Home myFILM
Select English    Επιλέξτε Ελληνικά
Αρχή ΝΕΑ Ταινίες Φεστιβάλ Βίντεο Φωτογραφίες DVD TV Box Office
  Εγγραφή / Σύνδεση
myFILM.gr toolbar
Σήμερα & προσεχώς
.: από 20/11/14 :.
. The Hunger Games: Η Επανάσταση - Μέρος 1
. Party Girl
. Η Άλλη Μποβαρί
. Fury
. Master of the Universe
. Διπλή Ζωή
.: από 27/11/14 :.
. Ouija Πίνακας Πνευμάτων
. Τα Θαύματα
. Οι Πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης
. Αφεντικά Για Σκότωμα 2
. Samba
. Η Έκρηξη
. Drive Hard
. Πρόμαχος
. Palikari
.: από 4/12/14 :.
. Jimmy's Hall
. Ηλίθιος και Πανηλίθιος 2
. Από Έρωτα
. Μια Ζέβρα Και Μισή
. Η Νύχτα Πριν Πέσει Το Παρίσι
. Η Επέλαση των Βίκινγκς
. Electra (από 1/12)
.: από 11/12/14 :.
. Η Έξοδος: Θεοί και Βασιλιάδες
. Ίρβιν Γιάλομ
. Καθηγητής Με Το Ζόρι
. Κοινός Παρονομαστής
. Λευκός Θεός
. Πάντινγκτον
. Saint Laurent Η Χρυσή Εποχή
.: από 18/12/14 :.
. Ψυχρά και Ανάποδα «Τραγουδιστά»
. Χόμπιτ: Η Μάχη Των Πέντε Στρατών
. Serena
. Η Πρώτη Αγάπη
. Belle
. Το Αγόρι Και Ο Κόσμος

Περιοχή μελών
Εγγραφή εδώ:
Χρήστης:
Συνθηματικό:
Κωδικός Ασφαλείας: Κωδικός Ασφαλείας
Γράψτε Κωδικό Ασφαλείας (6ψήφιος αριθμός εικόνας):
Members List Μέλη:
Τελευταία: pavlina's Profile pavlina
Σήμερα: 0
Χθές: 0
Συνολικά: 9803

Συνδεδεμένοι:
Επισκέπτες: 137
Μέλη: 1
Σύνολο: 138

Εγγραφή


Cinema: Στα Όρια (Rampart) του Όρεν Μούβερμαν (2011)

Ημερομηνία καταχώρησης: Σάββατο, 05 Νοέ. 2011 @ 00:28:00 MST - Συντάκτης : Jim Papamichos

[Comments][Περισσότερα][Κριτικές][Βίντεο][Φωτό][Πόστερ][Κυκλοφορία][Στοιχεία]

Αστυνομική

Στα Όρια
Rampart

του Όρεν Μούβερμαν
με τους Γούντι Χάρελσον, Νεντ Μπίτι, Μπεν Φόστερ, Αν Χεκ, Άις Κιουμπ, Σίνθια Νίξον, Σιγκούρνι Γουίβερ, Ρόμπιν Ράιτ, Στιβ Μπουσέμι

Υπόθεση:
Λος Άντζελες, 1999: ο βετεράνος του Βιετνάμ Ντέιβ Μπράουν (Γούντι Χάρελσον) είναι αστυνομικός στο τμήμα Rampart του Λος Άντζελες και αποφασισμένος να επιβάλει την προσωπική του αίσθηση δικαίου, που συχνά ξεπερνά τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ σωστού και λάθους. Όταν καταγράφεται από κάμερα να χτυπά έναν ύποπτο, μπλέκεται σε έναν προσωπικό και συναισθηματικό στρόβιλο, καθώς το σκοτεινό του παρελθόν βγαίνει στο φως αλλά ο ίδιος αρνείται πεισματικά να αλλάξει συμπεριφορά. Κι ενώ ένα απίστευτο σκάνδαλο αστυνομικής διαφθοράς αποκαλύπτεται, ο κόσμος του Μπράουν – με δύο πρώην συζύγους που «τυχαίνει» να είναι και αδερφές, δύο κόρες, έναν λάθος μέντορα και πλήθος ερευνητών – αρχίζει να χάνει το νόημά του. Έτσι, σιγά-σιγά θα απογυμνωθεί από όλα τα στοιχεία που τον χαρακτήριζαν μέχρι σήμερα: την υποκρισία, το σοβινισμό, την υπεροψία, την ομοφοβία, το ρατσισμό, την επιθετικότητα, τη μισανθρωπία. Θα μπορέσει όμως να λυτρωθεί;



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δεν Είμαι Ρατσιστής.
Μισώ Όλους Τους Ανθρώπους.
Το Ίδιο.

RAMPART: ΕΝΑ ΑΚΡΑΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ

Ο διάσημος συγγραφέας αλλά και σεναριογράφος του ‘L.A. Confidential’ Τζέιμς Ελρόι από καιρό ήθελε να εστιάσει το δημιουργικό του ταλέντο στο σκάνδαλο Rampart που ξέσπασε στα τέλη της δεκαετίας του ’90 στο Λος Άντζελες: μετά από επανειλημμένες αναφορές για ανάρμοστη συμπεριφορά αστυνομικών, οι έρευνες αποκάλυψαν ένα απίστευτο κύκλωμα διαφθοράς ανάμεσα στους αστυνομικούς του τμήματος Rampart, που θεωρητικά ασχολούνταν με την καταστολή του εγκλήματος των συμμοριών. Ο Ελρόι είχε έντονες αναμνήσεις και συναισθήματα τόσο για τα γεγονότα όσο και για τους ανθρώπους που εμπλέκονταν σε αυτά. «Ήθελα να αναφερθώ στο σκάνδαλο Rampart μέσα από την ιστορία ενός πολύ διεστραμμένου άντρα» εξηγεί ο σεναριογράφος. «Προσωπικά είχα πρόσφατα ζήσει ένα διαζύγιο και αρκετές δυσάρεστες περιπέτειες με γυναίκες, και ήθελα να ενσωματώσω μέρος της δικής μου ζωής μέσα σε αυτή την ταινία, όπου η εξιλέωση απαιτεί ένα τεράστιο τίμημα».

Ο συνεργάτης του Ελρόι, Κλαρκ Πίτερσον, πρότεινε το σενάριο στον παραγωγό Λόρενς Ίνγκλι, που με τη σειρά του προσέγγισε το σκηνοθέτη Όρεν Μούβερμαν και του έδωσε να το διαβάσει. «Ο Τζέιμς Ελρόι είναι ένας καταπληκτικός συγγραφέας και του αρέσει να πειραματίζεται με τη φόρμα» λέει ο Μούβερμαν, που εντυπωσιάστηκε από το έργο κυρίως λόγω του κεντρικού του ήρωα, Ντέιβ Μπράουν. «Βρήκα το σενάριο ασυνήθιστο και ενδιαφέρον: μια μελέτη πάνω στο ταξίδι ενός άντρα μέσα στην παράνοια, το φόβο και την τιμωρία. Όλα όσα έχει κάνει στο παρελθόν επιστρέφουν τώρα για να τον στοιχειώσουν. Είναι ένας διαχρονικός χαρακτήρας και αισθάνθηκα ότι έπρεπε να καταγραφεί με μια καθαρά υποκειμενική ματιά. Η κάμερα έπρεπε να εστιάζει διαρκώς στην οπτική γωνία του ήρωα και να τον ακολουθεί σε κάθε σκηνή, περιγράφοντας τον ίδιο και το πώς αλληλεπιδρά με τους άλλους χαρακτήρες».

Όσον αφορά στο σκάνδαλο Rampart, οι δημιουργοί αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τα ιστορικά γεγονότα ως φόντο της ιστορίας και να μην εστιάσουν σε αυτά. «Το σκάνδαλο θα άξιζε μια ταινία αφιερωμένη αποκλειστικά σε αυτό, ή ενδεχομένως ένα ντοκιμαντέρ» εξηγεί ο σκηνοθέτης. «Πολλοί αστυνομικοί είχαν κατηγορηθεί για παράνομες πράξεις, άδικες συλλήψεις, ό,τι μπορεί να υπάρξει από δολοφονίες μέχρι διακίνηση ναρκωτικών. Και οι περισσότερες κατηγορίες εναντίον τους προήλθαν από συναδέλφους τους αστυνομικούς. Δεν θέλαμε να γίνει αυτό το κεντρικό σημείο της ταινίας. Θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε το σκάνδαλο Rampart για να υποδηλώσουμε μια μεταβατική περίοδο, όπου οι συνθήκες αλλάζουν και πρέπει να προσαρμοστείς κι εσύ μαζί τους αν θες να επιβιώσεις. Όπως για παράδειγμα στα γουέστερν, όπου όταν φτάνει ο νόμος στο φαρ ουέστ οι ισορροπίες αλλάζουν. Θέλησα να πω την ιστορία ενός άντρα που παρ’όλα αυτά επιμένει να μην αλλάξει. Θα μπορούσε αν ήθελε να βρει την αγάπη, ένα καταφύγιο, μια σχέση με τις κόρες του, όμως δεν το κάνει. Τον εμποδίζει η υπεροψία του, ο φόβος και τελικά το ίδιο του το παρελθόν».

Ο «ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ» ΓΟΥΝΤΙ ΧΑΡΕΛΣΟΝ

Για το κάστινγκ του πρωταγωνιστικού ρόλου, ο Μούβερμαν δεν είχε καμία αμφιβολία: ο Γούντι Χάρελσον, με τον οποίο είχε συνεργαστεί στην προηγούμενη ταινία του ‘Παράπλευρες Απώλειες’, ήταν γι'αυτόν η ιδανική επιλογή. «Ο Γούντι συνδυάζει πάρα πολλά στοιχεία, και μάλιστα αντιφατικά μεταξύ τους: έχει χιούμορ, γοητεία, αλλά και μια σκοτεινή πλευρά που μπορεί εύκολα να αναδυθεί. Έχει πολύ ιδιαίτερες εκφάνσεις θυμού, ανδρισμού αλλά και παιδικότητας ή αφέλειας όταν το θελήσει. Είναι ένας ολοκληρωμένος ηθοποιός και πραγματικά δεν μπορούσα να φανταστώ κάποιον άλλον που θα προσέδιδε όλα αυτά τα στοιχεία στο ρόλο» λέει ο Μούβερμαν. Ο Χάρελσον από την πλευρά του βρέθηκε ξαφνικά αντιμέτωπος με ένα χαρακτήρα που δεν φανταζόταν ότι θα ενσάρκωνε ποτέ: «Υπήρχαν δύο χαρακτήρες που σαν ηθοποιός δεν ένιωθα την αυτοπεποίθηση να υποδυθώ: ο στρατιώτης και ο μπάτσος. Ο Όρεν με έβαλε τελικά να παίξω και τους δύο» λέει ο Χάρελσον. «Δεν μπορούσα να με φανταστώ σαν αστυνομικό γιατί είμαι κάπως αντι-εξουσιαστής στις πεποιθήσεις μου. Από την άλλη πλευρά όμως, ως ηθοποιός καλείσαι να ανακαλύψεις ένα τρόπο που να σε συνδέει πραγματικά με το χαρακτήρα σου. Δεν πίστευα ότι είχα ιδιαίτερα κοινά στοιχεία με τους αστυνομικούς ούτε ότι η φαντασία μου ήταν τόσο ισχυρή ώστε να υποδυθώ πειστικά έναν από αυτούς». Παρ'όλα αυτά όμως το σενάριο κέρδισε τον ταλαντούχο ηθοποιό, που αναγνώρισε πίσω από το πρόσωπο του μπάτσου μια μοναδική ερμηνευτική ευκαιρία, ή όπως λέει ο ίδιος, «τον καλύτερο ρόλο που μου προτάθηκε ποτέ».

Τον Γούντι Χάρελσον συνοδεύει και πάλι, όπως και στο φιλμ ‘Παράπλευρες Απώλειες’, ο Μπεν Φόστερ, που εδώ όμως εκτελεί και χρέη παραγωγού. Δίπλα τους βρίσκεται και ο Άις Κιούμπ στο ρόλο του ερευνητή Κάιλ Τίμκινς. Η προηγούμενη εξαιρετική δουλειά του Μούβερμαν στο φιλμ ‘Παράπλευρες Απώλειες’ σε συνδυασμό με το σενάριο του εξασφάλισε επίσης ένα δυνατό γυναικείο καστ στους δευτερεύοντες ρόλους. «Δεν με ενδιαφέρει το πόσο μεγάλος είναι ο ρόλος» λέει η Σιγκούρνι Γουίβερ που υποδύεται την Εισαγγελέα Τζόαν Κόνφρι. «Αυτό που ρωτάω τον εαυτό μου κάθε φορά είναι αν θέλω να πάρω μέρος σε αυτήν την ιστορία. Βρήκα το σενάριο καταπληκτικό. Το διάβασα πολλές φορές. Δεν νομίζω ότι έχω ξανασυμμετάσχει σε φιλμ σαν το «Στα Όρια». Στο έργο εμφανίζονται επίσης σε ρόλους κλειδιά η Ρόμπιν Ράιτ και ο Νεντ Μπίτι. «Όσο διάβαζα το σενάριο μου θύμιζε όλο και περισσότερο το “Βασιλιά Λιρ” του Σέξπιρ» λέει ο Μπίτι. «Ο Γούντι είναι ο Βασιλιάς Λιρ και ο δικός μου χαρακτήρας είναι ο αντίστοιχος του Τρελού: βρίσκεται πιο κοντά στον Βασιλιά από οποιονδήποτε άλλον και του λέει την αλήθεια όταν οι άλλοι δεν τολμούν».

Στην προετοιμασία τους για τους ρόλους όλοι οι ηθοποιοί ήρθαν σε επαφή με τους καλύτερους «συμβούλους» από την πραγματική ζωή: η Σιγκούρνι Γουίβερ συναντήθηκε με τον Εισαγγελέα του Λος Άντζελες, ο Άις Κιούμπ έκανε επανειλημμένες συναντήσεις με τους ερευνητές της εισαγγελίας και ο Μπεν Φόστερ πέρασε αρκετές νύχτες ανάμεσα στους άστεγους της υποβαθμισμένης περιοχής Skid Row του LA. Ο Γούντι Χάρελσον πέρασε τους μήνες πριν τα γυρίσματα προσπαθώντας να μπει στο πετσί του Ντέιβ Μπράουν. Με μία ειδική δίαιτα κατάφερε να χάσει περισσότερα από 10 κιλά για να υποδυθεί έναν άντρα που, όπως λέει το σενάριο, δεν τρώει σχεδόν ποτέ. Επίσης εκπαιδεύτηκε στη χρήση των όπλων και πέρασε αρκετό χρόνο με αστυνομικούς του LAPD, για να τους γνωρίσει καλύτερα κατά τις περιπολίες τους στις επικίνδυνες γειτονιές. Μέσα από αυτές τις συναναστροφές κατάφερε ο Χάρελσον να βρει τη “φωνή” του χαρακτήρα του και να ανακαλύψει κάποια κοινά στοιχεία ανάμεσα στον ίδιο και τους αστυνομικούς. «Μπόρεσα να δω την ανθρώπινη πλευρά και την πραγματικότητα αυτών των τύπων και τελικά άρχισα να πιστεύω ότι θα μπορούσα να είμαι ένας από αυτούς. Αυτό ήταν το κλειδί για μένα: να πιστέψω ότι θα μπορούσα να γίνω αστυνομικός. Για να είμαι σε θέση να παίξω το ρόλο έπρεπε να καταλάβω τι είδους άνθρωπος είναι αυτός και γιατί αποφάσισε να γίνει μπάτσος. Υπάρχουν κάποιοι που το επιλέγουν για να ασκούν εξουσία πάνω στους άλλους αλλά και κάποιοι που το κάνουν γιατί πραγματικά θέλουν να βοηθήσουν. Πιστεύω ότι κατά βάθος ο Ντέιβ Μπράουν ήθελε να κάνει καλό στους ανθρώπους, και όταν ξεπέρασε τα όρια πίστευε ότι έκανε κακό μόνο σε όσους το άξιζαν».

ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

Τα γύρισματα του έργου ξεκίνησαν στις 27 Οκτωβρίου 2010 στο Λος Άντζελες και κράτησαν επτά εβδομάδες. «Στο σενάριο του Τζέιμς Ελρόι αναφέρονται πολύ συγκεκριμένες τοποθεσίες του Λος Άντζελες που έπαιζαν ρόλο στην εξέλιξη του έργου» παρατηρεί ο παραγωγός Κλαρκ Πίτερσον. «Ήμασταν τυχεροί που μπορέσαμε να κινηματογραφήσουμε στο LA και να εξασφαλίσουμε τα συγκεκριμένα μέρη για τα γυρίσματα». Στο έργο εμφανίζονται χαρακτηριστικές απόψεις και σημεία του Λος Άντζελες όπως μεταξύ άλλων το Δημαρχείο, το κτίριο των L.A. Times, η Barrigan’s Pub, το εστιατόριο Pacific Dining Car (όπου έκανε το γάμο του ο Ελρόι στην πραγματική ζωή), το Original Tommy’s Burger και το Kyoto Grand Hotel στην περιοχή Little Tokyo.

Μία από τις κρίσιμες σκηνοθετικές επιλογές του Μούβερμαν ήταν ότι επέλεξε να κινηματογραφήσει πολλές από τις σημαντικές σκηνές της ταινίας την ημέρα αντί για τη νύχτα: «Οι νυχτερινές σκηνές έχουν συχνά κάτι το στημένο, το προφανές. Γι’αυτό προσπάθησα να βρω αιτίες που θα δικαιολογούσαν το ότι τα συγκεκριμένα γεγονότα συνέβησαν την ημέρα». Ο σκηνοθέτης και ο διευθυντής φωτογραφίας Μπόμπι Μπουκόβσκι επέλεξαν να γυρίσουν ολόκληρη την ταινία με χειροκίνητη κάμερα, που συχνά καλύπτει ένα εύρος 360 μοιρών γύρω από το θέμα, και προτίμησαν όπου ήταν δυνατόν τους φυσικούς φωτισμούς. Ένα άλλο χαρακτηριστικό του Μούβερμαν που εντυπωσίασε όσους ηθοποιούς δεν είχαν συνεργαστεί μαζί του στο παρελθόν, ήταν το γεγονός ότι η κάμερα κατέγραφε συνεχώς τις αντιδράσεις τους χωρίς να διακόπτει, ακόμα κι όταν γίνονταν λάθη. «Είναι η πιο πρωτόγνωρη εμπειρία που είχα ποτέ σε ταινία» λέει η Σιγκούρνι Γουίβερ. «Είχαμε απίστευτη ελευθερία να αυτοσχεδιάσουμε σε όποιο βαθμό θέλαμε. Και στη συνέχεια να ξεπεράσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό». Ο Μούβερμαν εξηγεί την τακτική του: «Πιστεύω ότι ένας ηθοποιός πάντα ξέρει περισσότερα για το χαρακτήρα του από ότι εγώ, γιατί αυτός είναι που θα του δώσει ζωή. Έτσι, ενώ μπορεί να δίνω οδηγίες και να προτείνω ιδέες, πάντα αφήνω ένα περιθώριο να κάνω λάθος και να είναι πιο σωστές ιδέες των ηθοποιών. Αυτό που επιδιώκω είναι να τοποθετώ τους ηθοποιούς στο κατάλληλο περιβάλλον και μετά να εξασφαλίζω τη χαλαρότητά τους. Αν ξέρεις το χαρακτήρα και τα λόγια σου, μπορείς να ξεχάσεις όλα τα υπόλοιπα. Αρκεί να είσαι παρών στη στιγμή σου». Ο Γούντι Χάρελσον από την πλευρά του, συνοψίζει: «Ο Όρεν είναι ίσως ο καλύτερος σκηνοθέτης με τον οποίον έχω συνεργαστεί ποτέ».

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΟΡΕΝ ΜΟΥΒΕΡΜΑΝ

Σκηνοθετικό ντεμπούτο: ‘Παράπλευρες Απώλειες’, σε σενάριο των Όρεν Μούβερμαν και Αλεσάντρο Κέιμον.
Το φιλμ τιμήθηκε με την Ασημένια Άρκτο Σεναρίου στο Φεστιβάλ Βερολίνου. Ήταν επίσης υποψήφιο για Όσκαρ Σεναρίου και για τα Βραβεία Καλύτερης Ταινίας & Καλύτερου Σεναρίου στα Independent Spirit Awards. Για την πρώτη του σκηνοθετική προσπάθεια, ο Όρεν Μούβερμαν τιμήθηκε με το βραβείο “The Spotlight Award for Best Directorial Debut” του National Board of Review.
Άλλα στοιχεία: Έχει συνυπογράψει τα σενάρια μεγάλων επιτυχιών όπως τα φιλμ ‘I’m not There’ και ‘Έγγαμος Βίος’. Ήταν επίσης ο παραγωγός και σεναριογράφος του έργου ‘Ο Γιος του Ιησού’ καθώς και σεναριογράφος του φιλμ ‘Face’.
Αυτόν τον καιρό: Γράφει ένα σενάριο βασισμένο στο διάσημο βιβλίο του Γουίλιαμ Μπάροουζ “Queer”, για να το μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ο Στιβ Μπουσέμι σε ρόλο σκηνοθέτη. Ετοιμάζει επίσης ένα σενάριο για τη ζωή του σκηνοθέτη Νίκολας Ρεγκ, με τίτλο ‘Interrupted’, το οποίο προβλέπεται να σκηνοθετήσει ο Φίλιπ Κάουφμαν.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

ΓΟΥΝΤΙ ΧΑΡΕΛΣΟΝ (Ντέιβ Μπράουν)

Διακρίσεις:
• ‘Παράπλευρες Απώλειες’: Υποψήφιος για Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου
Υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα
Υποψήφιος για Βραβείο Screen Actors Guild
• ‘Υπόθεση Λάρι Φλιντ’: Υποψήφιος για Όσκαρ A’ Ανδρικού Ρόλου
Υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα
Υποψήφιος για Βραβείο Screen Actors Guild
• “Cheers” (τηλ. σειρά) : Βραβείο ΕΜΜΥ
Κινηματογραφικό ντεμπούτο: ‘Οι Αγριόγατες’, δίπλα στη Γκόλντι Χον
Άλλες ταινίες: ‘Zombieland’, ‘Ο Ασχετ-Ball’, ‘Ο Ένας στην Αγκαλιά του Άλλου’, ‘Επτά Ζωές’, ‘Ονειροπολώντας’, ‘Υπερσιβηρικός’, ‘Η Εξέγερση’, ‘Καμιά Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους’, ‘Σκάνδαλο’, ‘The Grand’, ‘Η Καλύτερη Παρέα’, ‘A Scanner Darkly’, ‘Άνιση Μάχη’, ‘Το Τελευταίο Κόλπο’, ‘Παίξ’το Μέχρι Τέλους’, ‘Ed TV’, ‘Η Λεπτή Κόκκινη Γραμμή’, ‘Ο Πρόεδρος, Ένα Ροζ Σκάνδαλο κι Ένας Πόλεμος’, ‘Καλωσήρθατε στο Σαράγιεβο’, ‘Γεννημένοι Δολοφόνοι’, ‘Ανήθικη Πρόταση’.
Πρόσφατα: Τον είδαμε στις ταινίες ‘Όχι Μόνο Φίλοι’ και ‘2012’.

ΡΟΜΠΙΝ ΡΑΪΤ (Λίντα Φέντρες)

Διακρίσεις:
• ‘Εννέα Ζωές’: Υποψήφια για Βραβείο Independent Spirit
• ‘Το Απόλυτο Μίσος’: Υποψήφια για Βραβείο Independent Spirit
• ‘Παράφορα Ερωτευμένοι’: Υποψήφια για Βραβείο Screen Actors Guild
• ‘Τυφλό Πάθος’: Υποψήφια για Βραβείο Independent Spirit
• ‘Φόρεστ Γκαμπ’: Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα Β’ Γυναικείου Ρόλου
Υποψήφια για Βραβείο Screen Actors Guild
Άλλες ταινίες: ‘Η Κατάσταση των Πραγμάτων’, ‘Κοίτα τι Έγινε’, ‘Beowulf’, ‘Hounddog’, ‘Η Διάρρηξη’, ‘Η Μπαλάντα ενός Ντετέκτιβ’, ‘Η Αγάπη Είναι Γένους Θηλυκού’, ‘Η Υπόσχεση’, ‘Άφθαρτος’, ‘Χαμένες Αγάπες’, ‘Άνω Κάτω’, ‘Παιχνίδια’, ‘Τρελές Ιστορίες Έρωτα και Φαντασίας’.
Πρόσφατα: Την είδαμε στην ταινία ‘Το Κορίτσι με το Τατουάζ’.

ΣΙΓΚΟΥΡΝΙ ΓΟΥΙΒΕΡ (Τζόαν Κόνφρι)

Διακρίσεις:
• ‘Η Κατηγορούμενη’: Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα
• ‘Η Παγοθύελλα’: Βραβείο BAFTA
Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα
Υποψήφια για Βραβείο Screen Actors Guild
• ‘Εφιάλτης στο Στοιχειωμένο Δάσος’ : Υποψήφια για Βραβείο Screen Actors Guild
Υποψήφια για Βραβείο ΕΜΜΥ
• ‘Γορίλες στην Ομίχλη’: Υποψήφια για Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου
Χρυσή Σφαίρα Α’ Γυναικείου Ρόλου
• ‘Εργαζόμενο Κορίτσι’: Υποψήφια για Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου
Χρυσή Σφαίρα Β’ Γυναικείου Ρόλου
• ‘Άλιενς, η Επιστροφή’: Υποψήφια για Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου
Υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα
Άλλες ταινίες: ‘Avatar’, ‘Πάλι Εσύ’, ‘Μαμάδες χωρίς Μωρό’, ‘Crazy on the Outside’, ‘Σημείο Υπεροχής’, ‘Γουόλ-Υ’ (φωνή), ‘Η Εξαφανισμένη’, ‘Διασημότητα’, ‘Αρκεί μια Στιγμή’, ‘Οικογενειακά Μυστικά’, ‘Σκοτεινό Χωριό’, ‘Υποχρεωτικές Διακοπές’, ‘Καρδιοκατακτητές’, ‘Galaxy Quest’, ‘Αλιεν: Η Αναγέννηση’, ‘Μοντέλο για Φόνο’, ‘Ο Θάνατος και η Κόρη’, ‘1492: Χριστόφορος Κολόμβος’, ‘Αλιεν 3: Η Τελική Αναμέτρηση’, ‘Γκόστμπαστερς 2’, ‘Άλιεν, ο Επιβάτης του Διαστήματος’.
Πρόσφατα: Συμμετείχε στις ταινίες ‘The Cold Light of Day’, ‘Abduction’, ‘Red Lights’ και ‘Vamps’.

 


Set in early 1990s Los Angeles, veteran police officer Dave Brown, the last of the renegade cops, works to take care of his family, and struggles for his own survival.

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE :

Official Site


ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

IMDb  IMDb



top of the page


ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η Βαθμολογία μου:

Ερμηνεία ζωής για τον Γούντι Χάρελσον...
Ο Γούντι Χάρελσον απέδωσε το βάθος του χαρακτήρα του ταυτιζόμενος οριζοντίως και καθέτως με τον ρόλο του, στον ίδιο βαθμό τηρουμένων των αναλογιών με τον μοναδικό Ρόμπερτ Ντε Νίρο του "Ταξιτζή". Συγκοινωνούντα δοχεία η "βία" και η "τιμωρία των κακών" στις παρυφές του Νόμου και της Τάξης!

Κατά την ταπεινή μου άποψη επρόκειτο για την συγκλονιστικότερη ερμηνεία της περσινής χρονιάς (2011), η οποία συζητήθηκε αρκετά κερδίζοντας υποψηφιότητες, στα Βραβεία Spirit και Satellite. Αλλά και από κινηματογραφικής άποψης, η ταινία τρέχει μ' έναν πρωτόγνωρο εσωτερικό ρυθμό και κορυφώνεται υπαινικτικά ... σπάζοντας καρδιές από το χειρουργικής ακριβείας σασπένς. Με μινιμαλιστικό ύφος, αποφεύγοντας τις συνήθεις σκηνές βίας κι αίματος αλλά προβάλλοντας υπογείως την πλούσια δράση των χαρακτήρων της, δε μπορεί παρά να υποκλιθείς για το δυνατό, αισθητικά, αποτέλεσμα.

Έμεινα με το στόμα ανοιχτό! Μην τη χάσετε...

Jim Papamichos
του Δημήτρη Παπαμίχου me@myfilm.gr

 


Η Βαθμολογία μου:

Ένα πολύ καλό δικαστικό και ψυχολογικό φιλμ.

Η ταινία κτίζεται πάνω στο ιδανικό σκηνικό όπου έχουν εκτυλιχθεί και άλλες πετυχημένες ταινίες με παρόμοια θεματική σ το Λος Άντζελες.

Με μια εξαιρετική επιλογή ηθοποιών και με πολύ καλή σκηνοθετική καθοδήγηση δημιουργείται ένα εξαιρετικό κινηματογραφικό αποτέλεσμα.

Μια πολύ καλή επιλογή που μπορεί να αποτελέσει κάτι πολύ περισσότερο από την αναμενόμενη ταινία αστυνομικής δράσης για την οποία μπορεί να προετοιμάζει το poster τον υποψήφιο θεατή έξω από τους θερινούς κινηματογράφους .

Konstantinos Kommatas
του Κωνσταντίνου Κομματά Facebook


Η Βαθμολογία μου:

Στην αρχή, νομίζεις ότι θα παρακολουθήσεις μια ταινία με έναν κακό και αδίστακτο μπάτσο, που έχει προηγουμένως υπηρετήσει σε κάποια προχωρημένη στρατιωτική μονάδα του Βιετνάμ. Έναν αστυφύλακα που ακολουθεί τους δικούς του κανόνες αλά Dirty Harry, ο οποίος μάλιστα έχει το ρεκόρ να έχει παντρευτεί και χωρίσει δύο αδερφές, από τις οποίες έχει και δύο κόρες (που μεταξύ τους είναι αδερφές από τον ίδιο πατέρα, αλλά και ξαδέρφες από αδερφές μανάδες - γεγονός που προκαλεί κλαυσίγελο).

Έτσι, ο κακός αστυνόμος με αυτό το οικογενειακό background αλλά και με προϊσταμένους, οι οποίοι βολεύονται με την τακτική του και τον καλύπτουν όπως βλέπουμε στην εξέλιξη, διαπιστώνουμε ότι δεν έχουμε να κάνουμε με μια περιπέτεια δράσης και βίας, αλλά με ένα ψυχολογικό δράμα, που αφορά αποκλειστικά τον εσωτερικό κόσμο του ήρωα. Ένα ήρωα που παραπαίει μεταξύ του καθήκοντος (we serve and protect) και της προσωπικής του άποψης περί του τι είναι δίκαιο και τι άδικο.

Η ταινία βασίζεται στην πραγματική ιστορία, ενός διεφθαρμένου καθ’ ολοκληρίαν, αστυνομικού τμήματος (του Ράμπαρτ, που έχει δώσει και το όνομά του στον αμερικανικό τίτλο), αλλά ο ήρωας είναι μυθιστορηματικά γραμμένος από τον γνωστό μας Τζέιμς Ελρόι (έχει γράψει μεταξύ άλλων το L.A. Confidential και το επικό «Αμερικανικό ταμπλόιντ»). Έτσι η ταινία, παραπαίει μεταξύ του ντοκιμαντέρ (χάρη στη χρήση της μικρής φορητής κάμερας που χρησιμοποιεί ο σκηνοθέτης) και της σκιαγράφησης του ψυχολογικού πορτρέτου του ήρωα (όπου ο Γούντι Χάρελσον κλέβει την παράσταση).

Εύστοχος ο ελληνικός τίτλος: «Στα όρια»… να κριθεί βαρετή.

Άγγελος Πολύδωρος
του Άγγελου Πολύδωρου agelospo@otenet.gr

 


top of the page

blog comments powered by Disqus



top of the page


VIDEO CLIPS, TRAILER, TEASER, SCREENING PREVIEW








top of the page


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ / ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Κυκλοφορία:
10/9/2012 (Καναδάς, Φεστιβάλ Τορόντο)
23/11/2011 (ΗΠΑ, περιορισμένη διανομή)
27/1/2012 (ΗΠΑ)
28/6/2012 (Ελλάδα)


top of the page




PHOTOS - POSTERS

rampartposter3.jpg r03146.jpg r02809.jpg r02352.jpg r02257.jpg r01342.jpg r00917.jpg r00615.jpg r00378.jpg r00204.jpg r00172.jpg R_02278.jpg R_01343.jpg R_01617.jpg Rampart poster Greek.jpg Rampart - 0011.jpg Rampart - 0000.jpg Rampart - 0007.jpg Rampart - 0010.jpg Rampart - 0009.jpg Rampart - 0008.jpg Rampart - 0006.jpg Rampart - 0005.jpg Rampart - 0004.jpg Rampart - 0003.jpg Rampart - 0002.jpg Rampart - 0001.jpg


top of the page


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ / ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

>>CAST<<

Πρωταγωνιστούν:

    Ben Foster ... General Terry
    Steve Buscemi ... Bill Blago
    Jon Bernthal
    Woody Harrelson ... Dave Brown
    Sigourney Weaver ... Joan Confrey
    Robin Wright ... Linda Fentress
    Brie Larson ... Helen
    Anne Heche ... Catherine
    Ice Cube ... Kyle Timkins
    Cynthia Nixon
    Jon Foster ... Michael Whittaker
    Robert Wisdom ... Captain
    Don Creech ... Head Shark Lawyer
    Stella Schnabel ... Jane
    Chuti Tiu ... Shark Lawyer #1
    Matt McTighe ... Young Detective
    Sammy Boyarsky ... Margaret Brown
    Bryan Rasmussen ... Command Staff #2
    Sophie Kargman ... Josephine
    Dominic Flores ... Latin detective
    Leonard Kelly-Young ... Woodward
    Jay Bird ... Detective
    Mariano Mendoza ... Club bouncer
    Steve Forbess ... Croupier

>>CREDITS<<

Σκηνοθεσία
Oren Moverman

Σενάριο
Oren Moverman
James Ellroy

Παραγωγή
Ben Foster
Ken Kao
Clark Peterson

Μουσική
Dickon Hinchliffe

Φωτογραφία
Bobby Bukowski

Μοντάζ
Jay Rabinowitz

Casting
Laura Rosenthal
Rachel Tenner

Σχεδιασμός Παραγωγής
David Wasco

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Austin Gorg

Σκηνικά
Bo Hrupcho
Timothy Knoll
Paul Lindsey
Sandy Reynolds-Wasco

Κοστούμια
Catherine George

Βοηθός Σκηνοθέτη
William Paul Clark

Εταιρείες Παραγωγής
Waypoint Entertainment
Amalgam Features
Lightstream Pictures

Διανομή
Audio Visual
(Ελλάδα)
Millennium Entertainment
Optimum Releasing
Eagle Films
IPA Asia Pacific
Tanweer Films

Ειδικά Εφέ
Wildfire Visual Effects

Χρονολογία παραγωγής
2012

Χώρα παραγωγής
ΗΠΑ

Γλώσσα
ΑΓΓΛΙΚΑ

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ

Είδος ταινίας
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ, ΔΡΑΣΗΣ, ΔΡΑΜΑ, ΘΡΙΛΕΡ

Διάρκεια
108'

Ήχος

Τοποθεσίες γυρισμάτων
Λος Άντζελες - ΗΠΑ

AKA

Καταλληλότητα
USA:R

Κόστος
$

Εισπράξεις
$


top of the page










 
Βαθμολογία Κοινού
Μέσος Όρος: 4
Αριθμός Ψήφων: 1


Αξιολόγηση :

Εξαιρετικό
Πολύ καλό
Καλό
Μέτριο
Κακό



Επιλογές
  Go Back [ Προηγούμενο ]

 Προεπισκόπηση Προεπισκόπηση

 Προωθήστε το Προωθήστε το



Σχετικοί Σύνδεσμοι

· Αναζήτηση σε: Αστυνομική
· Περισσότερα για Κατηγορία
· Ταινίες που προβάλλονται
· Τελευταία Τρέιλερ
· Box Office

· IMDb   
· RT

· ΘΕΜΑΤΑ

Εγκαταστήστε το myFILM.gr toolbar ΤΩΡΑ! Όλο το internet σε μια γραμμή εργαλείων - Δωρεάν λήψη


Ανά Είδος

· Δραματική
· Αισθηματική
· Κωμωδία
· Αστυνομική
· Μυστηρίου
· Φιλμ Νουάρ
· Θρίλερ
· Δράσης
· Περιπέτεια
· Φαντασίας
· Επιστημονικής Φαντασίας
· Τρόμου
· Βιογραφική
· Ντοκιμαντέρ
· Κινούμενα Σχέδια
· Μιούζικαλ
· Οικογενειακή
· Ιστορική
· Αθλητική
· Γουέστερν
· Πολεμική
· Ερωτική
· Μικρού Μήκους
· 3D
· Ασπρόμαυρη
· Βωβή

Συνδεδεμένα Θέματα

ΑστυνομικήΘρίλερRestrictedΔραματικήΔράσης


Advertisement



top of the page


-- Sponsored Links --

Dailymotion Movies LTD aggelospolidoros.blogspot.gr AGATHI Art Gallery cinefo.wordpress.comr

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΜΕΡΙΚΗ Ή ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ
Το πρωτότυπο περιεχόμενο του myFILM.gr, είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας και εργασίας και προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων και διανόησης.
All logos, trademarks and content in this site are property of their respective owner, the comments and reviews of their posters.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι του εκδότη ή
αρχισυντάκτη, των διαχειριστών ή συντονιστών (εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν φέρουν καμία ευθύνη για αυτές.
myfilm.gr

| AdBrite - Advertise on myFILM.gr


Info | Feedback | Statistics | Topics | Submit News | Recommend Us | Advertising | Flag inappropriate copy-theft | RSS feed 2.0 | RSS feed 0.9 | Atom feed | twitter | facebook | myspace | Add in Google homepage


Related Posts with Thumbnails