  να παρουσιαστεί στις αίθουσες στην μέση της καλοκαιρινής περιόδου , όπου το κοινό είναι προετοιμασμένο για εύπεπτη θεματική.

Με την αξιοποίηση ενός εξαιρετικού κειμένου ως αφηγηματική βάση, ξεδιπλώνεται μια αριστουργηματική σκιαγράφηση της σύγχρονης κοινωνικής κατάπτωσης μέσα από το αυτοκαταστροφικό σπιράλ στο οποίο παρακολουθούμε να κινούνται διαρκώς οι δύο ήρωες της ταινίας.

Μια πολύ καλή  από κάθε σκοπιά  παραγωγή αποδίδει το σημερινό κοινωνικό αδιέξοδο με μια εξαιρετική σκηνοθετική ματιά.

Με εξαιρετικές ερμηνείες από τους δυο πρωταγωνιστές Ρόμπερτ Ντε Νίρο και  Πολ Ντέινο που ενσαρκώνουν τον πατέρα και τον γιο σε μια τραυματική οικογενειακή σχέση ειδομένη με εξαιτερική αφηγηματική ευρηματικότητα.

Ειδικότερα ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο δίνει ένα ρεσιτάλ ηθοποιίας και  ξετυλίγει με εκτυφλωτική καθαρότητα  την αυτοκαταστροφική πορεία στην οποία μπορεί να αφεθεί όποιος παρεκκλίνει από το κοινωνικά αποδεκτό πρότυπο.

Οι αφηγηματικές συνάφειες με τον Τσαρλς Μπουκόφκι, ακόμη και στην επιλογή του απρόσμενου happy end  λειτουργούν θετικά  και δεν θα ξενίσουν τον θεατή.

Ο οποίος θεατής σε οποιεσδήποτε συνθήκες και αν επιλέξει να παρακολουθήσει την ταινία  (ίσως σε DVD ένα χειμωνιάτικο βράδυ) θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει μια εξαιρετική δημιουργία!

 

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW




top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
2/3/2012 (ΗΠΑ, περιορισμένη διανομή)
2/8/2012 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

Being Flynn poster Greek large.jpg 4054_D031_14650_R.jpg 4054_D028_13769_R.jpg 4054_D020_10342_R.jpg 4054_D027_13142_R.jpg 4054_D022_10948_R.jpg 4054_D020_10322_R.jpg 4054_D007_02813_R.jpg 4054_D008_03383_R.jpg 4054_D014_06358_R.jpg 4054_D008_03089_R.jpg 4054_D005_02024_R.jpg 4054_D020_09865_R.jpg 4054_D016_07859_R.jpg 4054_D020_09930_09931_COMP.jpg 4054_D003_01278_R.jpg 4054_D009_03920_R.jpg Being Flynn poster 2.jpg res-being-flynn14.jpg res-being-flynn15.jpg res-being-flynn8.jpg res-being-flynn13.jpg res-being-flynn12.jpg Being Flynn poster Greek.jpg Being Flynn wallp.jpg Being Flynn poster.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Robert De Niro ... Jonathan
    Julianne Moore ... Nick's Mother
    Paul Dano
    Olivia Thirlby ... Denise
    Dale Dickey ... Marie
    Lili Taylor ... Joy
    Victor Rasuk ... Gabriel
    Billy Wirth ... Travis
    Katherine Waterston ... Sarah
    Greg Paul ... Homeless Shelter Guest
    Joe Urban ... Shelter Visitor
    Victor Pagan ... Beady Eyed Bill
    Eddie Rouse ... Carlos
    Thomas Middleditch ... Richard
    Steve Cirbus ... Jeff
    Vaughn Goland ... Shelter Visitor
    Naeem Uzimann ... Homeless man
    Chris Chalk ... Ivan
    Kelly McCreary ... Inez
    Samira Wiley ... Asha
    Michael Genadry ... Young Counselor
    Joshua Alscher ... Crack smoker
    Finise Avery ... Homeless friend
    Liam Broggy ... Young Nick Flynn
    Omar Hernandez ... Shelter guest
    Kevin Cannon ... Crackhead Mugger
    Gabriel Millman ... Housing Counselor
    Steven J. Klaszky ... Homeless Shelter Guest
    Paul Thornton ... Homeless Shelter Guest
    Evan Wadle
    Marty Krzywonos ... Shelter Guest
    Paul Senza ... Shelter Counselor
    Rich Campbell ... AA member
    Brian Keith Allen ... Homeless man @2
    Joey Boots ... Joey / AA Group Leader
    Luis Moco ... Punk Rocker
    Peggy Friend ... Lady in Taxi
    Kevin Keels ... Banker at Bar
    Christian Frazier ... Boyfriend
    Sarah Quinn ... Rebecca
    Lee Stringer ... Homeless man

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Paul Weitz

Σενάριο
Nick Flynn (μυθιστόρημα "Another Bullshit Night in Suck City")
Paul Weitz

Παραγωγή
Michael Costigan
Andrew Miano
Paul Weitz

Μουσική
Damon Gough

Φωτογραφία
Declan Quinn

Μοντάζ
Joan Sobel

Casting
Joseph Middleton

Σχεδιασμός Παραγωγής
Sarah Knowles

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Ryan Heck

Σκηνικά
Susan Perlman

Κοστούμια
Aude Bronson-Howard

Βοηθός Σκηνοθέτη
Christo Morse

Εταιρείες Παραγωγής
Corduroy Films
Depth of Field
Focus Features

Διανομή
Odeon (Ελλάδα)
Focus Features

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΚΩΜΩΔΙΑ, ΔΡΑΜΑ

Διάρκεια
102'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων

AKA
Another Bullshit Night in Suck City

Καταλληλότητα
USA:R

Κόστος
$

Εισπράξεις
$


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4
Αριθμός Ψήφων: 2


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
_GREAT
Πολύ καλό
Καλό
_AVERAGE
Μέτριο
_DISAPPOINTING
_BORING
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Δραματική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΚωμωδίαRestrictedΔραματική


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails